hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Warcraft 3

Warcraft 3

ismeretlen  2006.07.13. 13:59

A Warcraft 3 vgigjtszsa.

Warcraft 3 vgigjtszs:

 

         Ej, be rgen volt, amikor Hancuval a Warcraft 2 hatsra hetekig „zagzag”-gal kszntnk egymsnak… s mennyire vrtuk mr ezt a folytatst… mert ht a Starcraft is ott volt a szeren, de mgiscsak az az igazi, amikor orkok s emberek kselik egymst! A Blizzardban pedig ismt nem kellett csaldnunk, a rgi Warcraft-feeling megelevenedett, s ki knnyedn, ki fogcsikorgatva gyri hajnalba nylan a kldetseket. Az utbbiak kedvrt lljon itt a vgigjtszs s nhny hasznos szvegdoboz.

         Stratgirl lvn sz, az egyes plykhoz tbbfle megolds is elkpzelhet. Nem biztos, hogy mindenhol a legoptimlisabbat rom le: egyrszt csak kt hetem volt arra, hogy vgignyomjam, s belekstoljak a multiba, msrszt igyekeztem figyelembe venni a kldetseket bevezet tippek ajnlsait. Ha nem is felttlenl a tkletes hadmozdulatokat jegyzem le, mindegyik megolds mkdkpes, normal fokozaton ezek alapjn vgig lehet galoppozni a Warcraft III-on (a hardot csak a normal utn ajnlom). Helyhiny miatt a hsk szintlpseire nem adok tippeket, mint ahogy a legutols gygyitalok helyre sem fogok kitrni, csak a fontosabb trgyakat emltem meg. Ezen kvl igyekszem a lnyegi elemekre koncentrlni, teht a huszonhatodik kldetsnl mr nem fogom lerni, hogy „kldj embereket a bnyba”. A mellkkldetseket pedig kln kzlm, htha akad olyan elvetemlt, aki nem akarja teljesteni ket. Ennyi rizsa utn lers indul: 3…2…1…Zagzag!

 

Prolgus: A horda vndorlsa

 

1 – Ltomsok nyomban

Aki a tutorialban akad el, az inkbb prblja ki a Britney’s Dance Beatet… Azrt pr szban ezt is sszefoglalom: kvessk az ellenrz pontokat, majd egysgeinkkel egytt fedezzk fel a trkpet, mikzben megtanuljuk a Chain Lightning varzslat hasznlatt. A plya vgn stljunk a varjalakban repked Prfthoz.

Mellkkldets: nincs.

 

2 – Tvozsok

Gyrtsunk nhny peont, egy rszket zavarjuk a bnyba, a tbbieket pedig egy kivtelvel ft vgni. Azzal az eggyel hzzunk fel mg 2 Burrow-t, egy War Millt s egy Barracksot. A biztonsg kedvrt az elrt 5 helyett 8 gruntot kpezznk ki. Nzznk krl a bzis krnykn (ezt minden kldetsben tegyk meg a tovbbiakban, lehetleg valamilyen gyors, feldert egysggel), s bemelegtsknt csapjuk le a gnollokat. Amikor megtmadjk az rtornyot, egy peonnal javtsuk meg, majd a 8 grunttal portyzzuk vgig az embervrost, szabadtsuk ki az ork spanokat (a smnok lasst varzslata jl jn majd a lovagok ellen), vgl a msik trzsfnkt, Gromot.

Mellkkldets: nincs.

 

Emberek hadjrata: Csaps Lordaeronra

 

1 – Strahnbrad vdelme

Fussunk le a dlnyugati sarokba, ott szerezznk jabb egysgeket, majd szaladjunk tovbb a fldton, s t a hdon. Odat lassan elrenyomulva s Arthas Holy Light gygytst srn hasznlva gyakjunk a happy endig.

Mellkkldets: Kett is akad, az elst dlnyugaton kapjuk: egy kisklykt kell kiszabadtanunk az ott tanyz gnolloktl, Ring of Protection +1-et kapunk rte. A msik kldetst a hd innens feln szzk rnk, a menekl banditktl kell visszaszereznnk egy ersznyt. Kvessk a bnzket, majd csapjuk le ket, amirt Tome of Strength ti a markunkat.

 

2 – Blackrock & Roll

Gyrtsunk 5-6 parasztot, majd indtsuk be a gyjtgetst. Ezzel egytt rntsunk fel egy Barracksot s hrom farmot, majd gyrtsunk 8 gyalogost. Nyomjunk a tornyokra egy-egy upgrade-et, hogy lni is tudjanak, majd induljunk keletre a sereggel. A srknyvadszoknl forduljunk szak-szaknyugatra, s nmi fosztogats utn gyalogoljunk szakkeletre, ahol ljk meg a Blademastert.

Mellkkldets: A srknyvadszok adnak 4 puskst, s megkrnek, hogy segtsnk elpuszttani Searinoxot, a srknyt. t a dlkeleti sarokban talljuk. Amg oda jutunk, a pusksokkal a httrben maradva szedjk le a kisebb srknyokat, Arthasszal pedig gygytsuk az esetleges srlteket. A srknyvadszok egy +12 sebzst garantl Orb of Fire-t adnak, ha bizonytkot visznk Searinox hallrl.

 

3 – A pestis puszttsa

Kommands kldets, amely gyerekjtk lesz, ha egytt maradunk, s srn hasznljuk a vzelementl idzst s a gygytst. Fedezzk fel a terepet, ljk meg a banditkat s egyb rmsgeket, majd stljunk vgig az ton, s szedjk fel a bnusz egysgeket (elf papok, mortar). A segtsgkkel ljk meg az lhalottakat, s romboljuk le a plya vgn a magtrat.

Mellkkldets: Keleten kapjuk, egy szkkutat kell megtallnunk, amely a trkp szaknyugati cscskben lesz. Jutalom nincs, illetve a gygyt kt maga a jutalom.

 

4 – Az Elkrhozott kultusza

Gyorstsuk be a gyjtgetst, majd ptsnk egy Lumber Millt, egy Blacksmith-et, 8-10 farmot s 2-2 upgrade-elt rtornyot a bzis kt vgre. Ezutn hzzunk fel egy oltrt is, s upgrade-eljnk mindent, amit lehet. Kzben szp lassan gyrtsunk egy tucat gyalogost s egy tucat puskst – kb. ennyi telik az itteni bnybl. A sereggel tmadjunk keletre, tiszttsuk meg az utat a msik bnyig, s ott is ptsnk egy bzist (vigyzat, erre maradjon 450 arany!). Ezek utn az elhullott egysgek utnptlsa nem lesz gond – mr ha szksg lesz r egyltaln, ugyanis tovbbhaladva ezzel a sereggel is el tudjunk intzni a plya vgi fnekromantt.

Mellkkldets: Nincs.

 

5 – A Veszedelem menetelse

Rgtn fogjuk ssze a csapatot, s a Holy Lightot hasznlva irtsuk le embervesztesg nlkl az azonnal tmad lhalottakat. Ezutn 30 percig kell tllnnk, ami ezen a szinten mg nem nehz, plne, hogy a dlkeleti sarokban jabb katonkat kapunk, dlnyugatra pedig egy +100 HP-t ad Periapt of Vitalityre lelhetnk. Ahogy a klt mondta: gyjtgess, upgrade-elj, ptkezz (Arcane Sanctum, Workshop, farmok, esetleg jabb Barracks), s a haza fnyre derl. Gyrtsunk 2 elf/6 gyalogos/4 pusks fellls csapatokat, s ilyenekkel rizzk a vrost, amg az id le nem telik. Tmads sorn mindig a feltmaszt nekromantkat ssk elszr, a nyugatra elterl bzist pedig kerljk, ahhoz kisfik vagyunk. A tmadsok is onnan jnnek, gyhogy megersthetjk a nyugati 2-2 rtornyot.

Mellkkldets: Az szaknyugatrl indul karavnt kell lezznunk, mieltt elrn az szakkeleti falut. Kb. 8 perc elteltvel kapjuk a kldetst. Egy 12 fs csapattal (Arthas/2 elf/4 pusks/5 gyalogos) teljesteni lehet, ha aprnknt tmadunk, s srn gygytunk. A vrostl szakra indul ton menjnk tovbb, s fent nyugatra haladva tkzznk a karavnnal (mannaitalt s gygyt tekercset vigynk a kezdkszletbl). A jutalom egy tulajdonsgnvel medl s egy Town Portal tekercs, amellyel gyorsan hazajuthatunk. (Ha a kldets kirst megelzve indulunk el az ton, az szaknyugati sarokban gygyt ktra lelnk, ekkor ssk le az ottani ogrkat, s vrjuk be a karavnt a ktnl.)

 

6 – Az arats

Az els hzsabb feladat, elbb kell meglnnk 100 lhalottat, mint ahogy Mal’Ganis gyrt 100-at az emberek hzaibl. rtornyokat ne ptsnk, mivel a tmads lesz a cl, inkbb mindig legyen 3-4 egysg a tborban. A hshz gyrtsunk 2 lovagot, 2 elfet s 7 gyalogost, majd induljunk is meg dlre (ekkorra Mal’Ganis szmllja kb. 35-n ll). Ezutn toborozzunk 2 elf/2 lovag/4 gyalogos fellls csapatokat, s egyenknt kldjk ket dlre, mindekzben folyamatosan upgrade-eljk a kzelharci egysgek kpessgeit. A csapatokkal trjk szt a hzakat, s csapjuk le a bellk kialakul zombi-ngyeseket (rdemes direkt tmadst hasznlni, amikor mg kbk). Emellett mindig keressk fel, s ljk meg Mal’Ganist, mert a halla utn pr percig nyugalmunk lesz. gy szp lassan rjk el a 100 hullt, mikzben srn alkalmazzuk Arthas gygytst s feltmasztst.

Mellkkldets: nincs.

 

7 – Northrend partjai

Induljunk meg nyugatnak, s kisebb harcok utn keressk fel az aranybnyt. Ott alaptsunk bzist minden szksges plettel; rtornyok nem kellenek, mert kevs tmadst fogunk kapni. Mivel a jtk nem rap-verseny, szp nyugisan gyrtsunk 8-10 lvszt, 6 lovagot, 3-4 elfet, 6 gyrocoptert, a maradk egysglimitbl pedig gyalogost, mikzben upgrade-eljnk legalbb egy szintet minden egysgfajtn (a gyrk fldi bombzst mindenkppen fejlesszk ki). Ezutn irny szak, majd ott forduljunk nyugatra, s semmistsnk meg minden utunkba kerl lhalott pletet. Elszr rtelemszeren a neknk rtalmas vdelmi lvegeket kell lerombolni.

Mellkkldets: Az szakkeleti cscskben lev trpk krnek meg, hogy mentsk meg ket. Csak oda kell menni, s lecsapkodni mindenkit, nem nehz feladat. A jutalom egy jabb bzis s nhny egysg, gyhogy a 90-es limit elrse utn rdemes teljesteni ezt a kldetst.

 

8 – Viszly

Taktikai kldets, amelyben 25 percnk van arra, hogy felgyjtsunk 5 hajt. Elszr menjnk szakra, majd vegynk egysgeket a zsoldostborban. Az tvonal innentl kezdve egyrtelm: nyugat, dl, s mr gyjthatjuk is az els hajt. Tovbb dlre talljuk a msodikat (a krnyken lev jabb tborbl feltltdhetnk egysgileg), majd onnan szakra haladva egy goblin laborhoz rnk. Ott vegynk 3 ngyilkos goblint, s tiszttsuk meg velk az utat a harmadik haj eltt. Tovbbhaladva egy tmad lvegsort ltunk, amely a negyedik haj eltti utat vdi. Vegynk Arthasszal a lvegek eltti goblin kereskednl teleport medlokat, rohanjunk t csak Arthasszal a lvegek kztt, majd a medlokkal telportljunk t mindenkit. Odat gyjtsuk fel a negyedik hajt, majd egy nagy csata utn az tdiket is.

Mellkkldets: Nincs.

 

9 – Frostmourne

Vonjuk ssze kt csapatt indulskor meglev egysgeinket, s verjk vissza a hamarosan tbb oldalrl rkez tmadsokat. Ezek utn maradjunk meg a sejhajunkon, s csendben fejlesztgessnk fldiekre s griffonokra (pteni mr semmit nem kell, legfeljebb mg egy griffontornyot). Ez lass folyamat lesz, s kzben azrt akad tennival: Egyik csapatunkkal tmadjunk szakra, ahol rvidesen jabb aranybnyt tallunk. Tiszttsuk meg a krnykt a szrnyektl, majd vigynk oda parasztokat, s ott is induljon meg az aranytermels (nhny egysget rdemes otthagyni vdekezni). Mindekzben Arthasszal nyugaton nyomuljunk szakra. sszel haladjunk, srn gygyuljunk, s a szrnyeken tljutva szerezzk meg Frostmourne-t, a kardot (a kard rzjt Holy Lightokkal tudjuk a legjobban sebezni). Ha a fegyver megvan, gyrtsunk nhny elf papot s griffonokat a limitig (kb. 8-9 darab fog sszejnni). Velk s a kezdcsapatok maradkval menjnk szakra, s lljunk meg Mal’Ganis tanyjnak a hatrn. Ott fussunk elre Arthasszal, majd rohanjunk vissza, s gy kicsalogatjuk az ellensges egysgeket sajt lvegeinek ltvolsgbl. ljk meg ket, majd Mal’Ganist is, vgl az utols pletig romboljuk le az lhalott bzist.

Mellkkldets: Nincs

 

lholtak hadjrata: Az Elkrhozott tja

 

1 – Vndort a hamvakon

Ebben a bevezet kldetsben nem lesz semmi trkk, 20 acolyte-ot kell csak kiszabadtanunk. Fedezzk fel teljesen a plyt, kzben gygytgassunk, s az j egysgeket rendeljk a sereghez. A narancsszn emberekhez menjnk kzel, mert azokban egy-egy acolyte rejtzik. A ghoulok gygytsra hasznljuk a Cannibalize kpessget, s lehetleg kerljk a harcokat (a riadztat civileket mg a riad eltt rdemes lelni).

Mellkkldets: Egy temett kell megtallni, amely a trkp kzepe tjn lesz, el sem tudjuk hibzni a nagy keresgls kzben. Ajnlatos felkutatni, mert jutalmul jabb egysgeket kapunk.

 

2 – A holtak kihantolsa

Gyilkoljuk t magunkat a trkp keleti szlhez, ott ljk meg az ellensges hst, s a srboltnl idzzk meg Kel’Thuzad maradvnyait. Ezutn kzprl indulunk, 3 lovag halla rn egy urnt kell megszereznnk. Ennek elrsre hzzuk fel az sszes elrhet pletet (Necropolis, Crypt stb.), s 5-6 Ziggurattal vegyk krbe a bzist. Kzben az acolyte-ok szmt nveljk 6-ra (t bnysszon, egy pedig ptkezzen), s folyamatosan gyrtsunk ghoulokat elbb fakitermelsre, majd harcra. Ha egy kisebb csapat sszejn, rdemes elmenni a dlkeleti sarokban lev Pendant of Energyrt (+ 150 mannapont). Ezutn hizlaljuk fel mg nhny ghoullal a sereget, s induljunk meg a bzistl szakra (-1 lovag). Onnan irny nyugat (-2 lovag), majd dl, ahol a harmadik lovagot is megtalljuk (nla lesz az urna). Mindekzben valsznleg ersen fogyatkozunk majd (egszen Total Annihilation-szer lmnyt kapunk…J), de folyamatos ghoul-utnptlssal a lovagok nem okozhatnak gondot.

Mellkkldets: Nincs.

 

3 – Az rkkval birodalom fel

Romboljuk szt a kezdhelysznen lev pleteket, majd ltestsnk bzist (6 acolyte itt is elg lesz). Fejlessznk mindent maximlisra, majd gyrtsunk egy sereget a kvetkez felllssal: Arthas/3 nekromanta/8 ghoul. Egy msik csapatba szintn 3 nekromantt s 9 ghoult rendeljnk, egy harmadikhoz pedig gyrtsunk 6 hsos kocsit. Ez utbbiakat rakjuk meg hullval a Graveyard(ok)nl, majd mindenkivel tmadjunk keletre, s tiszttsuk meg az utat az jabb aranybnyig. Ott dobjunk ssze egy erforrs-kitermel kis bzist, majd haladjunk tovbb. Nhol olyan fenyveseket ltunk majd, amelyek mgtt felsejlik az t. Ezeket a fkat a kocsik clzott tmadsval tudjuk lednteni, s ily mdon szaknyugaton kt gyors utnptls-szolgltatsi tvonalat nyithatunk a fbzis fel. Ezt kveten haladjunk dlre, majd keletre, s trjk szt az elf kaput – a finisben dobjuk ki a hullkat a kocsikbl, lehetleg a nekromantk el. (A dlre nyomuls eltt az szaknyugati fenyvesben tallhatunk egy Ring of Protection +2-t, rdemes elmenni rte.)

Mellkkldets: Nincs.

 

4 – A hrom hold kulcsa

A bemelegt tsvlts utn dertsk fel a kis flszigetet, s ezzel egytt ptsnk bzist. Lgi tmadsok srn jnnek majd, gyhogy helyezznk el j nhny Zigguratot a tbor krl, s mindet upgrade-eljnk. A fejlesztgetsek kzben gyrtsunk 4-5 kocsit, 6-7 crypt fiendet, 4-5 nekromantt s 10-12 ghoult. Keletre lesz egy goblin laboratrium, ahol hromra emelhetjk szllt lghajink szmt. Reptessk t lent harci egysgeinket a tloldalra, ott irtsuk le a bzist, s kaparintsuk meg a kulcsot. Ugyanitt egy msodik aranybnyt is tallunk, s mivel eddigre az els nagyjbl kimerl, hozzunk t acolyte-okat, hogy j bnyszbzist pthessenek. A sereggel kzben haladjunk tovbb a trkapukon t a szigetekre, s ljnk meg mindenkit. Innentl kezdve nem lesz nehz dolgunk, a trkapukon thaladva aprnknt le kell ptennk az ellenfl arct, s megszerezni a kristlyokat. Gygytssal s utnptlsokkal nem vszes az gy.

Mellkkldets: Nincs.

 

5 – Silvermoon eleste

Az els kemnyebb undead-kldets. ptkezni itt mr nem nagyon kell – ami nincs, azt azrt gyrtsunk, s persze pakoljunk lvegg alaktott Zigguratokat krbe-krbe –, mivel Sylvana rendszeresen tmad majd. A drga limitet ne pazaroljuk ghoulokra (4-5 azrt legyen a fatermels miatt), gyrtsunk inkbb egy Arthas/3 nekromanta/8 crypt fiend s egy 12 gargoyle fellls csapatot. A fldi egysgekkel menjnk szakra, szerezzk meg az ott tanyz glemektl a Ring of Regenerationt, majd irny kelet. Ott jabb bnyt tallunk, ahol jl vdett „betakart zemet” alapthatunk. Kis pihi utn erstsk meg a bzis dli rszt Zigguratokkal, mert ott lesz egy komoly tmads, majd minden hadra foghat egysgnkkel (esetleg nhnyat a zsoldostborokbl deleglva) egy oldalrl (lehetleg a dlnyugati sarokbl) tmadjuk meg a dli embereket. A bzissal ne trdjnk, hanem minl elbb trjk t magunkat a Sunwellig, ljk le az rket, s vigyk Arthast az elfoglalt Sunwellhez.

Mellkkldets: Kettt is kapunk, de ezek sszefggnek. Egyrszt le kell vernnk Sylvana szaknyugati bzist, msrszt a kb. 2 percenknt indtott futrokat kell lelnnk, hogy ne tudjk riadztatni a dlieket. Az elbbi kldets megoldsa csak kitarts krdse, aprnknt ki lehet vgezni azt a bzist. Az utbbit pedig a kezdskor kapott Gargoyle-okkal knny teljesteni, csak arra kell gyelni, hogy lehetleg csendes helyen gyilkoljuk le a futrt. Ha leverjk a tbort, mindkt opcionlis kldets teljesl, s egyrszt tudunk majd banshee-t gyrtani, msrszt kapunk egy Hood of Cunningot, amely +4 Agilityt s Intelligence-t ad.

 

6 – Blackrock & Roll, ismt!

Aki sokat orkol, keveset fog – szl a kzmonds. Ebben a kldetsben elgg rossz helyen vagyunk, a trkp kzepn, s t ellensges ork bzis hever krlttnk, a Szerjzsa minden irnyban. Elszr koncentrljunk a vdelemre, s ptsnk sok-sok Zigurratot, amelyek mgtt lljon 2-3 acolyte javtsra kszen. A harci egysgekkel egyelre maradjunk a bzison bell, s fejlesztgessnk, csak a shade-et kldjk el, hogy feldertse a trkpet. Ezutn gyrtsunk annyi frost wyrmet, amennyit csak tudunk (kb. 7-8 fog kitelni a limitbl), mikzben visszaverjk a tmadsokat s javtjuk a srlt tornyokat. Ezutn a wyrmekkel s a hssel (kell-e mondanom, hogy elssorban gygytani fog?) szedjk le a dlnyugati sarokban lev bzist. Utna ltestsnk ott is egy nhny Ziggurattal vdett aranybnyt, majd vonuljunk vissza, s kszljnk fel az szakkeleti bzis elleni tmadsra. Az nagyon kemny lesz, minden harci egysgnket be kell vetnnk. A wyrmek+Arthas csapattal tmadjuk a bzist dli oldalrl, az sszes tbbi egysggel nyugatrl. Dlen lesz egy Mirror Image-et varzsol ellensges hs – t, az oltrt s a srknyokat prbljuk meg legyalulni, a tllkkel pedig vonuljunk vissza (hshall is elfordulhat). Valsznleg ezt a bzist elsre nem tudjuk leverni, ekkor pihizznk, tltdjnk fel, s fejezzk be az elkezdett munkt. (Egybknt rdemes a kldets sorn irtani a „bennszltt” szrnyeket, j cuccok vannak nluk.)

Mellkkldets: Ha nem csak az szakkeleti bzist szeretnnk legyalulni, a tbbivel is megtehetjk. Ebben motivl ez a kldets: a csapatvezet ellensges hsket (sszesen 5 darabot) kell orkon ragadnunk a sikerhez. A jutalom mindegyikrt egy-egy tulajdonsgnvel Tome.

 

7 – Dalaran ostroma

Ahhoz kpest, hogy ez az utols eltti kldets, nem nehz, ha sszel csinljuk. Vdjk be a bzist, majd ptsnk mindent, ami mg nincs, s szp nyugiban fejlesztgessnk. Gyrtsunk egy 2 crypt fiend/5 abomination/4 frost wyrm/Arthas fellls csapatot, s jrjon elttnk mindig egy shade, hogy elre lssuk a terepet (vele fogjuk megnzni, hogy milyen ton lehet eljutni a kvetkez mgusig). A tmadcsapattal rohanjunk szakra, ljk meg gyorsan az els mgust, mire az ertr ott megsznik. Gygyulgassunk egy kicsit, nyomjuk az utnptlst, majd pucoljuk tisztra a terepet a kvetkez mgikus ertr hatrig. Errefel lesz egy bnya is pr toronnyal bevdve – oda is ptsnk aranylelhelyet. Mindig bontsuk fel a ketreceket, hogy jabb egysgeket kapjunk. A msodik mgust repl egysgeink segtsgvel intzzk el rekordsebessggel, majd megint tiszttsuk meg a terepet a kvetkez ertrig, s ismt fosszuk ki a ketreceket. Maximumra gygyult csapattal lljunk meg szakkeleten, az ertr peremn, majd tmadjunk szakra, ahol nyissuk ki a ketreceket, s vonuljunk vissza mindenkivel gygyulgatni. Ha ezek utn visszamegynk, egy gyors rohammal lezzhatjuk a harmadik mgust is.

Mellkkldets: Nincs.

 

8 – Lngol g alatt

Kemny darab, Kel’Thuzadot kell megvnunk 30 percig. Elszr vdjk be a bzist Zigguratokkal, majd hzzunk fel tovbbi 4-5 Zigguratot Kel’ Thuzad oltrnak szaki s keleti szlhez is, s kldjnk oda is egy-egy javt acolyte-ot. Az alul keletre lev bnyt minl elbb kezdjk el kiaknzni, s fatermelsre is temezznk az tlagosnl tbb ghoult, hogy gyorsan lehessenek harcosaink. Lgi egysgekre ne fejlessznk, inkbb csak a bivalyers fldiekre: jhetnek Abominationk, Crypt Fiendek, kocsik s nekromantk, no meg amit dlrl kapunk tmogatsknt a Lngol Lgitl (esetleg a zsoldostborokat is hasznlhatjuk). Kb. kt tucat egysg fog sszejnni a szkre szabott idben, s velk vissza is lehet verni a tmadsokat kb. 28 percig. Az utols 2 percben viszont brutlis tmadst kapunk - ekkor hagyjuk veszni a bzist, s inkbb az oltr szaki s keleti rszn vdekezznk. Arthasszal legynk kzel Kel’ Thuzadhoz, hogy mindig tudjuk gygytani. A vge kemny lesz, de segthet, ha fizikailag olyan kzel llunk Kel’ Thuzadhoz, hogy a fldi egysgek nem frnek oda hozz.

Mellkkldets: A hssel egy megjellt helysznen felszedhetnk 4*3 goblin aknt, s ezzel teljestjk is a kldetst. Az aknkkal az oltr szaki s keleti szlt rdemes bevdeni.

 

Orkok hadjrata: Kalimdor megszllsa

 

1 – Partraszlls

A tutorial folytatsa, sznvonalban is. Thrallal barangoljuk be a trkpet egyre tbb egysget s a szrnyektl egyre hasznosabb varzstrgyakat gyjtve. Ezutn a trkp tls, keleti vgben l taureneket kell megvdeni szakkeleten – ehhez a gyengbb tekercseket, wardokat nyugodtan hasznljuk el.

Mellkkldets: Nincs.

 

2 – A hossz menetels

Szintn kommands kldets, de itt mr sznl kell lenni. A taurenek karavnjt kell elksrni egyms utn hrom ozisba gy, hogy ne fogyatkozzon meg. Jrjunk mindig a karavn eltt, s mindent dertsnk fel, mert bizonyos oldaljratokban rtkes trgyak rejtznek.  Ha nagyobb harcba botlunk, htrljunk vissza, hogy a taurenek is segthessenek. Szintlpskor a Chain Lightninget fejlesszk, s a tallt kthoz mindig trjnk vissza gygyulni. Az jabban kapott egysgeket rtelemszeren hasznljuk: a raiderekkel vessnk hlt, a katapultokkal pedig messzirl romboljuk le az ellensges tornyokat. A feladat csak a vgre lesz igazn hzs, ott mg attl se riadjunk vissza, hogy vissza-visszatrnk a legutbbi gygyulsi ponthoz. Hm, lehet, hogy rdemesebb inkbb erre a kldetsre tartogatni a healing wardokat…

Mellkkldets: Nincs.

 

3 – A Warsong trzs kiltsa

szakon van egy goblin laboratrium, onnan kell lehozni a bzishoz kt zeppelint. Ehhez ki kell irtatunk a zeppelinek eltti kk tbort, s emellett mg vagy 3-4 ember bzis figyel a plyn, gyhogy nem fogunk unatkozni. Mivel bzisunkat csak szakrl rik tmadsok, igen jl lehet vdeni tornyokkal, gyhogy az ptkezs mellett elszr erre koncentrljunk. Ezutn fejlesztgessnk, majd gyrtsunk kt tucat harci egysget. Nekem a kodo beastek, raiderek, gruntok s trollok azonos arny keverke jtt be, nagyon jl lehetett velk irtani. A bnyk miatt rdemes elszr valamelyik als bzist sztrombolni, s a helyre pteni egy arany-kitermelt. Ezutn ersdjnk ltszmlimitig, s egy, legfeljebb kt tmadsi hullmmal zzzuk le a kkeket, majd hozzuk haza a lghajkat. (Lehetleg akkor essnk neki a kkeknek, amikor a szvetsges Warsong kln is nyomul rjuk.)

Mellkkldets: Az sszes bzist el kell puszttani. Klnsebb jutalma nincs, de az als kettt mindenkppen megri az aranybnyk miatt.

 

4 – Ashenvale szellemei

Na, vgre megjttek az rnyelfek. A kldetsben csak elindulni nehz, aztn a buli megy magtl. A harci egysgekhez gyrtsunk mg trollokat, de 500 aranyunk mindenkppen maradjon. A csapattal menjnk szakra, ahol foglaljuk el az aranybnyt, majd ltestsnk ott is egy arany-kitermelt. Rakjuk krbe 6-7 toronnyal, s kezdjk meg az ptkezst s a fejlesztgetst. Gyrtsunk mg nhny harci egysget, majd szmoljuk fel a bzistl pontosan nyugatra lev elftanyt. Onnan mg nyugatabbra lesz mg egy bnya, oda is ptsnk tornyokkal jl bevdett Great Hallt. Ennyi erforrs mr elg ahhoz, hogy kell szm izomtibit (kodo beasteket, trollokat, gruntokat) gyrtsunk. Ezutn mr csak 15000 ft kell gyjtennk a sikerhez.

Mellkkldets: Kett is lesz belle. Az elsre mindenkppen rdemes rmenni, mert az elsdleges kldetscllal is sszecseng: el kell puszttani az elfek bzisain tallhat Tree of Life pleteket. Egy ilyen viskrt 3000 ft kapunk, gyhogy rdemesebb gy sszehozni a 15000-et, mint gyjtgetni. Persze, ez a mdszer offenzvabb megmozdulsokat vr a jtkostl. A msik mellkkldets egyszer ujjgyakorlat: a trkp keleti szlnek kzepnl tallhat goblinok krnek meg, hogy irtsuk ki a nyugati oldalon lev macikat. Jutalombl megvsrolhatjuk a goblinok kszleteit, illetve kt harci egysget is kapunk tlk.

 

5 – Az rnykok vadsza

Megint csak az eleje lesz hzs. Hagyjuk veszni a nyugati tborokat, akit lehet, menektsnk a keleti partra, s az ottani, hosszan elterl bzisnl kezdjnk gyrtani meglls nlkl a trollokat s gruntokat, meg pr peont aranybnyszsra (ebben a kldetsben nem lesz szksg fra). A fels bnyhoz is ptsnk egy Great Hallt pr toronnyal, s ott is vjrkodjunk. Fejlessznk legalbb egy-egy szintet az egysgek vdekezsn s tmaderejn, s gyrtsuk szorgalmasan a kisebb egysgeket. Ha Cenarius vgez a nyugati tborokkal, mi is kapunk egy kemny tmadst, ezt kell mindenkppen visszaverni. Ha sikerl, megnyugodhatunk. Lassan erstsk meg a bzist, a hatkrbl nagyon kies farmokat hagyjuk sorsukra, s srre ntt tornyokkal vegyk krbe a terletnket. Lassan gyaraptsuk a sereget troll doktorokkal s lvszekkel, valamint gruntokkal s kodo beastekkel). Ha bzisunk vdelme mr megfelel, a hst egy sereggel (katapult mindenkppen legyen benne) kldjk szakra. A katapulttal ljk szt a fkat, a goblin boltosnl pedig vegynk egy Town Portal tekercset. Menjnk tovbb, be a teleportba, majd a tloldalon keressk meg azt a kutat, amelyiktl egysgeink koszorkokk vlnak (a keresst megnehezt csatkban nagyon jl jn a Grom Bladestorm varzslata). Ezutn Town Portalozzunk haza, s gyrtsunk egy kisebb regimentnyi koszorkot. Tmadjuk meg velk a legkzelebbi elf bzist, mire megjelenik Cenarius. Essnk neki a koszorkokkal, s szpen bcszzunk el tle…

Mellkkldets: Nincs.

 

6 – Ahol a wyvernek uralkodnak

Klasszikus bzisfejleszt kldets a kzepesen nehz fajtbl. A szoksos peonosdi utn vdjk be a bzist szakrl s nyugatrl. Elszr egy csapattal vdekezznk (kodo beastek, trollok, gruntok), majd tornyokkal; a fejlesztgetst s a sereggyrtst pedig csak akkor kezdjk el, ha biztonsgban rezzk magunkat. Ekkor vonuljunk szakra a sereggel, s tiszttsuk meg az utunkba akad bnya krnykt. ptsnk oda is Great Hallt, krje pedig tornyokat. Ezutn megint ersdjnk, s esetleg szorgalombl irtsuk ki a vilgoskkeket. A kldets clja azonban a sttkkek megsemmistse, viszont k egy szikln tanyznak. Szval vagy gyrtsunk rengeteg wyvernt, vagy csak annyit, amennyivel az orom elejt megtiszttjuk a griffektl, a maradkot pedig a kezdskor kapott, s egy peonnal megjavtgatott goblin lghajval szlltsuk oda. Kt tucat felszlltott egysggel nem lesz nehz teljesteni a vgclt.

Mellkkldets: Az els mellkkldetst szakra, majd nyugatra fordulva kapjuk meg: a hrpikat elintzve ki kell szabadtanunk a wyverneket. A kt hs egy tks csapattal (lgi egysgekre kszlve kodo beastekkel, troll dokikkal) meg tudja oldani – siker esetn kapunk egy raklapnyi wyvernt. rdemes akkor teljesteni a feladatot, amikor az egysglimit maximumon van. A msik kldetsben a trkp dli szln lev szkkutat kell megtiszttanunk, amihez a keleti oldal kzepe tjn l kentauroktl kell elrabolni, s a kthoz vinni a Glyph of Purification nev mgikus vzlgytt.

 

7 – Az Orkulum

Szp, hossz kommands kldets. Elszr Thrallal kell vgiggaloppolni Aszune szobrig – ez gyerekjtk lesz, ha mindig szellemfarkasokat idznk magunk el. Ha csak ezek az llatok harcolnak (folyamatos utnptlssal s alkotjukkal a tallt manns varzslatokat s italokat hasznlva), akkor az igazi csapatnak haja szla sem grbl. rdemes alaposan felfedezni a terepet, mert ha minden helyisget vgigkutatunk, jabb katonkat kaphatunk, vagy olyan kincsekre lelhetnk, mint pldul az egyik trnterem eltti kincstrban (tle dlre leljk meg a kinyitshoz szksges kulcsot) a Kirlyok Koronja, amely minden tulajdonsgot 5-tel nvel. Aszune szobra egy dli benylban lesz, a szve viszont hinyzik. Ezt az szakkeleti sarokban lev srkny rzi. Elszr csak Thrallal menjnk oda, s vrjunk, amg a hrpik vgeznek a srknnyal. Akkor aztn Chain Lightninget hasznlva vgezznk a meggyengtett hrpikkal, s markoljuk fel a szvet. Az ottani teleport visszavisz az Aszune szobra eltti benylhoz. Vigyk a szvet a szoborhoz, majd pihizznk, mert innentl Cairne jn. Vele jobban kell vigyzni, vatosan s lass sebessgen harcoljunk srn hasznlva War Stomp kpessgt. Minden ldt trjnk fel, minden jratba nzznk be. Lesz dlre egy helyszn, ahol egy hatalmas gyk eszik gombkat – ha kivrjuk, amg megtiszttja az utat, tpos varzstrgyra lelhetnk, amely +1 armort ad mindenkinek. A krnyken lesz mg 2 Circle of Power, az egyik megli majd a megszerzend kszer rzit, a msik pedig kinyitja a hozz vezet kaput. A kapu tloldaln vegyk fel az kkvet, s menjnk tovbb. Hamarosan egy szellemkulcsot tallunk, majd visszajutunk oda, ahol Thrall mr vr rnk. A kulcsot hasznlva megjelenik egy szellemhd, s elhagyhatjuk a plyt.

Mellkkldets: Nincs.

 

8 – Dmonoktl zve

gy ltszik, Agyarorszg szlttei komolyan vettk egykori vezrk, Orkbn szavait, miszerint: mindenki hozzon mg egy embert! Orkok s emberek teht egytt kzdenek a nemes clrt, de ez utbbiakkal ne trdjnk, tudnak k vigyzni magukra. Ha sznl lesznk, ez a kldets sem lesz nehz. Mivel hamarosan a Lngol Lgi hzal gynkei kezdenek potyogni az gbl, elszr a bzis vdelmrl gondoskodjunk. Ne egysgeket gyrtsunk, hogy upkeep nlkl gyorsabb legyen az erforrs-termels. A bzis szaki, keleti s nyugati oldaln hzzunk fel egy-egy 8-10 toronybl ll vdfalat, amelyet majd a tmadsok helyn rt tallatoknl mindig folyamatosan javtgassunk, ptolgassunk. Kzben persze upgrade-eljnk mindent, s ha a bzis vdelme mr rendben van, gyrtsunk a hsk mell 3 kodo beastet, 3 troll dokit, 2 taurent s 2 smnt. Fussunk velk a trkp keleti szlhez, s a harcok utn pihengessnk a doktorok heal wardjaival. Hamarosan tallunk egy aranybnyt, s ha tovbbmegynk, tle nyugatra is egyet a trkp kzepe tjn. Tiszttsuk meg a terepet, s elszr egyikhez, majd ha az anyabzis bnyja kimerlt, a msikhoz is hzzunk fel Great Hallt s krje 8-10 tornyot. A hscsapattal mindig vigyzzunk az pl Hallokra s tornyokra, kzben az anyabzison pedig gyrtsunk egy msik csapatot gruntokbl, troll dokikbl s kodkbl. Ha a bnyk mr biztonsgban termelnek, mozgassuk szakra az j galerit a hsi csapattal egytt a keleti oldalon, s verjk le a fels Warsong tborokat. gy tiszttsuk meg az utat a lgi lvakves tanyjig. A folyamatos utnptlssal egytt verekedjk tovbb magunkat Gromig, s hasznljuk rajta Thrallal a llekkvet. Ezt kveten a mr megtiszttott tvonalon vigyk vissza a kvet Jaina mgikus krbe.

Mellkkldets: Nincs.

 

rnyelf hadjrat: Az rkkvalsg vge

 

1 – Ellensg a kapuknl

Az elz nhny kldets utn ez gyerekjtk lesz: hzzunk fel bzist az alappletekkel, majd csapjunk a hshz 11 jszt. Ezutn gyrtsunk mg Welleket s mg egy Ancient of Wart. Tovbbi jszok kpzse kzben biztostsuk a bzistl dlre lev bnyt, s oda is ptsnk egy aranynyer bzist. Ezutn gyrtsunk mg jszokat, majd gy 3 tucattal induljunk meg az ellensges bzis fel, s ljk szt a hsket.

Mellkkldets: A bzistl dlre tboroz furbolgok adjk ezt a feladatot: 10 elcsatangolt trsukat kell megtallni a trkpen. Ez nem lesz nehz, ha mindenhova bekukkantunk, nem bjtak el annyira. Jutalmul nhny furbolg harcost kapunk.

 

2 – A Hold lenyai

Az elfek rejtzsi kpessgt kihasznlva kerlgessk ki Tyrande-dal a dmonokat, s mindig csak akkor menjnk tovbb, ha ppen tiszta a leveg. gy lassacskn dertsk fel a terepet, s gyjtsk magunkhoz a szvetsges egysgeket. Egy id utn kis csapatunk mr nemcsak rejtzkdsre lesz j, hanem harcra is, de kerljk a felesleges vrontst, s csak az utunkba kerl shade-eket ljk meg (k lthatv teszi a rejtzket is). vatos ember gy akr egysgveszts nlkl elre tud haladni egszen a trkp szaki oldalnak kzptjhoz. Ott kapunk nhny katapultot, viszont a nap is felkel, s vget vet a rejtzkdsnek. Ekkor azonban mr csak a dlre lev lhalott tboron kell tverekednnk magunkat. Elszr tvolrl intzzk el a katapultokkal a lvegeket, a tbbi egysggel pedig prbljuk megvdeni ket. Nmi elrenyomuls utn mr elg sok egysgnek vonjuk magunkra a figyelmt – ekkor nem nagyon marad ms vlasztsunk, mint trohanni a tboron a tls kapuig, azt betrni, s befutni rajta. Ha Tyrande tl sok sebet kap, az tkzben szerzett gygyitalokkal tpoljuk.

Mellkkldets: Nincs.

 

3 – Stormrage fellesztse

Br idre kell teljestennk, ez a misszi sem lesz vszes. A trkp szaki rszn lev szarvhoz kell eljutnunk, mieltt a nyugati oldalon ft vg lhalottak elrnek a szentlyig. A bzisnl gyorstsuk be a nyersanyagtermelst, kezdjnk el upgrade-elni, s ptsnk mg Welleket a 90-es limitig. Ezzel prhuzamosan gyrtsunk dryadokat s huntresseket, s ha sszegylik bellk egy tucat, a hssel egytt trjnk elre a dlkeleti sarokba. Ott rvid tisztogats utn ptsnk aranybnyt, s gyorsan gyrtsunk mg kt tucat harci egysget. Ezzel az sszesen hrom tucattal menjnk szakra (az elgazsnl jobbra forduljunk, balra csak egy goblin kereskedhz jutunk). Rohanjunk t a tboron, ne lljunk le harcolni, csak a tbor tloldaln forduljunk meg vdekezni, amikor mr kirtnk az ellensges bzis vonzs- s hatkrbl. Haladjunk tovbb, ljk meg az els rizt s annak kvetit. A szarvig mg ktszer kell hasonl rkkel megkzdennk, de seregnknek ez nem lesz gond, ha srn alkalmazzuk Tyrande Searing Arrows varzslatt. Ha mink a szarv, mink a gyzelem.

Mellkkldets: Nincs.

 

4 – A druidk ideje

Ez kemny lesz, mert aranyszkben szenvednk, s csak 2-3 ezres kszlet bnykat fogunk tallni. A kezdhelysznen hagyjuk ott a mozdthatatlan pleteket, a tbbivel caplassunk szaknak. Hsnk bagolyvarzslatval dertsk fel az elttnk lev utat: azt ltjuk, hogy kt aranybnya vr rnk, utna pedig az emberek bzisnak fala llja el az utat. Irny az els bnya, telepedjnk le, s vdekezznk, amg fel nem ljk az aranykszletet. A kszletbl csak dryadokat gyrtsunk, majd ballagjunk t a kvetkez bnyhoz, s jtsszuk el ugyanezt a mkt, mikzben lehetleg ne nagyon vesztsnk egysget. Miutn a msodik bnya is kirl (egy-egy egysgupgrade-re azrt mindegyik bnya kszletbl invesztlhatunk), menjnk be az emberek tborba, s romboljuk le. A riziksabb helyekre (pl. tornyok ellen) a Force of Nature varzslat eredmnyeknt ltrejv enteket kldjk. Ha sikerrel jrunk, telepedjnk r az itteni bnyra is, s jabb tpols-vdekezs keretben gyrtsunk tovbbi harci egysgeket. Ezt kveten a msik kapun t vonuljunk egszen a trkp dli szlhez, s ott kezdjnk el keletre haladni. Egy lhalottakkal teli eltkozott erdn kell thaladnunk – itt aztn ahol csak lehet, Force of Nature-s fkat zavarjunk elre megritktani a csontvzakat. Kevs egysgvesztssel jussunk el a dlkeleti sarokba, ahol llsmentst kveten mersz rohammal rontsunk be az ottani szrnytanya kzepre, s villmgyorsan csapjuk le a Revenantot (nem rt, ha a frksz-bagoly itt is elttnk jr). Ha a Revenant meghal, az erd meggygyul, s az lhalottak eltnnek. gy nyugodtan tovbbmehetnk szakra, a trkpen mr lthat pontra, ahol kiderl, hogy gonosz rnyelfek vannak elttnk. Az itteni – ezttal 5000-es kszlet – bnyt kiaknzva immr sokadszorra jtsszuk el a vdekezs egysggyrtst, mikzben a kezdhelyszn megfelel pletben ismt nyomjunk el kt-hrom fejlesztst a fldi egysgekre. Ha mr nincs mire klteni, minden egysgnkkel rohamozzunk szakra, s sprjk el a gonosz elf bzist. (Ha az ellensges pletektl nem messze lltjuk fel az Ancient Protectorokat, a harc elejn a ltvolsgukba csalogathatunk nhny ellenfelet.) A csata utn mozgassuk Furiont a Burrowshoz.

Mellkkldets: Kett is lesz, az egyik a fent mr ismertetett Revenant meglse. A msikat a misszi elejn kapjuk: a gonosz furbolgok vezetjt kell meglnnk. A furbolgok az els s a msodik bnya kztt mszklnak, bzisuk onnan szakra tallhat. Kisebb varzstrgyakat nyerhetnk csak az gyn, de a msodik bnya kiaknzsa utn azrt teljesthetjk az emberbzis eltti bemelegtsknt.

 

5 – Vrtestvrek

Az utols kommands kldets, ehhez kpest nem vszes. Az eleje kifejezetten knny, mert a helyi gombkbl is nveszthetnk enteket, s elre tudjuk kldeni ket golyfognak. gy a lehetsges tvonalakat bejrva hamar eljutunk egy szkkthoz, ahova mindig visszajrhatunk gygyulni. Mg mieltt tovbbmennnk, mg jval a szkkt eltt ltunk egy szaki jratot, amelyet gombk llnak el. Ha Force of Nature-kkel leszedjk ezeket a gombkat, a megtiszttott ton eljutunk a vilg legnagyobb medvjhez, akit rdemes legyzni, mert mgiaimmunitst biztost varzstrgyat szerezhetnk tle. A macils utn haladjunk a szkkttl dlre, ahol a csapat kettvlik. Elszr Furionnal megynk tovbb gy, ahogy eddig, vagyis Force of Nature-s entekkel intzve el a harcok zmt. Jrjunk be minden utat, szerezznk tpos varzstrgyakat, s kutassuk fel a Circle of Powerket, amelyekbl kettt tallhatunk. Az egyik egy hidat aktivizl, a msik pedig onnan dlre tallhat, jl el van dugva a gombk mg. Ha hasznljuk, csapdt hozunk mkdsbe, mert egy nagyobb lholt-csapatot teleportlunk a seregnkhz, de ha entekkel megerstjk az egysgeinket, megri kihasznlni a lehetsget, mert +6 intelligencit ad kpenyt zskmnyolhatunk. Ha mindent felfedeztnk, stljunk t az els Circle ltal ltrehozott hdon, s tovbbra is elssorban

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Mjus
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!