hegepeti
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Ennyi az idő:
 
Stronghold Crusader
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Weild war

Weild war

ismeretlen  2006.07.13. 14:05

A Weild war végigjátszása.

Varázslóval játszom.

I. rész

Jav. Fegyverzet: MP28 neked, a társaknak MP28 vagy Mauser 98.

1. jégtábla

A legeleje mindenhol le van írva, szóval azzal nem szórakozok…

2. hajó

Amikor a hajó belsejében megkapod az irányítást, hajrá a kapitányhoz. Beszélgess vele, kezd a segítségkéréssel. Kapsz egy katonát: ”Urlich „– ot. Ő kovács, jó sok cucc van nála. Aztán minden más beszélgetésen menny végig a kapitánnyal. Aztán irány jobbra, ahol a matrózok kavarognak. Nézz be a szekrénybe és vedd fel a cuccokat. Az egyik párna alatt találsz egy kilincset, azzal menj tovább a WC – hez a hajó végébe. Kapj fel mindent, aztán szabadítsd ki Willit, bocs, a fedélzetmestert. Ehez balra kell menni, és lenyomni 3 lázadót, ami nem okozhat problémát. Az ajtót két módon nyithatod ki. Az egyik a franciakulcs (amit a vécéből elhoztál, ugye ?). A másikat nem biztos, hogy felajánlja egyből. Erőlködj, egy idő után megkéri Johann – t hogy segítsen, ketten már ki bírjátok nyitni. Beszélj a fedélzetmesterrel, de légy pofátlan, (egyébként végig a játék során minnél pofátlanabb vagy, annál több xp- t kapsz) és a küldetésről kérdezz. Utána vissza a kapitányhoz, beszélj vele, és ha elhúzott, meg tudod nézni a jegyzeteit.

3. sivatag

Röpke töltést és mozit követően, meg is kapod az irányítást. Beszélj a kapitánnyal, aki el fogja sírni a bánatát. Feladat: (sárga) festék szerzése. Járj körbe , nézz be mindenhova ahova enged (most és mindörökké, AMEN). Az összeszedett cuccokat majdnem mindet el is lehet adni. Először is, MIUTÁN beszéltél a kapitánnyal, keresd a másik móló mellett, egy ház kapujában álldogáló figurát, hogy megtudd a horgászbotkölcsönzéshez horgászengedély kell. Ezt követően jobbra, középen keresd Fatimát, aki eldühöngi, hogy a férje állandóan távol van, és ami pénzt keres azt vagy el is issza, vagy elkártyázza, de lényeg, hogy nincs otthon. Ezután ha beszélsz egy arabbal, megjelenik egy új kérdés: hol van Hasszán? Most le, avagy irány a piactér.

Ha megvan, élj egy kis társasági életet és irány a kocsma „Döglött Teve” (Hmm… lehet hogy belenyalt a kajáskondérba.)! Ott kérdezz rá mindenre. A kebabos kérdésre kapsz valami állatságot, és egy receptet. A recept megtanulásához, fogd meg és vidd a karakterre. A halálos kukta például arra jó, hogy a gyógylötyi ugyanavval a feltétellel több hp – t gyógyít.

A másik, a mese némi xp – t és egy pihentető álmot ad. Az egyik polcon van egy másik recept. Próbáld meg elvenni az üstöt a pultról, mire azt mondja, hogy kérni kéne. Nosza. A kocsmárossal beszélgetve meg lehet szerezni. Emellett megtudod, hogy nincs friss hala. Halat a kocsma előtt álló halásztól lehet venni, ill. a pálya végén a mólóról horgászni. Erről később.

Szintén a piactéren a kalmár megkér, hogy nem vinnéd-e el a fakír szőnyegét az oázisba. Jó nehéz a cucc.

Na irány az oázis, ami a mostani pozíciódtól 3 kockával délre, és1 kockával keletre van ( hármat, le egyet jobbra ).

Ja a Festék! A festékeshez beszélj a kalmárral a piactéren! Azt kéri, etesd meg a szamarát, szalmával. Sehol sem tudsz venni, viszont az oázisban van balra fent egy házikó, ami mellet nincs senki. Ha bemész/átkutatod találsz két szalmazsákot (egy is elegendő), vidd el a szamárhoz, és etesd meg vele. A szamár a piactér bal felső sarkában van. Most már mehetsz a festékért. Ha megmutatod a kapitánynak, beledobja a vízbe. A pálya végén tudod kipecázni ugye. A kikötőnél van egy fickó ugye, aki az őrületbe kerget a horgászengedélyével. Ha az engedély megvan, lehet botot bérelni, és irány a móló vége…

Oázis. Jó pár dolog lesz itt. Először szabadulj meg a ballaszttól. A fakír készséggel kifizeti a szőnyeget, majd elsírja neked, hogy beteg a kígyója. Pedig nincs annak semmi baja, csak egy kicsit megdöglött. Erre majd szintén a pálya végén találsz megoldást.

Van ott egy fickó, akit híradósnak neveznek, de valójában üstfoltozó. Ő fogja megjavítani nekünk az üstünket, ill. tőle tanulunk meg majd tengeralattjárót foltozni. Beszélj a kártyázó emberrel, aki megígéri, hogy fog szólni, ha felbukkan Hasszán. Mivel ez nem történik meg, menj el, gyere vissza. Az ücsörgők mellet van/lesz egy álldogáló hapi… BINGÓ! Ő Hasszán. Ne pánikolj, szopasd a végtelenségig. A végén kinyögi, hogy hova mentek a németek, meg is jelöli a térképen. Aztán válassz. Vagy fizetsz neki 400-500 dolcsit, vagy megemlíted, hogy „hé öreg, az asszony keres… és nincs jó hangulatban.”

Mellettünk kering egy férfi, akinek el tudod „adni” némi xp –ért a kapott infókat. Ha beszélgettél az emberekkel, megtudtad, hogy született az oázisban egy kétpúpú teve, akit egy kis cukorral (kocsmárostól, az oázisban a kártyamestertől tudsz venni) fel tudsz fogadni. Leon, a teve óriási szolgálatot tehet neked, mint teherhordó. Mellesleg „állati” a harcmodora. Apukám… olyan hegyeset köp, hogy még a Wermacht sisakot is átüti!!! Majd leestem a székről. Az oázistól 2 –vel délre van valami, amit „romok” néven emleget a játék. Itt is érdemes körülnézni, mert megtalálod a játék első csodalámpáját, és még pár dolgot, ha benézel a hasadékokba.

A térkép dél-kelet-i sarkában van egy figura, aki bogarász, és a Döglött Tevében hagyott egy skorpiót. Hozd vissza ugyanide, nincs itt, gyere megint, akkor itt van. Mivel a példány sérült, megkér, hogy ugyan vedd már ki a hasadékból a skorpió párját. Jutalmad jóságodért némi xp, és egy Sten géppityu és pár tár lesz.

Jön a pálya neheze. Tehát tankolj fel munícióval, SZERELŐCUCCAL, mert megyünk zombit irtani. A Hasszán gyerek elmondta, hogy hova vitte a nácikat, mi meg követjük őket. Észak-északkelet felé vesszük az irányt. A térképen egy kapuféle valami fogja mutatni, ha jó helyen járunk. De amúgy is rájössz, mert azonnal belefutsz az első tankba. Itt találod meg a horgászengedélyedet, csak akkor vedd fel, ha már kifelé indulsz. VIGYÁZZ!! A zombik lassúak, de sokan vannak. Meg egy kicsit mérges a légkör. A szörnyű nagy múmia, mérgezett bagót rághatott, mert olyanokat köp, mint Leon, csak ez ívet húz. Ha kifeküdt visszafelé. 1. A képernyőn, az oltáron apróbb átalakítást követően, szabad az út a fő kriptába. Nézz körül, találd meg a kör alakú kő helyét, és mozizz egyet. Majd vissza a 3. szobába, ahova immár be tudsz menni. Itt van a horgászengedély, legalábbis te ezt fogod mondani a horgászengedélyt követelő fickónak.

Tehát most már mehetsz vissza a tengeralattjáróhoz. A pasitól bérelj horgászbotot. Pecázd ki a festéket (1), pecázz ki egy murénát (2), ezután már halat fogsz ki. Fesd le a tengeralattjárót, de előtte foltozd be. Ehez beszélni kell a kapitánnyal.

Ha megvan a muréna, akkor a piactéren található kígyóbőrt húzd rá, és ez lesz a Fakír új „kígyója”.

Majd el kell a cuccaidat adni. Nem kell csak ajánlott, ugyanis rövid időre búcsút mondasz Leonnak. (Át is veheted tőle.) Leon nem fér be a hajóra, úgyhogy ő gyalog jön. Szerintem ő járt jobban.

 

BUG:

  1. Az egyik a kocsmároshoz és az ő csillapíthatatlan hal étvágyához fűződik. Bármennyi friss halat átvesz!! A játék elején hasznos, mivel a krimó előtt ott van a halász, aki 30 buznyákért ad egyet, a kocsmáros meg kiperkál érte 75 –öt, ja meg koponyánként 20-21 xp –t.
  2. Az oázisban Dzsafar, és a Döglött Teve képernyőjén lévő felesége között kell leveleket hozni-vinni.
  3. A tengeralattjárón, amikor a fedélzetmestert kell kiszabadítani, még nem kell kinyitni előtte az ajtót, hanem kattingassunk rá a jobb egérgombbal.

 

 

II. rész

Jav. Fegyverzet:MG34 (mindenkinek)

Forszírozd a szállásmesternél a szarkofág tartalmát.2-2,5 ezer xp jár a makacsságodért. Innen talágatok NEM tudom, hogy melyik a helyes kód! Én a legutolsó(69-es kódnévvel mentem tovább.)utána ,viszont kimenve a partra az egyik Urlichal beszélve meg tudod, hogy minek van a hajó végében a kondér, a kanál, az olajos kanna, meg a sok zöldség. Az olajos kanna megtölthető a falból csöpögő olajjal. Az olajos kannából, krumpliból és cukorrépából elkészíthető az ínycsiklandó leves. Az őr meg eszi majd kidől .Ezt követően szabaddá válik az út kifelé. Amint lekerülsz a hajóról azonnal bele botlasz Leonba, tehát pakolás vissza. Menj is be a melletted lévő boltba. Ennek több oka van. 1, meg tudod nézni a fegyvereket, amikkel dolgod lesz. 2, meg kell venned a bambuszból készülttojás ásó szerkezetet, illetve egy zacskó cukorkát, amit ha oda adsz a gyerekeknek, akkor megtudod, hogy hol kell ásnod a tojásokért, és ne kövessenek mindenhova. 3, vissza kell tölteni a falu képét, hogy kiderüljön, az éhenkórász őrt lecserélték. BESZÉLJ AZ ÚJ ŐRREL. Tőle megtudod, hogy a kapitánynak szülinapja van, és illene valami ajándékot vinned. Az ajándék valamilyen „kisállat” kell legyen. A bolt és a tengeralattjáró között a parton megváltozik a kurzor. Ott tudod használni az ásógépet. Annyi tojást ásol ki amennyit akarsz, de az ásáshoz nem lehet nálad egy sem. Minden tojás 500-800 xp –t jelent. Vegyél fel annyit amennyit akarsz, de mind a te karakterednél legyen, akinél semmi más ne legyen. Egy idő után az összes tojás ki fog kelni [úgy 10-15 perc, ami alatt csak a játék képernyőjén lehetsz], kedves kis krokodilbébikkel benépesítve zsákodat. NE TEDD LE őket a földre, mert nincs az a hatalom, ami megszabadít tőlük. A kapitány mindegyiknek nagyon fog örülni, és talán 1000 xp –vel is jutalmazza a kedvességed. Ha útközben összetalálkoztál a tüsszögő bennszülött lánnyal, akkor a „hakuna…” kezdetű szó újabb 600-800 xp –vel gazdagít, mellesleg megtudod, hogy a szekrényben van valami, ami a hasznodra lehet. Így van egy orrcsepped, amiért a csajszi ad egy receptet, az igen robbanékony szer receptjét. A szer ára cirka 3000 buznyák, és minden krokodil 2,5-3 ezer xp –vel boldogít. A boltban érdemes most megvenni az MG34 –eket. A faluban vannak tyúkok. Nekem sikerült elkapnom egyet, ami folyamatosan tojta a tojásokat, amit a boltban el lehet adni.

Ja, és beszélj mindenkivel a faluban.

A mulunga törzs falujától 4 nyugatra és 6 északra az útkanyarban, van egy hely, nagyon sok muníciót [és ha még nem vetted meg őket, MG –ket] tudsz kiverni a nácikból. Az említett hely mellett (1 keletre) van egy magányos figura. Tőle megtudod, hogy van valahol egy titkos repülőtér. Ha megmondod neki kapsz tőle egy hangtompítós Coltot. A mulunga törzs falujától 5 nyugatra és megtalálod a mulungák sámánját, aki azonnal békává fogja változtatni      Johann –t. Vissza a mulunga törzs falujába, ahol megtudod, mi a teendő. Bérelj rituális kalapácsot, menj el a rituális barlanghoz, menj a rituális oltárhoz, és rituálisan vágd fejbe vele a békádat… (a sztori kitalálójának meg a jó k…a anyját!) A varázsló házában pedig, találsz egy üzenetet. Azt add oda a dobosnak, aki megüzeni, hogy a varázsló nyaralni ment. A mulunga törzs falujától 3 nyugatra és 3 északra van a makumba kannibálok faluja. Ide csak akkor engednek be, ha viszel nekik egy vacsoravendéget. A közelben van egy őrposzt egy őrrel, akit ha beszélsz vele, foglyul ejted. Ha oda akarod adni az őröknek , nálad hagyják. Az üst mellett találod meg a mulungák hősi harcosát, állig beásva. Cseréld ki az őrrel, cserébe ő egyből beáll ötödiknek. M’Bele szintén kovács. Rucit nem nagyon hord, viszont fegyverekből bármit tud használni.

Ugyanitt megtalálod a hiányzó totemet, amit a makumbák a mulungáktól loptak el. Cűgöld vissza a totemet a megfelelő faluba. A sámán dzsungeltávírón értesítendő. Cserébe kapsz egy kis tégelyt, ami addig a boltban volt, cirka 10,000,000 $ -ért.

A mulunga törzs falujától 6 nyugatra és 5 északra van a titkos repülőtér. Ha megtaláltad két helyen kell jelezni. 1, magányos angol titkos ügynök (lásd feljebb). 2, a makumbák annyira megszeretik a nácik ízét, hogy ha beszélsz velük, mind elrohannak vacsorázni. Hiába, no… FELSŐBBRENDŰ FAJ!? (legalábbis az ízük)

A repülőtéren megtudod, hogy a támadás elriasztotta a fedezetmestert, aki még a szarkofágot is otthagyta a nagy menekülésben. VIGYÁZZ!! Ha felvetted, nem tudod majd lerakni, és rohadtul nehéz. 180 kg. Még Leon is úgy lelassul tőle, mint Malacka a szembeszélben.

A repülőtéri raktárban, járkál egy pasas, akit totál nem zavar, hogy a raktáron kívül mindenkiből rostélyos lett. Tőle fogsz majd fuvart szerezni. Ugyanitt találsz egy jegyzetet, amibe Johann bele tud írni. Ezt követően, amikor visszaadod a raktárosnak, kapsz egy csomagot, amiben egy hőlégballon van. A reptérre kimenve találsz egy hordót, amiben tudsz tüzet gyújtani (ehhez kell egy doboz gyufa). Ha megvan a tűz, akkor fel kell fujtatni a ballont (kell pumpa). Ha fel van fújva, már csak Leont kell felkötözni a hőlégballon aljára (kell két kötél). Tehát a továbbjutáshoz kell: 1 doboz gyufa, 1 pumpa, 2 kötél. Ezek megvehetőek a kannibál falu boltosától. Ha mindennel készen vagy, látsz egy egészen jópofa kis videót.

 

BUG:

 

            1, Itt is van egy szerelmes pár, aki levelezik. Úgy hagyható abba a levelezés, hogy amikor a kannibálok elmennek a reptérre vacsorázni, felajánlod nekik, hogy szökjenek meg. Erre ő üzen egy utolsót a szerelmének, hogy találkozzanak a baobafa alatt.

 

            2, A pálya elején van a ládákban cukorrépa, és burgonya. Ebből bármennyit felvehetsz, és a boltban eladhatod.

 

            3, Amikor vacsoravendéget viszel a kannibáloknak, és oda akarod adni az őröknek a foglyot, nálad hagyják. Ha mindig mondogatod, hogy meghoztad a vacsoravendéget, akkor mindig ad xp -t.

 

 

III. rész.

Javaslott fegyverzet: Browning M2 HB neked, a többieknek MP-43 (irányzékkal)

1. rész: A vonaton.

Legelőszőr el kell hagynod Leont. Ehhez be kell menned a vonat hátulja felé lévő vagonba. Ott beszélj Leonnal. Ha megszabadultál tőle, akkor irány a vonat eleje. Út közben összeismerkedsz azokkal, akik ebben a részben fogják megkeseríteni az életed. A vonat legelején, a mozdonyban két dolgot tehetsz: 1, A szénrakásból elrakhatsz pár széndarabot. 2, El tudsz bújni.

 

Tipp:

            1, Érdemes végignézni a vagonokat. Azt hiszem két helyen is volt olyan csomag, amit ki tudtam nyitni, és egészen jó cuccokat tartalmaztak.

 

            2, Mivel nem tudom hogy a szénnek lesz-e valami szerepe a későbbiekben, én a részemről elraktam vagy fél tucatot.

 

2. rész: Ausztria.

A bújócska után Ausztriában találod magadat, egy vonatállomáson. Itt 5 emberrel tudsz érdemben szót váltani:

            1. Tulaj – (boltos 1.) Emellett tudsz mindenkinek rendelni egy italt. ($ vs. XP)

            2. Katona a kerítésen kívül – (boltos 2.)

            3. Vasúti munkás – Tőle szerezhetjük meg az állomásról, a kijutáshoz szükséges csomagot, amiben benne van az olasz díszegyenruha. Kukkantsunk bele, majd vegyük magunkra.

            4. Vendég – Üldögél egy figura, akitől megtudjuk, hogy álarcosbál van a kastélyban.

            5. Állomásfőnök – Ő nem fog kiengedni az állomásról, csak már amikor olasz díszegyenruhában vagy.

Érdemes körülnézni. Találhatsz egy fenyőfát, amiben van néhány cucc, amit el tudsz adni. Találsz még két hátizsákot, a harmadikat meg tudod venni bármelyik boltosnál.

Ezt követően: EXPLORE AREA!

Mivel úgy tűnik, hogy ebben a részben csak az úton lehet haladni, ezért csak az elágazásokat fogom követni, amik a térkép régió részén könnyen felismerhetők. Legelőszőr meg kell keresni a lezuhant szövetséges repülőt. Ehez az állomásról kijutva, az első elágazásnál (4 utas) balra kell fordulni. Aztán kettőt fel. 2 „raktere” van. Az elsőben van 1 síléc, 1 számszeríj, 4 db légibomba (50 kg darabja), és pár hasznos/haszontalan apróság. A másodikban van a legbrutálisabb nehéztüzérség: Browning M2 HB (a sebzés 112-288, viszont a súlya: 47,1 kg), No meg némi nemű lőszer.

Miután megszerezted a játék legbrutálisabb fegyverét ideje a dolgod után nézni. A fent említett első elágazásnál keletre kell menni. Utána a következő elágazásnál tovább keletnek. És a következő képernyőnél meg is találtad a felvonóállomást. Egyenlőre itt csak a felgyülemlett cuccokat tudod eladni, illetve az ismeretterjesztő könyvecskét tudod megvenni. Érdemes rákészülni a szivatásra, tehát csinálj egy tucatot a „Kivételesen robbanékony elegy” nevű trutyiból, DE NE ADD EL!! Hanem rakd le a földre, és amikor visszatérsz ide, akkor meglesz és marhára jól fog jönni.

Ezt követően visszamész az előző elágazásig (a K-NY-D 3 –as elágazásra gondolok).Ott délre fordulsz, és követed a következő elágazásig, ahol észak felé veszed az irányt. Előbb-utóbb megérkezel a Hazenstein-kastélyhoz, ahol egy fura fickó álldogál. Vele beszélve felajánlja, hogy megmutatja a kastélyt, természetesen némi anyagi juttatásért cserébe. Amint megteszed, egyből lenullázza a pénzedet, amit eddig olyan szorgalmasan gyülytögettél. Nyugodtan egyezz bele, 2 okból is. 1: ÚGYSINCS MÁS LEHETŐSÉGED A BEJUTÁSRA. 2: A 6000 $ nettó lötyikkel megalapoztad a vagyonkádat, mert raktál el igaz? Még mielőtt heves anyázásba fognál közlöm, hogy a csaló tolvaj 8,2 fokozattal tűnik el, tehát még az Enterprise is csak bajosan tudná követni.

Ezt követően a feladat a következő: visszajutni a felvonóhoz. Ha ezzel megvagy, akkor végső menetfelszerelés ellenőrzés. Sok-sok gyógy lötyire lesz majd szükséged. Minden olyan fegyvert, muníciót, ruhát és más kütyüt amit nem használsz, adj el, ha nem akarsz ezzel tökölni, dobd le a földre.

Beszélj a sorban állók bármelyikével. Miután tőle megtudtad, hogy a kastély felett vezet el a felvonó kötélpályája, mehetsz a fickóhoz, akivel eddig kereskedtél. Indulás előtt ellenőrizd, hogy a következők nálad legyenek: csavarkulcs, kötél (talán elég 1, de én 2 vittem), talán kellhet a síléc, de ez nem biztos. Ha megvan minden, beszélj a felvonókezelővel. Úgy tudsz bejutni, hogy Johann katona igazolványát használod. Ha bent vagy a kabinban, mindenképpen ments egy teljesen új állásra, azután ugyanezt még egyszer. Innen próbálkozni kell. Előbb-utóbb mindenképpen sikerül bejutni a várba. Ez azonnal fel fog tűnni, ugyanis egy halom széna közepén landolsz. Nosza vegyél is magadhoz egy adagot. Nézz körül, keresd meg Leont, illetve a közelben találsz egy dugi raktárt. Ha minden megvan, keresd meg a bejáratot a kastély belsejébe. Bent egyetlen feladatod van: kinyírni mindenkit, aki az utadba kerül. 6-7 ilyen képernyő után, megtalálod a lopós fedélzetmestert, aki elmondja, hogy mi történt. Magyarul azt, hogy felnyitották a szarkofágot, a múmia életre kelt, és mindenkit megöl, aki háborgatja. Ekkor rövid töltögetést követően, egy kör alakú arénában megtalálod a szarkofágot. Igen, ez az a bizonyos végső leszámolás. Miután nálad kell legyen, a 2. pályán megszerzett tégely, egyszerűen meg kell piszkálni a szarkofágot, mire előjön a múmia, cirka 35000 hp –val. És itt kezdődnek a gondok. Legalábbis nekem… A dum-dum golyók totál hidegen hagyják, csak a tűz sebzi. Mivel azonban EZEN a pályán, CSAK ilyet találtam, nekem nem igazán akar sebződni. A gránátos kinyírás meg… Hát rádobtam vagy 50 –et, le is sebződött vagy 6-700 –at. Ezt kövezően kozmikus sebességgel kinyír bármit is csinálok.

 

Nos tulajdonképpen ennyi lenne a játék. Nekem még nem sikerült legyőzni. Valószínűleg utána már csak egy rövidke „movie” van hátra.

 

 

***************

És most néhány recept. NEM KELL A KARAKTEREDNEK IS ISMERNIE. Elég ha te tudod.

FŐZÉS! Tehát amire szükséged lesz, az a következő: 1; kell az üst (lyukas), amit a Döglött Teve kocsmárosától lehet kicsalni. Ezután az oázisnál meg tudod javíttatni. 2; kell egy merőkanál, amit szintén a kocsmárostól tudod beszerezni, ehhez azonban vásárlás után juthatsz hozzá. 3; Kellenek az összetevők, ÉS CSAK AZ LEHET AZ ÜSTBEN, AMIBŐL KÉSZÍTENI KELL. Ha más is belekerült véletlenül, vagy mert így akarod kalandozás közben növelni a rakteredet, akkor az „R” lenyomásával kiürül az üst. Ami fér azt a zsákodba, a többi meg megy a földre. Ha minden megvan lehet főzőcskézni:

Először az összetevőket megfogod, és rákattintasz velük az üstre. Már benne is van. A sorrend lényegtelen. Ha minden benne van, akkor megfogod a merőkanalat, és rákattintasz ezzel is az üstre. Ha helyesek voltak az összetevők, akkor meg fog jelenni a kívánt trutymó a táskádban. A JÁTÉKBAN NEM MINDEN RECEPT HELYES. A receptek nem tesznek különbséget a friss és a szárított hal között, de az üst igen.

 

Leves = krumpli + cokorrépa

Német leves = krumpli + cukorrépa + olaj

 

I. pálya

Gyógyítószer

Cukor + vizeskulacs

Méregkeverék

Szárított hal + mosószer

Robbanószer

Mosószer + pálmabor

Ellenméreg

Kebab + gyógyital

Rakéta elleni szer

Cukor + méregkeverék

Áramütés elleni szer

Krumpli + gyógyital

Tűzvédőszer

Cukorrépa + robbanókeverék

Intelligencia elixír

Ellenméreg + kebab + pálmabór

Pontosság elixír

Ellenméreg + cukorrépa + pálmabór

Szerencse elixír

Rakéta elleni szer + krumpli + pálmabór

Karizma elixír

Rakéta elleni szer + cukor + pálmabór

Erő elixír

Tűz elleni szer + kebab + pálmabór

Fürgeség elixír

Áramütés elleni szer + hal + pálmabór

 

 

II. pálya

Szuperegészségital

Magok + bádogedény

Méregkeverék

Tojás + tisztítószer

Igen robbanékony szer

Tisztítószer + whisky

Erős ellenméreg

Banán + erős gyógyital

Erős szer áramütés ellen

Krumpli + erős gyógyital

Erős rakéta elleni szer

Magok + nagyon mérgező szer

Erős tűzvédő ital

Cukorrépa + nagyon robbanékony szer

Nagy intelligencia elixír

Erős ellenméreg + magok + whisky

Nagy pontosság elixír

Erős ellenméreg + cukorrépa + whisky

Nagy szerencse elixír

Rakéta elleni erős szer + krumpli + whisky

Nagy erőelixír

Erős tűzvédőszer + banán + whisky

Nagy fürgeség itala

Áramütés elleni erős szer + tojás + whisky

 

 

 

 

III. pálya

Kivételesen erős gyógyító ital

Édesség + kolbász

Kivételesen erős mérgező keverék

Tojás + kémcső méreggel

 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptár
2026. Június
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Ennyien néztek minket:
Indulás: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!