hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Yuri’s Revenge Gaming Guide

Yuri’s Revenge Gaming Guide

ismeretlen  2006.07.12. 22:37

Yuri’s Revenge Gaming Guide

Yuri’s Revenge Gaming Guide

 

Szvetsges kldetsek

 

Allied 1: Time Lapse

A kldets kt rszbl ll, s pillanatok alatt meg lehet oldani, amennyiben tudjuk, mi a feladat. Indulskor el kell foglalnunk nhny polgri ermvet annak rdekben, hogy mkdkpes llapotba hozzuk Einstein idgpt. A leggyorsabban a bzisunktl dlre es ermveket szllhatjuk meg, ezeket csak gyalogsg vdi. gyeljnk a hzakban tanyz katonkra, ket legegyszerbben a Mirage tankokkal szedhetjk ki (messzebbre l, mint a gyalogsg). Ezutn forduljunk keletre, s foglaljuk el a bzist. Itt gyalogsggal nem sokra megynk, mivel az pleteket egy Gatling gppuskatorony rzi. Kldjnk oda 10 tankot, azok majd helyre teszik a trsasgot. gyeljnk Yuri lgi utnptlsra. A leghatkonyabb az, ha a ledobsi pont al bekldnk nhny GI-t, akik szpen bessk magukat, s mg a levegben leszedik a rosszfikat. Az energiarendszer helyrelltsa utn (ngy ermvet kell megszllnunk) visszaugrunk az idben a szovjet tmads kezdetre. rdekes mdon a mr megptett egysgeink megmaradnak; rdemes rakts csapatokat telepteni a lerombolt hd kzelbe, ott fog ugyanis megjelenni a Zeppelin. Kis id mlva az idgpbl elkerl Tnya, aki fl kzzel elbnik az orosz raktanaszdokkal. A sziget bejratt kt lgvdelmi haj rzi, ezeket csak nagyon nagy szerencsvel lehet elsllyeszteni. Nem okoz gondot, ha Tnya kudarcot vall, a krhzban hamar talpra ll. Hamarosan megrkezik az utnptls nhny anyahaj kpben, melyeknek mr nem fog gondot okozni Yuri pszionikus pletnek lerombolsa.

 

Allied 2: Hollywood and Vain

A kldets megkezdsekor azonnal teleptsk le a bzist, majd foglaljuk el a GI-okkal a krnyez hzakat. Ez nagyon fontos, mert az els perctl kezdve megindul az offenzva, s ez az egyetlen mdja annak, hogy visszaverjk az ellenfelet. Keletre tallunk egy rtkes fmlelhelyet, rdemes ezt elszr kiaknzni, mivel a kldets elejn meglehets pnzszkben lesznk. Vdjk meg a bzist gppuskafszkekkel s sugrtornyokkal, s abban az esetben, ha nagyon leamortizldna valamelyik elfoglalt plet, javtsuk meg mrnkkel. A megfelel bzisvdelem kialaktsa utn toborozzunk ngy rocketeert, s intzzk el a jobb als sarokban ll grindert. Az plet megsemmislse utn a romok kztt tallunk egy ldt, ezt mindenflekppen vegyk fel, mert tele van pnzzel (ez igaz az sszes grinderre). Figyeljnk azokra a hzakra, ahov az ellensg befszkelte magt, a rocketeerek kivlan alkalmasak ezek megtiszttsra, feltve, ha nincs a kzelben lgvdelem. Innen szakra tallunk egy tech pletet, melyet ha elfoglalunk, akkor a harcmezn llomsoz jrmveink folyamatosan javulnak. Itt ptsk fel a msodik bzisunkat, de alaposan erstsk meg tornyokkal. A kzelben talljuk meg a msodik grindert, ahol egy hollywoodi sztr raboskodik. Segtsnk neki megszkni, majd a veszly elhrtsa utn robbantsuk fel a grindert. Ezutn el kell foglalnunk a Los Angeles-i nemzetkzi repteret, mivel ennek birtokban meghatrozott idnknt ingyen ejternysket kapunk. Javaslom, hogy az autplya alatt lopakodjunk be a reptr mg, s ott szp sorban foglaljuk el a hzakat. Ezzel a mdszerrel hamar megtisztthatjuk a krnyket a nemkvnatos elemektl. A Gatling tornyokat messzirl, a prism tankkal intzzk el. Innen szakra tallhat egy krhz, melyet elfoglalva a gyalogsgunk folyamatosan gygyul. Erstsk meg ezt a pozcit, majd teljes erbl koncentrljunk a maradk grinderekre. jabb hollywoodi hs siet a segtsgnkre, a hrom szuperhs egyttes ervel mr nagyon komoly krokat kpes okozni az ellenflnek. A grinderek lerombolsa utn mr csak htulrl be kell trnnk az ellenfl bzisra, s szt kell rombolnunk a fplett. Mrgben elad mindent, s vgs tmadsra indul, de ekkor mr vge is a kldetsnek.

 

Allied 3: Power Play

Elsre igen nehz kldetsnek tnik, viszont gyesen trkkzve nagyon gyorsan trdre knyszerthetjk az ellenfelet. Foglaljuk el a kiltt, majd a viharfelhvel semmistsk meg a nukleris sil felett tallhat ermveket. Ez ugyan mg nem lltja le a visszaszmllst, de sokat segt a ksbbi kzdelemben. A kt mrnk egyikvel foglaljuk el az olajfrtornyot bal oldalon (pnzt hoz), a msikat meg kldjk a jobb als sarokba. Itt tallhat egy magnyos erm, melyet nem riz senki, s visszalltja az energinkat (ismt nyomathatunk viharokat). Adjuk el gyorsan a kt ermvet s a gyrat, majd a gyalogosokat vigyk fel a kilthoz. Az atombomba a gyr helyn robban, de ha gyorsak voltunk, akkor nem okoz vesztesget. Megfelel gyorsasg esetn ez volt az utols atomrobbans ebben a kldetsben. Nincs ms dolgunk, mint elfoglalni (ajnlatos, mert utnptlst kapunk rte), vagy megsemmisteni a bzistl jobbra es ermvet. Kpezznk ki mesterlvszeket, s szedjk le Yuri klnjait, mert k kpesek a mi egysgeinket tlltani a sajt oldalukra. Amint mink az erm, az atombomba visszaszmllsa megll. Ekkor egy viszonylag nagy rohammal kell szembenznnk, de ha gyesek voltunk (s elegend hzat megszlltunk), akkor knnyedn visszaverhetjk az elkeseredett tmadst. Nem kell az sszes ermvet elfoglalni, a cl a sil lerombolsa. 

Tovbbi anyagi tmogatst szerezhetnk, amennyiben a Massivesoft plete eltt llomsoz csapatokat megsemmistjk.

 

Allied 4: Tomb Raided

Einstein professzor fogsgba esett. Yuri Kheopsz fra piramisba hurcolta, s arra knyszerti, hogy segtsen tkletesteni rdgi berendezseit. A mi feladatunk, hogy megmentsk a tudst, s kisprjk a rosszfikat Egyiptombl. ptsk ki a bzist, majd erstsk meg tornyokkal. Az els t perc nagyon hzs lesz, a gp szakrl s dlrl egyarnt tmad. Tnya nagy segtsgnkre lehet a kzdelemben, hiszen kpes alaknzni a harckocsikat. Egyedl elbnik ngy-t pnclossal, csak arra kell vigyzni, hogy ne engedjk a Gatling tankok kzelbe. Kis id mlva elfogy a nyersanyag, s pnzszkbe kerlnk. Toborozzunk hrom rocketeert, majd kldjk el ket a jobb als sarokban tallhat olajkutakhoz. Ott intzzk el a tankokat s az rsget, majd Tnya helikoptervel reptsnk oda 5 mrnkt. Foglaljuk el a kutakat, majd hzzunk fel ide is nhny sugrtornyot. Yuri betakarti szakon tevkenykednek, nhny rocketeer elvghatja ezt az utnptlsi vonalat. ptsnk 10 robottankot, s trjk t a piramist vd falat ott, ahol nem rzik tornyok. A pszionikus tornyokat hagyjuk, koncentrljunk inkbb az ermvekre. Amint az utolst is felrobbantottuk, Einstein kiszabadul, s helikopteren elmenekl. Hlja jell szabotlta Yuri gpeit, aminek kvetkeztben egyszer lehetsgnk nylik bevetni a domintort Yuri csapatain. Innentl kezdve mr csak ssze kell toboroznunk 10 prizmatankot, s aprnknt darabokra szedni a bzist. A kldets akkor fejezdik be, amikor az utols lila egysg is megsemmisl.

 

Allied 5: Clones Down Under

 

Alaposan erstsk meg a meglv bzisvdelmet, mert komoly ellentmadsra van kilts. Klnsen figyeljnk oda a kiktre, mivel Yuri tengeralattjr-flottja itt kszl lecsapni. ptsnk ide gyorsan nhny sugrtornyot, mivel ezek gyorsan elsllyesztik a felsznre merszked Boomereket. A flotta elpuszttsa utn a koreai szvetsgesek leromboljk az ellensges hajgyrakat, gy a ksbbiekben nem kell tartanunk a tengeralattjrktl. ptsnk fel nhny anyahajt, s taroljuk le velk a parti svot (kezdjk az ott tallhat fplettel, mert gy nem tud jakat pteni). A tengerpart kzelben tallunk egy technikai pletet, ezt mindenflekppen foglaljuk el egy mrnkkel. gyeljnk arra, hogy a kzelben lv pletekbl kifstljk az ellensget, klnben megsemmistik jdonslt szerzemnynket. A tengerparti bzis lesprse utn htba tmadhatjuk az ellensget. Ngy-t prism tank elegend a feladathoz, fknt akkor, ha nhny rocketeer tmogatja ket. Errl az oldalrl knnyedn eljuthatunk a msodik fpletig, ennek lerombolsa utn az ellenflnek mr nincs semmi eslye.

 

Allied 6: Treaty or Trick

Mindssze 15 percnk maradt arra, hogy megerstsk az angol Parlament vdelmt. A mrnkket kldjk el a jobb als sarokban tallhat olajkutakhoz, s foglaljuk el azokat. Itt hzzunk fel egy kisebb bzist, klns tekintettel a lgvdelemre. Ez lesz az els olyan plya, ahol megjelennek a repl csszealjak. Rendszerint prban jrnak, s klnleges kpessgk, hogy le tudnak bntani egy pletet. Javaslom, hogy hzzunk fel legalbb hrom lgvdelmi teget egyms mell, ez ltalban elegend szokott lenni. Barikdozzuk el magunkat a hzakban, s foglaljuk el a jobb oldali tech shopot is. Ide is ptsnk lgvdelmi tegeket, de ne feledkezznk meg legalbb hrom sugrtoronyrl sem. Yuri eri ktlt jrmvekkel is megprblnak partra szllni, ezeket a foly mentn tallhat hzakbl remekl szt lehet lni. A Parlamentre nagyon vigyzzunk, mindig legyen a kzelben egy mrnk, aki rendbe hozza a krokat. Nhny roham utn a szerzdst alrjk, s csak annyi maradt a feladat, hogy leromboljuk Yuri bzist. A legnagyobb veszlyt a foly fell rkez tengeralattjrk jelentik, melyeket nhny rombolval gyorsan ki kell iktatnunk. Az orosz raktacirklk s nhny szvetsges anyahaj segtsgvel gyorsan szt lehet rombolni az ellensges bzis maradkt. 

 

Allied 7: Brain Dead

 

Yuri utols bzist az Antarktiszon ptette ki. Egy rgi, hasznlaton kvli orosz bzist kell rendbe tennnk. A mrnkkkel javtsuk meg a fpletet s az ermvet, majd ptsnk bunkereket a bzis bejrataihoz. Ezekbe pakoljunk gyalogosokat, s gondoskodjunk arrl, hogy rendszeresen javtva legyenek. A dli oldalra teleptsnk nhny lvegtornyot, mivel innen rengeteg csszealj vrhat. A maradk kt mrnkkel fedezzk fel a bzis krnykt, ott tallunk egy tech shopot s egy olajkutat. Amint megptjk az orosz radarkzpontot, a szvetsgesek beteleportlnak nhny j egysget. Itt ismt fel kell hznunk egy tmegpusztt fegyverekkel rendelkez bzist. gyeljnk arra, hogy ne llomsoztassunk a bzis kzelben csapatokat, mivel Yuri szuperfegyverei gyis ellennk fordtjk azokat, radsul mg a bzisvdelmnket is felrobbantjk. Lenn dlen tallunk kt jabb olajkutat, ezeket szintn nem rt mg az ellensg eltt elfoglalni. A tenger kzepn kis sziget tallhat olajkttal s rengeteg nyersanyaggal. Pnzszke esetn nyugodtan foglaljuk el. Igazbl csak addig kell kihznunk, mg meg nem pl a raktasil s a vihargp. Ezekekkel a jtkszerekkel hamar le lehet amortizlni a kt szuperfegyvert, mivel valamilyen oknl fogva Yuri nem javtja ezeket. Elszr az als pletet szedjk le, ezutn mr btran bevethetjk a flottt a part mentn ll bzis ellen. Innentl kezdve mr csak a tisztogats maradt htra, s mink a gyzelem.

 

Orosz hadjrat

 

Soviet 1: Time Shift

Az idgp ellopshoz elszr is meg kell semmistennk a szvetsges hadiflottt s a partot vd hatalmas gykat. A kldets teljestse utn a flotta elvonul, s helyet ad a szrazfldi csapatoknak. Vigyk t az egysgeinket az idgphez, s Borisszal jelljk ki az idgp kr felptett gppuskafszkeket. A MIG-ek gyorsan elintzik azokat, s most mr csak nhny ermvet kell elfoglalnunk az idutazshoz. Idkzben Yuri sem ttlenkedik, sorra foglalja el a szvetsgesektl az ermveket. Ngy erm elfoglalsa utn visszaugrunk az idben. A gp kicsit sok energit kaphatott, mivel valamikor a ks jurakorba rkeznk. A rnk tmad T-Rexek nem jelentenek igazn nagy veszlyt, s rvid id mlva visszakerlnk a kzelmltba. Itt a trkp kzepn lv orosz bzist kell megtallnunk. Barikdozzuk el magunkat a bzis kzelben lv hzakban, majd szedjk le a partot vd tornyot s pnclosokat. Hozzuk be a bzisba a kiktbl a ktltt, majd pakoljuk bele Boriszt. Vigyk t a szigetre, ahol lzerrel megjelli a domintort. A berepl MIG-ek gond nlkl vgeznek az plettel.

 

Soviet 2: Dj Vu

Ismers kldets a Red Alert 2-bl azzal a klnbsggel, hogy most a msik oldalrl kell lejtszanunk. Javaslom az als bzis azonnal megsemmistst, mivel az ott llomsoz harckocsik knnyedn leszedik a pnclosainkat. Ljnk raktkat a lszeresldkba, ettl az egsz bzis a levegbe repl. Ezutn vonuljunk vissza, majd ptsk ki a bzisunkat. Ismt csak a bunkereket tudom javasolni, ezek nagyon komoly ellenfelek tudnak lenni (kivve a prizma tankot, mivel annak nagyobb a ltvolsga). A kzps bzist ne bntsuk, egyszeren kerljk ki. Gyrtsunk le hat darab Kirov lghajt, majd ezeket vonjuk ssze Einstein bzisnl. Ekkora lgiflotta elegend a kronoszfra megsemmistshez. A lgvdelmet semlegesthetjk ngy-t raktavetvel, de ket nem rt biztostani pnclosokkal. A gp elszeretettel hasznl replket s rocketeereket, teht nagyon fontos a megfelel lgvdelem kialaktsa. Sokat segt, ha megsemmistjk a szvetsges betakartkat, gy hamar pnzszkbe kerlnek.

 

Soviet 3: Brain Dead

A kldets els rszben a szvetsges bzist kell megszabadtanunk Yuri rdgi berendezstl. A bal als hidat a mesterlvsz felrobbantja, amint rlpnk. Nzznk krl alaposan a trkpen, az egyik szegletben tallunk egy finomtt, melyet elfoglalva nmi pnzmagra tehetnk szert. Kt olajkt s egy grinder vrja a felment sereget, viszont a tmads eltt meg kell semmistennk a lvegtornyokat tpll ermvet. Foglaljuk el a tornyok mellett ll pleteket, majd tiszttsuk meg a terepet az ellensges pnclosoktl. Romboljuk le a tornyokat s a grindert, majd a jobb oldali hdon vigynk t nhny gyalogost. Kerljk meg a bzist, s foglaljuk el a domintor mgtt ll hzat. Innen mr nagyon gyorsan megsemmisthetjk az pletet a katoninkkal.

A misszi msodik rszben Tnya is segtsgnkre lesz, st mg tesla tankokat is kikpezhetnk. Egymst remekl kiegsztik, st, ha mg a szvetsges mesterlvszt (aki felrobbantotta a hidat) is segtsgl hvjuk, akkor olyan kommandt kapunk, amelyet nehz lesz legyrni. A legfontosabb feladatunk az lesz, hogy elvgjuk a lvegtornyok energiaforrst. A ktltbe pakoljuk be Tnyt, majd a folyn keressnk alkalmas kikthelyet Yuri bzishoz kzel. Ezt a szakaszt nem vdik tornyok, gy gyorsan vgezhetnk az ermvekkel. A msik oldalon elegend, ha ttrjk a falat, s mris lehet alaknzni az ermveket. Kis id mlva elfogy az energia, s szt lehet lni a domintort. Mg egy utols elkeseredett rohamot kell tllnnk, s mink a gyzelem.

 

Soviet 4: Romanov on the Run

A kezd bzisunkat nem lesz tl nehz megvdeni, nhny bunker tkletesen elegend. gyeljnk a betakartinkra, mert a gp elszeretettel tmadja azokat. szakra tallunk egy ellensges bzist s egy olajkutat. Foglaljuk el mindkettt, de gyeljnk Yuri pszionikus klnjaira, mert szeretik tlltani a pnclosainkat. A bzis kiiktatsa utn foglaljuk el a keleten tallhat olajkutat is, ide felhzhatunk egy kisebb bzist is. A katonkkal foglaljuk el a szabadon maradt pleteket, s nyomuljunk elre a vroskzpont fel. Itt csak a lvegtornyokat ljk ki (az Apokalipszis tank remek erre a feladatra), a barakkot mindenflekppen el kell foglalnunk. Gondoskodjunk arrl, hogy a kzelben tallhat hzakban ne legyenek ellensges katonk. ket gy lehet a legknnyebben kifstlni, ha egy raktavetvel addig tmadjuk, mg az plet romhalmaz nem lesz. Ekkor a mrnk megjavtja, majd a sajt katoninkat sncoljuk ide. A kt legfontosabb plet a hd kzvetlen kzelben tallhat, ezek segtsgvel knnyedn tarthatjuk az tkelt. A barakk el ptsnk mg kt villmtornyot, ekkora vdelem bven elegend lesz. Romanov a piros tetej pletben mulatozik arab hastncosnkkel. A feladatunk az, hogy biztonsgban eljuttassuk a repltrre. ptsnk 10 raktavett, s szedjk le a repteret vd lvegtornyokat. A brutlisabbak hasznlhatjk akr a terrorista teherautt is. A reptr biztostsa utn megrkezik Romanov helikoptere, s biztonsgba repti. 

 

Soviet 5: Escape Velocity

A gp hrom partraszllsi pontot jell ki, de mi vlasszuk a legalst. Az t ugyan kicsit tovbb tart, de hrom olajkt is tallhat a trsgben, ami jtkony hatssal lesz a pnzgyi helyzetnkre. t kzben nhny Boomerbe botlunk, de a tengeralattjrk s a raktacirklk segtsgvel knnyen vgezhetnk velk. A bzis elhelyezse sorn gyeljnk arra, hogy a hegyrl ne lehessen megtmadni. Foglaljuk el a kutakat, s ptsnk fel a vdelmkre bunkereket s villmtornyokat. Yuri emberei a sziget szobrait sugrfegyverekk alaktjk, gy a tmads eltt ezeket ki kell iktatnunk. Erre a feladatra a lghajk a legalkalmasabbak. ptsnk 10 tengeralattjrt, s tiszttsuk meg a tengeralattjr-bzist vd blt a Boomerektl. A raktanaszdokkal szedjk le a bzist vd szobrokat, majd a tengeralattjrkkal semmistsk meg a dokkot. Ekkor Yuri mindent elad, s vgs tmadsba lendl. A vdelmnkn azonban nem tud ttrni, gy mink a gyzelem. 

 

Soviet 6: To the Moon

 

A legidelisabb hely a bzisunk szmra a jobb als sarok, itt kt oldalunk is vdve van a tmadsoktl. Igyekezznk gyorsan kipteni a bzisunkat, mivel a tmads pillanatok alatt megindul mindhrom bzisrl. Vegyk krbe az pleteinket lgvdelmi tegekkel s villmtornyokkal. ptsnk t apokalipszis tankot, s induljunk el a kt kzps bzis fel. Nagyon vatosan kzeltsk meg azokat, mivel pszionikus tornyok vdik ket (a tank rush hatstalan). Ezeket a tornyokat csak az asztronautkkal tudjuk lenyomni, de csak akkor, ha semlegestettk eltte a gattling gykat. Ezen a plyn veszlyt jelenthetnek mg a pszionikus tankok, ezeket viszont nhny robotpkkal knnyedn semlegesteni lehet. Mindkt kzps bzis lerombolsa utn kapunk egy-egy ldt, mely 5000 egysg kreditet tartalmaz. Az elite szintre felfejlesztett apokalipszis tankok knnyedn ttrik a fels bzis vdelmt, s az elbb emltett taktikval knnyedn vgezhetnk a megmaradt pletekkel s egysgekkel.

 

Soviet 7: Head games

 

Az utols orosz kldets meglehetsen nehz, de nem lehetetlen megoldani. Az els 20 percet kell tllnnk, onnantl kezdve egyszer dolgunk lesz. Hrom bzist kell lekzdennk, ebbl csak egy Yuri, a msik kett szvetsges s orosz. Ezeket azonban Yuri a hatalma alatt tartja a psychic beaconokkal. Pakoljuk le a bzist helyben, s ptsnk kt finomtt. Erstsk meg a vdelmet tesla tornyokkal, bunkerekkel s lgvdelmi tegekkel. Ez utbbi nagyon fontos, mert innen jn a legtbb lds. A bzistl keletre tallunk egy tikos laboratriumot, melyet elfoglalva kpesek lesznk nagy gykat pteni. Legalbb kett ilyen kell a megfelel vdelemhez. Mindkt oldalon tallunk egy-egy grindert, amelyet meg kell semmistennk. ptsnk fel egy atomsilt, s vrjuk meg az atomraktt. Ezutn clozzuk be az orosz beacont (egy rakta elg neki), majd pakoljunk le nhny nagy gyt az j bzisunk mell. Ezekkel folyamatosan bombzhatjuk Yuri igazi hadseregt. Hamarosan kapunk egy vihart a nyakunkba, de a Force Shieldet hasznlva elkerlhetjk a komolyabb vesztesgeket. A kvetkez atomrakta menjen a szvetsges beaconra, majd ezutn itt is ptsk ki a megfelel vdelmet. A vgcl az, hogy leromboljuk Yuri kastlyt, mely szakon tallhat. Az gyk fedezete alatt csempssznk be szakon egy apokalipszis tankot, majd szedjk darabokra.

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Mrcius
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!