hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Back and White Gaming guide

Back and White Gaming guide

ismeretlen  2006.07.04. 19:58

A Black and White Gaming guidje.

Black & White Gaming Guide

 

 

Istenek jtsztere

 

Amint megkezded tevkenysgedet az denben, mris lehetsged van arra, hogy betrj a jtsztrre (F2), ahol szrakoztat mdon megtanulhatsz minden alapvet dolgot. A trelmes oktatd igen kellemes partner lesz, s a tants hasznodra vlik a ksbbiekben. A leckk: a sziget gazdjnak kvetse (pontossg, gyorsasg), a nzet forgatsnak gyakorlsa, zoomols, trgyak felvtele,… teht az alapok.

Tipp! Sajnos ezen a plyn is akadhat gond, ugyanis elfordult mr, hogy ha a jtsztrrl lpett ki valaki a programbl, akkor a jtk kvetkez indtsa utn ezt tlttte be, s nem is akart innen kilpni. Ezrt azt ajnlom, mieltt kilpnl a BW-bl, trj vissza a “val vilgba” s ne maradj az istenek jtsztern!

 

 

Els vilg

 

Ezen a plyn tulajdonkppen megtanuljuk az alapokat. Kicsit terhes lehet, hogy a kezd animcit, s a magyarzatokat nem szhatod meg, mg akkor sem, ha mr a sokadik alkalommal kezded a kldetseket. Tetszik, nem tetszik, ez van. Mondjuk, lassan mr csukott szemmel vgigcsinlom n is, de apr rszletek vltozhatnak, s az j lny mindig elg meglepetst tartogat ahhoz, hogy ne legyen vszesen unalmas.

 

 

Aranytekercsek

 

Lnyed megszerzse

Hrom totemkvet kell beszerezni, s a hatalmas kapu eltti talapzatra letenni. Az els megtallsa egyszer, ez volt az a k, mely krl a hveid tncoltak, amikor elszr meglttad ket. A msodikat az egyik faluszli hzban rzik. Ha Jsgos vagy, siess t a szoroson, s a gombk kzelben megtallod az asszony elveszett testvrt. Vidd t vissza (egyszeren kzbe kell venni, s ott letenni), s a k mris a tid lehet. Gonosz megoldsknt elg a hzat sztverni (esetleg a testrprt is el lehet tenni lb all, vagy ha pl. csak a nt ld meg, s testt a btyja el dobod, a frfi kveti testvrt a hallba). Mindkt t jutalma termszetesen azonos.

A harmadik k sajnos elveszett, ezrt jat kell kszttetni. A faluban l egy faragmester, aki tud segteni. Keresd meg a remete hznak kzelben rejtz “ragyog” kvet, s vidd el neki. Kis id mlva a cseppet sem szerny fick mr el is kszl a munkval. Ha esetleg valamilyen “baleset” rn a szobrszt, akkor sincs gond, mert megjelenik a rokona, aki gysz ide vagy oda, lelkesen segt neked.

Ha mindhrom k a helyre kerlt, mr vlaszthatsz is az alaplnyek kzl (tigris, majom, tehn).

 

Kreatrd tantsa

Ez a tekercs a templomod mgtt jelenik meg, s aktivlsakor egy riadt falusi kilt segtsgedrt, mert hatalmas teremtmnyt ltott nem messze, a vlgyben. Ez az si lny (vltoz faj llat), br egykor a gonosz Nemesis kedvence volt, most jsgos titn, teht nem kell flned tle. A bks teremtmny hasznos dolgokat tant majd neked s lnyednek is, mghozz hrom lpsben (varzsls, harc, a nagy cl). A harmadik alkalommal csak akkor aktivld a tekercset, ha mr t akarsz kerlni a kvetkez szigetre, mert hamarosan Nemesis haragjval kell szembeslnd.

 

 

Ezsttekercsek

 

Khajts

Ezt a kldetst mr akkor teljestheted, amikor mg nincs is lnyed. J alkalom lesz arra, hogy gyakorold a clba hajtst. Nem messze a templomodtl tallod meg a feladatot, melynek jutalma egy strandlabda. Ha cljaid kztt szerepel, hogy megtantod lnyed kvet doblni, vrd meg, mg lesz kedvenced, s vele egytt teljestsd a kldetst.

A gonoszok jutalma azonos, mg akkor is, ha sztbombzzk a kzeli hzat vagy annak lakjt.

 

Dalol kvek

A ltszlag egyszer feladat ez esetben az lesz, hogy megkeresd a kkr hinyz tagjait, s azokat beilleszd a megfelel helyre. A szigeten sztszrva mg tbb rnval ktett k is van, mint amennyi kell, csakhogy tiszta hangot nem mindegyik ad ki, van hrom, amelyik hamisan szl.

A megfelel kvek rejtekhelyei:

Az els nem messze a krtl, a nagy szikla oldalban, a msodik a remete hznak kzelben lv skon (ott, ahol a kapunyitshoz szksges nyers kvet talltad), a harmadik a gombakr kzelben (azon a tisztson, ahol az elveszett testvr volt), a negyedik a falu temetje mgtt, vgl az tdik az els totemk kzelben, egy sziklaprknyon bvik meg.

Ha mind megvan, mr csak ki kell raknod a dallamsort (szerintem egyszer d-r-mi), s el is nyered a jutalmad, egy oltrt, melyen az telteremt varzslatgmbk rendre megjelennek.

Ha gonoszkodni akarsz, csak tessk. Tengerbe doblhatod a kveket stb., de jutalmat ezrt nem kapsz.

 

A fuldoklk

Alighogy sszebartkoztl lnyeddel, mris gond akad a tengerparton. Egy falusi asszony kri a segtsgedet, ugyanis a frje s annak nhny trsa ppen fuldoklik. Mivel amint ezt elmondja, az t frfi mindent belead, s ktsgbe esetten kaplzik, nem sok idd van. rdemes a tekercs aktivlsa eltt idehozni a kreatrdat, hogy gyorsan tudj cselekedni, feltve, hogy akarsz segteni…

A j megolds egyszer, lnyeddel vetesd fel, s a parton tetesd le a falusiakat. Ha gyesen klikkelsz, nem lesz gond. m ha lass vagy, s mg nem tanulta meg, hogy pldul embert ne egyen, knnyen bekaphatja a bajba jutottat, ha kicsit is hes. Szerencss esetben mind az t frfi megmenekl s jabb oltr lesz jutalmad, melyen idrl idre olyan varzsgmbk jelennek meg, melyekkel ideiglenesen megnvelheted lnyed erejt. rdemes ezt is megtantani 100 %-ra kreatrdnak, mert a csatk kzben hasznos segtsg lehet.

A gonosz ton jrk legyenek alaposak. Ha mr pusztts, akkor legyen teljes. Ha mindenki meghalt (fullads vagy falatozs okn), a jutalom szintn oltr, amely ezttal a dht osztja…

 

A felfedezk

A vroskapun thaladva az ton hangulatos blbe juthatsz. Itt tallsz nhny lelkes tengerszt, aki bizony segtsgre szorul. Dalban eladott kvnsgaikat sorban teljestheted, elszr ft krnek (legalbb 1500 kell), majd gabont, s vgl hst (2 llat). Ez utbbiknt halat nem fogadnak el! Aki birkt akar kedvenceknt terelgetni, vigyzzon, nehogy juhot adjon nekik! A jk jutalma vz varzslatot ad oltr. Aki gonoszkodni akar, tegye. Jutalmat azonban ez alkalommal ne vrjon rte.

Tipp! Aki az tdik vilgban jegesmedvre vgyik, felttlenl egyengesse a felfedezk tjt, hogy hajtrst szenvedhessenek. St, nem csak lnyt, ms meglepetst is tartogatnak!

 

Az elveszett nyj

Nem messze a falu blcsdjtl l egy ember, akinek sztszledt a nyja. Ha van kedved segteni neki, akkor az elveszett t juhrt egy lda gabont kapsz. Br a fick nem emlkszik, de ennl azrt nagyobb nyja volt, gy ha megtallod az sszes elveszett brnyt, magad is birkt terelgethetsz…

A bget barikat a kvetkez helyeket tallod:

1. a faluban a kfarag hza mellett

2. a remete melletti hegy cscsn

3. az svnyen, ahol a jtk elejn vgigszaladtl

4. a gombakr kzelben az erdben

5. a falu kapuja mgtt

6. a falu egyik tanyjn, a malacok kztt

7. a kdobls kldets kunyhja mellett

8. szintn az els svny kzelben, a hegyoldalon

9. vgl van egy a hegycscson, amelyet a kamera meg is mutat, amikor kapod a kldetst

 

A gonoszkods ezttal sem eredmnyez semmi extra jutalmat, de ha nincs szksged a birka kreatrra, az 500 adag tel biztos nem ri meg a fradozst, szval j szrakozst!

 

A gyerekrabl

Vlhetleg a blcsde egyik dadusa az a n, aki a segtsgedet kri. Mint kiderl, mostanban nhny gyerek rejtlyes mdon eltnt. Aggodalma rthet…

Aki a Jsg tjn halad, hozza a kzeli tisztshoz a lnyt, majd vrja meg, mg a hegy oldalban nyl barlangbl a furulys fick megrkezik. Ezutn mr csak hozz kell ktni a kreatrt, s el is kapja a bnst, aki letrt cserbe elengedi a gyerekeket.

A jutalom mindenkppen gygytst ad oltr. Ha az ogrt mr megetetted, akkor az XL-es verzi, ha mg nem, akkor az alap.

A gonoszok egsz nyugodtan engedjk meg lnyknek, hogy befalja a bnst. A jutalom villmot ad oltr lesz.

 

Az hes ogre

Nemesis volt kedvencnek vlgytl nem messze bzs, hes ogre llja utadat.

A j istenek etessk meg ktszer szegny prt, s mris szabad az t. A gonoszok vltozatos mdon elpusztthatjk az ostoba ogrt.

A jutalom egy jabb strandlabda s gygytst ad oltr a templomod mellett (ha a gyerekrabl mr megvan, akkor a fejlettebb vltozat).

 

A remete

Nem messze a harmadik totemk lelhelytl tallsz egy kunyht. Az itt lak remete csak arra vr, hogy elkprztasd, egybknt nem hatjk meg fradozsaid. Mint kiderlt, anyukja mondta neki, hogy az istenek nagy llatokat tartanak. Mivel a te kreatrd nem tl mretes, akad itt egy kis gond…

Akik sokig idznek a szigeten, hozzk vissza ksbb a lnyket, amikor mr legalbb t-hat ves.  Ha erre nincs idejk, akkor megprblhatjk kihzni a krnyez fkat, s kisebbeket telepteni a helykre, s ezek utn megmutatni kreatrjukat, htha a trkk bejn. Jutalom: vz varzsgmbt ad oltr.

A gonosz t sokkal knnyebb. A hitetlen embert csak meg kell leckztetni. Igaz, ha lerombolod a hzt, hamarosan felgyjtja a falu raktrt. Az emberev kreatrk be is falatozhatjk a remett, ha gy tetszik, ezrt azonban jutalom nem jr.

 

Egyebek

 

Elrejtett jtkok

Taln feltnt, hogy lnyed elszeretettel cselleng a blcsde kzelben. Ennek oka egyszer, odabent az pletben van egy plssmack s nhny dobkocka. Ha esetleg befalta volna a strandlabd(ka)t, vagy meg akarod rvendeztetni, kisebb rombols rn megszerezheted ezeket az aprsgokat neki.

 

Tipp! Mieltt tmennl a kvetkez plyra, doblj t mindent, ami fontos lehet: rengeteg ft, gabont, lnyed jtkait, feltlttt kvet, st, akr embereket is.

 

 

Msodik vilg

 

 

A trtnet folyatdik, s rmteli fordulatot vesz, e szigeten ugyanis isteni segttrsunk is akad. Khazar lesz az, aki lehetsget nyjtott elmeneklni az elz vilgbl, s most rengeteg hasznos tudst ad majd t neked, mieltt sorsa beteljesl. Hogy legyen valami gond is, e vilgban ellenfelet is tallsz, Nemesis szolgja, Lethys szemlyben…

 

 

Aranytekercsek

 

Ezen a plyn az aranytekercsek aktivlsval Khazar tantsait kvetve elkszlhet els mhelyed, s megkezdheted e lehetsg kihasznlst. Ha nem hoztl magaddal nyersanyagot az elz szigetrl, akkor sem kell aggdnod, mert bartod szmos varzsgmbt is idz neked.

Khazar tant majd meg arra is, hogyan tudod kzmozdulatokkal aktivlni a varzslatokat.

A trtnet akkor kezd majd rdekess vlni, amikor elred a negyedik falut, ekkor ugyanis Nemesis begurul, s nem vr Lethysre, hanem maga veszi kzbe a dolgokat. Sajnos Khazart nem tudod megmenteni, de bosszt llhatsz…

Tipp! Ha esetleg nem vennd szre, mivel Khazar a szvetsgesed, szabadon tevkenykedhetsz az falvaiban is. gy ha gyorsan akarsz fejldni, beszerezhetsz tle pr llvnyzatot vagy ms nyersanyagot. Nem hasznos, m lmny knyeztetni a teknst is. :)

 

 

Ezsttekercsek

 

Tzlabda s pajzs, szolglatodra

Amint birodalmad szp lassan nvekszik, Khazar fog megkeresni, hogy a kzelben tallhat kt szigeten megtantsa neked e kt varzslatot. Br azt mondja, vlassz, valjban mindkettt megtanulhatod.

 

A mhely

Mivel az llvnyzatot kszt mesterember Khazar hve volt, kis id kell neki, mg rjn, milyen nagyszeren is rzi magt nlad. Szerencsre leteleme a munka, szval elbb utbb megjelenik a mhely felett az ezst tekercs, melynek aktivlsa utn kzli veled, ez az, amire mindig is vgyott, s jutalmul elrhetv teszi szmodra az erdt idz varzslatot.

 

Titokzatos krsg

A harmadik faluban ti majd fel fejt egy titokzatos betegsg, amely rohamosan szedi ldozatait. A forrst hamar megtallod, mert a raktrban jl lthat, hogy a gabona elsznezdtt. Dobd az egszet a tengerbe, s gygytsd meg a beteg embereket (lnyed hasznos segt lehet). Jutalmul telt s villmvarzslatot kapsz majd.

 

Frdz gyerekek

Alig mented meg a falut a krsgtl, mris a segtsgedet krik. Egy asszony aggdik a tengerben frd gyerekeirt. A kzeli mlnl szkl gyerekeket szedd ssze, s vidd haza. Ha mind megvannak, az anya megnyugszik, s olyan oltrral ajndkoz meg, melyen idrl idre a lnyedet megnvel varzslat tnik fel.

 

Blvny

A msodik falutl nem messze tnik fel ez a kk holdat formz szobor, mely krl egyre tbben gylekeznek, s te bizony hveket vesztesz. Mivel a lnyed mg kicsi ahhoz, hogy elcipelje e kvet, s te sem tudod megmozdtani, hasznlj tzlabdt a megsemmistsre. Elkpzelhet, hogy pr ember meghal, de ldozatok nlkl nincs gyzelem. A jutalmad magasabb szint tzvarzslat lesz.

 

Talny

Khazar birodalmnak hatrn, a hegyek kzt apr indin falu hzdik meg. rdemes vele foglalkozni, mert az egyik storban lak asszony rdekes talnyt ad fel, amelyet ha megfejtesz, lnyedet zebrra cserlheted.

A fejtr gy szl:

"Tgy a krbe
valamit, mi vonyt az jben,

valamit, ami forr,
valamit, mi klnleges lnyednek,
majd mindezt vdd meg.”

A gombakrbe a kvetkezket kell tenned: farkas, felforrstott k, kreatrd rlke. Ha mindez megvan, vond krbe a helyet pajzzsal.

 

Veszlyben a templom

Logikai fejtrt tallsz nem messze a falvaktl, egy t partjn. A ngy elembl ll templomot a hrom rd segtsgvel feljebb kell teleptened a fvnyen. A megolds viszonylag egyszer, annyit kell tudnod, hogy az elemeket gy helyezheted egymsra, hogy alul mindig a szlesebb van. A jutalom csak a helysznen aktivlhat, a szerzetes ugyanis ezentl minden llnyt meggygyt, aki a templom kzelbe megy.

 

ldozat

Szintn az indin faluban jelenik meg ez a kldets, melyben a helyi pap sajt gyermekt knlja ldozatknt oltrodra. Ez tulajdonkppen oktat feladat, hiszen lehet, hogy eddig nem prbltl felldozni semmit. Ettl fggetlenl nem biztos, hogy ezt a szokst pont e gyermek meglsvel kellene kezdeni. Az oltron szmos dologbl szerezhetsz varzsert, gy ha nem akarsz gonosz lenni, ldozz mst (pl. llatokat). Az apa hls lesz, s trdre borul nagysgod eltt. Jutalom: megnvelt imapont, magasabb szint gygyt varzslat.

 

A fsvny farmer

Mr a havas cscs kzelben, Lethys volt falujban keres meg egy gazda, hogy gyerekek lopjk a teheneit. Val igaz, hes lurkk terelik el rendre a jszgokat. A problmra szmos megolds knlkozik: meglheted a farmert, a gyerekeket, esetleg a teheneket is. m elgondolkodtat, ha valaki telt lop. Prblj ms llatot felajnlani a tolvajoknak, s mindenki letben maradhat… Jutalom: villm varzslat.

 

Dalol kvek

Akrcsak az elz vilgban, itt is lesznek kvek, melyeken dallamokat jtszhatsz le. A vlgyben ftyrszik egy fick, esetleg rdemes azt a ntt megprblni…

Ha egyms utn lejtszol kt megfelel dallamot, akkor ideiglenes kr jn ltre, melybe ha holtat helyezel, letre kel.

A dallamok:

I. 1,1,8,8,9,9,8,6,6,5,5,3,3,1 (jszaka lesz)

II. 2,2,2,2,5,4,4,2,2,1,2 (letad kr)

Tipp! A 2, 3, 2, 1, 2, 3, 4, 5 dallam csodaszp hpelyhek hullst idzi el…

 

 

Rabszolgk

Az egyik falubl rendre eltnnek az emberek, s nem is kerlnek el. A kzeli cirkuszban tartjk fogva ket, de elnyerheted szabadsgukat nhny vadllatrt cserbe. Nem rdemes ez alkalommal gonoszkodni, hisz pont a hvket vesztend el (ha rdekelnek egyltaln). Inkbb gyjts be nhny farkast vagy oroszlnt.

Jutalom: bnusz falusiak, teht hvk.

 

 

Egyebek

 

Fa puzzle

rdemes kzdeni ezzel a feladattal, s nem is tl nehz. Az egyik falu kzelben tallsz 3 x 3 ft. A mellettk lv tblra klikkelve aktivlhatod a feladatot. A cl, hogy azonos lombozat egyedek lljanak ott egyszerre. A feladat knny, gy megri a fradtsgot (A varzslatot felttlenl tantsd meg lnyednek!).

Jutalom: madrrajt ad oltr.

 

rk fiatalsg

Ha figyeled a falusiak letkort (S gomb), szreveheted, hogy az egyik faluban kt lakos kivtelvel mindenki 18 ves. Az regebbik lakos felldozza a gyermeket, amint a falusiak elrnk a 19 ves kort. Ha megld az reget, vget vethetsz az egsznek, ha nem teszed, marad minden a rgiben.

 

Tipp! Ha az elz plyn esetleg nem tetted volna, most mindenkppen halmozz fel fakszleteket, mert a harmadik vilgban ez komoly segtsg lehet, ugyanis ott j ideig nem szmthatsz a lnyed tmogatsra.

 

 

Harmadik vilg

 

Vge a knnyed szrakozsnak s oktatsnak, elrkezett az els igazi prbattel ideje. Itt mr csak egy-kt j tanulnival akad (pl. a csodkrl), a tbbi tudst mr a tapasztalat hozza meg. Radsul ezen a plyn meglehetsen sokig kell eljutnod lnyed nlkl, hiszen a legfbb feladat pontosan az kiszabadtsa lesz. Kreatrd hrom oszlop segtsgvel van kipnyvzva. Ezeket csak gy sllyesztheted el, ha sorban elfoglalod Lethys falvait…

 

Tipp! A plya legnagyobb segtsge a vzess lbnl rejtzik. A favarzslatot ad oltron rendre jelennek meg majd gmbk, ezrt rdemes az egyik gyorspontot idetenni. St, ha ppen nincs szksged fra, akkor is emeld le a gmbt az oltrrl, s tedd el ksbbre!

 

 

Ezsttekercsek s esemnyek

 

A Shaolin

Amint megkzelted az els falut, a mezk mellett tallsz egy ezsttekercset. Ha aktivlod, a hegycscson tallkozhatsz egy guruval. A misztikus frfi azt kri, ne kvesd t, mert a meditcis helyre igyekszik. Valjban ez felhvs, hogy prbld meg. Nem lesz knny, mert nagyon gyakran megfordul, vagy ha elkerlsz, rgtn szreveszi. Ez a feladat j alkalom lesz arra, hogy teszteld, mennyire jl megy mr a gyors irnyts. Ha lebuksz, nem kell mindig ellrl kezdened, szerencsre lesznek mentsi pontok.

Tipp! Hasznld ki a pillanat llj lehetsgeit!

Jutalom: A guru a falvak meghdtsa utn, Lethys tmadsai sorn segt majd nhny varzsgmbbel s tancsokat ad a csodk ptsvel kapcsolatban

 

Lngol hvek

Miutn bevetted az els falut, szmtanod kell arra, hogy Lethys felgyjtja hveid egy csoportjt, akik a tengerparton tboroznak. A pnikba esett emberek azonnal a falu fel kezdenek rohanni (nemhogy a kzeli blben eloltank a tzet). Nem hagyhatod, hogy elrjk a falut! Locsold le, vagy dobd ket a tengerbe.

Tipp! Knnyebben teljestheted a feladatot, ha lelasstod kicsit az idt (Alt+1).

 

A horda

Ha sikerl meghdtanod a msodik falut, ismt szmthatsz Lethys haragjra. Farkasok csapata szguld majd jdonslt hveid falva fel, s neked mindenron meg kell akadlyoznod, hogy elrjk azt. Ha a guru segt neked, kapsz nhny tzvarzslatot tle, de ez nem lesz elg. Ismt azt tancsolom, lasstsd le az idt, s dobld a farkasokat a tengerbe, vagy ha nincs ms megolds, gyjtsd fel azt az erdt, amelyik a rohan vadllatok tjba esik. gy az rtkes fa elvsz, de odalesznek az ordasok is.

Vigyzz! Ha elbuksz, Lethys visszanyeri a falut, s 1500 hitpontra lesz szksged, hogy visszaszerezd.

Tipp! A farkasok tetemt ne hagyd sztszrva, mert megijesztheti az embereket. rdemes ket beszrni a raktrba, legalbb a hsuk sem veszik krba.

 

A fiatalsg titka

A harmadik falu meghdtsa utn rheted el ezt a feladatot. Egy kis kunyhban lak n lesz az, aki felajnlja, hogy megfiataltja, akit hozz viszel. El sem tudom mondani, milyen rm volt ez akkor nekem, ugyanis a msodik faluban horgsz Peter Molyneux ekkor mr 82 ves volt… :)

Miutn a hlgy mr kezd egy kicsit zavarodott lenni, vigyl neki egy gyermeket. Ettl kisebb kavarods tmad, s a jutalmad egy j kreatra vlasztsnak lehetsge lesz. (Nekem az alapban vlaszthat majmot knlta fel, de elvileg a csimpnzot is adhatja.)

 

 

Egyebek

 

Mindezekbl valsznleg kitnt, hogy ez a plya a te kpessgeidnek s a falvak megszerzsnek prbja. Kvetkezzen ht nhny tipp a hvek megszerzshez s a feladat teljestshez.

- Nzd meg a raktrnl, mire van szksge a falusiaknak, s teljestsd vgyaikat (teremts ft, telt).

- Ha mr van varzstrgyad, dobd t a meghdtand falu kzpontjba.

- Gygytsd meg a beteg, reg lakosokat.

- Belltottsgodtl fggen doblj tzlabdt a falu felett, illetve annak pleteire.

- Szintn dbbenetes hatst rhetsz el repl lovakkal vagy fkkal.

- Nveld terletedet! Engedd, hogy nped szaporodjon, s ptsd nekik szorgalmasan a hzakat, hdts Lethys falvainak irnyba. Ha kell, kszttess j falukzpontot is.

- Kldj a kzeli teleplsre misszionriusokat!

- Nem szp dolog, de gombval is megmrgezheted az emberek lelmt, s gy biztosan lesz kit gygytani. m ha a falu mr a tied, ne feledd a romlott telt a tengerbe szrni!

 

A srthetetlen ember

A falvad kzelben a parton tallsz egy gnyold embert. nem kznsges falusi (ha bekapcsolod a neveket, lthatod is, hogy “actor”). Szrakozz vele kicsit, csak kszlj fel a beszlsaira… Meg fogsz lepdni, a fick srthetetlen! A hegyhez vghatod, megetetheted a lnyeddel, akr fel is gyjthatod, ha gy tetszik, mindent tll.

Tipp! Hasznld ki az ebben rejl lehetsgeket. Igen ltvnyos mutatvnyokra alkalmas ez a hs, mellyel elkprztathatod a megtrteni kvnt falu lakosait.

 

Fa puzzle

Ezen a plyn is lesz az elzhz hasonl fa feladvny, csak kicsit nehezebb. rdemes vele foglalkozni, mert az egyik falu varzslatainak palettjra kerl fel a madrrajt teremt varzslat, ha megoldod.

 

rdekes

E plyn, a tengerparton hatalmas kfejeket tallhatsz. Velk kapcsolatban sajnos semmit nem sikerlt megtudnom, pedig sorba rendeztem ket, krt alkottam bellk, hiba. Viszont ezeket a fejeket tettem a falvak kzpontjhoz, gy a falusiak tncaikkal feltltttk ket energival.

Tipp! A maximlisan feltlttt varzstrgy nemcsak a jtkos szneiben ragyog, hanem megjelenhet felette a kivlasztott szimblum is.

 

Aranytekercsek

 

A Vortex

 

Akr elpuszttod Lethyst, akr nem, elbb-utbb t kell menned a kvetkez vilgba, ahol maga a kosz vr. Semmikppen nem ajnlom, hogy tmenj, amg a lnyednek mindent meg nem tantottl 100 %-ra, mert odat nem lesz id erre.

Felttlenl rdemes minl tbb llvnyzatot, ft s telt (vagy inkbb ft s telt teremt varzsgmbt) tdobni a kvetkez vilgba, s hasznos lehet hveket is magaddal vinni.

Tipp! Ha a harmadik falu nagy lakossg, akkor knnyen elcsalhatod az embereket a vortex kzelbe. Vedd ki a falu raktrbl az sszes ft, majd idzz erdt az rvny kzelbe. gy a forgszl felkapja majd az odasiet embereket , s trepti ket a negyedik vilgba, neked pedig nem kell rkon t doblnod ket.

 

 

Negyedik vilg

 

A negyedik vilg tulajdonkppen megegyezik az elsvel, de tvozsod utn jl lthatan trtnt egy s ms. A szigeten kosz uralkodik, villmok cikznak az gen, s az emberekre tzlabdk zporoznak, mindekzben zuhog az es. Ha nem vagy rsen, a falu s az emberek hamarosan az enyszet lesznek. Itt nincs id ttovzsra, azonnal cselekedni kell…

 

Tllsi tippek. Ha eddig nem rezted volna nehznek a jtkot, most biztosan annak fogod. Nem elg a rengeteg termszeti csaps, rendre gremlinek is hborgatjk a falut, melyet ha valamilyen csoda folytn sikerl is felpteni, a tzlabdk leromboljk, s kezdheted ellrl. Az thozott fa pedig krba vsz, ha minden leg. Termszetesen az emberek is hullanak rendre. Nagy segtsg lehet a lnyed, m sem mindenhat. A templomod kzelben tallsz ugyan pajzs varzsgmbt generl oltrt, ami tmeneti megolds lehet, de hossz tvon ez nem sokat r. Ezrt lnyedet minl elbb kldd t a kzeli vlgyben tallhat kis faluba, hogy azt meghdtva elrd az els aranytekercset. Amg meggyzi a npet, figyeld tancsadidat, akik mindig szlnak, ha rkezik a tzes. Ekkor azonnal vd pajzzsal a falut, vagy ha nagyon gyes vagy, el is kaphatod a lngol golykat…

Tipp! Ha aggasztan sok ember hal meg, adj ki minl tbb embernek szaporodsi parancsot, nehogy hoppon maradj.

 

 

Aranytekercsek

 

Az arany tekercsek feladatainak teljestsvel elpusztthatod a Nemesis ltal htrahagyott, puszttst hoz rzkveket.

 

I. Harangjtk

Ha meghdtottad a hegyek ln megbv apr teleplst, azonnal aktivld a kzeli hegyoldalban rejtz tekercset. A feladat megoldshoz csupn meg kell hallgatnod, majd reproduklnod a harangokon lejtszott dallamokat. Ha a hallsod nem j, akkor sincs gond, csak figyelj ragyogsuk sorrendjre.

A harangok zsinrjt a kvetkez sorrendben kell meghznod (balrl jobbra szmozva):

I. feladat: 1, 2, 3

II. feladat: 1, 2, 3, 5, 2

III. feladat: 1, 2, 3, 5, 2, 3, 1

IV. feladat: 1, 2, 3, 5, 2, 3, 1, 4, 1

Tipp! Ne ttovzz sokat, mert ha nem elg gyorsan jtszod le a dallamot, kezdheted ellrl.

Jutalom: a tzlabda-es megsznik!

 

II. Sleg

A msodik kvet mretes ogre rzi. Feladatod ezttal nem ms, mint elpuszttani t. Igaz, a lny nem a te terleteden van, m ha odavezeted kreatrdat, azonnal megkezddik a harc, amelyet remlhetleg megnyersz. Ha Sleg halott, megsemmisl a msodik rzk, mely az est, a villmokat s a rendszeres gremlintmadsokat okozta.

Tipp! Lehet Sleg jval nagyobb, mint a lnyed, s ersebb is, mgis knnyedn legyzheted, ha alkalmazod a kreatrd ltal megtanult varzslatokat (er, gygyts stb.). Ezek szimblumait csata kzben egyszeren rajzold a levegbe. rdemes hasznlni a pentagrammt is, amely lnyed speck tmadst hozza el.

 

III. A megtrt szv ember

Ha a kt rk megsemmislt, mris megkapod a harmadik feladatot. A tekercs nagyjbl a trkp kzepn tnik majd fel. Keikt kell elvezetned az aztk falutl egy megtrt emberhez.

A ltszlag egyszer feladat rengeteg nehzsget hordoz. Taln csak annak nem, akinek a lnye kpes arra, hogy felvegyen egy embert, azt ne egye meg, hanem trelmesen s bksen adott helyre cipelje, s ott letegye. Nekem nem sikerlt. Br sem n, sem Kong nem vagyunk gonoszok, mgsem tudtunk odajutni a fickhoz. Kong egy id utn elunta a dolgot, s poggyszt eldobta. Sajnos elgg szerencstlen helyen, a hegyoldalban tette ezt, gy Keiko szrnyet is halt nyomban. Vgl gy is elnyertk jutalmunkat, a harmadik k is megsemmislt, s e vilg rendje, vagy legalbbis idjrsa, helyrellt.

 

IV. Az lhalott falu

Nemesis tettei mg mindig a vilgban ksrtenek. Mint kiderl, a hegyek kzt van egy falu, melynek lakit tokkal sjtotta, gy lholtt vltak. Ahhoz hogy a ronts elmljon, a telepls melletti hegyen lv kt totemet egyszerre kell felhzni…

A feladat teljestshez elszr is a kzelbe kell kerlnd. Kszts egy ts llvnyzatot, s ptess falukzpontot, amilyen kzel csak tudsz. Valsznleg az lholtak is segtenek pteni, br pldul mire mi Kongval idertnk, a falu kihalt.

Ha elred a totemeket, akkor az egyikhez lltsd a kreatrdat. Mivel lesi minden mozdulatodat (ha mgsem, tantsd a ktllel), amikor te meghzod a mellette lev totemet, rgtn is megprblja. Hasznld ki az alkalmat, s ekkor te a msikat hzd fel. Ha sikerlt egyszerre cselekedni, megsznik a falut sjt tok, s j vortex nylik, mely az tdik vilgba vezet…

 

 

Ezsttekercsek

 

 

Halszat

A parton tallhatod meg ezt a feladatot. Egy halsznak segthetsz, ha a halakat betereled hljba. Apr pancsolsokkal riogasd a halakat a csapdba. Ha mind egyszerre bent van a krben, tid a jutalom, amely nem ms, mint egy j kreatra, az okos tekns!

 

A vak asszony

Az erdei ton szinte brki biztonsgosan tkelhet, kivve azt az asszonyt, aki elvesztette a szeme vilgt. Neki segthetsz ebben a kldetsben. A n a btyjnak akar majd gygyrt vinni az aztk faluba, s amint aktivltad a feladatot, mris tnak indul.

Az els veszly, amellyel szembe kell nzned, hogy farkasok vrakoznak az ton. Remlhetleg a terlet mr a hatkrdben van, gy nem lehet gond elpuszttanod ket. n csak tdobltam ket a hegyen, de szmos ms lehetsg is van.

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2024. November
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!