Weild war
ismeretlen 2006.07.13. 14:05
Varzslval jtszom.
I. rsz
Jav. Fegyverzet: MP28 neked, a trsaknak MP28 vagy Mauser 98.
1. jgtbla
A legeleje mindenhol le van rva, szval azzal nem szrakozok…
2. haj
Amikor a haj belsejben megkapod az irnytst, hajr a kapitnyhoz. Beszlgess vele, kezd a segtsgkrssel. Kapsz egy katont: ”Urlich „– ot. kovcs, j sok cucc van nla. Aztn minden ms beszlgetsen menny vgig a kapitnnyal. Aztn irny jobbra, ahol a matrzok kavarognak. Nzz be a szekrnybe s vedd fel a cuccokat. Az egyik prna alatt tallsz egy kilincset, azzal menj tovbb a WC – hez a haj vgbe. Kapj fel mindent, aztn szabadtsd ki Willit, bocs, a fedlzetmestert. Ehez balra kell menni, s lenyomni 3 lzadt, ami nem okozhat problmt. Az ajtt kt mdon nyithatod ki. Az egyik a franciakulcs (amit a vcbl elhoztl, ugye ?). A msikat nem biztos, hogy felajnlja egybl. Erlkdj, egy id utn megkri Johann – t hogy segtsen, ketten mr ki brjtok nyitni. Beszlj a fedlzetmesterrel, de lgy poftlan, (egybknt vgig a jtk sorn minnl poftlanabb vagy, annl tbb xp- t kapsz) s a kldetsrl krdezz. Utna vissza a kapitnyhoz, beszlj vele, s ha elhzott, meg tudod nzni a jegyzeteit.
3. sivatag
Rpke tltst s mozit kveten, meg is kapod az irnytst. Beszlj a kapitnnyal, aki el fogja srni a bnatt. Feladat: (srga) festk szerzse. Jrj krbe , nzz be mindenhova ahova enged (most s mindrkk, AMEN). Az sszeszedett cuccokat majdnem mindet el is lehet adni. Elszr is, MIUTN beszltl a kapitnnyal, keresd a msik ml mellett, egy hz kapujban lldogl figurt, hogy megtudd a horgszbotklcsnzshez horgszengedly kell. Ezt kveten jobbra, kzpen keresd Fatimt, aki eldhngi, hogy a frje llandan tvol van, s ami pnzt keres azt vagy el is issza, vagy elkrtyzza, de lnyeg, hogy nincs otthon. Ezutn ha beszlsz egy arabbal, megjelenik egy j krds: hol van Hasszn? Most le, avagy irny a piactr.
Ha megvan, lj egy kis trsasgi letet s irny a kocsma „Dgltt Teve” (Hmm… lehet hogy belenyalt a kajskondrba.)! Ott krdezz r mindenre. A kebabos krdsre kapsz valami llatsgot, s egy receptet. A recept megtanulshoz, fogd meg s vidd a karakterre. A hallos kukta pldul arra j, hogy a gygyltyi ugyanavval a felttellel tbb hp – t gygyt.
A msik, a mese nmi xp – t s egy pihentet lmot ad. Az egyik polcon van egy msik recept. Prbld meg elvenni az stt a pultrl, mire azt mondja, hogy krni kne. Nosza. A kocsmrossal beszlgetve meg lehet szerezni. Emellett megtudod, hogy nincs friss hala. Halat a kocsma eltt ll halsztl lehet venni, ill. a plya vgn a mlrl horgszni. Errl ksbb.
Szintn a piactren a kalmr megkr, hogy nem vinnd-e el a fakr sznyegt az ozisba. J nehz a cucc.
Na irny az ozis, ami a mostani pozcidtl 3 kockval dlre, s1 kockval keletre van ( hrmat, le egyet jobbra ).
Ja a Festk! A festkeshez beszlj a kalmrral a piactren! Azt kri, etesd meg a szamart, szalmval. Sehol sem tudsz venni, viszont az ozisban van balra fent egy hzik, ami mellet nincs senki. Ha bemsz/tkutatod tallsz kt szalmazskot (egy is elegend), vidd el a szamrhoz, s etesd meg vele. A szamr a piactr bal fels sarkban van. Most mr mehetsz a festkrt. Ha megmutatod a kapitnynak, beledobja a vzbe. A plya vgn tudod kipeczni ugye. A kiktnl van egy fick ugye, aki az rletbe kerget a horgszengedlyvel. Ha az engedly megvan, lehet botot brelni, s irny a ml vge…
Ozis. J pr dolog lesz itt. Elszr szabadulj meg a ballaszttl. A fakr kszsggel kifizeti a sznyeget, majd elsrja neked, hogy beteg a kgyja. Pedig nincs annak semmi baja, csak egy kicsit megdgltt. Erre majd szintn a plya vgn tallsz megoldst.
Van ott egy fick, akit hradsnak neveznek, de valjban stfoltoz. fogja megjavtani neknk az stnket, ill. tle tanulunk meg majd tengeralattjrt foltozni. Beszlj a krtyz emberrel, aki meggri, hogy fog szlni, ha felbukkan Hasszn. Mivel ez nem trtnik meg, menj el, gyere vissza. Az csrgk mellet van/lesz egy lldogl hapi… BING! Hasszn. Ne pnikolj, szopasd a vgtelensgig. A vgn kinygi, hogy hova mentek a nmetek, meg is jelli a trkpen. Aztn vlassz. Vagy fizetsz neki 400-500 dolcsit, vagy megemlted, hogy „h reg, az asszony keres… s nincs j hangulatban.”
Mellettnk kering egy frfi, akinek el tudod „adni” nmi xp –rt a kapott infkat. Ha beszlgettl az emberekkel, megtudtad, hogy szletett az ozisban egy ktpp teve, akit egy kis cukorral (kocsmrostl, az ozisban a krtyamestertl tudsz venni) fel tudsz fogadni. Leon, a teve risi szolglatot tehet neked, mint teherhord. Mellesleg „llati” a harcmodora. Apukm… olyan hegyeset kp, hogy mg a Wermacht sisakot is tti!!! Majd leestem a szkrl. Az ozistl 2 –vel dlre van valami, amit „romok” nven emleget a jtk. Itt is rdemes krlnzni, mert megtallod a jtk els csodalmpjt, s mg pr dolgot, ha benzel a hasadkokba.
A trkp dl-kelet-i sarkban van egy figura, aki bogarsz, s a Dgltt Tevben hagyott egy skorpit. Hozd vissza ugyanide, nincs itt, gyere megint, akkor itt van. Mivel a pldny srlt, megkr, hogy ugyan vedd mr ki a hasadkbl a skorpi prjt. Jutalmad jsgodrt nmi xp, s egy Sten gppityu s pr tr lesz.
Jn a plya neheze. Teht tankolj fel muncival, SZERELCUCCAL, mert megynk zombit irtani. A Hasszn gyerek elmondta, hogy hova vitte a ncikat, mi meg kvetjk ket. szak-szakkelet fel vesszk az irnyt. A trkpen egy kapufle valami fogja mutatni, ha j helyen jrunk. De amgy is rjssz, mert azonnal belefutsz az els tankba. Itt tallod meg a horgszengedlyedet, csak akkor vedd fel, ha mr kifel indulsz. VIGYZZ!! A zombik lassak, de sokan vannak. Meg egy kicsit mrges a lgkr. A szrny nagy mmia, mrgezett bagt rghatott, mert olyanokat kp, mint Leon, csak ez vet hz. Ha kifekdt visszafel. 1. A kpernyn, az oltron aprbb talaktst kveten, szabad az t a f kriptba. Nzz krl, talld meg a kr alak k helyt, s mozizz egyet. Majd vissza a 3. szobba, ahova immr be tudsz menni. Itt van a horgszengedly, legalbbis te ezt fogod mondani a horgszengedlyt kvetel ficknak.
Teht most mr mehetsz vissza a tengeralattjrhoz. A pasitl brelj horgszbotot. Peczd ki a festket (1), peczz ki egy murnt (2), ezutn mr halat fogsz ki. Fesd le a tengeralattjrt, de eltte foltozd be. Ehez beszlni kell a kapitnnyal.
Ha megvan a murna, akkor a piactren tallhat kgybrt hzd r, s ez lesz a Fakr j „kgyja”.
Majd el kell a cuccaidat adni. Nem kell csak ajnlott, ugyanis rvid idre bcst mondasz Leonnak. (t is veheted tle.) Leon nem fr be a hajra, gyhogy gyalog jn. Szerintem jrt jobban.
BUG:
- Az egyik a kocsmroshoz s az csillapthatatlan hal tvgyhoz fzdik. Brmennyi friss halat tvesz!! A jtk elejn hasznos, mivel a krim eltt ott van a halsz, aki 30 buznykrt ad egyet, a kocsmros meg kiperkl rte 75 –t, ja meg koponynknt 20-21 xp –t.
- Az ozisban Dzsafar, s a Dgltt Teve kpernyjn lv felesge kztt kell leveleket hozni-vinni.
- A tengeralattjrn, amikor a fedlzetmestert kell kiszabadtani, mg nem kell kinyitni eltte az ajtt, hanem kattingassunk r a jobb egrgombbal.
II. rsz
Jav. Fegyverzet:MG34 (mindenkinek)
Forszrozd a szllsmesternl a szarkofg tartalmt.2-2,5 ezer xp jr a makacssgodrt. Innen talgatok NEM tudom, hogy melyik a helyes kd! n a legutols(69-es kdnvvel mentem tovbb.)utna ,viszont kimenve a partra az egyik Urlichal beszlve meg tudod, hogy minek van a haj vgben a kondr, a kanl, az olajos kanna, meg a sok zldsg. Az olajos kanna megtlthet a falbl cspg olajjal. Az olajos kannbl, krumplibl s cukorrpbl elkszthet az nycsikland leves. Az r meg eszi majd kidl .Ezt kveten szabadd vlik az t kifel. Amint lekerlsz a hajrl azonnal bele botlasz Leonba, teht pakols vissza. Menj is be a melletted lv boltba. Ennek tbb oka van. 1, meg tudod nzni a fegyvereket, amikkel dolgod lesz. 2, meg kell venned a bambuszbl kszlttojs s szerkezetet, illetve egy zacsk cukorkt, amit ha oda adsz a gyerekeknek, akkor megtudod, hogy hol kell snod a tojsokrt, s ne kvessenek mindenhova. 3, vissza kell tlteni a falu kpt, hogy kiderljn, az henkrsz rt lecserltk. BESZLJ AZ J RREL. Tle megtudod, hogy a kapitnynak szlinapja van, s illene valami ajndkot vinned. Az ajndk valamilyen „kisllat” kell legyen. A bolt s a tengeralattjr kztt a parton megvltozik a kurzor. Ott tudod hasznlni az sgpet. Annyi tojst sol ki amennyit akarsz, de az sshoz nem lehet nlad egy sem. Minden tojs 500-800 xp –t jelent. Vegyl fel annyit amennyit akarsz, de mind a te karakterednl legyen, akinl semmi ms ne legyen. Egy id utn az sszes tojs ki fog kelni [gy 10-15 perc, ami alatt csak a jtk kpernyjn lehetsz], kedves kis krokodilbbikkel benpestve zskodat. NE TEDD LE ket a fldre, mert nincs az a hatalom, ami megszabadt tlk. A kapitny mindegyiknek nagyon fog rlni, s taln 1000 xp –vel is jutalmazza a kedvessged. Ha tkzben sszetallkoztl a tsszg bennszltt lnnyal, akkor a „hakuna…” kezdet sz jabb 600-800 xp –vel gazdagt, mellesleg megtudod, hogy a szekrnyben van valami, ami a hasznodra lehet. gy van egy orrcsepped, amirt a csajszi ad egy receptet, az igen robbankony szer receptjt. A szer ra cirka 3000 buznyk, s minden krokodil 2,5-3 ezer xp –vel boldogt. A boltban rdemes most megvenni az MG34 –eket. A faluban vannak tykok. Nekem sikerlt elkapnom egyet, ami folyamatosan tojta a tojsokat, amit a boltban el lehet adni.
Ja, s beszlj mindenkivel a faluban.
A mulunga trzs falujtl 4 nyugatra s 6 szakra az tkanyarban, van egy hely, nagyon sok muncit [s ha mg nem vetted meg ket, MG –ket] tudsz kiverni a ncikbl. Az emltett hely mellett (1 keletre) van egy magnyos figura. Tle megtudod, hogy van valahol egy titkos repltr. Ha megmondod neki kapsz tle egy hangtompts Coltot. A mulunga trzs falujtl 5 nyugatra s megtallod a mulungk smnjt, aki azonnal bkv fogja vltoztatni Johann –t. Vissza a mulunga trzs falujba, ahol megtudod, mi a teend. Brelj ritulis kalapcsot, menj el a ritulis barlanghoz, menj a ritulis oltrhoz, s ritulisan vgd fejbe vele a bkdat… (a sztori kitalljnak meg a j k…a anyjt!) A varzsl hzban pedig, tallsz egy zenetet. Azt add oda a dobosnak, aki megzeni, hogy a varzsl nyaralni ment. A mulunga trzs falujtl 3 nyugatra s 3 szakra van a makumba kanniblok faluja. Ide csak akkor engednek be, ha viszel nekik egy vacsoravendget. A kzelben van egy rposzt egy rrel, akit ha beszlsz vele, foglyul ejted. Ha oda akarod adni az rknek , nlad hagyjk. Az st mellett tallod meg a mulungk hsi harcost, llig besva. Cserld ki az rrel, cserbe egybl bell tdiknek. M’Bele szintn kovcs. Rucit nem nagyon hord, viszont fegyverekbl brmit tud hasznlni.
Ugyanitt megtallod a hinyz totemet, amit a makumbk a mulungktl loptak el. Cgld vissza a totemet a megfelel faluba. A smn dzsungeltvrn rtestend. Cserbe kapsz egy kis tgelyt, ami addig a boltban volt, cirka 10,000,000 $ -rt.
A mulunga trzs falujtl 6 nyugatra s 5 szakra van a titkos repltr. Ha megtalltad kt helyen kell jelezni. 1, magnyos angol titkos gynk (lsd feljebb). 2, a makumbk annyira megszeretik a ncik zt, hogy ha beszlsz velk, mind elrohannak vacsorzni. Hiba, no… FELSBBREND FAJ!? (legalbbis az zk)
A repltren megtudod, hogy a tmads elriasztotta a fedezetmestert, aki mg a szarkofgot is otthagyta a nagy meneklsben. VIGYZZ!! Ha felvetted, nem tudod majd lerakni, s rohadtul nehz. 180 kg. Mg Leon is gy lelassul tle, mint Malacka a szembeszlben.
A repltri raktrban, jrkl egy pasas, akit totl nem zavar, hogy a raktron kvl mindenkibl rostlyos lett. Tle fogsz majd fuvart szerezni. Ugyanitt tallsz egy jegyzetet, amibe Johann bele tud rni. Ezt kveten, amikor visszaadod a raktrosnak, kapsz egy csomagot, amiben egy hlgballon van. A reptrre kimenve tallsz egy hordt, amiben tudsz tzet gyjtani (ehhez kell egy doboz gyufa). Ha megvan a tz, akkor fel kell fujtatni a ballont (kell pumpa). Ha fel van fjva, mr csak Leont kell felktzni a hlgballon aljra (kell kt ktl). Teht a tovbbjutshoz kell: 1 doboz gyufa, 1 pumpa, 2 ktl. Ezek megvehetek a kannibl falu boltostl. Ha mindennel kszen vagy, ltsz egy egszen jpofa kis videt.
BUG:
1, Itt is van egy szerelmes pr, aki levelezik. gy hagyhat abba a levelezs, hogy amikor a kanniblok elmennek a reptrre vacsorzni, felajnlod nekik, hogy szkjenek meg. Erre zen egy utolst a szerelmnek, hogy tallkozzanak a baobafa alatt.
2, A plya elejn van a ldkban cukorrpa, s burgonya. Ebbl brmennyit felvehetsz, s a boltban eladhatod.
3, Amikor vacsoravendget viszel a kannibloknak, s oda akarod adni az rknek a foglyot, nlad hagyjk. Ha mindig mondogatod, hogy meghoztad a vacsoravendget, akkor mindig ad xp -t.
III. rsz.
Javaslott fegyverzet: Browning M2 HB neked, a tbbieknek MP-43 (irnyzkkal)
1. rsz: A vonaton.
Legelszr el kell hagynod Leont. Ehhez be kell menned a vonat htulja fel lv vagonba. Ott beszlj Leonnal. Ha megszabadultl tle, akkor irny a vonat eleje. t kzben sszeismerkedsz azokkal, akik ebben a rszben fogjk megkeserteni az leted. A vonat legelejn, a mozdonyban kt dolgot tehetsz: 1, A sznraksbl elrakhatsz pr szndarabot. 2, El tudsz bjni.
Tipp:
1, rdemes vgignzni a vagonokat. Azt hiszem kt helyen is volt olyan csomag, amit ki tudtam nyitni, s egszen j cuccokat tartalmaztak.
2, Mivel nem tudom hogy a sznnek lesz-e valami szerepe a ksbbiekben, n a rszemrl elraktam vagy fl tucatot.
2. rsz: Ausztria.
A bjcska utn Ausztriban tallod magadat, egy vonatllomson. Itt 5 emberrel tudsz rdemben szt vltani:
1. Tulaj – (boltos 1.) Emellett tudsz mindenkinek rendelni egy italt. ($ vs. XP)
2. Katona a kertsen kvl – (boltos 2.)
3. Vasti munks – Tle szerezhetjk meg az llomsrl, a kijutshoz szksges csomagot, amiben benne van az olasz dszegyenruha. Kukkantsunk bele, majd vegyk magunkra.
4. Vendg – ldgl egy figura, akitl megtudjuk, hogy larcosbl van a kastlyban.
5. llomsfnk – nem fog kiengedni az llomsrl, csak mr amikor olasz dszegyenruhban vagy.
rdemes krlnzni. Tallhatsz egy fenyft, amiben van nhny cucc, amit el tudsz adni. Tallsz mg kt htizskot, a harmadikat meg tudod venni brmelyik boltosnl.
Ezt kveten: EXPLORE AREA!
Mivel gy tnik, hogy ebben a rszben csak az ton lehet haladni, ezrt csak az elgazsokat fogom kvetni, amik a trkp rgi rszn knnyen felismerhetk. Legelszr meg kell keresni a lezuhant szvetsges replt. Ehez az llomsrl kijutva, az els elgazsnl (4 utas) balra kell fordulni. Aztn kettt fel. 2 „raktere” van. Az elsben van 1 slc, 1 szmszerj, 4 db lgibomba (50 kg darabja), s pr hasznos/haszontalan aprsg. A msodikban van a legbrutlisabb nehztzrsg: Browning M2 HB (a sebzs 112-288, viszont a slya: 47,1 kg), No meg nmi nem lszer.
Miutn megszerezted a jtk legbrutlisabb fegyvert ideje a dolgod utn nzni. A fent emltett els elgazsnl keletre kell menni. Utna a kvetkez elgazsnl tovbb keletnek. s a kvetkez kpernynl meg is talltad a felvonllomst. Egyenlre itt csak a felgylemlett cuccokat tudod eladni, illetve az ismeretterjeszt knyvecskt tudod megvenni. rdemes rkszlni a szivatsra, teht csinlj egy tucatot a „Kivtelesen robbankony elegy” nev trutyibl, DE NE ADD EL!! Hanem rakd le a fldre, s amikor visszatrsz ide, akkor meglesz s marhra jl fog jnni.
Ezt kveten visszamsz az elz elgazsig (a K-NY-D 3 –as elgazsra gondolok).Ott dlre fordulsz, s kveted a kvetkez elgazsig, ahol szak fel veszed az irnyt. Elbb-utbb megrkezel a Hazenstein-kastlyhoz, ahol egy fura fick lldogl. Vele beszlve felajnlja, hogy megmutatja a kastlyt, termszetesen nmi anyagi juttatsrt cserbe. Amint megteszed, egybl lenullzza a pnzedet, amit eddig olyan szorgalmasan gylytgettl. Nyugodtan egyezz bele, 2 okbl is. 1: GYSINCS MS LEHETSGED A BEJUTSRA. 2: A 6000 $ nett ltyikkel megalapoztad a vagyonkdat, mert raktl el igaz? Mg mieltt heves anyzsba fognl kzlm, hogy a csal tolvaj 8,2 fokozattal tnik el, teht mg az Enterprise is csak bajosan tudn kvetni.
Ezt kveten a feladat a kvetkez: visszajutni a felvonhoz. Ha ezzel megvagy, akkor vgs menetfelszerels ellenrzs. Sok-sok gygy ltyire lesz majd szksged. Minden olyan fegyvert, muncit, ruht s ms ktyt amit nem hasznlsz, adj el, ha nem akarsz ezzel tklni, dobd le a fldre.
Beszlj a sorban llk brmelyikvel. Miutn tle megtudtad, hogy a kastly felett vezet el a felvon ktlplyja, mehetsz a fickhoz, akivel eddig kereskedtl. Induls eltt ellenrizd, hogy a kvetkezk nlad legyenek: csavarkulcs, ktl (taln elg 1, de n 2 vittem), taln kellhet a slc, de ez nem biztos. Ha megvan minden, beszlj a felvonkezelvel. gy tudsz bejutni, hogy Johann katona igazolvnyt hasznlod. Ha bent vagy a kabinban, mindenkppen ments egy teljesen j llsra, azutn ugyanezt mg egyszer. Innen prblkozni kell. Elbb-utbb mindenkppen sikerl bejutni a vrba. Ez azonnal fel fog tnni, ugyanis egy halom szna kzepn landolsz. Nosza vegyl is magadhoz egy adagot. Nzz krl, keresd meg Leont, illetve a kzelben tallsz egy dugi raktrt. Ha minden megvan, keresd meg a bejratot a kastly belsejbe. Bent egyetlen feladatod van: kinyrni mindenkit, aki az utadba kerl. 6-7 ilyen kperny utn, megtallod a lops fedlzetmestert, aki elmondja, hogy mi trtnt. Magyarul azt, hogy felnyitottk a szarkofgot, a mmia letre kelt, s mindenkit megl, aki hborgatja. Ekkor rvid tltgetst kveten, egy kr alak arnban megtallod a szarkofgot. Igen, ez az a bizonyos vgs leszmols. Miutn nlad kell legyen, a 2. plyn megszerzett tgely, egyszeren meg kell piszklni a szarkofgot, mire eljn a mmia, cirka 35000 hp –val. s itt kezddnek a gondok. Legalbbis nekem… A dum-dum golyk totl hidegen hagyjk, csak a tz sebzi. Mivel azonban EZEN a plyn, CSAK ilyet talltam, nekem nem igazn akar sebzdni. A grntos kinyrs meg… Ht rdobtam vagy 50 –et, le is sebzdtt vagy 6-700 –at. Ezt kvezen kozmikus sebessggel kinyr brmit is csinlok.
Nos tulajdonkppen ennyi lenne a jtk. Nekem mg nem sikerlt legyzni. Valsznleg utna mr csak egy rvidke „movie” van htra.
***************
s most nhny recept. NEM KELL A KARAKTEREDNEK IS ISMERNIE. Elg ha te tudod.
FZS! Teht amire szksged lesz, az a kvetkez: 1; kell az st (lyukas), amit a Dgltt Teve kocsmrostl lehet kicsalni. Ezutn az ozisnl meg tudod javttatni. 2; kell egy merkanl, amit szintn a kocsmrostl tudod beszerezni, ehhez azonban vsrls utn juthatsz hozz. 3; Kellenek az sszetevk, S CSAK AZ LEHET AZ STBEN, AMIBL KSZTENI KELL. Ha ms is belekerlt vletlenl, vagy mert gy akarod kalandozs kzben nvelni a rakteredet, akkor az „R” lenyomsval kirl az st. Ami fr azt a zskodba, a tbbi meg megy a fldre. Ha minden megvan lehet fzcskzni:
Elszr az sszetevket megfogod, s rkattintasz velk az stre. Mr benne is van. A sorrend lnyegtelen. Ha minden benne van, akkor megfogod a merkanalat, s rkattintasz ezzel is az stre. Ha helyesek voltak az sszetevk, akkor meg fog jelenni a kvnt trutym a tskdban. A JTKBAN NEM MINDEN RECEPT HELYES. A receptek nem tesznek klnbsget a friss s a szrtott hal kztt, de az st igen.
Leves = krumpli + cokorrpa
Nmet leves = krumpli + cukorrpa + olaj
I. plya
Gygytszer |
Cukor + vizeskulacs |
Mregkeverk |
Szrtott hal + mosszer |
Robbanszer |
Mosszer + plmabor |
Ellenmreg |
Kebab + gygyital |
Rakta elleni szer |
Cukor + mregkeverk |
ramts elleni szer |
Krumpli + gygyital |
Tzvdszer |
Cukorrpa + robbankeverk |
Intelligencia elixr |
Ellenmreg + kebab + plmabr |
Pontossg elixr |
Ellenmreg + cukorrpa + plmabr |
Szerencse elixr |
Rakta elleni szer + krumpli + plmabr |
Karizma elixr |
Rakta elleni szer + cukor + plmabr |
Er elixr |
Tz elleni szer + kebab + plmabr |
Frgesg elixr |
ramts elleni szer + hal + plmabr |
II. plya
Szuperegszsgital |
Magok + bdogedny |
Mregkeverk |
Tojs + tiszttszer |
Igen robbankony szer |
Tiszttszer + whisky |
Ers ellenmreg |
Bann + ers gygyital |
Ers szer ramts ellen |
Krumpli + ers gygyital |
Ers rakta elleni szer |
Magok + nagyon mrgez szer |
Ers tzvd ital |
Cukorrpa + nagyon robbankony szer |
Nagy intelligencia elixr |
Ers ellenmreg + magok + whisky |
Nagy pontossg elixr |
Ers ellenmreg + cukorrpa + whisky |
Nagy szerencse elixr |
Rakta elleni ers szer + krumpli + whisky |
Nagy erelixr |
Ers tzvdszer + bann + whisky |
Nagy frgesg itala |
ramts elleni ers szer + tojs + whisky |
|
|
III. plya
Kivtelesen ers gygyt ital |
dessg + kolbsz |
Kivtelesen ers mrgez keverk |
Tojs + kmcs mreggel
| | |