hegepeti
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Ennyi az idő:
 
Stronghold Crusader
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Touche: The adventures of the fifth musketeer

Touche: The adventures of the fifth musketeer

ismeretlen  2006.07.13. 13:44

A Touche: The adventures of the fifth musketeer végigjátszása.

Touche: The adventures of the fifth musketeer

 

Kalandjaink Rouenben kezdődtek. Alig pár órája érkeztünk meg a városba, de már rögtön belekeveredtünk egy csúnya gyilkossági ügybe. A fogadó előtt heverő haldoklón már nem lehetett segíteni, de azért könnyítsük meg az utolsó perceit, s beszélgessünk el vele. Úgy tűnik nem közönséges gyilkosságról van szó, Kérdezzük ki az ajtó mellett üldögélő léhűtőt. Ő az egyetlen szemtanú, s ráadásul tárgyi bizonyíték is van a birtokába. Vegyük meg tőle a spanyol ezüstöt egy aranyért. Nézzünk be a kocsmába, s vegyük alaposan szemügyre a benn kártyázó rossz arcú fickókat. Kérdezzük ki a fogadóst. Megtudjuk, hogy azon az estén csak az a társaság lépett be a fogadóba, s ráadásul spanyol ezüsttel fizettek. Vonjuk felelősségre a bűnösöket. Az egyik gazfickót sikerült is leteríteni, de az a fránya csillár kibabrált velünk.

Másnap reggel az ágyunkban ébredtünk iszonyú fejfájással. A gyilkosok elszeleltek, mi meg ott maradtunk egy fillér nélkül. Vizsgáljuk alaposan meg a szoba padlózatát. Felfedezzük, hogy az egyik deszka mozog, s az az alatti üregben egy frank lapul. A fogadó előtt Henri jelentkezik szolgának. Gondoljuk át a dolgot, de azért fogadjuk fel. Vetessük fel vele a hullát, ne heverjen az utca közepén, temetetlenül.

Alaposan elrepült az idő, ideje volt szolgálatra jelentkezni a századnál. Keressük meg a városban a muskétások bázisát, s jelentsünk a kapitánynak. Szinte végig sem hallgat minket, láthatólag nagyon keres valamit. Az unszolás hatására kibökte, hogy elveszített egy nagyon fontos levelet, s míg meg nem találja nem tud másra koncentrálni. Mivel égető szükségünk van arra a menetlevélre, ajánljuk fel neki, hogy megkeressük. Kutassuk át alaposan a kapitány asztalán uralkodó káoszt. Addig kell vizsgálnunk a kupacot, míg elő nem kerül alóla egy üresnek látszó papírlap. Azt egyelőre még nem tudjuk felvenni. Az asztalon találunk még egy beszáradt tintatartót is. Úgy látszik a kapitány nem tintával írta azt a bizonyos levelet. Keressük meg újra az üres lapot (most már fel is tudjuk venni), majd tartsuk a gyertya fölé. A jutalmunk nem marad el, megkapjuk a hőn áhított menlevelünket. A kapitány asztalán gyönyörű spanyol dinnyék pompáznak. Csorgassuk a nyálunkat kicsit. A parancsnok szíve meglágyul, s megkínál minket eggyel. A kaszárnya mellett található a városi szabó. Pénzünk ugyan nincs új egyenruhára, de a fogason lógó tűt meg cérnát el tudjuk emelni. Mielőtt útra kelnénk, látogassuk meg a katedrálist. Sajnos tatarozás miatt zárva tart, de egy szerzetes a segítségünkre siet. Kaptunk tőle egy brosúrát a templom renoválásáról. Most már nyugodtan utazhatunk. Uticélunk: St. Quentin

A postakocsi állomáson vegyünk két jegyet, majd induljunk el a nagy útra. Éjszakára meg kell szállnunk egy út széli fogadóban. Vegyünk ki egy szobát, s pihenjük ki  magunkat. Másnap reggelre egy kivétellel az összes vendég továbbutazott. Kérdezzük ki a papot a gyilkosról. Sok értelmes dolgot nem tudunk kihúzni belőle, hiszen nagyon siet a székesegyház megnyitójára. Mutassuk meg neki a Rouenben kapott brosúrát. Abból kiderül, hogy bőven van még ideje, nem fog elkésni, akkor sem, ha válaszol néhány kérdésünkre. Megtudjuk tőle, hogy az emberünk valóban megfordult a fogadóban, de ételmérgezést kapott. Az Amiens-i monostorban talált menedéket, ott lábadozik. A szerzetesek idegent nem engednek a kápolnába. Megpróbálkozhatunk az álcsuhás trükkel, de a szakállunk elárul. Ugorjunk be a csizmadiához (a monostor melletti ház), s kérjük el tőle a rossz szandálokat. Javítsuk meg őket a tűvel, majd utazzunk tovább, St. Quentinbe. Látogassuk meg a templomot, s emeljük el az asztalon heverő feszületet, az asztalterítőt és a gyertyatartót. Hallgassuk ki a bíboros mesterkedéseit, majd térjünk vissza az Amiens-i monostorba.  

Bújtassuk Henrit a frissen mosott csuhába, adjuk rá a szandált, s akasszuk a nyakába a feszületet. Küldjük be a kápolnába, s kongattassuk meg vele a misére hívó harangot. Az orgyilkos az udvarra nyíló ajtók egyike mögött fekszik. Nem várja azonban meg a felelősségre vonást, az ablakon keresztül elmenekül. Kutassuk át a nyeregtáskáját, majd vegyük ki belőle a bíboros megbízólevelét. A tőrünkkel hasítsuk fel az ágyon heverő párnát, s vegyük ki belőle az ellopott végrendeletet. Utazzunk vissza Rouenbe. A város határában egy álarcos banditába botlottunk. A kardpárbaj során kiderült, hogy valaha vívómesterként kezdte a pályafutását, s így esélyem sem volt a győzelemre. Kénytelen voltam átadni a végrendeletet. Miután távozott, úgy döntöttem, hogy gyakorlom a fáramászást. Első nem arattam túl nagy sikert, de végül harmadszorra sikerült feljutnom. Az eredmény megérte a fáradozásomat, egy szarkafészekben remek aranyórát találtam. Egyelőre nem tehettem mást, visszatértem a muskétásokhoz. A tizedes elkottyantotta, hogy a hatodik ezred milyen csúfosan leszerepelt. Míg aludtak, egy feketébe öltözött csuklyás alak ellopta az értékeiket. Úgy tűnt sikerült a nyomára bukkanni a rablónak. Már csak azt kellett megtudnom, hol állomásozik a hatodik ezred. A kapitányt jó kedvében találtam, viszont addig nem volt hajlandó átírni a menetlevelemet, míg meg nem szerzem a lövészbizonyítványomat. A kiképzést vezető őrmester kezembe nyomott egy puskát, s elmondta a szabályokat. Amennyiben eltalálom valamelyik bóvli katedrális makettet, úgy megkapom a bizonyítványt. A padló alatt talált frankból vegyük meg a makettet a katedrálissal szemben található boltból. Menjünk vissza a kocsmához, majd a tőrrel vágjuk el a zsákot tartó kötelet. A zsák lezuhant, s felrepített minket Juliette szobájába. Áradozzunk a hölgy szépségéről, de közben óvatosan emeljük el  a zsebkendőjét. Kérjünk tőle egy randevút. A hölgy viszont három feltételt szabott. Hoznunk kell neki egy csokor orchideát, írnunk kell egy szerelmes költeményt, melyben hallhatatlanná tesszük a nevét, végül de nem utolsósorban véghez kell vinnünk valamilyen férfias hőstettet. Távozzunk az ablakon keresztül, majd menjünk át a főtérre. Vegyük fel a kalapácsot, majd a létrát szétszedve, vegyük fel a rudat. Törjük össze a kalapáccsal a makettet, majd vigyük el a bizonyítékot a lőkiképzést vezető őrmesternek. Mutassuk meg a bizonyítványt a kapitánynak, majd utazzunk el La Mans-be.

Az istállóban vegyük fel a polcról a menetrendet, majd emeljünk el egy vödröt. Ugorjunk be a templomba, majd bújjunk el a gyóntatófülkében. Hallgassuk meg a szerencsejátékost, most már tudjuk, hogy működik egy titkos játékbarlang a virágbolt alatt. Kérdezzük ki a kocsmában tanyázó kártyást, aki hosszas unszolásra hajlandó elárulni a jelszót. Vegyünk ki néhány szálat a virágbolt előtti kollekcióból, majd mondjuk el a jelszót a virágáruslánynak. A bűnbarlangban már nagyban megy a játék. Az egyik kártyás feltűnően sokat nyer, úgy látszik valami trükk van a dologban. Beszélgessünk el velük. Megtudjuk, hogy a virágüzlet nemcsak kártyabarlang, hanem egyben bordélyház is. Nevezzünk be egy menetre, majd menjünk fel szobára. Amint belépünk a szobába azonnal megpillantjuk a függöny mögötti csizmákat. Ugrassuk ki a nyulat a bokorból. Kiderül, hogy régi barátunk, a haramia rejtőzködött ott. Mindenét elvesztette, beleértve a mi végrendeletünket is. Cseréljünk vele ruhát, s álljunk ki az országútra. A kártyás éppen akkor tartott hazafelé. Sajnos a rablási kísérlet nem járt eredménnyel, valaki már megelőzött minket. Hamarosan megérkeznek az igazi banditák, akiknek egy cseppet sincs ínyükre, hogy valaki éppen az ő területükön fosztogat. Hamarosan a cigánytábor kellős közepén találjuk magunkat gúzsba kötve. Győzzük meg a banditákat, hogy be akarunk állni közéjük. Meglepően könnyen beveszik a mesét, már csak a cigány jósnőt kell meggyőznünk. Adjuk át neki az órát és a menetrendet. Most már nem kell annyit ácsorogniuk az út mentén a postakocsira várva. Hálából visszakapjuk a végrendeletünket. 

Látogassuk meg ismét St. Quentin városát. A fogadó előtt álló katonák nem hajlandók senkit sem beengedni. Próbáljunk meg beszélni velük, de az ilyen alakokra sajnos nem lehet észérvekkel hatni. Dobjuk a folyóba a kapitánytól kapott dinnyét. Ez eltereli a katonák figyelmét, s így már be tudunk menni a fogadóba. Rendeljünk az iszákos tisztnek egy üveg pálinkát, majd a szívességért cserébe kérjük meg, hogy parancsolja meg a katonák a törzsvendégek beengedését. A hír hallatán a kocsmáros annyira megörül, hogy megajándékoz minket egy üveg óborral. Beszélgessünk el a költővel, majd mutassuk meg kedvesünk keszkenőjét. A zsebkendő láttán a poéta ihletet kap, s csodálatos verset kanyarít. Az összetört létra rúdját felhasználva ugorjunk fel Julietthez, majd mutassuk meg neki a verset. A remekmű osztatlan sikert aratott nála. Már csak egy csokor orchidea hiányzik a boldogsághoz. A virágüzlet elő elemelt csokor nem jött be nála, valamit tennünk kell vele. Mivel a verssel szereztünk egy jó pontot a lánynál, ezért megengedi, hogy elvigyük a parfümjét. A főtéren már javában áll a bál, egy szerencsétlen öregasszony kalodába zártak. Az Amiens-i szerzetesrend udvaráról elemelt szappannal kenjük meg a kaloda zárját, majd adjuk oda a banyának a kölnisüveget. Cserébe megkapunk egy üveg varázsitalt. Vegyük fel a földről a banánt, majd induljunk el Párizsba. Az uticélunk a Louvre, ahol a kancellárral kell találkoznunk. Az utcagyerek hajlandó odavezetni minket, de csak akkor, ha már megtömte a bendőjét. Az óbort cseréljük el egy üveg hagyományos itókára, majd azt adjuk oda a kosárfonónak. Vegyük fel a széket, majd adjuk át a fájós lábú péknek. A hálából kapott kenyeret cseréljük be a sajtra, majd azt adjuk oda a sültpatkány árusnak. Az ínycsiklandozó ebéd után desszertnek adjuk át a banánt, majd kövessük a fiút a kancellárhoz. Oda bejutni azonban meglehetősen nehézkes. Juliette ikertestvérének azonban sikerült, már csak a meghívóját kell elkérnünk az ajtónállótól. Legyünk nagyon gonoszak, vigyük el a terhelő bizonyítékot a szigorú atyának. A feldühödött apa azonnal elutazott Párizsba megzabolázni csintalan lányát (s egyedül hagyva a másikat).

Az Amiens-i istállóban mártsuk meg a virágokat a lila festékbe, s vegyük fel a polcról a kenőcsös tégelyt. A festékillat ellenére a lány beveszi a virágtrükköt, s hajlandó eljönni velünk a kancellárhoz. A hasonlóság megtéveszti az őröket, s hamarosan a kancellár színe elé kerültünk. Már majdnem sikerült a tervünk, amikor a bíboros elragadta a végrendeletet és a barátnőnket. Keressük meg a Notre Dame-t, majd vegyük fel az épület tövéből az egyik transzparenst. Vegyük el Henritől a rudat, majd rakjuk rá a táblát, a kettő együtt tökéletes evezőt alkotott. Térjünk vissza a roueni kaszárnyába. A bajtársak időközben megkapták a parancsot, az angolok által megszállt Le Havre-ba kellett utazniuk. Kövessük őket a háborúba. A csata meglehetősen rosszul állt, az angolok nagyon beásták magukat. A kapitány parancsára be kell lopódznunk az ellenséges állások mögé, s meg kell szereznünk a haditervüket. Egy eltévedt ágyúgolyó azonban megrongálta az egyetlen csónakot. Szereznünk kell valami tömítőanyagot, mely segít betömni a csónak oldalán tátongó lyukat. A kardunkkal vágjuk le a csónakot rögzítő kötelet, majd tegyük el a tekercset.

Látogassuk meg ismét a roueni fogadót. A katedrálisból elcsent oltárterítőt mártsuk bele a levesbe. Mielőtt visszatérnénk a háborúba, ugorjunk be a felújított székesegyházba. A bíboros és a pribékjei éppen az egyik francia király csontjait próbálják eltulajdonítani. Gyújtsunk fáklyát, s a kötelet szereljük fel a fáklyatartóra. Cseréljük ki a két fedelet, majd a bíboros távozása után vegyük fel a földön heverő vaslemezt. Az egyik istállóban kérjük el a felesleges vödröt, majd nézzünk be a fegyverkovácshoz. Szegény nagyon megfázott, s nem képes kigyógyulni a nyavalyájából. Merítsük meg a vödröt a forró vízben, majd öntsük a vödörbe a kenőcsöstégely tartalmát. Adjuk át a mesternek, aki hálából nekünk adja az egyik reszelőjét. Térjünk vissza a háborúba. Tömítsük el a lyukat a leveses terítővel, majd evezzünk át a túlpartra. Szedjük ki a gyertyát a tartójából, majd tűzzük a tőrünkre. Ezzel a célszerszámmal vegyünk mintát a zár belsejéről, majd a reszelővel készítsük el a zárat nyitó kulcsot. A fogadóban az angolok nem látják szívesen az angol kémeket, de amint az időjárás felől érdeklődünk, egyből megenyhülnek. (ez a legalsó kérdés, az oldalsó nyíllal tudjuk léptetni a válaszokat). A jelszót megadva a bárpincérnőtől megkapjuk a haditervet. Ne siessünk vissza, az egyik angol katona átadja az angol fegyverkovácsok titkát. Vigyük vissza a haditervet a kapitánynak, majd folytassuk a küldetésünket. A St. Quentin-i kovács a formuláért cserébe hajlandó átadni a szenesvödröt, amit a kemencén meg is izzíthatunk. A parancsnoktól kapott kulccsal nyissuk ki a kaszárnyát, s főnöki irodából emeljük el a zászlót. Nézzünk szét kedvesünk szobájában is, a ládából csenjük el az egyik harisnyáját. Vegyük meg az egyik kovácsműhelyben a falon lógó fogót. Menjünk el a roueni főtérre, s keressük meg bal oldalon a városból kivezető utat. A fogóval vegyük fel a rács mögött heverő kulcsot, majd nyissuk ki az ajtót. A feltaláló éppen a legújabb találmányán, a gőzhajón dolgozik. Négy alkatrész azonban még hiányzik. Az árbocot nyugodtan kiegészíthetjük a zászlóval. A csövet a kriptából elemelt vaslemezzel kell megfoltoznunk. A propellert és a fogaskereket a harisnyával köthetjük össze. Már csak az izzó szenet kell betöltenünk a kazánba, s a csap elfordításával elindíthatjuk a hajót. A hajó elindul, de kis idő múlva nekünk kell eldönteni melyik irányba haladjunk. Az út során ötször kell beleavatkoznunk az útirányba. A következő sorrendben kell meghúzni a kapcsolókat: nagy, olajos, olajos, vörös, nagy. A kikötést még finomítani kell, a lényeg az, hogy partot értünk. Hazudjuk azt az őrnek, hogy a nevünk szerepel a meghívottak listáján, s a hitelesség kedvéért szóljunk Henrinek, hogy mutassa is meg. Amint bejutottunk, adjuk oda Juliettnek a boszorkánytól kapott varázsitalt. Szerencsére ártalmatlan hashajtó volt az üvegben. Vizsgáljuk meg alaposan a mellszobrokat, s rántsuk meg mindkettő orrát. A feltáruló rejtekajtón ereszkedjünk le a mélybe. Etessük meg a krokodilokat a veremben, majd a kardunkkal emeljük át a láncot a túloldalról. Dobjuk a láncot a legközelebbi csapdába, majd menjünk át a rögtönzött hídon. A könyvtárszobában kérjünk engedélyt a fogvatartónktól, hogy elolvassuk a könyveket. Tanuljuk ki a hipnotizálás tudományát, majd kérjük el az őr óráját. Vizsgáljuk meg alaposan a polcon sorakozó üvegeket, majd a földön heverő krétával írjuk át a varázskönyvet. Ezután már csak hátra kell dőlnünk, s végig kell néznünk a befejező képsorokat.

 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptár
2024. Augusztus
HKSCPSV
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Ennyien néztek minket:
Indulás: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!