hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : TIBERIAN SUN - GDI

TIBERIAN SUN - GDI

ismeretlen  2006.07.13. 13:32

A TIBERIAN SUN - GDI vgigjtszsa.

TIBERIAN SUN - GDI

 

A Global Defense Initiative jtkosaknt a rivlis Brotherhood of Nod trkks harci eszkzeivel szemben inkbb fegyvereink iszonyatos tt erejre tmaszkodhatunk. A leghatkonyabb csapatot a Hover Mrls-ek s Titanok, vagy Disrupterek kombinlsval nyerhetjk, ahol az els a lgi fedezetet s vzen val mozgkonysgot, mg az utbbiak az tert kpviselik. A Disrupterek nagy tmeg ellen, mindig a hts ellensgre clozva (akr pletekrl, akr lerrl legyen is sz) igazn puszttak, de vigyzat, sajt harcosaink is ldozatul esnek a hallos sugrnak, csak maguk a Disrupterek nem! A Titnok pedig nagy tvolsgra is pontosan clz, a rohamoz gyalogsgon vres aratst vgezve tgzol aclszrnyekknt fognak bevsdni ellenfeleink memrijba. A levegben leginkbb a Jump Jet Infantry lesz segtsgnkre, mivel az igazn hasznos s elspr erej Orca Bomberekre csak a legvgn szmthatunk. Kezddjk ht a tnc!

 

Mission 1

 

Mondjk, minden kezdet nehz, ht tlje meg ki-ki szjze szerint! ptsnk egy Tiberium Refineryt s egy Barakkot, majd mdszeresen jrjuk be a trkpet csapatba tmrlve, gy mindenkit gyorsan elintzhetnk, tegyk is ezt. A hidat a bzistl jobbra lefel hamarosan elsprik az giek, kerljk el, a pici Nod bzis K fel tallhat, ha elporladt, vgeztnk.

 

Mission 2

 

Feladatunk egy bzis ptse, a SAM kilvllsok megsemmistse, majd a maradk ellenfl felkutatsa s jobbltre szendertse. 4 SAM lls van: 1- a bzisunk mellett, 2- kicsit feljebb ezen az oldalon, 3- a hd tlpartjn, amit clszer is egy Engineerrel rendbe hozni a gyorsabb tkels kedvrt, 4- a tloldalon, lejjebb a foly mentn. A Hdon tl van a bzis, amit lzertornyokkal prblnak rizni, de Disc Throwereink fldn pattintott akni ellen nincs ellenszerk (CTRL + fltra clozni…). Termszetesen a piszkos anyagiakrl (harvesting ezerrel), valamint az utnptlsrl (barakk!) sem szabad elfeledkeznnk, s mindig bklsszon nhny sasszem hadfi bzisunk krnykn a semmibl elbukkan sanda Nod brencek mlt fogadsra. Mindez az egsz jtk sorn ALAPVETEN FONTOS, a lehet legmodernebb eszkzkkel!!!

 

Mission 3

 

2 kldets kzl vlaszthatunk.

1 (a bal oldali) a msik hadszntr utnptlsi vonalait elvgand, clszer ezt vlasztani elszr, legalbb gyakorolhatjuk is a vrontst az igazi nagy csatk eltt. A Nod pleteket kell elsprnnk, s el kell foglaljuk a vastllomst is. A bzisuk a bal fels sarokban van, ha alatta krlnznk, egy pznhoz rve erstst kapunk 2 Titn szemlyben. k semlegesthetik errl az oldalrl mg tkels eltt a tehetetlen ellensg ermveit, gy a lzerek nem jelentenek akadlyt tkelskor. Itt nem kell mindenkit felkutatni, a bzis a cl, az llomst pedig - mg feljebb- el kell foglalnunk, nem elpazarolni! Mrnk r, elre lp!

2 (a jobb oldali) Egy lezuhant UFOt keresnk, kzben pedig vissza kell szereznnk a Nod ltal abbl idig elcsaklizott technolgikat, elfoglalvn Tech Centerket. Kiindulsi helynktl jobbra egy kisebb, a fltte vel hdon tkelve pedig egy nagyobb bzist dlhatunk fel. A nagyobbat lzerek rzik, Titnjaink legnagyobb rmre, itt van a Tech Center is a kzepn. Ne induljunk el puszta kzzel, itt szmottev ellenllsra szmthatunk mr. Az alagton nem tancsos tszaladni, „meleg” van a tls vgn… Az UFO a kis bzistl lefel tallhat, kt Tic Tank rzi.

 

Mission 4

 

Meg kell vdennk frissen szerzett UFOnkat, mg az ersts megjn! Disc Throwerek s nhny doki legyrtsa lehet a helyes dntsek egyike, folyamatosan javtgassuk a Vulcan gykat a bejratoknl! Az UFO mindkt oldalt tmadjk majd, a fldbl is elbjva, fntrl jnnek majd jval tbben! A Titnok rkezse utn mg egy utols nagy roham, s ksz.

 

Mission 5

 

2 kldets kzl vlaszthatunk

1 (bal oldali) Tratos kiszabadtst megknnytend, lerombolhatjuk a radarhlzatot, elintzve a 3 tjtszllomst s magukat az antennkat. Idnknt utnptlst kapunk, figyeljnk EVA hangjra, kiindulsi helynkre rkeznek a pihent harcosok. Induljunk jobbra, a kr alak tisztson a fldbl bjnak ki majd a Nod gyalogosok (utna EVA), majd intzzk el a Hand of Nodot kicsit jobbra (EVA jra szl). Titnokkal megersdve knnyebb a helyzet, rdemes lefel fordulva elintzni a legkzelebbi llomst, Disc Throwereinket alkalmazva a lzerek s Tic Tankok ellen llnak a vdk ellen. Baj esetre jobbra, a kis hd vgnl ll teherautn egy Megalife bnuszt tallhatunk (ha sztlttk), felszedse minden egysgnk erejt azonnal a maximumra tornssza fel. Az alagton tjutunk az antennkhoz, ahol az aknapattints ismt hasznos tudomny lehet, majd a kt maradk lloms kvetkezhet, gond nlkl.

2 (jobb oldali) Tratos kiszabadtshoz oda kell jutnunk a krhzhoz. Stopposunkkal (Mutant Hijack) clszer a rgtn rnk ront Tic Tankot megszerezni. Vigyzzunk most s mindrkk, a Mutant Commandoval, lvse rnk is hallos, ha tjba kerlnk! Mindig kldjk az els sorba, ha megsrlne, irny a Tiberium mez, ott visszanyeri erejt (ez minden mutnsra igaz). A lzereket nem is kell bntanunk, a bzis sarknl beosonhatunk a krhzig, majd Tratossal sietve vissza a vrakoz gphez jobb fel. Ha elreppent, befut az ersts, bzist ptve kell megsemmistennk a Nod erket. A trkp bal szln helyezkedik el jl kiptett bzisuk, besott Tic Tankokkal s lzertornyokkal megerstve. Kiprblhatjuk Orca Fightereink erejt esetleg, egybknt nem jelenthet gondot (ha az els tmadsokat visszavertk!).

 

Mission 6

 

2 vlasztsi lehetsg

1 (bal oldali) a vzerm kiiktatsval Vega bzisa tmenetileg ram nlkl marad, gy knnyebben elintzhetjk a msik kldetsben. Az els kis bzisnl (jobbra lefel tkelve a folyn) teheraut, benne a mr ismert Megalife, tartalkoljuk esetleg ksbbre. rdekes tapasztalat lesz a fldbl felbukkan, lngot lvell rdgfajzat, szmtsunk ezen tl r! Kicsit feljebb figyeljnk a Reinforcementsre, amit lelnek, mert az egy szem tll mrnkkel, ha megjavttatjuk az odavezet hidat, megszhatjuk a kerl ton rnk vr mszrszket! Haladjunk tovbb, ott a kt gt, engedjnk szabad utat a vznek!

2 (jobb oldali)

Ljk le a 7 SAM llst a belpsi pontunktl jobbra s balra a sziklaperemen, majd keressk meg Vega piramist s foglaljuk el. Kis Nod erk jobbra lent, a nagy bzis a piramissal balra tallhat. Siessnk, amg nincs ram, nem mkdik a vdelmi rendszer sem!

 

Mission 7

 

Meg kell keresnnk az elfoglalt GDI bzist, s jra kitzni lobognkat r, majd bosszt llni a Nod jelenlev tagjain. Az utat rz Obelisk of Lightot (naaaaagy lzer!) tpll ermvek kiiktatsval (szak fel tallhatk) megnylik az t jobbra, majd fl s balra, egszen a GDI bzisig. 2 Megalife elttnk a vzen, egy a jobb als sarokban, egy pedig tkzben a kis bzis romjai kzt tallhat, hasznljuk ki ket. A mrnkket pakoljuk be az APCbe, s kvessk a Hovereket balra a bzishoz. Nemegyszer a part megfelel pontjnak lejtss lvsvel juthatunk tovbb, keressk az alkalmas rszeket! A mrnkkkel foglaljuk el a barakkot s tovbbiakat gyrtva mindent, amit lehet, ne engedjk a Hovereket sztlni leend erdnket! Figyelem, az ramot egyenknt vissza kell kapcsolni az gytornyokban! Nagy tmadert ptsnk fel, a hidak tlpartjn jl megerstett, lzerekkel s raktasilkkal tzdelt bzis vr rnk, rengeteg gyalogos s jrmtmogatssal!

 

Mission 8

 

Hihetetlenl egyszer, a hrom Hoverrel gyorsan menjnk le a jobb als sarokba, ott a vzrl ljk szt a mozdonyt (locomotive), gy a vonat nem mozdul tbb. Mindenkit, aki mozog (s aki nem) intzznk el a vzrl, ha lehet, majd a vagonokat sztbombzva lebegjnk oda a kristlyhoz, s ksz!

 

Mission 9

 

3 kldets

1 (legals) 10 mutns harcosunkat kell kiszabadtanunk fogsgukbl. Induljunk flfel, majd jobbra, itt erstsre lelnk a tisztson. Tovbb haladva menjnk a trkp jobb fels rszig, gy elkerljk a hallos Artilleryk bombzst. Hijacknk szerezhet egy magnyos Tic Tankot tkzben, szmtsunk sok rjratoz Cyborgra kettesvel-hrmasval. Levakodva s trohanva a hdon romboljuk azt le magunk mgtt, majd a tszokat kiszabadtva a SAM llsok semlegestse utn ksrjk ket a pr lpsre lev leszllhelyre.

2 (legfels) Bzis ptse, pici a hely, jl gondoljuk meg, hova mit ptnk! Kulcsfontossg a terjeszked srga Tiberium magjnak elpuszttsa, klnben mindent elpusztt, a Hoverek ezt megteszik neknk. A zld savfelhk, amiket halltusjban ereget, emberekre s gpekre egyarnt veszlyesek, kerljk el ket, ha lehet! Cl a Chemical Stationok elpuszttsa, van is egy itt nem messze, kezdjk vele. Clszeren nagyobb Hover-erkkel prbljuk meg a szemkzti partvonalra teleptett SAM llsokat semlegesteni a vzrl, majd elrni a Nod bzis bal fels sarknl, a hd tvben elhelyezett ermtelept. Az gy elcsendestett raktallsok magnyitjk az utat Jump Jet Infantry csapataink eltt, akiket folyamatosan mozgatva ne engedjnk leszllni, mert knny prdi lesznek a fogcsikorgat Nod brenceknek!

3 (kzps) Alul elsettenkedve a hatalmas lzerrisok alatt, egy mobil sensor segtsgvel felderthetjk a jobb als sarokban az ermtelepet, ezt megsemmistve a f vdert kikapcsoltuk, jhet a Titnok hengere! A raktasilkat kutassuk fel elszr, akkor bzisunk nincs fenyegetve ltaluk tbb, majd vgezznk a Nod kutykkal mind egy szlig. Nagyon ajnlatos bzisunkat betonalapra helyezni s krbebstyzni vdermvekkel, mert csstl jn az lds mindenhonnan! A betonlapokon egybknt nem tud semmi ttrni, gy lehelyezskkel megakadlyozhatjuk a mrnkket szllt, vagy piromnis ltogatk sokkol felbukkanst a fld all legfontosabb pletcsoportunk kzepn!

 

Mission 10

 

A 2 lehetsg kzl az alst vlasszuk ki. Itt egy rejtett prototpusgyrat keresnk. Ha ekzben felfedeznek minket, lcz mez borul a gyrra egy idre, gy lthatatlann tve azt, legynk vatosak! Lefel induljunk, majd jobbra, innen kicsit felfel tartva egy kapuba botlunk, amit lzerek riznek. Jussunk fel a bal oldali sziklafalra, majd kerljnk htra egszen a kperny jobb szlig. Innen trelmesen szedegessk le a kis lzereket az ermvek melll, majd robbantsuk fel azokat a mutns kommandssal. Egy-egy ellenll akad majd, azokat elintzve mindig felgygyulhatunk a Tiberium-mezkn (a mutns lt gynyrei). Szinte mindent felrobbanthatunk, a megjelen utnptlsbl elg a Mamut MK II-t odakldeni, el is intzi a maradkot gyorsan. A kiindulsi helynktl jobbra tallhat kisebb bzist felgetve vgeztnk is!

 

Mission 11

 

A lezuhant Kodiakot kell megvdennk, kzben minden ellensget elpuszttanunk. Jobb fels sarokban a szoksos ermcsoport, a hrom nagy torony gy kiesik, egy mobil radarra azrt szksgnk lehet. A legelejn vigyzzunk, alulrl is, fellrl is rkezik egy-kt Artillery, gyorsan ki kell iktatni ket! A f tbor a jobb oldalon, az ermvek alatt van. lcz rejti ugyan, de ht az is csak rammal mkdik, ugye…

 

Mission 12

 

Az utols felvons! Kane a vilgot megvltoztat raktinak kilvsre kszl, meg kell akadlyoznunk! Elszr tiszttsuk meg a terepet bzisunk szmra, majd kezdjnk rohamos fejlesztsbe, szigoran beton alapokra ptkezve! Meg kell keresnnk az ICBM raktk indtllsait s lerombolnunk azokat, minl gyorsabban, mert ketyeg az ra! Induljunk balra, egy ers bzis akad utunkba, rajta egy indtllssal, egy nagy lzer a sarokban, sok kicsi mindenfel… a paradicsom maga! Ezen tl tallunk nhny mamut tankot, ami segthet a ksbbiekben, ezrt rdemes erre kezdeni. Bzisunktl kis svny vezet dlre, hamarosan Artilleryktl lesz hangos, figyeljnk erre is! Energiatelep a jobb als sarokban, eltte ers ellensges tbor, az eddig kidolgozott taktikt alkalmazva nem lesz annyira nehz dolgunk. Jobbra egy kis szigeten van Kane piramisa, meg kell semmistennk! A folyn szrazfldtl elzrt kis sziget sunnyog, rajta lcz berendezs Elg egy mobil radar, s mris lthatv vlik a rejtett raktaindt llvny, indulhatnak az Orca Bomberek… A vgn minden maradk bujkl Nod szimpatiznst elintzve a vgs mozi sorn vget is vetnk Kane fldi plyafutsnak… taln most rkre? Vge, legyztk az Er vrs oldalt!

 

TIBERIAN SUN - NOD

 

Mission 1: The Messiah Returns

 

Az els, bemelegt kldetsben nem lesz igazn nehz dolgunk. ptsnk egy Tiberium finomtt (Refinery) majd nhny knnygyalogost (Light infantry) 15 darab bven elg lesz. Hagyjunk htra a bzis vdelmre 5-6 katont, a tbbiekkel dertsk fel a terepet s az utunkba akad ellenfeleket likvidljuk.

 

Mission 2: Retaliation

 

Teleptsk (Deeplooy) az MVC-nket, ptsnk finomtt (Refinery), Hand of Nod-ot s az pleteket ellt Power Plant-et. Gyrtsunk le gyorsan 15-20 knnygyalogost (Light Infantry) s nhny mrnkt. Induljunk el velk szak fel, majd puszttsuk el az utunkat akadlyoz lzertornyokat s az azokat vd gyalogsgot. A kapun bejutva foglaljuk el az ellenfl Hand of Nod-jt s finomtjt, majd mrnkeink segtsgvel vegyk be a TV-llomst. Miutn teljestettk feladatunkat egyestsk erinket az utnptlsknt rkez alakulattal. ptsnk gyrat (War Factory), s gyrtsunk nhny Attack Buggyt. Az egyestett alakulat, a buggyk s nhny mrnk segtsgvel romboljuk le a trkp jobb als sarkban tallhat ellensges bzist.

 

Mission 3/1: Free Rebel Commander

 

Maroknyi seregnkkel eslytelenek vagyunk megtpzni az orrunk eltt lv bzist, ezrt ms utat kell vlasztanunk. Induljunk el dl fel, s a trkp bal als sarkban tallhat alagton menjnk keresztl. tkzben aprtsuk miszlikbe az utunkba kerlket. Az alagt tloldaln egy kisebb bzissal talljuk magunkat szemben. Ljk szanaszjjel az ott tallhat egysgeket, valamint a kt kamiont, melyben szvetsges mrnkkre lelnk. A hrom mrnkkel foglaljuk el a finomtt, a Hand of Nod-ot s egy turbint mely rammal ltja el az pleteket. A „magunkv tett” Hand of Nod-ban termeljnk ki kt mrnkt s velk foglaljuk el a kt a Tiberium finomt melletti kt silt. Hatalmas vagyonunkat fektessk knny s raktavets gyalogsgba s egy mrnkbe. Ha elfogytak kszleteink, adjuk el a finomtkat s a silkat s az gy szerzett hasznon ismt gyrtsunk gyalogsgot, majd adjuk el a birtokunkban lv sszes pletet. jonnan verbuvlt pusztt seregnkkel keljnk t mrnknkkel helyrehozott hdon, s szabadtsuk ki a lzertornyok s falak mgtt bebrtnztt kapitnyt. Miutn kiltk szadista hajlamainkat az ellensges pleteken trjnk vissza rkezsnk sznhelyre, s az idkzben megrkezett helikopterrel menektsk ki a trsgbl a szke kapitnyt.

 

Mission 3/2: Destroy Hassan`s Temple

 

Valamivel knnyebb kldets mint az elz. Legelszr menjnk t a hdon s kzben irtsunk ki mindenkit aki az letnkre tr. Ha trtnk foglaljuk el az ellenfl bzist (gy legalbb nem kell megpteni egy-kt alap funkcit ellt pletet) majd a bzis mellett  jobbra tallhat sokszget vegyk fel (extra pnz). Rvid id elteltvel a mr elfoglalt terletre valamint a kiindulsi pozicira megrkezik utnptlsunk. ptsnk fel gyorsan egy finomtt, majd egy War factoryt, amiben gyrtsunk le mg egy Harvestert. Gzervel s persze az anyagiak figyelembevtelvel ksztsnk krlbell 15 darab Tic tankot, s segtsgkkel romboljuk porig HQ-nk tl dlre es kisebb ellensges tmrlst. Fontos, hogy a tankok ellen felvonultatott gyalogsggal szemben ne bocstkozzunk tzharcba, hanem tankjainkkal tapossuk el ket. 10-15 tankkal s 1-2 mrnkkel menjnk t az szaki hdon (termszetesen elbb javtsuk meg azt), majd vegyk az irnyt a hdtl balra tallhat Hasszn temploma fel. Puszttsuk el akit csak lehet, gyelve arra, hogy a gyalogosokat itt is inkbb tapossuk mint ljk, majd tankjainkkal amiknek nagyobb a ltvolsga mint a lzertornyoknak intzzk el a piramist krlvev tornyokat. Ezutn nincs ms htra, mint berontani egy mrnokkel, s diadalmasan nnepelni Kane visszatrst.

 

Mission 4/1: Blackout

 

Az els idhz kttt kldets, melyben msfl rt kaptunk arra, hogy megkeressk s elpuszttsuk az ellenfl radarllomsait. Bzisunkat hrom oldalrl fenyegeti veszly. Egyrszt a HQ kzvetlen kzelben lv szaki hdrl, keletrl illetve nyugatrl. Mindenekeltt vdjk a hidat. ptkezznk gy, hogy kpesek legynk lzertornyokat telepteni legalbb a hd egyik szlre. Lzerekbl mindenkppen minimum kettt tegynk egyms mell, klnben nem sokat r. Gyrtsunk a War factoryban mg egy Harvestert. A tornyok hatsugart megnvelhetjk, ha „V” alakban rakjuk le ket. ptsnk egy halom Tic tankot, amiket ssunk be ugyancsak a hd vdelmre. Bzisunkat tornyokkal Cyborg harcosokkal s tankokkal biztostsuk a behatol mrnkk ellen. Miutn szaki, keleti s nyugati oldalrl is megfelel vdelmet ptettnk ki megkezdhetjk a tmadst. A hadmveletet kt oldalrl hajtsuk vgre krlbell 6-6 tankbl s 10-10 cyborgbl ll alakulatokkal (a Cyborgok a Tiberiumon gygyulnak). Induljunk meg a hd fell, valamint a hidat balrl megkerlve. Zzzuk porr az ellenfl erit (rdemes mrnkket alkalmazni a fplet valamint a War factory s a finomt elfoglalsra). Legjobb taktika, ha elszr az ellenfl HQ-jt (nem tud tbb pletet gyrtani), finomtjt (megbntva a Tiberium utnptlst) majd a klnbz gyrakat puszttjuk, illetve foglaljuk el. Ezen taktika egybknt a jtk sszes kldetsben eredmnyesen alkalmazhat. Szval, ha vgeztnk a foly tls partjn lv bzissal induljunk tovbb szakra, ahol megtalljuk a radarllomst. Ahol nincs ms dolgunk, mint felrobbantani azt.

 

Mission 4/2: Eviction Notice

 

Nem tl nehz kldets. ptsk ki bzisunkat, m a vdelemre ne fordtsunk sok energit. Ellenben teleptsnk kt Tibetium finomtt valamint a War factoriban gyrtsunk le mg egy Harvestert. A HQ-tl balra es sziklaszirt ormn kk Tiberium tallhat, amire usztsunk r minimum egy Harvestert. 8-10 Tic tankkal s nhny Cyborggal menjnk balra egszen addig, mg el nem rjk a vasti sn mell fellltott lvegtornyot. Ljk szt a tankokkal, majd gyrtsunk 5-6 Rocket infanrtyt (rjuk szuksg lesz a Jet-packes katonk leszedsre). A kitaposott ton szakaszunkkal trjnk elre a GDI bzisig, s rohanjuk le az ott tallhat alakulatokat. Lehetleg foglaljuk el a GDI War factoryjt s Infantry strt, minek kvetkeztben cool GDI egysgeket gyrthatunk (medic, disc thrower). Fontos, hogy az elfoglalt pleteket jelljk ki elsdlegesnek (kt klikk az pleten, majd megjelenik a primary felirat). Tovbb haladva, a bzistl balra a lerobbanthat sziklaszirt lbnl megtalljuk az elsdleges clpontot, a templomot.

 

Mission 5: Salvage operation

 

Uhh ez egy elg hzs misszi lesz. Maroknyi csapatunkkal nyrjuk ki az elnk toppan nhny GDI katont. Kvessk a vasti sneket egszen addig, mg el nem rnk a kt hdhoz. Menjnk t az alsn, s prbljuk elkerlni az ellensges alakulatokat. Kvessk tovbb az als sneket egszen addig, mg kt Wolvarine llja utunkat. Szaggassuk szt ket, de semmikppen ne menjnk be a tlk balra tallhat GDI terletre. Majd rohanjunk tovbb a sn mentn addig, amg a trkp szaki rszn meg nem talljuk a kk fnyrban sz rhajt. Egyik mrnknkkel foglaljuk el, majd a tbbiekkel siessnk tovbb a snek mentn. Nagyon fontos hogy ne lljunk le senkivel harcolni. Kis id elteltvel elrkeznk a kvetkez GDI bzisra, ahol meg kell semmisteni a vonatot mg mieltt megplne a lerobbantott hd! Ez gy lerva knnynek ltszik, mgis sok bosszsgba s idegest llsvisszatltsekbe fog kerlni mg teljestjk kldetsnket.

 

Mission 6/1: Capture Umagon /ha nem ezt a kldetst vlasztod, akkor a kvetkez misszi nem egyezik meg a 6/2-vel/

 

Vgre egy kis llegzetvtelnyi kldets. Gyrtsunk j nhny (10 felett) Tic tankot, egy halom Attack cyclet, s Buggyt. A mr meglv Artilleryk risi ltvolsgt kihasznlva, a Mobil sensorok kilvsvel araszoljunk el az utols szenzor melletti GDI bzisig. ssuk be a tankokat s az Artilleryket majd tiszttsuk meg vele a bzis kzpontjba vezet utat. Az Artilleryknek egyszeren nincs ellenfelk, de azrt vigyzzunk rjuk. Miutn megrohamoztuk a bzist s megsemmistettk a vonatot Umagon szabad.

 

Mission 6/2: Sheeps Clouthing

 

rdekes kis kldets, ugyanis rgtn az elejn el kell foglalnunk a GDI pleteit, miltal legjabb feladatainkat nem a Nod egysgeivel kell vgrehajtanunk. Teht foglaljuk el az pleteket, majd gyrtsuk le a szksges fpleteket. Gyrtsunk le egy tonna Titnt (15-20) Induljunk el balra s menjnk keresztl a vlgyn. Az utunkba llkat kldjk t a msvilgra. Menjnk egszen addig, mg el nem rnk a hdig. Fontos, hogy az sszes civil pletet ljnk szt. Menjnk t a hdon, s meneteljnk acltalp Titnjainkkal az szaki bzisig. Elszr mindenkppen a Helipadokat (nem tudnak a helikopterek tbbet lszer utnptlst felvenni), majd pedig az Obelisk of Life-ot (a GDI egyik puszttfegyvere) romboljuk le. Ha ezzel megvolnnk zzzuk porr az ellensg erit, de semmikppen ne essnk neki a fpletnek, ugyanis azt el kell foglalnunk mrnknkkel. Ha teljestettk az elsdleges feladatot (HQ elfoglalsa) meg kell semmistennk a mutns s civil pleteket klns tekintettel az elfoglalt HQ-tl szakra tallhat pleteket.

Ennyi!!

 

Mission 7/1: Escort Bio-Toxin Trucks

 

Nevetsgesen egyszer kldets. Bio Commandsunkkal induljunk szak fel s menjnk egszen a lerombolt hdig. tkzben ljnk meg mindenkit. A hidat hozzuk helyre egyik mrnknkkel. Slattyogjunk t Bio bartunkkal a hdon, s araszoljunk egszen a trkp jobb szlig, s onnan induljunk el felfel a Tibrium mezig. Minden mezn gygytsuk maximumra katonnkat. A Tiberium meztl balra egy lerombolhat fal ll melynek magaslatn egy Disc throver lldogl mg le nem szedjk onnan. A hegysg szaki rszn robbantsuk fel a lvegtornyot mely egy parkolkkal krlvett ttermet vd. A vendgl kzelben ismt lerombolhat falra bukkanunk melyet lerombolva ismt egy Disc throver skalpjval lesznk gazdagabbak. Induljunk el balra a kijrt ton s kzben ljnk meg mindenkit. Ne felejtsnk pihent tartani a Tiberium mezkn. Nemsokra elrkeznk a kt kamionig, akiket kijellve vezessnk el az ttetemig (a trkpen zld ngyzet villog) Gyzelem!

 

Mission 7/2: Destroy GDI Research facility

 

A jtktren legnagyobb megdbbensnkre csak egyetlen egy NOD egysget tallunk. Vigyzzunk r nagyon, hiszen halla esetn a feladat bevgeztetik. Nzeldjnk a vros krl. Nemsokra a krhz mellett megpillantunk egy kamiont, s az ott tallt idegenek szvetsgre lpnek velnk. Induljunk el jobbra lefel addig, mg egy alagthoz nem rkeznk. Menjnk t rajta s ljk szt a tloldalon tartzkod Titnt. Kmnkkel rohanjunk fel a baloldali szirtre s az alagt tloldaln megrkezett utnptlsunkkal foglaljuk el a raktasilt. Teleptsk az MVC-t majd kezdjk meg bzisunk kiptst. Az n taktikm szigoran az Artillerykre plt. ptsnk 5-6 Artilleryt s ssuk be ket a HQ kr. Pr perc elteltvel kt kamion meghozza a silba a raktkat melynek bevetst tartogassuk a vgs csatra. Gyjtgessnk, s kzben ptsnk a vdelmen kvl mg 6-7 Artilleryt, melyekkel induljunk tnak szak fel. Nem lesz nehz dolgunk. Araszolva haladva ssuk be Artilllereinket majd romboljunk, ssunk romboljunk. Jussunk el a trkp jobb fels sarkig, ahol a GDI bzis peremn megtalljuk a kutatkzpontot. Most hasznljuk a Multi raktkat s tegyk a flddel egyenlv a kutatsok sznhelyt. Ez a plya sem volt igazn nehz, de mivel sok Artilleryre van szksgnk a nyersanyag kibnyszsa jelents idt emszt fel.

 

Mission 8: Villainess in distress

 

Miutn mindenki megrkezett a trsgbe vezessk t tankjainkat a jgen. vatosan egyszerre csak egyet. Vrjuk meg mg jra befagy a jg, majd vezessk t a msikat is. Cyborg kommandsunkkal s a tbbi gppel menjnk t a balra tallhat alagton. Miutn trtnk intzzk el a Titnokat. ltessk be a gyalogsgot a fld alatt kzleked egysgbe, s irny az alagt vge. Ha odartnk foglaljuk el kt mrnknkkel a finomtt s a War factoryt. Cyborg commandsunkkal induljunk el felfel az ton, majd szabadtsuk ki a rabsgba esett kt mrnkt. Tbbszr nem emltem, hogy srlt Cyborgunkat a Tiberium mezn gygythatjuk. A kt mrnkkel foglaljuk el a HQ-t s az Infantry strat. Gyrtsunk le 4-5 Titnt majd irny t a hdon a vesztegl rhajig. Idkzben a starthelyre megrkezett Slavick a haj piltja akit fldalatti egysgnkkel juttassunk el a hajig, majd ltessk bele. Ezek utn nem maradt ms htra, mint kiszabadtani Oxannt. Cyborgunkkal s Titnjainkkal gyerekjtk lesz a dlre tallhat GDI bzisbl kimenekteni t. Dolgunk vgeztvel ksrjk vissza a hajig.

 

Mission 9: Establish NOD Presence

 

Robogjunk azonnal szak fel nylegyenesen az ton. A trkp fels rszben megtalljuk rgi bzisunkat. Ne totojzzunk nyomban zabltassuk fel a vrs Tiberiumot a Weed-ekkel. gy megakadlyoztuk terjedst. A jtk egszre igaz hogy a vrs Tiberium hallos mind gpeinkre mind pleteinkre. Fallal illetve Weedekkel azonban megakadlyozhatjuk terjeszkedst. Ezek utn mr csak a GDI erket kell felszmolnunk. Kisebb tborra bukkanunk a trkp jobb szln s egy nagyobbra a bal oldalon. Ezen a plyn n mg nem alkalmaztam lgiert azonban a Devastator tankok ellen nagyszeren bevethetk. Ha lgierre pted a stratgidat, akkor mindig minimum 6-10 egysget gyrts, s rendelkezz ugyanennyi Helipaddal a gyors lszerutnptls miatt. Ezen a plyn is alkalmazhat az Artillery fal melyen egyszeren nem lehet keresztlmenni. Ne felejts magaddal vinni Rocket infantryt a lgier ellen. Amint Devastator tankra bukkansz azonnal vedd tz al. Flelmetes rombolereje komoly gondokat okozhat. Krlbell ennyit elg tudni errl a misszirl. Teht vagy Artillerykkel vagy lgiervel rombold le a GDI vdelmt majd pusztts. A gyalogsg ellen nagyon hatkonyan alkalmazhat a lngszrs mindamellett fld alatt kzleked Devils tongues, feldertshez pedig a Stealth tank. Ha az Artillery technikt alkalmazzuk a lgier semlegestsnek egyetlen mdja a Helipadok kilvse.

 

Mission 10: Destroy Mammoth MK II Prototype

 

Clunk a GDI ksrleti fegyvernek a Mammoth MK II-nek az elpuszttsa. Egyetlen kmnkkel induljunk el a trkp kzpvonaltl nmileg balra es Communication Centerig. tkzben kerljk el az rjratokat. Amint odartnk menjnk bele, gy megtudjuk hol tallhat a Mammoth. A kisebb animcit kveten megrkezik az utnptls. Vgtassunk fel s teleptsk MVC-nket a Comm. Center al. ptsnk ki egy kzepes vdelmet, majd gyrtsunk le egy-kt APC csapatszlltt. Gyrtsunk 10 Cyborgot majd ltessk ket be. Irnytsuk az APC-t a Mammoth tesztelsi terletnek szaki rszre, s puszttsuk el a bzist. A ksbbiekbe ugyanilyen Cyborgokkal teli ACP-kkel menjunk a Mammoth keleti oldalra, s ljk azt. Elkpzelhet hogy az els s msodik Cyborg tmadst tlli, de folyamatosan gyengl. Kldjnk folyamatosan erstst egszen addig, mg a prototipus fel nem robban.

 

Mission 11: Capture Jake Mc Nail

 

Pattanjunk be mindenkivel az APC-k be. Haladjunk gy a kk ngyzetknt felvillan helyre, hogy szorosan a trkp aljra tapadunk. Kerljk el a psztz fnyszrkat. Menjnk egszen balra, s kerljk meg a tbort. A tlvgen szlljunk ki a rakts fickkkal, majd romboljuk le a kfalat. A Toxin katonkkal ljk szt bent az rsget majd az APC-k bl kirohan mrnkkkel foglaljunk el mindent. Gyrtsunk j nhny Wolvarint s a Toxin katonkat rejtsk el valamelyik plet mg. Amint Jake megrkezik prkljnk oda neki egyet, majd ltessk be az ACP-be. Tiszttsuk meg a terepet a Wolvarinekkel majd trjnk vissza Jake-kel a startpozcira, ahol szlltsuk ki a jrgnybl t.

 

Mission 12: A New Beginning

 

A vgs megmrettets. ptsk ki a bzist s foglaljuk el a Power planteket. Mindenkppen gyrtsunk le egy Ion Cannont (kellemetlen perceket okozhatunk az ellensges alakulatoknak, ugyanis kb. 1 percre megbnthatjuk ket). Ezek utn mr „csak” helykre kell tennnk a hrom raktakilvt. Minden egyes pozci megszerzse azonban kkemny cstrozsba kerl. Nlam bevlt az a taktika, hogy utasszllt APC-be beltettem egy Cyborg Vommandst, egy mrnkt illetve a maradk helyre Cyborgot. Ezen alakulattal vidman foglaljuk el az ellensg fpleteit. Ha netn ellenfelnk Firestorm genertorral s fallal prblkozik, semlegestsk azt Ion Cannonnal. Ezen a plyn is ktfle mdon nyerhetnk. Egyrszt a mr jl bevlt Artyllery csapatokkal megtmogatva ket lgvdelmi egysgekkel, illetve egy hatalmas lgier kiptsvel, ahol ismt segtsgnkre lehet az Ion Cannon bnt ereje. Ha helyre tettk a 3 silt nzzk vgig az utols animcit, s vrjuk a kldetslemez megjelenst.

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Mjus
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!