hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : HALF-LIFE: BLUE SHIFT

HALF-LIFE: BLUE SHIFT

ismeretlen  2006.07.12. 21:42

A HALF-LIFE: BLUE SHIFT vgigjtszsa.

HALF-LIFE: BLUE SHIFT

 

Hell mindenkinek. A nevem Barney, s a Black Mesa kutatllomson dolgozom, mint biztonsgi r. Egy nagyon tisztessges csaldbl szrmazom, de te szerintem mr nagyon jl ismersz engem. Amint azt tudod, n nem erre a munkra szlettem. A kutatkzponton kvl lakok, s mindennap be kell jrnom ezzel a vacak vasttal. Minden ldott nap krbevesznek a bunk tudsok, akik a vacak kis teleportcis ksrleteikrl azt hiszik hogy bejnnek, pedig szerintem nem r semmit. Radsul a munkatrsaim se normlisak, utlom a fnkmet, mert undok. Azt hiszem, a jv hten felmondok. De lehet, hogy mr ma… 

 

 

 

SZEMLYI ADATLAP

 

 

NV: Barney Calhoun

 

FOGLALKOZSA: Biztonsgi r, Black Mesa Kutatkzpont

TERLET: 3-as terlet

MUNKAKR: 3-as szint

 

FELADAT: rizni a ksrletek eredmnyeit

MSODLAGOS FELADAT: rz-vd feladat

ELHANYAGOLHAT FELADAT: Sajt biztonsg

 

 

  A napodat a kutatkzpont gyorsvastjban kezded. Az utazs csak nhny percig tart, ekzben elmagyarzzk neked mai feladatodat, amihez aznap semmi kedved nincs, mivel azt fontolgatod, mikor mondasz fel.

 

Insecurity

Amikor a vast megll, szllj ki, s indulj az ajt fel. Pechedre az r a msik oldalrl nem tudja kinyitni. De vrjunk! Egy msik vonat rkezik! Fedlzetn pedig egy kpenyes fick utazik. Az a Freeman fick. Nem tudja mg, milyen munkt vllalt… De legalbb bartsgosnak tnik. Vgre sikerl kinyitni az ajtt, s bemehetsz. Odabent mindenki dvzl, s bocsnatot krnek az incidensrt az ajtval. Indulj balra, le a lpcsn, majd a kzponti szobba. Beszlj a biztonsgi szolglat fnkvel, aki remli, felkszltl a munkra. Hrom dolgot kell elintzned: a fegyvered felvenni, az egyenruhd magadra hzni, s ezutn jelentkezni a fpultnl. Indulj balra, a Personnel Facilities tbla fel, s keresd meg az ltzt. A te szekrnyedre a CALHOUN feliratot rtk fel. Vedd fel az egyenruhd, s menj vissza a kzponti szobba. Amikor felmentl, a fnk kzli, hogy szksg van rd a G szektorban. Elbb azonban fel kell venned a fegyvered. Menj le a lifttel, s keresd meg a fegyverraktrat. Az ajtt a kapcsol segtsgvel kell kinyitni. Amint megvan a fegyvered, lhetsz egy prat a prbabbokon, hogy kiprbld tehetsged. Radsul felvehetsz pr extra lszert is, amire mg szksged lehet egyszer. Ha akarod, megnzheted a fnkot zabl biztonsgi rt, Otist a ltren. Mint azt tudod, NEM lhetsz le tudsokat, mert akkor elveszted llsod, s vget r a jtk. A videoszobban megnzegetheted a kpernyket, amiken a Black Mesa kutatlloms nyzsg lett lthatod, mr ha rdekel tged, s ha a munkd nem fontosabb, mint a vacakols.Hmm - itt van az a Freeman fick a kpen-- Indulj el a H-E Particle Labs fel. Az r, aki eddig nem engedett t, most mr tovbbenged. Itt tudsokat tallhatsz, akiknek gy ltszik, mindene elromlik ma, segtsnk ht rajtuk! Ha utat akarsz nyerni magadnak, sajnos egytt kell mkdnd a bzis dolgozival. Nem csoda, hogy senki nem akar itt dolgozni… Az llomson egy tudst ltsz, aki pp jsgot olvas, s a vonatra vr. Elmondja neked, hogy a vonat azrt ksik, mert valamelyik tapasztalatlan kollga a vonat vezrlegysgnek javtsa kzben lecsapta a kapcsolszekrnyt, s most a vonat nem kap ramot. Azonban senki nem r r meghzni a kart. Segts nekik, hadd legyen egy j napjuk. Az llomstl jobbra mssz le a MAINTENANCE ACCESS nev helyre. Indulj el a HIGH VOLTAGE felirat fel. Nyisd ki a kaput, s kapcsold fel a kapcsolt. Mozdtsd el az tban ll trolt, nyisd ki az ajtt, s kapcsold be a zseblmpd. Amint magadhoz trtl, indulj el. Bent egy kapcsolt tallsz, mely az OFF fel van fordtva. Fordtsd ON fel, s folytasd tovbb utad a mellette lv ajtnl. Egy msik helyisgbe rsz. Mssz fel a ltrn, s haladj egyenesen. Mikor kijutsz, egy vonatot ltsz, amelyben egy klns tsks fick l. Egy gombot tallsz itt, amely vrsen vilgt. Amikor elmegy a vonat, a gomb zldre vltozik. Nyomd meg a gombot, mire a hd leereszkedik, s t lehet menni a csatornn. Folytasd utad. Menj t a hdon, nyisd ki az ajtt, s menj fel a lpcsn. Egy msik feliratra bukkansz, melyre a "Sector G - Main Access Lift" fel vezet. Ez az! 

...s akkor bettt a katasztrfa.

Juss el a liftig, ahol mr vr rd kt doki. Nyomd meg a lift gombjt, mert mr k is trelmetlenek. Hmm...ezeknek a dokiknak milyen rossz kedvk van! Amikor a msodik szintre r a lift, a fnyek halvnyabbak lesznek, a szirnk bekapcsolnak, a hangosbeszl pedig extrm mrtk energiavesztesgrl szmol be. Az egyik doki megjegyzi: ez biztos az Animalous Materials dolgozinak a hibja, akik egy teleportot kszltek zembe helyezni Dr. Freeman vezetsvel. Aztn megllt a lift. Majd jra elindult, de ekkor mr mind a kt doki rezte, hogy ez nem egy egyszer mszaki hiba. A negyedik szinten a nger dokit agyoncsapja az ram, stt lesz, s ekkor nzznk ki az ablakon. Izgalmas jelenetet lthatunk, hallhrgsekkel s halott dokikkal. Aztn elindul a lift lefel, s te elveszted az eszmletedet.

Au, a fejem! Mi a franc trtnt? Leszakadt a lift? Bizonyra. Szegny dokik meghaltak… Akkor mi is trtnt? Mieltt a kbel elszakadt volna, valamilyen llatokat lttam szaladni a labor fel, olyanokat, amilyeneket az llatkertben sem lttam.

El kell tnnm innen.

 

Duty Calls

A lift elhagysa utn egy halott biztonsgi rt marcangol Houndeyes nev szrnyekkel tallkozol. Ewwwww. Vedd fel a fesztvasat, majd ldd szt a bajkeverket. Vedd szemgyre a dobozokat, sd szt ket frissen szerzett fesztvasaddal, s tallsz nmi lszert. Feladatod, hogy kinyisd a fkaput, ami elektromos zrral van elltva. Keresd meg a tpegysget a raktrhelyisgben, ldd szt, amitl kimegy az ram...s a fnyek. Kapcsold fel a zseblmpd, menj vissza az ajthoz, majd egyszeren csak nyisd ki. A kvetkez szoba valsggal a frszt hozza rd. Mindent elbort a sav. ld meg az idegeneket, majd ugrlj t az asztalokon az ajtig. Menj be, ld meg a rd tmad idegent, vedd fel a lszert, majd mssz fel a ltrn. Egy elrejtztt dokival fogsz tallkozni. Meglepdik, mikor meglt tged, s elmondsa szerint az egyetlen kit a csatornarendszer, mert az sszes tbbi tvonal le van zrva. A bejutshoz azonban az irodkban kell egy kaput megnyitnod. Azt azonban robbananyagok zrjk el. A megolds annyi, hogy egyszeren felrobbantod a hordkat egy j lvssel. Miutn felrobbant a hord, menj be, s mssz le a ltrn. Odalent a tloldalra val tjutshoz hasznlnod kell a szlltliftet. A tls parton idegenek tmadnak rd, ld meg ket, s indulj az szaki alagt fel. Az ajtn bemenve egy North s egy South felirat kart tallsz. A North kar nem mkdik, hzd meg a South kart. Erre kinylik az alagt ajtaja. Az alagt tele van ldkkal...s Houndeyes szrnyekkel. A ldkkal nem tudsz mit kezdeni, vgezz a szrnyekkel, s bjj t a ldk kztt. Egy rdekes rbusz kvetkezik. Itt kt daru tallhat, s csak ezek segtsgvel tudunk eljutni a ltrig. Egy vezrlpult segt neked, a vgrehajtand lpsek: (1) a kis ldtl (2) a bal oldali lifthez,(3) a nagy ldhoz, (4) a jobb oldali lifthez, (5) a ltrhoz, s felfel. Itt van, hogyan csinld:

 

(1) Helyezd a kis ldt a bal oldali lifthez.

(2) Ereszd le a bal oldali liftet addig, ameddig nem tudsz rugrani a kis ldrl.

(3) Emeld meg a liftet addig, amg nem tudsz a nagy ldra felugrani.

(4) Ereszd le a jobb oldali liftet addig, amg nem tudsz rugrani, s gy eljutni a ltrig.

 

Utad folytatsakor egybl rd tmadnak, de te ne hagyd magad. ld meg ket, s keresd meg a B-03 szm ltrt. A ltra aljn vgre megtallod a csatornkat, s a vztisztt berendezst. Elszr jobbra indulj el. Ugorj le a ltrrl, s keresd meg a szelepet. Forgasd el a kereket. Erre az egsz helyisgben drmaian emelkedik a vzszint, de ez neknk j is lehet, mert elindulhatunk felfel. Utunk folytatsakor gz zrja el az utat. Menjnk le a ltrn, s keressk meg a kvetkez szelepet. Forgassuk el. [ez a sok Valve s Gear nem utals a Half-Life ksztire? ;)] A gz eltnse utn folytassuk utunkat. Egy halott tudst tallunk itt, egy shotgunt, s egy ltrt, amely azonban tl magasan van. Vedd fel a shotgunt, s indulj el egy msik irnyba. Haladj tovbb az itt tallhat folyosn, s egy vezrlterembe jutsz. Fordtsd el a kart, s nzz ki az ablakon. Robbananyagokat, s nhny idegent ltsz ott kint. ld meg ket, mert a lda mg kelleni fog. Menj vissza a kerekekhez. Most bal fel indulj el, s mssz fel a ltrn. Ldd le a plafonrl lg cspokat, ugorj be a vzbe, ssz be a jobb oldali nylson, forgasd el a kereket, mire a vzszint emelkedni kezd. Te pedig ssz ki gyorsan a felsznre, mivel a vz felemel tged a padlig. Ha ez megvan, menj be az ajtn, s ld meg az idegeneket. Amint elindulnl, egy Alien Slave rteleportl az tra, s beszakad alatta a jrat, ami nem lenne nagy gond, de neked arra kell tovbbmenni. Semmi gz, ugorj r a bal oldali nagy csre, amely lefel vezet, s mssz arra. Azrt elbb nzz a htad mg, mert ha nem teszed, kellemetlen meglepets rhet. A cs vgn ugorj vissza a jratra, s ekkor egy fmpalls helyisgbe jutsz. Szrny ltvny trul szemed el: kt zombi pp ledob a mlysgbe egy biztonsgi rt, s gy tnik, most tged akarnak megtmadni. Termszetesen ne hagyd magad, vgezz velk, majd indulj tovbb a folyosn  Egy savkp szrnnyel fogsz tallkozni, habozs nlkl vgezz vele. Itt tallsz majd shotgun lszert, s egy liftet is. Az alagt vgn tallsz majd egy kapcsolszekrnyt, kapcsold fel a kart, s menj vissza a lifthez. Eljutottl a robban ldkhoz, ha nagy nehzsgek rn is. Told bele a ldt a csatornba. Erre felrobbannak a nagy kerekek laptjai, s te lesodrdhatsz az rral. A csatorna vgn egy ltrt tallsz, hasznld ezt a kijutshoz. Fntrl kt ember hangjt hallod, akik nem tnnek bartsgosnak.

 

, ISTENEM!! Nem hiszem el, amit ltok. Itt a katonasg, s megli az rtatlan biztonsgi rket? Lehet, hogy odafent mr mindent tudnak, de szndkosan nem hagynak egy tllt sem? Ennl rosszabb mr nem is trtnhetne. Hogy n minek jttem ide dolgozni! Tallnom kell egy kiutat. Itt egy ltra felfel vezet, meg kell kockztatnom a kijutst. 

Captive Freight

Ha minden igaz, most jutottl ki a felsznre. Bal oldalt egy ldt ltsz fegyverekkel s lszerrel, de ahhoz, hogy eljuss oda, szt kell lnd a kt gpgyt. Menj oda lassan, durrantsd szt ket, s vedd fel a felszerelst. Haladj tovbb, s keresd meg a nagy ajtt. Hasznld a kapunyit berendezst, mire az ajt kinylik, s egy alagtba jutsz. Bent egy terepjrt ltsz, mellette egy halott biztonsgi rrel. gy tnik, a mai nap mr csak ilyen. Mindenesetre vedd fel az r Magnum pisztolyt, j szolglatot tesz. Az t vgn a katonasg rd tmad, s bezrja a tovbbjutst jelent ajtt, mieltt te tmennl rajta. Menj vissza a terepjr eltti szobba, robbantsd be a kaput, s forgasd el a STEAM TUNNEL ACCESS felirat kereket. A fedl kinylik, te pedig jfent lemszhatsz a mlybe - a titokzatos Black Mesa alagtrendszerbe. Az alagutak egyenesen elre vezetnek. Ebbl az kvetkezik, hogy neked is egyenesen kell menned, hasznld a grntokat a savkpk semlegestshez. Hasznld a kereket a tovbbjutshoz. A kvetkez terleten az eltrtt csvekbl tr fel a gz. jfent a kereket kell hasznlnod a gz elzrshoz. Itt vz alatt is kell menned, mivel a kapunyit kerk a vzszint alatt van. Forgasd el a kereket, s menj be az ajtn. Nhny headcrab s savkp kiiktatsa utn rbukkansz egy liftre. Szllj be, s indulj fel. Ez a terlet is egyenes, legfeljebb az letedre tr Alien Slave-ekkel s Headcrabekkel gylhet meg a bajod. Legjobb stratgia, ha a robban ldkat lvd szt, legalbb sprolsz a lszerrel. A MAINTENANCE AREA terleten helyrepofozhatod magad, ha megsrltl - a ldk mg egy elsseglynyjt berendezs van elrejtve. Menj vissza a jelzshez, s keress magadnak egy utat. Van is egy, csakhogy elektromos ram jrja t, s csak akkor tudsz tmenni, amikor ez az ram megsznik, jl szmtsd ki, mikor futsz t. Az t msik fele sem jobb, valaki elbarikdozta. Hasznld a ldt, told a barikdhoz, ugrlj fel rajta, majd ugorj be a szellznylsba. Kapcsold fel a zseblmpd. ld meg a rd tmad idegeneket, s haladj a plya msik fele fel. Itt tallsz egy felfel s egy lefel vezet lpcst. Elszr menj le, itt egy halott biztonsgi rre bukkansz, vedd fel pncljnak energiacellit, s menj fel. Kszlj fel a harcra. Ugyanis felfel menet rd tmad a katonasg. ld meg ket, s vedd el tlk az M16-os gpfegyvert. Az irodban egy haldokl tudssal tallkozhatsz, aki elmondja, hogy a megmeneklsednek csak egy lehetsge van, ha a fejleszts alatt ll berendezsket hasznlod. Ennek a helyt csak egy Dr. Rosenberg nev tuds tudja, t kell megkeresned - s ez lesz a te kvetkez feladatod. A keresshez azonban Black Mesa rakodterleteire kell merszkedned. Radsul a katonasg mindentt a nyomodban van. Szerencsdre mg nem ismernek annyira, s nem is te vagy a f clpontjuk, gyhogy taln elmehetsz mellettk. A tuds elhagysa utn jabb katona tmad rd. ld meg, menj tovbb a folyosn, s indulj el a lpcsn. Azonban csak az els szint ajtajn tudsz majd kimenni, itt jabb hrom katona akar meglni, de persze ez semmisg. Menj ki az ajtn, ahol egy sereg katona vr az jabb parancsra. Vadszd ht le ket, nehogy mg tbb rtatlan embert ljenek meg. A kvetkez ajt nem nylik, keress ht msik utat. Egy katona lvldzik az egyik ablakbl, vadszd le, s ugrlj fel a ldkon hozz. Ugorj be az ablakon. Amint beugrottl, indulj balra, mert a jobb oldali ajt most nem lnyeges. Menj be a WAREHOUSE SECURITY nev szobba. Ldd szt a zrat, s pakold meg magad lszerekkel. Ne hagyd ott az asztalon ll shotgun lszert se. Ezutn egy katonktl hemzseg terletre jutsz. (NE menj a Parcel Receiving terletre, mert a katonk itt grntokkal hajinglznak.) lj meg mindenkit, s nyisd ki a kontnert, ahol egy tuds volt (pechedre nem Rosenberg). A bal oldali htkamra tele van idegenekkel - pechedre nem fagytak meg mind, ezrt inkbb ne is prblkozz a bemenssel. Ha akarod, s mindenkit megltl, elmehetsz a Parcel Receiving terletre, ahol tudsokra bukkansz. Elmondjk, hogy a katonasg vlogats nlkl mszrol le mindenkit. Tbbet nem tudnak, viszont meggygytjk sebeidet. A helyes t tovbbra is elre vezet. ld meg a katonkat, s haladj a rakod fel. Itt a katonasg armadja jra az letedre tr. Hasznld fegyvereidet a kiirtsukhoz. Ezutn keresd meg a ".50 CAL MOUNTED MACHINE GUN" felirat dobozt. Nyisd fel. Az egyik vasti kocsiba egy doki rejtztt, de nem tud kijnni. Nem csoda, kbeltekercsek zrjk el az utat, ldd ht ki a tmasztkot alluk, erre mindkett elgurul, s kiszabadul a doki. De amilyen a te szerencsd, ez se Rosenberg. Most lesz szksged a tallt gpfegyverre. Ugyanis megrkezik az jabb csapat katona, akik trsaik hallt ltva elindultak a titokzatos mszrl utn. Addig ldd ket, amg mindet ki nem nyrtad. Fontos, hogy leldd ket, teht ha a gpgyval nem sikerl, akkor menj utnuk, s kzileg nyrd ki ket. Azt se feledd, hogy mindentt ott vannak, teht tedd ket hidegre. Ha ez megvan, menj tovbb az alagtban. Az t vgn felbukkan egy veszlyes fegyver is, egy mkdkpes tank. Szerencsre az gytornya lassan mozog, gy van id kzben megszabadulni az ellenfelektl. Fuss krbe-krbe gy, hogy az gytorony mindig 180 fokos szgben legyen hozzd kpest. ld meg a katonkat, s kszlj fel a tank elleni harcra. A teherautnl tallsz egy raktavett hozz val raktkkal egytt. Ezzel taln sztlheted a bajkever tankot. Prblj gy helyezkedni, hogy a tank ne tudjon lelni, s utna knld meg raktval a lvegtornyt. A vgs gyzelemhez 4 vagy 5 rakta kell. A tank pusztulsa utn tallsz egy csom lszert, nehogy itt hagyd! Ha ez is megvan, lpj tovbb, a kvetkez helysznre. Haladj tovbb egyenesen az alagtban. Itt egy gpgy lvldzik majd rd.Vgezz vele egy grnttal. Az t vge sajnos le van zrva. Mssz fel a szlltkocsira, s trd fel a dobozokat - az utolsban 4 gzpalack tallhat. Hmmmm...  Ldd szt mindegyiket messzirl. A robbans kvetkeztben utat robbantasz magadnak a falban.

Nos, megltem nhny katont, s talltam nhny embert, azonban egyik sem Dr. Rosenberg embere. Remlem, hogy megtallom...Gyorsan el kell tnnm errl az tkozott helyrl. 

Bejutottl a Black Mesa rakod fplyaudvarra, ami termszetesen tele van katonkkal. ld meg az sszes katont, trd fel a dobozokat, s szedd fel a lszert. Keresd meg a vlt irnytszerkezett, s piszkld meg. Ennek eredmnyekppen kinyitod a Bay 5 nev kaput. Menj be a belsejbe, s indtsd be az itt tallhat vonatot. Tolass ki a vonattal, ami egy id utn megll. Nyisd ki a vasti kocsi ajtajt, ahol egy fradt tudssal tallkozol. Csak nem Dr. Rosenberg? De igen! Amint belpsz, hogy beszlj a tudssal, az ajt bezrdik. Ez a rossz hr. A rosszabb hr: mg tbb katona rkezst hallod, akik Freemant keresik. A j hr az, hogy vgre megvan a te embered, aki taln segt innen kijutni. Rosenberg elmondja, hogy egy teleportot fejlesztettek ki az elmlt vekben, amelyet azonban mg senki nem hasznlt. A labor a raktraknl van (ahol felvetted az MP5-st)...de elbb ki kell jutni. Rosenberg bakot tart neked, hogy a tetajtn kimehess. Tltsd meg az MP5-st, s mssz ki. ld meg a frissen rkezett katonkat, majd szlj a dokinak. Ettl a ponttl kezdve Rosenberget kell kvetned, mivel csak tudja a labor helyt. Ha tl messze msz tle, menj vissza egy kicsit, vrj, s aztn kvesd. Most mr bemehetsz a Bay 5 eddig zrva tartott ajtajn, s felmehetsz a lpcsn. Fuss elre, ld meg a katonkat, s hvd a dokit. Itt az iroda harmadik emeletn ktttl ki. Menj lefel, s ekkor megltod, hogy az a tuds, aki Rosenbergrl elszr meslt, immr halott. Menj vissza a tudshoz, aki egy liftet mutat neked. Szlljatok be, s induljatok a rgi laborba. A laborban Rosenberg bemutatja segttrsait ("Walter" s "Simmons"), akikkel ezt a szerkezetet sszerakta. Ezzel a teleporttal ki lehetne jutni a laborbl, csakhogy a gp nincs belltva a Fld hullmhosszra. Valakinek el kell mennie az idegen vilgba, hogy tlltsa a szerkezetet...s ez a valaki te vagy. Nhny pillanat mlva zembe helyezi a j doktor a gpet. Ha Rosenberg megadja a jelet, ugorj be a sznes gmbbe, s ekkor elsttl a vilg. dvzllek a Xen bolygn, Barney.

 

OK, ez a feladat nem tartozik a munkakrmbe. Teleportl technolgia? Idegen vilgok? s nekem nincs meg hozz amgy sem a tapasztalatom. Hrrrmph. Benne vagyok, de nagyon veszlyes lesz. 

 

Focal Point

Megrkezel a Xenre, s egybl megtmad nhny Houndeye. ld meg ket, s felfel ugrlva prblj meg feljutni a bal oldali kapuhoz. Ha nagyot nyekkensz, semmi gz, egy letad forrs tr fel a fldbl, hasznld ezt. Utadat a nylson keresztl folytasd. Az t vgt idegen organizmusok leptk el. Bontsd le ket, nehogy mr tban legyenek. Ezutn egy rettenetes alagtrendszerben kell barangolnod fel s al. Elszr balra menj. Az els elgazsnl fordulj jobbra. Ha balra msz, tallhatsz nhny holmit. Ezutn az t tbb fel vezet, de csak egy t a j. A tbbi zskutca, ezrt vigyzz. Vgl egy kis terembl juthatsz tovbb a kvetkez helysznre. Egy nagy nyitott terletre jutsz el. Egyszeren csak ugrlj el egyik sziklrl a msikra. De vigyzz, flton a sziklkra teleportlnak az idegenek, ldd le ket, s ezutn folytasd utad. Ha mr a msik oldalon vagy, ugorj az alagtba, ld meg az idegeneket, s juss el az jabb ugrls rszhez. Ez az ugrls mr nehezebb lesz, ugyanis (1) nagyobbakat kell ugrani (2) idegen rhajk tmadnak. Sajnos itt nem nagyon lehet kivdeni a csapst, gyhogy prbld meg tllni a menetet. Kt vlasztsod van: (1) gyorsan tugrlod az egszet, nem trdve a veszllyel (2) mindig visszajssz az letad forrsokhoz, s aztn ugrlod t a mlyedseket, amiket az rhaj robbantott. Ha ezt is tllted, dntsd ki a tloldalon az egyik ft, s mssz be rajta a terem kzepbe. Miutn leestl a lyukon, egy kis csatornban ktsz ki. ssz be a vz alatti alagtba, s indulj el a felszn fel. ld meg a savkpt, s menj tovbb. Ugorj a kvetkez csatornba, menj el a vzesshez, s menj be az alagtba. Kzpen egy felfel teleportl berendezsre bukkansz, s azon keresztl ugorj fel. Odafent haladj tovbb a csatornkban, csak arra vigyzz, hogy balra ne menj. Az t vgn ld meg az ellenfeleket, majd ugorj az ugratra, s replj fel a kvetkez clig. Vgre megrkezel a csapatod telephelyre. Azonban szomoran kelll tudomst venned arrl, hogy itt mr mindenkit megltek a bartsgtalan idegenek. Az indulshoz hasznld a kk dobozt - erre megnylik szmodra a kvetkez t.  Indulj az ezstszn vezrlpult fel. Amint kinyitod, indiktorokra, s karokra bukkansz. Forgasd el mindkettt, amg be nem kerlnek a srga hromszgekbe a vrs hromszgek. Onnan tudod, hogy j munkt vgeztl, hogy a gp pittyeg, s a lmpa zldre vlt. A gpezet beindul, csakhogy nagyobb gond jn. Rengeteg ellensg tmad rd, ld meg, amelyiket meg tudod, s meneklj innen GYORSAN. Befejezted teht kldetsedet, belltottad a berendezst. Amint elhagyod az elz helysznt, megtmad egy idegen, csakhogy a plafon is rszakad. Utadat felfel mszva folytathatod. A kvetkez nyitott terleten egyenesen jobbra fordulj. Felugorhatsz a berendezs segtsgvel nmi lszerrt, de nem hiszem, hogy klnsebb szksged lenne r. A kvetkez alagt vgn ugorj le. A kiindulsi helyeddel szemben tallod magad, s egy nagy izz gmbt ltsz...s hallod a tudsok hangjt, akik arra biztatnak, hogy ugorj bele a gmbbe. Ez a te jegyed a visszatra, de ne harcolj az idegenekkel - ha tl sokig vrsz, a gmb eltnik, s vget r a jtk. Egyszeren ugorj a gmbbe, s mris a laborban tallod magad. Amint visszarkezel a laborba, Rosenberg gratull a jl vgzett munkhoz...de van itt ms is. Miutn te elteleportltl, elhasznltad az sszes energit, s most jra fel kell tlteni a cellt. Nhny tuds mr elindult, hogy megszntesse a problmt, de mg nem trtek vissza. Neked kell kiiktatni a problmt. 

Szent Jnos. Ht ez hihetetlen. rkon keresztl idegenek sanyargattak a vilgukban, azt se tudtam, ltezem-e mg. s ugye most nekem kell megoldani ezt a problmt is? Ht persze, hogy elvllalom! 

 

Power Struggle

Menj le a lifttel, s nyisd ki az ajtt. ld meg a savkpt, vedd fel a halott biztonsgi r pnclcellit, s keresd meg a jobb oldali liftet. Br itt nem tudod kinyitni az sszes ajtt, mgis lthatod, hogy egy idegen megtmad egy biztonsgi rt s egy tudst. Ez az energiacella-feltlt lloms, de te nem tudsz egyenesen odamenni, csak kerlton. Menj vissza azon az ton, amin jttl, menj le a lifttel, s odalent menj le a srlt billentyzet ajthoz. Nhny msodperc mlva a fal tls oldaln valaki elkezdi kiolvasztani az ajtt. Vrd meg, mg kibontjk. Miutn a katonk kinyitottk az ajtt, lj rjuk - grnt, goly, rakta, mindennel, ami van neked. Ha szksges, vonulj vissza. Miutn meglted ket, vedd fel az elssegly-csomagokat s a lszert. Nhny szobval arrbb, egy elsseglygp mellett megtallod a htvizes tartlyokat. A teljestmny nvelse rdekben ide is be kell majd jnnd, de elbb aktivlnod kell a tartalk genertort, menj ht elre. A hossz ton katonkkal tallkozol, meg nhny rossz berendezssel, a folyos vgn pedig menj fel a ltrn. Rdiz katonkra bukkansz itt fent - ldd szt ket is s a rdit is, s indulj el a kvetkez nyls fel. Utad folytatsakor egy "Coolant Drainage" nev szobhoz jutsz, csak ht nem tudsz bejutni, csak az ajt felrobbantsval, de azt hagyd ksbbre. Inkbb menj a httartlyokhoz, ahol idegenek tmadnak rd. Miutn meglted ket, rjssz, hogy nem egyszer feladat a hts beindtsa. Az egyetlen lehetsg, ha felrobbantod az ajtt, s bemsz a htterembe...  Az ajt felrobbantsa utn a jtk legjobb rbusza kvetkezik, sszel meg lehet csinlni. Elszr is, lltsd meg az sszes ldt a terleten, s talld meg az egyetlen vashordt. Cipeld el a hordt gy, hogy a kr teljes legyen. Nyomd le a gombot, mire az ajt felrobban.  Menj be rajta, s ld meg az letedre tr idegeneket. Folytasd az utat a htvztartlyok fel, forgasd el a kereket, hogy megnyisd a vizet. Pechedre azonban nincs egy hd, amin t tudnl menni. Taln ha rgtnznl egyet. s ez sajnos ktelez. Azrt nincs minden elveszve, tallsz ugyanis itt egy msik utat is, mely egy lefel viv lifthez vezet. Odalent nyisd ki a csatorna nylst (ha mg nem lenne nyitva), s haladj az immr res csatornban. Itt kt hordt fogsz tallni, s kt msikat a ltra tetejnl. Mssz fel a ltrn, tasztsd le a kt hordt, s vidd el ket valahogy a liftig. Vidd fel ket az emeletre, s lkd be ket a vzbe. Ha mindent jl csinltl, akkor t tudsz menni a vz felett a hordkon. Ha nem, jra engedd meg a vizet a csatornban, menj vissza le, s tallsz mg pr hordt. Ha ksz vagy, az ajt felrobbantsval hagyd el a terletet. Indulj el a kzponti htrendszer fel, ahol hordk lljk el az utat, ezeket lltsd el az tbl. Nhny idegen ideteleportl, ezeket vadszd le messzirl. Az ajt mgtt rd tmad egy Vortigaunt, ne ijedj meg, ldd le. Folytasd az utadat, ld meg az tkzben rd tmad idegeneket. Ezek utn egy dobozokkal megrakott helyisgbe jutsz, ahol egy hatalmas idegen katona vr rd, hogy meglhessen. Jobb, ha egy msik ton msz, ahol azonban nem kis szm ellensg vrja a helyszn megszllst. Elszr vadszd le messzirl a katonkat, majd a tbbivel is vgezz. Miutn a katonkbl trtnelem lett, mssz fel a magasba, s ld meg a nagy idegen katont. (A grnt a leghatsosabb.) Ezutn ugorj le a msik oldalon, menj be az ajtn, s ekkor veszed szre, hogy megrkeztl. ld meg az idegeneket, s hatstalantsd a csapokat. Ezutn nincs ms dolgod, mint a kt kart meghzni. A turbink beindulnak, a lmpa pedig zldre vlt. Ksz vagy! Miutn befejezted kldetsedet, egyszeren menj ki a httermek fel. Ugrlj t a hdon, amit te gyrtottl, majd visszajutsz oda, ahol a rdisokat meglted. Juss el a htszobba, s nyomd meg a gombot. Ekkor eljutsz az energiacellkhoz. Menj elre, ld meg az idegent, tltsd fel magad lettel, s beszlj a haldokl biztonsgi rrel. Szegnynek csak annyi ereje van, hogy ellljon az tbl, s aztn meghal. Nyisd ki a kaput, told be a cellt a tltbe, s nyomd meg a gombot. Miutn a cella feltltdtt, hzd be a liftbe, s kldd fel. Nyomd meg a gombot az ajt kinyitshoz. Indulj jobbra, szllj be a liftbe, s menj fel a laborba. Megcsinltad! Egyedl belltottad a berendezst, s zembe helyeztl egy j energiacellt. Most mr felkszltl a teleportlsra - most mr csak a tudsok megmentsben kell segdkezned. Remld, hogy mkdni fog a gp, mieltt a katonasg rd tall.

 

A Leap of Faith

Rosenberg boldog, hogy lt tged, s elkszti a gpet a teleportlsra. Most megadja neked a szksges lpseket, amelyeket a vezrlteremben kell vgrehajtanod. Nhny pillanat mlva beindul a gp, de egy cs eltrik, s el kell forgatnod a kereket az elzrshoz. Idkzben kt Houndeye teleportl ide - ld meg ket, forgasd el a kereket, s menj vissza a vezrlterembe. Nhny pillanat mlva Rosenberg megadja a jelet a berendezs bezemelshez. Nyomd meg a  laborra nz ablak alatti gombot, mire ltrejn a teleportgmb. Walter ugrik elszr, majd kisvrtatva Simmons is beugrik. Kzben a katonasg hangjt hallod, amint az ajtt bontjk.  Rosenberg is beugrik, aki a berendezsnek idkzben extra energit adott. Vrj, amg rd nem kerl a sor. Illetve ne vrj, mert srget az id, radsul problmk is felvetdnek. Gyorsan igyekezz le a gmbhz, azonban kzben megltod, hogy valaki bontja az ajtt. NE nyisd ki az ajtt semmikpp sem! ld meg a katont, s utna mr megnyomhatod a gombot. Ettl kezdve mg tbb harcos rkezik. Menj a vezrlterembe, s ugorj a gmbbe, amg nem ks. Valahol a bzis szln ktsz ki a hrom tuds trsasgban. A felirat azt rja: South Tunnel Access. Szval az egsz balht megszhattam volna, mi? Simmons s Rosenberg megprbljk megjavtani az egyik terepjrt, Walter a kaput prblja kinyitni egy fesztvassal...s te zlden izzasz?...  Hallod, hogy Rosenberg megjegyzi, hogy a teleportlsba hiba csszott, de mris tovbb szllsz...egyenesen a Xen bolygra!Megint tovbb teleportlsz, s egy raktrba jutsz. Ha felmszol a ldkon, lthatod, hogy kt katona cipel valakit. gy tnik, elkaptk azt a Freeman fickt...s te tovbb teleportlsz. Most mr tnyleg a tudsok mellett vagy. A terepjr ismt mkdik, mi pedig eltnhetnk errl a ktes hrnev bzisrl. Walter kinyitja a kaput, s ngyesben vgleg elhagyjtok ezt a helyet.

 

VGE

 

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Augusztus
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!