| | Vgigjtszsok : VGIGJTSZS Jedi Academy (Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy) | 
 
 VGIGJTSZS Jedi Academy (Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy)ismeretlen  2006.07.12. 22:00 VGIGJTSZS Jedi Academy (Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy)
A albbiakban a Jedi Academy c. Starwars jtk vgigjtszst olvashatjtok! (Ami alapjba vve egy lvldzs+kls nzeti
 kardvvs jtk.) Amint lthatjtok majd, a jtk kicsit szjbargs lett,
 de szerintem ez nem baj, mert legalbb sz esek minden! rszletrl, s
 garantltan vgig lehet vele jtszani a jtkot, egybknt meg a jtk
 ahogy n ltom fiatalabbaknak kszlt...
 
 DE, elbb pr tipp:
 Jedi kpessgek:
 Push(F1), Pull(F2), Speed(F3), Sense(F4)
 AZ els kett objektumok mozgatsra, vagy Jedi jelek benyomsra
 val. A Speed, azaz a gyorsts nha akadlyok legyzsre, pl.
 prsgp, vagy Sith lovagok ellen j, mert ezzel nem nagyon tudjk
 kivdeni a vgsainkat!
 A Sense nagyon fontos, megmutatja a trgyakat, stb + a titkos Jedi
 jeleket.
 Egyb "varzslatok":
 Heal, Gygyts: A legjobb, legelsnek vlasszuk ki!
 Grip, azaz Fojts, gondolom mindenki emlkszik Lord Darth Vader
 kedvenc, fojtogats tmadsra. Na, itt taln ez a legjobb, mivel
 magasabb szinten nem kell sokig fojtogatni az ellenfelet, hanem ki is
 trhetjk rgtn a nyakt! EZ gy megy, hogy miutn elkaptuk, le kell
 szortanunk a fldre.
 De, ezzel le is lehet hajiglni az ellenfeleket a mlybe, ami komolyabb
 ellenfelek ellen nagyon nagy segtsg. Amgy, a Fojtst rdemes a
 Mouse msodik gombjra tenni!
 A legjobb "kznsges" fegyver taln a Golam nev, Shotgunra
 emlkeztet cucc. A kt nehzfegyver egyike a Stouker nev cucc, ami
 egy kk szn iszonyatot l ki, ami becsapdskor robban. Olyasmi,
 mint a Doomban a BFG 9000, vagy a Q2 fegyvere. A msodik nehzcucc
 a Merr-Sonn nev raktavet.
 Van egybknt olyan fegyver, aminek lvedkt a Jedik ill. a Sith-ek
 nem tudnak visszatni, ez pedig a tlcsres vg fegyver!
 A jtkban vannak lda-szersgek. Ezek kzl a zld, s a srga
 rdemel emltst, mivel az elbbi pnclunkat tlti, a msik meg a
 kivlasztott fegyvert lszerrel. (Erre, n csak msodszori vgjtszs
 alkalmval jttem r! :))
 
 1. Utazs az Acadmira.
 Utunk az Akadmira nem telik esemny nlkl. Elszr
 megismerkednk a hasonlan kezd, tipikus forrfej Rosh-al (a video
 miatt, ahogy mr el lett mondva nvel legynk, lehetleg Twilek nvel).
 Eztn az Akadmia melll Alora (Twilek, vrs br n,  Tavion (ember
 n) a f gonosz csatlsa) rl az rhajra. A haj knyszer leszll, mi
 pedig ott talljuk magunkat a fstlg haj mellett, Rosh-al a
 dzsungelben.
 Mr ebben, az els kldetsben hallunk a Sith vonatkozs, "Ragnos
 Tanitvnyai" szektrl.
 Itt pluszban mg csak annyi trtnik, hogy Alora ellopja Luke mester
 jegyzeteit, ami tbbek kzt az ervel titatott helyeket is megemlti.(pl.
 Obi-Wan jelense a Hoth-on, stb...), hogy onnan el tudjk orozni, majd
 sszegyjteni sajt clra az Ert.
 
 rdekessg: Lesznek llati ellenfelek is (gykok). Sajnos velk ki is
 fogyott a program puskapora e tekintetben...
 Mr ha nem szmtjuk kzjk a Wampa nev Yeti-szer Hoth-i lnyt, a
 Hoth-i ktlb, meglovagolhat lnyeket, vagy a Rancort, illetve a
 Mutns Rancort, esetleg a Homokfrget...
 
 Feladat: Szabadtsd ki Rosht (egy fatrzs ledntsvel), s juss el
 gyalogosan a Massive templomba!
 Elszr is "szabadtsuk" ki Rosh-t a tlparttl, akkpp, hogy a
 lzerkardunkkal vgjuk aki a ft (a kurzor pirosan mutatja).
 A tovbbiakban kvessk a folyt. Pr gyk akad az utunkba, amik ellen
 gy rdemes harcolni, hogy nekihajigljuk a kardunkat (a harcba Rosh
 is besegt lzerpisztolyval).
 Hamarosan egy jabb ft kell kivgnunk, majd a kvekre felugranunk.
 Elrkeztnk egy kapuhoz, itt Rosh nagy segtsget nyjt, lvn hogy,
 ugyan lzerkarddal nem rendelkezik, m ismer pr egyszerbb Jedi
 trkkt (gy a Hzst is, amivel megmozgatja a rcs mgtti ajtt nyit
 kart).
 Ez utn kt rohamosztagosba botlunk, majd tallkozunk egy, taln
 mg nlunk is kezdbb Sith Lovagra akit nem nagy gy rtalmatlann
 tenni a lzerkardunkkal...
 Ez utn vide, s vge is a plynak:
 Katarnnak, s Luke Skywalkernek elmondjuk hogy kit lttunk az
 Akadmi mellett. Luke Katarnal abban marad, hogy bizonyra, valami
 kisebb ellensges aktivitsrl van sz.
 (Egybknt, ahogyan mr sz volt rla, Alora elkezdte elszvni a jogar
 erejvel a templom pozitv erejt, hogy aztn ha nagyon sok ert
 elszvtak, a jogarral feltmaszthassanak valaki nagyon gonoszt...)
 
 2. szint Gyakorls az Akadmia terletn.
 Katarn felgyelete mellett mi s Rosh vesz rszt a gyakorlatban.
 Az alapokkal fogunk megismerkedni.
 
 rdekessg: -
 
 Feladat: Menj vgig a tesztplyn!
 Induljunk el a msik ajt fel. Elszr pr gyakorl gmbbel fogunk
 megismerkedni. Ez utn egy romos hdon kell tugranunk, majd a
 falhoz rve a falban lv tglkra Push-sal (Nyoms-sal) (F1) kell
 ttrni.
 Ez utn meglep fordulat kvetkezik!
 Rosh puszta vicc gyannt rnk kld egy lzerkardos gyakorl-robotot!
 Ezt amgy nem klnsebb nehz leverni, de mivel mg nagyon
 kezdk vagyunk, meg is lhetett volna bennnk! Ksbb Katarn
 nagyon leszrja ez miatt Rosh-t...
 Ez utn egy zrt ajthoz rnk, aminek a mkdtet karja mellette, m
 de egy rcs mgtt van.
 Na, itt az elz plyn Rosh-tl ltottak szerint kell eljrnunk, egszen
 konkrtan egy Hzst (F2) kell varzsolnunk r.
 Ez utn egy kisebb hidra kell feljutnunk, ehhez Sense (F4), s Pull-t
 (F2) a mgikus szimblumokra, majd ugrljunk fel az immr elrhet
 platformokon!
 Menjnk vgig a folyoskon, most ahogy halljuk a gyorsasgunkat
 tesztelik le.
 Ahogy felnylik az ajt nyomjunk egy gyorstst (F4), majd rohanjunk a
 bal oldali ajt fel (lehet hogy mr csak guggolva juthatunk be az ajt
 alatt - "c" gomb).
 Ennyi lett volna. Rosh megint ponkodni kezd a plya vgi videban,
 mire Katarn igen leteremti, a robotos "vicce" miatt...
 A vgn lthatunk egy videt amiben Luke mester informl, hogy a
 Ragnos szekta egy erteljes Sith Lordot akar jbl letre hvni, az
 elorzott energival, aki egybknt csekly 5000 ve lt...
 A legvgn mg kapunk egy hangulatos szveget Luke-tl, miszerint
 szerte a Galaxisban igen nagy szksg van a rendteremt Jedikre, de
 mivel a Jedik csak csppek a tengerben, ugyangy gy a tanulk
 segtsgre is nagy szksg van...
 
 3. Mercenary Activity (Zsoldos aktivits) - Tatooine
 Inf: Ragnos hvei zsoldosokat keresnek. Adott egy hely, ahol lltalba
 nagyszm zsivny szokott elfordulni. Ide kell eljutnunk, s nyomokat
 keresni, hogy htha tud valaki a szekta bzisnak holltrl...
 
 rdekessg: rdekessg: Tallkozunk a legends Millennium Falconnal,
 Csuvival ( velnk harcol a plyn), Hannal viszont nem.
 (Ez a plya szerepelt amgy a demban. :))
 
 A csempsz bzisrl annyit, hogy 4 rszbl ll, kzpen pedig egy
 torony foglal helyet. A jtkmenet teljesen kttt, azaz csak egy
 irnyba lehet menni, szval lersra ezttal nem szksges...
 A jtk kzepe fel pr ellenrz sugarat gyjtanak be a hajk fl,
 szval ezeket is ki kne kapcsolnunk.
 Ez a jtk vgn tehetjk meg, amikor feljutunk a kzponti toronyba,
 s lemszroljuk az ott lv Sith-et.
 
 
 4. Droid Recovery (Droid visszaszerzs) Tatooine
 Inf: Egy farmer kihallgatott egy beszlgetst ami a helyi brban
 zajlott. Pr csempsz a Ragnos Sith kultuszrl beszlgetett. A
 beszlgetst felvette a droidja. egy R5-s. A robot viszont eladdott
 (elrabldott) pr jawa-nak...
 
 rdekessg: A jtk egyetlen ellenfelei, a jawak (de, kik is k, a
 magyar fordtsban? Buckalakk? Vagy motorosok? :))
 (Jawa=motorkerkpr) ) Akik csak a kzelharcra vannak
 berendelkezve! (Mondjuk van azrt olyan, aki lvldzi is.)
 Mr megint egy ki nem hasznlt lehetsg... :(
 
 Feladat: Kutasd fel a Homokkszt, s szerezd vissza az R5-st!
 Menjnk vgig a homokos, sziklkkal szeglyezett kanyonon, be a
 hzba, vgig a raktrnak hasznlt barlangon... hamarosan egy faluba
 fogunk megrkezni! Itt menjnk t a termszetes khdon, majd a
 szemkzti jraton be, vgig a barlangon, s hamarosan egy kisebb
 zrt rszre rsz, amin vgre meg pillanthatod a Homokkszt!
 Na, a Homokkszba behatols, illetve az ottani akcik nagyon jk
 lettek!
 Teht menjnk kzelebb, s a liftre egy Pull-t. Fel, nmi ldkls, majd
 felugrlni a ldkon, kart meghzni, le, be a liftbe... Valsznleg, a
 Homokksz meghajtsrt felels kaznflhez rkeztnk, itt az
 tkels problms lehet: Gyorstssal+Ugrlssal tegyk meg!
 risi izz tartlyokhoz rtnk, a tloldalon lv kart hzzuk meg, majd
 a bekapcsolt liften le...
 rdekes helyre rkeztnk;
 A Homokksz raktrba!
 Az itt lv csillre egy Nyomst, tovbb, az jabb csillre egy Hzst,
 KOH mgtte megleljk az agyonkeresett R5-s droidtot.....
 Kapcsoljuk be, a kis robot, bekapcsolja az itt lv liftet, ami nem hzza
 a vgkifejletet, mert hasznlatval egyszeren kiesnk a Homokksz
 aljn...
 
 
 5. Emergency Assistance (Srgs beavatkozs) Bakur
 
 A bolyg egyik ermvt egy ismeretlen csapat elfoglalta. A gond az,
 hogy ha valami trtnik az ermvel (pl. felrobban), akkor a kzeli
 vulkn is tovbb pukkan, ami nem egszsges, lvn, hogy kzelben
 egy npes vros van... A ksbbiekben kiderl, hogy a birodalmiak
 keze van a dologban, t bombt helyzetek el az pletben.
 (De, hogy mirt akarjk eldurrantani az ermvet az nem derl ki, taln
 a lzadk rdekeltek az ermben vagy a vrosban...?)
 
 rdekessg: -
 
 Els lpsknt menjnk be az pletbe. Kett ajt van, de kezdetben
 egyik sem nylik!
 Hogy kinyljon a jobb oldali, meg kell nznnk a monitort, ezen t nem
 csak mi pillantjuk meg a bombkat elhelyez birodalmiakat, hanem k
 is minket!
 Lelkesen szaladnak a likvidlsunkra... A lnyeg, hogy kinyitjk a jobb
 oldali ajtt.... mszrls, majd tovbb!
 (Egybknt a bal oldali jhetnk vissza, majd a mission vgn, mivel ez
 az ajt csak bellrl nyithat!)
 A lpcsn felmenve 2 irnyban indulhatunk tovbb, a kk
 lzersugarakkal vdett folyos vgn megtalljuk az els
 kikapcsoland bombt.
 A msik irnyba tovbb menve egy zrt ajtba botlunk, teht a
 maradk irnyba el kell mennnk, kulcsot keresnnk. Itt nem csak a
 kulcsot, hanem a msodik bombt is megleljk!
 Menjnk tovbb, hamarosan kirnk a szabadba. Egy jabb zrt
 ajthoz fogunk rkezni, ami melyet egy birodalmi, llvnyos lzergy
 van. Itt ltszlag bonyolult a terep, de a zrt ajtn kvl, csak kt
 irnyba mehetnk!
 Menjnk balra, itt megtalljuk a szksges kulcsot + a harmadik
 bombnkat.
 Menjk vissza a zrt ajthoz, nyissuk ki, majd liftezznk fel, tovbb,
 majd liftezznk le, itt a negyedik bombnk!
 Vissza a liften fel, tovbb, abba a szobba keznk, ahol az elbb
 voltunk, csak most az emeletn vagyunk. Menjnk be a legkzelebbi
 ajtn, itt van az utols, azaz az tdik bombnk...
 
 6. Merchant Rescue (Kereskedk megmentse) Bleenjeel
 Egy bks keresked haj, vletlenl keresztezte egy magas rang
 birodalmi haj tjt. A birodalmiak nem sokat sz*rakodnak vele, tzet
 nyitnak r! Mi meg kereshetjk a knyszerleszllt haj tllit...
 
 rdekessg: Homokfreg!! Hurrr!!
 Mivel n Tremors (Magyarul: Ahov lpek szrny terem!) rajong
 vagyok igencsak tetszett ez a kldets!
 
 "Csak" annyi a dolgunk, hogy sszeszedjk a tllk helyett (mivel a
 Homokfreg felzablta ket!) a kimenthet alkatrszeket a keresked
 hajrl, mivel a "megments" akcink balul slt el!
 A hajnk egy pomps video formjban viharba kerlt, s mi is
 knyszer leszll! Szval, az alkatrszek a hajnkba kellenek, hogy
 elhagyhassuk e borzalmas vidket...
 Nem nagy kunszt az egsz, igazbl 2 irnyba ugrndozhatunk a
 roncson. A rvidebben hamar meglelnk a els darab alkatrszt, a
 tbbi a msik irnyban van. (Az egyik a hajtestben!) Hasznld a
 Sense-t!!
 Azt nem ellenriztem, hogy a Homokfrget el lehet e puszttani, akinek
 ez sikerlt az rtestsen emailban! ->jonowsky@freemail.hu
 Egybknt a kereskedk hajjtl jobbra (mellette) van egy nagy
 darab fmlemez. Ezt lehet Hzni (Push), Tlni (Pull). Krds, hogy mire
 j az egsz.
 Persze, mellette van mg egy jkora fmgyr. Nagyon szvats szaga
 van az egsznek...
 Mert n nem hinnm, hogy ezzel a kt holmival csapdba lehetne csalni
 a Homokfrget! Ha neked sikerl rtests a fenti cmen! :)
 
 7. Cult Investigation (Kultistk utni kutats) Corellia
 
 rdekessg: A jtk egy mozg vonaton lesz!
 
 Inf: Coronet vrosban Ragnos kultistkrl beszlnek, krds igaz-e
 a hr. Na, ahogy mr pr kldets, ez a kldets sem gy indul, ahogy
 gondolnnk. Pontosabban, nem az lesz a feladat, amit elszr
 megadtak!
 Leszlls kzben az rhajnk egy segtsg kr rdi zenetet fog, az
 egyik helyi fgg vast dolgozitl. Miszerint ismeretlenek meg akarjk
 kaparintani a vonatot!
 Na, mi lesz itt: Szguld Erd, vagy Lngol Erd krdezhetnnk...? :)
 (Id. az ismert filmek!)
 Amgy, ez az igen ltvnyos, s tetszets helyszn! A mozg vonatot,
 persze nem elszr lthatjuk jtkokban. Ha jl emlkszem, n elszr
 az s rgi Blood c. FPS-ben lttam!
 Nincs ms dolgunk mint elre menni, s idnknt lelkdsni a Grip-el a
 tri... "terroristkat".
 Amgy, az els flknl annyi ravaszsg van, hogy nem mehetnk
 elrbb, amg ki nem kapcsoljuk a vonatok kzti fmsn
 ram "alattsgt".
 Ezt, gy kell meg, hogy felmszunk a flke tetejre, s krbe megynk,
 bent megleljk a kart!
 Akad mg egy elakaszt pont: Tvolabb egy csillk kzti pont, ahol
 ugrssal nem tudjuk megoldani a dolgot. Na, itt megint be kell menni az
 elz flkbe, s az elvlaszt energia fal melletti piros valamiket
 sztlni (a kapcsol nem mkdik), majd tovbb menni, fel a ldkon,
 fenti ablakot kitrni, kimszni, s a vonattetn vgigugrlni...
 A msor vge term. a vezetflkbe lesz, itt van A bomba, meg egy t
 felgyel Sith...
 
 VIDE: Luke beszl az eltnt jegyzeteirl, meg a helyekrl, amikrl
 tudomst szerezhettek a tolvajok (Hoth, Daggoba, stb...).
 
 8. Hoth
 
 rdekessg: Hoth, totlis Birodalom visszavg fling!!
 Az egyik legjobb plya! Extraknt mg lesznek meglovagolhat llatok,
 meg AT ST, meg Yeti!!
 
 A feladatunk eljutni az Echo bzisig. Nem tlagosan indul a kldi, mr
 az elejn felszllhatunk a meglovagolhat lnyre.
 A htukrl lehet aztn lvldzni, vagy a kardunkat elvve sztvgni
 a rohamosztagosokat, mint anno a kzpkorban...
 Ez utn egy barlang jn, ahol egy Yeti rvlkodik!
 Hm, nem tl tarts darab, de mg ennl is gyorsabban vgezhetnk
 vele, ha hagyjuk felkapni magunkat, majd onnt egyetlen kardvgssal
 megljk.
 Ez utn kirnk a szabadba, megint nmi birodalmiak szabdalsa
 kvetkezik. Eztn rdemes megszerezni az llvnyos gyt, mert
 bizony egy AT ST kzeleg!! Ez utn egy bzishoz rnk, de EZ NEM az
 Echo bzis, ahov mennnk kell! (Egybknt a falon t kell ide
 bejutnunk, beugranunk!)
 Bent nincs sok rdemes dolgunk csak egy kapcsol a 2. emeleten (na
 itt n marha sokat tvelyegtem mert nem vettem szre a J!
 kapcsolt), majd irny a als szint.
 Kirnk a szabadba, itt csak egy lpeget maradvnyai az rdekesek,
 mert itt van a lejrat! Ehhez szt kell lni az energiafal melletti falat!
 Tovbb, a folyosn, fel a liften, tovbb, fel a liften...
 Video: Egy Sith lovag rdizik miszerint Luke a Daggobra ment.
 A halla utn tovbb. ljen! egy jabb Yeti jn, aztn a f gonosz
 csatlsa, Alora...
 t mg nem lehet meglni, mert ha leverjk meglp...
 
 Vide: Luke informl hogy Rosh az elz kldets kzben a Byss-onon
 eltnt! (kultistk keze van a dologban)
 Luke elmondja, hogy a kultistk elszvtk az Ert a fontosabb helyekrl,
 pl. Hoth, Daggoba... Valamint, Daggobt belengi valami Stt arura.
 
 ELLPTETS: Student-rl (Tanul), Apprentice.- (Gyakornokk), a
 Hoth-i kldetsnk okn!
 
 
 9. Rescue Mission (Szabadtsi kldets) Nar Kreeta
 
 rdekessg: Egy Hutt brtnben kavarunk egy Rancorral!
 
 rdekes kldets! A helyi Hutt gengsztervezr otthonbl kell
 kiszabadtani a rabokat.
 Nem tl tlthat a terep. Miutn sztvgtuk a rcsot egy kisebb
 labirintusba jutunk. (Amgy a rcs mellett egy ajt is van, ezt majd
 bellrl nyitjuk ki, ezen t fognak kiszkni a rabok.)
 Elszr is vegyk fel a kulcsot ezt a zld sugaras szobban tehetjk
 meg.
 Menjnk vissza a krterembe, ahol egy zrt ajt + liftecske van.
 Menjnk fel a liftel, itt van egy kar ami az egyik brtn cellt nyitja.
 Ugorjuk le, beszljnk a rabokkal, egy Rankor kerl el, csaljuk el, s
 menjnk rabok utn a BOLTV mgtt folyoshoz. (Mindig ide kell
 jnnnk, ha kiszabadtottunk, egy jabb csoport rabot, mert ez vezet a
 kijrathoz IS!!)
 Nmi szvegels utn: Menjnk elre s nyissuk ki, a mr elbb
 emltett ajtt a kulcsunkkal, mennk vissza a rabokhoz, mire tadnak
 egy kulcsot, ami a BR ajtajt nyitja, a mr elbb emltett kr alak
 terembe... Menjnk ide.
 Na, most figyelem! Itt a liften felmenve a brba lyukadunk ki. ITT VAN 3
 darab lift. Mindegyik egy karhoz vezet, ami termszetesen 1-1
 brtncellt fog kinyitni.
 Ezeket tetszs szerinti sorrendben nyithatjuk ki, a lnyeg, hogy
 gyorsan ugorjunk le hozzjuk, s a fel-fel bukkan Rankort mindig
 csaljuk el...
 (A Rankor egybknt rklettel jtszik, szval nincs rtelme vele
 bohckodni...)
 A 4 brtncellt 4 fle szn jelli a folyoskon! A boltves jrat a srga
 mellett van!
 Egybknt a lenti labirintus ahol a rabok + Rankor van, ezek felett van
 a 4 terem ahova a bron keresztl juthatunk be. Na, valsznleg az
 ittas gengszterek ezeken az ablakokon szoktk figyelni amikor
 alkalomadtn kienged a Rankort rabokat kergetni... :)
 
 10. Meet Contact (Tallkozs a kapcsolattal) Zonja V
 
 rdekessg: Motorverseny!!
 
 jabb informcit kapunk, hogy esetleg tud valaki inft szolgltatni a
 kultistkrl.
 Egy egsz hossz plyn keresztl kell motorozgatnunk. Az idnknt
 felbukkan zsoldosokat a kardunkkal tegyk rtalmatlann. Egsz j
 ez a motorozgats, br lehetne jobb is!
 Amgy, nem rdemes minden felbukkan pletnl megllni, ha vge
 lesz a versenynek (a hdon val TURBO ugrats utn nem sokkal) azt
 szre fogjuk venni...
 Viszont, azrt rdemes felderteni a terepet, mert az egyik rom mgtt
 leter + Pncl tallunk ami igen jl fog jnni!
 A msik rdekessg, hogy legalbb egyszer motort kell cserlnnk, ez
 kzptjon tehetjk meg, ahol egy rom mellett tbb motor parkol
 (szre fogjuk venni mert pont szemben lesz).
 Ez utn nem sokkal jn a hdon val TURBO ugrats, ezt a Mouse2 vel
 tehetjk meg...
 Egybknt, a kontaktot agyonlvik, szval nem tl hasznos lesz ez a
 kldets.
 
 11. Covert Operation (Fedett akci) Kril'dor
 
 rdekessg: Az egyik kedvenc kldetsem! :)
 A kldiben segti egy Rogue Squadron-os, X-szrny vadszgp -  fog
 bombzni clpontokat.
 
 Az j Kztrsasg (a Lzadk) szemet vetett egy Gzplatformra (a
 Felhvrosra emlkezetet). A feladat, az, hogy helyezznk ki
 jelzegysgeket bizonyos clpontokra, amit majd a derk X-Wing le fog
 bombzni.
 Elsnek be, a TIE vadsz parkolba, s irts. (piltk nlkl mr ezek
 sem fognak felszllni.)
 Fel a liften, FELUGRANI A CSVEKRE, majd ezekrl a tetre! (Ezt mr
 megmutattk az elzetes dem-animciban is!)
 Fent lerakhatjuk az els jelzt, majd bombzs utn majdnem mell a
 msodikat!
 Menjnk vissza a tetre, a harmadik jelzt nem messze kell letenni (az
 plet oldaln, ha jl emlkszem egy piros sv van). Alkalmazzuk a
 Senset (a tovbbiakban is!!).
 Na, egy kis terep magyarzat a tovbbiakhoz:
 A kzpontban vagy egy tltsz ablakos helyisg, a Command Center.
 Ez tovbb folytatdik lefele, nagyon hosszan - knnyen megismerjk
 (ezt mr Power Genertornak nevezi a program).
 Ez mellett van mg egy kzponti plet, ezt is knnyen meg lehet
 ismerni, ezen rengeteg piros csk van!
 Ez amgy arra j, hogy fellifteznk rajta (az ablakot be kell kapcsolni ,
 majd szttrni az ablakveget) s a tetn knnyen tltjuk az EGSZ
 terepet!
 Na, innen nzegetve rakadhatunk a kvetkez clpontra, ugorjunk r
 az oda vezet hdhoz!
 (Amgy, ebbe az pletbe nem vezet ajt, szval csak a vrs
 pletbl leugrlva rhetjk el!)
 A kvetkez clpont a Power generator lesz, ezt mr emltettem, az
 ablakokkal elltott Comman center alatt van, simn eljuthatunk hozz,
 aztn azt hiszem a Command center lesz a clpont...
 Ennyi.. persze a program nem adja knnyen magt... kitallja, hogy a
 Birodalmiak bosszbl kiraknak 4(?) darab bombt, hogy ha mr nem
 lehet vk a Gzplatform, a mienk se legyen...
 Hm...
 Az igazat megvallva, n ennl a pontnl kapcsoltam ki a gpet egy
 gyenge pillanatomban... :)
 Egybknt elg knny, s gyorsan meg valsthat kldets. Lvn,
 hogy a bombk egymstl nem messze vannak... (Sense!) (Aszem'
 lehet a vrs pletben liftezgetni az elrskhz...)
 Ja... mg mindig nincs vge a kldetsnek... %)
 Vissza is kell menni az rhajnkhoz... Ez nekem elg nehezen ment...! :)
 Na, a legknnyebb gy, hogy megint megmsszuk a vrs cskos
 pletet, a cl hangr egybknt, amit kt msik plet vesz krl, azt
 hiszem a jobb oldali kicsit elt a tbbitl...
 
 12. Capture Crimelorad (A helyi fgengszter elkapsa) Coruscant
 
 rdekessg: Coruscant, aki nem tudn a Galaxis fvrosa, vagy ha gy
 tetszik fbolygja (2. SW film), az egsz bolyg egy nagy metropolisz.
 (Kb. mint az Imperium Galatica elejn ltottak.. Hehe...)
 Lesz minden; felhkarcolk, lebeg jrgny folyamok, stb...
 
 Inf: A feketepiacot nagy mennyisg GYILKOS Droid (brr...) rasztotta
 el. Ezrt egy Lannik Racto nev rge a felels. A plya vgn majd el
 fogja rulni a titkos droid gyrnak a holltt.
 A sztori nagyon klassz, nzztek meg! :)
 A felrobbant hd hjn, tugrs a kv., srga pletre, majd mivel nem
 rjk el a kv. pletet hasznljuk nyugodtan az immr res lgi
 jrgnyt "hd" gyannt!
 Tovbb, egy jabb pletre ugrs, egy robot kerl az utunkba! A
 pusztulsa utn nzznk krl, a robottl nem messze lesz egy plet
 alattunk, ahol egy zld jrgny parkol - na ugrs oda!
 Fel a liften, t a hdon, tugrani a fehr jrgny platformjra, most egy
 lzerfggny jn.
 Jn egy jabb rohadk droid, n nem vertem le. Tovbb!
 Itt van egy j vgn egy kisebb faldarab, amire fel lehet ugrani.
 s mr is itt vagyunk a Crimelord ajtaja eltt!
 Lift fel, lesz egy frank video, a crimelord az rasztal mgtt
 terpeszkedik (kicsit pimasz), aki rnk uszt 4! robotot, majd leereszt pr
 falat a vdelml.
 Ngy robot komoly ellenfl, de ha levertnk 1-2-t, mr knnyebb
 dolgunk lesz. (Futkrozzunk krbe, ha legyengltnk, s gygytsuk
 magunkat.)
 A vgn megint lesz egy video, a Jedi (mi) a torka al tartja a
 lzerpengt, a Crimelord mr csak hebegni tud...
 
 13. Cult Investigation (Kultistk kutatsa) Dosuun
 
 rdekessg: Megint egy filmes feldolgozs, legalbb is olyasmi, de
 szerintem marha j!
 Arrl van sz, hogy amolyan "Embervadszatot" fogunk jtszani.
 Persze nem mi lesznk a vadszok! :) (Szmos ilyesmi film kszlt!)
 
 Adott egy dagadt pasas, aki marha nagykp, marha lassan beszl, s
 legfbb szrakozsa a vadszat! Azzal krkedik, hogy mr egy Bounty
 Huntert is levadszott, de Jedit mg nem lt...
 Ez az egsz mg rendben is volna (elvgre mindenkinek lehet egy
 hobbija! :)), de az korntsem, hogy a pack elvette a lzerkardunkat,
 mert ez akkora tiszteletlensg, hogy vrt kvn...
 Amgy kezdskor egy cellban senyvednk, s a dagadt ultimtumot
 intz felnk:
 Vagy a cellnkban rothadunk el, vagy megprblunk kitrni, s eljutni
 az rhajnkig!
 (A pasas kzben persze megprbl levadszni! Lesz az ellenfelek
 kztt AT ST lpeget is... :))
 Valaki azt rta (taln Greg5) hogy rendkvl gyenge a jtk trtnete.
 Ezek utn?? Taln nem is jtszott a jtkkal... Csak rt rla... (Van
 ilyen... :)) )
 
 Na, akkor taln fradjunk ki a cellnkbl, majd ha elment a
 rohamosztagos vegyk fel a fali llvnyrl a Blastert, ki s irts!
 Be az ajtn, be a kis szobba s vegyk fel a kulcsot, ki majd tovbb.
 Lesz 2 ajt + 2 lift.
 Nyissuk ki a kulcsunkkal az ajtt s be. Lesz egy terem, itt nyomjuk
 meg a kart, majd a felvonn fel!
 Lesz 3 ajt, be, kapcsolt be, vissza, majd a kinyitott ajtn be.
 A lifteken le, az elbb kinyitott ajthoz rkeztnk.
 Az elbbi kar kinyitotta a msik ajtt, ezen be, egy gyakorl terembe
 rkeznk. Lesz kt cltbla, ami mr megint szvats, mert ilyesmi
 lnyek mg vletlenl sem lesznek ebben a jtkban... :(
 Kapcsolval ki a vd energiafalat, s sztlni a vdtelen falat, amin t
 a szabadba jutunk...
 ...Tl nagyokat azrt ne llegezznk a friss levegbl, mert egy At ST
 lpeget rvlkodik itt!
 A lpeget amgy srthetetlen (meg a dagadt is lvldzik rnk a
 magasbl), szval inkbb durrantsuk szt a srga ldkat az ablak
 eltt, be a szttrt ablakon, itt megint szt kell lni az jabb ldkat,
 megint be az ablakon s meghzni a kart. Vissza, nyissuk ki a nagy
 kaput, majd fel, s szlljunk be az egyik AT ST-be (mert ez egy ST
 parkol, egybknt), ki, s ljk szt az acsarkod ellensges ST
 Lpegett!
 Krltte lesz szmos rohamosztagos, akiket inkbb tapossunk szt,
 mivel ez hatkonyabb, s sokkal lvezetesebb... :)
 Ha minden OK, menjnk vissza a garzsba, s fel az imnt kinyitott
 fenti ajtn.
 Ok, kijutottunk a tetre, vide, a dagadt embervadsz krkedik, piff-
 puff, majd lohols utna.
 Ez utn meglehetsen tetszets terep kvetkezik! Ha jl emlkszem
 lesz 3 hangr(+ 1 kar), aztn a dagadt tovbb mr nem tud meneklni,
 de tletesen sztlvi a hozz felvezet lpcsket...
 OK, semmi gond, mivel Jedik vagyunk fel tudunk hozz ugrlni az Ert
 hasznlva!
 A vgn csak megleltk a cukorfalatot! De, vigyzzunk mert Stouker,
 van nla...
 
 
 14. Cult Sighting (Kultistl kutatsa) - Chandrila /
 
 rdekessg: A cl Lord Darth Vader kastlya. A lersok szerint a terep
 egy elg eltkozott vidk (egy csupasz kszikla), ahol radsul mg
 savas es is esik. Velnk tart amgy mesternk Katarn, a plya vgn
 meg Rosh-al kell megvvnunk!
 Egyik kedvenc plym, mert elg hossz a plya + sok rdekes video
 lesz!
 
 A feladat amgy eljutni Lord Vader kastlyba, s sztcsapni a
 kultistk kzt, hogy megakadlyozzuk a tovbbi Er lopst.
 A savas es miatt amgy nem tancsos sokig fedl nlkl idznnk.
 Kett, majd jabb kett Mech-rohamosztagos sztverse utn,
 menjnk vgig a folyoskon, majd jobbra el a folyosn, eztn ki a
 szabadba.
 Lesz egy jabb Mech, aztn vigasztalsul mg kett!
 Egy plet tnik fel, de rdektelen, szval vgig a folyparton a bels
 vet kvetve.
 Egy kanyonba jutunk, amit TIE Bomberek zrnak le.
 Nincs ms vlasztsunk mint bemenni, s valahogy feljutni az llvnyos
 lzergyig, hogy leszedjk ket!
 Lesz bent egy Mech, majd vrjuk az ajt eltt amg Katarn kinyitja, ki,
 s mr is az gy mellett termnk... Tz...!
 A kanyonon tkelve, egy garzsba jutunk, a liftek nem mkdnek,
 szval knytelen lesznk egy aknba leugrani...
 Egy prsgpben landolunk, szval ajnlott gyorsan kiugrani!
 Katarn el, de mi ne menjnk utna (nem tudjuk kvetni), hanem a
 msik jraton be!
 Lesz egy kar egy vegfal eltt, de aszem' ez semmit sem mkdtet.
 Tovbb, lesz hrom! Sith, utna lesz egy zrt ajt egy nyitott mellet, itt
 megint Katarnra kell vrnunk,  ki fogja kinyitni!
 Be, egy vzzel flig elrasztott helyisgbe rnk.
 Katarn megint buzerl egy kapcsolt, de most r*b*szik, mert
 rvidzrlat lesz, s egy energia-elvezet cs alhullik, egyenesen
 rnk...
 ...Termszetesen Katarn megint rsen van, s az Er-vel megtartja a
 csvet (el lehet kpzelni, mi lett volna, ha az beleesik a vzbe...),
 nagyokat nyg, :) csak arra bztat, hogy gyorsan hozzuk mkdsbe a
 falon lv pumpkat, hogy azok kiszivattyzk a vizet, mert az  Ereje
 is vges...
 Ok, tegyk meg, majd a lepottyan csvn fel (A guggolst kell nyomni
 a vgnl! :)), s tovbb.
 Lesz egy fggleges akna, amiben nagy nyoms leveg ramlik
 felfel, ezt kihasznland ugorjunk bele, majd amikor "fellebegtnk"
 be a jraton.
 Lesz valami vacak gp, a sugr utn. Erre ugorjunk fel, majd errl
 tovbb.
 Felfele tovbb folytatdik a jrat, itt jussunk fel a legtetejre a
 krfolyoskon.
 Na, itt megint tancstalanul kaparhatjuk a fejnket, a megolds:
 lltsuk t a "tkrket" az F1-el, vagy F2-vel.
 Vge is van... na nem az egsz plynak hanem csak egy rsznek... :)
 
 Egy jabb risi terembe jutunk, itt megint hasonlan jrjunk el, a
 krfolyoskon fel a tetejre. Itt lesz egy lift, ez utn egy terembe
 jutunk, itt szt kell lni a ldt & gzpalackot.
 Ugorjunk le a szttrt ablakon, irts, majd a trkks teremben t a kt
 zrt ajt kztti folyosn!
 Itt a ldkon fel, egy furcsa 4 oszloppal rendelkez terembe jutunk:
 Kapcsol be, 4 fle ellenfl leverve, majd a liften fel!
 Na, lehet lihegni, pihengetni, mert megrkeztnk Lord Darth Vader
 TRNSZOBJBA!!
 Legalbb is azt hiszem, hogy ez, mert gy emlkszem abban
 rvlkodnak ilyesmi hatalmas fekete sziklk mindenfele...
 Fel, egy jabb terembe jutunk, ez mr tnyleg a plya vge:
 Nmi vide utn le kell vernnk az Er stt oldalhoz csatlakoz
 Rosht!
 (De elbb a kt csicskst ljk meg!)
 Megint vide: Kirly, az elkerl Tavian-tl csak gy tudunk
 megmeneklni, hogy felhajtjuk a lzerkardot, a lezdul kveket meg
 ideiglenesen megtartja Katarn mesternk, mg mi menekl utat
 csinlunk:
 Lyukat vgunk a mesternk lzerkardjval a padlba...
 
 ELLPTETS (Luke) JEDI KNIGHT-, a Rosh elleni csata & a
 kldetsnk okn. (Lehet j kardot vlasztani, meg stlust is.)
 
 15. Cult Sighting (Kultistk kutatsa) Chandrila
 
 rdekessg: A LEGJOBB PLYA (szerintem)! Kicsit Tomb Raideres, kicsit
 kalandozs, szuper! Egy fld alatti barlangban, si romok kzt
 jtszdik az egsz! Rengeteg ellenfl lesz, akiket a Grip-el le lehet
 lkdsni a feneketlen mlysgbe...
 Egybknt, ez volt a dem 2. plyja, amit vgig valsznleg sokan
 nem tudtak csinlni, mivel elakadtak az els csarnok zrt ajtaja
 eltt... :))
 
 Egy si Jedi Lovag srjt kell megsemmistennk, mivel innen is lopjk
 az Ert. A barlangba egy Push-t, majd ki. Tovbb Jobbra leugrlni, a
 leszakad platformon. Nzznk le, egy hidat ltunk. Ugorjuk le r.
 Be, egy kisebb csarnok, de a sr mg messze van ettl. Lesz 3 Sith, de
 ha ledobljuk ket, nem tl veszlyesek.
 A demban valsznleg sokan elakadtak, a megolds:
 Sense, lljunk a jelre, majd az ajtn lv jelre egy Pull!
 Le, lent lesz egy jabb hd, ugrndozzunk le r, a trtt oszlop
 maradvnyain. Ugorjunk a peremre, majd vgig. Ltni fogunk egy
 KISEBB kk hidat, na prbljunk arra haladni!
 Ugorjunk megint a peremre, majd le a trtt hidra.
 Ez veszlyes terep lehet, mer 2 sszedolgozs Sith lesz (az egyik
 fojtogat), esetleg az egyiket tasztsuk le mondjuk egy rakta
 lkshullmval.
 Kicsit trkks a terep: Fel kell ugrndozni a platformokon, ehhez a
 szegly, majd az ajt teteje nyjt segtsget...
 Egy hdon talljuk magunkat, ami egy risi csarnokba vezet, ami mr
 tnyleg az si Jedi srt rejti...
 Ezt amgy 3 sith lovag rzi. A vgn kell egy Sense, majd Push a 2
 gombra.
 Eztn meg szaladni kell kifele, mert klnben rnk omlik az egsz...!
 
 16. Cult Investigation (Kultistk kutatsa) Tanaab
 
 rdekessg: A Star Wars fanatikus szerepjtkosok kztt van egy
 monds:
 "Egy Rancornl semmi sem lehet rosszabb..."
 (Ezt ltalban veszlyesebb kldetsek eltt szoktk elstni...)
 NA EZ A MONDS MOST MEGDL!! Ez jtkban, azaz ebben a
 kldetsben ltottak utn gy helyes:
 "Egy MUTNS Rancornl semmi sem lehet rosszabb..."
 
 Egy rhajkapitny informcival tud szolglni a kultistkrl, egy
 rllomson (mezei raktrakban fogunk csak kalandozni), vagy
 micsodn tallkozunk vele. A randevn sajnos nem a kapitny jelenik
 meg, hanem egy MUTNS RANKOR.
 Hehe...! Micsoda csalds! :) Mint az egyik randevmnl... :)
 A Mutns Rankor srthetetlen, szval nem rdemes vele bohckodni.
 Viszont a felbukkan Sith-eket megetethetjk a fenevaddal, gy hogy
 elkapjuk ket a Grip-el, majd a Rankor fel hajtjuk ket.
 Vgig a termen (a M. Rancor ellen Gyorstst) kapcsol, majd t az
 aprcska ajtn.
 A msodik gigszi terem, itt egy futszalag van. Vgig, az ajt aszem'
 nyitva van csak sok itt a Sith lovag.
 Egy vkony folyos, ami vgn egy jabb kar van, ez kapcsolja be az
 elbbi terembe a futszalagot (ez kell a Rankor sszeprselshez).
 Annyi itt a trkk, hogy a szeglyez ldkat ssze lehet trni,
 pontosabban majd a Rankor megteszi.
 Tovbb, itt az utols harmadik hatalmas terem. Itt is lesz egy ajt,
 kzvetlen kzelben eltte egy kar.
 Menjnk be, elg kemny lesz, mert ha jl emlkszem hrom Sith lovag
 is tmrl bent, zls szerint likvidljuk ket, esetleg dobljuk ki ket a
 rankornak!
 Itt van egy kar, ami egy spci futszalagot indt el, s vgl
 sszeprseli a Rankort! (gy is rusnya volt bartnnek! :))
 Hehe... Annyi maradt ki, hogy az ajt eltti kart hzzuk meg, ez
 amolyan "csali" flekppen mkdik, azaz, a vgzetes futszalagra
 csalja a dgt...
 
 17. Dismantle Device (lcz berendezs) Yalara
 Felfedeztek egy eddig ismeretlen bolygt, amin intelligens kk br
 humanoidok lnek. A Jedi tancs elhatrozta, hogy csatlakoztatja ket
 a szvetsghez, ezrt eljuttattak a bolygra egy lcz berendezst,
 hogy addig is rejtve legyen a bolyg a Birodalmiak ellen.
 Sajnos, valahogy felfedeztk mg is a Birodalmiak a bolygt, s most
 megprbljk megszerezni az lcz berendezst...
 
 rdekessg: Nincs, hacsak a Nogh-rik, kk, emberszer, agyaras
 lnyek (kicsit ork szerek!), nem szmtanak jdonsgnak. Akik
 egybknt valami ismeretlen, de igencsak nagyot t fegyverrel
 lvldznek (nem a Mutns Rancor kpseihez hasonl anyagot lnek
 ki a fegyvereikbl??)
 
 A feladat az lcz berendezs felrobbantsa lesz. Ha indulskor
 feltekintnk, taln ltjuk is a fejnk felett azt a tornyot, ahov ehhez
 fel kell jutni.
 Kezdsnek menjnk be az pletbe, majd a liften fel.
 Itt tani lehetnk a kk humanoidok, s a birodalmiak prbajnak, amit
 fegyvereiknek hla, rendszerint a kkek nyernek.
 Balra el, bent ltunk egy prg ventilltort, na ezen keresztl kell majd
 tovbb mennnk. De, ezt elbb nem rtana kikapcsolni!
 Ehhez a liften le, kart meghzni, s vissza...
 Az ll ventilltoron t, majd ha a lgramlat felvitt, egy fggleges kk
 sugrhoz jutunk. Tovbb, lesz megint egy Birodalmiak vs Kk
 humanoidok csata, tovbb, ne forduljunk le balra, hanem egyenesen
 tovbb, itt tallkozunk majd a 2. fggleges kk sugrral, jabb
 ismers jn egy ventilltor, a lgramlattal fel, be, lpcsn fel, vitessk
 magunkat fel a liftel s mr is a rges-rgen emltett torony tetejn
 vagyunk!
 Itt mr csak annyi dolgunk lesz, hogy felrobbantsuk az lcz
 berendezst...
 
 18. Force Theft Investigation (Er lops kutatsa) Byss
 
 rdekessg: Annyi, hogy elzleg ebben a kldetsbe bukott bele
 Rosh, itt kaptk el a kultistk...
 
 Innt is energit lopnak a Kultistk. Annyi trtnik, hogy nem a kijellt
 kldetst fogjuk teljesteni, mivel a hajnkat egy vonsugrral
 beszippantja egy Birodalmi Anyahaj!
 A kldetsben errl kell meglgni...
 Fldszinti ajtn be, egy zrt ajt jn, de pr lpsre van a kulcs, liften
 fel, egy? Mech-Rohamosztagos jn, lesz egy terem egy kzponti kk
 sugrral + egy karral! Na, ez kapcsolja ki a haj vonsugart, ha jl
 tudom...
 Na, ez utn mg nem mehetnk az rhajnkhoz, mert elbb ritktst
 kell vgezni a hajt ksr? TIE vadszok kztt.
 Ehhez vissza a lifthez de nem ezen le! (mert akkor visszarnnk a
 hajnkhoz), hanem az ez melletti ajtn be, tovbb, ha hamarosan pr
 Mech akad utunkba j fele jrunk! Kemny csata jn, de tl lehet lni!
 Ha, ksz, mr tnyleg visszamehetnk a hajnkhoz...
 
 19. Weapon Destruction (Fegyverek megsemmistse) Ord Mantell
 
 rdekesg: Bobba Fett!!
 Br, az igazat megvallva nem sok rmd lesz vele!
 Az igazat megvallva elg idegtp az egsz misszi, lvn, hogy nem
 ll msbl, mint eljutni bizonyos pontokra, mikzben Bobba
 kzifegyverrel+ lngszrval + raktval irt tged! Persze kzben
 srthetetlen, csak a plya vgn lehet meglni, DE EKKOR SEM HAL
 MEG, CSAK MEGLP!!
 
 Taln mr le is rtam a lnyeget! Sense, majd eljutni a hordkig, ha
 ksz, vissza a hajdig, majd Kill Bobba! (n fojtssal + 8-as fegyverrel
 csinltam ki!)
 
 20. Taspir III (Rosh keresse)
 
 rdekessg: Csak annyi, hogy Vgig kell menni egy gpsoron,  l 2.
 film Anakin Skywalker bnzs. Amgy lesz itt minden mint a filmben;
 koh, gpek, ilyesmik...
 Egybknt a vgn mr Alort ldzzk.
 A PLYA VGN VLASZTHATUNK: Megmaradunk az Er J oldalnl,
 vagy csatlakozunk az Er stt oldalhoz!
 Ez amgy attl fgg, hogy Megkmljk e Rosh lett, s elfelejtjk,
 hogy Tavionnal az letnkre trt, vagy megljk.
 Ettl fgg majd az utols kt plya (csak annyi letrs lesz, hogy az
 Akadmiai trsaink mellettnk harconak-e), s a Videk...
 
 A kt egyms melletti hd kzl a bal oldalin be, lesz egy piros sugr
 (meg sok tbb is), ki, le lesz 2 kar, amik hidakat kapcsolnak be.
 t a bekapcsolt hdon, ugyan az ajt nem nylik, de lesz mellette egy
 kar, ez bekapcsolja a fels hidat.
 Vissza, liften fel, bekapcsolt hdon t. Be, liften fel, a ldt Pusholjuk a
 plafonon lv lyuk al, majd azon keresztl fel!
 Lesz egy zrt ajt, de nem messze van a kulcsa egy tisztnl.
 Ki, le vgig a sziklkon. Be, vgig, ki a hdra, tovbb, trtt hd, mg
 egy, de ez forr lesz nem csak a lva miatt, hanem a felbukkan Mech-
 ek miatt is!
 Be, tovbb, fel a liften, hd, be, fel a liften, ki a hidra, be, s vge is a
 plya egy rsznek...
 A szint vgn Alora duml hozznk...
 
 Felugrani, vgig, koh, liften le, gpsoron fel, fel a korltra, vgig a
 gpsoron, egy kar kikapcsolj az energiafggnyt, de csak egy idre,
 szval Gyorstva kelljnk t rajta!
 Megrkeztnk a 2. gpsorhoz, Alora megint duml, annyi a haszna,
 hogy lehet ltni, hogy hov kell leugrlni; tegyk meg!
 Lesz egy jabb futszalag ami ezttal szrke objektumokat szllt,
 ezen vgig, majd a vgnl ugorjuk fel az "erklyre".
 jabb gpsor, ami ezttal vrs objektumokat szllt,
 Vgig, a vgnl egy prsgp van!
 Kemny feladat lesz, de ha odafigyelsz knnyedn meg lehet csinlni!
 Annyi a trkk hogy meg kell figyelni a gpek mkdst, hogy mikor
 van id tkelni, persze mindezt Gyorstssal!
 Egy trkks terem jn, annyi a trkk, hogy miutn felugrottunk a
 csillre, ne prbljunk tkelni a kk energia fggnyn, hanem
 egyszeren ugorjunk a csillrl a szomszdos prknyra!
 
 Jn a prviadal Alorval, s el lehet dnteni, hogy maradsz az Er J
 oldaln, vagy tprtolsz az Er Stt oldalra!
 
 
 21. t Temple of Ragnos-hoz
 
 rdekessg:-
 
 Ha az er J oldaln maradtl, akkor ezen a plyn az Akadmista
 trsaid melletted harcolnak, ha nem, a Sith Lovagokon kvl, mg velk
 is meg kell kzdened! (Vrd meg amg fegygytjk magukat!) Amgy
 nem muszj, ki is lehet ket kerlni, ha valamennyire ismered a terepet!
 Egybknt elg kemny meccsek lesznek, ha gonosz lettl!
 Annyit mg, hogy ha j maradtl, lehet amolyan LET MEGMENTST
 jtszani!
 Azaz, ha sietsz, s gyorsan levgod a Sitheket, rengeted Akadmiai
 trsad letet megmentheted!
 Le, tovbb mg egy hatalmas terembe nem rnk. Itt van egy arany
 objektum, ami liftkn szolgl.
 A bekapcsolshoz a Szobrokra Push-t!
 Le a lifnl, ha gonosz lettl akkor a lent lv rengeteg Jedi vs Sith-ek
 kz le lehet doblni a Hdetontorokat, raktkat...
 A lift egy hatalmas terembe ereszkedett al, ami egybknt majd a
 tovbb vezet is ajtt rejti!
 De, ez egyenlre mg zrva van, kinyitshoz hossz t vezet!
 Szval tovbb, amikor bersz az ajtn, lesz mellettk a falon jelek
 (Sense), s felugrlni rajtuk a tetre, majd ugrs az "erklyre", s be a
 folyosn.
 Egy jabb terem, itt le a repedsen. Folyosk jnnek, amiket srok
 hatrolnak, kisebb kr alak termek jnnek, a vgn egy lvatval.
 Hamarosan itt a plya vge. Egy kicsit trkks:
 Elszr szt kell vgni a lncot, ami utn vissza juthatunk abba a
 terembe ahov a lift vitt le.
 De, eltte mg amirt jttnk: A tartoszlopokat is vgjuk szt!
 Ez utn fel, majd a tartoszlop hatsra kinyitott ajtn be, ez vezet a
 vgs kanyonba, ahol Ragnos temploma ll...
 
 22. Temple of Ragnos
 
 rdekessg: Az utols kldets! :)
 
 Az NPC-kkel ugyanaz a fellls, annyi vltozstl eltekintve, hogy itt
 jval tbb a Sith, szval nekik ll a meccs...
 Kezdetben az egyik plet tetejn llunk, szakra taln ltjuk is
 Ragnos csf templomt. Persze egyenesen nem mehetnk arra, meg
 kell kerlni a terepet bal oldalt.
 Jussunk le, majd tovbb balra, az els erre lv szakadkot egy
 ugrssal tljuthatunk, egy jabb szakadk jn, ezen trkks az
 tkels: Push-al dntsk le az oszlopot, hogy hidat kpezznk!
 Egy jabb szakadk lesz, de ez nem a feneketlen fajtbl:
 Jussunk le a mlyre, majd az itt lv jraton vgig, aztn a
 kvetkezn is.
 ...Mr is megrkeztnk a vgkifejlet sznterhez:
 Ragnos templomhoz, ami eltt kt rrepl parkol.
 Fel, vgig majd jn a vgs csata:
 
 Ha az er J oldaln maradtl:
 
 Vide, majd Taviont kell levgnunk. Nem nehz klnsebben,
 egybknt Tavion sugarakat l, meg robbantgat a Jogarral, de 1-2
 ugrssal ezeket knnyen ki lehet kerlni!
 
 Ha levgtad, lesz egy msodik csata is: Tavion odavonszolja magt
 Ragnos szobrhoz, majd belevgja a jogart! Ragnos ugyan nem valdi
 letre kell, de a szelleme kiszabadul! (Marha klasszul nz ki, gratula aki
 tervezte!)!
 Elg gyenge, szval a szoksos duma utn MEGSZLLJA Tavion testt;
 Megint le kell vgni!
 (Egybknt a 2. csatban Tavion-Ragnos a jogarbl elhzott szuper
 kis kzpkori kardot hasznlja, annyi eltrssel, hogy a pengn
 folyamatosan vrs villmok jrjk t. Nem semmi!)
 
 A Vge nem klnsebben klnleges, megjelenik mesternk Katarn,
 s Luke s gratull, hogy sikerlt elpuszttani a kultuszt!
 Szerencsre Rosht is viszont ltjuk a hajn!
 Szerencstlen egy Jedi lovagoknl szinte mr szria tartozknak
 szmt fmkezet kapott...
 
 
 Ha az er Stt oldalra sodrdtl:
 
 A videban Tavionnal veszeksznk, mivel tl gyngnek tartjuk a
 Jogarhoz. Klnben is jobb helye lenne nlunk...
 
 Ha levgtuk, elkrl mesternk, aki megprbl ttrteni az Er j
 oldalra, de gy ltszik mr ks...
 Jaden hajthatatlan, mr csak annyi a feladatunk, hogy levgjuk egykori
 mesternket...
 Na, ez amgy szinte lehetetlen:
 Nekem legalbb is csak rklettel sikerlt: Konzolba: Devmapall,
 majd: "god"
 Ez utn Jaden tvozik, majd eztn megjelenik Luke mester, aki
 meglep de! letben tallja Katart is.
 Amgy a legvgs vide is irt klassz (mint ahogy a tbbi is), kicsit
 Darth Vader flinges:
 Jaden elfoglalja Tavion pozcijt. A vgs kpek egy birodalma
 rombolt mutat, ahogy Jaden kifele bmul, krltte a birodalmi tisztek
 sernykednek, kezben a jogar, a lba eltt egy kifektetett tiszt...
 A vgn a kamera Tavion arcra kzelt:
 Mit mondjak a tekintete nem sok jt gr...
 
 Vgezetl: Nekem nagyon tetszett a Jedy Academy, szp s gyors
 grafika (elg 1GHz+Gf2), szuper star wars hangulat, az egyik legjobb
 trtnet! Remlem lesz folytatsa, vagy kieg. lemez!!
 Annyit mg:
 Hogy kszlt egy ltalam ksztett Jedy Academy Kieg Pack, ami
 tartalmazza:
 -Egy 40 Kb Novellt Star Wars vilgban
 -Kt j lzerkard sznt
 -Egy j karaktert, illetve j arcot!
 (A Kieg el lett kldve a legtbb jsgnak!)
 
 
 
	            |