ZORK: Grand Inquisitor
ismeretlen 2006.07.13. 14:11
A ZORK: Grand Inquisitor vgigjtszsa.
ZORK: Grand Inquisitor vgigjtszs
A trtnelmi intr utn a jtkot a hangosbemond eltt kezdjk, melybl szmunkra nem fontos dolgokat hallunk. A hangosbemond oszloptl forduljunk balra s amint megltjuk a vros fnyeit, induljunk el fel...
Amint a vrosban talljuk magunkat, a kperny bal oldaln lthat egy a hangosbemond hangerejnek szabjozsra alkalmas szerkezet, amelyet lltsunk a leghangosabbra (legfelsre), hogy egy kicsit balra fordulva a hal melll el tudjuk venni a srt s a srsszefog karikkat.Rakjuk el ket az Inventory-ba, majd menjnk a mlra. A horogra akasszuk r az sszefogkarikkat s indtsuk be a gpezetet. Vegyk ki a lmpt a kifogott dobozbl, majd forduljunk meg s a vroska szln ll lmpajavthoz kopogjunk be a lmpval. A vide utn kint talljuk magunkat az utcn, de kopogjunk be mgegyszer a lmpajavthoz, erre ad egy szivarszer valamit. Rakjuk el, majd menjnk az utca vgre s nzzk meg a beszl Inquisitor babt. Ha jl megnztk, akkor mentsnk! egyet s gyjtsuk meg a babt:
1.:Ha tovbb a krnyken vrunk, akkor egy vide keretben meghalunk. rdemes megnzni. Tltsk vissza az llst s jhet a kettes pont.
2.:Ha kigyulladt a baba, akkor htrljunk egyet, majd forduljunk a hord fel s ha fltte megjelenik egy lefel mutat nyl, akkor nyomjunk r egy bal gombot. Vide kzben a hordba mszunk s egy rsen keresztl ltjuk, amint "jreg" Jack (lmpajavt) bartunk kirohan, majd jn a hellyi csendrsg s elfogjk, mivel azt hiszik, hogy volt a gyjtogat.
Mostmr kimszhatunk a hordbl s menjnk el Jack hzba a lmprt.
Ha megvan s sszebartkoztunk vele (igen, a lmpval), akkor menjnk ki a vrosbl. Menjnk tovbb elre, majd a hossz t utn forduljunk a nagy tbla fel, aminek a bal oldalrl akasszuk le a ktelet. Menjnk vissza oda, ahol kezdtnk, s induljunk el a 3. ton, ahol egy kthoz rnk.
Kssk a ktelet a ktra, majd ereszkedjnk le.
Most jnnek majd a CD cserlgets rszek.
2. CD
Szpen leereszkednk a videban s kzben beszl hozznk az egyetlen fnyforrs, a lmpa. Amikor lernk, egy ni hologram tadja neknk a jtk folyamn nagyon-nagyon kell fontossg SPELL knyvet. A knyv mr alapbl tartalmaz 3 Spell-t, de lesz mg tbb is. Most innen neknk a 2. a REZROV spell szksges majd, ami klnbz dolgokat, ltalban ajtkat nyit ki. Mieltt hasznlnnk, a jobb oldali sarokban van egy vdr, ebbl kell felvenni az 1-est brzol rmt. Most mr hasznlhatjuk az ajtnyit varzslatot (Jobb fels spell invertory-bl vlasszuk ki a kulcs alakot) s hasznljuk az ajtra. Ha kinylt, akkor "jussunk le" a lpcsn.
Lejutottunk a Crossroad-ra. A balra lev vegszekrnyt nyissuk ki, vagyk ki belle a kalapcsot, majd zrjuk vissza az ajtajt, amit a kalapccsal verjnk be. Mostmr kivehetjk a kardot s a trkpet. (A trkpet a teleportlsnl fogjuk majd alkalmazni. Ha egy helyre eljutunk, akkor az autmatikusan feljegyzdik a trkpre s ezekre a helyekre teleportgpek segtsgvel brmikor eljuthatunk.) Menjnk tovbb balra az "esernyf"-hoz, melyre hasznljuk az IGRAM varzslatot. A fa virgai tltszak lesznek s az egyikben egy scroll-t (olyan, mint a spell, csak egyszeri hasznlatos) ltunk, br mg egy ideig nem tudunk hozzjutni. Htrljunk egyet, forduljunk meg s kattintsunk a bal lent a fldn lthat kerek trgy fel egyet. Ez egy totem, amelybe a totemizer nev gppel zrnak llnyeket.
(Jack-et is ez a sors vrja.) Ebbe a totembe ppen egy aranyos zld srkny van zrva. Vegyk fel s figyeljnk. Menejnk elre az elgazsig, majd forduljunk balra. Menjnk a gazzal bentt ajthoz s hasznljuk rajta a kardot. Ha bent vagyunk, akkor nyissuk ki a kertiszekrnyt, majd vegyk fel a vegetcis spell-t, neve: THROCK...s az st is vegyk magunkhoz.
Menjnk elre a hzig, majd a baloldali hamuzba rakjuk bele a szivart, a jobb oldali pohrba ntsk bele a srt. Ha a hz elszvta a szivart, kinylik az ajt fels rsze, de a sr nem elg, mg csak az egyharmadig van. Menjnk vissza az elgazshoz s forduljunk balra.Innen menjnk tovbb, egyenesen az ajtig, majd a Rezrov spell-t alkalmazzuk r. Most jn egy logikai feladat, de nagyon egyszer. Az 1. egy vulknt brzol legett tjjal, a 2. egy a tetejn Z bett tart oszlopot, a 3. egy ablakot. Irny az ablakon be.
Ha bent vagyunk a (GUE Tech-ben), akkor forduljunk balra, nzzk meg a hrdettblt s a bal als hrdetsrl jegyezzk meg a telefonszmot (Mir Yannick: 4570), majd menjnk ki az ajtn. Forduljunk meg 180 fokban s menjnk fel a lpcsn (rdekes), de nem innen jttnk. A szkkttl jobbra a fldkupacon hasznljuk az st. Mg egy spell a jutalmunk, a neve: KENDALL s egyszerbb tesz dolgokat. Hasznljuk a szkkt bal oldaln lv teleportgpet. (Menjnk oda hozz s rakjuk bele a trkpet.) Lapozzunk a Crossroad kpre s htrljunk a teleporttl. Rakjuk el a trkpet s forduljunk egy kicsit jobbra. Menjnk egyenesen az ajt fel s rakjuk be a vdrben tallt rmt. Ha lejutottunk a helyi metrba, akkor menjnk elre, majd a bal oldali falon tallhat metrtrkpet nzzk jl meg (igaz, milyen egyszer...). Mivel egy kukkot sem rtnk belle, itt az ideje leegyszersteni a KENDALL spell-lel.
Most kattintsunk a Flood Control Dam #3 felirat fltti Z gombra, htrljunk, forduljunk meg (180 fok) s menjnk elre. Vrjuk, mg jn a metr. tkzben egy kis "kzvide"-t lthatunk, hogy ppen mi trtnik szegny Jack -kel, mikzben sorbanll hogy totembe zrjk. Amikor megrkeznk, htrljunk, majd forduljunk meg s a bal falnl lthat csatornnl hasznljuk a vegetcis varzslatot: Throck. A zld izt rakjuk el. Menjnk kzelebb a vz hangja fel. Nyissuk ki a knyvet s vegyk magunkhoz az j spell-t, aminek a neve GOLGATEM. Ez a spell hidat varzsol (csak vz fl !). Most pedig nzzk a logikai feladvnyt: menny a 4 gombhoz. A 4 gomb kzl az els a gt kt balszls ajtajt mozgatja, a msodik a kt jobbszlst, a harmadik a bal szlst s a kt kzpsbl a jobb szlst, a negyedik pedig pont a kt msikat. A feladat mindet lezrni, de mire rjttem, hogy ez teljesen lehetetlen, akkor derlt ki, hogy "csalni kell". lltsd a gt ajtajait gy, hogy csak egy legyen zrv, majd azt az egyet nyisd ki a REZROV spell-lel. Most pedig nyomd meg a kk s a srga gombot.
Kzvide: Jack megmenekl a totemizldstl. Hasznld az ablakon keresztl a vz fltt a GOLGOTEM spell-t. Menj vissza a metrtrkphez s vlaszd ki a Hades nev megllt. Menj oda a metrval. Ha megrkeztl, menj oda a csontvzhoz, majd vedd el jobb kezbl a szerencseszelvnyt. Most ments egyet. Az inventory-ban vizsgld meg a szelvnyt (rakd a vizsgl padra), majd fejtsd meg, nagyon knny.
Ha megnyertk az 500 "Zorkmind"-et, akkor mennynk tovbb. Kint vegyk fel a telefont s akrmit mond a ni hang, ssk be a hirdettbln ltott szmot (4570).
A telefont lerakja magtl. Most vegyk fel megint, nyomjunk r egy egyszerusto spell-t (KENDALL), majd a ni hang azt mondja, hogy nyomjuk meg a * (csillag) gombot. Erre idejn hozznk egy csontvz (a neve : Charon ) a csnakjval, de mg ne hasznld, hanem menj vissza s vlaszd ki a kvetkezo metrmegllt (Monastery) s menj oda a metrval. Irny a teleport s
teleportlj el a GUE Tech-be.
Menj le a lpcsn s menj be a logikai feladvny ablakn. Menj balra a gpekhez. 4 gp van, balrl jobbra a msodikhoz (ez a legkisebb) menj oda s rakd bele az 500 Zorkmind-et, ez a gp felvltja neked.
Most menj a (balrl-jobbra) negyedikhez, dobj be egy Zorkmind-et (tovbbiakban a Zorkmind=ZM) s nyomd meg a 8-as gombot. OK. Nem esik ki, ezrt fogd azt a trgyat, ami kezdettl fogva nllad van (porszv) s illeszd bele a gp elejn, lent elhelyezett lyukba. Kapcsold be a porszvt, majd vedd ki a csokit.
OK. Most menj az 1. gphez, rakj be 1 ZM-et s nyisd ki a 3. rekesz ajtajt s vedd ki a jgkrmet. Ezzel megkapod az OBIDIL scroll-t, amibl majd spell-t ksztnk ksbb. Most menj a vgtelen folyoshoz s ha eltte llsz, akkor fel lehet nzni a folyos nevre. Nzz fel s hasznlj r egy IGRAM varzslatot (A neve 2 szbl ll : Infinite Corridor s az Infinite szra hasznld az IGRAM spell-t.) Most menny a folyosba, amg egy ajthoz nem rsz, majd fordulj jobbra, ahol szekrnyeket ltsz. Kattints a kzpso szekrnysorra, majd a nyitott szekrnyben lv knyvet olvasd el. Hasznld r az egyszerst spell-t (KENDALL) s jegyezd fel az 5 szt:
ORIGINATION
MODIFICATION
REPLICATION
INTERPRETATION
TRANSMOGRIFICATION
Menj vissza a gpekhez s dobj be mg egy ZM-et a 4. gpbe s nyomd meg a 11-es gombot. Nem trtnik semmi, de mgis, mert amikor megnyomtad, kinylt a 11-es szekrny. Most fogd a csokit, amit kiszvtl s rakd a 3. gpbe, majd (1 ZM) engedj r a msodik folyadkbl. (A hrdettbln bal fent figyelmeztets, hogy ez a ZORK ROCKS csoki s COLA egytt robban.)
OK.
Menj a mostmr nem vgtelen folyosba s a szekrnyeknl kattints a kzps sorra, majd balrl-jobbra a 2. szekrnybe dobd bele a csokit. Menny vissza a szkkthoz s vrd a robbanst.
Ha felrobbant, menj vissza a szekrnyekhez, a felsbl vedd ki a belpokrtyd, az alsbl pedig a Z bets tablettt (altat szersg).
Van mg itt 3 folyos, amelyekben trtnetet hallhatsz 3 nagyon fontos trgyrl s majd ezeket kell megszerezned. Most az j ajtnl hasznld a belpkrtyd s menj be. Ha bementl, nhny lthatatlan kardos alak llja az utadat... Vgd le a hd jobb oldali ktelt, mire az leszakad a kardosokkal. Most hasznld a GOLGATEM spell-t, amivel egy sokkal szebb hidat teremthetsz a rgi helyre. Menj vgig rajta, majd fordulj jobbra 90 fokot s vegyl a tmbk kzl egy res lapot. Ezt a lapot feljegyzett szavak alapjn (amelyek az itteni gpek nevei) hasznld a szavak sorrendjben. Majd a nagy gpben (Spell Chacker) ellenriztesd s alaktsd t Spell-l.
ORIGINATION
MODIFICATION
REPLICATION
INTERPRETATION
TRANSMOGRIFICATION
Most helyezzk a Spell Chacker-be s ksz a BEBURTT spell (eso).
Ha mr itt vagyunk, helyezzk a gpbe az OBIDIL Scroll-t is, hagy legyen belole is Spell (vonzs).
A teleporton keresztl haggyuk el a SPELL LAB-ot s menjnk a Crossroad-ra. Ltogassuk meg most az esernyft, nyomjunk r egy BREBURTT spell-t s mostmr felvehetjk a ZIMDOR scroll-t, amit csak egyszer hasznlhatunk. (Olyan helyen hasznlhatjuk, ahol valmit folyadkkal kell telteni.) Most menjnk a DUNGEON Master-hez a "kertbe". Itt keressk meg a "hsev nvnyt", majd adjuk be neki a Z jel altattablettt. Ha elaludt, vgjuk le a karddal s rakjuk el jl. Most menjnk a hz mg s nyomjunk egy THROCK spell-t a hz mgtt a fldn tallhat rdekes nvnyre, majd helyezzk r a levgott hsev nvny-t s csapjunk r a kalapccsal. Kapunk egy fl scroll-t. Most menjnk a hz poharhoz, ahov a srt ntttk s hasznljuk r a ZIMDOR scroll-t. Most, hogy kinylt a hz ajtaja, menjnk be s egybl szembe az ablakon nzznk ki. Megltjuk a stl kastlyt, amire hasznljunk egy OBIDIL spell-t. Ha bent vagyunk a kastlyban, nzznk fel a szvre, ahol megtalljuk a NARWILE spell-t (idkapu aktivl).
Menjnk vissza a hzba s vegyk fel a szekrnyen tallhat veget, amiben "szentjnosbogarak" vannak s azt a fehr izt (Sweet Yoruk).
Nzzk meg a knyvet is s az sszes tbbi megnzhet knyvet a polcon, na meg vegyk fel a knyvespolc eltti farnkrl azt a barna kakamasszt, ha van kedvnk, akkor a fotel melletti telefonon meghallgathatunk egy kicsit rgi zeneteket is, a kzps virgra kattintva.
Most irny kifel, menjnk a mhkashoz s mentsnk egyet. Ha a mhkashoz rtnk, akkor dugjuk bele azt a fehret (Sweet Yoruk) s ha elszlltak a mhek, vegyk vissza, majd a kardunkkal csapjuk kett a mhkast s vegyk ki a lpet. Vissza a hzba, majd az ajt bal oldalnl (bentrl nzve) vegyk le a poharat a pohrnvnyrl, majd a tle balra lev rdekes fhoz menjnk s helyezzk r az albbi trgyakat:
lp
kakamassza
fehr iz (Sweet Yoruk)
pohr
Szentjnosbogarak
Zld iz
Ksz a kaka. Kapsz egy YASTARD Spell-t (utazs valaki brben (Time Tunel)). OK. Vedd el a poharat s a "szentjnosbogarakat", majd menj a kvetkez szobba. Az ablakbl vedd le a spell msik felt. Nyitsd ki a szekrnyt, hasznld r a NARWILE spell-t, fordulj meg, menj t a tkrn (vigyzz irnyts megvltozik), lpj be az inventory-ba s rakd az egyik fl spell-t a vizsglpadra, majd mell a msik felt. Az eredmny egy SNAVIG scroll, amit a Spell Chacker gpben spell- alakthatunk. Menjnk, alaktsuk t, majd jjjnk vissza ide a szekrnyhez s menjnk hozz teljesen kzel. Most lpjnk be az inventoryba s hasznljuk a nlunk lev totemre a YASTARD spell-t.
A WHITE HOUSE-hoz kerlnk, de most a totembe zrt srknyt kell irnytanunk. Menjnk a hz mell, majd vegyk fel a spell-t. Nyissuk ki a postaldt, a benne tallt bortkba rakjuk bele a spell-t (GLORF), majd rakjuk vissza a postaldba, zrjuk be az ajtajt s a kis zszlt lltsuk fel. Vissza az idkapuba. Most, hogy ismt mi llunk a szobban, menjnk vissza a csontvzhajshoz s 2 ZM-rt tvisz a tls partra. Menjnk a kapun lv postaldhoz s vegyk ki belle a neknk sznt levelet, majd a SNAVIG spell-t hasznljuk a csontvzra (Charon-ra).
Most bemehetnk a zrt kapuk mg, de eltte a ktfej tuskk mgtt vegyk el s ellenrizzk Charon belpkrtyjt. Most, hogy bejutotunk, forduljunk balra s vegyk fel a fldrl a totemet, hallgassuk meg trtnett, majd nyissuk meg az idkaput s a srknnyal mennynk bele.
1. CD
Most pedig ismt srknnyal vagyunk s replnk. Forduljunk kicsit balra s szlljunk oda a msik lbhoz (Hogy-hogy milyen lbhoz ? Ha nem vetted volna szre, ez egy vz-ben alv srkny, aminek bizonyos testrszei kiltszanak.) Na j, most ha a msik lbnl vagy, akkor hzd meg a srkny (balrl-jobbra (mg mindig)) 3. krmt.
Szllj a hashoz s vedd fel a kt felfjhat valamit. Fordulj balra s szllj a kezhez, amiben a csontvztl vedd el a fjtatt. Szllj vissza a hashoz, majd innen a fejhez. Fordulj meg s a srkny bal orrlyukba rakd bele a kk felfjhat figurt, a msikba pedig a piros matracot s a fjtatval fjd fel ket. Most menj be a srkny szjba s ments egyet. Menny beljebb, majd a 3 fontos trgy egyikt (COCONUT OF QUENDOR) megtallod a srkny torkn lelg ("hogyishvjkon"). Most valaki feldob egy ktelet, amit vegyl fel s rktheted a srkny egyik fogra. Hzd ki a srkny aranyfogt, majd nzz fel (a srkny szjban) a srkny orrjukhoz bellrl s a csnakba rakd bele a COCONUT OF QUENDOR-t, majd a ktelet akaszd le a fogrl s szllj ki hogy kvlrl a ktllel ksd ssze a kt felfjt figurt, menj vissza a szjba s lyukaszd ki az aranyfoggal a kket, majd gyorsan szllj ki a szjbl s keresd meg a csnakot a vzben, vedd ki a COCONUT OF QUENDOR-t, mire idejn a stl kastly amelyben helyezd el az egyik helyen a COCONUT O. Q.-t. (mg 2 trggyal gy kellesz tenni.) Replj be az idokapuba.
2. CD
Menjnk oda a ktfej szrnyhz (tuskk) s nyomjunk rjuk egy SNAVIG spell-t, majd mennynk a csontvzhoz s adjuk neki oda mondjuk a belpkrtynkat, mire az ingyen tvisz a tloldalra. Menjnk a CROSSROAD-ra s innen a metrba, majd a metrval a FLOOD CONTROL DAM #3-ra, ahol most balra nzzk meg azt a kis szerkezetet s rakjunk bele 1 ZM-et, mire az kszt egy levlnyitt.
Nyissuk ki a levelet s megkapjuk a GLORF spell-t. Menjnk vissza a DUNGEON MASTER-hez a hzba s az j totemmel menjnk t a szekrnyben lv idkapun. A WHITE HOUSE-hoz kerlnk , ahol forduljunk jobbra s hozzuk el a kt fklyt, majd szeggyk le az ajtrl a deszkkat s rakjuk el az egyiket, menjnk be a lyukon bent le a lpcsn. Vegynk fel egy tojst, esetleg egynk egy kis kvet, majd fel a lpcsn, a sarokban lv kis tzhelyet meggyjtani, tojst belerakni s bearanyozni, ha ksz, akkor le a lpcsn s eldobni az aranytojst a tvolba, majd a leszakad kveken tugrlva megoldani a logikai feladvnyt egy az ajtrl leszedett deszkval gy, hogy jl sztverjk, majd felvesszk a 2. fontos trgyat a koponyt. Jn egy ltra, majd mris a kastlyban talljuk magunkat. Helyezzk el a koponyt s irny az idkapu.
Egy kis kzvide, ismt Jack s az Inquisitor (Yannik).
Most menjnk oda, ahol leereszkedtnk a ktba s a ktelet oldjuk le a GLORF spell segtsgvel, majd kssk a kardra s teleportljunk a Monostery-be. Nzznk fel s a szellzbe dobjuk fel a kardot, amelyre a ktl van ktve, majd msszunk fel. J, itt a TOTEMIZER.
Btykljk meg. Menjnk oda a kapcsoltblhoz s lltsuk be a TO HALL OF INQUISITION-re, majd menjnk a kerekes nyit-zr csapokhoz s a 3 kzl az 1. s 3. kereket forgassuk el. Mennynk a zld fny kapcsoltblhoz s indtsuk el a kar meghzsval.
OK, sikerlt kikapcsolni egy belso szerkezetet, ezrt mikor kiesnk, fellednk a totembl. Forduljunk meg s a ldbl vegyk ki a 3. totemet, amiben egy n van (Uralkodn). Elmesli trtnett, majd a szobban lv ngy gp kzl nzzk a bal elst. Kapcsoljuk a kart le, max fokozatra, majd nyomjuk meg a gombot, gy a kalapcs eltrik. Menjnk ki az ajtn, majd forduljunk balra s nyissuk ki az zendobozt, amibl vegyk ki a kzps kalapcsot. Mennynk vissza az 1. gphez s adjuk a kezbe ezt a nagyobb kalapcsot amivel verjk el onnan az idkapu ell a deszkkat, majd nyissuk meg s a ni totemet hasznlva mennynk t rajta.
1. CD
Most a vrosba kerltnk, ahol menjnk be Jack hzba. Menjnk elrbb s nzzk meg a krtyajtkot. Vegyk fel a krtykat, majd menjnk az ajt fel egy kicsit, forduljunk jobbra s menjnk elre, ahol a legyet csapjuk le a 4-es krtyval, gya 4-es krtybl ts lett a lgy miatt. Menjnk vissza s helyezzk a krtykat a jukakba, de elszr az 5-st, majd utna a tbbit (1,3,2). Most, hogy bekerltnk a fnkhz, kiderl, hogy Jack. Jtszanunk kell vele vetkzset, egy egyszer jtkkal (knny nyerni, n legalbbis nagyon akartam veszteni is, htha mutatjk a csajt, de sajnos 5-bl 5-szr nyertem.) Amikor Jack az utols ruhadarabjnl tart, inkbb feladja s felajnl egy fehr kockt, de ht ez a 3. s egyben utols, ltfontossg varzstrgy. Jn a kastly, helyezzk el a kockt, majd irny a teleport, de elkapnak s brtnbe zrnak.
A brtnben csak a levlnyit van nlunk s azzal csavarozzuk le a falon lv szellzt, mire egy kis beszlgets utn kapunk egy scroll-t, ami ajtkra varzsol kulcslyukat. Vagyk le a falrl a hrdetlapot, majd dugjuk ki az ajt alatt. Hasznljuk az ajtra a scroll-t, majd a levlnyitval lkjk ki a kulcsot. Hzzuk be a paprral a kulcsot s nyissuk ki az ajtt. Menjnk ki, majd foduljunk meg s a cellanyitpultnl lltsuk be a kvetkezt : 31AB .
Ha megvan, vrjunk amg a monitoron meg nem ltjuk, hogy Jack kukkucskl (31-05 kamera ) ki a rcson. Ha ltjuk, nyomjuk meg a gombot, erre kinylik az ajt s idejn hozznk. Jn a segtsgnkre a stl kastly s elvisz minket. Ha odartnk a magas fennskszer hegyre, akkor kapunk egy olyan scroll-t, amelyet a SPELL Knyv-re kell alkalmazni s minden Spell-t az ellenkezjre fordt. Menjnk be a kastlyba s vegyk magunkhoz a hrom trgyat, majd hasznljuk a scroll-t a Spell Knyv-re. Most menjnk balra az elektromos oszlop fel s zrjuk le a nyitott stor sarkt (jobb oldalt) a Vorzer spell-lel, de eltte mentsnk. Most menjnk az ramos toronyhoz s hasznljuk r a Margi spell-t, majd htrljunk s a kerits mellett (balra) hzzuk ki a keritst a konnektorbl, majd a keritshez megynk s tvgjuk karddal. A torony lbnl lent nyissuk fel azt a kis fedelet s rakjuk bele a koponyt, majd zrjuk le s msszunk fel. Itt rakjuk be a kockt, majd fentebb mszva rakjuk az ednybe a COCONUT OF QUENDOR-t, a msikba pedig a lmpt, majd msszunk fentebb s vgjuk le a jobb oldali huzalt.
Kzvide utn siessnk, mert az Inquisitor felfel tart. msszunk le a lmphoz s hasznljuk r a Maxov spell-t. OUTRO !
|