hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Gabriel Knight II

Gabriel Knight II

ismeretlen  2006.07.04. 21:10

A Gabriel Knight II vgigjtszsa.

Gabriel Knight II

 

Alapszably, hogy el ne felejts megnzni mindent (kivltkppen a mzeumban, a 4-es fejezetben) s mindenkivel addig beszlgetni, mg a vgre nem rsz az sszes prbeszdnek.

 

Els fejezet - Gabriel

 

A bevezet kpsor utn nyisd ki a tskt, hogy megkaphasd a trct, a leveleket s a kst. A kszleted minden darabjt nzd t rszletesen. Lpj ki (hogy

megfordulhass), kattints az asztalra, hogy levelet rj Grace-nek, majd ismt, hogy elolvasd az jsgot. Olvasd el az ajt kzelben tallhat feljegyzst aztn vedd el a

kulcsokat a tkr all.

 

Hagyd el a helysget s menj jobbra az ereszcsatornhoz. Vizsgld meg a srban a lbnyomot. Menj be a fk kz s vedd fel a szrt a fbl. Most menj a fszerbe

kikeverni a "gyorsan kt" cementet, majd menj vissza mintt venni a nyomrl. Fogd a mintt s az autkulcs segtsgvel tvozz.

 

Menj az llatkertbe. Olvasd el a feliratot. Nzd meg a farkasokat. Nem tudsz kzelmenni hozzjuk, mert az r nem engedi. Beszlj az rrel (Thomas), akitl

megtudod, hogy mindig Klingmann utastsait kveti. Menj balra s beszlj Dr. Klingmann-nal (nzd meg a walkie-talkiet az asztalon, mg hasznos lehet).

 

Menj a Marienplatz-ra. Hagyd el balra a kpernyt s ltogasd meg az gyvdedet. Beszlj vele, hogy fordtson neked s felvehesd a kapcsolatot az egyetemi

laborral a mintid kielemzse cljbl. Ha mr kint vagy, nzd meg a hsboltot, mg nem tehetsz semmit, de taln ksbb. Most mr mehetsz az egyetemre, de

elszr menj a Dienerstrasse-ra (a Marienplatztl jobbra) feladni Grace levelt.

 

Az egyetemen mutasd meg a lbnyomot, hogy megtudd a farkas mrett. A szrt szintn mutasd meg, hogy elemezhessk. Vissza a Huber farmra. Kattints a

kazettkra. Az A-ba tedd be Dr.Klingmann kazettjt, a B-be pedig egy reset, majd kattints a "splice"-ra (sszekapcsols). Vlaszd ki a kvetkez szavakat:

"Thomas, Herr Doktor Klingmann here. Show our wolves to Mr. Knight". (Thomas, itt Dr Klingmann. Mutasd meg a farkasainkat Mr Knight-nak.). Tovbbtsd.

 

Menj vissza Klingmann irodjba - mostanra mr nem lesz ott. Kutasd t a kabtot, ahol tallsz majd egy nyugtt. Elemezd ki. Kutasd t az asztalt, majd jtszd le

az sszevgott kazettt a walkie-talkie-n. Most mr Thomas meg fogja mutatni neked a farkasokat. A farkas kzeli kpnl kattints a cimkre, majd a farkasra a

szrrt. Vidd a szrmintt az egyetemre elemezteni, majd vedd t az eredmnyt.

 

Vissza az gyvdhez, beszlj vele, hogy megtudd, Klingmann nyugtja egy vadszati engedlyrl szl. A Huber farmon tedd a tkrre a nyugtt, hogy megtudd a

cmet.

 

jra a Marienplatzon, ltogats az gyvdnl. Krdezd meg a Hunting Lodge (vadszkunyh) cmt. Keresd fel a Lodge-ot a Dienerstrasse 54 alatt. Lpj be s

beszlj az gyintzvel. Mondd azt neki, hogy vadsz vagy. Megtudod, hogy bizonytanod kell a szrmazsodat. Vissza az gyvdhez a csaldfdrt. Mutasd meg az

gyintznek - figyeld a kpsort.

 

 

 

Msodik fejezet - Grace

 

A bevezet kpsor utn nzd t a kszletedet aztn prbld kinyitni a knyvtr ajtajt, zrva lesz. Menj le beszlni Gerde-vel, aztn nzd meg odakint az autt, majd

lpj ki balra. Rittersberg-ben nzd meg a virgokat a templomnl. Fordulj jobbra s lpjl be Gastoff-ba. Tudj meg Herr Huber-tl mindent amit csak tudsz. A

Rathaus-nl (vroshza) beszlj a polgrmesterrel s krdezd a trgyals fell.

 

Trj vissza Gabriel szobjba (a munks mr elment) s nzd t a szerszmosldt a kandall mellett. Vedd ki a csavarhzt s hasznld a kandalln lv lyukhoz.

Most nyisd ki a szekrnyt, hogy megtalld a titkos tjrt. Menj egyenesen Gerde hlszobjba. Nzd meg Wolfgang fotjt. Nyisd ki a szekrnyt s vedd el a

knyvtr kulcst. Menj ki. A msik tjr kvlre vezet - figyeld meg a rzskat esetleges ksbbi hasznlatra.

 

Gabriel szobjban nyisd ki a knyvtr ajtajt. Vedd le a polcrl Gabriel napljt s a Lycanthropokrl szl knyvet. Olvasd el ket. Tallsz egy levelet, olvasd el

azt is. Vedd le Christian Ritter napljt s olvasd el. Aztn lj le az asztalhoz s a nlad tallhat krtya segtsgvel hvd fel telefonon a Yale trtnszt, Professor

Barclay-t.

 

Vissza a Rathaus-hoz (vroshza), krd el a nyilvntartsokat. Beszlgess tovbb s meg fogod pillantani a vrtornyokat. Az ablakon keresztl figyeld meg a

templomot. Vizsgld meg az gyat. Menj a Pub-ba Hubert-hez s krdezd Ludwig fell. jra a Rathaus-ban, rdekldj a polgrmesternl a templomi

nyilvntartsok fell. Tedd amit mond. Vidd el a templom aktit a polgrmesterhez (Mayor).

 

Vissza a knyvtrba, lj az asztalhoz s hasznld az rgpet. sszerendezed a kutatsod eddigi eredmnyeit. Mutasd meg a bortkot/kutatst Gerde-nek, hogy

megkaphasd Gabriel cmt, aztn menj a vrosba feladni (hasznld a bortkot a Postmistress-en (postskisasszony), majd hasznld a pnztrct). Figyeld a kpsort.

 

 

 

Harmadik fejezet - Gabriel

 

Olvasd el az jsgban a cikket az jabb farkas(os) gyilkossgrl. Nzd meg a krtyt, amit a brtl kaptl a Vadszklubban, hogy megtudd a cmt s hogy

megjelenjen a trkpen. Menj a Marienplatzra az gyvdhez Grace csomagjrt. Olvasd el a levelt aztn beszlj jra az gyvddel.

 

Menj a Hunt Club-ba s nzz krl - figyeld meg a bezrt ajtt s a hts bejratot. Krdezz meg mindent az gyintztl. Menj ki s kattints az utca aljn lthat

rendrautra. A bncselekmny helysznn prblj meg beszlni Leber rendrfnkkel s prbld megmutatni neki az egyetem jelentst az ltalad beszerzett

bizonytkrl. El fog kldeni, ezrt, hogy felkeltsd az rdekldst, mutasd meg a bizonytkodat a riporternek. Most mr mehetsz a rendrsgre.

 

A rendrsgen tedd fel Leber-nek az sszes krdsedet. Nzd meg alaposan a trkpet. Kattints a feljegyzsre, majd hasznld a jegyzetfzetet a feljegyzsen. A

fzet egy kitpett lapja meg fog jelenni a kszletedben. Menj az gyvdedhez az eltnt szemlyekrl szl jelents vgett.

 

A Marienplatzon trj be a kakukkos-ra boltba s vsrold meg a pulton lv rt (ez egy harklyos ra, amely kopog hangot ad). Ltogasd meg Br Von

Glower Perlach-ban, beszlj vele s nzd meg a maszkot.

 

Menj vissza a Huber Farm-ra s hasznld a cetlidet a telefonon, hogy megtudd, miszerint Von Aigner, a Vadszklub egyik tagja, zletelt Grossber-gel, a legutols

ldozattal. rj levelet Grace-nek s ne felejtsd el feladni sem.

 

Ismt a Vadszklubban, hasznld az rt a bezrt ajthoz kzeli nvnyen. Menj az ells asztalhoz s vrj. Amikor Xavier elmegy ajtt nyitni a "kopognak",

akkor nyisd ki az asztalfikot s vedd ki a kulcsokat. A kulcsokkal nyisd ki az ajtt. Mieltt belpnl, vissza kell tenned a kulcsokat a helykre, ismt az rs trkk

segtsgvel. Lpj be a szobba. Nzd meg az oltron tallhat jegyzetfzetet s a fnykpeket. Ezutn ki fognak ksrni. Beszlj Von Zell-lel (utoljra krdezd a

trfekrl).

 

Vissza Perlach-ba, beszlj mgegyszer Von Glower-rel. rdekldj az alagsorrl s a klub filozfijrl. Menj vissza a Klubba s beszlj Priess-szel, de a tbbiekkel

is mind. Hogy ki tudd hallgatni a magnbeszlgetst is, fogj egy magazint, helyezd bele a magndat, majd rakd a magazint az asztalra. Figyeld a kpsort.

 

 

 

Negyedik fejezet - Grace

 

Szaladj ki a postdrt s olvasd el. Menj a kocsmba, beszlj Huber-rel, majd a vendgekkel is. Menj a Templom kriptjba s figyeld meg Gerde-t. Menj vissza a

knyvtrba, keresd meg a II. Ludwig-rl szl knyvet s olvasd el. A titkos tjrn keresztl hagyd el a kastlyt s szedj egy pr szl rzst. Vidd ket Gerde-nek

a kriptba, hogy megkapd az autkulcsokat.

 

Most menj a Herrenchiennsee Museum-ba s vlts belpt. Olvass el mindent, de legfkppen a Ludwig napljra val utalst a Wagner arckp alatti dobozban.

Beszlj a nvel a naplrl.

 

Most menj Neuschwanstein-ba s nzz krl, fkppen a festmnyekre figyelj. Ha csak lehetsg van r, mindig jtszd le a tjkoztat kazettt. Ne hagyj ki

semmit!

 

Kvetkez ticlod a Wagner Museum, nzz krl, fkppen az asztalnl s Beszlj Georg-gal.

 

Vissza Rittersberg-be, beszlj Huber-rel s krdezd Smith-krl. Mesld el nekik az lmodat. Vissza a kastlyba - ne ugord t ezt a helyet -, ahol Gerde-tl

megtudod, hogy Barclay keresett telefonon, teht hvd vissza s megkapod a szmot. Hvd ezt az j szmot, beszlj meg egy tallkozt Joseph Dallmier-rel, aztn

tallkozz s beszlj vele.

 

Vissza a Kastlyba beszlni Gerde-vel a klnengedlyrl. Irny a knyvtr, aholis rj Gabriel-nek. Vidd a Ludwig Knyvet a telefonra, hogy fel tudd hvni a kiadt.

Tudd meg a szerz finak, Thomas Chaphill-nek a telefonszmt. Hvd fel.

 

Most menj s add fel a leveledet, tovbb nzd meg a virgokat a templomnl. Fel fog bukkanni a pap s kapsz tle egy liliomot. Menj a Starnberger See-hez (ahol

Ludwig vzbe fulladt) s kattints a vzre. Vidd a virgot a t partjhoz s ltomsod lesz.

 

Ismt a kastlyban, Gerde-tl megtudod, hogy vr rd egy fax a postn. Menj el rte s olvasd el. Vidd el a Wagner Museum-ba megmutatni Georg-nak. Figyeld a

zr kpsort.

 

 

 

tdik fejezet - Gabriel

 

Menj a Marienplatzra, hozd el a klubbl a magnetofont, aztn ltogasd meg az gyvdedet, hogy tvehesd Grace zenett. Krd el tle a jelentst az eltnt

szemlyekrl. Hasznld Von Zell kazettjt a fordtshoz. Menj be a rendrsgre, beszlj Leberrel s hasznld rajta Von Zell kazettjt (amikor lehetsg addik

r). Nzd meg Grossberg fknyveit. Tvozs utn nzd meg a kitpett lapot.

 

Vissza a Marienplatzra, most mr megveheted az gyvdhez kzeli hsboltban a fehr kolbszt. Menj Buchenau-ba s beszlj Dorn-nal, pnzt akar, de nincs nlad

elg. Krj az gyvdedtl s add oda Dorn-nak. Beszlj vele. Nzd meg jobboldalt az utols kalitkt. Vedd fel a szalmaszlat s figyeld meg a farkas-cdulkat.

Hasznld a hst a tigrisen, hogy megszerezhesd a cdulkat. Trj vissza a Vadszklubba, figyeld a kpsort.

 

Nzz ki a Hunting Lodge (Vadszhz) hlszobjnak ablakn, le a prknyra - rdekes lesz! Menj ki az elszobba s ellenrizd a szobkat. Beszlj Von Agnerrel

(a frdkdban van). Lpj be a tiddel szemkzti szobba (Priess hlszobja), nyisd ki a szekrnyt s vedd ki a ktelet. Nyisd ki az ablakot s nzz le. Hasznld a

ktelet a prknyon, aztn menj tovbb Von Zell ablakhoz. Lpj be. Nzd meg a frdszobai lbtrlt s a sros lbnyomot. Vizsgld meg az gy mellett tallhat

naplt. Tedd el a zsarol levelet. Tvozz, ahogy jttl.

 

Menj le a fldszintre s beszlj Hennemann-nal. Nyisd ki a faliszekrnyt s vedd ki a lmpt. Vissza az emeletre, beszlj Klingmann-nal a szobjban. Mutasd meg

neki a farkas-cdulkat. Ahogy mr beszltl vele, lent meg fog gyulladni a tz, teht vedd el a gyuft a kandallprknyrl. Beszlj a Brval.

 

Menj ki a szabadba s lpj be az istllkba. Vedd el a nyrollt. Menj az erdbe s kutasd t alaposan az llatnyomokrt s a szakadkrt (emlkezz, hogy hol

van). A megszradt lbnyom kzelben tskebokrokat ltsz - hasznld az ollt, hogy bejuthass a barlangba. Lpj be a kis nylson s hasznld a gyuft a lmphoz.

Nzd a kpsort. Menj vissza a Br szobjba a kvetkez kpsorrt. Amikor jra nlad az irnyts, indulj el a szakadkhoz, de kerld ki a zskutckat. Hasznld

a talizmnodat, az tvol tartja a farkasokat. Amikor a szakadknl a Br odadobja a puskt, akkor ld le a farkast.

 

 

 

Hatodik fejezet - Grace

 

Nzd a kpsort. Kattints a toronyban az gyra, amikor mr nlad az irnyts. Vedd szre az ablakban a galambot.

 

Irny a Neuschwanstein Castle (Kastly). Emlkezz az lomra a nyit kpsorbl, hogy megszerezhesd a dszes barlangban a tekercset. Ezt akkor teheted meg

biztonsgosan, amikor a gyerek felll a szkre s elvonja az r figyelmt. Hogy megszerezhesd a tbbi tekercset is, szksged lesz egy pr dologra elterelni az rk

figyelmt, teht vissza Rittersberg-be beszerezni amire szksged van.

 

Gabriel szobjbl hozd el a prnahuzatot. A kocsmban beszlgess Mrs Smith-tel aztn vegyl el egy zsemlt. A toronyban csalogasd be a zsemlvel a galambot,

majd kapd el a prnahuzattal. Menj az altotting-i templomba s figyeld meg az ezst ajndkokat. Prblj meg beszlni a pappal az irodjban - ad majd neked egy

krtyt. Nzd meg a dobozt az asztalon s hasznld rajta a trcdat, hogy kaphass "szentelt" vizet.

 

Amikor visszartl a Singer's Hall-ba Neuschwansteinbe, hasznld fel a galambot a kperny bal oldaln lthat ajtnylsban. Vedd el a tekercset htulrl, ahol

rendszerint az r szokott llni. A nappaliban hasznld fel a szentelt vizet a szken, hogy eltereld az r figyelmt, majd menj ki a kpolna bejrathoz a tekercsrt.

 

Menj vissza Rittersbergbe s nzd meg a templom kriptjban az ezst szvet. Menj beszlni Gerde-vel. Vissza a kriptba a szvrt. Menj a postra a Br

Gabrielnek szl levelrt. Olvasd el, aztn irny a kocsma, ahol beszlj mgegyszer Mrs Smith-tel.

 

Menj vissza az altotting-i templomba. Az istentiszteletnek mr vge, gy hasznlhatod a papon az ezst szvet. A kpolnban helyezd a szvet az ldozati kosrba.

Nzz a kperny jobb oldaln ll szv-urnkra s figyeld meg a szket. Lpj ki jobbra s kattints az ajtra. Ettl el fogja fjni a szl a gyertykat, gy hasznlhatod a

szket s megszerezheted az urnt. Nzd a kpsort. Most mr nlad vannak a sznhz tervei. Nzd a kpsort.

 

 

 

Eltelt kt hnap

 

Az operban vedd el az asztalrl a programfzetet s olvasd el. Menj fel az emeletre s nzd t a szobkat, elssorban a "fnyszr"-szobt a jobbkz felli folyos

vgn. Menj le, fordulj jobbra s menj le az alagsorba a baloldali els ajtn. Nzd meg a kemenct, majd addig menj bal fel, amig csak tudsz, utna szak fel,

menj be a kellkes szobba s vedd magadhoz a "privt" feliratot. Kutasd t az alagsort a kulcsrt, amit a falon lv szrke dobozban fogsz megtallni. Menj vissza a

kellkraktrhoz s zrd be az ajtajt. A sznpad mgtti rszt az alagsorbl vagy az oldals eltrbl lehet megkzelteni. Vidd a ktelet.

 

Menj be a fbejraton a nztrre s beszlj Georggal. Tvozz. Menj a bal kz felli folyosn s az eltr vgnl menj be a sznhz irodjba. Beszlj Gabriellel,

megtudod majd, hogy fzik. Vedd el az asztalrl a sznhzi ltcsvet s a listt, a falijsgrl pedig az lsrend tervezett.

 

Nzd meg Wagner "csillr diagram"-jt s kattints az X-re, majd nzd meg az lsrendet s kattints a kzps pholyra. Menj abba a szobba, amelyik az emeleten

nylik a fbejraton t. Most menj vissza a fnyszrhoz s kapcsold fel. Irnytsd ki a fnyt az ablakon. A fogjval tudod mozgatni - lltsd a kzps pholyra. Le

a fldszintre, ahol add oda az lsrendet Paul-nak, a jegyszedk vezetjnek. Menj a nztrre s krdezd ki a csillrt szerel munksokat a mretbelltsokrl.

 

Menj le az alagsorba s rakj szenet a kaznba. Kapcsold be a jelzlmpt s lltsd be a legfels szintre a kart. Menj vissza Gabrielrt, vidd le a kellkszobba s

zrd be oda. Menj fel s ltzz t. Megjn Leber s beszlgettek.

 

Menj a fnyszr helyisgbe s lltsd a ltcsvet Van Glowerre, majd menj a pholyhoz s a ktelet rgztsd a kilincsre. Most a "privt" felirattal takard el a

ktelet. Itt a kpnek t kell vltania Gabrielre.

 

 

Gabriel Knight II

 

jra Gabriel

 

Told arrbb a ldt, hogy meglsd a rcsot. Nyisd ki a trrel s tvozz. Az alagsorbl menj a sznpad mg s a ktl jobb oldalra tegyl fekete ragasztcskot,

aztn menj jobbra az ltzkhz. Fogd a jelmezt s ltsd magadra. Prblj sminket hasznlni. Tegyl port a tkrre, amikor felllsz. Rejtzz el az erny mg.

Hasznld a ragasztt a sznszen. Figyeld az operajelenetet.

 

Amikor mr irnytani tudod Gabrielt, mint farkast, hasznld a "szaglsodat" a Br ldzshez (a trkpen egy piros ngyzet, te pedig egy kk hromszg vagy).

Menet kzben be kell zrnod az ajtkat, nehogy a Br kislisszanjon. Az a legjobb, ha lezrod az egyik sor ajtt, gy a Br nem tud a rcshoz jutni. Be kell

szortanod a Brt a kaznhzba s kvetned kell oda. Feltnik Grace s Leber. Kattints Grace-re, majd a kaznra, erre kinyitja az ajtajt. Kattints a szrke

farkasra (ez vagy te) s amikor a fekete farkas ugrik, kattints arra is, ezzel betasztod a kaznba. Nzd a zr kpsort.

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Jnius
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!