hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : HITMAN 2 GAMING GUIDE

HITMAN 2 GAMING GUIDE

ismeretlen  2006.07.12. 21:51

HITMAN 2 GAMING GUIDE

HITMAN 2 GAMING GUIDE 

 

A Hitman msodik rsze mr elrelpst knyvelhet el az els epizd szerintem nem a legjobban megkomponlt kerettrtnethez kpes. A jtk maga egyedlll a mfajban. Az IO-Interactive-nak sikerlt egy olyan akcijtkot lbra lltani, ami nem arrl szl, hogy a lehet legtbb embert a lehet legkevesebb id alatt kldjnk a msvilgra. Az effajta hentels egyltaln nem illik 47-es kifinomult stlushoz. Persze nhol azrt szksg van r. Egyszval a program nagyszeren van sszerakva. Termszetesen azrt vannak benne hibk szp szmmal, de mi most nem erre koncentrlunk.

Minden kldetst tbb fle kppen is teljesteni lehet. Lerom a sajt megoldsomat, - vagy nhol tbbet is - de ha te tallsz jobbat, akkor hajr! n arra trekedtem, hogy a feladathoz a lehet legkevesebb embert kelljen legyilkolnom.

 

Alapvet tudnivalk:

 

1.  Hsnk sebezhetsge igen jnak mondhat, s ezrt egyesek hajlamosak r, hogy Max Payne mdjra mindenki legyilkolsval jussanak tl a plykon. Biztos gy is lvezetes, csak ppen az egsz jtk rtkt veszti.

 

2.  Egy misszi sorn sszesen ht mentsi lehetsgnk van. Ez remek tlet a ksztk rszrl, mert gy a jtk valamilyen szinten azrt megrzi nehzsgt. Persze egy jobb jtkos, ebbl a ht lehetsgbl maximum kettt-hrmat hasznl el.

 

3.  Ha tvesszk ellenfeleink ruhjt, egszen addig szrevtlenek maradhatunk, amg meg nem talljk az ldozatunkat. A halott, vagy elaltatott testeket mindig hzzuk egy nyugis helyre!

 

4.  Mindig stljunk fegyvertelenl! A nyilvnos helyeken gy megrizhetjk „rtatlansgunkat”. Ahol persze egybknt sem kvnatos a tartzkodsunk, ott rdemesebb felkszlten mszklni.

 

5.  A mholdas trkp a leghasznosabb segtsgnk. Gyakorlatilag minden rajta van. Fleg a tallkozsi pontok, s a neknk elhelyezett rdekessgek miatt. Persze az sem utols, hogy mindig tudjuk a clszemly pontos helyzett.

 

6.  Minl kevesebb lvst adunk le a kldets sorn, annl jobb minstst kapunk a vgn. Arra is gyeljnk, hogy a lehet legkevesebb alkalommal (egyszer se) fjjanak riadt az rk!

 

Anathema

Miutn megkaptuk a kssel tdftt zenetet s - a j reg szicliai szoksnak megfelelen - a halat, itt az ideje, hogy jra munkba lljunk. A clpont Don „Angullio” Guliano, a szicliai maffia feje. Ha mindjrt a plya elejn balra nznk, a kapuban meg fog jelenni egy posts egy csokorral. Szksgnk lesz a ruhjra, de ehhez nem kell meglni, elg, ha belenyomunk egy pr vegnyi altatt! Ettl vagy egy rig fog aludni. Mieltt levetkztetnnk, hzzuk ki a kapun kvlre! ltzznk t, majd fussunk egyenesen a hz vgnl lv hts kapuhoz! Ha az eddigieket elg gyorsan csinltuk, mg kell, hogy legyen legalbb kt zldsges lda az ajt eltt. Helyezzk bele a fegyvereinket. Ne trdjnk semmivel, majd a zldsges becipeli ket a konyhba. Eztn postsknt szpen lassan induljunk el a fbejrat fel. Az ajtnl megmotoznak minket, de gysem tallnak semmit. Eztn menjnk be a hzba, s amikor a szobalny elveszi a virgot, menjnk fel a lpcsn! A lnyeg, hogy az r ppen ne minket nzzen. Ha gy tetszik, meg is lhetjk, de ez elg kockzatos. Keressk meg a konyht s vegyk magunkhoz a fegyvereinket. A megijedt szakcsnvel nem fontos foglalkozni, de azrt igyekezznk!

Ha mg egyszer sem volt riad, akkor a Don az emeleti szobjban lesz teljesen egyedl. Amikor megkeressk vigyzzunk, mert a folyoskon nhol testrk vannak, akiknek azonnal gyans lesz egy posts. Egyet el is intzhetnk. Testrnek ltzve mr nem is vagyunk olyan feltnek. Ha megvan Guliano, ljk meg, vegyk el a kulcsot s menjnk ki! Benne van a pakliban, hogy a Don mr elhagyta a szobjt. Ebben az esetben, abban az emeleti helyisgben van, ami a medence melletti ltrrl knnyen megkzelthet. De vigyzz! Biztos, hogy minimum t testr vdi. (A „Mafia Lawyer” shotgunnal)

Ha a Don a szobjban volt, rdemes menteni egyet, mert a neheze csak most jn. A szkshez szksgnk lesz a garzsban ll kocsi kulcsaira. Vlaszthatunk: Elszr megynk a kulcsrt, majd rohanunk a pincbe az ajthoz, vagy nyugisan bemegynk a szobba, s csak aztn jn a kulcskrds. n elbb a pincbe mentem. Vezet egy lpcs a konyhbl, s van egy lejr a hz dli falnl, de annak a krnykn rendszeresen ll egy testr.

Ha mr magunk mgtt tudhatjuk a pinct, keressk meg a „Mafia Son”-t! Valahol a medence krnykn szokott mszklni a „Brother”-rel. Desert Eagle van nla, gyhogy jobb lesz figyelni. Nyrjuk ki! Vegyk el a kulcsot s menekljnk a kocsihoz!

 

Van egy sokkal gyorsabb, de kevsb lvezetes megolds is. Vagy megvrjuk, amg a hozznk legkzelebbi ajtn kistl az r (aki egybknt elegnsan odall egy fhoz s knnyt magn), vagy mi megynk be s egyszeren fejbeljjk. Semmikppen se csapjunk zajt, mert akkor mris bcst mondhatunk ennek a megoldsi mdszernek. Fussunk be a kocsihoz a garzsba, de nehogy az rk szrevegyenek! Vegyk fel a tvcsves puskt, menjnk egy csendes helyre, s egyetlen lvssel intzzk el az erklyen golfozgat Angullio-t! Ezutn mr csak be kell menni a kocsikulcsokrt, s persze a pinct is meg kell ltogatnunk. De ez mr mehet a fent lertak szerint is!

 

St. Petersburg Stakeout

Miutn megrkeztnk Szentptervrra s magunk mgtt hagytuk a fldalattit, mris j feladattal llunk szemben. Az lloms vgnl, a 137-es csomagmegrz szekrnyben van egy SVD-sniper, de ezt most nem felttlenl rdemes kivennnk.

Teht kezdjk ott, hogy szpen nyugodtan felstlunk a velnk szemben, egy kicsit balra tallhat lpcsn! Egy rvid folyosra jutunk, ami kivezet a metrllomsrl. Menjnk fel a mozglpcsn, aminek a tetejnl, balra lesz egy ajt. Itt kt katona is jrrzik, de egyelre nem vagyunk nekik gyansak. Ott lent van a csomagmegrz. Ha bementnk az ajtn, a szobban tallunk egy msikat, amin keresztl a vros csatornarendszerbe juthatunk. Mennynk vgig a stt folyosn, majd, induljunk el balra! Az els kis hdon mennynk t a csatorna tl oldalra, s mennynk addig, amg el nem rkeznk egy jobb oldali folyoshoz, amin keresztl elhagyhatjuk ezt a fldalatti labirintust. Clunk a Puskin Building, ami a tiltott vezetbe tartozik, gy nyugodtan csak katonnak ltzve juthatunk a kzelbe. Haladjunk az plet fel. Diana hamarosan a flnkre szl, hogy mg t percnk van. A hz sarknl, ahol mi is vagyunk, van egy r, akinek rdemes elvenni a ruhjt s a fegyvert. Nem szksges meglnnk, csak adjunk neki annyi altatt, mg msnap dlben is ott szunykljon a hban! Most mr hallos nyugalommal stlgathatunk az plet kzelben. Menjnk fel az plet melletti apartmanhz msodik szintjre, s a nyitott ablakon keresztl vegyk szemgyre az t admirlist. Sajnos nem tudjuk, melyikk a clpont, de Diana folyamatosan kzli velnk az informcikat. Az a balra l, reg, bajuszos, nemdohnyz ember lesz a clszemly. Ha elg gyesek vagyunk, kpesek vagyunk ilyen tvolrl, tvcsves puska nlkl is elbnni vele. Mieltt lnnk mentsnk, mert, ha elvtjk, akkor mindenki elmenekl s csak nagy mszrls rn lesznk kpesek likvidlni az embernket. Amikor vgznk vele, egy katona be fog jnni a szobba. Vgezznk vele is, trjk fel a mgttnk lv ajt zrjt s menjnk be a szobba! Prbljuk meg feltns nlkl elhagyni az pletet, s ahogy jttnk, ugyanazon az ton s ugyanolyan mdszerrel menjnk a fldalattihoz! Ha minden simn ment, most mg belefr az idnkbe, hogy kivegyk a tvcsves puskt a szekrnybl. Ha mg az pletnl feltnst keltennk, s elkezdenek rnk znleni a testrk, rohanjunk fel az emeletre s mszkljunk a szobk kztt! Ha egyenesen az utcra rohanunk, azzal csak magunkra vonjuk a kint jrrz katonk figyelmt is. Szerencsre gyorsabban futunk, mint az ellenfeleink, gy pr lvssel megszhatjuk. Amikor mr elgg lerztuk ket, amilyen gyorsan csak lehet, induljunk vissza a fldszintre s rohanjunk az llomsra!

 

A clpontot knnyebben eltalljuk a szekrnyben lv Dragunovval, de egy tvcsves puskval a keznkben elg nehezen jutunk ki a metrllomsrl. (Legalbbis a katonk meggyilkolsa nlkl.) Ha mgis sikerl eljutnunk az apartmanhzhoz, sokkal knnyebben likvidlhatjuk a clpontot. Egybknt abban az emeleti szobban a tbornokokkal ott van maga Sergei Zavorotko is, de ezttal nem vele kell vgeznnk.

 

Kirov Park Meeting

Motorcsnakkal rkeznk a Kirov Parkhoz, ahol egy tbornok s egy maffia tag tallkozjt kell meghistanunk, gy hogy mindkettt tkldjk a msvilgra. Elsknt fontos, hogy felszedjk a szemetes kontner mgtti cuccokat, fkpp a bombt s a tvcsves puskt. Ha ez megvan, mennynk le a csatornahlzat mlyre! Az t kzepn tallunk is egy idelis lejratot. Nem rt, ha katonai egyenruha van rajtunk. A kzelben pont jrrzik egy orosz, akit felhasznlhatunk ebbl a clbl, de a testt hzzuk a szemetesek mg! A fld alatt figyeljk a trkpet, s menjnk el balra, a kvetkez csatornafeljrig! Ott bombt tudunk tenni a tbornok kocsijra, anlkl, hogy brki is megltna minket. Ha elhelyeztk a robbanszerkezetet, mr csak egy dolog van htra: Lelni a maffizt. Ha ugyanis t elintztk, a tbornok azonnal a limuzinjhoz rohan, ami alatt persze mr ott a bomba. Ahogy beszll mr vge is. Azt az ominzus lvst meg lehet tenni a rditoronyrl, vagy a templom tetejrl. Kett kzl a templom az idelisabb, mert br mindkt esetben oda fognak jnni az rk, a katedrlis egyszeren kzelebb van a csnakunkhoz. Szerintem viszont a legeslegjobb mdszer, ha egyszeren az utcrl lvnk. Egy olyan helyet kell tallni, ahol kzel van egy csatornanyls. Ha katonai egyenruha van rajtunk, nyugodtan lhetnk akr az rk melll is, csak miutn elstttk a fegyvert, azonnal msszunk le a fld al! Ide nem fognak kvetni. Innen csak nyugodt tempban elstlunk a folyparthoz, s mr ott sem vagyunk.

 

Tubeway Torpedo

Feladatunk ezttal, hogy kiszabadtsunk egy tagot, egy Bizonyos Michail Bardachenko fogsgbl. Ez a feladat semmikppen sem nevezhet knnynek, mg akkor sem, ha tmeggyilkosknt kezdnk neki. De mirt is kezdennk hentes mdjra mszrolni, ha egyszer nem muszj?! Kezdjk gy, hogy kimszunk a csatornanylson, de csak annyira, hogy a third person nzetnek ksznheten, megfelel egrmozgatssal tkletesen kilssunk a lyukbl, de minket mg ne vegyenek szre! Ha minden igaz, egy katona ppen a hozznk legkzelebb lv ldknl fog llni. Amikor htat fordt neknk, amilyen gyorsan csak lehet, - mr ha lehet gyorsan – lopakodjunk mg s altassuk el! Egy vegcse nem lesz elg. Amikor mr szunykl, mindenekeltt hzzuk olyan helyre, ahol nem lehet ltni, s csak ezutn vegyk t a ruhjt s a fegyvert! Ha minden simn ment, hallos nyugalommal, stljunk oda a neknk elhelyezett cuccokhoz! rdemes, azon a fenti kis folyosn menni, mert a fadobozok mgtt senki sem lt meg minket. Mieltt az elaltatott katona felbred, menjnk le azon a csatornanylson, ami a kapu eltt van! Egyenesen oda vezet a bzis udvara melletti plethez, ahol egy faemelvnyrl simn bejuthatunk.

Ha valami nem gy alakult mg mindig ott van a teheraut. Egyszern fel kell pattanni a platjra s bevisz minket a bzis udvarra. Ne trdjnk a katonkkal, csak akkor, ha mr rnk kiltanak, mert akkor mr nem gyzi meg ket az lruha.  Bent az pletben, az egyik sarokban tallunk megfelel lszert az AK-ba, aztn menjnk le a lifttel.

Itt rdemes menteni. (Ha eddig minden OK, akkor elvileg itt jr neknk egy bnusz ments.) A felvon egyenesen a bzis els fldalatti szintjre vezet. Ez a kzpont. Rengeteg katona, kamerk, amit akarsz. Nincs is megfelel terv, csak annyit mondok, hogy nzd meg a trkpet, keresd meg a „Server Room”-ot s menj oda! Ha ez megvan, egy jlirnyzott lvssel ki lehet kapcsolni a teljes kamerarendszert. A szerverszobn keresztl a bzis hts folyosjhoz jutunk, ahol elvileg nyugodtan kzlekedhetnk. Menjnk be abba a helyisgbe, ahonnan a csatornarendszerbe vezet az t! (A gyengbbek kedvrt a trkpen mg egy kis robbans is lthat.) Vigyzat! Egy r errefel jrrzik s nem tancsos, hogy meglssa mesterkedsnket. Nem rtana rtalmatlann tenni. rkre. Eztn menjnk a lifthez, amin keresztl lejutunk a msodik szintre.

Itt megint rdemes menteni egyet. Az egyik szobban ott van Bardachenko a kiszabadtand trsunkkal. Az egyik ajt felli folyosn egy szobban van t r. Gyilkoljuk meg mindet, aztn amilyen gyorsan csak lehet, trjk fel a folyos vgn lv ajt zrjt! Menjnk be s adjunk le egy lvst a clszemlyre! Ha minden jl megy, nem fogyja azonnal meglni a foglyot. Elbb velnk akar majd vgezni, ezrt kinyitja az ajtajt s trohan hozznk. Vgezznk vele, s a nyitott ajtn keresztl menjnk be! Mr csak ki kell jutni a trsunkkal egytt. Menjnk fel a lifttel! Ha gyansak lennnk valakinek rdemes elbb felrobbantani az elhelyezett bombt, gy a koszt kihasznlva el tudunk meneklni.

 

Invitation to a Party

Motorcsnakkal rkeznk a nmet nagykvetsghez, hogy megljk General Zuphikovot. Elsknt tegyk rtalmatlann a folyparton dohnyz pincrt! Szksgnk lesz a ruhjra. Ha tltztnk, menjnk el a neknk otthagyott cuccokrt, majd az plet jobboldalnl menjnk be! A garzson keresztl egyenesen a konyhba jutunk, de itt elg magas az rsg ltszma. Ne csinljunk semmit, csak menjnk ki a konyhbl a baloldalon lv ajtk valamelyikn. A lpcsn keresztl az elcsarnokba jutunk. Keressk meg a trkpen a „Ball Room”-ot! Abban a helysgben van a clszemly. Menjnk be s, pincr mdjra egyszeren vegyljnk el a vendgek kztt! A zongora mellett valahol ll egy szrke ltnys frfi. egy spetznatz gynk. Ksbb t is el fogjuk intzni. A clpont nha elhagyja a termet s bemegy az egyik szobba. Menjnk utna s ljk meg bent, ahol nem zavar minket senki! Ha minden igaz, ppen bent van egy szobalny is. Sajnos t sem hagyhatjuk letben. Ha ez megvan, mint aki jl vgezte dolgt menjnk ki a szobbl.

Vrjuk ki, hogy a nagykvet kinyissa a szfet! Ekkor a spetznatsz gynk meg fogja t lni s elveszi az aktatskt. Hagyjuk, hogy az gynk kistljon a tskval, majd egy nyugodt helyen, egyetlen jlirnyzott fejlvssel, intzzk el! Fogjuk a tskt s menjnk vissza a csnakhoz!

 

Tracking Hayamoto

Clpontunk ezttal egy fegyverkeresked: Hayamoto Junior. Nem lesz nehz dolgunk. Ha elintztk a kt rt elttnk, valszn, hogy egy harmadik is szre fog minket venni. Vgezznk vele is. A garzs eltt stl emberrel nem kell foglalkozni. Hayamoto az els szobban van egy csom testr trsasgban. Nincs jobb lehetsg, mindenkivel vgeznnk kell. Helyezzk el a poloskt, s amilyen gyorsan csak lehet, hagyjuk el az pletet!

 

Vagy az is lehetsges, hogy megprblunk bejutni a garzsban ll kocsihoz. Nyomjuk meg a dudt, s vgezznk a kijv testrrel! Ha az ruhja van rajtunk, van esly r, hogy gond nlkl a clpont kzelbe tudunk frkzni. Mr csak ki kell vrni a megfelel idpontot, amikor csak kevesen tartzkodnak mellette.

 

Hidden Valley

Hova kerltnk?! Itt aztn fagyos a hangulat. A hideg mg hagyjn, de a velnk szemben lv toronyban egy mesterlvsz vr rnk. s elg les szeme van. rdemes krlnzni a tvcsvel, mieltt brmerre is elindulnnk. A mesterlvsz bizony elg tvolrl kpes minket kiszrni. Puskja ell csak az elttunk lv alagt fala jelenthet fedezket. Akkor teht induls! Lehet lopakodva, lassan menni, de az tl sokig tart, - vagy lehet gyorsan rohanni, de akkor meg meghalunk. Vagy egy nagy adag szerencse trsasgban tlljk. Tessk vlasztani. n elszr lopakodtam, de aztn valahogy kiszrt, s kampec. Nem volt kedvem megint rkig guggolni a hban, gyhogy megprbltam futva. Nagyjbl tizedik prblkozsra mr sikerlt. Ott vagyok a falnl. Remek, egy mentst mr megr. Ha eddig megvagyunk, menjnk balra, a fal mentn! Figyeljnk a jrrz katonkra; les szemk van. Ha kinznk az plet mgl, van ott egy katona. ljk meg! Vegyk t a ruhjt, de a fegyverre nem lesz szksg. Fontosabb a tvcsvel felszerelt nylpuska magunknl tartsa. Ksbb lehetetlen lesz nlkle jtszani, gyhogy brmennyire is vdtelenek vagyunk gy, muszj berni egy kis pisztollyal a kzben.

Kicsivel arrbb van egy ltra, ahol le tudunk mszni az alagtba. Lent elg sok a jrrz katona gy igencsak figyelni kell rjuk. Az alattunk jrrz fekete ruhst intzzk el s vegyk fel a cucct! Ezutn vgig kell jutnunk az alagton. A legjobb, ha felmszunk egy teheraut csomagterbe, de valamilyen okbl, van, hogy megllnak, vagy egyszeren nem indulnak el. (Pont mint a 3-as busz.) Lehet gyalog is menni, de ez nagyon veszlyes, mert simn kiszrnak minket. Prbljunk lopakodni, amikor jnnek. Nagyobb rjrat esetn, pedig hasznljuk az oszlopokat rejtzkdsre! Buszozni viszont akkor is megri, de figyeljnk, hogy mg a teherautn is guggoljunk be az egyik lda mg, mert ezek mg ott is szrevesznek. Az alagt vgn teheraut be fog fordulni egy garzsba az alagtban. Ott is van egy r. Intzzk el s menjnk fel a raktrban tallhat ltrn! Mr csak a kijrathoz kell mennnk, de figyeljnk, mert az egyik toronyban ott egy mesterlvsz. A nylpuskval intzzk, el mieltt tenn ezt meg velnk!

 

At the Gates

Nos e miatt a plya miatt volt fontos, hogy igig cipeljk a nylpuskt. El kell jutnunk Hayamoto kastlyig, s bizony a mesterlvszek igen csak megneheztik a dolgunkat. Br egyelre mg van legalbb 25 nyilunk, fontos lesz takarkoskodni, mert a tornyokban ll snipereket elg nehz messzirl eltallni. Szpen egyenknt szedegessnk le mindenkit! Igyekezznk, amilyen gyorsan csak lehet, mert ha valamelyikk szreveszi egy halott trst, annak megihatjuk a levt. Szval clozzunk mindig fejre! A kastly eltti tornyokban ll mesterlvszekkel igencsak nehz dolgunk lesz. Ha felvesszk valaki ruhjt, nyugodtan stlgathatunk, de senkihez ne menjnk nagyon kzel! Menjnk a vrfal melletti genertorhoz s kapcsoljuk ki az ramot! Kerljnk az plet mg, de figyeljnk, mert egy katona folyamatosan arra jrrzik. Innen mr nem lesz szksg a nylpuskra. Helyette vegynk fel egy hangtompts SMG-SD6-ot!

Ha rnznk a trkpre, ltjuk, hogy azon az oldalon, ahol kikapcsoltuk a lzerhlt, a vrfalon igencsak megerstettk a vdelmet. Menjnk be s az ajt jobb oldalnl guggolva, egyenknt ki tudjuk lni ket. (Itt rdemes first person nzetbe vltani.) Ha vgeztnk mindenkivel, nyugodtan bemehetnk. Induls tovbb, egyenesen, fel a lpcsn. Ott is vgezznk az rrel, majd menjnk be valamelyik ott lv ajtn. Clszer a bal oldalin. Odabent ninjk vannak, akik br csak egy szamurj karddal vannak felszerelve, rendkvl gyesen kerlik ki a puskagolykat. (Azrt Neo a Mtrixban gyesebb volt.) Nyrjuk ki mind a kettt s kapcsoljuk le a terem vgn lv biztonsgi kapcsolt! Most mr nyugodtan tstlhatunk azon a biztonsgi hln, ami eddig az udvar fels rszt vdte. A jobb oldalon, egy ablakban ll egy mesterlvsz. Balra lefel vezet egy kisebb tjr, amin keresztl eljuthatunk az egyik folyosra. Innen kvessk a trkpet! Mr csak a kijrathoz kell mennnk.

 

Shogun Showdown

Most, hogy bejutottunk a kastlyba, feladatunk, hogy a fia utn elpuszttsuk Masahiro Hayamotot is. A plya elejn a helikopter leszllhoz vezet kis tjrban talljuk magunkat. Ne menjnk fel, inkbb csak lpjnk egy kicsit kijjebb! A lpcs eltt egy kis rszen fval van burkolva a fal. A jobboldalon van egy rejtett ajt. Ha arra megynk, egy lpcsn keresztl mr az emeletre is jutunk, gy megsprolhatunk egy csom felesleges ldklst. A lpcs tetejn egy kis helyisgbe jutunk, ahol radsul mg a padl is nyikorog. A lehet legnagyobb csendben vgezznk az ottani rrel, s mieltt tvennnk a ruhjt, hzzuk oda testt, amerrl jttnk! Fontos a gyorsasg, mert a lzerhls ajt fell hamarosan ketten is be fognak jnni a szobba. Ha nem sikerl elsre, inkbb nyrjuk ki mind a kt fekete ruhst!

Le kell mennnk a szobban tallhat msik lpcsn. Onnan egy folyos nylik (megint egy rejtett ajtn keresztl, kzvetlenl a lpcs mellett), ahol egy lzeres ajtkat nyit krtya tallhat. A folyosn van egy ninja, de ha gyorsak s csendesek vagyunk nem fog szrevenni. Vegyk fel a krtyt s hatstalantsuk vele a nyikorgs padlj szobban lv lzerhlt. Higgadtan stljunk el az rk mellett, a ninja ruhja miatt gysem lesznk gyansak. Mennynk fel a lpcsn. Ha kvetnek minket, vagy tkzben rk mellet megynk el, ne foglalkozzunk vele! Ha mg nem talltk meg a levetkztetett holttestet, senkinek nem fogunk feltnni. Hayamoto a legfels szinten van. Menjnk fel addig, amg egy helyen jabb lzerhl nem lesz. Valahonnan egy szobalny fog jnni felfel, de vigyzzunk, mert lehet, hogy ugyanakkor rk is jnnek! A nt lehetleg mg egy eldugott szobban ljk meg, vagy altassuk el! (Illetve van mg egy n az egyik eldugott helyisgben, de vele inkbb a fojtzsinrral rdemes vgezni. Nluk van a specilis krtya, amivel a fels lzerek is kikapcsolhatk. Mieltt megljk a nt, rdemes menteni, mert ha ezt elszrjuk, mindenhonnan znleni fognak rnk. Menjnk fel Hayamotohoz s ljk meg! Ekkor t ninja fog rnk tmadni. Msszunk ki az ablakon, s gy mr simn vgezhetnk velk.

Ha ez megvan, akkor menjnk vissza, a lzerhlkig. A msikon, mint a amelyiken bejttnk induljunk el lefel! Az egyik szinten csak gy juthatunk keresztl, hogy tvgunk a szobkon. Menjnk le egszen, addig a szobig, ahol nyikorog a padl! Menjnk le a lpcsn s nzzk meg a mholdas trkpnket! Keressk meg rajta a megfelel lpcst az alaksor fel! Ott megtallhatjuk Hayamoto privt kis mzeumt. Lopjuk el a .22SD pisztolyt! Menjnk vissza s lgjunk meg a helikopterrel!

 

Basement Killing

Hideg kalandunk utn vgre egy kis feldls. Knny s profi munka egy kellemes nagyvrosban, Kuala Lumpurban. Mindjrt a Petronas Tower fldszintjn talljuk magunkat. Le kell jutnunk az alaksorba, ahol egy hacker a clpontunk. Krhetnk informcit a recepcin, de gyis csak azt mondjk, hogy oda nem mehetnk le. Radsul a liftek, illetve a lpcs fel vezet utat fmdetektorok vdik, gy nem vihetnk be magunkkal fegyvert. Van viszont egy nagyon trkks megoldsa a feladatnak: Az eltr bal oldaln van kt helyisg, ahol llandan rk jrrznek. Menjnk be, a neknk elhelyezett cuccokrt! (Fleg a fstbomba a fontos.) Lehetleg ne vegyenek minket szre, mert ide valjban tilos bemennnk! Ha felvettk a cuccot, menjnk be a szemben lv szobba, s dobjuk a fstbombt a mosodban lv szellzcsbe! Gyorsan menjnk a msik szrnyba s keressk meg a tzoltk ltzjt! Mg ne menjnk be! Hasznljuk ki, hogy a riadban, amikor mr minden tzolt kirohant, bemehetnk, s magunkra vehetjk az ottlv egyenruht. Ezutn gyorsan rohanjunk a tbbi tzolt utn egyenesen az alaksor fele! A msodik ajt utn van a biztonsgi vezrl, ahol a kln lift is tallhat! Tegyk tnkre a liftet vezrl szmtgpet, s menjnk le az onnan nyl lpcsn! Egy szobba rnk, ahol megtalljuk a clszemlyt egy csom szemt kztt. Vigyzzunk hova lpnk! Miutn elintztk, kiderl, hogy van egy ikertestvre, Charlie Sidjan. menjnk fel a kln liftig s szlljunk is bele! Induls a bratyhoz, csak elbb mg hackerkednk egyet.

 

The Graveyard Shift

A Petronas Tower egyik emeletn lv szerverre kell elhelyeznnk egy modult. Ehhez szksgnk lesz egy bizonyos krtyra, ami kinyitja a szerverhez veret ajtt. A plya legelejn rdemes tnzni a trkpet, egy kicsit tanulmnyozni az rk mozgst. Nincs igazi taktika. A lnyeg, hogy jussunk be az egyik szoftverfejleszti helyisgbe. Ott nincsenek katonk. El kell jutnunk egszen a „system administrator” felirat kis szobba. Lehet, hogy odabenn lesznek emberek, akikkel gy muszj vgeznnk. Vegyk fel az asztalon tallhat krtyt, menjnk el a szerverhez s vgezzk el a feladatot! rdemes msik ton menni, mint ahogy idejttnk. Amikor megvan a feladat, a folyosn lv ablakok valamelyikn tvozzunk s miutn tmentnk a tornyokat sszekt hdon, a karbantarti felvonval juthatunk fel Charlie Sidjan laksba.

 

The Jacuzzi Job

Feladatunk, hogy vgezznk a nemzetkzi terroristval, Charlie Sidjannal. Mg bikinis testreivel ppen a pezsgfrdben csrg, mi kint llunk az esben. Mily igazsgtalan a sors. Na mindegy, vglis nem mi fogunk, hamarosan meghalni. Remlhetleg.

Kezdjk gy, hogy a prknyon elindulunk jobbra, az iroda fel. Ugorjunk be a teraszon s menjnk be az irodba vezet ajtn! Figyeljk az rsget, mert gyakran jnnek be a szobba. Egyelre ne foglalkozzunk a festmny mgtti szffel, csak rohanjunk t a szobn! A laks sarknl, van egy helyisg, ahol ramtalanthatjuk az egsz hzat. Hasznljuk ki a sttsget, s most raboljuk ki a szfet! A laksban egy dohnyzasztalon tallunk egy jjellt szemveget. Mg a technikus megrkezte eltt lopjuk el a srknyszobrot, s nyugodtan stljunk be abba a szobba, ahol Charlie a gumikacsival pancsizik! Ne menjnk kzel, csak tvolrl egyetlen lvssel vgezznk vele s rohanjunk a lifthez! Ha valaki ldzbe vett minket, egyszeren bjjunk meg egy helyisgben, amg minden elcsendesedik! Amikor mr minden nyugodt a felvonval egyszeren hagyjuk el a hzat!

 

Murder at The Bazaar

Ha rnznk a trkpre, mris lthatjuk, hogy az egyik clpont, ppen felnk tart. Ha most megprblunk vgezni vele, akkor azzal az egsz kldetst tnkretehetjk. Elbb fussunk oda ahhoz a kis kunyhhoz, amiben a msik clpontunk pihen. Siessnk, mert egy kt katonbl ll rjrat ppen arra stl, s neknk mg a hts ajt zrjt is fel kell trnnk! Ha sikerlt gond nlkl bejutni, induljunk fel a lpcsn, de gy, hogy az els pillanatban, ahogy megltjuk a clszemly turbnjt, mr repljn is fel egy goly! Lehetleg hangtompts fegyverbl.

Ha ezzel is megvagyunk, hzzuk magunkra ldozatunk ltzkt, szerezzk meg a koordintkat, s elegnsan az rsg orra eltt stljunk el! Egy kicsit mindenkppen gyansak lesznk, de, amg nem lnek, addig kit rdekel?

szak fel, kzvetlenl a kapu mellett, van egy kis plet. Az oldalnl egy ltrrl ppen a tetejre juthatunk. Bent van is egy Dragunov SVD Sniper. Vegyk fel s menjnk vissza a hztetre! Fentrl nzznk egyenesen dl fel, s adjunk le egy lvst! Ettl az embernk elkezd meneklni. Nem hagyhatjuk, hogy elrje a rcsos kaput. Amint tiszta clpontunk lesz, ljk le! Most mr csak meg kell vrni, amg elcsitulnak a dolgok, s vgre az rk is elmennek a hulltl. Ha ez megtrtnt, - termszetesen fegyvertelenl – stljunk oda s vegyk el a kulcsot! Eztn mr csak ugyanolyan nyugodtan, ahogy jttnk menjnk is el!

 

The Motorcade Interception

A kvetkez clpont, Abdul Bismallah Malik sejk. A limuzinjban kell vgeznnk vele egy MI95-s jrmelhrt tvcsves puskval. Menjnk el a puskrt a trkpen megjellt helyre! Ha megvan, vrjuk meg az imra hv mezint, s amikor mr arnylag kirltek az utck, induljunk el, keznkben a MI95-ssel, fel egszen a mecset tetejre. Hamarosan kapjuk az inft: A sejk limja a vroshoz rt. Amikor arnylag tisztn ltszik, hogy a kocsi hts lsn ketten lnek, ljnk bele egyet az ell halad ENSZ ksrk dzsipjbe! Ekkor ne habozzunk sokig, mert a terepjrkrl gppuskval kezdenek rnk vadszni. rdemes fedezket keresni az plet teteje krl. Kszljnk fel, mert nem lhetnk le sem katont, sem a sejk mellett l szemlyt nem rheti tallat. Pontosan a clszemly legyen az ldozat! Ha sikerlt eltallni, menjnk le a falrl s irny az „EXIT”!

 

Tunnel Rat

Feladatunk egy bizonyos Yussef Hussein meggyilkolsa, mellet, hogy elemeljnk egy atombombt egy fldalatti bzisrl. Elsknt fogjuk az elz kldetsbl nlunk maradt MI95-st s szedjk le vele az rt, de csak akkor, amikor mr a fal mg rt, hogy a trsa nem vehesse szre a holttestt! Ha mr nincs meg az MI95, akkor kzel kell mennnk s valamilyen hangtalan mdszerrel, kell elvenni az lett. Vegyk fel a cuccait s az AK-jt! Az ajtnl ll r hamarosan rjratra indul. Ha elg gyorsak vagyunk, sikerlhet feltrni a zrat, mieltt mg visszar. Menjnk le a bzis melyre! Ha rnznk a trkpre, lthatjuk, hogy az egsz egy kisebb fldalatti labirintus. Remekl kihasznlhatjuk a falak mentn hzd kis vizes rkot rejtzkdsre. A trkp jobb oldaln, egy kis, kr alak helyisgbe kell mennnk. Mivel a kint meggyilkolt r ruhjban vagyunk, ezrt elvileg nyugodtan stlhatunk. Vigyzzunk, mert az ajt eltt ll rk valszn, hogy kiszrnak. rdemes csendben vgezni mindkettvel. Eztn menjnk be s nyrjuk ki a clpontot! Fontos, hogy minden feltnsmentesen sikerljn. Amikor mr halott az embernk, ne vegyk fel a ruhjt, hanem ahogy idejttnk, gy stljunk el a bombhoz, szlljunk be a kis liftbe, majd nyomjuk meg a felfele gombot! s mr itt sem vagyunk.

 

Temple City Ambush

Ha a kldets eltt megnzzk a videt, lthatjuk Cult Leadert a robbanfejekkel, s egyszer az rnykbl feltnik a 17-es. gy tnik, testvrnk ellennk dolgozik, de ez az els rsz utn nem jdonsg. Na mindegy, csak olyan fegyvert vigynk, amit el is tudunk rejteni, mert sokat fogunk stlgatni a vrosban. Elsknt menjnk a trkpen kijellt helyre, de ne vegyk fel az SP12-est! Ezt a fegyvert nem tudjuk elrejteni ezrt nem rdemes vele kimenni az utcra. Ha a feladat kezdsekor jl vlogattuk ssze a holmit, most nem is lehet r komolyabb szksgnk. Menjnk a trkpen jellt msodik tallkozhelyre! Ott tallkozunk a kiss rszeges llapotban lv msik gynkkel. A hlyje azzal „dvzl” minket, hogy egy Desert Eagle-bl megereszt kt lvst. Remek, most a rendrk mind ide fognak gylni. Ha mgsem gy trtnne, az csak annak tudhat be, hogy ppen egy sem volt a krnyken s gy nem hallottk a lvst.

Beszlgetsnk utn a piactren feltnik kt rnk vadsz brgyilkos. Vgeznnk kell velk, s le kell fnykpeznnk a testket. Ezutn a fotkkal vissza kell mennnk. Teht az egyikk a piactren stl, a msik pedig egy hz ablakbl les rnk egy tvcsves puskval. rdemes vele kezdeni. Keressk meg a trkpen a pontos helyzett s a hznl lv lpcsn feljutva, lopakodjunk mg! Nagy csendben kell lenni, mert az embernk mr a legkisebb zajra is odbbllhat. Ha sikerl a fojtzsinrral mglopakodni, akkor mr senki sem llthat meg. Fnykpezzk le a hullt, s most jhet a msik. Valsznleg mg mindig mozgsban van, radsul nylt utcn, ahol hemzsegnek a rendrk. A legjobb, ha fogjuk az ldozatunktl elvett R39-est, s azzal prblunk olyan helyre kerlni, ahonnan tiszta a cl. Vgezznk vele, majd dobjuk el a puskt s amilyen gyorsan csak lehet, tnjnk el onnan! Menjnk le s fnykpezzk le a hullt! (Ez bezzeg nem tnik fel senkinek.) Vigyk el a kamert az gynknek s induljunk el az „EXIT” fel! A plyt egy szobban lv sznyeg mgtti rsen keresztl hagyhatjuk el, de a hz ajtajval szembeni toronyban brgyilkosok vannak. Nem kell ket elintzni, elg, ha gyorsan berohanunk s ksz is.

 

The Death of Hannelore

Feladatunk ezttal, hogy vgezznk egy bizonyos Dr. Von Kampraddal. De nem akrhogy. Nem szabad, hogy feltnjn a halla, a testet egy bizonyos raktrba kell hznunk, ami radsul be is van zrva. Akkor teht kezdjnk neki!

Maradjunk a csnak mgtt, egszen addig, amg a felnk jv r, ide nem s htat nem fordt neknk. Fojtsuk meg s hzzuk a csnak mg, majd vetkztessk le! Tegynk el a kezeinkbl minden fegyvert, s hallos nyugalommal stljunk be a krhzba! Odabenn keressk meg a szoba kulcst! A trkpen jellt raktrhelyisgben van. Ha felvettk a kulcsot, menjnk be nhny szobba! Az egyikben az gyon lesz egy beteg vagy egy orvos ruhja, amit magunkra vehetnk. gy mr a levetkztetett r ruhja sem keverhet minket gyanba. rdemesebb egy orvosi kpenyt magunkra hzni, mert gy minden krds nlkl felengednek az emeletre. Keressk meg a raktrt s nyissuk ki. Menjnk be a dokihoz s folytsuk, meg, de figyeljnk, mert hamarosan be fog jnni valaki, s ha megltja a hullt, akkor bizony „mission failed”. Szval vagy vgezznk vele is, vagy rejtsk el a hullt, amg az embernk el nem tnik! Ha ez megvan, prbljuk elhzni a dokit a nyitott raktrba, de a lpcsnl ll rkkel nagyon kell vigyzni. Az egyikkel rdemesebb vgezni. Amikor minden megvan, elegnsan tvozzunk a motorcsnak fel!

 

Terminal Hospitality

Meg kell tallnunk egy bizonyos Cult Leadert s meg kell lnnk. Szerencsre mr gy is a hll kszbn ll. Amikor kiszllunk a motorcsnakbl, lthatjuk, hogy egy jacht ll a parton, rajta egy r, AK-74-essel. Amikor elfordul, fussunk egyenesen a lpcshz, majd guggolva induljunk el felfel. Odafent ll egy r, akit egyetlen fejlvssel hatstalantsunk s amilyen gyorsan csak lehet vegyk t a ruhjt! Ezutn valsznleg szrevesznek, de gyorsan rohanjunk el az elttnk lv plet mgtt a krhz falig! Mivel az lruha mr rajtunk van, nem igazn lnyeges, hogy mit tesznk a lnyeg, hogy ne legyen feltn. A bal oldali falon lesz egy nyitott ablak, azon keresztl bejuthatunk. Odabenn csak egy zrat kell feltrni, s mris bent vagyunk a fpletben. Induljunk el a csigalpcsn felfel, a msodik szintre! rdemes tkutatni a szobkat egy orvosi kpeny utn. Valahol megtallhatjuk magt, a mttet vgz orvost is. Nzzk meg a trkpen, hogy hol a lift s menjnk oda! Az rknek gyansak lesznk, de ha minden igaz, nem fognak rnk tzet nyitni. A felvonval lemehetnk az alaksorba. Kutassuk fel a beteget s intzzk el. Ennl a rsznl elfordulhat, hogy a testrk mr nem dlnek be neknk. Mieltt meglnnk a clszemlyt, rdemes krljrni az alagsort s vlasztani egy j meneklsi tvonalat. Van itt egy csom iroda, kis raktrhelyisgek, amikbl ltra vezet a szellzalagutakba. A szellzrendszerbl egybknt kis ablakok is nylnak a mtkre. St megtallhatjuk a genertort, amivel az egsz pletet ramtalanthatjuk. Szval a megoldsi lehetsgek szma elg nagy ahhoz, hogy mindenki a sajt szja ze szerint vlaszthasson.

A clpont likvidlsa utn a legegyszerbben testrnek ltzve hagyhatjuk el a krhzat.

 

St. Petersburg Revisited

Ismt itt vagyunk a havas Szentptervrott, ahol egykor az admirlis likvidlsval kezdtk el ismt brgyilkosi plyafutsunkat. Nos megint valami hasonl lenne a feladat, csakhogy ez az egsz csak egy csel. Egy okos csel, aminek viszont muszj bedlnnk. Ugyangy, mint egykoron, most is ott vr rnk egy Dragunov a 137-es csomagmegrzben, s csak gy mint akkor most sem lenne r szksg. Ennek ellenre vegyk csak ki! Mivel a terlet mr nincs katonai vesztegzr alatt, civilknt is stlgathatunk az utckon. Br egy tvcsves puskval a keznkben azrt mgsem tehetjk olyan lazn. Gyalogoljunk el a Puskin Buildinghez. Amikor mr olyan helyen vagyunk, hogy ltszik az plet teljes homlokzata, nzzk meg tvcsvel a nyitott ablakot. Nem ltjuk, de ott egy mesterlvsz, aki mellesleg rokon. Menjnk csak fel az apartmanhzba, s nzzk meg a clpontunkat alaposan! Bizony reg Sergei haverunk csak paprbl van. Lhetnk ssze vissza semmit sem r. Menjnk inkbb be kzvetlenl a Puskinba! Keressk meg azt a szobt, ahol a clpont is tallhat. Ht, me a csel. Arra hasznltk volna, hogy amikor felmegynk az apartmanhz emeletre, s clbavesszk, a 17-es kln egy W2000-es puskval egyszeren fejbeltt volna. Keressk teht meg a 17-est, (pont az plet msik szrnyban van) s mindennl vatosabban lopakodjunk mg! Ne feledd: ersebb, jobban kpzett s gyorsabb is, mint a 47-es „szria”. (Teht mi.) Amikor megfojtottuk, egyszeren, ahogy jttnk tvozzunk, de fontos, hogy az egsz vros hemzseg a gyanakv katonktl.

 

Redemption at Gontranno

Vgre itt az id, hogy lezrjuk a dolgokat. Visszatrtnk a templomba, ahol az egsz kezddik. Mindjrt az elejn tudomsul vesszk, semmink sincs a fojtzsinron kvl, azzal meg itt nem sokra megynk. Vrjuk meg, amg a testrk kzl kett bemegy a templomajtn! Akkor amilyen gyorsan csak tudunk, fussunk el a fegyverszobhoz. Innen nyert gynk van. Fogjuk az M60-ast s szedjk le, aki be akar jnni! Eztn az udvaron az egyik mellkajtnl ll egy mesterlvsz. Vgezznk vele is! Mivel innentl kezdve teljes arzenlunk rendelkezsre ll, nem fontos sprolni. A legjobb vlaszts az M60, mert a szz lszervel soha sem kell jratlteni. De akr a Ballers-el is vgig lehet csinlni ezt a rszt. Szereljk fel magunkat, s amerrl a legelejn jttnk, azon az ajtn menjnk be! Odabenn hrom rre lehet szmtani, aztn menjnk fel az emeletre. Tiszttsuk meg az egyik oldalt, aztn a msik erklyrl is szedjnk le mindenkit! A legtbb ember tvcsves puskval, SMG-vel s Desert Eagle-lel van felszerelve. Ha ez megvan, jhet a fldszint. Amilyen vatosan csak lehet menjnk krbe az egsz templomon s kzben fedezkbl, vatosan ljnk!

Ha elfogytak a testrk nyugodtan menjnk le a gyntat flkkhez! A valdi Zavorotko ott van a pappal. Fogjuk az M60-at s ljjk a flkt! Amikor sikerl elgg megsebeznnk, Sergei ki fog rontani s elkezd meneklni. Ne hagyjunk neki eslyt! Vgezznk vele!

 

Tippek & trkkk

 

1.  rdemes a klnbz feladatok teljestsekor, mindig magunknl tartani az ppen aktulis kedvenc fegyvernket, ami mg nincs meg otthon a gyjtemnynkben. Ez azrt fontos, mert azok a cuccok, amik a kldetsek befejezsekor nlunk vannak, a szakasz befejeztvel a templomkertben tallhat fegyvergyjtemnybe kerlnek, ahonnan az egyes misszik elejn vlogathatunk.

 

2.  A klnbz kldetsek kezdsekor mindig nzzk meg a clpont arckpt, vagy a target video-t! A fegyvereket gy vlogassuk ssze, hogy az altats veg s egy hangtompts fegyver mindig legyen nlunk. Ezen fell, ha bedurvul a helyzet, legyen nlunk valami, amivel kemnyebben is tudunk harcolni, de azrt elfr a kabtunk alatt! Pldul egy SMG.

 

3.  Amikor valakinek az elaltatshoz, vagy megfojtshoz kszlnk, mindig lopakodva kerljnk mg, klnben biztos, hogy szrevesz.

 

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Jnius
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!