hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Broken Sword: The Circle of Blood

Broken Sword: The Circle of Blood

  2006.07.04. 20:02

A Broken Sword: The Circle of Blood vgigjtszsa.

Broken Sword: The Circle of Blood

 

 

Prizs

 

A robbans utn vegyk fel a trmelk alatt lv jsgot, majd menjnk be a bisztrba. Az regen nem tudunk mr segteni, de a pincrn tllte a mernyletet. Krdezzk ki a tettesrl, majd diktljunk bele egy deci konyakot. Kvessk a bohcot a mellkutcba. A kukkat tvizsglva rjvnk, hogy csak a csatorna fel meneklhetett. A fedelet puszta kzzel nem tudjuk leemelni, szksgnk lesz valamilyen clszerszmra. Induljunk el a msik irnyba, ekkor rkezik meg a rendrsg. Russo felgyelt bzzk meg az gy kivizsglsval. A kihallgats utn megkapjuk a nvjegykrtyjt, s szabadon tvozhatunk. A teraszon tallkozunk Nicoval, a csinos riporterlnnyal. Krdezzk ki alaposan, majd krjk el a telefonszmt. Keressk meg a munkst, majd adjuk oda neki a mai jsgot. Az reg szereti a lversenyt, ezrt nem tud ellenllni a lap szlre felrt tippnek. Hasznljuk ki a tvolltt, s emeljk el a szerszmosldbl a csatornafedelet nyit kulcsot. Msszunk le a csatornba, majd vegyk fel a mernyl ltal eldoblt bizonytkokat (bohcorr, zsebkend, ruhafoszlny). Msszunk ki a kijratunk, majd csapjuk be a hbors veternt, mutassuk meg neki a felgyel nvjegyt, s krdezzk ki. Ltogassuk el a rendrrsre, hvjuk fel a riporternt. t is rdekli az gy, ezrt meghv a laksra. Az reg virgrus elrulja a trkkt, amivel bejuthatunk a hzba. Nico felismeri a ruhafoszlnyt s a bohcorr alaposabb tvizsglsa utn megtudjuk honnan is klcsnztk ki a ruht. A lny idkzben elhvta a robbans helysznn ksztett fnykpet a tettesrl. A furcsa, flhold alak tetovls jellegzetes ismertetjel. Utazzunk el a jelmezklcsnzhz, s mutassuk meg neki a kpet s a ruhadarabot. A bolt vezetje azonnal felismerte a mernylt, Khan-nak hvjk, s a bohcruha mellett a pixie jelmezt is kiklcsnzte. Hvjuk fel a szabt, s szorongassuk meg kicsit. Amint kiejtjk Khan nevt megijed, s flelmben elmondja, hogy az Ubu hotelben szllt meg a gazfick.

Khan nev vendg viszont nincs a szlloda a vendgknyvben. A 22-es szoba vendge, Moerlin nagyon gyans. Prbljuk meg kivenni a 21-es szobt, de a recepcis nagyon elutastan viselkedik. Nincs ms htra, segtsget kell krnnk. Szltsuk meg a zongorz hlgyet, s vegyk r, hogy terelje el a pultos figyelmt. Lopjuk el a kulcsot, s menjnk fel az emeletre. A kulcsunk a jobboldali els ajtt nyitja. Msszunk ki az ablakon, majd araszoljunk t a prknyon a msik szobba. Vizsgljuk t a szekrnyt, majd amikor szrevesszk, hogy visszatrt a szoba gazdja, bjjunk el a ruhk kztt. Szerencsnk volt, mivel nem vett szre. Vrjuk meg mg tvozik, majd kutassuk t az gyon hever ruhadarabot. Tallunk benne egy nvjegykrtyt, s egy doboz gyuft. A nvjegykrtya s az angol vnkisasszony segtsgvel megszerezhetjk a kzpkori tekercset. Egyelre ne menjnk ki a szllodbl, mivel az ajt eltt ll gengszterek mindenkit tkutatnak, s ha megtalljk nlunk, akkor este mr a halakkal vacsorzunk. Menjnk fel ismt a szobnkba, majd msszunk ki az ablakon. Amint kirtnk, dobjuk le a tekercset a mellkutcba. Most mr btran kimehetnk, hisz nincs nlunk semmi lnyeges. Szedjk fel a tekercset, majd vigyk el a lnyhoz. Vizsgljuk meg alaposan. Mivel a jelenlegi tudsunkat jcskn meghaladja a tekercs tartalma, ezrt segtsget kell szereznnk. Szerencsre Nico ismer egy tudst, aki ebben a tmban elismert szaktekintlynek szmt. Ltogassuk meg a mzeumot, s nzznk alaposan krl. Az vegbra mgtt ll hromlb fallvny ksrtetiesen hasonlt a tekercsen tallhat brval.

 

 

rorszg

 

Az llvnyt rorszg egyik eldugott kis falujban talltk meg, ezrt oda kell replnnk. Krdezzk ki a kocsma eltt lebzsel suhancot, majd lpjnk be a fogadba. Nyomjunk le nhny srt, majd ismerkedjnk meg a helybliekkel. Vrjuk meg, mg a kzelebbi inni kezd, s ekkor szedjk ki a knyke all a trlkzt. Hallgassuk meg a helyi kastlyrl szl ksrtethistrikat. Az reg a sarokban idnknt elvesz a zsebbl egy drtdarabot, ezt vegyk el tle. Bizonytsuk r a terem kzepn l fiatalemberre, hogy az satson dolgozott (kzben ki kell mennnk a suhanchoz jabb informcirt). A fi nem brja idegekkel, s bevallja, hogy a professzor rbzott egy aprcska csomagot. tadni viszont nem hajland, s elrohan. Vesztre. A piros Ferrari pont telibe kapja. Az tkzsben leszakad az elektromos berendezst vd doboz fedele, s a fi elejti fltve rztt csomagjt. Piszkljuk meg az elektromos kapcsolt. Krjnk mg egy srt, majd s hborodjunk fel, amikor a kocsmros nem tud adni. Nyugodjunk le, majd mutassuk meg neki a nvjegykrtynkat (vagyis azt, amit a hotelszobban loptunk). A fogads megnyugszik, hiszen azt hiszi kpzett mszersszel van dolga. A pincbe egyelre nem mer leengedni. Elbb bizonytanunk kell. A drttal patkoljuk meg a pohrmosogat villsdugjt. Az eredmnyt ltva a kocsmros minden gyanja elszll, s leenged pincbe. Hzzuk meg az ott tallt kapcsolt, majd menjnk ki az iv el. Emeljk fel a csapajt rcst, gy legalbb ltni is fogunk valamit a pincbe, Vegyk fel a sarokban csillog gymntot, majd a kirnduljunk fel a kastlyba. A sznablkon ldgl farmar a balesetet szenvedett fi nagybcsikja. Gyzzk meg, arrl, hogy ilyen vlsgos helyzetben a srlt mellett a helye. Ajnljuk fel, hogy a tvollte alatt vigyzunk a sznakazalra. Amint befordult a sarkon msszunk fel a kazal tetejre, majd rakjuk be a kulcsunkat a fal repedsbe. Msszunk be a kastlyba, majd ismerkedjnk meg a rmmel, vagyis egy bakkecskvel. Kzeledjnk fel bartsgosan, de ne lepdjnk meg ha felklel. Ne srtdjnk meg, inkbb fussunk el az etet msik oldalra (ktszer klikkeljnk az ekevasra). A ktl belegabalyodik a vasba, s mris szabad az t lefel. A pincben dntsk el az ajt eltt ll oszlopot, majd emeljk fel ismt. Tltsk ki az oszlop ltal hagyott lenyomatot az asztalon tallt gipszporral. Szaladjunk vissza a kocsma srs pincjbe, majd ztassuk be a trlkzt a csap alatt. Igyekezznk vissza az satsra, majd csavarjuk ki a maradk vizet a gipszre. A gipsznyomatot tegyk bele az ajt melletti rsbe, s mris bemehetnk. A rejtekajt mgtti szobban a rejtvny jabb darabkjval lettnk gazdagabbak.

 

 

Prizs

 

Prizsban ltogassunk el a rendrrsre, majd faggassuk ki az rmestert. Tle tudjuk meg, hogy az ltalunk keresett ember krhzban fekszik. Induljunk el a megadott cmre, majd krdezzk ki a recepcis nvrt. Sajnos a beteget tilos ltogatni, csak a kzeli hozztartozk juthatnak be hozz. Mutassuk fel ismt a mszersz krtynkat, erre mr az szve is megenyhl. Beljebb a folyosn az reg takart pp a kedvenc masinjt ddelgeti. A hta mgtt osonjunk keresztl az tjrn, majd hzzuk ki a takartgpet a konnektorbl. Vrjuk meg, mg az reg tmegy a msik oldalra. Hasznljuk ki a lehetsget, nyissuk ki az ajtt, s kapjuk magunkra az orvosi kpenyt. Stljunk vissza a recepcira, majd vegyk a szrnyaink al az ifj medikust. Ltogassuk meg a hts krtermet, majd ejtsk meg a nagyvizitet. Az egyik beteg nincs megelgedve a vrnyomsmr kpessgnkkel. Adjuk oda a gyakornoknak a kszlket, majd ltogassuk meg a zrt szobban embernket. Sok mindent nem tudunk belle kiszedni, de azt azrt kikhgte, hogy aznap jjel betrs lesz a mzeumban. Az lorvos sajnos megszaktotta a trsalgst, s kiparancsolt minket a szobbl. Meglte a szerencstlent, majd az ablakon keresztl tvozott.

Nico ismt felhvja a figyelmnket Andre-ra, az ifj tudsra. Ltogassuk meg a mzeumban, majd krdezzk ki j alaposan. Vrjuk meg, mg az r ismt megcsodlja a bra alatt lv llvnyt, ekkor szrevtlenl kinyithatjuk a bal oldali ablakot. Vrjunk mg az r odastl, majd gyorsan bjjunk el a szarkofgban. Vrjuk meg a zrrt s a kt banditt. Msszunk ki a koporsbl, majd gyorsan bjjunk el a totemoszlop mgtt. Dntsk le az oszlopot, a tbbi mr magtl megy. Kiderl, hogy az lruhs tolvaj Nico volt, aki gyesen elcsente az llvnyt.

 

 

Spanyolorszg

 

Trjnk vissza a bntett sznhelyre, majd irny a napfnyes Spanyolorszg. Az si nemesi csald utols sarjhoz nem knny bejutni. Lopez, a kertsz roppant bartsgtalanul fogad, esze gban sincs beengedni a hzba. Kvessk a locsolcsvet a csapig, majd hasznljuk rajta a vrnyomsmrt. Amint megsznik a vznyoms Lopez knytelen bemenni a hzba, hogy kidertse hol a hiba. Menjnk utna, s mutassuk meg magunkat a kutyknak a hts kijratnl. Bjjunk be a pncl mg, majd vrjuk meg, mg a kertsz kimegy. Surranjunk fel az emeletre, s gyzzk meg az reg hlgyet, hogy fogadjon minket. A beszlgets eredmnyekppen engedlyt kapunk, hogy megltogassuk az reg kriptt, ahol az sk maradvnyai nyugszanak. Az oltr alatt megtalljuk a sakkrejtvnyt, ennek a megoldshoz viszont szksg lesz nmi sakktudsra. (adjunk sakk-mattot a vrs jtkosnak). A feladvny megoldsa kinylik egy titkos rekesz, s mris gazdagabbak lettnk egy srgi serleggel.

 

 

Prizs

 

Emlksznk mg a feliratra, melyet rorszgban talltunk az satson. Ez a hely Prizsban tallhat, a gond csak az, hogy a veszthelyet mr rg lebontottk. A turistk szjttva bmuljk a labdazsonglrt, s igencsak sznakozva nzik a harmatgyenge prblkozsunkat. Krdezzk meg a sziesztz rendrt, mi a vlemnye. Szerinte egy gyetlen bohc zsonglrnek sokkal nagyobb sikere lenne ennl a kznsgnl. Rakjuk fel teht a bohcorrot, majd bnzzunk egy sort a labdkkal. A siker frenetikus, az akrobata duzzogva, a rendr unatkozva tvozik. Most mr senki sem ltja, amint a clszerszmunkkal felemeljk a csatornafedelet, s alszllunk a mlybe. Kocogtassuk meg a csatorna falt a kulccsal, majd a csrl s a lnc segtsgvel tpjk ki az ajtt a helyrl. Hallgassuk ki az jtemplomosok titkos gylst, majd mikor tvoztak nzznk szt az oltr krl. Tegyk a ktmb tetejre az llvnyt, majd helyezzk r a gymntot. A beszrd fny megmutatja utazsunk kvetkez llomst Szriban.

 

 

Szria

 

A falu ftern ismerkedjnk meg az slakosokkal s az amerikai turistkkal. Mutassuk meg a sznyegrusnak az orgyilkos zsebbl elcsent gyufsdobozt, majd trjnk be a szllodba. Ismerkedjnk meg Utharral, a taxisofrrel s a hotel nma igazgatjval. Prblkozzunk meg bejutni a mosdba, de a WC kefe sajnlatos eltnse miatt az ajt zrva maradt. Nzzk meg alaposan mivel is dolgozik a kebab rus (jobb gomb, amikor a nagyt megjelenik a pulton). Krjk az arab kisfi segtsgt. Nejo kszsgesen segt, minek kvetkeztben majdnem megkselt az rus. A nagy futs utn trjnk vissza a keresked palnthoz, s bartelezznk egyet. tadja a keft, mi pedig a zsonglr labdjt. Adjuk vissza keft az igazgatnak, akitl cserbe megkapjuk a mellkhelyisg kulcst. A kulccsal nyissuk ki a trlkz tartt, majd emeljk el a benne tallhat rongydarabot. Trjnk vissza a standhoz, ahol a kisfi elragadtatva jtszik az j szerzemnyvel. Simogassuk meg a macskt, mire az ijedtben felugrik a polcra. Csengessnk egyet, mire kijn a tulajdonos. A labda megpattan az ajtn, megijeszti a macskt, mire az leveri a gipsz szobrot. Vegyk fel a porbl, s trljk t az alapozs zsebkendvel. gy mr tisztra gy nz ki, mint egy antik darab egyenesen Rmbl.

50 dollrrt el is adhatjuk a dagadt amerikai turistnak. Kssnk zletet Utharral is. A pnzrt cserbe hajland elvinni a krnyken tallhat egyetlen nevezetessghez. Igen m, de az reg tragacsa ppen most dgltt be. Adjuk oda neki a mosdbl elemelt trlkzt. Most mr semmi akadlya egy kis kirndulsnak. Msszunk fel a barlanghoz, majd trjk le a fagat. Kssk r a maradk trlkzt, majd a rgtnztt ktlen ereszkedjnk le a barlang bejrathoz. Keressk meg a sziklban a titkos nyitszerkezetet, majd lpjnk be a barlangba. A neo templomosok gynke nem volt szerencss, beszorult a barlangba... akrcsak mi. Kutassuk t a tetemet, majd vizsgljuk meg j alaposan a fali szobrokat. Kis id mlva megrkezik a felment sereg, a brgyilkos szemlyben. Vlaszoljunk becsletesen a krdseire, s vlasszuk a frfias hallt. A kzfogs eltt rejtsk el a tenyernkben a sokkolt, majd a pillanatnyi figyelmetlensgt kihasznlva ugorjunk le a sziklrl a teherautra. Ez meglehetsen meleg helyzet volt.

 

 

Prizs

 

Ltogassuk meg a templomot a veszthely tern. Krjk meg a papot, hogy tiszttsa meg a serlegnket. Helyezzk a lencst a szobor kezben tartott tekercsbe, majd vizsgljuk meg rajta keresztl az vegablakot. Hasonltsuk ssze a serlegen tallt cmert a falba temetett keresztes lovag pnclzatval. Vgre megtalltuk az elveszett spanyol nemes maradvnyait. Ugorjunk be a mzeumba, s beszljnk Andrnak a barlangban tallt szobrokrl. Kiderlt, hogy itt Prizsban is feltrtak mr hasonl szobrot. Nzznk be erre az satsra is. A bejrat eltt posztol rszem nem sok hajlandsgot mutat arra, hogy beengedjen. Krjk el a mosd kulcst, majd az ott tallt szappanba ksztsnk lenyomatot. Szrjuk tele a mlyedst gipszporral, majd nedvestsk be a csap alatt. Kulcsunk mr van, a gond csak az, hogy mg egy vakegr is azonnal szreveszi a csert. Adjuk vissza az eredeti kulcsot az rnek, majd stljunk rtatlanul a kinti festkes vdrhz, s prbljuk meg belemrtani a kulcsot. A munks persze elhajt minket, de ne csggedjnk. Trjnk vissza az alagsorba, s hvjuk fel Nico-t. Az dolga lesz szval tartani a festt, amg mi befestjk a kulcsot. A trkk tkletesen bevlt, most mr csak az a gond, hogy tapintsra is meg lehet klnbztetni egymstl a kulcsokat. Tekerjk le a ftst, mire az r felveszi a szolglati kesztyjt. Krjk el ismtelten a mosd kulcst, majd bent cserljk ki a kt kulcsot. Adjuk vissza a msolatot az rnek, majd hvjuk fel ismt Nico-t. Az jabb csel fnyes sikert arat, mg az r s a fest egymst szidjk, mi simn bestlhatunk a lezrt satsra. A szobor eltt tegyk le serleget, s vizsgljuk meg a fmen megjelen tkrkpet.

 

 

Spanyolorszg

 

Vigyk vissza a serleget, majd krjk ismt az reg dma segtsgt. A bibliai utalsok megrtshez szksgnk lesz egy Biblira. A mauzleumban tallunk is egyet, a segtsgvel szmos utalst kapunk. Zrjuk be a rddal a fels ablakot, majd tegyk a zsebkendt a bot vgre. Gyjtsuk meg a gyertyval, majd az g ronggyal gyjtsuk meg a boltvrl lelg hatalmas gyertyt. Vrjuk meg, mg a kkulcs elkerl, majd krjnk engedlyt a hlgytl, hogy tkutathassuk a kertet. Az reg kt felkutatshoz mindenekeltt szksgnk lesz egy varzsbotra. A hz melletti fn (ott ahol a locsolcs tallhat) tallunk is megfelelt. Hosszas keresgls utn megtalljuk az reg kutat. Ereszkedjnk le az aljra, majd prbljuk meg kinyitni az oroszlnos ajtt. Azonnal ugorjunk el az tbl, majd a fldszinti falrl leemelt tkr s a beszrd fny egyttes felhasznlsval vizsgljuk meg a sttsgbe burkoldzott ajtt. Hamarosan meg is talljuk a zrszerkezetet, melybe tkletesen beleillik a gyertyban elrejtett kkulcs. Htborzongat ltvny fogadott minket a rejtekhelyen, itt haltak meg az eltnt gyerekek.

 

 

Skcia

 

A vonaton szellztessk ki a fejnket kiss, majd induljunk el Nico utn. Gyzzk meg a futball rajongkat, hogy segtsenek, majd msszunk ki a vonat tetejre. Msszunk be a nyitott tehervagonba, majd egy jl idztett vszfkmeghzssal mentsk meg az letnket. Szabadtsuk ki Nicot, majd ugorjunk le a vonatrl. Ltogassuk meg a templomot, majd kutassuk t a szemetet. A halom legaljn tallunk egy apr fogaskereket, ami pont beleillik az ajt mellett ll oroszln szembe. Trjk le a kart, majd emeljk ki az jabb fogaskereket. Ezt tegyk az oroszln msik szembe, majd a kart a szjba. Nyissuk ki az ajtt, majd lessk meg a szekta titkos sszejvetelt. Innentl kezdve felgyorsulnak az esemnyek. Az letben maradt banditt csak gy tudjuk leszerelni, ha a falon g fklyt a puskaporba dobjuk. A robbans az egsz templomot sszednttte, mg szerencse, hogy idben ki tudtunk szaladni.

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Mrcius
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!