hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

ismeretlen  2006.07.04. 21:00

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

 

Az Acl Testvrisg tged akar!

A jtk doboznak htoldalrl idzett mondatnl senki, a Fallout univerzumhoz kzel ll szemly nem vgyhat tbbre, magasztosabbra. Stki mltkori szmban megtallhat lersa utn n nem vllalkozom kisebb feladatra, mint a sajt tapasztalataimon nyugv, az FT vgigjtszshoz szksges sszes tipp s trkk sszefoglalsra. Induls eltt mindenkinek ktelezen ajnlom az 1.25-s javts teleptst - a csalddal, bartokkal, bartnkkel pedig gy kt htig szaktsatok meg minden kapcsolatot!

 

Karaktergenerls

Mint azt tudhatjtok, az FT-ben egyetlen karaktert kell ltrehoznotok, a tbbieket a soroz biztosnl vehetitek fel. Azonban, mg a korbbi Fallout-jtkokban ez a feladat komoly fejtrsre ksztetett, addig ebben - a jtk mivoltbl kvetkezen - viszonylag egyszer dnts eltt lltok.

A jtk hangslya az akcin van, a cl teht a minl agilisabb, tvolra is pontosan clz, gyorstzel s intelligens szemly ltrehozsa, aki a szerencsvel sem ll hadilbon. Elsknt a Jellemzket (Traits) vlasszuk ki: rendkvli elnyt jelent a Gyorstzels (Fast Shot) s a Tehetsg (Gifted). A jtk els felben, az „environmental armour” megszerzsig viszonylag vdtelen emberetek szmra ltfontossg, hogy hny akciponttal (AP) rendelkezik, hiszen a harcok jelents rszt krkre osztva vvja ellenfeleitekkel, ezrt a 10-es Gyorsasg (AG) ktelez. Ez nmagban azonban mg kevs, a fegyverekkel pontosan kell bnni, ehhez nlklzhetetlen a 9-es rzkels (PE). Gondoskodnotok kell arrl, hogy szintlpsekkor sok „tudspontot” kapjatok, emellett ellenslyoznotok is kell a Tehetsg negatv hatst, azaz a 9-es Intelligencia (IN) minimlis kvetelmny. A Karizma (CH) sajt karakteretek esetben, s az egsz jtkban is httrbe szorul, gy azt tegytek a legkisebb, 2-es rtkre - a magas rtk mellett egyedl a „Divine Favor” perk szl. A maradk pontokat ajnlott egyenl arnyban sztosztani, de lljon itt hozzjuk hrom fontos tancs: ha a Szerencse (LK) rtke legalbb 6-os, akkor a jtk folyamn emberetek kpes lesz a „Bonus Ranged Damage” perk elsajttsra, mely maximum 30%-kal nagyobb puszttst garantl tvolsgi fegyverekkel (ezt egsztik ki a „More Criticals” s a „Better Criticals” perkek). Az Ernlt (ST) ltfontossg a fegyverek hasznlatt illeten, azonban 6-osnl mgsem ajnlott nagyobb rtket vlasztani, mert a jtk egyik legjobb nehzfegyvert, a Browning M2-t (kvetelmny a 9-es Ernlt) a „Weapon Handling” perk segt hasznlni. Az llkpessg (EN) rtke eggyel nvelhet, ha megtalljtok a „Bunker Beta”-tl ltalban szaknyugati irnyban megtallhat „Gas Station”-t s ott megvsroljtok a mintegy 6000 ringpull rtk „Elixir of Life”-ot. Mr csak a Tudsok kivlasztsa maradt htra, itt mindenki vlasszon zlse szerint, de ne felejtstek ki a Kzi Lfegyvereket (Small Guns) s a Nehzfegyvereket (Big Guns). Igaz, hogy ez utbbi hasznlatra csak jval ksbb kerl sor, de megfelel jrtassg esetn azok azonnali alkalmazsval nagy elnyre tehettek szert. Hasznosak lehetnek mg: Lops (Steal), Csapdk (Traps), Lopakods (Sneak) vagy az Energiafegyverek (Energy Weapons) is, a Zrfeltrsre (Lockpick) mr a harmadik/negyedik kldets eltt lesz megfelel embered Rebecca szemlyben.

 

Taktikus tancsok

1, Brahmin Wood

A kldets nem egyedl, hanem Stitch, s Farsight trsasgban kezddik. Mivel mindhrman gyatrn kezelitek a fegyvereket, ezrt f taktika a bjcska: szp lassan, rejtzkdve, lehetleg kszva kell megkzeltennk az ellenfeleket, majd a fedezkbl kilpve lnnk, s oda visszalpnnk. A trkpen jelzett ht pontot sorrendben rjk el, hiszen a raiderek ltal megszllt falu valsgos labirintus. A telepls kzepn ll hzban tartjk fogva a lakosokat, itt kt rrel kell vgeznnk, hogy kiszabadtsuk ket. A fpletben Horust, a bandavezrt s kzvetlen testrsgt talljuk, legyzskben a „hunting rifle”-ok nyjtanak hathats segtsget.

 

2, Freeport

Hrom j csapattag felvtele utn induljunk tnak. A kiszradt folymedren dlen keljnk t, beszljnk a besgval, s prbljuk meg szak fel haladva a kinti rsget meglepni, gy nem marad idejk a riadztatsra (riasztk). Koncentrljuk erinket, lehetleg nyugati irnybl hatoljunk be a mlladoz pletbe, robbantsuk fel az alkoholfinomtt, majd egszen keletig tiszttsuk meg a terepet. Kvetkezhetnek a strak: vlasszuk kett csapatunkat, gy gyorsabban vgznk a raiderekkel, vgl ne kegyelmezznk O’Reillynek sem. Csak ezutn beszljnk a trzsfnkkel, majd a tallt kulcsokkal nyissuk ki Ripley celljt s az szakkeleten ll hz ajtajt is.

 

3, Rock Falls

Keleti irnyba tiszttsuk meg a bzis oldalt, majd vatosan lopzzunk a fbejrat rei mg. Vratlan tmadsunk meghozza gymlcst, az rktl megritktott kapun azonban mg ne menjnk be, elszr az szakra tallhat roncstelepet s benzinlerakt semmistsk meg. Bent a hzakban hrom raider parancsnokot (Daisy - nla van a keleti ajt kulcsa, Luke s Bo) tallunk, persze komoly rsggel. A terep megtiszttsa utn szabadtsuk ki a foglyokat (Diesoon celljnak kulcsa a tle dlre tallhat hzban az egyik r zsebben lapul), s beszljnk velk. Kelet fel haladva vigyzzunk az istll utni aknamezn, majd hatoljunk be a bzis szvbe. A fenti rk alatt ksszunk el, majd a lpcsn felbaktatva tmadjuk le ket, akrcsak a hzban talltakat. Az alagsorban bujkl Jesse, a f-f raider, kldetsnk utols clpontja; tvozs eltt a szfet se hagyjuk rintetlenl!

 

4, Macomb

Ne bajldjunk a Hummerrel, Rebeccval megersdve elszr tiszttsuk meg eltte az utat, klnsen a tetkn elhelyezett rszemekre vigyzzunk. A msodik kapu kinyitsa utn (a kulcs holltt a magban beszl raider rulja el) a homokzskok mgtt lapul raktavets rre fordtsunk nagy gondot, de a hzban megbj grntosra is vigyzzunk. A knyvtrossal beszlve annak ellopott szemvegnek keressre indulunk (ne vegyk meg/el tle a knyvet), m a negyedik kapu eltt mr molotov-koktlokat hajigl civilekkel is sszetzsbe kerlnk. A keleti ton vigyzva haladjunk elre, hiszen al van aknzva, a tetk pedig tmve vannak jl clz raiderekkel. A keresett trgy a knyvtr plettl keletre fekv hzban (ebben sugrzik a frdszoba), egy lda mlyn rejtzik. Vigyk vissza azt gazdjnak, knyvet kapunk rte ajndkba - persze XP-t is. Az utols kapunl s azon tl mintegy 6-7 ellenfl, kztk egy raktavett szorongat is tallhat, legegyszerbben a mesterlvszeket a tetre helyezve szabadulhatunk meg tlk, vgl mindenkivel szlljunk be a terepjrba.

 

5, Preoria

Minden embernknl legyen Rad-X s Radaway (a trzs tagjaitl is kapunk ajndkba), mieltt a fld al ereszkednnk. A nyugati szobk egyikben srga kulcsot tallunk, majd a megfelel ajtval lezrt szobban, a lila szekrnyben az els elemet. Haladjunk dl fel, s gyelve az rtornyokra hatoljunk be a genertorhoz, s kapcsoljuk vissza az energiaelltst. jabb srga kulcs (a htben), az ajt mgtt azonban csapdval elltott szekrny. Az idkzben kinylt kapunl valamelyik ember lpjen a kapcsolhoz, a tbbiek az ajtk el: amint feltrulnak, rohanjanak t a szobkon, majd jbl hzzuk meg a kapcsolt, gy remlhetleg a felsznen a trzs tagjai kzl senki nem veszti lett: a lila szekrny a msodik elemet rejti. Mieltt a sugrfertztt rszbe lpnnk, vegynk be az emberekkel egy-egy Rad-X-et: a fteremben talljuk Roachort, a cstnyok kirlyt, mgtte a szekrnyben (igen, ez is lila) a harmadik elemet. A felsznre rve beszljnk mindkt elljrval, gy XP-t s mg egy elemet kapunk.

 

6, Quincy

A vrost megszlltk, gy nemcsak az emberek, de a ghoulok is veszlybe kerltek. Msszunk fel annak a hznak a tetejre, ahol a szirna van, majd kerljnk a parancsnok mg, s egy sorozattal tertsk le. Hillary - megmentsrt cserbe - neknk adja a riasztt kikapcsol kulcsot, de j feladatokkal is ellt. Ha kikapcsoltuk (XP), akkor a keleten ll szrke plet alagsorba menjnk, kapcsoljuk le a villanyt, majd ljk le a fogva tartkat (a kkruhs nn legyen a hangsly), hatstalantsuk a robbanszerkezeteket, s szedjk fel ket. Kvetkez utunk vezessen a bordlyba, ktoldali ostrommal hallos ldozat nlkl fel tudjuk azt szabadtani (de rkezhetnk ide akr a fldalatti jraton keresztl is). A vroshza (kk emblma virt az elejn) tetejrl bejuthatunk annak belsejbe, st az rk s a deathclaw mellett is ellopakodhatunk, egszen a lnyig: ismt tbb oldalrl tmadva knny diadalt arathatunk. Kvetkezhet a vastlloms, majd a ghoul-negyed, ahol igencsak komoly harcokba keveredhetnk, de ha megmentjk Gorgit, akkor innentl kezdve akr ghoulokat is felvehetnk csapatunkba. Mg mieltt betrnnk a brtnbe, nzznk krl a trkpen, gy rbukkanhatunk a templomban, majd pedig a lezuhant helikopter mellett rejtz kt-kt deathclaw-ra is. A vroshza fldszintjnek keleti szobjbl nyl fldalatti folyosn juthatunk a brtn pletbe, itt elszr a fldszinten tallt rkkel vgezznk, majd azonnal rohanjunk az emeletre, s mentsk meg Warden Felixet. A polgrmester asszonyhoz visszatrve a kldetst sikeresen teljestettk.

 

7, Mardin

A felsznen szmos r, cstny s skorpi fogad, de velk knnyen elbnunk. Nluk nagyobb veszly a sugrfertztt roncstelep s temet, de a beastlordok sem okozhatnak gondot. Legknnyebb dolgunk akkor lesz, ha a plya kzepn tallhat, hatalmas nylson keresztl ereszkednk al, hiszen elszr csak bogarak tucatjaival kell megkzdennk. A cellk mellett elrkeznk a Matriarch brtnhez is, itt azonban az rk mr rejtznek s nehezen szrevehetk. Hiba talljuk is meg a kulcsot, mg ne engedjk ki a foglyot, elszr menjnk a trnterembe, ahol Emperor Daar s ksrete tartzkodik. Hossz harcok rn tiszttsuk meg a rejtekhelyet, majd csak ekkor engedjk szabadon a fogva tartott embereket s a deathclaw kirlynt - gy innentl kezdve mr ilyen „szrnyeket” is toborozhatunk a bunkerekben.

 

8, St. Louis

Mindenkppen vigynk magunkkal orvost! Elsknt a szigetet pucoljuk ki, itt talljuk meg a Fang Squad fldi maradvnyait, s az egyik lda mlyn az els „sniper rifle”-t. szaknak haladva az aknamez fel vezet hdon induljunk tnak, egszen a Talon Squadig meg se lljunk, gygytsuk meg ket, hozzuk ide az APC-t s hagyjuk itt. Szmoljuk fel keleten az erdtl dlre s a lvszrkokban rejtz - itt segtsnk a bajbajutott Burke-n - sszes mutnst, majd kezdjnk el a keleti rszen lvldzni. Mesterlvszeink a tvolbl knnyen vgeznek a falakhoz csdl, nehzfegyveres mutnsokkal, majd lopakodva kerljk meg az erdt, s keleti irnybl hatoljunk be. A nhny, mg letben maradt mutns kivgzse utn pakoljunk be az APC csomagtartjba, s vgezznk a kldetssel.

 

9, Jefferson

A ktszemlyes scouter ngyilkosjellteknek val, mi inkbb az elttnk ll hzba jussunk be, annak nyugati oldalrl - az aknkat ne felejtstek el kikerlni! Ha vgeztnk, kvetkezhet az els genertor, melyet mindssze kt mutns vd, majd araszoljunk tovbb a msodikhoz, ahol azonban mr kt rtorony is szrja az ldst. Idkzben megtalljuk els lngszrnkat, azonban rvid hattvolsga miatt e ltvnyos fegyver teljesen hasznlhatatlan. A harmadik genertor sztlvsvel feltrul a gyr risi mret kapuja, majd a mutns parancsnok prblja utunkat llni. A gyrba lpve beszljnk a tudssal, s semmistsk meg a negyedik genertort is; a bzisra val visszatrs eltt ne felejtsk el a zrt cellt feltrni, s ltogassunk el a radioaktv alagtba is.

 

10, Kansas City

Ehhez a kldetshez mr „kifejezetten ajnlott” a nehzfegyverek profi kezelse. Elsknt a katedrlist kell megvdennk, melyet a mutnsok hrom oldalrl ostromolnak: szakra elg leggyengbb embernket kldeni (innen csak ngyen rkeznek), nyugatra ajnlott kt ember elhelyezse, dlre pedig a maradk hrom, ide kldjk a legjobb lvszeket - tegyk mindezt krnknti mdban, hogy legyen idnk mindenkit a kvnt helyre juttatni. Amint szakon s keleten a tmads megsznt, kldjnk t mindenkit dlre, nehogy valaki tjusson a vdelmi vonalakon. Ezutn nzzk meg a trkpet, kutassuk fel a mutns parancsnokokat (mindhrmat), s vgezznk velk (az egyikk melletti ldban talljuk meg a jtk legjobb 12ga tltnyt hasznl puskjt, a „pancor jackhammer”-t). A kunyhkba nem kell a bejraton t bemennnk, valamelyik irnybl ltalban be tudunk lni. Teljesen tiszttsuk meg a terepet, hiszen csak ekkor trhetnk vissza Bishophoz, s teljestettk a plyt.

 

11, Osceolla

A kiindulsi ponttl szaki s keleti irnyban is tallkozunk egy-egy rjrattal, szabaduljunk meg tlk, majd dlkeleti irnybl kzeltsk meg az erdtmny mellett magasod rtornyot. Mesterlvszeink leszedik a tetejn posztol rket, s mris rltst nyernk a falakon bell elhelyezkedkre, st nhnyat le is vadszhatunk kzlk. A roncstelep s a lezuhant zeppelin krbekutatsa (aknamez!) utn szedjk ki az egyik kapunl ll rket, majd msik mesterlvsznkkel egyms utn intzzk el az amgy is vaksi mutnsokat. Raktavet segtsgvel vgezznk az udvaron sszetmrl rkkel, majd ereszkedjnk a fld al. A szk szobkban vatosan haladjunk, a gzhordkat j messzirl ljk ki, a brban klnsen vigyzzunk (lngszrs az ajt mgtt). Gammorin s mutns hvei knny ellenfelei az immr a Browningot is kivlan kezel csapattagjainknak, ettl fggetlenl az aktatskt s az asztal lbnl, a fal takarsban lv holodiszket se hagyjuk rintetlenl.

 

12, Junction City

A kldets elejn nyugodtan beszlgessnk, sajnos Chuck hamistvnyt sz rnk. Casey apjt meggygytva a lny csatlakozik az Acl Testvrisghez. Az els robotdarabot a csapostl vehetjk meg/el, majd a msodikat Juantl. Vigyzzunk arra, hogy amint a msodik darab a birtokunkba kerl, a reaver erk tmadsba lendlnek, teht rdemes mindenkit, kivve az zletel csapattagot az szaki kapuhoz helyezni. A nehzfegyverek az energiafegyverek ellen is hatsosak, st a mesterlvsz puskk is kivlan alkalmazhatk. Ha a tmadkat megsemmistettk, a hzban talljuk meg a harmadik robotdarabot, majd a vrosba visszatrve s ott a polgrmesterrel beszlve kirdemeljk az utols, negyedik elemet is. Ha mg csatangolunk, akkor a plya dlnyugati rszn fekv hz krnykn is belebotlunk nhny reaverbe, az szaknyugati trsgben tallhat ltra pedig patknyokkal teli fldalatti jratokba juttat.

 

13, Coldwater

Knnyedsge miatt rdemes elrevenni: nincs ms dolgunk, mint megtallni a tolvajokat, s visszaszerezni tlk a 3 ellopott „power armour”-t. Kpzettsgeink s fegyvereink lehetv teszik, hogy az egsz kldetst CTB-ben jtsszuk vgig. A ngy szintre osztott telepls els rszben tallkozunk Don Vinchenzval, aki a harmadik szinten megtallt Ma Baker hallt szeretn elrni; semmi szksg nincs flsleges atrocitsokra, ezrt ne engedelmeskedjnk! A negyedik szinten rgtn sszefutunk az els tolvajjal, lngpisztollyal hadonszik, ne engedjk magunkhoz kzel. Nem sokkal ksbb hatalmas, aknkkal telirakott terepen kell keresztlvergdnnk, amg megrkeznk a dli rszen fekv ajtnylshoz. Innen rltunk a msodik tolvajra s embereire, ket se kmljk. Vgezetl a harmadik enyveskezt, Guldosciavt a nagyteremben talljuk szmos bartjval egytt, de k sem okozhatnak gondot, ha lekapcsoljuk a vilgtst. Juttassuk vissza az eltulajdontott pnclokat, trjnk vissza a bunkerbe, s vegyk meg els „power armour”-unkat.

 

14, Great Bend

j szerzemnynket helyezzk az energiafegyvereket jl kezel (legalbb 125%) csapattagunkra, majd indtsuk t tjra. Jake utn rgvest megtalljuk Ripley knyvekkel teli holttestt - ha kiszabadtottuk t a msodik kldets sorn. Az els kapun thaladva raktrplethez rkeznk, melyet lzerrel felszerelt „security bot”-ok vdenek: igen pontosan cloznak, s nagy sebeket ejtenek. A roncstelepre rve szmos robottal keverednk kzelharcba, de vgl csak elrjk Glorit. A hdon tkelve s a vdelmen tjutva rkeznk el az aclntdbe, itt „load lifter”-ek tmege tr rnk, jobb ket tvol tartani a csapattl; a Browning kzelrl leadott sorozatai garantltan meglltjk ket. A srlt „pacification bot”-tal, majd a kapu kinyitsa utn a kinti kiborgokkal is vgezznk, legvgl pedig a prsudvaron tallhat ellenfeleket rendezzk le. Tvozs eltt nzznk krl a kiszradt folymederben is.

 

15, Newton

A tankot ne hasznljuk, inkbb a kezdponttl dlkeletre tallhat pletet tiszttsuk meg, majd az emeletrl lvldzzk le az alant repked „hover bot”-okat, de vigyzzunk azok raktira. Menjnk t a hdon a trkpen egyes szmmal jellt pletbe, trjnk t a robotokon, s beszljnk az orvosi csapat vezetjvel, majd vezessk t ki a megadott helyre (nem kell neki ksretet adnunk, ha biztonsgos tvonalat vlasztva tereljk ki). szak fell kzeltsk meg a kettes szmmal jelzett pletet, de a fbejraton keresztl nem ajnlott behatolnunk, inkbb lopakodjunk be a rsen, fel az emeletre, kerljk ki a csapdkat, s hzzuk meg a kapcsolt, gy mindhrom rtornyot kikapcsoltuk (ne felejtsk kivenni bellk a Browningba val muncit). Beszljnk a nagykvettel, majd t is vigyk biztonsgba. Kvetkezhet a harmadik szemly: nhny roboton tverekedve magunkat az alagsorban meg is talljuk, radsul itt szerezhetnk EMP prototpust is. Miutn t is a znba helyeztk, induljunk meg a Nuka Cula gyr fel, tucatnyi „scurry bot” lelvse utn szabadtsuk ki a tbornokot, majd ltogassunk el a barakkokhoz: a labirintusszeren sszekttt pleteket rdemes teljesen tkutatni, jutalmunk a htbe rejtett „advanced power armour”. Visszafel vgezznk a mg mkd robotokkal, javtsuk meg a tankot, s hagyjuk el Newtont.

 

16, Canyon City

Mindenkppen legyen olyan embernk, aki a nehzfegyvereket kivlan kezeli. Induls utn keleti irnybl 6 robot tmad rnk, visszaversk utn ne hagyjuk nluk a robbanszerkezeteket s a detontort sem, hiszen ezeket a tlteteket kell elhelyeznnk az energiafejlesztk talapzata mentn, majd kzs frekvencit vlasztva nekik egyszerre felrobbantani azokat. Tegyk a helyre az elst, az udvart azonban a takarsban lv fldalatti jraton keresztl hagyjuk el, gy az rtornyok mg kerlve azokat ki is kapcsolhatjuk. Innentl lp fszereplv raktavets embernk, aki a kiltt tornyokbl maghoz vett raktkkal indul tjra: elsknt az ts s a hatos fejlesztt keresi meg, tkzben mg egy „pacification bot”-ot is elpusztt. Mindenkppen vigyk magunkkal az innentl kihagyhatatlann vl „sunbeam gattling laser”-t, msrszt hasznljuk a szmtgpes terminlokat (XP). A kettes szmot visel clpontot dlrl indulva keressk fel kapcsolval hatstalantva a bent vrakoz rtornyokat, vgl pedig a hrmas s a ngyes clpont krzett is tiszttsuk meg. Miutn mindegyik lbhoz elhelyeztk a robbanszereket, reptsk azokat a levegbe, vgl ne felejtsk el az sszes raktt magunkkal vinni (nekem mintegy 180 maradt)!

 

17, Buena Vista

Utunkat elzze meg „power armour”-ok s megfelel munci vsrlsa, tovbb hozzunk magunkkal olyasvalakit, aki magas fokon rt a tudomnyokhoz (ne zavarjon meg minket a paladinos bejtszs, mert menthetetlenek, mg Percy is, akivel ksbb tallkozunk). Trkpnk nem mkdik, csak embereink ltsra tmaszkodhatunk: els clunk a plya dlnyugati sarkban tallhat kezelkonzol. Kapcsoljuk ki vele az ermezket, majd dli irnybl induljunk a fkapu fel; a „behemoth” kellemetlen meglepets, de elektromgneses fegyverekkel s grntokkal knnyen megtrhet. A kls rsz tfslse utn nyissuk ki a kaput (tudomny), elszr az rtornyokat ljk ki biztonsgos tvolsgbl, majd vatosan ereszkedjnk le. Amint a komplexum belsejbe rnk, 7, addig rejtett „security bot” tmad rnk, m mostani felszerelseinkkel nem okozhatnak gondot. Vgig megfontoltan haladjunk elre, a legnagyobb veszlyt ltalban az rtornyok jelentik majd. Az ermezt jabb terminllal kapcsolhatjuk ki, a konzol pedig j informcikkal szolgl. Clszer elszr az szaknyugati, majd a dlnyugati energiafejlesztket megsemmisteni, s csak azutn indulni meg a reaktor fel. A ktszrny ajtt az rrepl melletti terminllal nyithatjuk ki, a benti rsg legveszlyesebb tagjai a „hover bot”-ok lesznek. A kt turbina kilvse utn a reaktor a levegbe repl.

 

18, Scott City

Hossz, nagyon hossz csatkra kszljnk fel, lelkileg is. Ahhoz, hogy a trkpnk jra mkdkpes legyen, meg kell semmistennk a ngy zavarllomst. Elszr a roncstemett vegyk clba; dl fell tmadjunk, kszljnk fel a „pacification bot” feltnsre, amelyet rengeteg egyb robot is segt. Hamarosan kt, az utcn rjratoz „behemoth” is rnk ront, de a grntoknak nem llhatnak ellen. gy haladjunk, hogy utoljra az internl tbor llomst robbantsuk fel, gy a foglyok kiszabadtsakor a visszakapott trkp komoly segtsg. A tovbbiakban dlrl kzeltsk meg a gyrkzpontot, a tetn mesterlvszeket lltsunk fel, s igyekezznk a kt, kzelben tallhat „behemoth” figyelmt felkelteni. Rengeteg robot legyzsvel jutunk fel a kzps plet harmadik szintjre, ahol megtalljuk Barnaky holttestt (lnct ne felejtsk), majd a jtk eddigi egyetlen „MEC gauss minigun”-jt s a keresett kereskedt, Kerrt, aki let-hall kztt lebeg (ha eltte a fldszinten hasznltuk a terminlt, akkor az rtornyok nem lnek). Szabadtsuk meg knjaitl, majd szecskzzuk szt a tbbi pletben llomsoz robotokat (az egyik dugig teli „hover bot”-okkal!), vgl fektessk le az utols „behemoth”-ot, s hagyjuk el a vrost.

 

19, Cheyenne Mountain

Knyes csomagot kell biztonsgosan eljuttatnunk a „Vault 0” atombiztos kapuja el. Mesterlvszeink eltt egszen a lanks emelkedig nincs akadly - azrt az aknamezt kerljk el, s a benyl kanyonokban vigyzva haladjunk. Az itt felbukkan „pacification bot” nmaga nem kihvs, de a tloldalrl rnk zdul sortz kimrtebb haladsra ksztet. Tisztzzuk le a terepet egszen a hdon ll, „gauss rifle”-t hasznl robotig - az rtornyot belertve -, majd legalbb kt emberrel msszunk fel a ltrn. A rendkvli magassgnak hla, innen rltunk minden megmaradt robotra, s knnyedn leamortizljuk ket, akrcsak az rtornyokat. Nem marad ms htra, mint 5 embernket beksrni a bunkerba, az utols pedig elhelyezi a bombt, majd maga is futsnak ered. Mg pp idben, a robbans eltt rnk vele fedezkbe.

 

20, Vault 0

Legnagyobb meglepetsnkre bent paladinokkal tallkozunk, tlk felszerelst vsrolhatunk, majd hasznljuk a terminlt (tudomny), a kinyl ajtn betdul robotokat azonban hagyjuk tmeneti segtinkre. Szerencss esetben valamelyikk meghal, vagy legalbb fegyvert vlt, gy itt is nagyszer tzerre tehetnk szert (MEC gauss minigun, sunbeam gattling laser). Elszr a „Security” rsz terminljig kell eljutnunk, mely megnyitja elttnk az utat a „Cryogenics” rszlegbe. Sajnlatos mdon itt nhny „vault 0 citizen” is letnkre tr, gy velk is vgeznnk kell: amennyiben a terminlt nem tudjuk hasznlni (magas tudomny-rtk szksges), akkor a levgott fejjel is kinyithatjuk a „Power” rszleg kapujt. Hossz harcok utn rkeznk meg az energiafejlesztkhz, mindhrmat aktivlva az ellts visszall. Trjnk vissza a kiindulsi pontunkhoz, majd a lifttel az utols helysznre rkeznk meg. A kapunyits utn a kiborg Barnaky s testrei vesznek krbe: a lncnak hla, nem tmad meg minket. Kvetkezik ngy rtorony, mg vgre megrkeznk a Calculatorhoz: ljk szt az agyakat, ezutn a folyamatosan kitrul ajtk s az utols agyvel megsemmistse meghozza az eredmnyt: a szuperszmtgpet vd burok megsznik ltezni. Beszljnk a gppel, a dnts, a jv a mi keznkben van…

 

Nhny hasznos tudnival

*Az akcin lv hangsly a csapat tbbi tagjn is rzdjn: nincs szksg klnleges emberekre, nlam Stitch volt az univerzlis doktor-tuds-szerel-sofr, teht egyetlen emberem, aki nem lvldztt (4-es rzkels); a csapdkat Malice kezelte, a zrakkal pedig Rebecca birkzott meg. Csapattagjaim a jtk vgn tbb mint 210%-kal kezeltk az adott fegyvereket, ez igencsak jl jtt.

*A napszakok hatst rdemes kihasznlni, gy mindig a neknk elnys idben tmadjunk: lopakods-jjellt karakterekkel ne lljunk le nappal kldetst teljesteni! Ehhez kapcsoldik, hogy a mutnsok jszaka frtelmesen rosszul ltnak, nemcsak nappal vaksik.

*A knyveket mindig olvastassuk el megfelel embernkkel, de a „scout handbook”-ot csak sajt karakternkn hasznljuk, gy a jtk kzeptl minden vletlen tallkozst el tudunk kerlni.

*Karaktereink egyms kztt legegyszerbben lopssal cserlhetnek trgyakat.

*Hasznljuk ki, hogy a jrmvek raktere vgtelen, pakoljuk meg bsgesen cuccokkal, majd adjuk el ket. Ugyanez a recept imigyen szl a kldetsek vgn: valakivel lljunk a kilp znra, majd hordjuk tele a htizskjt, egyltaln nem gond, ha mozogni sem tud, majd a bzison megoldjuk ezt a nehzsget.:)

*A j doktor megfizethetetlen, hiszen „paramedic bag”-jvel minden llapot elmulasztsra kpes, legyen karakternk akr crippled/winded/blinded/concussed.

*Az APC megjelense utn csavarogjunk a sivatagban, a pnclozott jrm fedezkbl elbnhatunk a mutnsokkal is: lelvskrt sok XP-t, felszerelseikrt sok pnzt kapunk, radsul Browning-muncink is lesz bven.

*Mutnsok ellen trekedjnk a kzre leadott, clzott lvsre, mert ha sikerl (crippled), akkor nem tudjk hasznlni nehzfegyvereiket.

*A csapat lehetleg csak emberekbl lljon, az utols plyk kemny ignybevtele csak „advanced power armour” viseletvel lhet tl.

*Drogok: hatsukat ltalban sokig fejtik ki, teht akr egy teljes plyt teljesthetnk velk, uthatsuk kezelsre pedig a sivatagi szguldozs kivlan alkalmas. Ha nem hasznljuk ket, akkor is szedjk ssze mindet, s adjuk el.

*Csapatunk tagjainak megvlasztsakor alapvet szempont az rzkels mrtke legyen, messzire s pontosan lni csak magas rtkkel lehet.

*Ajnlott perkek: Action Boy, Better Criticals, Bonus Ranged Damage, Bonus Rate of Fire, Brown Noser (hamarabb elrhet j csapattagok s magasabb szint felszerelsek a bunkerekben), Divine Favor, Flexible, Gain, Here and Now, More Criticals, Mutate! (gy vlaszthatunk mindenkinl „Fast Shot” Tudst), Pickpocket, Sharpshooter, Sniper, Tag!, Weapon Handling. Kvetelmnyeikrl a kziknyvbl tjkozdhatunk.

*TB vs. CTB. A jtk els felt szinte vgig krkre osztott mdban jtszottam le, aztn a j pnclzat s a kivl fegyverek a vltozs szelt hoztk: ttrtem a valsidej harcokra, egyszerre egy/kett/hrom embert irnytottam, akiket srlseikbl Stitch frcelt-eszkblt ssze. Ilyen mdon egyrszt sokkal tempsabban teljestettem a plykat, msrszt kevesebb lszert hasznltam fel.

*Fegyverek: a jtk fzisokra bonthat, minden fzisnak megvan az uralkod (l)fegyvere. A ksztk, sajnos, hiba halmoztak el minket majd 130 flvel, sszesen alig tzet rdemes hasznlni. Lehetsg szerint hasonlkkal lvldzzn mindenki, gy legalbb muncibl nem kell tbbflt magunkkal cipelni. Ajnlott fegyverek a jtk utols fzisban: sunbeam gattling laser (messze a legjobb), Browning M2, MEC gauss minigun, pancor jackhammer s rocket launcher (ez utbbi kett EMP muncival megtltve).

*Kzelharc: az FT nem az a jtk, ahol ezt ki lehet hasznlni. Komolyabb ellenfelek esetn eslyetek sincs a kzelkbe kerlsre, gyhogy a „rszeg karats fejre vagy CPU-ra mrt kritikus tseit” felejtstek el.:(

*Random Encounters: tlnyom rszk geg, utals, tisztelgs vagy fraszt szviccek laza halmaza. Felkutatsuk a jtklmnyt nveli, jelents pluszt azonban a „Gas Station”-n kvl egyik sem ad.

*Nhny rtkes dolog: aknk, raktk, grntok, munci, drogok. A bzisokon mindezekrt jl fizetnek, rdemes ket visszacipelni.

*A hina boltosok miatt ne rezznk lelkifurdalst, a bzisokon s a misszik NPC-itl egyarnt lopjunk el mindent, amit csak tudunk. Ez fkpp az egszsggyi felszerelsekre legyen igaz!

 

Az Acl Testvrisg tged akar!

A jtk doboznak htoldalrl idzett mondatnl senki, a Fallout univerzumhoz kzel ll szemly nem vgyhat tbbre, magasztosabbra. Stki mltkori szmban megtallhat lersa utn n nem vllalkozom kisebb feladatra, mint a sajt tapasztalataimon nyugv, az FT vgigjtszshoz szksges sszes tipp s trkk sszefoglalsra. Induls eltt mindenkinek ktelezen ajnlom az 1.25-s javts teleptst - a csalddal, bartokkal, bartnkkel pedig gy kt htig szaktsatok meg minden kapcsolatot!

 

Karaktergenerls

Mint azt tudhatjtok, az FT-ben egyetlen karaktert kell ltrehoznotok, a tbbieket a soroz biztosnl vehetitek fel. Azonban, mg a korbbi Fallout-jtkokban ez a feladat komoly fejtrsre ksztetett, addig ebben - a jtk mivoltbl kvetkezen - viszonylag egyszer dnts eltt lltok.

A jtk hangslya az akcin van, a cl teht a minl agilisabb, tvolra is pontosan clz, gyorstzel s intelligens szemly ltrehozsa, aki a szerencsvel sem ll hadilbon. Elsknt a Jellemzket (Traits) vlasszuk ki: rendkvli elnyt jelent a Gyorstzels (Fast Shot) s a Tehetsg (Gifted). A jtk els felben, az „environmental armour” megszerzsig viszonylag vdtelen emberetek szmra ltfontossg, hogy hny akciponttal (AP) rendelkezik, hiszen a harcok jelents rszt krkre osztva vvja ellenfeleitekkel, ezrt a 10-es Gyorsasg (AG) ktelez. Ez nmagban azonban mg kevs, a fegyverekkel pontosan kell bnni, ehhez nlklzhetetlen a 9-es rzkels (PE). Gondoskodnotok kell arrl, hogy szintlpsekkor sok „tudspontot” kapjatok, emellett ellenslyoznotok is kell a Tehetsg negatv hatst, azaz a 9-es Intelligencia (IN) minimlis kvetelmny. A Karizma (CH) sajt karakteretek esetben, s az egsz jtkban is httrbe szorul, gy azt tegytek a legkisebb, 2-es rtkre - a magas rtk mellett egyedl a „Divine Favor” perk szl. A maradk pontokat ajnlott egyenl arnyban sztosztani, de lljon itt hozzjuk hrom fontos tancs: ha a Szerencse (LK) rtke legalbb 6-os, akkor a jtk folyamn emberetek kpes lesz a „Bonus Ranged Damage” perk elsajttsra, mely maximum 30%-kal nagyobb puszttst garantl tvolsgi fegyverekkel (ezt egsztik ki a „More Criticals” s a „Better Criticals” perkek). Az Ernlt (ST) ltfontossg a fegyverek hasznlatt illeten, azonban 6-osnl mgsem ajnlott nagyobb rtket vlasztani, mert a jtk egyik legjobb nehzfegyvert, a Browning M2-t (kvetelmny a 9-es Ernlt) a „Weapon Handling” perk segt hasznlni. Az llkpessg (EN) rtke eggyel nvelhet, ha megtalljtok a „Bunker Beta”-tl ltalban szaknyugati irnyban megtallhat „Gas Station”-t s ott megvsroljtok a mintegy 6000 ringpull rtk „Elixir of Life”-ot. Mr csak a Tudsok kivlasztsa maradt htra, itt mindenki vlasszon zlse szerint, de ne felejtstek ki a Kzi Lfegyvereket (Small Guns) s a Nehzfegyvereket (Big Guns). Igaz, hogy ez utbbi hasznlatra csak jval ksbb kerl sor, de megfelel jrtassg esetn azok azonnali alkalmazsval nagy elnyre tehettek szert. Hasznosak lehetnek mg: Lops (Steal), Csapdk (Traps), Lopakods (Sneak) vagy az Energiafegyverek (Energy Weapons) is, a Zrfeltrsre (Lockpick) mr a harmadik/negyedik kldets eltt lesz megfelel embered Rebecca szemlyben.

 

Taktikus tancsok

1, Brahmin Wood

A kldets nem egyedl, hanem Stitch, s Farsight trsasgban kezddik. Mivel mindhrman gyatrn kezelitek a fegyvereket, ezrt f taktika a bjcska: szp lassan, rejtzkdve, lehetleg kszva kell megkzeltennk az ellenfeleket, majd a fedezkbl kilpve lnnk, s oda visszalpnnk. A trkpen jelzett ht pontot sorrendben rjk el, hiszen a raiderek ltal megszllt falu valsgos labirintus. A telepls kzepn ll hzban tartjk fogva a lakosokat, itt kt rrel kell vgeznnk, hogy kiszabadtsuk ket. A fpletben Horust, a bandavezrt s kzvetlen testrsgt talljuk, legyzskben a „hunting rifle”-ok nyjtanak hathats segtsget.

 

2, Freeport

Hrom j csapattag felvtele utn induljunk tnak. A kiszradt folymedren dlen keljnk t, beszljnk a besgval, s prbljuk meg szak fel haladva a kinti rsget meglepni, gy nem marad idejk a riadztatsra (riasztk). Koncentrljuk erinket, lehetleg nyugati irnybl hatoljunk be a mlladoz pletbe, robbantsuk fel az alkoholfinomtt, majd egszen keletig tiszttsuk meg a terepet. Kvetkezhetnek a strak: vlasszuk kett csapatunkat, gy gyorsabban vgznk a raiderekkel, vgl ne kegyelmezznk O’Reillynek sem. Csak ezutn beszljnk a trzsfnkkel, majd a tallt kulcsokkal nyissuk ki Ripley celljt s az szakkeleten ll hz ajtajt is.

 

3, Rock Falls

Keleti irnyba tiszttsuk meg a bzis oldalt, majd vatosan lopzzunk a fbejrat rei mg. Vratlan tmadsunk meghozza gymlcst, az rktl megritktott kapun azonban mg ne menjnk be, elszr az szakra tallhat roncstelepet s benzinlerakt semmistsk meg. Bent a hzakban hrom raider parancsnokot (Daisy - nla van a keleti ajt kulcsa, Luke s Bo) tallunk, persze komoly rsggel. A terep megtiszttsa utn szabadtsuk ki a foglyokat (Diesoon celljnak kulcsa a tle dlre tallhat hzban az egyik r zsebben lapul), s beszljnk velk. Kelet fel haladva vigyzzunk az istll utni aknamezn, majd hatoljunk be a bzis szvbe. A fenti rk alatt ksszunk el, majd a lpcsn felbaktatva tmadjuk le ket, akrcsak a hzban talltakat. Az alagsorban bujkl Jesse, a f-f raider, kldetsnk utols clpontja; tvozs eltt a szfet se hagyjuk rintetlenl!

 

4, Macomb

Ne bajldjunk a Hummerrel, Rebeccval megersdve elszr tiszttsuk meg eltte az utat, klnsen a tetkn elhelyezett rszemekre vigyzzunk. A msodik kapu kinyitsa utn (a kulcs holltt a magban beszl raider rulja el) a homokzskok mgtt lapul raktavets rre fordtsunk nagy gondot, de a hzban megbj grntosra is vigyzzunk. A knyvtrossal beszlve annak ellopott szemvegnek keressre indulunk (ne vegyk meg/el tle a knyvet), m a negyedik kapu eltt mr molotov-koktlokat hajigl civilekkel is sszetzsbe kerlnk. A keleti ton vigyzva haladjunk elre, hiszen al van aknzva, a tetk pedig tmve vannak jl clz raiderekkel. A keresett trgy a knyvtr plettl keletre fekv hzban (ebben sugrzik a frdszoba), egy lda mlyn rejtzik. Vigyk vissza azt gazdjnak, knyvet kapunk rte ajndkba - persze XP-t is. Az utols kapunl s azon tl mintegy 6-7 ellenfl, kztk egy raktavett szorongat is tallhat, legegyszerbben a mesterlvszeket a tetre helyezve szabadulhatunk meg tlk, vgl mindenkivel szlljunk be a terepjrba.

 

5, Preoria

Minden embernknl legyen Rad-X s Radaway (a trzs tagjaitl is kapunk ajndkba), mieltt a fld al ereszkednnk. A nyugati szobk egyikben srga kulcsot tallunk, majd a megfelel ajtval lezrt szobban, a lila szekrnyben az els elemet. Haladjunk dl fel, s gyelve az rtornyokra hatoljunk be a genertorhoz, s kapcsoljuk vissza az energiaelltst. jabb srga kulcs (a htben), az ajt mgtt azonban csapdval elltott szekrny. Az idkzben kinylt kapunl valamelyik ember lpjen a kapcsolhoz, a tbbiek az ajtk el: amint feltrulnak, rohanjanak t a szobkon, majd jbl hzzuk meg a kapcsolt, gy remlhetleg a felsznen a trzs tagjai kzl senki nem veszti lett: a lila szekrny a msodik elemet rejti. Mieltt a sugrfertztt rszbe lpnnk, vegynk be az emberekkel egy-egy Rad-X-et: a fteremben talljuk Roachort, a cstnyok kirlyt, mgtte a szekrnyben (igen, ez is lila) a harmadik elemet. A felsznre rve beszljnk mindkt elljrval, gy XP-t s mg egy elemet kapunk.

 

6, Quincy

A vrost megszlltk, gy nemcsak az emberek, de a ghoulok is veszlybe kerltek. Msszunk fel annak a hznak a tetejre, ahol a szirna van, majd kerljnk a parancsnok mg, s egy sorozattal tertsk le. Hillary - megmentsrt cserbe - neknk adja a riasztt kikapcsol kulcsot, de j feladatokkal is ellt. Ha kikapcsoltuk (XP), akkor a keleten ll szrke plet alagsorba menjnk, kapcsoljuk le a villanyt, majd ljk le a fogva tartkat (a kkruhs nn legyen a hangsly), hatstalantsuk a robbanszerkezeteket, s szedjk fel ket. Kvetkez utunk vezessen a bordlyba, ktoldali ostrommal hallos ldozat nlkl fel tudjuk azt szabadtani (de rkezhetnk ide akr a fldalatti jraton keresztl is). A vroshza (kk emblma virt az elejn) tetejrl bejuthatunk annak belsejbe, st az rk s a deathclaw mellett is ellopakodhatunk, egszen a lnyig: ismt tbb oldalrl tmadva knny diadalt arathatunk. Kvetkezhet a vastlloms, majd a ghoul-negyed, ahol igencsak komoly harcokba keveredhetnk, de ha megmentjk Gorgit, akkor innentl kezdve akr ghoulokat is felvehetnk csapatunkba. Mg mieltt betrnnk a brtnbe, nzznk krl a trkpen, gy rbukkanhatunk a templomban, majd pedig a lezuhant helikopter mellett rejtz kt-kt deathclaw-ra is. A vroshza fldszintjnek keleti szobjbl nyl fldalatti folyosn juthatunk a brtn pletbe, itt elszr a fldszinten tallt rkkel vgezznk, majd azonnal rohanjunk az emeletre, s mentsk meg Warden Felixet. A polgrmester asszonyhoz visszatrve a kldetst sikeresen teljestettk.

 

7, Mardin

A felsznen szmos r, cstny s skorpi fogad, de velk knnyen elbnunk. Nluk nagyobb veszly a sugrfertztt roncstelep s temet, de a beastlordok sem okozhatnak gondot. Legknnyebb dolgunk akkor lesz, ha a plya kzepn tallhat, hatalmas nylson keresztl ereszkednk al, hiszen elszr csak bogarak tucatjaival kell megkzdennk. A cellk mellett elrkeznk a Matriarch brtnhez is, itt azonban az rk mr rejtznek s nehezen szrevehetk. Hiba talljuk is meg a kulcsot, mg ne engedjk ki a foglyot, elszr menjnk a trnterembe, ahol Emperor Daar s ksrete tartzkodik. Hossz harcok rn tiszttsuk meg a rejtekhelyet, majd csak ekkor engedjk szabadon a fogva tartott embereket s a deathclaw kirlynt - gy innentl kezdve mr ilyen „szrnyeket” is toborozhatunk a bunkerekben.

 

8, St. Louis

Mindenkppen vigynk magunkkal orvost! Elsknt a szigetet pucoljuk ki, itt talljuk meg a Fang Squad fldi maradvnyait, s az egyik lda mlyn az els „sniper rifle”-t. szaknak haladva az aknamez fel vezet hdon induljunk tnak, egszen a Talon Squadig meg se lljunk, gygytsuk meg ket, hozzuk ide az APC-t s hagyjuk itt. Szmoljuk fel keleten az erdtl dlre s a lvszrkokban rejtz - itt segtsnk a bajbajutott Burke-n - sszes mutnst, majd kezdjnk el a keleti rszen lvldzni. Mesterlvszeink a tvolbl knnyen vgeznek a falakhoz csdl, nehzfegyveres mutnsokkal, majd lopakodva kerljk meg az erdt, s keleti irnybl hatoljunk be. A nhny, mg letben maradt mutns kivgzse utn pakoljunk be az APC csomagtartjba, s vgezznk a kldetssel.

 

9, Jefferson

A ktszemlyes scouter ngyilkosjellteknek val, mi inkbb az elttnk ll hzba jussunk be, annak nyugati oldalrl - az aknkat ne felejtstek el kikerlni! Ha vgeztnk, kvetkezhet az els genertor, melyet mindssze kt mutns vd, majd araszoljunk tovbb a msodikhoz, ahol azonban mr kt rtorony is szrja az ldst. Idkzben megtalljuk els lngszrnkat, azonban rvid hattvolsga miatt e ltvnyos fegyver teljesen hasznlhatatlan. A harmadik genertor sztlvsvel feltrul a gyr risi mret kapuja, majd a mutns parancsnok prblja utunkat llni. A gyrba lpve beszljnk a tudssal, s semmistsk meg a negyedik genertort is; a bzisra val visszatrs eltt ne felejtsk el a zrt cellt feltrni, s ltogassunk el a radioaktv alagtba is.

 

10, Kansas City

Ehhez a kldetshez mr „kifejezetten ajnlott” a nehzfegyverek profi kezelse. Elsknt a katedrlist kell megvdennk, melyet a mutnsok hrom oldalrl ostromolnak: szakra elg leggyengbb embernket kldeni (innen csak ngyen rkeznek), nyugatra ajnlott kt ember elhelyezse, dlre pedig a maradk hrom, ide kldjk a legjobb lvszeket - tegyk mindezt krnknti mdban, hogy legyen idnk mindenkit a kvnt helyre juttatni. Amint szakon s keleten a tmads megsznt, kldjnk t mindenkit dlre, nehogy valaki tjusson a vdelmi vonalakon. Ezutn nzzk meg a trkpet, kutassuk fel a mutns parancsnokokat (mindhrmat), s vgezznk velk (az egyikk melletti ldban talljuk meg a jtk legjobb 12ga tltnyt hasznl puskjt, a „pancor jackhammer”-t). A kunyhkba nem kell a bejraton t bemennnk, valamelyik irnybl ltalban be tudunk lni. Teljesen tiszttsuk meg a terepet, hiszen csak ekkor trhetnk vissza Bishophoz, s teljestettk a plyt.

 

11, Osceolla

A kiindulsi ponttl szaki s keleti irnyban is tallkozunk egy-egy rjrattal, szabaduljunk meg tlk, majd dlkeleti irnybl kzeltsk meg az erdtmny mellett magasod rtornyot. Mesterlvszeink leszedik a tetejn posztol rket, s mris rltst nyernk a falakon bell elhelyezkedkre, st nhnyat le is vadszhatunk kzlk. A roncstelep s a lezuhant zeppelin krbekutatsa (aknamez!) utn szedjk ki az egyik kapunl ll rket, majd msik mesterlvsznkkel egyms utn intzzk el az amgy is vaksi mutnsokat. Raktavet segtsgvel vgezznk az udvaron sszetmrl rkkel, majd ereszkedjnk a fld al. A szk szobkban vatosan haladjunk, a gzhordkat j messzirl ljk ki, a brban klnsen vigyzzunk (lngszrs az ajt mgtt). Gammorin s mutns hvei knny ellenfelei az immr a Browningot is kivlan kezel csapattagjainknak, ettl fggetlenl az aktatskt s az asztal lbnl, a fal takarsban lv holodiszket se hagyjuk rintetlenl.

 

12, Junction City

A kldets elejn nyugodtan beszlgessnk, sajnos Chuck hamistvnyt sz rnk. Casey apjt meggygytva a lny csatlakozik az Acl Testvrisghez. Az els robotdarabot a csapostl vehetjk meg/el, majd a msodikat Juantl. Vigyzzunk arra, hogy amint a msodik darab a birtokunkba kerl, a reaver erk tmadsba lendlnek, teht rdemes mindenkit, kivve az zletel csapattagot az szaki kapuhoz helyezni. A nehzfegyverek az energiafegyverek ellen is hatsosak, st a mesterlvsz puskk is kivlan alkalmazhatk. Ha a tmadkat megsemmistettk, a hzban talljuk meg a harmadik robotdarabot, majd a vrosba visszatrve s ott a polgrmesterrel beszlve kirdemeljk az utols, negyedik elemet is. Ha mg csatangolunk, akkor a plya dlnyugati rszn fekv hz krnykn is belebotlunk nhny reaverbe, az szaknyugati trsgben tallhat ltra pedig patknyokkal teli fldalatti jratokba juttat.

 

13, Coldwater

Knnyedsge miatt rdemes elrevenni: nincs ms dolgunk, mint megtallni a tolvajokat, s visszaszerezni tlk a 3 ellopott „power armour”-t. Kpzettsgeink s fegyvereink lehetv teszik, hogy az egsz kldetst CTB-ben jtsszuk vgig. A ngy szintre osztott telepls els rszben tallkozunk Don Vinchenzval, aki a harmadik szinten megtallt Ma Baker hallt szeretn elrni; semmi szksg nincs flsleges atrocitsokra, ezrt ne engedelmeskedjnk! A negyedik szinten rgtn sszefutunk az els tolvajjal, lngpisztollyal hadonszik, ne engedjk magunkhoz kzel. Nem sokkal ksbb hatalmas, aknkkal telirakott terepen kell keresztlvergdnnk, amg megrkeznk a dli rszen fekv ajtnylshoz. Innen rltunk a msodik tolvajra s embereire, ket se kmljk. Vgezetl a harmadik enyveskezt, Guldosciavt a nagyteremben talljuk szmos bartjval egytt, de k sem okozhatnak gondot, ha lekapcsoljuk a vilgtst. Juttassuk vissza az eltulajdontott pnclokat, trjnk vissza a bunkerbe, s vegyk meg els „power armour”-unkat.

 

14, Great Bend

j szerzemnynket helyezzk az energiafegyvereket jl kezel (legalbb 125%) csapattagunkra, majd indtsuk t tjra. Jake utn rgvest megtalljuk Ripley knyvekkel teli holttestt - ha kiszabadtottuk t a msodik kldets sorn. Az els kapun thaladva raktrplethez rkeznk, melyet lzerrel felszerelt „security bot”-ok vdenek: igen pontosan cloznak, s nagy sebeket ejtenek. A roncstelepre rve szmos robottal keverednk kzelharcba, de vgl csak elrjk Glorit. A hdon tkelve s a vdelmen tjutva rkeznk el az aclntdbe, itt „load lifter”-ek tmege tr rnk, jobb ket tvol tartani a csapattl; a Browning kzelrl leadott sorozatai garantltan meglltjk ket. A srlt „pacification bot”-tal, majd a kapu kinyitsa utn a kinti kiborgokkal is vgezznk, legvgl pedig a prsudvaron tallhat ellenfeleket rendezzk le. Tvozs eltt nzznk krl a kiszradt folymederben is.

 

15, Newton

A tankot ne hasznljuk, inkbb a kezdponttl dlkeletre tallhat pletet tiszttsuk meg, majd az emeletrl lvldzzk le az alant repked „hover bot”-okat, de vigyzzunk azok raktira. Menjnk t a hdon a trkpen egyes szmmal jellt pletbe, trjnk t a robotokon, s beszljnk az orvosi csapat vezetjvel, majd vezessk t ki a megadott helyre (nem kell neki ksretet adnunk, ha biztonsgos tvonalat vlasztva tereljk ki). szak fell kzeltsk meg a kettes szmmal jelzett pletet, de a fbejraton keresztl nem ajnlott behatolnunk, inkbb lopakodjunk be a rsen, fel az emeletre, kerljk ki a csapdkat, s hzzuk meg a kapcsolt, gy mindhrom rtornyot kikapcsoltuk (ne felejtsk kivenni bellk a Browningba val muncit). Beszljnk a nagykvettel, majd t is vigyk biztonsgba. Kvetkezhet a harmadik szemly: nhny roboton

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Szeptember
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!