hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Battlezone 2

Battlezone 2

  2006.07.04. 19:51

A Battlezone 2 vgigjtszsa.

Battlezone 2

 

This is not a drill

 

A kldets elejn nem kell mst tennnk, mint kvetni Shabayev-et, a parancsnokunkat. Amint elrtk a bzist azonostanunk kell a kommunikcis kzpontot (I billenty, miutn rvittk a clkeresztet. Ezutn ki kell szllnunk a gpbl (H). Menjnk be asz pletbe, ahol megtalljuk a sebeslt tisztet. Szlljunk vissza hajnkba, majd kvessk a parancsnokot. Kis id mlva tmads ri a vrs szzadot (Red 1). Neknk kell odamenni, s sztlni az idegen hajkat. A csata utn rdizenetet kapunk, melyben egy eltvedt javt droid kr segtsget. Kutassuk fel az elkborolt brnyt, majd ksrjk vissza a bzisra. Hrom idegen haj is tmadsba lendl, de ha helyn van az esznk nem sok krt tudnak benne tenni. A bzisra visszarve vget r a kldets.

 

A Simple S & R

 

Fussunk az egyik vesztegl hajhoz, majd dertsk fel a krnyket. Parancsoljuk meg a javt droidnak, hogy kvessen minket.  Robbantsuk fel az idegen Builder ltal ptett Jammert, majd ljk szt a segtsgre siet vadszokat. A bzison szomor kp fogad minket, szinte mindent sztlttek az idegenek. A legfontosabb feladatunk, hogy visszalltsuk a bzis energiaelltst. Shabayev tszll az ptrobotba, neknk kell megvdelmeznnk. A bzisra visszarve pt egy ermvet, melynek hatsra helyrell az energiaellts.

 

We have hostiles

 

Repljnk be az alagtba, s ljk ki az idegen vontatt. Idkzben a vrs szakasz bajba kerlt, s segtsget kell nekik nyjtanunk. Szlljunk ki a gpbl, majd menjnk be a relay bunkerbe. lljunk a konzol el, majd nyomjuk meg a SPACE-t. Keressk meg a Red 1 jelzst, majd helyezznk el a kzelben egy navigcis pontot (N). Shabayev elindul a helysznre, neknk ott kell maradnunk megvdeni a bzist. Parancsot kapunk, hogy a kt rtkes hardver eszkzt mindenflekppen meg kell vdelmeznnk. Ngy hullmban tmadnak az idegenek, ezeket kell visszavernnk. Clszer jrmvet cserlni, a tankban sokkal nagyobbak a tllsi eslyeink. Rendeljk a kzelbe a javt droidot, s minden egyes csata utn javtsuk meg az esetleges srlseket, s tltsk fel a lszerkszletet. Idkzben a bzist is tmads ri, de csak akkor szabad elhagyni az rhelynket, ha mr vgeztnk a vontatkkal. A raktrban fegyver upgrade-eket tallunk, rdemes ket hasznlni.

 

Too Hot

 

Itt az ideje, hogy megtanuljuk, miknt is kell megvdennk a bzisunkat. A parancsnok megtette az els lpst (leteleptette a bzist), de a scavengert mr neknk kell elksrnnk a scrap poolhoz. Maradjunk is vele, mg meg nem rkezik az els lvegtorony, hiszen anlkl igen vdtelen. A Turretek sorozatgyrtsa utn az idegenek nekiestek a bzisnak. Repljnk vissza, majd tegyk helyre ket. Ingzzunk a kt helyszn kztt, s vgezznk minden betolakodval. A negyedik hullm utn j parancsot kapunk. Gyalogosan fel kell szednnk az j, tvcsves lzerfegyvernket, majd el kell jutnunk a msfl kilomterre lv bunkerbe. Szlljunk ki a tankbl, majd fussunk be az pletbe. Hamarosan megjelenik az els idegen haj, ennek a piltaflkjbe kell belnnk a nyomjelz lvedket. Ezutn mr csak kvetnnk kell a felpoloskzott vadszt az anyahajhoz.

 

The Dark Planet

 

Shabayev irnytja a bzis gazdasgi gyeit, rnk a vdelem megszervezse marad. A bejratnl kt hullmot kell visszavernnk, ebben segthetnek a megfelelen elhelyezett lvegtornyok.A biztonsg kedvrt ksztsnk nhny service pack-et, ezek jl jhetnek, ha nagyon leamortizldott a hajnk. Kis id mlva Shabeyev j parancsot ad, el kell ksrnnk a scavengereket a frissen felfedezett lelhelyekig (scrap pool). Az els zembe helyezsvel nincs is gond, a msodik forrst azonban scion tornyok tmkelege vdi. Kt lehetsgnk van. pthetnk lgprns motorokat, melyek kpesek tvolrl kilni a lvegtornyokat. Egyszerbb s gyorsabb azonban a tvcsves puska. Nem kell mst tennnk, mint kiugrani a tankunkbl, fl trdre ereszkedni s kilni a tornyokbl a kezelket (lnk vrs folt jelzi a tvcsben). Miutn vgeztnk a tornyokkal, Mason klnleges feladatot bz rnk. Kvessk t a scion bzisig, szlljunk ki a tankbl, majd a C billentyvel robbantsuk fel az ott tallhat pletet.

 

The Wormhole

 

A kldets elejn nagyon fontos, hogy segtsnk be a plazmatornyoknak, klnben sztlvik ket a scionok. Teleptsk le a hrom scavengert, majd semmistsk meg a htulrl tmad ellensget. Parancsot kapunk, hogy romboljuk le az ellensges kitermelt. Vigyzat, kt scion turret rzi, ne romboljuk le ket, jk lesznek mg. Nem tl szerencss azonban, ha res jrm ll a csatatr kzelben, hiszen gy a katapultl scion pilta knnyedn elfoglalhatja a magra hagyott gpet. Az ptrobottal hzzunk fel egy relay bunkert, majd teleptsnk kt plazmatornyot az ellensges bzissal szemben. Idkzben megrkezett a bombznk, vessk be a villmtornyok ellen. (jelljk ki a bombzt majd a clkereszttel lljunk r a bombzni kvnt clpontra). Clszer elszr a gyrat lerombolni, hiszen gy elvgjuk a harci egysgek utnptlst. A fhadiszlls lerombolsval r vget a kldets.

 

Through the looking glass

 

Megrkeztnk az idegenek bolygjra, de nem fogadnak minket trt karokkal. Gyorsan fel kell ptennk a bzist, s el kell ltnunk megfelel vdelemmel. Kezdetben megteszi kt kis turret is, de igazn csak a plazmatornyok (csak a relay bunker s a genertor megptse utn) kpesek biztostani a zavartalan mkdst. lltsuk zembe a msodik scavengert is, fogja sszegyjteni ellenfeleink maradvnyait. gyeljnk a helyi ragadozkra. A gpekre rtalmatlanok, de a szabadon kszl piltkat szvesen tekintik csemegnek. Shabayev kzben hajtrst szenved, neknk kell megmentennk. A baleset helysznre rve nem talljuk t, ugorjunk ht ki a gpnkbl, s fussunk be a legkzelebbi pletbe.

 

Get Help

 

Az egyik legknnyebb kldets, br els nekifutsra lehetetlennek tnik. Gyalog kell visszatrnnk Manson bzisra, hogy segtsget hozzunk sebeslt bajtrsunknak. Csak el kell rni a legkzelebbi hegyvonulatot, s fel kell msznunk a gerincre. A vlgyben ngyilkossg menni, hemzseg a scion feldertktl. A hegygerincen azonban senki sem zavar, szp nyugodt tempban t perc alatt be lehet rni a bzisra.

Az igazn gyes lesipusksok kilhetik a kldets elejn megjelen scion hajk egyikt is.

 

Rumble in the Jungle

 

Shabeyav mg mindig sebeslten fekszik valahol a dzsungelben. Nincs sok idnk, brmelyik rban felfedezhetik. Elszr a scionok tmadnak, termszetesen htulrl. A plazma tornyok megvdik ugyan a bzist, de azrt nem rt ha mi is besegtnk. A msik oldalon kt scion turret rzi az utat a parancsnokhoz. Szedjk le a kezeliket, majd a tbbi tankkal egytt nyomuljunk elre. jabb kis torony vr rnk, ezt nem lesz nehz semlegesteni. A sksg kzepre ptsnk egy plazma tornyot, majd parancsoljuk meg a repl APC-knek, hogy tmadjk meg a kis szigeten tallhat villmtornyot. A kt repl elg is lesz, br mi is besegthetnk. Nagyon fontos, hogy az utunkba kerl ellensges pt s begyjt jrmveket kiljk. Itt az ideje, hogy megmentsk Shabayev-et. Vegyk az irnyt a romok fel, majd szedjk fel a lnyt. Mr csak a bzist kell sztlnnk. A kis szigetrl szp nyugodtan elintzhetjk az aknavetvel a tornyokat. Idkzben megrkezik az utnptls, kt APC kpben. Vessnk be minden egysget, s vgezznk a scionokkal.

 

Snow Blind

 

Nagyon gyorsan vgezhetnk ezzel a kldetssel, amennyiben gyorsak vagyunk. Azonnal teleptsk le a fpletnket, majd ptsnk hrom scavengert. Teleptsk le ket a hrom kzeli scrap poolra, majd lltsunk melljk rsgbe egy-egy lvegtornyot. Amint ezzel vgeztnk azonnal gyrtsunk le kt scoutot, s vrjunk addig, amg parancsot nem kapunk az ellensges konvoj megsemmistsre. Azonnal tmadjunk, s kapjuk el a kt rnk tmad idegent. A vdelem tbbi rszvel ne foglalkozzunk, mivel ellenkez esetben nem marad elg lszernk a scion fplet megsemmistsre. Mg az eltt fel kell robbantanunk, hogy letelepedne. Amint vgeztnk, azonnal repljnk vissza a bzisra, majd gygyuljunk fel. Parancsba kapjuk, hogy helyezznk el egy navigcis jelzbjt a barlangbejrat eltt. (N).

Az alagton treplve klns jelzseket fog a parancsnoksg. Az egyik idegen pletben klns jelad lett elhelyezve. A tbornok azonnal rtestette a lgiert, hamarosan megkezddik a sznyegbombzs. Menekljnk vissza a bzisra, azonban az tjr beomlik. Semmi gond, a dropship nhny szz mterrel odbb landolt, odig jtszva eljutunk.

  

On thin Ice

 

Elsre nagyon nehz kldetsnek ltszik, de ha okosan fogunk hozz, meg lehet oldani. A leszlls nem gy sikerlt, ahogy azt a parancsnoksg elkpzelte. Mindkt hajt lelttk, s csak kevesen maradtak letben. Semmistsk meg a dropship maradvnyait (C).  A t kzepre tvedt recyclert kell megmentennk. Nagyon kell r vigyzni, mivel a vkony jgen beszakad, s akkor kezdhetjk elrl a kldetst. Ha figyelmesen megnzzk a domborzati trkpet (a 3D-st), akkor ltjuk, hogy a t felsznn a jg nem egyenletesen vastag. Csak a magasnak ltsz helyekre szabad rmenni, klnben elnyeli a t a nehz gpet. Elg ha belelvnk a jgbe, ha csikorg hangot ad, akkor tudjuk, hogy oda nem szabad rhajtani. Idnknt kt scion prbl meg tmadni, ne engedjk ket a recycler kzelbe. Nagyon kell vigyzni a transzporterre is, a kldets clja annak a biztonsgba helyezse. Amint tevickltnk a t jegn lltsuk fel a bzist, majd ksztsnk kt scavengert. ptsnk lvegtornyokat, majd helyezzk el ket azon az oldalon, ahonnan rkezik a tmads. A legjobb mdszer az, ha megkeressk a harmadik scrap poolt (a nagy res trsg kzepn) s kr fellltunk nhny tornyot. Garantltan nem jut t rajtuk senki. A msik lezuhant dropship roncsai kztt nem talltuk meg Shabayev tetemt, gy ltszik az idegenek magukkal hurcoltk. Tiszttsuk meg az utat a landing zone-ig (6 ellensges lvegtorony), majd parancsoljuk meg a szlltjrmnek, hogy kvessen. A biztonsg kedvrt ksrjk a leszllplyig, s hessegessk el a vratlan ltogatkat.

 

Counterattack

  

Mansion bzist tmads rte. Utnptlsra nincs id, minket dobnak le a harcok srjbe. Rendeljk el rgtn a relay station lebontst (gy lesz energija a plazmatornyoknak), majd rohanjunk elre az els magnyos tankba. Semmistsk meg a tmadkat, majd utastsuk a tugot, hogy vigye a gyrhoz az elhagyatott scavengereket. Ez legyen az els dolgunk, mert klnben a sztltt scion hajkbl katapultlt piltk elfoglaljk ket. Javtsuk meg a srlt jrmveket, majd teleptsk le az egyik scavengert a legkzelebbi scrap poolra. A kldets elejn ugyan rendelkeznk mg egy teljes rtk (piltval elltott) scavengerrel, de azt egyelre nem bntsuk, tl sok az ellensges lvegtorony. Verjk vissza az ellensges tmadsokat, majd keressk meg a t partjn ll scrap poolt. Hrom lvegtorony rzi, szedjk ki a piltkat a tvcsves puskval. Most mr utasthatjuk a tvol lv scavengert, hogy telepedjen le az res tornyok kztt. Hrom kitermelvel simn meg lehet nyerni a kldetst, egy marad is tartalkba. Tzdeljk meg a partot plazma tornyokkal, majd ptsnk fel egy 10 tankbl ll flottt. Fejlesszk fel a sajt tankunkat, egy j kis plazmagy nem fog rtani. Upgrade-eljk a kitermelket, majd ptsnk APC-ket. Sokat. Minden hajbl hrom pnclkllel felszerelt katona ugrik el. Nagy tmegben szinte legyzhetetlenek. A plazmagynk megleheten j hatsugrral br, mg a villmtornyot is kpes tlszrnyalni. Egyetlen htultje van csupn, nagyon gyorsan elfogy a lszere. Semmistsk meg az egsz scion bzist, majd parancsoljuk meg a tugnak, hogy vegye fel az idegen fegyvert.

 

Payback

 

A scion trgyalsok nem gy sikerltek, ahogy az a hadvezets vrta. Nagyon gyorsan kell tvoznunk a scion bzisrl, dl-keleti irnyban. Ott vr minket a recycler, de nem maradhatunk. Tovbb kell mennnk a scrap mez irnyba. Ott kell letelepednnk, mivel a kzelben kt pool is tallhat. Foglaljuk el ket, majd szervezzk meg a bzis vdelmt. Hrom plazmatorony is kell, mivel az ellensg Titnokat is bevet. Ksztsnk plazmagyval felszerelt tankokat, majd service truckok ksretben kelljnk t a lvamezn. Eltte azonban gyrtsunk nhny raktatornyot, mivel a krnyez magaslatokon feltnnek az Archerek. Nagyon oda kell ezekre figyelnnk, mivel a biztonsgos tvolbl ripityv lhetik a bzist. Folyamatosan gyrtsuk a tankokat, s a nagyobb csatk utn vonuljunk vissza gygyulni. A bzist knny lesz lerombolni, hiszen a plazmagy hatsugarval a Titn nem vetekedhet. A trelmetlenebbek bevethetik az APC-ket. Amint tiszta a terep, a tugunk felveheti az utols fegyveralkatrszt.

 

Fanning the Fire

 

Itt az ideje, hogy kiderljn az igazsg. A lezuhant hajbl megmeneklt a scion nagykvet, mindet el kell kvetnnk annak rdekben, hogy fogsgba ejtsk. Telepedjnk le, majd kldjnk ki kt scavengert a kzeli lelhelyekre. Szguldjunk el a lezuhans helysznre, majd ljk szt a scion haulert. Gyrtsunk hrom lvegtornyot, majd biztostsuk velk a lezuhans helysznt. Clszer a domb tvbe telepteni ket, gy nem jelentenek veszlyt a Lancerek. ptsk fel a bzisunkat, majd vdjk meg a kitermelket. Ksztsk el a szoksos plazmatankjainkat s a gygytkat, majd nyomuljunk elre. Szisztematikusan semmistsk meg a villmtornyokat s a scion kitermelket, de ne bntsuk a f bzisukat. A lnyeg az, hogy megtiszttsuk a terepet a scion vezetig (vagyis a lezuhans helysznig). Megprblhatjuk tvinni a lvamez felett is, de a nagy hsget nem ln tl. ptsnk egy tugot, majd parancsoljuk meg neki, hogy vegye fel a scion vezett. Amint megindulunk vissza a bzisra, egy rejtlyes scion azt lltja, hogy Shabayey, elveszettnek hitt bartunk. Itt vlaszts el kerlnk, ha sztljk s visszatrnk a bzisra, akkor Braddock tjt (rossz oldal) vlasztottuk. Ha hisznk a scionnak, akkor jelljk ki a tugot, vigyk r a clkeresztet Shabayev hajjra s nyomjuk meg a SPACE-t. Innentl nincs visszat, vgrvnyesen tlltunk a msik oldalra.

 

Transformation

 

Elszr is meg kell ismerkednnk a scion szoksokkal. Itt az energit nem a genertorok szolgltatjk, minden pletnek kln lungja van, ami biztostja a mkdshez nlklzhetetlen ramot. Azonnal ptsnk egy scavengert, majd kldjk el a legkzelebbi scrap poolhoz. Fejlesszk fel a klin-t, majd hzzunk fel egy villmtornyot, mely egyszerre fedezi a bzist s a kitermelt. Ezutn koncentrljunk a warriorok gyrtsra. Kis id utn megrkezik a vdend genertor. Ne felejtsnk el gpet vltani, a warrior a legjobb scion haj. Ne felejtsk el a C billenty hasznlatt, hiszen gy a lszert s a pnclzatot egyarnt visszanyerhetjk. A feladatunk roppant egyszer, el kell ksrnnk a haulert, a kettes navigcis ponthoz. Ngy-t warriorral nem lesz nehz az t, nagyon kell viszont arra vigyznunk, hogy ne cssszon t a vdhlnkon ellenfl. A harmadik hullm utn beomlik a tovbbvezet t. Ugorjunk ki a hajbl, majd vizsgljuk meg a sziklaomlst. Nincs mit tenni, msik irnyt kell vlasztanunk. Kt assault tank is az utunkat llja, ezek kemny dik lehetnek, ha nem a megfelel taktikt vlasztjuk. A C billentyvel vltsunk t assault mdba, majd a plazmasugarat hasznlva repljk krbe a plazmatankokat. Kis gyakorlssal minimlis srlssel fel lehet robbantani ezeket a jrmveket. A msodik tkzet utn szabad az t a leszllplyhoz, mr csak az anyahaj rkezst kell megvrnunk.

 

Ambush

 

jabb parancs rkezett az scion vezetstl, el kell foglalnunk a legkzelebbi ISDF bzist. ptsnk kt scavengert, majd teleptsk le ket a legkzelebbi lelhelyekre. Az ambush navigcis pontra hzzunk fel egy jammert, majd kzvetlenl mell egy villmtornyot. Vigyk oda a warriorokat, majd hzzuk csbe az ISDF jrmveket. ptsk fel az Antennnkat, majd fejlesszk tovbb. Most mr nyugodtan pthetnk Archereket. Vigyk ket az artillery navigcis ponthoz, majd tmadjuk meg a bzis genertorait. A tzrsgnk gond nlkl vgez a munkval, neknk mr csak nhny feldert maradt. Amint megsznt a plazmatornyok energiaelltsa, nyugodtan bereplhetnk a bzisra.

 

Crystals

 

Mr csak a harmadik energia kristlyt kell visszaszereznnk az ISDF bzisrl. Nagyon gyorsnak kell lennnk, klnben az emberek iszonyan megersdnek. Azonnal teleptsk le a fpletet, majd villmgyorsan gyrtsunk kt scavengert. Az egyik lelhely kzvetlenl a bzis mellett tallhat, a msik kicsit odbb , a domb tetejn. ptsk meg a harmadik scavengert, az meg gyjtse ssze a szabadban lv trmelket. A kldets elejn neknk kell megvdennk a kitermelket, ezrt ingzzunk a bzis s a kutak kztt. A bzis vdelmnek elg egy villmtorony, a ferk inkbb a tvolabbi kt irnybl rkeznek, ide a domb aljba elkel kt villmtorony is. Kapjunk ssze nhny warriort, majd tiszttsuk meg a terepet az ISDF raktatankoktl. Az utunkba kerl ISDF kutakat romboljuk le, ptsnk melljk villmtornyot, s termszetesen fogjuk munkra. Amennyiben sikerl megtallni az utols ISDF kutat (s lerombolni) gy megsznik az ellensg utnptlsa, s knnyszerrel legyrhet. A bzis lerombolshoz vessk be az archereket. Figyeljnk oda a Rattlerre, ez a kis szemt gyakran sztlvi a kristlyt, s akkor annyi a kldetsnek. rdemes mr a tvolbl semlegesteni. Amint vgeztnk mindenkivel, parancsoljuk meg egy tugnak, hogy vontassa vissza a kristlyt a bzisra. Jn ugyan mg nhny ellensges jrm, de mr nincs eslyk.

 

Escort

 

Az utols kristly el kell juttatnunk az alchemitorhoz. Nincs fplet, a kldetst azokkal az egysgekkel kell vgigvinnnk, melyeket megkaptunk. Az els, s egyben a legfontosabb feladatunk a jrmvnk lecserlse, az reg warrior ebben a kldetsben httrbe szorul, a helyt a Lancer veszi t. Ez azrt kell, mell a rakti kvetik az ellensg mozgst, s a hatsugara nagyobb, mint a lvegtoronyrt. A kldets elejn ljk szt az ISDF feldertt, majd a tvcsves karably segtsgvel intzzk el a kanyar mgtt ll tankot s feldertt. Tovbb haladva hrom zld szn sentry llja el az utunkat. Megprblnak tvtra vezetni, de ne higgynk nekik, scion rulk. Az elgazsnl forduljunk jobbra, s parancsoljuk meg az sszes egysgnknek, hogy vrakozzon ott. Induljunk el felderteni a terepet. A lvatn keresztl nem clszer kzlekedni, hamar megprkldnk. A t partjn vlasszuk a jobb oldali irnyt, s kezdjk el megtiszttani az utat a hauler eltt. A lvegtornyok nem jelenthetnek gondot, hiszen a ltvolsgunk sokkal nagyobb. Idnknt megjelenik nhny tank s feldert, ezek ell clszer visszameneklni a csoporthoz. Az t vge eltt komoly problmval kell szembenznnk. Egy raktatank llja el az utat, mindenflekppen meg kell semmistennk. Parancsoljuk meg a tbbieknek, hogy tmadjk meg, mi addig a httrbl raktzzuk. Most mr tiszta a terep. A kplethez rve meglepve tapasztalhatjuk, hogy a scionok egy rsze rul lett, s a nagy terv ellen dolgozik. Eslynk sincs velk szemben, nem tehetnk mst, mint elmeneklni a dropshippel.

 

An Unlikely Rescue

 

Manson bartunk bajban van. Braddock lpegeti a bzist fenyegetik, s neknk kell t megmentennk. Nagyon gyorsan fel kell ptennk a bzist, mivel srget az id. Kt kitermelt mindenflekppen munkba kell lltani, s a bzis vdelmre fel kell hznunk legalbb t villmtornyot. Ezutn csak a warriorok gyrtsra kell sszpontostanunk. Kis id mlva parancsot kapunk, hogy romboljuk le a hidat, melyen keresztl Braddock eri a bzist fenyegetik. A hdft egy plazma tank vdi, t warrior ellen azonban nincs eslye. Romboljuk le a hidat, majd siessnk Manson bzisra. A szk tjrt teleptsk tele villmtornyokkal, mivel hat lpeget is megprblja darabokra szaggatni a bzist. Hat-ht torony elg, br nem rt ha mi is kznl vagyunk. Figyeljnk a bzis htuljra is, nha ott is tmadnak. Amennyiben kevs a bio-metal, nyugodtan lerombolhatjuk Manson ktjt, s zembe helyezhetjk a sajtunkat. A negyedik hullm utn vget r a kldets.

 

The AAN

 

A scion rulk megegyeztek Bradockkal, tadjk neki a kristlyt a fmrt cserbe. Ezt mindenflekppen meg kell akadlyoznunk. Manson rnagy klcsnadta a bzist, gy ebben a kldetsben ISDF egysgekkel fogunk harcolni. ptsk ki a bzisunkat, majd gyrtsunk le egy javt droidot. Parancsoljuk meg neki, hogy javtsa meg a gyrat s a kt energiagenertor. Ezt adott idn bell el kell vgeznnk, klnben elvesztjk a misszit. Hzzunk fel ngy plazmatornyot, s eljk lltsunk t rakta tankot. Ez azrt kell, mert idnknt megjelennek a bombzk s a repl csapatszlltk. A rakta tankok mg a levegben elintzik ezt a veszlyforrst. Amint kiptettk a tmad flottnkat ljnk be egy plazma gyval felszerelt tankba (vltoztassuk meg a gyrban a paramtereket), s keressk meg Braddock bzist. A bombz s az APC-k segtsgvel gyorsan vgezhetnk a bzissal, br az sem rossz stratgia, ha elszr a genertorokat szedjk ki. Amint leromboltuk a fpletet megrkezik a scion konvoj a kristllyal, azonnal ljk ki a hauleret, majd vgezznk a ksret tagjaival.

 

Braddock

 

Itt az ideje, hogy egyszer s mindenkorra leszmoljunk Braddock-kal. Ngy ktjt kell elfoglalnunk a kldets els rszben. Igazbl csak az els t perc nehz, mivel akkor mg nincsenek villmtornyaink. Kezdetben hasznljuk a kis tornyokat, azok rvid ideig vdelmet tudnak nyjtani. Mivel a bzisunkat rendszeresen tmadjk, nem lesz hiny fmtrmelkben. ltalban kt villmtorony elgsges a tmadk megsemmistsre. Gyorsan rohanjuk le a kutakat, majd tmadjuk meg a f bzist. tkzben a keresztezdsekbe ptsnk villmtornyokat, gy elkerlhetjk a kellemetlen meglepetseket. A bzis nem egy nagy szm, ngy archer knnyedn elintzi a vdelmt. Tmadjuk meg a bzis szln tallhat kutat, s ide is ptsnk tornyokat. A gp hiba prblkozik, nincs mr eslye. Az utols akadly Braddock hrom lpegetje. Az archerek segtsgvel knnyedn megszabadulhatunk tlk. Amint levertk Braddock-ot, mink a gyzelem.

 

ISDF kldetsek

A traitor’s fate

 

Manson tl messzire ment. Szembeszllt Braddockkal, s ez lett a veszte. Ebben a kldetsben ngy egysggel (lpeget, raktatank, plazmatank, javt droid) kell gazdlkodnunk. A bzis fel vezet t nem nehz, a lpeget gond nlkl sztlvi a feldertket. A bzis vdelmrl hrom plazmatorony gondoskodik, ezeket a plazmatank karcols nlkl le tudja rombolni. Hzdjunk be a bzis terletre, majd romboljunk le mindent. A lpegetvel induljunk el kifel, de a tbbieket hagyjuk a vlgyben. Manson emberei csapdt lltottak, s a lzadk hes farkasknt vetik magukat a lpegetnkre. Egyedl nem tudjuk feltartztatni ket, menekljnk inkbb vissza a vlgy viszonylagos biztonsgba. Innen a tvcsves puskval ki lehet lni a tankokat, s az APC-bl kiszll embereket. Foglaljunk el egy viszonylag j llapotban lv tankot, majd semmistsk meg a lzadk erit. Az utols ellenfl egy plazmatank lesz, ide besegthetnek a tbbiek is.

 

Hole in one

 

Ez az utols nagy bzispt kldets. Az els t perc igen kritikus, nagyon nehezen lehet tllni. Azonnal teleptsk le a fpletet, majd parancsoljuk meg a raktavetknek, hogy lljanak a bzis mell. Robogjunk a szemkzti kijrat fel, mivel kt mauler tmad a bzisra. A raktavetk segtsgvel gyzhetnk, a lnyeg az, hogy nem szabad kzel engedni magunkhoz ket. Amint elpusztultak, azonnal teleptsnk le kt scavengert a terem vgben, majd parancsoljuk meg a harmadiknak, hogy gyjtse ssze a szabadon hever fmet. ptsnk egy buildert, majd egy ermvet. Nagyon kell sietnnk, mivel kt lancer tart felnk a msik bejrat fell. Gyorsan hzzunk fel egy relay bunkert, majd imdkozzunk, hogy legyen annyi idnk, hogy sszegyljn elg nyersanyag egy plazmatoronyra. Meg lehet oldani. A lancerek utn a msik oldalrl azonnal jn kt titn, ezek nem trflnak. Figyeljnk oda a raktavetkre, hajlamosak kivonni magukat a harcbl. Amint sszegylt 60 nyersanyag rgtn hzzuk fel a msodik plazmatornyunkat. Innentl mr nagyon nehz elveszteni a csatt. Vegyk krbe a bzist tornyokkal, s gondoskodjunk a megfelel energiaelltsrl. Fejlesszk ki a bzisunkat, majd jhetnek a plazma gyval felszerelt tankok. ptsnk hrom javt droidot, ezek gond nlkl karban tudjk tartani a bzist. Mindig legyen legalbb kt szabad scavengernk, akik sszeszedik a csata utn a roncsokat. Kapcsoljunk t az R betvel a trkpre. A tglalap jobb als sarkban tallhat a mi bzisunk, a jobb felsben a scionok egyes szm bzisa. Vigyk oda a flottt, majd romboljuk le. Ne feledkezznk meg arrl, hogy a plazmagy hatsugara kicsit nagyobb, mint a villmtorony. Vigynk magunkkal javtkat is, gy brmikor fel tudjuk tlteni a lszerkszletnket. A kettes szm bzis a tglalap bal oldalnak a kzepn tallhat. Ez mr nem annyira vdett, nem okozhat gondot. A lejrat a bolyg belsejbe a bal fels sarokban tallhat. Amint felfedeztk megindul a scion konvoj, mr csak meg kell ket lltani.

 

The Core

 

A legutols sszecsaps. Egyedl kldenek le minket a bolyg belsejbe, hogy megsemmistsk a scionok kzponti szmtgpt. Viszonylag egyszer a kldets, de lesz nhny buktatja. Egyetlen tankot kapunk, arra nagyon kell vigyznunk. Az ellenfelek robot vadszok, de szerencsre a tvcsves puska ellen vdtelenek. Alaposan ki kell hasznlnunk a sniper kpessgeinket. Eltvedni nem tudunk, mindig szakra kell mennnk, hiszen ott tallhat a szmtgp magja. Idnknt az utat energiafalak zrjk el, ezeket csak gy tudjuk semlegesteni, ha sztljk az ket tpll energiacsatornkat (tunnel). A tunnel egy hossz cs, melynek a fels rszt kell lnnk. Hasznljuk a robotok lzereit, gyorsan szt lehet trni a csvet. Amint eltrtk, szabad az t. A robotokon kvl tallkozhatunk mg lvegtornyokkal is. Ezek nem tl veszlyesek, ltalban kt menetbl (kt robot lszerkszlete) vgezni lehet velk. Amint elrtnk a maghoz, vltsunk vissza az reg tankra, s essnk neki a ngy beam emmiternek. A bejrathoz legkzelebb est hagyjuk a vgre, mivel nagyon gyorsan kell majd tvoznunk. Vigyzzunk az aknkra, idvel leamortizljk a pnclunkat. Idnknt kapunk lszer s pncl utnptlst, de azrt nem rt az vatossg. Amint vgeztnk a ngy sugrral megindul a visszaszmlls. 1 perc 40 msodperc ll a rendelkezsnkre, hogy elrjk a dropshipet. A robot valamivel gyorsabb, aki gy gondolja tvlthat, n elrtem a tankkal is. Az utols keresztezdsben vlasszuk a jobb oldali jratot, mivel a bal beomlik. Mg maradt is 10 msodpercem a robbansig...

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2024. December
HKSCPSV
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!