Project IGI vgigjtszs
ismeretlen 2006.07.12. 22:34
A Project IGI vgigjtszsa.
Project IGI vgigjtszs
1. Trainyard
„rlk, hogy ilyen gyorsan idertl, Jones. Feladatunk fontossgra azt hiszem, nem kell felhvnom a figyelmed. A clszemly neve Josef, akit egy Priboi nev alak tart fogva. A dolgod, hogy megtalld, s behozd meghallgatsra. Valsznsthet, hogy informcival br az ellopott robbanfejrl. Priboi egy katonai repltren tartja fogva, viszont evakulst nem tudjuk vgrehajtani az ers lgvdelem miatt. Rviden sszefoglalva a kldetsed hrom rszbl ll: 1. Szerezz megfelel jrmvet a megkzeltshez. 2. Semlegestsd a lgvdelmet. 3. Keresd, illetve talld meg Josefet, s psgben vezesd el. Egybknt Priboit mobiltelefonja buktatta le. Hzkutatst tartottunk otthonban, s megtalltuk a telefonszmt. Nos, ahol a telefonja, ott kell lennie neki is, azt pedig be tudtuk mrni… Sok sikert!”
Feladat: Jrm eltulajdontsa
Alapfelszerels: Ks, Glock 17, H&K MP5 sd3
Javasolt vgrehajts: Jones, szerintnk az lesz a legbiztonsgosabb, ha kveted az utastsainkat. Ha szrevesznek, s meghallod a szirnkat, akkor az rsg riasztdik, s nem tl sok esllyel folytathatod munkdat. Nagyon vatosnak kell lenned, nehogy felfedezzk jelenlted, de nem akarjuk megszabni, hogy kivel vgezz, ha a helyzet netn gy kvnja.
Mssz fel a kzeli plet tetejre, s annak tloldaln ereszkedj be az objektumba. Ha lent vagy, haladj tovbb az irnytszobba, s kapcsold ki a biztonsgi kamerarendszert. Innentl kezdve szk kt perc ll rendelkezsedre. Rohanj ki az ajtn, s kapaszkodj fel a szomszdos vztrozra, ahol vgezz az orvlvsszel. Vedd fel a Dragunovot, likvidld a szemkzti torony rsgt s a fldszinti kabinban lv katont (1. kp). Tiszttsd meg az utat magadnak: pusztts el annyi kamert, amennyit csak tudsz. Hasznld a mholdas kpet ezeknek a lokalizcijhoz. Ha megvagy, akkor a kbel segtsgvel csssz t szembe, majd hamarjban juss le onnan. Ekkora a kamerk mr valsznleg jra mkdsbe lpnek, ezrt figyelj oda, hogy hova lpsz. Ne feledd, ha a valamelyik szrevesz, mg van hrom msodperced, hogy fedezkbe bjj - akkor nem trtnhet semmi. Ha lertl, a kontnerek kztt kzeltsd meg a kertst (ahol nincs szgesdrt), s ugorj t felette. Vigyzz az rkre s a mg mindig aktv figyelrendszerre. Az innen nem tlsgosan messze tallhat kapcsolval nyisd ki a kaput, s pattanj be a gpjrmbe (2. kp).
2. SAM Base
„Ok, az aut a mienk. A kvetkez lps, hogy kikapcsold a lgvdelmet. Sajnos az id szkssge - s a magas kockzati tnyezk miatt - nem tehetjk meg, hogy az eltulajdontott gpjrmvel hozzuk ki delikvensnket, ezrt van szksg erre a feladatra. Idkzben megtudtuk, hogy az utols mentsvrunk, az egyetlen, aki mindent tud a bombrl: ismeri a helyet, ahova, s a mikntjt, hogy hogyan vittk el, de mg az tkozott gyrtsi szmt is. Nincs tl sok idnk, meg kell tallnunk! De most inkbb koncentrlj a raktaindtkra (3. kp). Robbantsd fel ket!”
Feladat: A hrom lgvdelmi raktaindt megsemmistse
Alapfelszerels: Ks, Glock 17, H&K MP5 sd3
Javasolt vgrehajts: Ersen vdett terletre rkezel, nem rt, ha azonnal fedezkbe vonulsz. Hatolj be a felderts ltal szerzett kpanyagon felismerhet pletbe (4. kp), ahol tallsz hrom C4-est. Ezeket kell a cltrgyak htuljra felhelyezned. Az plet egybknt raktrhelyisg, ahol felteheten egyb lszerre is lelhetsz. Ha megvan az r, akkor irny mindhrom SAM! Az rsg vrhatan sr lesz, biztosan nem szod meg a dolgot konfliktus nlkl, de termszetesen brmilyen megoldshoz folyamodhatsz a siker rdekben. Vigyzz az rtornyokra - a terleten hrmat tallhatsz bellk - s a homokzskok mgtti fegyveresekre. Ha megszorulnl, s muncira lenne szksged, az szaki barakkban tallhatsz egy M-16-ost gpfegyvert, s hozz pr aknalvedkeket. A bevets nem lesz stagalopp, de ha vgeztl, s felhelyezted a robbantlteteket (az akcibillentyt kell lenyomva tartani, mikzben odallsz a SAM htuljhoz) felszednk a kzeli leszllplyn, helikopternkkel pedig egyenesen a repltrre szlltunk tged.
3. Military Airbase
„Most, hogy a lgvdelmet letudhatjuk, jhet a munka legjava. Ragadd nyakon Josefet, s hozd ki onnan! Az erstsed mr ton van Jones, hrom ra mlva mr ott is vannak. Addig is, gy hiszem, nincs szksged ms segtsgre. Lgifolyost Ltrehoztunk ltre egy lgifolyost a kimenektsetek rdekbenre, a feladatod teht a kvetkezk: 1. Kzeltsd meg a tmaszpontot. 2. Szabadtsd ki a clszemlyt - feldertink ksztettek egy felvtelt arrl az pletrl (5. kp), amelynek alagsorban fogva tartjk Josefet. Rengeteg kamera s r figyeli a krnyk minden mozzanatt, ezrt nem lesz knny bejutnod oda. Sejtheted, hogyha az lenne, nem Tged bztunk volna meg vele. A rszleteket rd bzzuk, de lehetleg csendes vgrehajtst szeretnnk.”
Feladat: Josef megszktetse
Alapfelszerels: Ks, Glock 17, H&K MP5 sd3
Javasolt vgrehajts: A kzeli radargmbt egyetlen katona rzi, nem okozhat gondot feljutnod a hegytetre. Onnan mr belthatod a bzist, illetve az irnyttornyot. Priboi s Josef a bzison van, teht afel vedd az irnyt. Mindenek eltt alaposan dertsd fel a terepet, ehhez a mholdkpet termszetesen biztostjuk. Ha megvagy, akkor vatosan kssz le a hegyoldalon a kerts tvig, s hatolj be a fbejraton. Az rsg kzepesen ers, de vigyzz, nehogy a bunkerekbl szrevegyenek. Nyisd ki a kaput az rbdban lv kapcsolval, ezutn lassan haladj beljebb a komplexumba. Jobbra egy plet ll, lapos kszsban kzeltsd meg az ajtajt, majd surranj ki annak hts kijratn. A terleten kt rtorony ll, amire melyekre figyelned kell. Az egyiket a kijrattl balra, a msikat pedig az orrod eltt lthatod. Ne engedd a fent strzsl rszemeknek, hogy riadztassanak - ajnlatos a hangtompts MP5-s hasznlata. Ezutn a ltrn mssz fel a betonmagaslatba, vgl a tettrben lvvel vissza, a fldszintre. Vigyzz a kamerra! Innen mr egyenes t vezet a clobjektumhoz, ahova a tetn juthatsz be (6. kp). Josefet a pincben tartjk fogva.
Josef s Priboi nincs itt! Nagy baj van, a clszemlyt mr elszlltottk innen, meg kell tudnunk, hogy hova! Jones, fuss ki a bzisrl ugyanazon az tvonalon, amelyikein bejttl. Sajnos az evakulsodat mr nem tudjuk megoldani, ugyanis hirtelen rengeteg helikopter rkezett a terletre, ezrt neked kell szlltjrmrl gondoskodnod. De mieltt elhagyod a repteret, meg kell tudnunk, hogy merre keressk Josefet. Neked kell valamifle informcit szerezned holltrl. A kzeli irnytban tallhatsz nmi feljegyzst a lgi forgalomrl, ennek a megkaparintsa lesz a msodlagos feladatod. Az rsg ott is igen ers, radsul a toronyban lv katona knnyen riaszthatja ket. Lgy nagyon vatos! Ha a fenti szmtgpbl megszerezted az anyagot, hamarjban hagyd el a terletet. A hangrokban tallsz egy telitankolt sugrhajts vadszgpet, amivel amellyel elmeneklhetsz. Sok sikert!
4. GOD
„Megvan! Egy brtnbe szlltottk, ahol ht lakat alatt rzik (7. kp). Szerencsre idkzben megrkezett az erstsed idkzben megrkezett, Harrison szzados vezeti a rohamosztagot. A Te feladatod az lesz, hogy a magasbl fedezket nyjts szmukra. Profi mesterlvszre szmtanak, akirt nem kellett messzire nylnunk, s itt jssz Te kpbe. Mivel tudjuk, hogy mennyire kedveled a hasonl szerepeket, ezrt a hvneved Isten,. Harrison pedig Mzes. A brtn feletti romokhoz eljuttatunk - ahonnan mondanom sem kell, remek a kilts -, fegyvert pedig biztostunk a kldets idejig. Remlhetleg harminc lszer elegend lesz. ”
Feladat: Fedezetet nyjtani Harrison szzadosnak a szktetshez
Alapfelszerels: Ks, H&K MP5 sd3, Dragunov, kzigrnt
Javasolt vgrehajts: Tiszttsd meg a romokat, landols utn a nylt terepen mindssze 5-6 rre szmthatsz. (8. kp) Az pletben lvkrl sajnos nincs informcink, ezrt ajnlatos azt is tnzni. Ha biztostottad a krletet, akkor helyezkedj el olyan helyen, ahonnan knnyen beltod az egsz brtnkomplexumot (9. kp). Harrisonk helikopteren rkeznek, neki s az embereinek mindkt irnybl biztostanod kell tjukat - a bzis a jobb s bal oldalra is figyelj oda. Ne engedd, hogy Josefnek vagy a szzadosnak baja essen, a kldets sikere rajtad mlik!
5. Radar Base
„Josef vgre megvan, de nagyon elbntak vele. Fleg Jach Priboi bcsikja volt az, aki nem kmlte. Nem tudjuk, mirt, de Priboi fl valamitl. Nos, amit eddig tudunk, az a kvetkez: Priboi zletember, mr meg is szervezte a bomba eladst, viszont jelenleg mg nem sikerlt tladnia rajta - amikor Josefet elkaptk, akkor mg a birtokban volt. Ebbl kifolylag mg mindig nla kell, hogy legyen. Igen, ez j hr, de korntsem rlhetnk mg. Jach-nek tbb mint 50 raktrplete van a krnyken, ezek kzl brmelyikben tarthatja, s csakis rulhatja el neknk, hogy melyikben. Ezrt azt talltuk ki, hogy rcsatlakozunk a kzeli katonai kommunikcis hlzatra, hogy lehallgassuk beszlgetseit. Josef megadta neknk az ehhez szksges kdokat, gyhogy mr nincs is ms dolgunk, csak be kell jutnunk valahogy a kpen lthat (10. kp) pletbe, s feltlteni aegy specilis kifejezetten erre a clra elksztett vrust. Az plet ajtaja zrva lesz, ezrt elsknt kulcsot kell szerezned hozz. A krtyakulcs a szomszdos irodahzban tallhat, amely felteheten ers vdelem alatt ll. Vigyzz, hogy hova lpsz, Jones!”
Feladat: Eljutni a radarhoz, s telepteni a vrust
Alapfelszerels: Ks, Glock 17, M-16A2
Javasolt vgrehajts: A szoksos alapos terepszemle utn irny a fbejrat! Ez a terlet hHrom, kertssel s kapukkal elklntett rszre oszthat ez a terlet. Az elsn nem lesz nehz tljutnod, de azrt csak vatosan azokkal a kamerkkal. Ajnlatos az rbdban - a kapunyit hasznlata utn - a szmtgp segtsgvel kikapcsolni a biztonsgi rendszert. Igaz, hogy csak kt percre, de legalbb nyugtod lesz. Ha tjutottl a kapun, fuss egyenesen tovbb, s intzd el az rsget. A bal oldali plet a Tied. Felteheten ers rsggel kell szmolnod, ezrt a lass elrehaladst javasoljuk. Az irodbl kirve menj t a szemkztibe, ott megtallod a kulcsot (ha netn eltvednl, akkor vess egy rvid pillantst a mholdkpre, azon is jelltk a helyt). Ezutn jhet a radar, majd a mi kis vrusunk! Rohanj vissza a kzps kapuig, amelyeit a jobb oldalon tallhatsz, s nyisd ki. Onnan mr knnyedn kijuthatsz a szgesdrtok mg, ahol az a bizonyos hatalmas, gmbszer plet ll. Lpj be, s a fels szinten teleptsd a csomagot. A kzeli leszllplyn vrni fog rd egy madrka, de eltte meg kell tiszttanod annak krnykt. Fontos, hogy ne maradjon semmilyen veszlyforrs!
6. Get Priboi
“gy hisszk, Priboi jelenleg ezen a helyen tartzkodik (11. kp), s pp egy tkozott fegyvereladsi zletet bonyolt le. A vrus, amelyeit teleptettl, csodlatosan mkdtt. Megtudtuk, hogy nagyon tart valamitl (vagy valakitl), s ezrt minden zlett golyll limuzinjbl intzi, amelyi termszetesen olyan kzel ll a kapuhoz, ahogy csak tud (12. kp). Ezrt egy dolgot valamit biztosra vehetnk: ha baj van, biztosan lelcel, s a harcot pedig htrahagyja embereinek. Ezrt csapdt lltunk neki. Harrison s emberei vrni fognak r. Amint elhagyja a raktrokat, a szzados s csapata meglltja a limt, s elfogjk Priboit. A feladatod teht a kvetkez: a meglepets elnyt kihasznlva juss be a bzisra. Szerezd meg a robbanttlteteket az 1-es szmmal jellt raktrpletbl (13. kp) - amelyekkel ezekkel ksbb nagy lrmt csaphatsz a kzeli zemagyag-trolknl. Priboi valsznleg gy fog meneklni, mintha nylbl lttk volna ki; egyenesen Harrison karjaiba. Remljk, hogy ezttal sikerrel jrunk. Sok szerencst!”
Alapfelszerels: Ks, Glock 17, H&K MP5 sd3
Feladat: Csapdba csalni Jach Priboit.
Javasolt vgrehajts: Ez a kldets nagyon sszetett, nehz s radsul hossz lesz. Lehetleg fogadd meg a tancsainkat. A jobb oldalon tallhat irodahzzal kezdj. Tiszttsd meg, ha pedig ekzben a riaszt esetleg bekapcsolt volna a riaszt, gyorsan kapcsold ki azt. Vedd fel a vllrl indthat raktt, mg kelleni fog. Gyalogolj t a hts ajtig, s sprj utat magadnak a kontnerek kztt, egszen a kertsig. Felvteleink szerint ngy rszemmel tallkozhatsz a krnyken, nem hiszem, hogy szmodra bonyodalmat okoznnak. Nem gy, mint az a tank, amely elzrja utadat, s ezrt pusztulnia kell: semmistsd meg a raktval. A raktrplet mellett hangos fegyverropogst hallhatsz, ezzel nincs semmi baj, vlheten csak gyakorlatoznak odabent. Viszont egy rrel s egy kamerval mg azeltt vgezned kell, mieltt belpsz. Az elbb emltett krnyken tallhatsz mg pr kzigrntot, amelyekre mg szksged lehet. Jobban teszed, ha a raktrba htulrl hatolsz be. Trd fel a zrat, kapcsold ki a kamerkat s likvidlj mindenkit, aki odabent van. Vedd fel a tlteteket, tankolj fel fegyverrel s lszerrel bsgesen. Remlhetleg megtallod a Dragunovot is…
Msodik lpsknt ki kell kapcsolnod az elektromos kertst. A genertort pontosan szemkzt tallod, de a nylt terep nem felttlen biztonsgos szmodra. Nzz krl, mieltt trohansz. Ha minden igaz, ekkorra a figyelrendszerek mg nem lpnek jra mkdsbe a figyelrendszerek, de azrt csak rombold szt nyugodtan azt, amit tallsz. Menj le az plet als rszre, s kapcsold le az ramot (14. kp). Ezt nagyon hamar felfedezik, ezrt most gyorsan kell futnod! A kzeli villanyoszlop nyjthatja szmodra a meneklst jelent tvonalat. Ha felmszol, a vezetken keresztl egyenesen az zemanyag-trolkig juthatsz, de nagyon siess: csak pr msodperced lesz, amg az rsg megrkezik az rsg, egy hallos helikopter trsasgban (15. kp).
Vgl pedig mr csak pr „aprsg” van htra. A fldet rs utn dertsd fel a hrmas clterletet. A kertst addigra mr ramtalantanod kellett, ezrt jobbrl simn bejuthatsz, de a kt kamerra vigyzz, mert egymsra nznek - ha kilvd az egyiket, a msik azonnal riaszt. Lopakodj be a nagymret tartlyok mg, helyezd fel a C4-eseket, s bjj fedezkbe (16. kp). A detonci utn mindennek a terv szerint kell alakulnia. Amg Harrisonk nyakon cspik Priboit, te tgy gyors villmltogatst raktrjban, s kutass t minden fikot.
7. Border Crossing
„Most mr nemsokra otthon leszel, Jones. Hogy van az embernk? Persze, hogy jl, s mindketten tudjuk, hogy beszlni fog…
- Itt az orosz irnyts. n orosz lgtrbe rt, azonnal forduljon 099-re, ismtlem 099-re! - szaktott flbe minket a rdi.
Priboi lthatan elspadt a ni hang hallatn, szemei kikerekedtek, majd azt mondta: - az!
De ki az az ? - fogalmazdott meg bennem a gondolat, de a krdst mr nem volt idm feltenni. Hatalmas robbans rzta meg a helikoptert, a farokcsavar levlt, s spirlis krket rva gpnk a havas tjba frdott. Mostantl csak magamra szmthattam…”
Feladat: Megfelel gpjrmvet szerezni, s tjutni a hatron
Alapfelszerels: Ks
Javasolt vgrehajts: Priboit elfogtk, ismt kicsszott a markunkbl. Mg szerencse, hogy Te lsz, Jones! Valahogy el kell tnnd onnan. Megprbllak kivezetni, amg megtallod a szmtgpedet, de pontosan azt kell tenned, amit mondok. Jl van, elszr is szerezned kell valami fegyvert. Htrahagytak egy rszemet, akit htulrl knnyedn elintzhetsz. Vedd fel a Dragunovot, s lapulj fedezkbe a bal oldalon tallhat kkerts mg - nemsokra egy tank halad el melletted. Vrd ki, amg elcammog, s indulj meg utna (persze alaposan lemaradva) az aszfalton. Vigyzz, nehogy tlsgosan letvedj rla, mert a krnyez terlet aknstva van. Hasznld a messzeltdat, s vizslasd krbe a romos vrost. Az ablakokban orvlvszek vrnak rd, szedd le ket, mieltt k tennk veled ugyanezt. Tovbbra is maradj az ton, s vatosan lopzkodj be a vrosba. Ne felejts el felmenni abba a kt pletbe, amelyekben az elbb emltett fegyveresek leselkedtek. Fontos, hogy felszedd Dragunovjaikat, gy azzal a pr tltnnyel mr lesz nmi eslyed. Van ott mg nmi orvosi plet is, esetleg tallhatsz ott valami hasznosat. A teheraut sajnos ez id alatt tovbbhajtott - utna kell menned. Fuss arra, amerre elhaladt, s a Dragunovval iktasd ki a jeep mellett strzsl kt katont.
Ekkora mr szrevehetted, hogy egy lnctalpas harckocsi van a nyomodban, s helikoptert kldtek be fld. Most nagyon gyorsnak kell lenned, ezrt sebesen szguldj t a szemkzti domb aljhoz, s keress fedezket annak tloldaln (17. kp). Trelmesen vrd meg, amg megtisztul a leveg, biztosthatlak, hogy egy-kt perc, s tovbbll mindkt jrm tovbbll. Ha jra hallod a helikoptert, akkor vatosan caflass vgig a domb baloldaln, az els ellenrz pontig. Itt hasznt veheted a Dragunovnak. Messzeltval nzz krbe, s szedj le mindenkit, akit csak megltsz. Nhny r takarsban lesz arrl a pontrl, ezrt csak finoman, azzal az elrenyomulssal. A torony aljban felfedezhetsz egy riasztkapcsolt, amelyeit ha bekapcsolnak, jelez a mellette lv APC-nek, az pedig azon nyomban ledarlhat tged. Ezt termszetesen nem hagyhatod. Javaslom, hogy baloldalrl kzelts, t a kertsen, majd a fldn kszva, balrl az pletet megkerlve intzz el mindenkit, aki csak kzelt a kapcsolhoz. Ha netn baj lenne, bent tallhatsz egy raktaindtt.
Siess tovbb, a msodik s egyben utols pontig, ahol 5-6 r, egy Mi-24-es helikopter s 4 kamera lesz az ellenfeled. Ha az ellensges lgi -jrm felemelkedik, vagyis szrevesznek, akkor nagy bajban leszel. Viszont ha sikerl mindenkit egyenknt elkapnod (remlhetleg maradt mg pr lszer a mesterlvszpuskdban), akkor mr csak a nem tl tvoli kerts megmszsa (18. kp), s az elektromos kapu kinyitsa van htra. Pattanj fel a teherautra!
8. Re-Supply
„Nehz napot tudhatsz magad mgtt, David, de a java mg htra van. Vissza kell szerezned a szmtgpedet, s valahogy ki kell jutnod onnan. Tudom, hogy hideg van, de remljk, sikerl mg psgben viszontltnunk Tged. Minden jt, katona!”
Feladat: visszaszerezni a felszerelsnket, s elmeneklni
Alapfelszerels: Ks, Desert Eagle, Dragunov, kzigrnt
Javasolt vgrehajts: Elsknt ki kell nyitni a bzis kapuit, de nagyon vigyzz, mert ha megszlal a vszjelz megszlal, mindent kezdhetsz ellrl. A jghideg teheraut platjrl lepattanva mris kereszttz al kerlhetsz, a baloldalon leselked rszem jvoltbl. Csendestsd el azt a tornyot! Jobbra, messze, a tvolban is akad egy torony; azt is takartsd ki. Ezutn balrl mr simn bejuthatsz abba az pletbe, ahonnan kinyithatod a kapukat (19. kp). A kamerkra figyelj oda, hrombl kett ismt egymsra nz. Nagyon fontos, hogy csendben cselekedj! Ha megnyomtad a meneklst jelent nagy piros gombot, prblj meg vatosan kisurranni, s ha gondolod, az els magaslesbl vedd el a halott katona tltnyeit. Mg jl jhetnek a Dragunovodba. Mssz fel a msodik toronyba is, itt tallsz mg egy trat. Vedd lefel az irnyt a kvetkez bzis fel (20. kp).
A szmtgpnk a jobb -fels sarokban lv plet alagsorban van. Az ptllvnyrl feljuthatsz a tetre, ahol ldd be az vegablakot, s ugorj le. Kint vatosan szemllj krbe, s ha elgg btor vagy, ltogasd meg az orvosi pletet, balra-fent. Nmi orvossgra lelhetsz ott. Ha vgeztl, ugyanoda trj vissza, ahonnan leugrottl. Most akkor irny az alagsor! A clobjektum hts bejratt javaslom, azon a helyen csupn egy-kt rrel kell szmolnod. Trd fel a zrat, s mssz le a pincbe. Vedd fel a holmidat, a fegyvereket (a raktt felttlenl) s a jeladt (Homing Beacon), amelyeit ugyanott megtallhatsz. Ezekre nemsokra szksged is lesz. Ugyanazon az tvonalon tvozz, ahol bejttl, de amikor felrsz, egyenesen lopakodj tovbb.
A kvetkez munka mr viszonylag egyszer lesz. Semlegestened kell egy harckocsit, s fel kell szerelned a jeladt az szaki hegyoldalon pihen lgelhrt raktaindtra. Ha ezzel megvagy, akkor gyorsan vgd magad fedezkbe, mert hamarjban elintzzk a kimenektsedre rkez helikoptert feltart jrmvet. Kezdheted kifjni magad, ugyanis mr csak a radarrendszer kiiktatsa van htra. Mindssze kt ember vdi, nem lesz nehz feladat bejutnod oda. A barakkban a gpfegyvereddel sorozd meg a rdit, lpj t a „gmbbe”, s kapcsold le a radart. 30 msodpercen bell mr kint is leszel.
9. Missile Trainyard
„Jones, gondolkodtam pr dolgon: vajon mit keres Priboi egy vonaton? Hova, s kihez viszik? Furcsa… Mrmint ha olyan fontos szemly, akkor mirt nem levegben szlltjk, vagy esetleg katonai konvoj ksretben? Pontosan, jl gondolod! A mi kzs, ismeretlen „j bartunk” valsznleg nem is olyan nagyhatalm, mint ahogyan azt elsre gondoltuk. Azt hiszem, aprbb szervezettel llunk szembevan dolgunk. Szakadr katonk, lzadk, vagy valami ehhez hasonl gerillaszervezet. Nos, minden esetre Priboi az egyetlen lehetsges kapcsolatunk velk, s felteheten azrt van mg letben, mert tudni akarjk, hogy mekkora veszlyt jelentnk a szmukra. Vissza kell szereznnk Priboit! Ez a vastlloms lesz az utols eslynk, minden bizodalmunk benned van, David. Ja igen, s mg valami! Ha a riasztrendszer aktv, amikor a vonat a kzelbe r, akkor nem fog az llomsra begurulni…”
Alapfelszerels: Ks, M-16A2, kzigrnt, orvossg (50 egysgnyi)
Feladat: Elrabolni a vonatot
Javasolt vgrehajts: Ezttal sem szksges csstl rontanod az ellensgre. Az llomst ersen vdik, de neked inkbb krbe kellene menned (21. kp). Tartsd meg a szoksos terepszemldet, majd jobbrl - a hdon t - hatolj be a terletre. A kt toronyra figyelj oda, s vrd meg, amg a hd aljban jrrz fegyveres eltvolodik a bdban lv riaszttl. A kerts mentn fuss tovbb, egszen a msodik felljrig. A tloldaln lv plet lesz az els clpontod: a szmtgp segtsgvel iktasd ki itt a biztonsgi kamerkat. Krlbell akkortjt mr be kell futnia a szerelvnynek, igyekezned kell.
Ugyanarra menj vissza, amerre bejttl, de az pletbl kirve ismtelten tapadj fel a kertsre. Szorosan, jobb oldalon kocogj elre, amg a betontornyot s a kamert meg nem ltod. Semmistsd meg a kamert, s trd fel a kapu zrjt. Mr nem lehet messze a vonatunk, balra mr eltnhetnek a kocsik, s annak sr rsge. Htulrl, vatosan kzeltve eljuthatsz a mozdonyig, de tartsd a szemed az tltsz kabinablakokon s a bent rkd zsoldosokon.
10. Defend Priboi
„gyes vagy Jones, mindig is tudtam, hogy te vagy a legmegfelelbb ember erre a feladatra. Egy pillanat, azt hiszem, baj van… Kt vadszgp nagy sebessggel kzeledik feltek! Kapaszkodjatok!”
Alapfelszerels: Ks, Glock 17, M-16A2
Feladat: megvdeni Priboit
Javasolt vgrehajts: Mg szerencse, hogy p brrel megsztad. gy ltom, embernk is egy darabban van. Ne aggdjatok, pr percen bell kldnk rtetek egy helikoptert. David, kvesd Jach-et, s ne engedd, hogy brmilyen baja legyen. Ha teheted, pr lpssel mindig legyl eltte, s tedd biztonsgoss szmra az utat - elszr is a msodik fedett raktrhelyisgig. Amg Priboi kifjja magt, kutasd t a szemkzi kt pletet, s szedd fel azt az t aknt, amelyeit a jobb oldaliban trolnak. Gondoskodj az irodahzrl is, nem akarunk meglepetseket. Nyisd ki a kaput, majd hamarjban vegytek az irnyt a telepls fel.
Rvid idn bell rengeteg katona rkezik a faluba, ezrt tartsd nyitva a szemed. Priboi-jal egytt barikdozztok be magatokat a msodik hzba, s a tettr ablakbl fedezd a bejratot. Figyelmedbe ajnlom azt az t grntot, amelyek M-16-osodban pihennek (22. kp). Ha tiszta a terep, rohanjatok tovbb, egszen az t vgn lv veges pletig. Miutn Jach felrohant, aknstsd el a bejratot. A hz ktszintes, plusz a tet. Ne engedj fel senkit se, amg meg nem rkeznk: egyszeren tartsd tz alatt a feljrt. szleltnk egy tankot is, amelyet a padlsrl knnyedn elintzhetsz, mieltt mg tl kzel merszkedik hozztok. Sietnk, ahogy csak brunk, tartsatok ki! Mg fl perc, s a szllteszkz megrkezik.
11. Eagle’s Nest I
„Remlem, nem volt tl korai a hajnal t rai induls, de igen hossz nap ll elttnk. Jach Priboi mindent elmondott, amire szksgnk volt. Jl sejtettk, a vev - akinek a bombt mr leszlltottk - egy renegt katona, aki radsul hlgy. A neve Ekk. Ebbe a volt KGB-s, gyalogosan teljessggel megkzelthetetlen sncerdbe vitette a robbanfejet, amely gyalogosan teljessggel megkzelthetetlen. Egyetlen bejrathoz ez a felvon vezet (23. kp), amelyet termszetesen neked is ignybe kell venned. A feladat vgrehajtshoz Harrison emberei elhelyeztek szmodra egy Dragunov mesterlvszpuskt, amelyet itt megtallhatsz (24. kp). Valsznleg sok hasznt fogod venni, de ne feledd: elsknt ram al kell helyezned a felvont…”
Alapfelszerels: Ks, Glock 17, H&K MP5 sd3, kzigrnt
Feladat: eljutni Ekk erdtmnyhez
Javasolt vgrehajts: Leszlls utn gondolkozz el azon, hogy miknt is juthatnl hozz legknyelmesebben fegyveredhez. Szerintnk a jobb oldali szerelllvny fell lenne a leghasznosabb kzeltened. Onnan szinte szrevtlenl feljuthatsz a tetre, ahol a puskt elhelyeztk. Ezrt lehetleg kssz le a vlgybe, utna pedig vatosan fuss fel az plet srlt rszig. Vigyzz az rjratra, majd amennyire csak tudsz, csendesen juss fel a tetre. Az pletbe ugyan nem ltunk be, de roppant ers rsget gyantunk, ezrt javasoljuk a grntjaid bevetst. Ha megvan a Dragunov, a kbelen tcsszhatsz a szemkzti magasfeszltsg villanyoszlopra - persze csak miutn leszedted az ottani rszemet is. Innen a bzis tkletesen belthatv vlik a bzis, ahol majd az ramelltt kell bekapcsolnod.
Mivel mindsszesen csupn tz - illetve mr csak kilenc - tltnyed maradt a Dragunovhozba, ezrt nagyon oda kell figyelned, hogy kire pazarlod el azokat. Ha megfigyeled a mholdkpet, rjhetsz, hogy szmodra csak a komplexum bal oldali rsze rdekes, ezrt koncentrlj arra a terltre. A bejratnl lv kamera legyen az els clpontod, s a tornyokban lv rsg pedig a msodik. Ha kirlt a tr kirlt, akkor nincs ms htra: be kell menned. A kapu nyitva lesz, ezrt miutn bent vagy, indulj el a lszerraktr fel. A fldszinten kapcsold ki a kamerkat, utna pedig sietsen nyisd ki annak fbejratt. Ott fogsz kilyukadni, ahol az energia-eloszt ll, de mg idben (tudod, 2 perced lesz) gondoskodj a mg mozdulatlan kamerkrl s a gyenge rsgrl. Az pletnek a jobb oldaln van a bejrata, menj be, kapcsold fel az ramot, utna pedig ugyanazon az tvonalon siess ki a bzisrl, mint amelyiken bejttl. Most mr mehetsz is a felvonhoz.
rdemes lehet a hegytetn vgigkocognod egszen a clterletig, s persze tvcsved segtsgvel felderteni azt. Mindssze egyetlen lehetsges mdon juthatsz be, mgpedig a fbejraton. Maradj alacsonyan, kzeltsd meg a kapu melletti rbdt, s clzott lvssekkel prbld meg elintzni a benti tagot. Nyisd ki a kaput - de nehogy a riasztkapcsolval! Tartsd a szemed a krnyez ablakokon, ugyanis a mholdkp szerint nagyon kzel leszel a barakkokhoz. Ha mr bent vagy, balrl bejuthatsz az irodahzba, ahol ismtelten semlegestened kell a biztonsgi rendszert. Ennyi kaland utn mr knnyedn eljuthatsz a felvonkocsiig, amelyet a terem jobbra es rszn tallhat kapcsolval indthatsz be.
12. Eagle’s Nest II
„Ez erd mr az 1300-as vek ta itt ll, Ekk pedig az elmlt vben vette hasznlatba. Eredetileg KGB tulajdonban volt, de 1990-ben, a peresztrojka utn a hadsereg birtokba kerlt. k viszont csak hagytk volna lepusztulni. Ekk lefizette a helyi parancsnokot, hogy szemet hunyjon az itt zajl esemnyek felett. A mholdfelvtelek alapjn megbizonyosodtunk arrl, hogy j pleteket helyeztek el a vr terletn. Ezeknek a feldertse lesz az elsdleges feladatod. Nos, akkor rviden ismertetem a tovbbiakat: talld meg a bombt, s vezesd elnk Ekk-et. Ha ez utbbi megbzatst valamilyen oknl fogva nem tudod vgrehajtani, engedlyezzk a kiiktatst. Krlbell 30 gyalogosra s egy harci helikopterre kell szmtanod. David, mr kzel jrunk. Lgy nagyon vatos, s sok szerencst!”
Feladat: Visszaszerezni az ellopott bombt s elvezetni Ekk-et.
Alapfelszerels: Ks, Glock 17, H&K MP5 sd3, Dragunov
|