hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Thief: The Dark Project

Thief: The Dark Project

ismeretlen  2006.07.13. 13:31

A Thief: The Dark Project vgigjtszsa.

Thief: The Dark Project

 

A kldetsek hossza miatt csak a legfontosabb, a vgigjutshoz nlklzhetetlen tevkenysgi formkra szortkoztam a vgigjtszs forgatknyvben. A klnbz lnyekrl csak akkor rok, ha egyfle md knlkozik kinyiffantsukra, egybknt mindenki sajt hatskrn bell dntse el, mily mdon kvnja elhozni ellenfele szmra a megvlt hallt! Nem ejtettem szt a szerte tallhat kincsekrl sem, lvn nem elengedhetetlenek a vgigjuts szempontjbl, ltalnossgban annyit errl, hogy rdemes mindenhov bedugni az orrunkat, s kiforgatni elhullott rivlisaink zsebeit. Sose feledjk, tolvajok vagyunk, nem harcmvszek, tessk teht settenkedve elcsenni mindent, nem rrgva az ajtt a kszl rszemekre. Clszer a keznkbl mindent lerakva llkodni, gy nem okozhatunk vratlan zajt egy rossz mozdulattal. Ha valamelyik r vatlansgunk miatt mgis gyant fog, llegzetnket visszafojtva lljunk szobormereven, mg meg nem nyugtatja magt, hogy csak a kpzelete jtszott vele. Leghatkonyabb fegyvernk a meglepets ereje, amivel mit sem sejt ldozatunkba villmgyorsan belszorthatjuk a szuszt. Idelis esetben az egybknt elhzd tusa els (fejre, vagy nyakra irnyzott) csapsunk rvn azonnal vendggyzelemmel zrul. lhalottak ellen szenteltvizes nyllal, tz ellen vzzel, a szrnyetegek ellen pedig tzzel s mrges gzokkal operljunk. Azt hiszem, ennyi bevezet elg, indulj ht utadra, tolvajok fejedelme!

 

 

Training Mission

 

Ideje elsajttanunk vlasztott mestersgnk legfontosabb fogsait. Elszr az rnykokban val szrevtlen settenkeds rgzdse a cl, a szobn tkelve ksrjk figyelemmel a kperny aljn az szrevehetsgnket jelz mszert. Minl fnyesebb, annl knnyebben kiszrnnak az rk, ha lesben menne a bevets.

 

Ezutn kvetkezik a halk settenkeds elsajttsa. A sznyeggel bortott padl a leghalkabb, mg a fmlemez a leghangosabb jrka, prbljuk ki btran, milyen ktelen zajt csaphatunk!

 

A fegyverek kezelse a trgya a kvetkez lecknek. Vegyk fel az jat, a nyilakat s a kardot, majd helyezznk egy vesszt a hrra, s induljunk el a balra tallhat ltrre. Kicsit felfel clozva kell elengedni a nyilakat, gyakoroljuk be nhny lvssel ennek helyes mrtkt. Ragadjunk kardot ezutn, s adjunk a bbunak jobbrl-balrl, majd fellrl egy nagyot, erre ssze is esik, mehetnk tovbb bunyzni.

 

Itt nhny tsvlts utn abbahagyhatjuk a kzdelmet, s mindent sszeszedve az asztalrl mehetnk tovbb a tallt kulccsal kinyitott ajtn t.

 

Atltikus kpessgeink leporolsa kvetkezik, ktlmszs, tvolugrs s felkapaszkods szakon kell vgeznnk sikerrel. rdemes eltlteni egy kis idt a gyakorlssal, mert legkzelebb csak les helyzetben lesz alkalmunk gyakorolni, amikor egy rossz lps is a vesztnket okozhatja! A vrs ajtn tkelve a kldets hamarosan vget r, de ha elg gyorsan leszguldunk a hallba, az asztal jobb oldalrl felkapott trgy jvoltbl 50 aranyat zskmnyolhatunk, ami jl jn a bevsrlskor! Ja, mindig kltsk el minden pnznket, ha mst nem nhny nylvesszt raktrozzunk el, mert nem vihet t a zseton a kvetkez kldetsekre!

 

LORD BAFFORD’S MANOR

 

Haladjunk el vatosan a fbejrat eltt, majd tovbb haladva vegyk szemgyre az pletet, ahova a csatornarendszeren t kell bejutnunk. Jobbrl megkerlve a hzat el sem tveszthetjk az els csatorna bejratt (lyuk a fldn). Menjnk el mellette, az elttnk lev msodik se csbtson alszllsra minket, keressk meg a bal kz fell es harmadik lefel vezet ltrt, ez az igazi! Lent forduljunk jobbra, majd irny a jobb oldali folyosn tallhat ajt. A kis szobban a kapcsolval nyissuk ki a kzelben tallhat kijrat rcst. A szobbl kilpve jobbra, majd jbl jobbra vezet az utunk, majd msszunk fel jra az utcra. Szerezzk meg valahogy az r kulcst, s az ajt kinyitsa utn ugorjunk a ktba. sszunk vgig a csatornn, mg a nagyteremhez rnk, ahol vz csepeg a mennyezetrl. Msszunk ki jobbra a szrazfldre, majd menjnk be Lord Bafford hznak alagsorba. Kzdjk t magunkat a raktron, majd az r letse utn menjnk az als szintre. Itt egy nagyobb terembe jutunk, ahonnan kt lpcs vezet felfel. Menjnk el az els mellett, majd a tvolabbit hasznostva feljutunk a toronyszobba. Msszunk le a msik lpcsn a msodik szintre, majd forduljunk el jobbra egy hirtelen tlettl vezrelve, s nyissunk be a knyvtrszobba. Ezen keresztl bejutunk az urasg legbels lakrszbe. Itt kt r jrkl unottan, a msodiktl kell megszereznnk az vn lg kulcsot. ljk meg, vagy csak emeljk el a kulcsot vatosan, vrmrskletnkre van bzva, lnyeg, hogy meglegyen. Nyissuk ki a frdvel szemben lv trnterem ajtajt. Itt intzzk el az rt egy pontos lvssel, majd vegyk fel a jogart a kincstrbl. Siessnk vissza az els szintre, majd bal fel sztnzve keressk meg a kapcsolt, mely megnyitja az utat ki a hzbl.

 

BREAK FROM CRAGSCLEFT PRISON

 

sszunk keresztl a csatornn, addig meg se lljunk, amg a bnya legals szintjre nem rnk. Keressk meg a liftet, menjnk fel a legfels szintre. Igyekezznk nem tengelyt akasztani a zombikkal, ameddig csak lehet, inkbb keressk meg a lpcst, melyen feljutunk a gyr kapujig. Kt „Hammerite” rszem vigyzza a bejratot, lesbl nyilazzuk le ket. Tovbbhaladva cselezzk ki a mszkl rt, majd a kvetkez lifttel jussunk fel az ntdig. Itt osonjunk krbe a rmpn (vigyzzunk, meg ne halljanak a munksok, lassan haladjunk, s csak akkor, amikor k is a vasrcson lpkednek). Lopakodjunk el a fegyvert csol szaki hta mgtt, hogy bejussunk a brtnblokkba. Az itt lv rk kzl ljnk meg egyet, hogy hozzjussunk a kulcshoz. Vigyzzunk, hogy a riaszt meg ne szlaljon, s hogy soha ne lpjnk be a forg lmpk hatsugarba! Menjnk a 4. cellablokkba, ahonnan osonjunk fel az els szintre, majd ott is ksszunk el az r flkjnek bejratig. Figyeljk ki kelmt, a vilgos rszekre pedig csak akkor menjnk, ha ppen nem figyel. A kulccsal nyissuk ki az ajtt s ssk le az rt. A cellarcsok nyitgombjai vannak itt, elrendezsk a cellk sorrendjt kveti. Nyissuk ki a hatos ajtt (mst ne!) s beszljnk Cuttyval. kiadja a kvetkez ukzt, amely szerint meg kell szereznnk a tiszti szllson rztt trkpet. Menjnk t az egyes cellablokkba, s az als szinten menjnk fel a barakkba. Itt a bejrati folyosn balra kanyarodva a kpolnba jutunk, majd az oltr mgtt elhaladva egy lpcsn a tiszti szllsra. Szerezzk meg az r kulcst, majd nyissuk ki elszr a jobb oldali, majd a bal oldali szobban lv trezort. Sok kincs mellett itt megtalljuk a trkpet is.

 

DOWN IN THE BONEHOARD

 

Amint a ktlen keresztl bejutottunk az els srkamrba, menjnk elre. Ne essnk el, hanem trjnk vissza a deszkhoz, amelyrl egy ktl lg le. Brjuk meg, mg elmegy allunk a zombi, s fussunk el jobbra. Itt egy lpcsn keresztl fel tudunk jutni egy kis folyosra, amely krbevisz minket nhny termen. Vlasszuk a jobb oldalit, ahol egy kis rmpn le tudunk csszni az alsbb szintre. Menjnk be a nagy terembe, s ott forduljunk jobbra, majd ismt jobbra. Itt egy flkr alak folyosn menjnk egy kis szobba, ahol egy jabb ktlen mg lejjebb tudunk ereszkedni. Menjnk balra, s ugorjunk be a vzbe, ahol sszunk egyenesen elre. egy csapdkkal teli szobba rnk, ahol nyissuk ki a ldkat, de gy, hogy nem llunk eljk. A Fire Arrow-kra ksbb mg szksgnk lesz! Ezutn ereszkedjnk le a ltrn, vigyzva, hogy a kapcsolt ne nyomjuk meg a krt aljn. Eljutottunk a fnykibocst gombkkal megvilgtott barlangrendszerbe, amelyet gzkp shllk laknak. Menjnk el az els T-elgazsig, majd a szrnyet kicselezve ugorjunk le a cseppkbarlangba. Itt vatosan, hogy a hllk szre ne vegyenek, kerljk meg a nagy cseppkvet, s msszunk fel a ktlen. Ne trdjnk az elgazsokkal, mindig csak egyenesen haladjunk, amg jra ki nem rnk egy nagy terembe. Itt osonjunk el balra, majd a nylson keresztl msszunk fel a Legsibb Srkamrkba. Kicselezve a zombikat, csak haladjunk nyugodtan elre, ha elgazshoz rnk, vlasszuk mindig a jobb oldalit. Ha egy nagy terembe rnk, amelyen rmpa vezet flfel, fussunk fel rajta. Cselezzk ki a tzkpket, majd vlasszuk megint a „mindig jobbra fordulok”- mdszert. A kr alak teremben msszunk fel a ltrn, majd haladjunk flfel a nagy rmpn. Haladjunk mindig csak elre, kicselezve a csapdkat. Megint egy barlangba rnk, ahol vlasszuk a jobb oldali hasadkot, majd menjnk balra. A ltrkat hasznlva msszunk fel a harmadik pholyba, ahol megtalljuk a Quintus csald krtjt.

 

ASSASSINS

 

Sima rablsnak indul a dolog, de vsrls kzben megprblnak meggyilkolni. Amint meghal a boltos, szedjnk ssze mindent, amit lehet, de ha meghalljuk, hogy ellenfeleink tvozni kszlnek, kvessk ket. Lehetleg maradjunk kzepes tvolsgban tlk, s vigyzzunk a zajosabb utcarszeknl (egy vasrcsbl kszlt hd s egy fa feljr a legveszlyesebb). Ez utbbi utn forduljunk jobbra, s lassan meg is rkeznk Ramirez, a rablvezr hzhoz. Itt megint vltozik a feladat, be kell trnnk az pletbe. Ha elmentek az rk, fussunk el a stt beugrig, majd vrjuk meg, amg elhaladnak elttnk, utna folytassuk utunkat jobbra. Itt egy jas r vrakozik. Ha meghall minket, elfut rtesteni a trsait, mi eddig el tudunk futni jobbra. Ezutn menjnk a kereng sarkba. Miutn megnyugodtak az rk, menjnk be az ajtn s fel a lpcsn. Menjnk be a lpcshzba, majd vlassuk ki a bal oldali ajtt. Ugorjunk ki a tetre, majd msszunk be az erklyen. A fels szinten vagyunk, ahol az ajtn keresztl a knyvtrba juthatunk. A tztl jobbra keressk meg a hinyz knyvet, s nyissuk ki a rejtekajtt. A kvetkez szobban rgtn jobbra, majd ki a folyosra, s ott megint jobbra. A msodik kanyar utn jobbra, a kvetkez folyos vgn van Ramirez szobja. Vegyk ki a ldbl a kulcsot! A kandallban lobog tzet oltsuk el, s nyissuk ki a kvetkez rejtekajtt. Menjnk vissza a folyosra, majd a vgn kanyarodjunk jobbra. Egy szentlyre emlkeztet helyre jutunk. Menjnk keresztl rajta, majd le a lpcsn az els szintre. Menjnk az aulba (vigyzva az rkre, hasznljuk ki a kzbees szobkat rejtzkdsre), majd ha keresztljutottunk rajta, a lpcskn le a raktrba. Itt menjnk az els T-elgazsig, ahol kanyarodjunk jobbra, majd t az ajtn s balra. Az els szobban lesz Ramirez. Ljk le, s szedjnk ssze minden trgyat, amit csak lehet!

 

THE SWORD

 

Ljnk egy Rope Arrow-t a tetbe, s msszunk be az erklyen. Menjnk jobbra, majd le a ltrn. Az rk kztt menjnk t a termen, majd keresztl a folyosn, s fel a lpcsn. Ugorjunk a jobb oldali folyosra, majd ott balra s be az els ajtn balra. Itt nyissuk ki a baloldali ajtt, vigyzva a csapdra. Szedjk ssze, amit tudunk, majd menjnk vissza a folyosra. Itt tallunk egy csapdt, amit nekifutsbl t tudunk ugrani. Be az ajtn, majd tovbb egyenesen, s az els jobb oldali dupla ajtn be! Oltsuk el a jobb oldali fklyt, majd le, s ott mindkt fklyt. Ekkor az r hozza a kulcsot, amit meg kell szereznnk tle. Menjnk vissza a msodik emeletre a terembe, s nyissuk ki a jobb oldali ajtt. Irny a fels szint! Kanyarodjunk balra s be a sarkon. Menjnk t a szemkzti alagton, s kirnk egy folyosra. Ugorjunk r a ktlre, s be a szemkzti alagton. Ha trnk rajta, ljk le az rket s haladjunk tovbb. Egy nyolcszglet szobba rnk, ahol a levegben lebeg az htott kard. Eressznk a mennyezetbe egy Rope Arrow-t, nagyjbl a kard felett kzpre. Msszunk fel, s meg is van a keresett trgy.

 

THE HAUNTED CATHEDRAL

 

Menjnk tl a dombon, majd balra. Haladjunk az ton a kvetkez jobbkanyarig, majd tovbb a kvetkez sarokig, ahol egy rmpt tallunk. Menjnk elre a falig, majd tovbb, keresztl az tjrn. Egyenesen, amg el nem jutunk a De Perrin utcba. Most forduljunk balra, majd fussunk el a hll mellett s ugorjunk be a vzbe. Ha a vz alatt jobbra lefel szunk, tallunk egy kis beugrt. A kvetend tvonal: keresztl az alagton, balra, majd jobbra a msik alagton, ezutn balra, s mr ki is rkeztnk a felsznre. sszunk a medence kzepre, s msszunk ki a vzbl. Szerezzk meg a kulcsot, s menjnk a szoba kiblsd rszbe. Ljnk felfel egy Rope Arrow-t, majd msszunk fel rajta. Haladjunk t a romba dlt hzon, s ki innen. A Piac utcn vagyunk. Menjnk rajta vgig, egszen a fahdig. t a hdon, majd jobbra, mikzben keresztlgzolunk egy pocsolyn, ahol nhny hllt kerlgetnk. Itt balra, amg meg nem ltunk egy ajtt. Menjnk be rajta, s utna megint balra. Fussunk tovbb, fel a lpcsn, s meg is rkeztnk a Ksrtetkatedrlishoz. Az pletben forduljunk jobbra, s gyjtsuk meg a fklykat a szoborral. Itt nincs is ms dolgunk, menjnk ki a fbejraton, majd fussunk le a kpcsn, vissza az utcra. Menjnk vissza majdnem a fahdig, de mieltt odarnnk, menjnk t a msik hdon. Egy barlangba rnk, ljnk a gerendba egy Rope Arrow-t s msszunk fel rajta. Menjnk a kulcs alak rszhez, s nzznk le. Kt Fire Arrow-val gyjtsuk meg a fklykat, gy kinylik egy rejtekajt. A kvetkez ajtnl szedjnk fel nmi limlomot a fldrl, s tegyk a jobb oldali nyom-kapcsolra. Lpjnk r a msikra, majd fussunk t az ajtn. Nyomjuk be a gombot, gy visszafel is tudunk erre jnni. Menjnk le a lpcsn, s sietve nyissuk ki az ajtt. A szobn t menjnk be a bal oldali ajtn, szedjk fel a k- s az aranykulcsot. A kvetkez szobban olvassuk el a knyvet, s mr teljestettk is a kldetst!

 

THE LOST CITY

 

Mindenkppen vsroljunk Breath potiont, ugyanis a plyn csak ezzel tudjuk vgigvinni! Ha elindultunk, menjnk elre, a sarkon jobbra, majd ugorjunk bele a vzbe, s sszunk t a nyiladkon. Vegynk egy mly levegt, s tovbb! sszunk felfel majd a sarkon jobbra. Tovbb lefel s a nylson t balra, majd tovbb le s jobbra. Jobb oldalon msszunk ki a vzbl elre a hasadkokon, s a prknyon keresztl a T-elgazsig. Menjnk balra, t a csapdn. A tetn keressk meg a nylst. Essnk le az pletbe, majd a kzps ajtn be. Ugorjunk ki az ablakon! Az obeliszknl forduljunk jobbra, cselezzk ki az slnyeket, s ugorjunk a jobb oldali utols plet tetejre. Tettl tetre ugrljunk, amg csak tudunk, majd essnk le. Menjnk jobbra, majd a boltv utn msszunk fel a baloldalon ll els plet tetejre. Menjnk vgig a tetkn, s forduljunk balra. Haladjunk addig, amg nem tallunk egy ereklyt, amelytl jobbra egy hasadk tallhat. Essnk le az erklyre. Vessnk egy pillantst a Ftrre, s az ott kvlyg tzelementlokat ljk meg Water Arrow-val. Folytassuk utunkat tovbb, keresztl a lvn, amg meg nem rkeznk egy nagy plet tetejre. Le a tetrl s be a bal oldali bejraton. Tl a Vz Talizmnjn, egy nagy terembe rnk, ahol forduljunk jobbra, majd haladjunk elre a kvetkez obeliszkig. Itt forduljunk jobbra, s a kriptk tetejn ugrljunk el a tborhelyig. Nzznk be a nagy kriptba, s le a lpcsn. Egy Rope Arrow segtsgvel lendljnk t, majd tovbb a lpcsn. A bal sarkon be a szobba, majd a kvetkez lpcsn tovbb felfel. Most menjnk tovbb jobbra, s keressk meg azt a termet, ahol a legutbbi tzelementlok voltak. Fussunk t a fbejraton, s a lvahdon keresztl rvidesen az arnba rkeznk. Itt t a rmpn, s jobbra! t az ajtkon a terembe, s megint le a lpcsn. A kriptban zskmnyolt emelkart rakjuk be a gpezetbe, s eresszk le a hidat. Fel a hdig, majd egy Rope Arrow-val fel a fels szintre. Szedjnk ssze mindent, amit tudunk, s menjnk t a hdon a lvn, s kis ugrls utn le a jobb oldalon elhelyezked lpcsn. Msszunk ki az ablakon, majd a platn t jobbra. Folytassuk utunkat ismt jobbra, majd az emelkedn le. Ugorjunk keresztl a kis „pocsolyn”, majd be az ablakon. Keressk meg a tornyot, s menjnk be! Irny a harmadik szint, s ott ki az ablakon! Ljnk egy Rope Arrow-t a gerendba, s msszunk fel rajta. Ugorjunk a leomlott kpcsre, ezen menjnk fel, s megtalljuk a Tz Talizmnjt, a kldets cljt.

 

UNDERCOVER

 

A templom eltt llunk. Kanyarodjunk a sarkon balra, majd jobbra. Menjnk keresztl a nagy kapun, majd adjuk oda az rnek a tekercset. Menjnk be a templomba. Kerljk meg a szobrot, s lpjnk be a bejrattal szemkzti ajtn, majd az els ajtn jobbra. A kvetkez szobban szedjk fel a papiruszt. t a szobn, majd ki a bal oldali ajtn. Menjnk az Ereklyetartba, de az asztalon lv trgyakat ne vegyk fel. Menjnk vissza a nagy lpcshz, s irny az als szint! Itt ktszer jobbra, majd a folyosn az els ajtn jobbra. Vigyzzunk, hogy a pap ne riassza trsait (Gas Arrow)! Szerezzk meg a kulcsot s a kalapcsot, majd menjnk vissza a folyosra, s ott balra. A lpcsn fel. Menjnk vissza az Ereklyetartba, majd ki az ereklyk melletti ajtn. Menjnk egszen addig, amg egy zrt ajthoz nem rkeznk. Vigyzva, nehogy szrevegyenek, menjnk be, majd nyissuk ki a ldt. Most vakodjunk vissza a flpcshz, s megint le az als szintre. Keressk meg a pap szobjt, de most haladjunk tovbb egyenesen. Az els folyosn lopakodjunk balra, majd le a lpcsn. Vrjuk meg, mg elmegy az r, majd ki a terembe, ahol ugorjunk be a bal oldali ajtn. Itt nyomjuk meg a gombot, majd irny vissza a terembe. Itt menjnk jobbra, s az Inkviztor szobjba kerljnk. Kerljk meg a knzllvnyt, s nyomjuk meg a msodik gombot, ezutn tovbb jobbra. A kriptknl keressk meg a lpcst, majd menjnk ki a kertbe. Itt settenkedjnk vissza a flpcshz, majd t a nylsokon s jobbra. Menjnk a fkhoz, s nyomjuk be a kapcsolt. Menjnk be az pletbe. Itt van a temet, ahol a msodik srkamrban tallunk mg egy gombot, amit szintn nyomjunk meg. Menjnk vissza a fels szintre, majd az Ereklyetartba. Itt aktivljuk az tdik kapcsolt, s vegyk fel a trgyakat. Irny a flpcs, s menjnk le rajta. Tovbb, le a raktrba, de ott ne kanyarodjunk semerre, menjnk a ffolyosn egyenesen. Msszunk t a nylson, s a Talizmnok Termbe rkeznk. t a hdon, majd nyomjuk meg a bal oldalon tallhat kapcsolt. Olvassuk fel a papiruszt, s szedjk ssze a Talizmnokat.

 

RETURN TO THE CATHEDRAL

 

A Talizmnok hasznlatval menjnk be a templomba, majd forduljunk jobbra, s a keskeny szobban kanyarodjunk be a jobb oldali ajtn. Menjnk vissza a bejrathoz, majd be a dupla ajtn. Haladjunk tovbb egyenesen, majd a hossz szobban vlasszuk a bal oldali ajtt. Fussunk fel az oltrhoz (tkzben hasznlhatjuk a Flash Bombot), majd menjnk ki a jobb oldali ajtn. A foltr mgtt nyissuk ki a kaput, s menjnk tovbb, majd fel a lpcsn. Menjnk ki az erklyre, s vegyk fel a Szemet. Fussunk ki az ajtn, majd balra haladva megrkeznk a kertbe. Beszljnk Murus szellemvel, majd menjnk tovbb jobbra, le a lpcsn. Vegyk fel a szarkofgot, s menjnk ki a nylson. Elre, majd jobbra, s kijutunk a folyosra. Forduljunk balra, s az els jobb oldali ajtn be, majd vegyk fel a rzsafzrt. Menjnk vissza Murushoz. Menjnk ki a hasadkon a leomlott lpcsnl. Az els ajtn balra nyissunk be, majd vgig a folyosn megint balra. A fldn fekv kalapcsot tegyk be a gpezetbe, s a karok segtsgvel ksztsk el a szent szimblumot. Menjnk vissza a kolostor bejrathoz, s fel a msodik emeleti lpcsn. Menjnk ki a kerengbe. Msszunk fel a tetre (Rope Arrow!), s vegyk fel a gyertyt. Menjnk vissza a St. Vale-rsz el, s ljnk egy Rope Arrow-t az erklybe. Miutn felmsztunk, szerezzk meg az imdsgosknyvet, s beszljnk jra Murusszal. Trjnk vissza a kolostorhoz a fkapun t. Menjnk le a raktrrszbe, ahol vegyk fel a kk ldbl a temet kulcst, utna vissza a lifthez, s irny az als szint! Itt haladjunk balra, majd fel a lpcsn a csillagvizsgl tetejre. Dobjuk bele a kis szenteltvztartba a szent szimblumot, majd vegyk ki belle. Menjnk ki a St. Jenel - rszbl, s fussunk jobbra a kapuig. Menjnk be a temetbe, s keressk meg Murus srjt, aki kzli velnk, hogy mr bkben nyugodhat, ezzel vge a kldetsnek.

 

 

ESCAPE!

 

Szedjnk ssze mindent az oltrrl s krnykrl, majd menjnk ki az ajtn. Le a lpcsn, s vlasszuk valamelyik folyost. Guggoljunk le, nehogy a szrnyek szrevegyenek! Ljnk egy Rope Arrow-t a mennyezetbe, amelyen msszunk ki az erklyre, majd fel a hlflkbe - innen knyelmesen kiirthatjuk a lenti faunt… Ha ezzel vgeztnk, msszunk le. Menjnk balra, ahol a folyos zskutcbl torkollik. Szedjk ssze a medencbl a trgyakat, s trjnk vissza a lpcskhz. Itt haladjunk jobbra, majd a kvetkez szobba balra, az alagton keresztl. A T-elgazsnl megint jobbra. Ljnk egy Rope Arrow-t a mennyezetbe, s msszunk fel. Ugorjunk fel a kis platra, majd be az alagtba. Szedjk ssze a trgyakat (ksbb kelleni fognak), majd menjnk vissza a T-elgazsig. Menjnk be a szobba, majd jobbra, vgig az alagton. Fussunk tovbb elre a nagy nylt trsgig, majd balra, egszen addig a szobig, amelynek egy fa van a kzepn. Egy Rope Arrow-val msszunk fel a fenti platformra, majd be a fba. Olvassuk el a knyvet, menjnk vissza a szoba padljra, majd fel a rmpn. A T-elgazsnl menjnk balra, majd t a szobn, s keresztl a folyosn. Tovbb a terembe (a fklykat oltsuk el, nehogy a patknyemberek szrevegyenek) egszen a falig, majd jobbra, s egybl balra s fel a rmpn. A sznyegnl fussunk jobbra, majd megint balra. Menjnk keresztl a termen (megint oltsuk el a fklykat), majd ksszunk be a hlflkbe. Innen szedjk le a szrnyeket, majd msszunk ki, s a terem bal oldaln tvozzunk. Itt haladjunk balra, majd ktszer jobbra, s a plya vgn fel a lpcsn Constantine hzba…

 

STRANGE BEDFELLOWS

 

Menjnk be a templomba, s szedjnk ssze mindent, amit csak tudunk. Innen menjnk ki jobbra, s a folyos vgi ajtn ugorjunk be. vakodjunk t az ereklyetartn, s egy ajtn keresztl a kpolnba rkeznk. Le a ltrn az alsbb szintre! Itt egy kisebb labirintust tallunk, elrnk egy olyan hullig, amit bogarak donganak krl. Itt menjnk jobbra, amg el nem rkeznk a lefel vezet lpcskig. Egy hrom szintre tagolt, kr alak terembe rnk. Irny a kzps emelet! Menjnk t a tloldalra, majd elre, amg a csigalpcsig nem rnk. A lpcs aljn egy rtl megkapjuk a tovbbjutshoz szksges trgyakat. Menjnk vissza a kr alak terem fels szintjre, s nyissuk ki az ajtt. Szaladjunk t a kvetkez ajtn s a nyiladkon, majd balra, ki a folyosra. Itt osonjunk tovbb, kioltva a fklykat, majd le a rmpn. A bal oldali kijraton menjnk ki, s ksszunk el a patknyemberek mellett. A kvetkez szobban fussunk egybl  jobbra, majd tovbb: a kvetkez ajtn balra, majd jobbra, mindvgig vigyzva a patknyemberekre. Elrkeztnk a fpap szobjba. Az egyik rt intzzk el Gas Arrow-val, majd ha kzel kerlnek egymshoz, a msik kettt is. Szedjk fel a papot, majd menjnk ki a szemkzti kijraton. Menjnk el a dokkig!  Dobjuk ki a tisztelendt a tutajra, majd hzzuk meg az emeltyt. Szedjk fel megint a testet, s vrjunk. Ha kzeleg a vzess, mindketten ugorjunk ki a csnakbl, s teljestettk is a kldetst!

 

 

INTO THE MAW OF CHAOS

 

Fussunk le a lpcsn, majd balra, s t a bal oldali ajtn. Fussunk el balra, s essnk le az als peremre. Menjnk el a nyiladkig, s ksszunk t rajta. Vigyzva, nehogy beleessnk a lvba, menjnk el a kk kristlyig. Szedjk ssze a Water Arrow-kat, de vigyzzunk, nehogy megrintsk a kristlyt. Haladjunk tovbb, tl a jeges rszen. A kvetkez jeges rsznl ppen hogy csak rintsk meg a talajt, majd lpjnk htra. A kristlyok lezuhantak, mehetnk tovbb jobbra. ljk meg a tzelementlt, majd menjnk t a hdon. Itt msszunk jobbra be a barlangba, majd balra le a rmpn. A vidm sznkjelenet utn forduljunk jobbra. Menjnk a vzessig, s ugorjunk bele. sszunk elre, amg tudunk, s minden lehetsges helyen vegynk levegt. Haladjunk jobbra, de vigyzzunk, nehogy elsodorjon az r. A kvetkez kanyarulatnl balra, majd hagyjuk, hogy arra vigyen az ramlat, amerre akar. Igyekezznk gy leesni a vzessnl, hogy a platformra rkezznk. Msszunk ki a partra, kerljk meg a ft, s keressk meg a bejratot a trzsbe. Menjnk fel a bels kis kiszgellseken, ha valahol nem jutnnk tovbb, hasznljuk a Rope Arrow-t. a fa tetejn msszunk be a nyiladkon. Fussunk t a kvetkez szobn s a barlangokon, vigyzva, nehogy beleessnk a lvba. Rohanjunk tovbb, majd msszunk fel az indkon, s ugorjunk t a falon. Megrkeztnk Constantine-hoz. ppen tokflket mormol a csillag cscsain ll pedesztlokra, ha a kvetkezhz indultban ppen htat fordt neknk, cserljk ki a htszg csillag kzepn ll Szemet a zsebnkben hurcolt hamis gymnttal. vatosan ksszunk vissza, s vrjuk meg, amg az ltalunk hamis alapokra helyezett varzslat vgn a gymnt vget vet a botcsinlta varzsl evilgi plyafutsnak.

 

THE END

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Mjus
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!