hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Heroes of Might and Magic II - The Succession Wars

Heroes of Might and Magic II - The Succession Wars

ismeretlen  2006.07.12. 21:43

A Heroes of Might and Magic II - The Succession Wars vgigjtszsa.

Heroes of Might and Magic II - The Succession Wars

Az rksdsi hbor

 

 

Felvezet

 

A Heroes of Might and Magic szria minden darabja j plda, kora technikai lehetsgeinek teljes kihasznlsra egy j fantasy stratgiai jtk formjban. Ezzel prhuzamosan mindhrom rsz hihetetlen alkots. A most trgyalt msodik epizd ksrzenje toronymagasan emelkedik ki a PC-s jtkok zenei vilgbl. Vraink ptse kzben operarikban, s csodlatos nagyzenekari darabokban gynyrkdhetnk. Mivel a jtk krkre osztott, gy bven van idnk vgighallgatni minden meldit. A Heroes of Might and Magic 2 mvszi rtkt tovbb nveli a gynyr, kzzel rajzolt grafika, mely rengeteg egyedi elemet tartalmaz. Jtkknt pedig felejthetetlen stlusteremt lmny.

 

A Succession War trtnete rendkvl egyszer, mondhatni patetikus, hisz a hagyomnyos „j kzd a gonosz ellen” smt kveti. Persze rdemes elgondolkodni azon, hogy ha Roland a jfi, akkor mirt van neki tbb „pusztts el mindent” kldetse…

 

A kirly, Lord IronFist halla utn kt fia rkli a trnjt. Termszetesen csak az egyikbl lehet uralkod, ezrt - mint trtnelmnkben mr annyiszor - kitr az rksdsi hbor. Roland az egyrtelm j, mg Archibald a velejig romlott gonosz oldalt kpviseli. Eszkztraik ennek megfelelen klnbzek.

 

A kziknyv, amely megtallhat a PC-Guru CD-n ezeket rszletesen ismerteti, az sszes kiegszt informcival egyetemben. gy e rvid bevezet utn kvetkezzk a vgigjtszs.

 

 

Hogyan hasznld a hadmveleti lerst   

 

Az itt lersra kerl hadmveleti sorok termszetesen csak egy lehetsges alternatvt kpviselnek. Igyekeztnk azonban kt dolgot szem eltt tartva elkszteni ket:

 

1        A jtk maradjon lvezetes, s ne essen az interneten fellelhet „hogyan nyerjnk knnyen gyorsan hrom nap alatt” jelleg lersok jtkgyilkos hibjba.

2        Az elbbi szempontot figyelembe vve optimlisan kvethet, vgigjtszhat, de lvezetes jtkmenetet nyjtsunk.

 

Azonban ennek fnyben is azt javasoljuk, hogy csak akkor olvasd el a megoldsainkat, ha elakadtl, s sehogyan sem tudsz megbirkzni egy trkppel. Ne feledd, legnagyobb lmny ha a sajt stratgiddal gyzd le az ellent. Persze keskedhetsz idegen tollakkal is. me:

 

 

Archibald Campaign

 

 

1.  First Blood - Els vr

 

Feladat: A kirlynak szksge hrom ellensge terletre, akik egyms kztt is sokat hborznak. Szerencsre ez rengeteg energijukat emszti fel. Ezt kihasznlva kell elbnni sorban mindegyikkel. Nekromanta vrral kezdnk, kzepes mret trkpen. A First Blood egy tipikus tanul kldets. Lassan indul, aztn fokozatosan nehezedik, de nem viszi tlzsba.

 

Megolds: Els lpsknt ptsnk fel minden pnzt hoz pletet (Statue), majd trjnk r az alap szint lnyek pleteire. Vegynk fel kt hst. rdemes egy nekromantt s egy lovagot, utbbi jobb harci rtkei miatt. Majd kezdjk el megtiszttani a flszigetet, a kulcsfontossg bnykat rz lnyektl. Az gy befoly pnzt rdemes a msodik szint  (upgrade) pletekre klteni. A diplomciai kpessget (Diplomacy skill) clszer minl jobban feltornzni, mert gy rtkes segtsget jelentenek a csapatba bell lnyek. Ha megtisztult a flsziget, minden a mink s llnak az pleteink, akkor elkezdhetjk elhdtani a srga ellenfl flszigett. Attl, hogy valamelyik ellenfl korbban kitmad nem rdemes tartani, hisz az utakat ers blokkol lnyek vdik, amiket csak akkor rdemes megtmadni, ha a sajt vrunk mr teljesen kiplt, a seregeink felkszltek a harcra.

 

Persze a tmads eltt egyesteni kell a kt seregnket, s gy kell nekiindtani a hdt hst. Ha szerencsnk van, a srga eddigre szpen megfogyatkozik, a zlddel s a narancssrgval folytatott kzdelemben. Rohanjuk le elbb a srgt, elfoglalva NightShadow nev vrt. Vegynk fel egy j hst, s biztostsuk e vr vdelmt. Egy kis szerencsvel eddigre a zld felmorzsolja a narancssrgt. Ezutn a kulcsfontossg bnyk elfoglalgatsa kzben vegyk be az utols srga vrat, Alamart. Ekzben ne feledkezznk meg kezd vrunkbl, SandCasterbl kinyerhet lnyek hadrl sem. Szortsuk sarokba a maradk srgt, mire az vagy megadja magt, vagy meghal. Ezek utn hatalmas flnynk birtokban a szintn megfogyatkozott zld jtkos sem llhatja utunkat.

 

 

2.  Barbarian - Barbr hbork.

 

Feladat: Az szaki barbr trzseket kell egyestennk a leigzsukkal. k is tbb klnll, nem szvetkezett ellensget kpeznek, de tbb nyersanyag ll a rendelkezskre. A trkp akkor teljesthet, ha minden ellenfelet kiirtunk, s az sszes vrat elfoglaljuk. Nekromanta vr ll rendelkezsnkre egy kzepes trkpen, e knnyed, lassan nehezed kldets sorn.

 

Megolds: Kezdjnk a pnzt hoz Statue fellltsval, majd vegynk fel egy hst. Kihasznlva a kezdeti nagy nyersanyag mennyisget, ksztsnk egyetlen tkpes sereget, s indtsuk meg dl fel. A kezdetben kapott hsnkkel ekzben dertsk fel a krnyez terletet, s foglaljuk el a krnyez bnykat. Ha szerencsnk van, akkor eddigre az egyik ellenfl a bels csatrozsok miatt kihullik, s ekzben a nyugati oldalon tallhat Whittingham nev barbr vr vdelme is meggyengl. Ezt kihasznlva a fseregnkkel knnyszerrel elfoglalhatjuk. Otthon ekzben a kezdeti hsnk kis seregt bvtsk fel, s alkalmazzunk egy jabb hst Whittingham vdelmre. Eddigre ha szerencsnk van, az imnt elfoglalt vrat birtokl jtkos is kiesik, vagy annyira meggyengl, hogy nem okozhat tbb gondot. Az otthoni sereggel ezutn elfoglalhatjuk a maradk - s szintn legyenglt - ellenfl szak-keleti vrt, a barbr Weddingtont. Ezutn szmtsunk a megmaradt jtkos folyamatos tmadsaira. Ezt szem eltt tartva, lassan ersdve, vgjuk le a maradk hseit, s foglaljuk el utols szak-nyugati vrt. E kldets teljes taktikja arra pl, hogy jl kihasznljuk a gpi jtkosok egyms kztti harcait. Mindig a meggyengltet letmadva, kis vesztesgekkel, haladhatunk az utols szintn legyenglt ellenfl legyzse fel.

 

 

3.  Necromancers - Nekromantk

 

Feladat: Visszaszerezni a dl-keleten tallhat nekromanta QuickSilver nev teleplst. E cl rdekben egy viszonylag ers sereget kapunk vr nlkl. Nehz, lassan hmplyg, de rendkvl rdekes kldets ez, amely a Heroes 2 els komolyabb kihvsa, amennyiben Archibaldot szolgljuk elsknt.   

 

Segtsg: A hozznk legkzelebb es vr, amit 7 napon bell be kell vennnk, a tlnk dl-keletre tallhat TimberHill!

 

A Necromancers, a campaign els igazi elgazsa. A msik t a Slay the Dwarfs (4) azonban rendkvl nehz, s inkbb idegest, mintsem rdekes. A ksbb trgyalt Roland Campaignban azt a trkpet fogjuk vlasztani Save the Dwars lnven.  

 

Megolds: TimberHill bevtele a rendelkezsre ll sereggel nem jelenthet gondot, klnsen azrt nem, mert tkzben a kisebb szrnycsoportok bellnak hozznk. Miutn elfoglaltuk a vrat, vegynk fel kt jabb hst, akikkel kezdjnk feldertsbe, s foglaljuk el minden elrhet bnyt. Ez a kezdeti sereg lnyeivel viszonylag hatkonyan megoldhat. Hzzuk fel a Statuet, s innentl az alapszint lnyad pletekre koncentrljunk a vr vdelmvel szemben. Amgy az egsz kldets sikere az aranyon mlik, gy kivtelesen, csak a legjobb hsnknl fejlesszk a kpessgeket, minden ms esetben az aranyra voksoljunk. Ha megtiszttottuk a terletet, akkor egyestett seregnkkel a legjobb, s legtbb kpzetsggel br hsnkkel foglaljuk el a dl-nyugaton fekv Fenton vrt. Vegynk fel egy jabb hst, s kelet fel indulva folyamatosan kezdjk el elfoglalni a bnykat. Klnsen a nagy fontossg aranybnykat, amiknek ersebb vdelme megri a nagyobb ldozatot. Kezdeti TimberHill nev vrunkat ne hagyjuk vdelem nlkl, mert a gp hajlamos megprblkozni a bevtelvel, de ezt egy kzepes mret - ebbl a mostanig teljesen kiplt vrbl kb. 3 ht alatt kinyerhet sereggel knnyszerrel megvdhetjk. Ezutn egyestsk a legtbb lnyt a legjobb hsnkkel egy fseregbe, s tmadjuk meg a kzpen tallhat Troy vrt. Miutn bevettk, kezdjnk nvekv taktikba, s ezt a helyet maximlisan kiptve - klns tekintettel a varzsl tornyra (MageGuildre)- ide gyjtsnk egy minden eltiporni kpes hatalmas sereget. Ezt az eddigre mr elgyenglt gp nem tudja szabotlni, gyhogy az sszes fennmarad hsnket bellthatjuk a vrak kz menetrendszerinti szrnyszlltnak. Ha megvan a kvnt ltszm, ami ez esetben az sszes lnybl minimum horde(50-99), akkor dl-kelet fel indulva vegyk a feladatban megjellt QuickSilver vrost. Vigyzat a gp a vrost vd sereget kisebbnek mutatja, mint amilyen az valjban!

 

 

5.  Turning Point - Fordul pont

 

Feladat: Ha gy dntnk feladatunk ngy, a lzad csapatok kezre kerlt vr elfoglalsa, egy apr vlgyben. Vlasztsunk szerint nekromanta, barbr vagy warlock vrral indulunk, egy a vrtpusnak megfelel hssel, kis trkpen. Preferljuk most a jl bevlt nekromantt. Rvid, knny sakkjtszma jelleg, inkbb gazdasgi mintsem harci kldets. E kldets eltt ismt vlasztsra knyszerlnk. Elruljuk urunkat, Archibaldot, vagy leverjk az ellene lzad csapatokat. Mivel az ruls, mg a gonosz oldalon sem tisztessges, rdemes kvetkezetesen a rossz ton maradni.

 

Megolds: Szavazzunk a nekromancia szpsgeire, gy Blacksford is hallmgit szolgl teleplsknt kerl a birtokunkba. Itt tnik fel az els valamire val hs, Brax atya, akit azonnal vegynk is fel. Immr kt hsnkkel foglaljuk el a gyengben vdett bnykat, s ltogassuk meg a kilttornyot (observation tower). Minl hamarabb ptsnk Statuet, majd az alappletek felhzs kzben, a rendelkezsre ll szerny seregnkkel ne fljnk dlnek venni az irnyt, s rgtn a parti elejn elfoglalni Pig’s Eyet. Kt vr birtokban lassan fejlesztve az alap pleteket, ksztsnk egy nagyobb sereget, s foglaljuk el vele a maradk bnykat, illetve gyrjk le azokat a szrnyeket, akik aranyat riznek. A trkpen rengeteg varzstrgy (artifact) tallhat, de ha megprbljuk az sszeset sszegyjteni, az tl nagy ldozattal jr, s rengeteg idbe kerl. Igazi csapda szituci! Ehelyett kzepes seregnk ln a legjobb hsnkkel foglaljuk el a dl-nyugaton tallhat Sherman vrt. Ez az eddigiektl eltren lovagvr. Kezdjnk ismt egy kis gyarapodsba, s vegynk fel mg egy hst. Immr gyelve a varzsl torony fontossgra, ne feledkezznk meg mindhrom vrunk ers vdelmrl, mert a gp ezen a ponton fejvesztett, folyamatos tmadsba lendl mindhrom vrunk ellen. Egy atya nyugalmval szemllve a dolgot morzsoljuk fel ezeket a sznalmas, m olykor veszlyes seregeket, s ekzben felbvtve hseink szmt ngyre, kezdjnk a gp birtokban lev szaki bnyk elfoglalsba. Ettl pr ht alatt megllthatatlan flnybe kerlnk, gy egyestett seregnk ln legjobb hsnkkel adjuk meg a kegyelemdfst, s vegyk be az utols Cathcart nev warlock vrat. Ha marad mg ksza ellensges csapat, azt puszttsuk el, ezzel az ertlen helyi lzadst levertk.

 

 

6.  Rebellion - Lzads

 

Feladat: Tovbbi lzongsok trnek ki Archibald ellen. Feladatunk ismt e sznalmas, de mr kzel sem olyan gyenge prblkozsok megfkezse. Igazn nehz sakkjtszma jelleg idegrl kldets.

 

Megolds: Vlasszuk a barbr vrat, hogy egy j harci rtk hse legyen a msodlagos seregnknek, de a nehezt, az expert nekromanta Lord Corlagonnal visszk majd vghez. Elszr Corlagont a kzeli kincses ldhoz ill. a Gazebba kldjk nmi XP-rt. Ezek utn szabaduljunk meg az szakon tallhat sznalmasan apr paraszt seregektl, hogy csontvzakhoz jussunk. Ezutn vgjuk le a maradk paraszt lgikat szakon s szak-keleten (A parasztokbl egy j nekromanta rengeteg csontvzat tud kinyerni!). A csatkat varzslatokkal ill. a Haste varzslattal gyorstott csontvzakkal knnyedn megnyerhetjk, a tbbi egysgnket ne kldjk a kaszjuk el. Ha ezen tl vagyunk kb. 400 kivl csontvz harcosra tesznk szert. Ezzel a sereggel tmadjuk meg az rc (ore) bnyt rz ranger-eket. Ha szerencsnk van, akkor seregeink lttn csatlakoznak hozznk. Brhogyan is alakul, elg nagy sereget gyjthetnk ahhoz, hogy a vros keleti rszn tallhat kincses ldt rz parasztokat levgjuk. Az ellenk folytatott csatkban rdemes kihasznlni a csontsrkny (bone dragon) morl ront tulajdonsgt, mert gy a parasztok kimaradnak nhny krbl. Ekzben vrunkba nem rdemes visszamenni seregekrt, mert az jabb hten nem csak neknk szletnek lnyeink, de a parasztok csoportjai is 700-rl, 800-ra nnek. Bejutva erre a zrt rtre szedjk ssze az sszes kincses ldt, s pnz helyett minden esetben vlasszuk az XP-t (eXPerience).  Ezek utn induljunk el nyugat fel, s keressk meg azt a kis rtet, amit archerek vdenek, s egy Srine of First Circle tallhat rajta. Majdnem minden utunkba kerl ellensges sereg megfutamodik. Tmadjuk meg a dl-nyugaton tallhat lovagvrat, ezt rdemes a msodlagos seregnkre bzni, mivel mostanig gyjthettnk lnyeket a kezd vrbl. Ha eddigre a kzelnkbe rnek az ellensges hsk, akkor ezeket gyrjk le elszr, aztn a vrostl szak-nyugatra fekv parasztokat tmadjuk meg, gy Corlagon serege jabb csontvzakkal bvl. Folytassuk utunkat szak fel, ahol immr nem tkzhetnk komolyabb akadlyba. Foglaljuk el a maradk, Corlagonhoz mrten gyenge vdelm vrost, s ha szksges seregnket kibvtve, msodlagos hs lnyeivel, mrjnk megsemmist csapst a maradk ksza hskre.

 

 

7.  Dragon master - Srknyok mestere

 

Feladat: Kt ellensges Lord leigzsa s Dragon city elfoglalsa a cl. Nehz kldets, amiben vgre a srknyok a fszerep.

 

Segtsg: Csatknl, ha lv egysget tmadunk, rdemes a vzkpket (gargoyle) kt egyenl csoportba osztani, ezzel is akadlyozva a tvolsgi fegyverek hasznlatt.

 

Megolds: Itt is rdemes a warlock vrat vlasztani, mert gy kpezhetnk srknyokat, s ez ltfontossg az ellensges srknyok kiirtshoz. Amilyen hamar csak lehet, breljk fel rgi hith ismersnket, Brax atyt. Majd hajra ltetve - nem trdve az egyelre gyatra navigcis kpessgvel (navigation skill) -, kezdjk felfedezni a krnyez tengereket. Ez az atya legfbb misszija e kldets alatt. A trkp dl-keleti sarkban rdemes megszerezni a vilgttornyot s az asztrolbiumot (Astrolabe of navigation). Ekzben az els hten hzzuk fel a Castlet s foglaljuk el a kzeli rc (ore) ill. kn (sulfur) bnykat. Msodik s harmadik hten breljnk jabb hsket, s ptsnk ki minden szrnyet ad pletet, ami mg nem ll a rendelkezsnkre. Menjnk szakra az elsdleges sereggel. Egyelre kerljk meg az ellensg portyz hseit, amg nem vagyunk elg ersek a legyzskhz. Ne ptsk meg a kettes szint varzsl tornyot (Mage guild), mert szksgnk lesz a knre a srkny torony (Dragon tower) felptshez! Ezek utn, vegyk fel az sszes lnyt, gy mr minden arra jr csapatot le tudunk kzdeni. Ha vletlenl begyjtjk a nekromanta kpessget, akkor az gy ltrejv csontvz harcosokat azonnal kldjk el, mert tnkreteszik a csapat morljt!

 

Kpezznk egy olyan sereget, ami kizrlag hidrkbl (hydra) ll, s menjnk vele dlre, hogy megszerezzk az itt tallhat bnykat. De ne merszkedjnk tl messzire, mert a kezd kastly kzelben tartva ket, e lnyek jelenlte elriassza az ellensges hsket. A negyedik hten hzzuk fel vgre a srkny tornyot (Dragon towert), majd a zld srknyokat fejlesszk (upgrade) vrsre. Vrjunk addig, mg ssze nem jn ht vrs srkny, s ezeket megindtva prbljuk meg elfoglalni a leggyengbbnek tn (narancssrga?) vrat. Ez kb. a hatodik ht vgre sikerlhet.

 

Nyerjnk ki mg tbb srknyt az j kastlybl, s kombinljuk egy seregbe a vrs srknyokkal (red dragon). Ezutn mr semmi nem llhat az utunkba, egyestsk a seregeinket, s kzdjk le az sszes maradk ellenfelet. Ha mr elg ersek vagyunk, akkor tmadjuk meg a srkny vrost (Dragon city). Ha rendelkeznk dimenzi kapu (Dimension door) varzslattal, akkor ezt hamarabb is elkvethetjk, mert nem kell keresztlverekednnk magunkat az odavezet utat rz srknyokon.

 

 

8.  Country Lords - Vidki nagyurak

 

Feladat: Mr-mr hagyomnny mlyl mdon a feladat ezttal is klnbz ellensges nagyurak jobb beltsra trtse, ezttal azonban egy nagyon nehz, de rendkvl taktikus kldets formjban. E vgigjtszs sorn nem vettk ignybe az ogre szvetsget (ogre alliance), s a srkny szvetsget (dragon alliance) sem, gy valban nem lesz knny dolgunk. Ellenben kivl alkalmunk nylik gyakorolni a komolyabb taktikai tkzeteket nagy lovagseregek ellen. Ha ezt valaki e segtsg nlkl teljesti, annak valsznleg nem lesz tbb gondja a jtk tovbbi kldetseivel.

 

Megolds: Legjobb vdekezs a tmads, teht rgtn a msodik napon minden felfogadhat lnynk felhasznlsval orvgyilkoljuk le a dlnyugaton tartzkod lovagot. Ezek utn minden elrhet kincses ldbl nyerjk ki az XP-t, s ha van lehetsgnk r, vlasszuk a logisztikai kpessget (Logistics skill). Egyelre ne foglalkozzunk a tbbi erforrs kinyersvel, ehelyett inkbb foglaljuk el a sorceres kastlyt nyugaton az els ht vgn. Vegynk fel egy jabb hst, akit lltsunk r az imnt hanyagolt nyersanyagok kinyersre. Ha mindent jl csinltunk, akkor a msodik ht vgre felhzhatjuk a fnixeket ad vrs tornyot (Red Towert). ptsnk ki egy nagyobb sereget, mialatt elfoglaljuk a trkp dli terleteit. Az elfoglalt vrakat ne ptsk ki tlsgosan, mert megtartsuk most csak a plusz bevtelt szolglja. rdemes egy frissen felbrelt zldfl hst feldertnek kldeni az ellensges terletre, de majdnem biztos, hogy nem fog visszatrni. Kerljk addig az ellensges hsket, mg nem vagyunk biztosak a legyzskben. Ha a vdelme engedi akkor rdemes elfoglalni a vzhez kzeli szak-keleti vrat. Ha sikerl sszegyjteni egy nagyobb sereget (pl. min. 10 fnix), akkor foglaljuk el az szaki lovagvrat, amg az ers ellensges hsk dlen foglaljk el a vrosokat s vrakat. A vrat elfoglalva tanuljuk meg az j varzslatokat, majd sereget kpezve nyomuljunk tovbb a kvetkez vrig, s gy haladva foglaljuk el mindet. Lgy vatos a gyengnek ltsz hskkel s a frissen kiplt vrakkal!

 

Pr kldetst segt harci technika:

-   rdemes kihasznlni a jtkban leggyorsabb sorceres egysgek frgesgt

-   A lovag csapatoknak ltalban nincsenek repl lnyeik, ezrt maradj htul s ljj

-   Hasznld a vakts s lassts varzslatokat a crusaders s champions egysgeken

-   A legjobb sorceres egysgeidre hasznld a gyorsts (Haste) s az lds (Bless) varzslatokat

-   Abban a vrban, amit biztosan meg szeretnl tartani, pts helyrsget (Garrison), mert ez j esllyel elriassza az ellenfeleket

-   Az ellensges egysgek ersorrendje (nagy mennyisgben) veszlyessgk szerint: rangers, champions, crusaders stb…

 

 

10. Greater Glory - Hatalmas dicssg

 

Feladat: Knnyen megsejthet mdon feladatunk ezttal is az ellensg teljes megsemmistse, de itt fontos, hogy mennyi srknyt tudunk tovbbvinni a kvetkez kldetsre.

 

Megolds: Nyissunk azzal, hogy mindjrt reggel kldjk el az ork trzsfket (orc chief), mert lerontjk a morlt Corlagon kivl nekromanta seregben, emelet mg a tbbieket is lelasstjk. Ezek utn foglaljuk el a fakitermelt s a kn (sulfur) bnykat anlkl, hogy elfeledkeznnk a vzhez kzeli hrom kincses ldrl. Az XP-t vlaszd az arany helyett. Menjnk szakra a warlock csapson s vegyk fel az itt fellelhet kincses ldkat, az rcet (ore) s knt (sulfur), ha tba esnek. Ha szintet lpnk, s a gp felajnlja, fejlessznk logisztikra (Logistics). A falvak kzl csak a csaps vgn tallhat warlock teleplst foglaljuk el. Ez kb. a msodik ht kzepn esedkes. gy elg id jut a kastly fejlesztsre. rdemes ingovnyt (Swamp) s zldsrkny-tornyot (Green Dragon Towert) felhzni. Vegyl fel egy jabb hst, aki majd visszamegy az ton, amin jttl, s felveszi a javakat. rdemes mg felfogadni egy hrmasszint hst, akinek a feladata a legjobb hs kvetse, s az ton tallhat nyersanyagok felszedegetse. Az egyik hssel dertsk fel a maradk kt csapst, mg a fekete srknyok szma n a warlock kastlyunkban. Miutn Corlagon elrte a maximlis 16-os szintet a ldkbl mr csak aranyat vegynk fel! Ekzben ptsnk kiktt kt hajval, majd az tdik hten menjnk a legkzelebbi kereskedelmi llomsra (trading post), majd cserld az sszes felesleges nyersanyagot aranyra. (A knt ne!) Majd az tdik ht tdik napjn bocsssuk vzre Corlagont a msodlagos sereggel. (pl. hidrk, csontvzak, power lichik stb.) Ez az els tmads, amikor a cl a legyzend falu (MiddleGate) gyengtse. Prbljunk meg mindenkit lemszrolni, a srknyok kivtelvel, akik mg tl ersek a szmunkra. Az utols pillanatba menektsk ki Corlagont. Vegyk vissza Corlagont a Warlock vrban s adjuk neki a legjobb lnyeket (pl. fekete srknyt, minotaur kingek, gargoylok, griffek), majd vrjunk egy napot, amg a varzspontok feltltdnek. Bontsunk vitorlt, majd a maradk hsket hasznljuk arra, hogy a most szletett (6. ht els nap) lnyeket tovbbtsuk Corlagonnak. Szabaduljunk meg az sszes hstl, kivve Corlagont. A vgs csatra a 6. ht msodik napjn kerl sor. Minimalizljuk a vesztesget, klnsen vigyzva a fekete srknyokra, mert ezeket tovbbvihetjk a vgs misszira.

 

 

11. Apocalypse - Apokalipszis

 

Feladat: Roland birodalmnak teljes romba dntse, s Roland legyilkolsa. Finom, m iszonyan nehz kldets, amit vlemnynk szerint csak gyorsan s tgondoltan lehet megnyerni.

 

Megolds: Az els napon vdjk meg a barbr s nekromanta vrainkat. Ha elg nagy seregnk van a barbr vrban, akkor a kzeli sorceres nem fog gondot okozni. Megelzskppen, hogy nehogy ellopja a nyersanyagainkat s a szabad csapatokat, a msodik napon ljk meg egy jkills barbr csapattal. Az thozott sereget adjuk Archibaldnak, mert kitn varzsl. Az els kt hetet hasznljuk a hrom vr kiptsre, kzben Archibald seregvel induljunk szaknak, s foglaljuk el a wizard vrat, ami a zld jtkos. Ha gy haladunk tovbb, megszerezhetjk a msik wizard vrat is az els hten. Ilyen mdon szert tehetnk titnokra s egy 5. szint varzsltoronyra (Mage guild). A griffeket hagyjuk az els vrban, a minotaur kingeket pedig a msodik, jobban felszerelt kastlyban. Ez a portyz hsk ellen nyjthat vdelmet. Egyszerre egy ellenflre koncentrljunk, nyugodtan tegynk kitrket, mikzben ppen az aktulis sznre vadszunk. Persze ha egy eltr szn hs is ppen a krnyezetnkben bklszik, nem kell kikerlni, vgezznk vele is. A trkp f taktikja, hogy elszr a legersebb ellenfl ellen forduljunk, mghozz gyorsan. A sorrend: zld wizardok, narancssrga sorceressek, srga lovagok s vgl Roland vrs vra. A msodik hten vgezznk a zlddel, s indtsuk meg seregnket nyugatnak. A fekete srknyaink mell vigynk titnokat is, amik a tztmadsokat akadlyozzk meg az rtkes srknyaink ellen. A harmadik htre a narancssrga mr teljesen eslytelenn vlik, igzzuk le s vegyk el vrait. A negyedik hten semmistsk meg a srga seregeit s hseit, ehhez mindssze 11 fekete srkny s 1 titn szksgeltetik. Az 5. ht 1. napjra 13 fekete srkny s griffek, minotaur kingek, gargoylok hada ll rendelkezsnkre, amiket szaknak vigynk. A remek sereget adjuk t Archibaldnak, aki az idk folyamn kitn hss vlt, s akinek mg mindig 11 fekete srknya van. Az sszes kinyerhet titnt is csoportostsuk Archibaldhoz. Legvgs lpsknt vigyk Archibaldot s seregt szaknak a hegyeken t, hasznljuk a teleportot s foglaljuk el Roland vrt.

 

 

Roland Campaign

 

1.  Force of Arms - A fegyverek ereje

 

Feladat: Ebben a kezdeti knnyed tanul kldetsben az egyeduralom megszerzse a cl.

 

Megolds: Wizard vrral indulunk. Nyerjk ki az sszes krnyez nyersanyagot, vegynk fel kt lovagot vagy barbrt. Az egyikkel szakra, a msikkal nyugatra, a harmadikkal pedig keletre induljunk. Gyjtsk be a kincses ldkat, arany helyett vlasszuk az XP-t.  A msodik ht elejn nyerjk ki a vrbl a lnyeket, adjuk oda a legjobb hsnek, de egy helyet hagyjunk resen. Tmadjuk meg az szaki drgak (gem) bnyt rz halflingokat. Ha szerencssek vagyunk, csatlakoznak hozznk. Tmadjuk meg a trollokat, majd menjnk egyenesen szaknak. A harmadik ht els napjn vegyk be az szaki barbr vrat. Ezt a hetet fordtsuk az ptkezsre, mg a zld ellenfl elhallozik. (Elintzi a msik kt szn.) Barbr seregnkkel a msodik hnap vgn vegyk be a msodik nyugati kastlyt, ami egy nekromanta telepls. Maradjunk itt. Vigyk ki a barbr vrbl a megmaradt wizard sereget, s a trkp kzepn egyestsk a kezd vr wizard seregvel. Ez a sereg mr le tudja gyzni a keleti warlockot. Szmoljunk fel minden tovbbi ellenllst!

 

 

2.  Annexation - Bekebelezs

 

Feladat: A vltozatossg kedvrt az sszes ellensg kiirtsa.

 

Megolds: Vlasszuk a sorceress vrat, majd vegynk fel mg egy sorceress hst. Kombinljuk a csapatokat, a trpket hagyjuk a kastlyban, a dzsiniket osszuk kt csoportra, majd a f sereggel menjnk keletnek. Szerezzk meg a kincses ldkat, aranyat s nyersanyagot, s az itt tallhat rc (ore) bnyt. Ne fordtsunk sok idt feldertsre, mert ez a kvetkez sereg feladata lesz. Az els htvgre kpesek lesznk elfoglalni a dl-keleti sorceress vrat. Arra is lehetsg nylik, hogy az els hten megvegyk a fnixek vrs tornyt. ljk meg a portyz ellensges srga sorceress hst. A msodik ht kzepre szlljunk hajra, s a vzben hever dolgokat szedjk ssze, ha msok nem tettk meg elttnk. Forduljunk szaknak a kezdeti kastlyhoz, de ne szlljunk ki a hajbl. Nyerjk ki a sereget, de az unicornokat s a trpket hagyjuk a vrban. A harmadik ht els, msodik napjn vegyk be a dl-nyugati lovagvrat, de maradjunk a hajdban. A maradk lovag seregeket szmoljuk fel. A mg mindig jelents seregnkkel menjnk szaknak, s kzben ejtsk tba a kezd vrt, hogy kinyerhessk a fnixeket. gy a maradk wizard ellensg mr nem jelenthet szmottev ellenllst.

 

 

3.  Save the Dwarves - Mentsd meg a trpket

 

Az Archibald campaignben direkt kihagytuk, illetve megkerltk ezt a kldetst. Itt azonban a j oldalon ebbe az irnyba fordulunk. Egyszeren csak azrt mert gy rdekesebb, s nem kell ktszer jrajtszani ugyanazt a trkpet.

 

Feladat: Az ellenfl megsemmistse a trpk segtsgvel, a szvetsgk kivvsa rdekben.

 

Megolds: Vlaszd a sorceress vrat, gy hrom sorceress hssel kezdesz s egy csom trpe faluval. Ennl a kldetsnl jl jn, ha felvesznk mg hrom hst. rdemes a barbrokat s a warlockokat preferlni. Az szaki sorceressel menjnk a kzeli faluba.  Nyerjk ki a csapatokat, dertsk fel nyugatot, delet (Fairies) s keletet. A kzps sorceressel nyerjk ki a lehetsges csapatokat, s az t mentn menjnk dl-keletnek. A maradk hrommal szakot, szak-keletet, s keletet dertsk fel. A kincses ldkbl XP helyett most aranyat rdemes felvenni. A dli sorceressel fogadd fel a falubeli trpket, s egy kis nyugati kitrvel fejleszd (upgrade) fel ket. Menjnk keletre az t mentn, hogy elrjk az aranybnyt. A kezd kastlyban ptsnk ki egy piacot, s amikor elrnk egy kereskedelmi llomst (trading post), a szksgtelen nyersanyagokat cserljk el aranyra. A druida s unicorn struktrkat ptsk ki elszr. Tiszttsuk meg a trkpet a trpktl, spritoktktl s goblinoktl. Vegynk egy kiktt, egy hajt, s a rakjuk t r a csapatainkat. Tmadjunk hrom klnbz irnybl. szak-keleten az szaki sorceressel, dl-keleten a dlivel, ahov az sszes trpe gyalog, vagy hajval rkezett, druidk, elfek, unicornok s spriteok ksretben. A hajz sorceres hasznlhatja az rvnyt! Verd le az sszes megmaradt kering hst.

 

 

4.  Carator Mines - Carator bnyk

 

Feladat: Az sszes ellensges vr elfoglalsa

 

Megolds: Vegynk fel mg ngy hst felderts cljbl. Nagyon sok nyersanyag hever a vr kzelben, gy felszedegetve ezeket, az els ht folyamn megpthetnk minden szksges pletet. A kvetkez ht els napjn vegynk fel egy sorceress hst, nyerjk ki a lnyeket s vigyk el a kezd hsnek, akit indtsunk el szak fel. Kt hssel menjnk szaknak, kettvel dlnek s eggyel keletnek. Az utolsval a vr krli teendket lssuk el. A kezd hssel kvessk az utat szak utn kelet fel, szerezzk meg az aranybnyt s a harci trpket (battle dwarves). A msik hssel kvessk t, s vegyk fel a nyersanyagokat s egyb csapatokat a hban. A dlnek fordul egyik hssel menjnk a dlkeleti cscskbe s foglaljuk el az ott tallhat aranybnyt, mg a msik a nyersanyagokat s a goblinokat veszi fel. A keleti hssel a hegyek utn forduljunk dlnek, felvve a szabad trpket. A kezd hssel mg az els hten foglaljuk el az szaki vrat! A dli hssel s a goblinokkal a dli falut vegyk ostrom al, fejlesszk vrr s vdjk meg, s semmikppen se hagyjuk rizetlenl! A keleti hs a trkp kzepn fekv vrat veszi be. Ebben is maradjunk benn. Az szaki hst kldjk dlnek, de hagyjunk 10 harci trpt vdelemkppen. A 3. ht els napjn adjuk el a szksgtelen nyersanyagokat, s az gy nyert pnzen vegynk meg minden lehetsges lnyt, majd tmadjuk meg a fennmarad kt ellensges vrat.

 

 

5.  Turning Point - Fordul pont

 

Feladat: A szoksos „mindenkit pusztts el a j gy nevben!”. Knny kldets, klnsen trpe szvetsggel.

 

Megolds: Vegynk fel mg egy sorceresst, nyerjk ki a lnyeket s adjuk oda a kezd hsnek. Ne foglaljuk el a bnykat, hacsak nem esnek ppen tba. A kezd hssel menjnk szaknak, az t mentn s vegyk fel a harci trpket (battle dwarves). A msik hssel ltogassuk meg a Gazebot XP-rt s menjnk keletnek szintn trpe gyjts cljbl. Miutn elfoglaltuk az szak-nyugati vrat, menjnk keletnek s vegyk fel a trpket. Az szak-keleti vrat a msodik ht els napjn rjk el. A portyz hsket iktassuk ki. A dlkeleti vrat mr egyszer elfoglalni, miutn 2 trpenyer hely is van a kzelben.

 

 

6.  Defender - Vd (Br inkbb a „Tmad” lenne a tall cm…)

 

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2024. December
HKSCPSV
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!