hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : The Curse of the Monkey Island

The Curse of the Monkey Island

ismeretlen  2006.07.12. 22:18

A The Curse of the Monkey Island vgigjtszsa.

The Curse of the Monkey Island

 

The Demise of the Zombie Pirate LeChuck

 

Guybrush Threepwood visszatrt. A kalandja a Big Whoop-pal nem gy slt el, ahogy kellett volna, radsul LeChuck fogsgba ejtette, s most a hajfenkben kuksol egy felettbb ismers kalzzal. Krdezzk ki a fickt alaposan. Rjvnk, hogy ezt az embert mr ismerjk, Wally s valamelyik korbbi rszben mr tallkoztunk vele. Krdezzk ki, hogy lett kalz, majd ijessznk r. Szegny Wally nem brja a stresszt, s felhagy a martalc lettel. Vegyk fel a manyag kampt, majd szereljk r a falrl leszedett rdra. Az gyval intzzk el a partraszll csontvzakat, majd nzznk ki a lrsen. Halsszuk ki a csontvzkart az cenbl, majd vgjuk el az gyt rgzt ktelet. Sssk el utoljra a fegyvert, mire az tszaktja az ajtt, s a kincseskamrban talljuk magunkat. Vegyk fel az ersznyt, majd a gymntgyrt. Vgjuk ki az veget a gymnttal, majd dbbenjnk r, hogy ez nem is volt olyan j tlet. Ksbb azonban mgiscsak partot rnk, s tadjuk szerelmnknek az jonnan szerzett eljegyzsi gyrt. A gond csak az, hogy a viseljt aranny vltoztatta, s Elaine-nel is ez trtnt.

 

The Curse Gets Worse

 

Vegyk fel a parazsat a partrl, majd ltogassuk meg a voodoo boszorknyt. Hzzuk meg a krokodil nyelvt, majd diskurljunk el az reglnnyal. Az Elaine-t sjt tkot csak a Blood szigeten tallhat tiszta gymntgyrvel lehet megtrni. Hrom dologra lesz szksgnk, egy trkpre, egy hajra, s tapasztalt legnysgre. Nzznk be a vrosba, s ltogassuk meg a borblymhelyt. Hrom tapasztalt kalz is nyzsg az pletben, de egyelre nem hajlandk bellni a hozznk matrznak. Mindhrom felttelt szabott, amit teljestennk kell. Elszr is szabaduljunk meg a piperkc kapitnytl. Ugorjunk el a sznhzba, majd kutassuk t a fogason lg kabtot. A zsebbl vegyk ki a kesztyt, majd a gallrrl sprjk be a tetveket. Vegyk fel az asztalrl a varzsplct, majd varzsoljunk egy knyvet a cilinderbe (hasbeszlk kziknyve). Trjnk vissza a leend legnysgnkhz. Vrjuk meg, mg a nagydarab fick leteszi a fst, ekkor szrjuk be tetvekkel. A hats nem is maradt el, a kapitny szegnyebb lesz egy hajkoronval, mi pedig gazdagabbak egy lehetsggel. ljnk be a szkbe, majd emeljk fel kiss a kar segtsgvel. Rgjuk le a paprnehezket, majd hasznljuk ki a kalz tvozst. Emeljk fel a szket, s szedjk fel a mennyezetbe frdott ollt. Az tterem melletti virgokbl vgjunk le egyet, majd vgjuk magunkat keresztl az erdn. A kiltn meglehetsen kellemetlen helyzetbe kerlnk. A kgy lenyelt minket, s nem tudunk kiszabadulni. Keverjk ssze a kvt a virggal, majd ntsk r a kgy fejre. Szegnynek rosszat tett a keverk, mivel azonnal kikptt minket, egyenesen a futhomokba. Kssk r a lgballonra a paprnehezket, majd fjjuk a lin fl. Trjnk le egy darab ndat, majd szedjnk le egy tskt. Tltsk meg vele a fvcsvnket, clozzunk s ljnk. Trjnk vissza a borblymhelybe, majd csapjuk arcon a sovny kalzt a kesztyvel. Pisztolyprbajban eslynk sincs vele szemben. Csukjuk le a kzps fegyverdoboz tetejt, majd vlasszuk a bendzst. Megprblhatjuk utnozni a mestert, de nhny prblkozs utn be kell ltnunk, hogy eslynk sincs vele szemben. Vegyk fel a pisztolyt, s egyszeren ljk szt a bendzsjt. Ekkora aljassg lttn megvltozik a vlemnye, s bell hozznk matrznak. A kgy belsejben tallt helyfoglalssal mr be tudunk menni az tterembe. Vegyk ki a hulla htbl a frszes l kst, majd emeljnk el egy ktszersltet a hordbl. Amint beleharapunk, rgtn rjvnk mekkora hibt kvettnk el. Tele volt frgekkel, mg szerencse, hogy nem nyeltk le ket. Szrjuk a kis aranyosokat a slt csirkre, majd vegyk fel a klubtagsgi igazolvnyt. Nzznk szt egy kicsit a strandon. Mutassuk meg a kabinos finak az igazolvnyt, majd vegynk fel hrom trlkzt. Vizezzk be ket, majd az egyikkel csapjuk meg a pimasz gazembert. Emeljk el az rizetlenl hagyott olajosveget, majd stljunk ki a partra. A forr homokon csak a vizes trlkzk letertsvel juthatunk keresztl. A parton fekv alak a sznsztrsulat menedzsere, s tudja az utat a Blood szigetre. A trkp a htra van tetovlva, de addig nem hajland megfordulni, amg le nem barnul a hasa. Vegyk fel a hasn lv bgrt, majd trjnk vissza a vrosba. Keressk meg a limondt rul kis csibszt, vonjuk el a figyelmt a legcskbb trkkel, majd cserljk ki a kt bgrt. Vegynk egy adag frisstt, majd rhgjnk egy nagyot. A fi megsrtdik, s otthagy mindet. A korst mertsk meg az zlet mellett ll festkben, majd trjnk vissz a partra. Tegyk a fick hasra a lukas bgrt, majd ntsk bele a festket. Figyelmeztessk a legs veszlyeire, majd vegyk alaposan szemgyre a trkpet, amikor hasra fordul. ntsk le a htt olajjal, majd hmozzuk le a trkpet. Most mr knnyedn odatallunk a Blood szigetre. Hinyzik azonban mg kt matrz, s a legfontosabb, a haj. A fodrsz kalz csak olyan kapitnyt hajland kvetni, aki legyzi t a sktok tradicionlis rnkhajt vetlkedjn. Az els prblkozs igencsak siralmasra sikeredett, mg csak meg sem sikerlt mozdtani a ft. Ne keseredjnk el, inkbb gondolkozzunk. Az tterembl elemelt sti vgval szedjnk ki egy darabot az egyik gumifbl, majd menjnk fel a domb tetejre. Frszeljk el a hordt tart bak lbt, majd az izz parzzsal gyjtsuk meg a kiml italt. A robbans kitpi a gumift, gy mr lesz eslynk a versenyen. A harmadik kalz nagyon nem akar hozznk szegdni. Lkjk meg htulrl, majd amikor a cukorktl meg akar fulladni vgjuk ismt ersen htba. Vegyk fel a tettest a fldrl, majd vigyk el a fogadsnak. Az dessgtl meglazult az aranyfoga, de sajnos nem esett ki.

Trjnk vissza a voodoo boszorkny hajjra, majd vegyk fel a fldrl a tt s a ragasztt. Vsroljunk egy csomag rgt az automatbl, majd keressk meg a lyukas csnakot az blben. Kenjk be ragasztval a gumikorongot, majd foltozzuk be a csnakot. Evezznk el a hajig, majd frszeljk le a padlt. Menjnk fel a fedlzetre, majd viseljk el a megszgyent tollforgatst. A toll s a szurok hatsra ersen ijeszt klsnk lett, prblkozzunk meg jra a vendglssel. Az nem ijedt meg a dmontl, egy palacsintatvel alaposan kupn vgott minket. A kalzhajn trtnk magunkhoz, kondrban. Nyissuk ki az ablakot, majd mossuk le magunkat a vzess alatt. Knljuk meg a vendglst egy rgval, majd amikor a legnagyobb a lufija, durrantsuk ki a tvel. Vegyk fel a fldrl az aranyfogat, majd nyomjuk bele egy megrgott rggumiba. Szvjunk egy kis hliumgzt a lufibl, majd kapjuk be a rgt az aranyfoggal. A rg lufi a foggal kirepl az ablakon. Kvessk, s az tterembl hozott tllal mossunk aranyat a hz eltt tallhat srpocsolybl. Mutassuk meg az aranyfogat a harmadik kalznak, gy mr teljes a legnysgnk. Mr csak az aranyszobrot kell valahol megtallnunk. Trjnk vissza a kalzhajra, majd kprztassuk el a hasbeszl tudomnyunkkal a msodtisztet. A parancsnok nevben adjuk utastsba, hogy a majmoknak el kell hagyniuk a hajt. Vegyk fel az asztalrl a kincses trkpet. Trjnk vissza a sznhzba, majd az emeleten hzzuk meg a vilgts melletti kart. A trkp tmutatsa alapjn nyomjuk meg a gombokat, a kereszt megmutatja a kincs lelhelyt. Kenjk be csirkehjjal az gygolykat, majd ssuk ki a szobrot. Miutn biztonsgba helyeztk az rbockosrban, kihajzhatunk a nylt tengerre.

 

Three Sheets of Winds

   

Az t meglehetsen rosszul kezddtt. Rottingham kapitny megtmadta a hajnkat, s legyztt kard s szprbajban. Nem tehettnk mst, t kellett adnunk a trkpet. Ne adjuk fel a remnyt, mindenflekppen visszaszerezzk. Egyms utn meg kell tmadnunk a kalzhajkat. Erre azrt van szksg, mert a zskmnyukbl jabb s ersebb gykat vehetnk a kiktben. A prbajban viszont frappns visszavgsokat tanulhatunk meg, mely nlklzhetetlen a kapitny legyzshez. Clszer elszr a kevsb flelmetes kalzokat megtmadni. Amint legyrtk a legersebbet, jhet a kapitny. Az srtseit sehol sem hallottuk eddig, de az eddig sszegyjttt vlaszokbl tudunk csemegzni, s gy knnyedn gyzhetnk. Amint visszaszereztk a trkpet vegyk clba a Blood szigetet, majd teljes sebessggel vitorlzzunk oda.

 

The Bartender, the Thieves, his Aunt and her Lover

 

A hajtrs utn magunkra maradtunk. Vegyk fel az veget a homokbl, majd induljunk el felfedezni a kis szigetet. A temetben vegyk fel a srk mell tmasztott kalapcsot s vst, majd adjuk oda a vak kutynak a ktszersltdarabot. Szedjk ki a htbl a szrt, majd ltogassuk meg a hotelt. Krjk meg a jsnt, hogy lesse meg a sorsunkat a krtyn. gy ltszik nincs szerencsnk, mivel llandan a hall krtya jn ki, mikor rlunk van sz. Ismteljk ezt addig, mg ssze nem gylik t darab hallkrtya. A csapos alaposan felnthetett a garatra tegnap este, mivel iszonyatos fejfjssal kzd. Addig nem is hajland szba llni velnk, amg ki nem gygytjuk a macskajajbl. Vegyk fel a brpulton hever receptknyvet, majd keressk ki a msnapossg ellenszert. Hrom sszetevre lesz szksgnk, melybl az egyik mr meg is van (olyan kutya szre, mely megharapott minket). Borsot a szlmalom tvben tallunk, a tojs megszerzshez azonban trkkznnk kell. Vegyk le a brszk mozg lkjt, majd tegyk a sziklkra a parton. A kalapccsal szzunk j nagyot a fa trzsre. Adjuk oda az ital alkotelemeit a fogadsnak, aki pillanatok alatt elkszti a gygyszert, s hlbl a maradkot neknk adja egy kis vegcsben. Rendeljnk egy italt, de ragaszkodjunk a dszt ernyhz is. Ez a kellk momentn hinycikk a szigeten, de a fogads megajndkoz minket egy eredeti mretvel. Nzznk be a kamrba, s vegyk le a mgnest a htszekrny ajtajrl. Kanyartsunk egy emberes adagot a sajtbl a vsvel, majd msszunk fel az emeletre. Nyissunk be az els szobba, majd a kalapccsal verjk be a kilg szget. Trjnk vissza a folyosra, majd szedjk ki a keretbl az reg festmnyt. Vgjuk ki az arckpet, majd lenn a brpultnl cserljk ki a tkrt az arckppel. A lyukas festmnyt tegyk fel az els ajtra, majd belrl nzznk ki az vegablakon. A fogads pp akkor szemlli nem titkolt bszkesggel az sei arckpcsarnokt. Egy pillanatra megrknydik, amikor megltja a mi brzatunkat, de hamar napirendre tr a dolog felett.

Rendeljnk mg egy italt, majd keverjnk hozz nhny cseppet a gygyszerbl. Az eredmny: szdls, rosszullt, s tmeneti hall. A temetben helyeznek ideiglenes nyugalomra. Fesztsk fel vsvel a kopors fedelt, s ne hagyjuk ott az apr szegeket sem. Nyissuk ki a msik koporst is, melybl rgi ismersnk Stan pattan el. tadja a nvjegykrtyjt, s rgtn nekill berendezni az irodjt. A nvjegykrtyval kinyithatjuk a fogadban a hts, emeleti szobt is. Hzzuk le az gyat, s szegezzk le a padlhoz. A kopors apr szegei nem kpesek megfogni a vaskos fekvhelyet, keresnnk kell mg egy szget. Menjnk ki a folyosra, s vizsgljuk meg alaposan a sznyeget a lezuhant festmny eltt. Rgztsk az gyat, majd vegyk ki a csontvz kezei kzl a trtnelemknyvet. Itt az ideje, hogy elhitessk a fogadssal, hogy az si csald sarjai vagyunk. Kezdemnyezznk beszlgetst a famlia trtnelmbl, s a knyes krdseknl puskzzunk a knyvbl. Dobjunk be mg egy pofa italt, de ne felejtsk el jbl felhgtani az orvossggal. A vltozatossg kedvrt most a Goodsoup kriptban trnk magunkhoz. Innen nem lesz olyan egyszer kijutni, de majd csak megoldjuk valahogy. Lpjnk kapcsolatba a szellemvilggal, majd fedezzk fel a kripta hts rszt. Murray, a beszl koponya most az egyszer alaposan a frszt hozz rnk, de ne haragudjunk r, mr csak ilyen. Tegyk zsebre, vegyk fel a fesztvasat, majd nzznk t a repedsen. Murray ragacsos kezt dugjuk t a rsen, majd emeljk t a lmpst. Tegyk a kopors fedelre, majd krjk meg Murray-t ijesszen r kicsit az reg srsra. Annak sem kellett tbb, rohant, hogy kieressze az „elkrhozott lelket”, vagyis minket. Trjnk vissza a csontvz bartunkhoz, majd a pajszerrel fesztsk le a deszkkat az gy mgl. Katapultljuk a csontvzat, aki ppen a kriptban r fldet a menyasszony eltt. Az rzelmes jelenet utn tegyk zsebre az eljegyzsi gyr karikjt. Mr csak a gymntot kell megszereznnk. A szellem elmondta, hogy a gymnt valsznleg odat van, a Skull szigeten a csempszek tborban. A bkken az, hogy nincs csnakunk, s a rvszt azta nem ltta senki, amita egy viharban kialudt a vilgttorony lngja. A temetbl kifel menet ugorjunk be Stan-hez, s kssnk letbiztostst. Cserljk be az aranyfogunkat a ktvnyre, mr nem lesz r szksgnk. A kamrban szedjk ki a fikbl a halotti bizonytvnyunkat, majd vltsuk is be azonnal. Stan kicsit dzkodik a fizetstl, de a hivatalos papr meggyzi t. Szedjk fel a brpultrl a mrednyt, az veget, s a brossurakat. Tltsk teli az veget s az ednyt desvzzel (a szlmalom tetejn a hordban az tallhat), majd a fogunkkal nyissuk ki a parton tallt veget. Szrjuk t a voodoo tt a dugn, majd magnetizljuk a htgp mgnessel. Tegyk bele a mrednybe, s mris ksz a rgtnztt irnytnk. Keressk meg Elaine szobrt a tisztson, majd tegyk le a tuskra az desvzzel megtlttt veget. A szentjnosbogarak sz nlkl bereplnek az vegbe, neknk mr csak r kell csavarozni a fedelet. Az ollval lyukasszuk ki a fedelet, s mris ksz a lmpsunk. Msszunk fel a vilgttoronyba, s tegyk helyre a tkrt s a lmpst. A fnyt mr messzirl lehet ltni, gy az elveszett rvsz is visszajut a partra. Krjk meg t, hogy vigyen t a szomszdos Skull szigetre. Mivel van nlunk irnyt, szvesen vllalkozik a feladatra, hiszen nem tvedhet el. Msszunk fel a sziget tetejre, majd krjk meg a felvon rt, hogy eresszen le minket a csempszek barlangjba. Nem ll azonban a helyzet magaslatn, ezrt knytelenek vagyunk ignybe venni az esernynk segtsgt.

A csempszek meglehetsen szvlyesen fogadtak, fknt miutn megtudtk, hogy a nlunk van az letbiztostsi ktvny rtke. Elkerlt a keresett kk is, de megvenni nem lehetett. Szlljunk be ht egy ktes kimenetel krtyapartiba, melyet csak az t hallkrtya segtsgvel lesznk kpesek megnyerni. Egy vatlan pillanatban cserljk ki a keznkben tartott lapokat, s az azt kvet verekeds zrzavart kihasznlva lpjnk meg az kkvel. A szobornl azonban jabb problmba tkznk. Az tkozott gymnt gyr megszorult Elaine aranyujjn, s az istennek sem hajland lejnni onnan. Kellene valami skost anyag. A parton szorgoskod borblyhajsok eltt ugyan ll egy nagy adag kzkrm, de k csak akkor hajlandak adni belle, ha szerznk olyan tmtanyagot, mely hasonlatos a ktrnyhoz. Nzznk szt a kanniblok falujba. Vegyk fel a tofut, majd az oltron tallt kereszttel vssnk bele szemeket. ltsk magunkra a frissen vjt larcunkat, majd vegynk rszt a vegetrinus kanniblok ceremnijn. Egy vatlan pillanatban ejtsk bele a fortyog lvba a sajtot. A vulknkitrs kvetkeztben a sziget nagy rsze lakhatatlann vlt, de a hotel grillstje vgre ismt zemelt. Rakjuk a kondrba a maradk ementlit, majd a ragacsos masszt vigyk le a kalzainknak. A kenccsel laztsuk meg az eltkozott gyrt, s hzzuk kedvesnk gyrs ujjra az igazi szerelem jelkpt. A jutalom nem is marad el...

 

The Kiss of the Spider Monkey

 

LeChuck csontvz martalcai a legrosszabb pillanatban rkeztek meg. Az reg nagyon dhs a mltkori robbansrt, s ezrt szrny knzsoknak vet al. Elmesli lete trtnett. Persze nem brjuk ki, hogy ne szljunk be a vn tengeri medvnek, aki annyira elveszti a trelmt, hogy kisfiv varzsol minket. Iszonyan fj a fejnk, ezrt elhatrozzuk, hogy ksztnk ismt abbl a msnapossg elleni gygyszerbl egy adagot.

Nyissuk ki az ajtt, majd nyomjunk a tlba kevs borotva habot. Beszlgessnk a szrkutyval, majd vegyk r, hogy jtsszon velnk. A slyunkat dekra pontosan kitallja, de a korunkkal mr bajban van. Vegyk fel a nyeremnynket, a horgonyt. Tegyk bele a tl borotvahabba, majd csempsszk a tbbi pite kz a preparlt tlat. Vegyk r a patknyembert, hogy tartson egy kis bemutatt az gyval. A bohc kitse utn lljunk mi az ablakba, s idegestsk addig a patknyt, mg nem kapunk  mi is egy adag TOJSSAL elksztett habot az arcunkba. Kezdjk el lkdsni a kutyt, s ne is hagyjuk abba, mg rnk nem harap. A bundjbl kitpett KUTYASZR mg j szolglatot tehet. Vegyk fel a fagylaltos pultrl a borsszrt, majd krjnk egy adag fagyit. Hintsk meg a tetejt borssal, majd tegyk r a szrt s a pitemaradkot. Egyk meg azt a rettenetet, majd stljunk be a szellemvastba.

 

 

Guybrush Kicks Butt Once Again

 

Szedjk ssze a kvetkez trgyakat: ktl, rumoshord, olaj (a lmpst elbb el kell fjnunk, csak gy vehetjk fel az olajat). ztassuk be a ktelet az olajba, majd a hordt tegyk a yeti hna al. Kssk r a kancot, majd vrjuk meg LeChuck mestert. Hallgassuk meg a monolgjt, majd amikor tzes leheletvel ppen porr akar getni, trjnk kis borsot az orra al. Az ezt kvet detonciban az egsz hegy LeChuck fejre omlik.

Vge?

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2024. Szeptember
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!