Rage of Mages
ismeretlen 2006.07.12. 22:35
A Rage of Mages végigjátszása.
Rage of Mages
Bevezető, vagy amit akartok…
Ez a leírás a Rage of Mages első részének küldetéseit tartalmazza és nem tér ki a karaktergenerálás, irányítás és egyéb tényezők tárgyalására, ezekről régebbi PC-Guruk hasábjain ugyanis olvashattok.
A küldetéseket harcos karakterrel vittem végig. Ezt azért említem meg, mert - bár csak sejtés - minden karaktertípus küldetéssorozata különbözik kissé, ha másban nem is, abban biztosan, ahogy újra egymásra lelnek…
Érkezés
Felocsúdva a teleport-varázs hatása alól (köszönhetően a csinire sikerült movie-nak) hősödet kisebb mocsaras terület felé kell vezetned, mely észak-kelet felé található. Természetesen nem múlhat el pillanat, hogy ne szórakozz, mert rögtön két kedves banditába fogsz botlani…
Pici ház következik, egy hölggyel hoz össze a véletlen. Érdeklődésedre, miszerint hol található Plagat városa, elmondja, hogy falujától nem is olyan messze, de hacsak nem segítesz neki nem tudja megmutatni az utat, hisz a banditák őt bekötött szemmel hozták ide… valami mocsáron keresztül…
A lápos területen átkelvén megtalálhatod településüket, ahol kezedbe nyom három gyógyitalt, majd hozzáteszi, hogy keresd fel Saridart, aki tapasztalt kalandorokat bérel fel karavánjának kíséretéül. Bár nem fizet sokat, de ha már úgyis Plagat felé tart, miért is ne mehetnél vele?!
A karaván
Indulás előtt vedd fel az íjat, melynek rögtön jó hasznát is veheted, ha denevérekkel futsz össze.
Mivel az út hemzseg a banditáktól, ha el akarod kerülni az összetűzéseket, térj le az útról és vesd be magad az erdőbe. Sok jóra ugyan itt sem számíthatsz, de lényegesen jobbak túlélési esélyeid.
Utatok végeztével, melynek célja dél-kelet, 500 arany és egy brosstű üti markod.
A labirintus
Nemsokára meg is érkezel Plagat városába. Amint betérsz a fogadóba pihenni, ismerőssel hoz össze a sors. Ő Renieshta, a mágusnő. Elmeséli, hogy Plagat polgármestere önkénteseket toboroz, hogy Biliewell falucskáján, ahol jelenleg pestis pusztít, segítsenek. Hát nosza, miért is ne neked kellene jelentkezned.
Érdemes a dolog megejtése előtt betérned a boltba… tudod, cuccokat eladni, meg hogy új küldetést varrjanak nyakadba. A boltos szerint a feladat nagyon veszélyes, mivel Biliewell már így is négy embert küldött, hogy értesítse Plagat városát a veszélyről, és a négyből csak egyetlen önkéntes érkezett meg. A férfiak Biliewell-hez közeli labirintuson akartak átvergődni, hogy időt nyerjenek, mint már tudod kevés sikerrel. Márpedig ha valaki elvész egy ilyen helyen a túlélési esélyei minimálisak…
Nézzük először a labirintust… a feladat ugyanis nem túl összetett: három parasztot kell csak megtalálnod, s hogy eme egyszerű kérésről ne írjak sokat, felsorolom hol találod őket. Az első dél-nyugaton, a második keleten, míg a harmadik közép-dél-nyugat-nyugaton tartózkodik.
Biliewell
Az út rendkívül nyugodt lesz. Első felét kitaposott ösvényen kell megtenned, majd temetőhöz érsz, ahol néhány elveszett lélek találja meg kardod által az örök nyugalmat. Mindezek után vesd be magad az erdőbe, hogy elpüfölhess néhány goblint, megkerülhesd az ogret…
Így megy ez addig, míg meg nem érkezel a falucska hídjához, mely után fiatal íjász figyelmeztet a járványra. Miután lecsitítod elmondja, hogy a falu papjához kell menned, ő a kútnál áll. Add át neki az italt…
A kincs
Biliewell gyógyítója érdekes dolgot mesélt neked bizonyos kincsről, s elérkezettnek kell hogy lásd az időt arra, hogy utána járj, a Rotten Forestben található cucc tényleg az ördög átkával bír-e, vagy megint csak valami paraszti hókusz-pókuszról van-e szó.
A falubeliek előrelátóak voltak, ugyanis megjelölték, hogy merre kell keresni a tárgyat, egyébként nem nagy kunszt megtalálni, csak szorgosan kell az ösvényt követni…
A terület dél-nyugati részén tarts kis pihenőt, hogy néhány goblint megtaníthass a jómodorra. Érdemes megnézned, mi van a tábortűznél, ugyanis az akkori fejlettségedhez biztosan jól fog jönni.
Tovább haladván csatazajra lehetsz figyelmes. Ha közelebb mész, és miért is ne, láthatod, hogy egy férfi küzd néhány ork ellen, keni ám rendesen. Ő Brian, aki szívesen csatlakozik hozzád, ha segítesz neki.
Haladj tovább, immáron két társaddal, majd keleten miután lápos területre érsz, vesd bele magad a trutyiba és pár gyenge kis ellenfél megtáncoltatása után vedd magadhoz a nagy kincset (közép-kelet), melyet a boltban kemény 5000 aranyért értékesíthetsz is.
Kadagan
A kocsmában fiatal katonába botlasz, aki rögtön tisztogató-akcióra fog hívni. Nem érdemes szégyenlősködni, hanem egyszerűen csak belevágni… mármint a küldetésbe.
Nem lesz sok dolgod itt sem, azt megígérhetem, sőt… orkokat és goblinokat kell másvilágra küldened. Esetleg problémát jelenthet a terület észak-nyugati részén elhelyezkedő pár kunyhó után található mágus, némi íjász társaságában.
Ha szerencséd van meg is érkezel a célhoz: dél-keleten található Kadagan hídhoz.
Brian
Ezen gyermeteg küldetés-sorozat után végre jut időd elbeszélgetni új társaddal Briannal, aki már igencsak bizonyította hűségét és jártasságát a harcban. Megkér hallgasd meg történetét (csak el ne aludj közben), és az alapján ítéld meg: Forox szigetéről jött, hogy kalandozzon és hős legyen belőle. Útja során Uimoir Skrakan szigetéről hallott egyet-mást, de nem hitt a kincsekről és csodákról szóló mesékben, sőt, úgy gondolta a háttérben nagy gond lapul, sietett a „mentésre”.
Megérkezett a szigetre, s halott embert talált az erdő ösvényének kereszteződésében. Látta, nemesi származású lehet és hogy értékeit elvették tőle, mint életét. Egyetlen dolgot talált csupán nála, melyet a banditák dobhattak el, mert talán nem tudták elolvasni. Bosszút esküdött… míg ezeket meséli elő is vette a pergament, s felolvasta tartalmát:
„Kedves Skrakan!
Hosszú ideje próbáltam megérteni, mivel is találkozhattál a Külső Világokban és mi késztetett arra, hogy tartományod ilyen gyorsasággal lezárd. Nincs kétségem egy dolog felől: életben vagy és nagy veszély veselkedik rád.
Emlékszel még mágikus palástomra, mely életerőt és állóképességet képes visszaadni? Sok reménytelen helyzetben segített már rajtam, főleg akkor, ha a sérülést mágia okozta. Szolgám elviszi neked palástom.
Szolgámnak adtam egy tekercset is, mely speciális varázslatot tartalmaz, mellyel aktiválhatja palástom segítséged nélkül is.
Ha rádtalál, átadja neked a palástot, majd felolvassa a tekercs tartalmát, biztos vagyok benne, hogy visszanyered erőid.
Barátod, Tenses
Brian megkér, segíts neki megtalálni a gyilkosokat, s ő szintén segítségedre lesz a tekercs és a palást felkutatásában, valamint Skrakanhoz való eljutásban.
Az ember evő teknős
Amint beléptek a fogadóba a kocsmáros szólít meg benneteket. Elmondja, hogy néhány utazótól hallott egy bizonyos ember evő teknősről, s hogy a parasztok szinte már nem tudnak hová menekülni előle. Mikor afelől kérded, hogy mindezt a zagyvaságot elhiszi-e, felvilágosít, miszerint ő mindent elhisz, bár szívesebben bízna hitetlenkedő szavaidban. Megkér, hogy nézz utána a dolgoknak.
Amint megérkeztek a faluba, a polgármester int oda magához benneteket, s figyelmeztet, ha „erdei szörnnyel” (ogre) találkoztok, ne bántsátok, mert segítségetekre lehet.
A térség keleti részén találkozhattok is az előbb már említett fenevaddal, aki felajánlja segítségét. Kicsit nehéz őt bepréselni a nyugat felé elterülő mocsárba, de kis türelemmel sikerülhet. A fő-fő, a hyper-szuper-mega-ultra-teknőssel pedig észak-nyugaton lesz randevúd.
Javaslom ne te ess neki, mert akkori fejlettséged még azt sem nagyon tudja biztosítani, hogy megsebezd. Inkább hagyd a buta ogréra.
Sage Khima
Egy paraszt kér tőled segítséget. Elmondja, hogy gazdája olyan harcosokat keres, akik jobban szeretik a kalandot a jutalomnál… (van ilyen? :))… persze megfizeti fáradalmaid. Miután ő nem tud pontos információkkal szolgálni, megkér kövesd őt és beszélj vele személyesen.
Amint megérkeztek a területre felhívja a figyelmed, hogy nem érdemes az úton kószálni - elég veszélyes - inkább vágj át az erdőn, keletre. Fontos, hogy ne bántsd a mókusokat!
Amint kiérsz a sűrűből, fordulj észak-keletnek, hogy belefuthass egy sárkányba, aki - ha jól értettem - fürdeni megy, majd találkozol Khimaval, aki részletesen beavat következő feladatodba…
Az ogrék „fészke”
… mely szerint fel kell kutatnod, és le kell rombolnod az ogrék lakhelyét, természetesen az összes ogrét elpusztítván, ami nem is olyan könnyű feladat, hacsak nem bérelsz fel, illetve nem találsz segítőket.
A segítséget a térség észak-keleti részén elhelyezkedő falucska lakói jelentik, akik Sage Khima földjéről tűntek, illetve mentek el - s megtalálásukkal már teljesítetted Khima kérését. Ami a problémát jelenti, hogy a falutól nyugatra - a hídon túl - ogrék vertek tanyát. A fiatalok íjakat és nyilakat ragadtak magukhoz (egyébként egész jó íjászok), majd kirajzottak a hídhoz.
Teendőd mindössze annyi, hogy az ogrekat a hídhoz csald, ahol miközben harcosaiddal tartod a területet, a falubeliek leverik azokat.
A harcos szerzetesek
Mikor ismét betérsz a kocsmába a pultos széles mosollyal közli veled, hogy régi barátod, Naira, járt itt, fontos dolga miatt azonban el kellett mennie. Üzeni, hogy Monastery Arshez-ben fog rátok várni.
Indulj is nyomban utána, hogy ne mulassz el egy klassz kis küzdelmet. A területre érvén kardcsörgésre lehetsz majd figyelmes, indulj el északra az úton, a hangok forrása felé. Naira már végzett ellenfeleivel, elmeséli, hogy kisebb háború dúl itt… Harcos szerzetesek be akarják foglalni Rakh-Uimoir tornyát, melyhez egy karperecre van szükségük. A lényeg, hogy nektek kell előbb megkaparintani az ékszert.
Az úton haladva, a hídon túl kis faluba fogtok betérni, ahol ugyan a kegytárgyat nem találjátok meg, de nyugodt szívvel és a viszontlátás adta örömmel térhettek meg Plagatba.
Az orkok ellen
Kisebb lovascsapat tábornoka szólít meg a kocsmában. Elmeséli, hogy épp egy faluban táboroztak, mikor orkok támadtak rájuk. Néhány bajtársa meghalt, de ő sikeresen átvágta magát, hogy - jelen esetben - benned segítséget leljen.
Az út kezdetben dél felé fog vinni, de idő teltével érdemes lesz benézned jobb kéz felől a sűrűbe is, hogy az ott szorgoskodó, majd később hozzád csatlakozó mágust támogasd. Folytatván utad, szűk átjáróra kell találnod. Érdemes ide a lovast bepréselned, míg valaki gyógyítja őt és a többiek az ellent nyilazzák. Ha jól csinálod, akkor maximum egyetlen ork fér majd hozzá a lovashoz, tehát nem kell nagyon gyógyítgatni.
Az út hamarosan balra fordul, lassan megérkezel, mert két lovast fogsz földön heverve látni. Bűn lenne nem meggyógyítanod őket. A település északi részén már forró a hangulat. Nagy hévvel megy a nyiszab-kaszab, s ilyen meghívást neked sem illik ám elutasítani. A dolog nem fog túl nagy problémát okozni, feltéve, ha a földön fekvő alélt harcosokat meggyógyítod.
A Király nyughelye
A kocsmában beszélgetve Noira beavat titkába, néhány részletet ugyanis elhallgatott a karpereccel kapcsolatban, melynek felkutatása az ő titkos küldetése volt. Elmondása szerint régen a Világ több részre oszlott. Nagy mágusai elhatározták, hogy a Király kivételével senki sem teheti lábát a Nagy Mágus tornyába (természetesen annak engedélye nélkül). Minden tartomány mágusa karkötőt készített, melyekről a nép azt tartotta, hogy csakis az igaz király használhatja azokat. Tévedtek… és erre a szerzetesek is rájöttek. A kegytárgyakat ugyanis bárki használhatta. Minél hamarabb vissza kell térnetek, hogy felleljétek az elesett király sírját és megkaparintsátok az ékszert.
Haladjatok az úton, majd a kereszteződésnél forduljatok délre, míg egy faluba nem értek, melynek mágusát kicsit nehéz lesz lecsitítani, de miután sikerül lebeszélni kezdeti hibás döntéséről, megbékél és a Teleportálás Könyvét adja át. Tanítsd meg mágusnőddel, majd „gyakoroltasd” vele, hogy a varázslat hatótávolsága megnőjön, ugyanis kezdetben csak két lépésnyi (a küldetésben legalább 4-5 lépésnyire lesz szükséged).
Térj vissza az elágazáshoz, majd legerősebb harcosod állítsd céltáblának az ork íjászok ellen, varázslód kezéből vedd ki a botot, hogy gyógyítsa azt, majd néha-néha vess oda az ellennek egy-két offenzív varázslatot. Mivel a hídon lehetetlen átkelni, dolgod végeztével (mentsd el a játékállást, majd) teleportálj be mágusoddal.
Haladj a víz mentén nyugatnak, hogy minél kevesebb orkkal találkozz gyenge fizikumú embereddel. Ha jól megy minden, karakterednek csak két ártalmatlan szellemmel kell megküzdenie, ami nem nagy ellenfél.
Az elveszett kard nyomában
Fiatal, csapzott harcossal hoz össze a sors a kocsmában. Elmondása szerint nem éppen kiegyenlített küzdelemben a sárkányok földjéről menekült el, s apjától kapott kardot is elveszítette. Fél visszamenni, hisz egyedül kevés oda, megkér találd meg örökségét.
(Mivel sárkányokról volt szó én felbéreltem íjászokat is, de csalódnom kellett, ugyanis cheat nélkül egy fia sárkányt sem lehet előcsalni, szóval elegendő ha csak embereid viszed.)
Nemsokára ogrék lerombolt falujába érsz, amit a fiatal harcos dúlt fel néhai társaival. Közepén alélt ogre fekszik, s kér segíts rajta. Ha meggyógyítod igazán nagy meglepit fogsz neki szerezni, hisz nehezen fog hinni szemének: pont egy ember tesz vele jót. Szívességért cserébe szívesség, felajánlja, hogy beszél bátyjával, aki észak-nyugaton él társaival, hogy ha arra tévedsz ne bántson; majd elküld.
Össze is futsz vele, s megkér keresd meg bunkóját, amit elraboltak tőle, ő ugyanis nem fér be abba a sűrű erdőbe, melybe becipelték azt. Amint visszaviszed neki elmagyarázza, hogy falujuktól keletre egy híd található, melyet mágikus erdő védelmez. Bárki aki betér tűzlabdák áldozatává válhat. Ad egy tekercset, mely bizonyos százaléknyi tűz-védelmet biztosít (használd a leggyengébb karaktereden).
Még az erdő előtt felveheted a fiatal harcos kardját, aki a híd másik oldalán dél-keleten vár.
Az ártatlan áldozat
Aggódó apaként a boltos szól hozzád: lányát elrabolták. Kifizetné érte a váltságdíjat, de a rablók mágusok… és persze az összes tekercsek és amulettet akarják, magyarán tönkre menne. Megkér, hogy szabadítsd ki gyermekét.
Végre eléred a mágia földjét, de nem jutsz messzire. Az utat ugyanis mentális földfal torlaszolja el. Egyetlen, bár cseppet sem veszélytelen megoldás van csak, ha mágusnőddel átteleportálsz észak-kelet felé. Ha így teszel kisebb átjáróra jutsz, mely végén a kapcsolót átállítván a torlasz felbomlik.
Az út tehát dél felé felszabadul, majd nyugat felé fordul, hogy a híd után szellemekbe botolj. Néhányuk elhagyja a csatateret, és elindul segítségért. Ne hagyd őket, különben nyugodt pillanatod nem lesz, hogy felkészülj a mágusok elleni csatára.
Javaslom, hogy vedd ki mágusod kezéből a botot, és csak gyógyíts, majd a harcosok aprítanak, a faluban ugyanis kisebb tömeg ront majd rád. A kislány még sehol… észak felé van, egy torony tövében… rossz társaságban.
Kargallas
A kocsmában egykedvű lovag üdvözöl. Elmondja, hogy mestere földjét támadás érte, aki jutalmat fizet minden segítségért.
Falucskában találod magad, mikor valaki elmeséli, hogy eddig a sárkány segített rajtuk, ha baj volt. Most azonban nem jött, talán megbűvölték; amin bizonyos sárkány-italok tudnak csak segíteni. (Részemről megtaláltam az italt, de hogy mi a fenét kell vele csinálni arra nem jöttem rá - pedig lehet, hogy pofonegyszerű. Ezért most a „másik verziót” tálalom…)
A falvat északi részén hagyd el, majd sétálj át a hídon, hogy kedves ismerőssel találkozz: egy ogre akar veled edzést tartani. Amint kidől - de nem a fáradtságtól - hat harcos lép ki a mögötte levő barlangból. Megmagyarázzák a dolgot: ez a várból kivezető titkos járat. Azért vannak itt, hogy az ellenséget hátba kapják, s rögtön indulnak is.
Az ellen azonban agyafúrt volt, mert előreküldött néhány felderítőt, szerencsétlenségedre pont beléjük futsz. A vár előtt már áll a bál. Az irtózatos trollnak még ne ess neki, csak majd ha legyaktad a mágusokat (akik gyógyítják).
Haladj tovább a következő hídig, hogy a további felderítőkkel megoszd, hogy elvesztették a csatát”.
A kereskedő barátai
Részeges alak ül a kocsmában, kiben régi ismerősre lelsz. Sarindar, a kereskedő az, aki elvesztett mindent. Szabadító-akcióra kér fel benneteket, melynek során ha találtok valamit portékáiból, mind a tietek.
Viszonylag egyszerű küldetés ez, hiszen csak orkokat és goblinokat kell kiirtanod. Maga a pálya lóhere alakú (négylevelűre gondolok). Azt javaslom, először végezz a kisebb ellenfelekkel, majd összpontosíts valamely „levél” keményebb szörnyére. Ezeket sem kunszt legyőzni, hiszen mágikus fal akadályozza meg, hogy közeledbe érjenek (magyarán használj távolsági fegyvert/mágiát).
Ha megvagy, használd a kapcsolókat (kis fa pöcökkel), de vigyázz, mert nem minden kapcsoló szünteti meg a torlaszokat, néhányuk sötétséget, megint mások ártóbb varázslatokat aktiválnak.
Célod az, hogy a lóhere közepébe eljuss, ezáltal kiszabadítsd a túszokat.
A palást után…
Brian rövid kitérőt tesz. Elmeséli, hogy mikor Kargallosban voltatok megmentett egy embert, aki kék palástot viselt, melyen Tenses Nagy Mágus jelvénye volt. Amikor Kargallas helytartóját kérdezte afelől, ki támadta őket, az megmutatta a helyet, ahol a banditák tanyát vertek, és felkért benneteket megsemmisítésükre. Ha Fortuna is mellétek pártol, nemcsak jutalom üti markotok, de a palástos férfit is megtaláljátok.
Egy paraszt rohan elétek. Ő szerencsés volt, mestere már nem mondhatja el ugyanezt magáról, bár tudja hol vannak. Haladj először dél felé, majd az erdőn keresztül a térség legdél-nyugatabbik részére.
A kiszabadított férfi összevissza beszél valami teknősökről és amulettjéről, melynek segítségével azokat irányítja. Fárasztó napja lehetett… megkér keresd meg amulettjét.
Észak-kelet felé haladva kis faluba érkeztek, ahol megtalálhatod a kékpalástos férfit.
A banditák tanyája
Plagat városában a boltos megjegyzi, hogy ismerős számára ez a palást, mintha már látta volna… valaki eladta neki. A cél kideríteni ki áll a dolog mögött…
Goblin rohan előletek, remélhetőleg leesik a tantusz, ugyanis épp társait akarja figyelmeztetni a veszélyre, miszerint közeledtek. Gyorsan menj utána. Szembejön egy ogre is. Egyik harcosod küld előre, míg a másikkal ütöd, ugyanis a háttérből négy mágus gyógyítja.
Utóbbiak mögött van egy út, mely északnak vezet, bár hamar véget ér, s ekkor menj keletnek, hogy hídhoz érhess, melynek másik végén bronzvértes őr áll. Elmondja, informátoruk van a városban és tudják, hogy a palást után kutattok. Uruk megbízta őket likvidálásotokkal.
A következő célpont Fliver…
Brian esküje
Brian sejtése szerint, aki meg akar benneteket ölni ugyanaz a személy, mint aki a hordárt megfosztotta életétől. Hogy tarthassa magát szavához, Fliverbe kell mennetek.
Az út dél felé sokáig teljesen nyugodt, majd kelet felé fordul és teknősök tartanak fel benneteket. A híd túloldalán egy férfi áll, aki azzal kérkedik, hogy még senki sem léphette azt át az ő engedélye nélkül. Itt az idő, hogy bebizonyítsd, hogy a kivétel erősíti (?!) a szabályt.
Újabb híd után dél-kelet felé vedd az irányt, hogy ismét szedhess némi áldozatot. A tábla tanulsága szerint dél a helyes irány… nosza.
A következő hídnál már nem árt, ha felkészülsz (mentsd el), ugyanis kegyetlen csata veszi kezdetét itt. Dúld fel a banditák faluját… majd Brian kérésére siess Skrakan segítségére…
A tekercs
A karkötő, mellyel bejuthattok a toronyba és a palást, már markotokban van… a levél azonban egy bizonyos tekercsről is írt, mellyel a palást ereje aktiválható. Plagat boltosa erről is tud valamit, hisz pont ő adta el Veguldnak, a mágusnak.
Észak-nyugat felé, hídon átkelvén mágusok falujába érsz, ahol nem nézik társaságod túl jó szemmel, mindaddig, míg Reniestát meg nem pillantják. Veguld bemutatkozik, most már barátságosabb. Renieshta a tekercs felől érdeklődik, ami a mágusnál van, de hogy odaadja teljesítenetek kell kérését, a folyó másik oldalán levő egyének likvidálását…
A mágushölgy ott maradt ismerősei társaságában, miközben maradék embereddel menj tovább az immáron kelet felé forduló úton, majd egy hídon átkelvén dél felé, hogy újabb hidat láthass :). A következő erdőben két teknős caplat majd felétek mágus társaságban. Ajánlom itt is először a mágus lekötését, hogy ne tudja gyógyítani igen fejlett páncélzattal rendelkező társait.
Térjetek vissza a mágusokhoz (ha rögtön nyugatnak fordulsz az is jó), de mielőtt közelükbe érnétek mentsd el a játékot, mert lehet, hogy nehéz dolgod lesz, ugyanis most jön a meglepi… a mágus szerint ugyanis mindenki halottnak akarja tudni csapatod, amiért olyat tud, amihez „semmi köze”. Közlöm veled ők is a „mindenki” népes csoportjába tartoznak, még Renieshta is… Legfontosabb, hogy először a négy mágust verd le, ők ugyanis könnyebb ellenfélnek bizonyulnak, mint Renieshta.
Út a toronyhoz
Bár Renieshta árulása kicsit meglepő, tulajdonképpen minden adott: megtaláltad a karperecet, a palástot és már a tekercs is birtokodban van. Elérkezett az idő, hogy Rakh-Uimoir „ostromát” megkezdjétek.
Az út kelet felé halad, majd hamarosan összefuthatsz az önmagát hatalmasnak és irtózatosnak tituláló Kidunnal. Vigyázz vele, mert érintése paralizálhat! Folytasd utad, mely kiégett erdőn goblinok között vezet keresztül. A hegyet megkerülvén érdekes, mérgező leheletet (acid stream) kibocsátó torony tövében csontvázakkal futhatsz össze, majd hasonló, de már csak tűzlabdát dobálóval kelet felé, rengeteg goblin társaságában.
Most elég kemény rész következik… elmondom mi van ok? A dolog lényege, hogy pontosan keletre van egy híd, mely a toronyhoz vezet, de ha csak úgy elindulnál méregfelhők tömkelegét (ezt jó, ha tényleg nem próbálod ki) kellene kibírnod. Egyetlen megoldás adódik csupán: menj kicsit észak felé, míg a hegyek lábához nem értek, majd keletre - a hegyek mentén - míg a folyóhoz nem értek, és végül délnek, míg végre biztonságban át nem tudtok kelni a hídon. (Más kérdés az, hogy a hidat vajon ki őrzi :)).
A torony tövében eszméletlen férfi hever, egy elf, aki Skrakan szabadítására jött, de elbukott.
A sárkány foga
Szerintem igencsak morbid nőszeméllyel fogsz összefutni a kocsmában. Megbíz, hogy fizetség fejében szerezz neki sárkányfogat… hát, ha már kell neki.
|