Vampire: The Masquerade - Bloodlines
ismeretlen 2006.07.13. 13:53
A Vampire: The Masquerade - Bloodlines vgigjtszsa
Vampire: The Masquerade - Bloodlines vgigjtszs
Fkldetsek - Mellkkldetsek - ltalnos tippek
Elsz gyannt me nhny tudnival: a vgigjtszsban a f- s mellkkldetsek megoldsa egyarnt megtallhat! Ami a felptst illeti - elsnek a vmpr klnok ismertetsbe mlyednk, majd a f- s mellkkldetsek taglalsba, utna szt ejtnk a diszciplinkrl, vgl nhny ltalnos tipp zrja az iromnyt. Most, hogy mindennel tisztba lettnk, vgjunk is bele!
Vmpr klnok, avagy tippek a karaktergenerlshoz
Az eredeti, papr alap Vampire: The Masquerade szerepjtk szerint hrom csoportosuls ltezik: a Kamarilla, a Szabbat s a Fggetlenek. A Bloodlines-ban kizrlag a Kamarilla klnjaihoz tartozhatunk, a tbbiek legtbbszr az ellensgeink.
Brujah: A lzadk klnja, problmikat nem szval intzik el, hanem kllel s fegyverekkel. Ltelemk a harc s az erszak, trgr beszd s dgs brszerkk. Ennl a klnnl mindenkppen az erre s a kzelharci kpessgekre kell gyrnunk, esetleg a fegyverhasznlatra, de kevesebbet a mentlis tulajdonsgokra.
Gangrel: k mutatjk leginkbb llatibb mivoltukat. Igazi vad lnyek, ehhez legtesthezllbb a termszet lgy ln val letvitel. Megadatott nekik az a kpessg, hogy llatokk vltozzanak. rdemes itt is a harci kpessgekre klteni a tapasztalati pontokat.
Malkavita: Elmebetegek, rltek klnja. Megmutatkozik ez morbid humorukrl, de leginkbb provokatv ltzkeikrl. Aki ezt vlasztja, elbcszhat emberi mivolttl – menthetetlenl megkattan. Gyakorta skizofrnek s pszihopatk. Csoda, hogy a Kamarillhoz tartoznak. Rbeszlkpessgre, megflemltsre kltsnk XP-t, de egybknt mindenhez rtenek, csak a maguk furcsa mdjn.
Nosferatu: Ezen vmprok kinzete minden formban tkrzi az elfajzottsgot s a morbiditst! Lerhatatlanul ocsmnyak, bdsek. Csatornkban lnek s nagyon sszetartak. Emberek kztt kizrlag lruhban kzlekedhetnek. Mindenkppen kltsnk a rbeszlkpessgre s a mentlis tulajdonsgokra! Elfordulhat, hogy kinzetk miatt nem veszik figyelembe ket a tbbi vmprok. Ilyenkor, csak az erszak a megolds – tpoljuk fel ez irnyban is karakternket!
Toreador: Igazi mvszlelkek! Sokat adnak a megjelensre, ezrt k vegylnek el legjobban az emberek kztt. Nem igazi harcos tpusok, leginkbb a szavak emberei! Fegyverekhez csak ritkn nylnak, ellenben a csbtst sokszor hasznljk, teht j vadszok. Fleg a szocilis s mentlis tulajdonsgokra kltsnk!
Tremere: A vmprok varzsli! A Kamarilla legjobban kpzett mgusai! Senki sem rt jobban a vrmgihoz, mint k! ppen ezrt igen magas tekintlyt vvtak ki maguknak mg a Szabbat s a Fggetlenek kztt is! A mentlis energia s a diszciplink hasznlata a f fegyverk – ennek tudatban kpezzk ket!
Venture: A Kamarilla irnyti, igazi kkvrek! Szinte a legtbb Herceg ebbl a klnbl val! Kivl irnytk – legyen sz kisebb politikai krdsrl, vagy a Szabbattal val hborrl! A meggyzs eszkzvel lnek legtbbszr s valljuk be – elg knnyen meg nekik! A kinzetre, a szocilis, valamint a mentlis kpessgekre kell gyelnnk, ha ezt a klnt vlasztjuk!
Fkldetsek
Downtown
Tutorial – Jhad for Beginners
A vmprlt els viszontagsgaival szembeslnk a bevezet animci megtekintsvel, amelyben a Herceg talpnyali leflelik Nemznk azirny tettt, hogy az lels szertartst hajtotta vgre rajtunk, amirt neki, de ami a legrosszabb, sajt magunknak is bnhdni kell. A Herceg, bizonyos LaCroix, rviden vzolja az egybegylt – elgg sajtos – kznsgnek a vtsgeinket, egy trgyals keretein bell. Szerencsre mi megmeneklnk a hallos tlettl, nem gy, mint Nemznk, aki fejt vesztette a Herceg brskodstl! Indoklsa szerint tervei vannak velnk, gy megkegyelmez, mi tbb egy kldetssel bz meg bennnket, mely szerint meg kell keresnnk gynkt Santa Monicban. A neve: Mercurio s fog minket a tovbbiakban feladatokkal elltni.
Elbb azonban tl kell esnnk a tzkeresztsgen! Egy Jack nev szakllas vrtestvr kszsggel bevezet minket a vrszvk mindennapi tevkenysgbe! Szpen meg kell tanulnunk vrt szvni, gy, hogy ne ljk meg ldozatunkat – ezt a siktorok vgben rgtn gyakorolhatjuk! Alapvet szksgleteink megtanulsa utn mr hasznlnunk kell az agyunkat is – annl is inkbb, mert tallkozunk a Szabbat egy-kt rosszarc tagjval is. Az pletbe belpve a dobozokra felugrlva jussunk fel az emeletre, ahol megismerkedhetnk a zrtrs mestersgvel, illetve a szmtgpes hackerkedssel (a kdot a falra ragasztva talljuk meg) – a szobbl kivezet ajt kulcst pedig a szf rejti! Utna elsajtthatjuk a vegetrinus konyhamvszetet, egy patkny megcsapolsval. A kvetkez udvarra belpve lopakodnunk kell, majd hang nlkl gyilkolnunk, ezt kveten pedig szemtl-szembe. rdekesebb lesz a diszciplinink hasznlata - immr a gyakorlatban, rgjuk t magunkat az sszes kpessg hasznlatn! A fegyveres harc mr csak hab a tortn, mivel nem kell mst tennnk, mint vgigverekedni magunkat az oktatplya vgig!
Santa Monica
Mercurio keresse – Where fore art thou, Mercurio?
Miutn otthonosan berendezkedtnk a motelszobnkban eljtt az ideje, hogy megkeressnk LaCroix gynkt a santa monica-i jszakban. Nem lesz nehz, mivel mr akkor a nyomra bukkanunk, amikor kilpnk a futcra – legalbbis megrzseink ezt sgjk: egy sebeslt frfi vonszolja magt a szomszdos pletbe, vres cskot hzva maga utn. Kvessk s bebizonyosodik gyannk, mivel a fick tnyleg Mercurio! Szerencse, hogy letbe talltuk…
Szrfre fel! – Surf’s Up
Bizony alaposan helybenhagytk az gynkt! Zavaros mondandjbl megtudjuk, hogy mit kell tennnk: vissza kell szereznnk egy trgyat a Szabbat egyik terletrl Mercurionak. A trgy nem ms, mint egy Astrolite, egyfajta robbanszer! A kiindulsi hely a tengerpart! Ide csak egyflekppen juthatunk, mghozz a megfelel parkolhzon keresztl. A Szabbat terlete egy magas dombtetn fekszik, a tengerpart mellett – ezt pedig egy vaslpcs segtsgvel kzelthetjk meg, nem lesz nehz megtallni, ha a tbortz melletti trsasgtl krnk tbaigaztst. Kutassuk t a hzat s a krnykt, tegyk el lb all az ellensges alakokat. A harc mg nem lesz nehz, legalbbis egyenlre. Amint megtalltuk az Astrolite-t, trjnk vissza az gynkhz.
A ksrtethz – The Ghost Haunt At Midnight; Spiritual Relase
A megszerzett robbanszerre ksbb lesz szksgnk egy nagyobb Szabbat bzis megsemmistshez. Mercurio szerint egy Thung nev Nosferatu lehet a segtsgnkre. A nevezett vmpr holltrl csak kevesen tudnak. Ezen kivlasztottak egyike Jeanette, az Asylum nev nightclub tulajdonosa. Ha mg eddig nem tettk volna, keressk fel a nevezett helyet! A bgys Malkavita vmprlny tbb, mint kedvesen fogad minket, amikor belpnk a szrakozhelyre s meginvitl bennnket az irodjba. Kvessk ht a privt terletre, a lift segtsgvel. Az emeleten tallkozunk a lny intelligensebbnek ltsz nvrvel, Therese-vel! Jeanette, mieltt belptnk volna a szobba, bezrkzott a mellkhelysgbe, gy csak a nvrvel tudunk szt vltani. Taln is tud neknk segteni! rthet hzs a szexis vrtestvrtl, hogy nem adja ki elsre a Thung-ra vonatkoz informcit, csak miutn megtesznk neki pr szvessget! Ilyen testi adottsgokkal megldott lenyznak nem lehet nemet mondani. Els megbzsa nem lesz stagalopp. Egy nyaklncot kell neki elhozni a vrosszli Ocean House-bl. A hely hre nem a legfnyesebb: lltlag ksrtetek lakjk. Egy, mr amgy is lholtat persze nem lehet csak gy megflemlteni! Az Ocean House-t kizrlag a csatornn keresztl lehet megkzelteni, hasznljuk segtsgknt az ottani trkpeket. Balsejtelmnk tmad, miutn megpillantjuk az pletet. Csend van, tlsgosan is nagy csend – az egsz valahogy olyan megmagyarzhatatlan. Elsre nem is tudunk belpni a hzba, csak ha megtalltuk az udvaron lv bungalban a hz kulcst. Miutn ezt sikerrel megtettnk, a hideg futkos a htunkon, mivel kezdett veszi egy klns tortra. A berendezsi trgyak ltszlag minden ok nlkl felnk replnek, idegest hangfoszlnyok szrdnek ki a falakbl. Az emeletre tart lpcs hirtelen beszakad alattunk s egy pillanat alatt a pincben talljuk magunkat. A feladatunk az, hogy valamilyen mdon feljussunk az emeletre. A vaksttben elg nehz lenne keresglni az utat, plne, hogy valamilyen ksrtet prblja kzben a frszt hozni rnk, ezrt olvassuk el az egyik helysgben az jsgcikket, majd tmutatsa alapjn vegyk ki a megfelel mosgpbl az elektromos fkapcsolhoz vezet ajt kulcst! Ezt hasznlva jussunk be a zrt ajtn s kapcsoljuk vissza a hz ramelltst, majd liftezznk fel az emeletre! Jrjuk vgig szintet! Az egyik szobban lv jjeliszekrnyben kulcsot tallunk, amivel mg az ezen a szinten lv egyik zrt szobt nyithatjuk ki, ahol a padln ttong rsbe ugorunk bele! A brban talljuk magunkat. Ne habozzunk bemszni az telliftbe, amit hasznlva a konyhban ktnk ki! Legynk elvigyzatosak, mert az ednyek hangos csrmplssel neknk vgdhatnak a koszban! Kisvrtatva a helysgbl kivezet egyetlen ajt kitrul s egy szellzbe bemszva, csakhamar elrjk a liftaknt! Ne nagyon lljunk meg egy helyben, hacsak nem akarjuk, hogy a lezuhan lift agyonnyomjon, inkbb rohanjunk a szemkzti ltrhoz! Ezen felmszva kutassuk t a fenti szinteket, itt nagyjbl linerisan haladhatunk tovbb. Az rdekesebbnek vlt helysgek megtallsban jra ltomsok lesznek a segtsgnkre – egy ni alak mindig mutatja a helyes utat! A szobk vgigjrsa kzben nagyjbl krvonalazdik elttnk a hely eltkozott mltja: a hz nhai urt elragadta a tboly s vgzett felesgvel, valamint gyerekeivel. Az Ocean House legfels szintjn aztn rtallunk a Malkavitnak sznt trgyra, mindezek utn sietsen tvoznunk kell, mivel a paranormlis tevkenysgek kezdenek egyre elviselhetetlenn vlni!
A dolgok kzepbe vgs - Slashterpiece
Az Asylum-ba visszatrve jelenleg Therese az, aki nem tartzkodik hznl, gy be kell rnnk Jeanette-el! Annyi baj legyen! A lny sz szerint knyrg a nyaklncrt, mi tbb kitlal neknk egy testvrviszly rszleteirl, ami kzte s a nvre kztt zajlik. Szerinte Therese semmibe nzi t s gy ltja, hogy csak msodhegeds mellette! Brmit is mond, NE adjuk t neki az kszert! A szkesg miutn beltja, hogy hajthatatlanok vagyunk, felhagy a knyrgssel s megkr egy dologra: menjnk el a Noir Gallery-be s vagdossuk ssze az ott tallhat festmnyeket, ehhez t is ad egy kst! A galriba val bejutst akadlyozza egy rendr, aki az pletre vigyz! Ha elg magas a rbeszlkpessgnk nem jelenhet gondot szavakkal meggyzni a fakabtot, de ltezik ms t is a bejutsra: pl. egy Nosferatu lthatatlann vlva elosonhat mellette. A lnyeg az, hogy lehetleg ne ljk meg! A teremben feltnhet, hogy a festmnyeket vdmgia vdi a kros behatsoktl, gy gondolkoznunk kell! A festmnyeket csak gy tudjuk sszehasogatni, hogy megvrjuk mg a vdmgia rvid ideig „kikapcsol”, majd gyorsan sszehastjuk a kpet! Fontos tudnotok, hogy a mgia bellnk nyeri az energijt, gy zsinrban kell az sszest megronglni! Ha egyszer is elrontottuk, kezdhetjk ellrl mindet! Ha sikerrel vettk az akadlyt - egy vrlny manifesztldik elttk, akit el kell puszttanunk, ez lesz az els nehezebb ellensg! Halla utn mg meglovasthatjuk a galria kasszjbl a bevtelt, de ha hallgatunk emberi nnkre, ezt nem tesszk meg (Humanity levonssal jr)!
Rossz vr – Bad Blood
Therese magbl kikelve vltzik velnk amirt megrongltuk a festmnyeket a galriban! Hiba prbljuk kimagyarzni magunkat, persze most Jeanette az, aki tvol van! Kiss lenyugszik, amikor tadjuk neki az Ocean House-bl hozott nyaklncot, gy normlis keretek kztt tudjuk folytatni a beszlgetst! Therese tkld bennnket a szemkzti Dinner felirat vendglbe, ahol megejtsnk egy telefont hgval. Meglepetsnkre a helysznen egy csapat Szabbat lelklet prblja meghiustani tervnket – verjk le mindegyikjket, majd beszljnk telefonon Jeanette-tel, aki teljesen ki van borulva s attl fl, hogy a nvre meggyilkolja! Rohanjunk vissza az Asylum-ba!
Testvrviszly – Sibling Rivalry
Az irodban megtalljuk Therese-t, kezben egy revolverrel – kinzete nem sok jval kecsegtet! Szvlts kzben mindenre fny derl, azaz arra, hogy Jeanette s Therese egy s ugyanazon szemly! A Malkavita rltsg egyik megtesteslsvel hozott ssze a sors minket! A teendnk az, hogy minden eszkzzel lecsillaptsuk a skizofrn vmprlnyt, nehogy krt tegyen magban! A vrronts csak abban az esetben kerlhet el, ha a rbeszlkpessgnk elg magas, mi tbb odafigyelve kell megvlogatni mondatainkat! Msklnben az egyik nnek bcst vehetnk, rajtunk mlik, hogy melyiknek! A tbbsg valsznleg Jeanette-et tartja a szimpatikusabbnak. Mindezektl fggetlenl az „letben maradt” szemlyisg vgre felfedi Thung holltt, ami az Asylum-bl kilpve egyenesen az utca vgben lesz egy hatalmas olajtartlyban.
A raktrhz felrobbantsa – Explosive Beginning
A Nosferatu br extrm krlmnyek kztt l, mgis meglep intelligencirl tesz tanbizonysgot! Krsnkre minden rszletbe beavat minket, ami a Szabbat bzis felrobbantshoz szksges! Az akci titka, a megfelel helyismeret, teht alaposan trkpezzk fel a terepet, miutn odautaztunk. Meg kell terveznnk a meneklsi tvonalat, mert miutn elhelyeztk a bombt, mr nem lesz idnk. A krnyezet adottsgait kihasznlva lopakodjuk be a f raktrpletig, majd ltra segtsgvel jussunk be oda! Keressk meg a nevezett irodt s rejtsk el a pokolgpet az rasztalban! Miutn ezt megtettk, kiszabott idlimit alatt el kell hagynunk a raktrhzat – feladat nem lesz knny, mert ilyenkor mr minden bizonnyal felfedeztek s mindenki bennnket akar hidegre tenni! A kijrat eltt egy veszedelmes vmprt kell msvilgra kldennk! Ha lve eljutunk a kijratig, egy rdekes fazonba botlunk, aki egy farkas alakjban lp elnk. Ne higgynk a szemnknek, a fick valjban vmpr s nem farkasember! A trtnet ksbbi szakaszban fog fontos szerepet betlteni. Beszlgessnk el vele, majd trjnk vissza Thung-hoz! A Nosferatu elgedett teljestmnynkkel, krdezzk ki a klnokrl s szektkrl! A trsalgs vgeztvel kzli, hogy a LaCroix, a Herceg ltni kvn bennnket! ljnk teht taxiba s utazzunk Downtown-ba!
Downtown
Randev Elizabeth-tel – Elizabethan Rendezvous
rkezsnk elgg sajtosra sikerl, mert miutn kiszlltunk a taxibl, egy csapat Szabbat let bennnket s valsznleg meglt volna, ha nem siet segtsgnkre Nines Rodrigez, egy anarch! A vrtestvr egyedl leveri az egsz csapatot, majd figyelmeztet bennnket tbb dologra is, vgl tovbbll! Fontoljuk meg mondandjt. A Herceget a Venture torony legfels szintjn talljuk, knnyen bejutunk, elvgre mr vrnak minket! LaCroix egy igazi Venture mdjn fogad minket s gratull a raktrhzban nyjtott teljestmnynk miatt! Mostantl maga a Herceg fog elltni minket megbzsokkal. Az j fnkkel egytt j szllshelyet is magunknak tudhatunk, a Skyline Apartment 4. emeletn! LaCroix mr nagyon vr egy hajt Ankarbl, amely egy tbb ezer ves vmpr szarkofgjt szlltja! Errl a szarkofgrl kell informcikat szereznnk! Elszr tegynk fel krdseket a minket megment Nines Rodrigez-nek, a Last Round nev kocsmban, majd utazzunk vissza Santa Monicba a tengerpartra, ahol egy res motorcsnak csak minket vr! Irny a nylt vzen horgonyz cenjr, az Elizabeth! A fedlzetre felmszva egy furcsa rendrbe akadunk, aki kis erfesztssel meggyzhet, hogy ne fjjon riadt, mi tbb ellt minket informcikkal, hogy milyen mdon frkzhetnk az ankarai szarkofg kzelbe: el kell lopakodnunk a biztonsgi szmtgpig, ahol ki kell kapcsolni a biztonsgi berendezseket s kitrni a zrt ajtkat, lehetleg gy, hogy ne vegyenek szre! A Record Room-ban, az asztalon hever feljegyzseket se hagyjuk ott! Prbljunk meg eljutni a fedlzet vgn tallhat szarkofgig. Ha megpillantottuk, hagyjuk el a hajt, ahol jttnk s trjnk vissza Downtownba!
Ltogatban Dr. Grout-nl – Calling Dr. Grout
LaCroix miutn tvette a hajn tallt feljegyzseket egy Malkavita primogen (Elsszltt), Aleister Grout birtokra kld minket, akitl informcikat kell gyjtennk. ljnk taxiba s irny a Grout’s Mansion! A bejratnl Nines Rodrigez-be botlunk, aki va int ettl a helytl, mert elgg veszlyes. Sajnos a kldetsnk nem tr halasztst ezrt, miutn az anarch elhzott, lpjnk be a bejraton. Odabent rengeteg elmebeteg randalrozik, a felfordult bels termek idelis jtsztrnek bizonyulnak az elborult elmknek! A tbbsgk annyira nem agresszv, legalbbis, ha elkerljk ket! A fel-al stlgat, brruhs betegek mr veszlyesebbek! Az plet jobb szrnyban lv knyvtr faln hrom gyertyt tallunk – mindhrmat meg kell hznunk, oly mdon, hogy azok vilgtsanak. rtelemszeren azokat kell bekapcsolni, amelyik az adott pillanatban nem g s gy tovbb. Ha sikerrel jrunk, jutalmunk egy nyitott ajt, ez egy zld lmpkkal teli terembe vezet. Itt ltunk egy hossz, az emeletre vezet lpcssort – ki kell nyitnunk teht az emeleti ajtt. Ezt a lpcs oldalban tallhat gyertya-kapcsolval tehetjk meg. Irny az emelet, majd kisebb harcok rn egy jabb pletszrnyba rkeznk. Az egyik szobban tallunk egy klns kandallt – egy gombot keressnk rajta, amit megnyomva, egy feltrul nylson t msszunk be a kandallba. Csakhamar a knyvtr msodik szintjre rkeznk s jabb hrom gyertyba botlunk, a megtanult mdon hozzuk mkdsbe ket, amire az els szinten kinylik egy knyvespolc! Az itteni csapajtn t - ltrzzunk le a fldszintre s menjnk be a rejtekajtn. Hamarosan a pincbe kerlnk, ahol elektromos kislsekkel teli terembe botlunk – gy kell sorba tlsan kikapcsolni a berendezseket, hogy t tudjunk jutni a szemkzti jratba. Itt egy kart meghzva feltrul a lezrt ajt a piroslmps teremben! Grout laboratriumaiban s krtermeiben tehetnk ltogatst – az els jobb oldali szobban egy kulcsot (Laboratory Refrigerator Key) vehetnk magunkhoz, amivel a kvetkez teremben lv htszobt nyithatjuk ki, itt magunkhoz vehetnk pr vrrel teli zacskt! Haladjunk tovbb, mire hamarosan egy olyan szobba kerlnk, ahol vegbra alatt egy nre bukkanunk. A lemezjtszt bekapcsolva el tudjuk forgatni a brt, mire a kivezet ajt kitrul. A hlszobban rakadnunk a nhai Alister Grout elszenesedett holtestre, akivel egy mellkasba dftt fakar vgzett. tle mr nem tudhatunk meg semmit, de amikor kilpnk a hlbl a karzaton egy Bach nev frfiba botlunk. Alig tudjuk megrtetni mondandjt, mivel sietsre kell vennnk lpteinket a Grout – kria kigyulladsa miatt! Az egyetlen lehetsges ton menekljnk el az g hzbl!
A rgi mvszetek prtfogja – Patron of the Ancient Arts
A Herceg szerint Bach nem ms, mint egy vmprvadsz s a krlmnyek ellenre mgsem hiszi, hogy vgzett Dr. Grout-tal is! LaCroix megunta a tovbbi vrakozst s elkld bennnket a vrosi mzeumba, hogy hozzuk el neki az ankarai szarkofgot! Fogjunk teht egy taxit! Megrkezsnk utn feltnik, hogy a helyet a rendrsg ersen vdi, gy illend az rnykban mozognunk! Az emeleten tallhat egyik beugrban a mzeumiroda (Museum Office Key) kulcst vehetjk magunkhoz! Ez utn lpcszznk le a fldszintre s keressk meg a Security Room-ot, ahol az alagsor kulcsval (Basement Key) lehetnk gazdagabbak! Most irny az iroda, amin keresztl - a kulcsaink segtsgvel – lelpcszhetnk! A biztonsgi kamerkat kerlgetve jussunk el a prepartori szobig! Itt a Museum Workroom Key-t talljuk! Hamarosan egy szmzras ajt el rkeznk. A kdot (2358) az egyik pihenszobban olvashatjuk el az rasztalon lv cetlirl! Nhny lzert semlegestve, jfent egy lezrt ajtba botlunk – a kulcs (Storage Key) az egyik biztonsgi embernl lesz! Most mr semmi akadlya, hogy belpjnk a mzeum dolgozszobjba! Itt meglepdve tapasztaljuk, hogy a szarkofgnak hlt helye! Ellenben jra tallkozunk azzal a vmprral, akivel a Szabbat raktrban tallkoztunk anno! Megtudjuk tle, hogy a neve Beckett s a nhai mezopotmiai kirlyt rejt szarkofgot valsznleg a Szabbat raboltathatta el. Szba kerl a Gyehenna is, amely szerint felbrednek az satyk s elemsztik az sszes vrtestvrt! Mondani sem kell, hogy micsoda hatalom lenne annak kezben, aki uralma al tudna vonni egy ilyen satyt… A Herceg br rjng, amirt kicsszott a kezbl a szarkofg, de nem tud mit tenni, st kzli, hogy Vrvadszatot indtottak Rodrigez-rt, mert minden valsznsg szerint az anarch kezn szrad Dr. Grout halla. Ellenben elkld minket Hollywood-ba, hogy ott tallkozzunk egy anarch primogen-nel, Isaac Abrams-szal, akitl informcikat kell szereznnk egy Gary nev Nosferatu-rl! Gary taln felvilgostst tudna adni a szarkofg holltrl!
Hollywood
Dead Ex
Amint kiszlltunk a taxibl rgtn fogad minket Isaac egyik ghoulja, aki tbaigazt minket! Az anarch vmprt az utca vgn talljuk, egy kszerbolt hts bejratn belpve. Isaac igazi riember, de neki sem rdeke ellenszolgltats nlkl kiadni informcikat a Nosferatu fell, gy meg kell tennnk neki ezt-azt! Elsnek meg kell ltogatnunk a Ground Zero nev internetkvzt, ahol bizonyos Josefk fell kell adatokat letlteni! Az odatart sta sorn egy, mg a vmprr vlsunk eltt ismers lnyba – Samantha-ba botlunk! Rgtn krdsekkel bombz minket, gy a Maszkabl rdekben jobb lesz meggyzni arrl, hogy sosem ltott bennnket, sem most, sem azeltt! Ne fljnk a durva szavak hasznlattl! Miutn megtalltuk a megfelel szmtgpet, hasznljuk a Josefk nevet s hozz a Kafka jelszt! Az e-mailleket elolvasva megtudjuk, hogy hova kell mennnk: a Fast Buck mge, ahol t kell vennnk egy videokazettt Isaac szmra. A nevezett helyen meg is talljuk az sszektt, aki lthatan igen zaklatott s retteg valamitl. Sajnos a kazettt nem kapjuk meg tle, de egy sznszn nevt igen. A bizonyos Ginger Swans szerepel abban a filmben, amire Isaac-nak szksge van. Az sszekt hamarosan felszvdik, de mg halljuk elcsukl hallsikolyt a szomszdos siktorbl, m hiba futunk utna, mr nem talljuk meg. Inkbb menjnk vissza az internetkvzba s keressnk r Ginger Swans-ra az egyik szmtgp adatbzisban. A sznsznrl kiderl, hogy nemrg elhunyt. Mivel csak ezen a nyomon indulhatunk el, gy ht keressk fel a helyi temett! A srkert kapuja zrva, gy az egyik falon tallhat rsen msszunk be, gy, hogy a nylst elzr deszkkat flretoljuk! A temetben meg se lljunk a mauzleumig, ahol nyissuk fel Ginger nyughelyt! Itt csakugyan megtalljuk a videokazettt, ami voltakppen egy horrorfilm, ksztje a DMP vllalat! Hagyjuk el a kriptt s menjnk vissza Isaachoz. Az anarch lejtssza elttnk a filmet! A bizarr film elgg sajtos mdon kzelt a munkavdelem fogalmhoz, mivel egy csapat bestia valban sztszaggatta Ginger Swan-t!
Elg a vrrontsbl – Snuff Is Enough
Isaac jabb videokazettt szeretne megszerezni a DMP filmvllalattl, ehhez kell neknk ismt asszisztlni! Az anarch tmutatsai alapjn rdemes felkeresnnk a helyi szexshop tulajdonost! Ht igen! Akinek van egy rakat perverz filmje, annak egy horror mr nem akadly! Flynn Boyle termkeinl csak az arca gusztustalanabb, mindenesetre nmi meggyzssel hajland felvilgostst adni a videokazetta fell, ez neknk „mindssze” 500 dollrunkba kerl! Alternatv megoldst jelenthet, hogy feltrjk a fick szmtgpet az alagsori irodjban, mert gy is hozzjuthatunk az informcikhoz! A teendnk az, hogy felvegynk egy csrg telefont a Red Spot jjel-nappali bolt oldalban. A rejtlyes hv a Luckee Star Hotel 2. szobjba vezet minket! Itt azonban nem tallunk senkit, csak az internetkvz hts helysgeit nyit kulcsot. Ez tkletesen elegend neknk, gy ht vegyk az irnyt Ground Zero-ba! A hely a DMP filmstdija, itt kszlt a rengeteg elmebeteg horrorfilm. Mindenfel vrnyomok s hullk, melyek ezttal valdiak, nem pedig a dszletet szolgljk. A fogadtats hagy nmi kvnnivalt maga utn, ugyanis a videofilmrl megismert kreatrk tmadnak meg bennnket! Tallkozunk mg egy frfival is, aki a DMP-nl dolgozik, de fjdalmas hallt hal szemnk eltt. A pincben rtallunk a keresett videofilm msodik rszre. Nincs ms htra, mint, hogy elvigyk azt Isaacnak. A filmben egy rejtlyes hzat fedeznk fel, amit hamarosan meg kell ltogatnunk!
A kirlyok tja – Going the Way of Kings
Isaac utols megbzsban pontot kell tennnk a DMP bizarr mkdsre, ez annyit tesz, hogy meg kell ltogatnunk a King’s Way-en a msodik filmben megismert hzat! Ha ezt a kldetst abszolvljuk, akkor egyttal utat nyernk a Gary nev Nosferatu-hoz! Utazzunk a kvnt helysznre! A fbejratot zrva talljuk, ezrt a hz jobb oldali faln lv gyknyen msszunk fel az emeleti erklyre! Amint belpnk az plet belsejbe orrfacsar bz csapja meg az orrunkat, a falakat vrnyomok mocskoljk be s, hogy teljes legyen az sszkp mretes dglegyek repkednek mindenfel! A vendgszeretetrl annyit, hogy az internetkvzban megismert teremtmnyek prbljk ismt megkeserteni letnket! Kzdjk le magunkat a pincbe s ne lepdjk meg, hogy egy ocsmny Tizmisce-be botlunk, is a Szabbat egyik nagyhatalm kutyja! Beszlgessnk el vele, de nem sikerl szavakkal meggyzni, hogy hagyjon fel rveivel, gy dntsk el a fegyverek szavval ezt a nzeteltrst! Andrei nem bocstkozik velnk kzelharcba, folyton elteleportl, st szrnyek falki rontanak rnk mindekzben! Figyeljk mindig, hogy hol bukkan fel s akkor ne kmljk! Esetleg felugorhatunk a lpcsvel szembeni asztalra, gy nem rnek el a szrnyek s lfegyverrel aprthatjuk Andrei-t! Hosszas kzdelem utn a Tizmisce elmenekl, mi pedig a pince faln lv rsen hagyjuk el a helysget!
Csatornapatknyok
Veszlyes s monoton helysznre kerltnk – ez a Los Angeles alatt hzd csatornarendszer szrnyetegekkel teli, ismeretlen rsze! Gondoljunk arra, hogy mr csak ezen kell magunkat tverekedni s elrjk a Nosferatuk alagtjt! Sajnos az t hossz lesz s kimert. Elszr is az utunkat elzr rcsokat a mellettk lv karral tudjuk kinyitni, ezt tbbszr is meg kell tennnk. Jrjuk vgig az sszes alagutat, mg el nem elrnk egy olyan rszig, ahol egy vz alatti aknt tallunk s a kzelben egy piros csapot! Tekerjk el a csapot, mire az akna kinylik, beszippantva karakternket a kvetkez plyra! Az itteni darlk szolglnak arra, hogy a szennyvzbe kerlt szemetet felrljk, rosszabb esetben minket! Egy csvn keresztl msszunk t a jobb oldali darlig, ami mellett res olajoshordkat ltunk! Az egyiket dobjuk a darl laptai kz, mire az lell, gy srls nlkl tudunk fltte bemszni a csbe! Genertorokkal teli termekbe kerlnk, ahol lpcskn keresztl menjnk le az als szintre s keressnk egy vz nlkli aknt a talajon, mivel ebbe kell beleugornunk. Hamarosan olyan rszhez rnk, ahol egy vzpumpt kell bezemelnnk, hogy turbina vzzel elrassza a fenti csveket! Csakhogy az ramlattl mi nem tudunk a Flow Access-nl a csvekben kzlekedni, mert a vz sodrsa tl ers! A teend az, hogy amikor bekapcsoltuk a pumpt, amilyen gyorsan csak tudunk, msszunk bele a csbe s sszunk fel a jobb oldali jratban, amg a turbina teljesen felprg! Ezek utn jra szrazabb terletekre rnk s rgtn dvzlhetnk is egy jabb ellenfelet, egy melkszer frmedvnyt, aki a bntlvedkei mellett tekintlyes tsekkel is bombz! Lesz mg bellk bven az als szinteken is! Az egyik falban lv csbe kell bemsznunk a tovbbjutshoz, gy egy olyan terembe kerlnk, amit egy hossz aclhd keresztez a magasban. A srga vzvezetken fel tudunk mszni a hdig, amely egy ajthoz vezet. A kvetkez helysgben egy nagyon ers s ocsmny szrnybe botlunk: br nre emlkeztet alakja van, de a trzsbl kilg hrom felstest s a gyomrn lv vgs vatossgra int! Szvs ellenflnek bizonyul, mi tbb, elszeretettel dobl felnk holttesteket is! Mieltt mg megnyugodnnk, hogy sikerlt vgeznnk vele, elrulhatom, tallkozunk mg a hitvny fajtjval ksbb is! Innen egy falon lv szellzn keresztl tvozhatunk, amit a program sznnel jelez – ide csak egy fenti lpcsrrl ugorva kerlhetnk! Ugyancsak platformrl-platformra leugrlva juthatunk le a kvetkez helysgbe, miutn kimsztunk a szellzbl. Vigyzzunk, hogy a ventiltor ne vgjon kett minket! A jtk egyik legidegestbb plyjra rkeztnk, mivel a jratok tele vannak tpos ellensgekkel – meggondoland a lopakod taktika is! Elsnek meg kell keresnnk egy kulcsot (Pass Key), amit abban a jratban tallunk, amiben egy szerencstlenl jrt Nosferatu-val tallkozunk – vrtestvrt ugyanis lemszroljk, mieltt szt vlthatnnk vele! A kulccsal a zsebnkben menjnk abba a terembe, amiben szmtgpeket s monitorokat tallunk! A kulcs kinyit egy kezelpultot, amelyen egy gombot megnyomva, feltrul egy akna a terem kzepn! Ugorjunk bele! Rtalltunk teht a Nosferatuk alagtjaira! Nzznk szt alaposan, mert tallkozunk olyan vrtestvrekkel is, akik mellkldetseket adnak (az egyik pldul rdekes hacker-kldiket)! De ami a legfontosabb rlelnk Gary-re is! rdekesen vlogatta meg asztalvendgeit, ugyanis azok egytl-egyig oszlsban lv tetemek, alkalomhoz illen ltzve! A Nosferatu elsre kicsit a bolondjt jratja velnk, mivel lthatatlan, de a beszlgets kzben megmutatja valdi, csf arct is! Fejlemnyekkel szolgl az ankarai szarkofg gyben – meg kell keresnnk Gary kmjt, Barabus-t! Ebben segtsgnkre lesz egy msik kinita is, Ming Xiao, akit Los Angeles knai negyedben tallunk, a Golden Temple-ben! Nincs ms htra, mit elhagyni ezt a groteszk helyet! A kijrat – rdekes mdon – a helyi temet mauzleumba nylik! Mennyi fradsgot megsproltunk volna, ha ezt tudjuk!
Chinatown
Ming Xiao – I Spy Barabus
Miutn megvetettk lbunkat a knai negyedben, keressk meg a Golden Temple-t! A szpsges kinita, Ming Xiao rmmel a segtsgnkre lesz Barabus keresst illeten, hacsak egy jabb nvvel is! Egy knai zletembert kell megkeresnnk a Red Dragon tteremben, a neve: Wong Ho, aki lltlag tovbbi informcikkal szolglhat Gary kmjrl! Ne pazaroljuk tovbb az idt a templomban, hanem induljuk a nevezett tterembe! Amint kilptnk az utcra egy csapat knai frfit ltunk berohanni a szomszdos siktorba, a dolog pikantrija az, hogy az egyik tag vlln egy fiatal nt cipelt! rdekes! A Red Dragon egyike a vros legelegnsabb ttermeinek, a pultos n kszsggel tbaigazt, afell, hogy merre talljuk Wong Ho irodjt - a msodik emeleten, ide a lifttel juthatunk fel!
Kiki megmentse - Kikinapped
Wong Ho-t meglehetsen feldlva s zaklatottan talljuk s amikor rkrdeznk bajra, elmondja, hogy lnyt, Kiki-t nemrg elraboltk! Vagy gy! Szval t cipelte az a csapat knai! Megkr minket, hogy szabadtsuk ki a Lotus Blosom nev masszzsszalonbl, ahol fogva tartjk! A helysznre rkezve gnyos mosollyal konstatljuk, hogy amit az itteniek masszzsszalonnak neveznek, az nem ms, mint egy kellemes kuplerj, tele jobbnl-jobb tvol-keleti rmlnnyal! Szemnk legeltetse helyett koncentrljunk inkbb a feladatra! J pr knai rosszfit kell jobbltre szendertennk, amikor megtalljuk Kiki-t elzr lelakatolt szobt! A kzelben meg is talljuk a kulcst (Padlock Key), amivel knnyszerrel kinyithatunk. A kiscsaj nehezen fogja fel, hogy mi a megmenti vagyunk, de aztn megkszni, amit rte tettnk! Ezt a feladatot is teljestettk!
Igazi gengszter – Original Gangster; Dragon’s Tail
Wong Ho nem gyz hllkodni, amirt megmentettnk lnyt, gy itt az ideje rtrni ltogatsunk igazi cljra is! Barabus emltse utn tirnyt minket Zhao-hoz, aki a helyi import-export raktr tulajdonosa, minden bizonnyal tud egyet, s mst mondani ezgyben! A fickt a Zhao’s Import felirat raktrhzban talljuk, a negyed szln. Szerinte egy Johnny nev knai bandatagot kellene felkeresnnk! Elmondsa szerint k fogtk el Gary kmjt! Johnny-t a Glaze nev jszakai klubban keressk, ide csak kddal zrt ajtn mehetnk be! A kd: 725. Beszlgetsnket azonban egy csapat knai rosszfi szaktja flbe, akik egy dolgot akarnak: hidegre tenni Zhao-t s a karakternket! Elhzd tzprbajba keveredtnk, gy irnytsuk az esemnyeket, hogy lehetleg ne mi hzzuk a rvidebbet. Ha tlltk a csetepatt, vegyk az irnyt a Glaze-be. Okosan tesszk, ha a hts ajtn lopakodjuk be, gy amikor belpnk, httal lesz neknk az a nagydarab maffiz, aki amgy nem engedett volna fel minket az emeletre, ha a fbejraton jvnk. Tovbbra is lopakodva lpcszznk fel Johnny irodjba, hacsak nem akarunk ismt kimert lvldzsbe keveredni! Johnny meglehetsen durvn beszl velnk, srteget s esze gba sincs neknk segteni, mg akkor sem amikor a hta mgtti televzibl szlva bekapcsoldik a trsalgsba egy Mandarin nev figura – lthatan mozgatja errefel a szlakat! Johnny hirtelen felindulsbl rnk is l s elgg meglepdik, hogy mi nem halunk meg egyetlen golytl. Viszonozzuk mi is a gesztust s tegyk el lb all! A Mandarin nev rejtlyes alak azonban lehetsgeket lt bennnk, ezrt meginvitl bennnket a Fu Syndicate nev helyre! Hagyjuk el a szrakozhelyet s tegynk eleget a meghvsnak! Valami azt sgja, hogy azon a helyen Barabus-t is megtalljuk!
Gyere a birodalmamba – Come Into my Parlor
A Fu Syndicate plete impozns, modern irodahz – alkalmas arra, hogy egy, vagy tbb szemlyt elrejtsen a klvilgtl. A fldszinti szobk egyikben megtalljuk Mandarint is, igaz ismt csak az egyik televzibl kommunikl velnk. Megparancsolja neknk, hogy lljunk be a szomszdos liftbe, mivel jobb dolog nem jut esznkbe, engedelmeskedjnk a felszltsnak! Lassan kezd megvilgosodni elttnk Mandarin terve: egy tesztnek fog minket alvetni! Hogy mi clbl, azt nem tudjuk. Mindenesetre szpen felsorolja a tnyeket: az els helysgben j pr lzert kikerlve kell eljutni a szembelv ajtig. Ez nem is okoz klnsebb megterhelst, annl inkbb a kvetkez, ahol pengeles propellerek jrnak oda-vissza a szobban, szm szerint hrom s a feladat az, hogy semlegestsk ket, oly mdon, hogy belelvnk a bal oldali falon lv hrom, rccsal elzrt nylsba! Ennek hatsra a propellerek lellnak, mi pedig tovbb tudunk menni az jabb helysgbe! Itt egy mindenre elsznt fick vrakozik, vegyvdelmi felszerelsben, kezben egy feszletet szorongatva. Mandarin szerint a fick Van Helsing mdjra ersen hisz abban a tveszmben, hogy a vmprok flnek a kereszttl! Mutassuk meg neki, hogy a legendk hamisak: hipnotizljuk, br ez a kpessg ersen klnfgg, gy akr meg is lhetjk! Ezek utn egy csapat llig felfegyverkezett kommands tmadst kell tllnnk, ha gyzelmet arattunk, irny a negyedik teszt! Egy jabb szobban vagyunk, a padln bokig r vz, a plafonon pedig, elektromos kislseket produkl berendezsek! Ljnk mindkt berendezsbe a shotgun-nal, hogy megsznjn az elektromossg! Kvetkezik az utols teszt, gy legynk krltekintek! A helysgben vgig lngszrkat ltunk, amik meglls nlkl ontjk magukbl a tzet. Mieltt mg ropogsra slnnk, zzzuk szt a plexiveghez legkzelebb lvt a kalapcsunkkal! Ennek hatsra az veg sszetrik, gy ki tudunk mszni a folyosra. A meglepett Mandarin meneklni kezd, de hiba kld rnk egy csapat kommandst, vesztt nem kerlheti el: nyrjuk ki! Hulljn megtalljuk Barabus celljnak kulcst (Barabus Cell Key)! A kmet a fldszinten tartjk fogva, gy stljunk le a lpcsn! A Nosferatu, miutn kiengedtk, megkr minket, hogy segtsnk megbntani a Fu Syndicate szmtgpeit! Az els az egyik irodban lesz, ehhez meg kell szereznnk a kulcst (Fu Syndicate Office Key), ami az egyik biztonsgi embernl lesz. A tbbi mr nem okoz nehzsget, neknk csak fedeznnk kell a vmprt, aki majd elintzni a dolog htra lv rszt! Ott hagyjuk el a szindiktust, ahol bejttnk!
Olasz vacsora – Italian Dinner
Amint kilpnk a Fu Syndicate ajtajn csrgni kezd az egyik telefon az itteni nyilvnos kszlkek kzl. Vegyk fel! Barabus az! Megkszni, amit rte tettnk s felvilgostst ad az ankarai szarkofg gyben. A keresett kopors minden bizonnyal Giovanni Mansion-ban lesz, mivel jjel a Giovanni-k blt rendeznek, ltogatsunk pp kapra jn! Kztudott, hogy ezek az olasz szrmazs vmprok mgyjtk, lehet, hogy j nyomon jrunk! Pattanjuk taxiba s nzzk meg magunknak azt a helyet! Megrkezsnkkor ltjuk azt a ragyog pompt, ami birtokot krlveszi: luxusautk, limuzinok s elkel vendgsereg! Azt mondom, ne rontsunk ajtstl a hzba, inkbb beszlgessnk el a kint lldogl meghvottakkal! A parkban tallunk is egy beszmthat prt! Ha tudjuk, beszljnk le ket a partirl, ha sikerrel jrunk, kt meghv mris a mink! Ennek tudatban btran odalphetnk az ajtnll ghoul-hoz, aki be is enged minket! Ha ez nem jnne ssze, marad a lopakods s a hts bejrat! A blteremben is megtapasztalhatjuk azt a fnyzsget, ami a Giovanni-kat krlveszi! Ha akarjuk, elbeszlgethetnk a Csald tagjaival, de vigyzzunk, milyen mondatot adunk karakternk szjba! Elg makacs npsgnek bizonyulnak, azt meg kell hagyni! Ideje a tettek mezejre lpni! A blterembl nyl folyosn tallunk egy zrt ajtt, trjk fel! Jobb lesz, ha csendben elintzzk az itt strzsl biztonsgit! Az ajtn bejutva rmmel konstatljuk, hogy j helyen jrunk! Itt mkincsek kezelsre szolgl trgyakat tallunk! A bal oldali jratba lemenve, meghkkenve tapasztaljuk, hogy a lenti kriptk s alagutak tele vannak lhalottakkal! Ha nem muszj, akkor ne lljunk le velk harcolni, csak idpocskols lenne, gyis vgtelen van bellk. Helyette keressk meg az eggyel lenti szinthez vezet ajtt! Ha leverekedtk magunkat az sszes szinten, egy nagy kr alak teremben talljuk magunkat, ahol vgre rlelnk az ankarai szarkofgra! Persze ilyen fontos trgyat nem hagynak rizetlenl! Az rzst szolgl kt knai vmpr nem lesz olyan kedves, hogy nknt tadja neknk, gy teht nincs ms megolds, mint a vrronts! Mivel Penge Testvr s Karom Testvr igen frgn s agresszven tmad, alaposan leizzadunk a kzdelem hevben! Kt j tancs: amikor a terem kzepn „egyestik eriket” mi keressnk fedezket az oszlopok mgtt a robbanstl, valamint, ha mr nagyon rosszul ll a sznnk, vonuljunk vissza a plya bejrathoz regenerldni, ide szerencsre nem kvetnek! Halluk utn mink a szarkofg, amit egy teherautval - minden gond nlkl – elszlltunk a hercegnek! Csak azt nem tudom, hogy ez odafent egy Giovanni-nak sem bntotta a szemt?
Downtown
Leopold trsadalma – Society of Leopold
A szarkofg teht ott pihen a Venture torony legfels emeletn, a gond mostantl az, hogy hogyan kell kinyitni! Se a Herceg, se Beckett nem jtt r a dolgok nyitjra, amely jelen esetben sz szerint rtend. LaCroix, nehogy mg jobban felingerelje magt, szerny szemlynkre s Beckett-re bzza a problma megoldst. Beckett szerint egy norvg archeolgus tudna gondjainkra vlaszt adni. Dr. Ingvar Johansent azonban vmprvadszok tartjk fogva egy Society of Leopold nev helyen, a tengerpart mentn. Utazzunk ht a nevezett helyre! Nos, elgedjnk meg annyival, hogy elgg knyelmetlenl rezzk majd magunkat olyan emberek kztt, akik a mi fajtnkra vadsznak! Ha karakternk nem ppen harcos belltottsg, akkor nem fogjuk szeretni ezt a helyet – blcs dntsnek bizonyul a lopakods gyakorlsa ez esetben! A hzba bemenve, rgtn jobbra, egy zrt ajtba botlunk, ezt csak azzal a kulccsal tudjuk kinyitni, amit az emeleten tallunk. A lzerrzkelvel elltott csapdkat minden esetben kapcsoljuk ki! Az ajt fld alatti jratokba vezet, ezeken kell magunkat vgigkzdeni – lnyegben csak egy lehetsges tvonalon! t kzben memorizljuk azt a helyet, ahol a vzpart mellett egy motorcsnakot ltunk, ide majd ksbb sietve kell visszatrnnk! A jratok vgn ismers arcba botlunk, mghozz Bach-ba, akivel utoljra a nhai Dr. Grout hzban tallkoztunk! Akkor a sr lngok miatt nem sokat tudtunk vele trsalogni, ezt most beptolhatjuk! Ne legynk meglepve, hogy a beszlgets tettlegessgbe fajul – gy vgezznk Johansen fogvatartjval! Ha a fedezkeket kihasznljuk, lfegyverrel is knnyen msvilgra kldhetjk! Most mr nincs ms htra, mint kiengedni Dr. Johansen-t! Az archeolgus kszsggel segtsgnkre lesz, de elbb biztonsgos helyre kell vinnnk! ppen indulnnk, amikor azt vesszk szre, hogy az a hitvny Bach mg utoljra keresztbe tesz neknk, mghozz egy detontor lestsvel, ami percek alatt rnk omlasztja a barlangot! Hacsak nem rohanunk vissza Johansen-nel a motorcsnakhoz, mieltt ez bekvetkezne! Szval futs!
Pokol a Hallowbrook Hotelben
A Venture toronyhoz visszatrve, egy nemrg lezajlott kzdelem nyomait vljk felfedezni az utcn s a felhkarcol belsejben is! LaCroix krdsnkre elmondja, hogy a Szabbat ostromolta meg az pletet, mg mi tvol voltunk. Az ok igen egyszer: az ankarai szarkofg! A Herceg bosszt eskszik s ehhez neknk kell kzremkdni! El kell tenni lb all a Szabbat vezrt, itt a Downtown-ban, a Hallowbrook Hotelben! Baktassunk a helysznre, ahol a Hotel mgtti siktorban msszunk be az plettatarozk ltal hasznlt liftbe – ezzel knnyedn bejuthatunk! Odabent az lesz a feladat, hogy lejussunk a lenti szintekre, a padln keletkezett rsekb
|