hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : The Elder Scrolls III: Bloodmoon

The Elder Scrolls III: Bloodmoon

ismeretlen  2006.07.12. 22:20

The Elder Scrolls III: Bloodmoon Vgigjtszs

The Elder Scrolls III: Bloodmoon

Vgigjtszs

 

            Pr fontos tudnival, gy az elejn: a vgigjtszst elszr az East Empire Company kldetseivel kezdem, ezek utn az Imperial Legion kldetsei kvetkeznek s vgl a fszl misszii. Lvn, hogy egynhny kldets ktflekppen is megoldhat (vlaszthatunk a J s a Rossz oldal kldetsei kztt), gy rtelemszeren mindkettt ismertetem. Egybknt ersen ajnlott az sszes megoldsa, a J s a Rossz egyarnt! Termszetesen azokat is vlaszthatod, amik hozzd kzelebb llnak, m azzal lgy tisztban, hogy gy rengeteg nagyszer kldetstl esel el! s mg egy dolog! Kizrlag magas szint karakterrel fogj hozz a kldetsekhez, mert bizony lesznek itt kemny dolgok, amelyek kellen megizzasztjk mg a legtposabb hsdet is!           Az j szigetett Vvardenfell-tl szaknyugatra tallod, megkzeltst pedig ktflekppen teheted meg: egyszeren tszol oda, vagy fogsz egy hajt Khuulban. A lnyeg az, hogy odajuss! Az els telepls, ami fogad Fort Frostmoth (abban az esetben, ha az utbbit vlasztottad). Ezen a helyen llomsoznak a kihelyezett birodalmi helyrsg tagjai, akik els tallkozskor nem tl beszdesek, mindig egyvalaki nevt emlegetik, bizonyos Falx Carius kapitnyt, akit a General Quartersben, a Carius Chambersben tallod! az itteni kirendeltsg vezetje ( tle kapod az Imperial Legion kldtetseit, lsd lentebb). Beszlgess el vele Fort Frostmothrl, majd megemlt egy msik jelents NPC-t, Carnius Magiust (nem sszetvesztend Carius kapitnnyal!), aki az East Empire Company kldetseit adja. A fszl esemnyeibe gy kapcsoldhatsz be, hogy teljested Falx Carius missziit, amelyek egy id utn thajlanak a f trtnetbe.

 

 

Az East Empire Company kldetsei

 

Miutn csatlakoztl Carnius Magiusnl az Imperial Cult Shrineban az East Empire Companyhez, rgtn egy feladattal bz meg.

 

A kolnia ptse

A szervezet, melyhez csatlakoztl, terjeszkedni szeretne a szigeten. Egy bizonyos Raven Rock-nl, bnyszkolnit akarnak ltrehozni. Feladatod meglehetsen egyszer: el kell ksrned egy nagyobb munks trsasgot az emltett helyre. A csapat vezetje, egy Gidar Verothan nev tag, akit az erd kiktjben kell megkeresned. Rvid szvlts utn mr indulhattok is. Az egyetlen akadly csupn a vadllatok jelentik, de ezeket akr el is kerlhetitek. A Raven Rocknl tallkozol egy Falco Galenus nev nemessel, aki majd tovbbi kldiket is ad majd. Egybknt pedig pont Carnius ellentte, teht egy igazi jfi, mellesleg nem nagyon szimpatizl a Carniusszal. gy rthet is, hogy nem nagyon akarja sajt maga megkeresni azt a juttatst, amit a Carniusnak kell adnia. Feladatod mg most sem lesz megerltet: szerezned kell ngy Raw Ebonyt, amit majd az illetnek el kell vinned! Falco ad is egy mintt, amirl knny lesz felismerned. A sziget bvelkedik bennk, de a Raven Rock-tl szakra kutatva rgtn meg is tallod a kvnt mennyisget. Ha mr a zskodban lapul, irny vissza Carniushoz. A fick termszetesen elfogadja ket, meg is jutalmaz rte nmi arannyal, de ami a legfontosabb egy hasznos igazolvnnyal. A frfi tovbb elmondja, hogy hrom nap mlva gyere vissza az jabb megbzsodrt. A hrom nap szabadsg tkletesen elg arra, hogy egy hosszabb felfedeztra indulj Soltsheimen!

 

Felmerl problmk

A kldets egyszernek indul: Carnius mindssze azt szeretn tudni, hogy minden rendben zajlik-e az ptkezs krl! rtelemszeren tged kld erre a nevetsgesen egyszer rutinfeladatra. Azonban mr sejthet, hogy itt valami nincsen rendjn! Persze amint odarsz a Raven Rockhoz ltod, hogy az ptkezsi munklatok rendben zajlottak, tbb pletet mr fel is hztak, kztk magt, a bnya plett is. Azt azonban mr az elejn is sejteni lehetett, hogy ennek a helyiek nem nagyon fognak rlni. Falco-tl meg is tudhatjuk, hogy mi itt a bibi: egy helyi fick, bizonyos Hroldar eltklte magban, hogy senkit nem enged be a bnyba, csakis a holtestn keresztl! Ennl - gondolhatod te - mi sem egyszerbb, mint levgni az akadkoskod pojct, de ennek a helyiek nem nagyon rlnnek, gy Falco megkr, hogy beszlj Hroldar, a Klnc fejvel s beszld r szp szval, hogy lljon el az idegest elveitl! Ne csodlkozz, hogy Hroldar ebbe nem fog belemenni s elkld tged a bsba! Fordulj ekkor ismt Falcohoz, aki mg ugyan mindig tehetetlen, de vonakodva belemegy abba, hogy testi fenytssel :) intzd el a dolgot! Nem is akrhogyan: fegyvert s mgit ne is prblj meg Hroldar ellen hasznlni, mert ezt nem nznk j szemmel a helyiek, helyette vlaszd a pusztakezes harcot! Lm, ez megtette a hatst: Hroldar flt-farkt behzva iszkol el a bnya bejrattl. Falco megrl, hogy megsznt ez a problma is, jutalmul csinos kis summt nyom a kezedbe. Vidd el a jhreket Carniusnak is, aki mr jval visszafogottabban bnik a jutalmakkal, mindssze annyit mond, hogy keresd fel pr nap mlva.

 

Az elltmnyt szllt haj

A kolnia mr rgta vr egy nagyobb szlltmnyt a Raven Rockhoz. A fleg bnyszfelszerelsekkel megrakott hajnak mr meg kellett volna rkeznie. Carnius teht elkld a kolnihoz, hogy ltalad meggyzdjn arrl, hogy az elltmny megrkezett-e a rendeltetsnek helyre. Falco azonban nem sok j hrrel szolglhat! Elmondsa szerint a haj eddig mg nem rkezett meg s aggdik, hogy mr nem is fog soha! Azt javasolja, hogy krdezz krl a kolnin bell, hogy lttak-e valami szokatlant. A tbbsg azonban fejcsvlssal vlaszol krdseidre, egyedl Gamin Girith ad nmi felhasznlhat informcit, br az is elg zavaros mondanival. Gamin jjel fnyeket ltott villogni messze szaknyugat fell, a partnl! Taln arrl a hajrl jhetett, amit keresnek. Miutn elmondod az informcikat Falconak, s azt kvnja, hogy indulj tnak szaknyugatra s te magad keresd meg a hajt! A nyugati part mentn haladva szakra, nem jelenthet gondot rtallni! Amit viszont ott tallsz, tbb mint elgondolkodtat! A haj ugyanis hajtrst szenvedett a tengerparton, st mi tbb, klns humanoid lnyek - Draugrrok - tmadnak meg a helysznen! Mindentt pusztuls nyomai ltszanak, a dls nem kmlte az utasokat sem: rengeteg holttest hever a parton. Az egyetlen tll egy csinos hlgy, bizonyos Apronia Alfena, aki meglehetsen sokkoltak az esemnyek. Meg se forduljon a fejedben, hogy a helyzetet kihasznlva, egy vdtelen nt a vadon kzepn, esetleg megba… iz, na hagyjuk! Inkbb ksrd t a kolnihoz psgben, ha sikerl, nagyon hls lesz neked. Falco-t elkeserti az az eset, ami a hajval trtnt s kri, hogy vidd el a rossz hreket Carniusnak is. Az illet, miutn meghallgatta mondanddat, intzkedik egy jabb haj fell. Dolgai, ismt pr napot ignybe fognak venni, gy teht menj vissza Falco-hoz s vllald el a mellkkldetst, miszerint mentsd, ami menthet, teht gyalogolj vissza a hajroncshoz s hozz neki annyi csknyt, amennyit csak magaddal brsz vinni! Jelents jutalmat ad rtk (500 arany csknyonknt).

 

A vlaszt

Br ez nem kimondottan kldets, mgis olyan slyos dntst kell hoznod, amelynek ismertetse megrdemel egy bekezdst! Bizony elrkeztnk a jtk egyik jelents pillanathoz, mely szerint el kell dntened, ki mellett kvnod folytatni a kldetseket: Falco vagy Carnius mellett! Erre maga Falco hvja fel figyelmed: kri, hogy segtsd t a tovbbiakban, mert Carnius akadlyozza munkjban s a kolnia nvekedsben (javaslom, itt ments jtkllst, mert ha vgigjtszod a trtnetet az egyik szlon, akkor innen tudod megkezdeni majd a msikat)! Ha Carnius mellett dntesz, a kldetseit lentebb tallod! Dntsedet jl fontold meg s lgy vatos!

 

Kovcsmhely vagy bolt

Ez a feladat mg mindkt flnl - Falconl s Carniusnl is egyarnt - ugyan az, gy rtelemszeren nem rom mindegyikk neve al kln-kln. Mellesleg ennl egyszerbb feladat nemigen akad majd a jtkban, de az biztos, hogy sznesti azt. A kolnia elg nagy bizalmat fektet beld, gy megtiszteltetsknt r, hogy szeretnk kikrni tancsodat egy ltszlag egyszer gyben: az egyre jobban kipl kolniba mit ptsenek a mesterek - kovcsmhelyt, vagy boltot. Krdezd ki a munksokat, hogy szerintk melyik lenne az elnysebb a kolnia szmra! Egy kivtelvel, mindnyjan a boltot tartjk legjobbnak. Ha mg kikred az ltalad megmentett Apronia Alfena vlemnyt is, hasznos tancsokkal szolglhat az gyben. Ha sikerlt a dntsedet meghoznod, tjkoztasd rla Falco-t s Carnius-t is! Az eredmny szemmel lthat lesz nhny nap elteltvel.

 

Falco Galenus kldetsei

 

Extra fizetsg nlkl

Carnius nem ppen udvariasan adja tudtodra, hogy munkt ezentl a Raven Rocknl kapsz, amin ne is csodlkozz, hiszen eskt tettl Falconak, hogy ezentl t fogod segteni. Keresd ht fel! Falco elmondja neked, hogy az j elltmnyt szllt haj megrkezett Raven Rock kiktjbe. A haj kapitnya, Baro Egnatius azonban nem hajland a felszerelst kipakolni nhny extra fizetsg nlkl! Falconak termszetesen esze gban sincs fizetni neki semmit, ezrt tged kr meg, hogy beszlj a fejvel. A fickt megtallod a kiktben, de rendkvl faragatlan veled s kveteli a terjedelmes pnzt a szlltsrt s a kolnia cuccairt. Megemlti mg Elberoth nevt, aki Baro-nak j bartja s az elz hajval trtnt szerencstlensg alatt vesztette lett. Munkaadd, miutn megemlted neki ezt a bizonyos Elberoth-ot, azt javasolja, hogy krdezd meg Apronit Elberoth fell, mondvn ismerhette a tagot, mert a hajn egytt utaztak. A n rmmel segt neked s elmondja, hogy nla van ennek az Elberothnak a szablyja. Neki nincs r szksge, ezrt a fegyvert kszsgesen t is adja neked (egyszer, norml szablya)! Falcoval mg oszd meg a felfedezsedet, majd szembestsd a szablyt Baro-val, a kvetkezkppen: dobd magadra az inventory-ban s vedd el a F gombbal! gy llj oda Baro-hoz, aki megltva nhai bartja fegyvert, hajland lesz az egyttmkdsre! Falco pedig 1000 arannyal kszni meg neked, hogy megoldottad ezt a szitucit Baro-val!

 

A tolvaj nyakon cspse

Falco gyanakodik egy munksra, aki nagy valsznsggel Raw Ebonyt lop a kolnia bnyjbl. A gyans szemly egy Uryn Maren nev stt elf. Ha tovbb krdezel flle Falco-tl, tadja neked a fick hznak kulcst is. Uryn hza a kolnia terletn tallhat s a kulccsal knnyen bejuthatsz a zrt ajtajn. Feladatod az, hogy keress bizonytkot a hzban, amely tanusthatja, hogy Uryn bns. Bizonytknak pedig a legmegfelelbb annak az rcnek a megtallsa, amit az elf otthon rejteget. Falco szerint az rcek Uryn gya melletti bezrt ldban lapulnak. Amint kinyitod, lthatod, hogy a lda kong az ressgtl! Vidd el a rossz hrt Falconak, aki utols lehetsgknt jnak ltja, ha tetten red a fickt akcija kzben. Menj le a bnyba, s az els elgaznl jobbra meg is tallod Uryn-t! Fontos, hogy ne prblj meg vele beszlni, mert akkor buktad a kldetst (segthet mg egy adag lthatatlansg ltty)! Ehelyett inkbb vrd meg kell tvolsgbl, hogy "tnak induljon"! A biztonsgos tvolsgot tartsd tovbbra is s addig kvesd az elfet, mg a raktr helyisgbe nem r! Itt aztn vond krdre, amire mindent beismer, te pedig viheted a hreket Falconak, majd Carnius-nak. Carnius gondoskodik rla, hogy Uryn ne ssza meg bntettlenl, amit tett, de ez mr tged ne is rdekeljen. Helyette inkbb zsebeld be a fizetsged Falco-tl. Megrdemled!

 

Kocsmai verekeds

Ismt rd van szksge a kolninak. Seler Favelnim a helyi ivban meglehetsen ingerlkeny, gy rd hrul a feladat, hogy lecsillaptsd! Az iv bejratnl azonban Seler felesgbe botlasz, aki knyrg neked, hogy ne bntsd a frjt, aki mr reg s nem ura tetteinek. Amint belpsz az pletbe, ne csodlkozz, hogy az elf rd tmad. Pr jl irnyzott klcsaps utn felhagy a csetepatval, gy mr nem okozhat gondot meggyzni, hogy menjen haza s nyugodjon meg. Az asszony, Dralora hls lesz, amirt nem bntottad a frjt (annyira).

 

A Stalhrim

Falco tjkoztat tged arrl, hogy klns jgdarabot talltak a bnyszok ss kzben a kolnia bnyjban. Fnkd minden informcit szeretne tudni errl a szokatlan trgyrl, gy elkld tged egy helyi Nordhoz, bizonyos Graringhoz, aki feltehetleg tud egy pr dolgot a jgrl. A fick s trsai hza szakon tallhat, a Harstrad s az Islid folyk tallkozsnl. Amint elred a helyet, lthatod, hogy nekik is vannak nehzsgeik: pp egy csata vgre rkeztl. A Nord bartsgosan fogad s elmondja, hogy a jeget Stalhrim-nak hvjk s nagyon rtkes. Tovbb ez a helyiek temetkezsnek szent jege, ami nagyon kemny s ellenll, ezrt a lebontshoz specilis szerszmra van szksg. A trgyat Ancient Nordic Pick Axe-nek hvjk, amit Graring t is ad neked. Induls teht vissza a raven rock-i bnyba, ahonnan gy mr knnyen sikerl lebontani belle egy darabot. A jeget mg vidd el Graringhoz, aki elmondja, hogy trsai nagyon hasznos fegyvereket s pnclokat ksztenek a Stalhrim-bl. Ezentl, ha szert teszel kalandod folyamn az emltett szent jgre, csak trj vissza ide, mert az ebbl kszlt trgyak hasznos bnuszokkal rendelkeznek, mellesleg nagyon jl is nznek ki.

 

Versenyfuts az idvel

Falco jelentst kell elvinned Carniusnak ebben a kldetsben, a dolog pikantrija az, hogy csupn t rd van a feladatra. Ez elvileg bven elg is lenne, de lesz mg itt fennakads! Javaslom, menj gyalog Fort Frostmoth-ba, mert gy sokkal gyorsabban odarsz, mint ha hajval vgtl volna neki az tnak! Amint elred Carnius dolgozszobjt, ne lepdj meg, hogy nem tallod ott a fickt, csak az egyik helyettest. A frfi elmondja, hogy Carnius szemlt tart Soltsheim nyugati rszn, a hajroncsnl! Ne vesztegesd tovbb az idt, hanem gyorsan szedd a lbad a roncsig. A fickt csakugyan ott tallod ksretvel egyetemben, gy teht t is tudod adni a jelentst, mg az t ra lejrta eltt!

 

A ngy Spriggan

A Raven Rock jabb nehzsgekkel nz szembe! Ezttal ngy Spriggan keserti meg a kolnia lett! Ezek a lnyek a fkhoz hasonltanak, mi tbb, hrom letk van, gy legyzsk igazn kemny menet lesz! Falco szerint ki kell krni a dologban Undel Lloran vlemnyt is, de addig nem trgyal velnk, mg az a ngy lny halott nem lesz! Kszljnk fel alaposan a harcra, majd verjk le ket (ha nem mondtam volna, a kolnia keleti szln megtallod mindegyikket)! Ha kifekdtek, irny az iv, de nem azrt, hogy igyunk a harc fradalmaira, hanem azrt, hogy Undel Lloran-nal beszlj! Az elf szerint ezzel mg nincs semmi elintzve, mert meg kell elzni a jvbeli Spriggan-tmadsokat! De ez csak egy ton rhet el: a gykerkben! Meg kell ht tallnod annak a fnak a gykert, amely letet ad a lnyeknek! Ne ijedj meg, nem lesz olyan nehz feladat, ha az eszedet hasznlod! A fk gykere a fld alatt van s csak gy keresheted meg azt az egyet, amelyikre szksgnk van, ha te is a fld al merszkedsz! Erre pedig a legjobb t a helyi bnya! Krdezd ht ki az als szinten dolgoz bnyszokat az gy fell! Az egyikk r is tallt a keresett fa gykerre! Menj vissza az ivba, ahol Undel rmmel hallja, hogy sikerlt meglelned s kri, hogy ksrd el t oda! Vissza a bnyba, ezttal elf-dszksretben (a fa gykere, az egyik oldaljratban lesz – Abadoned Mine Shaft)! Undel szemrevtelezi a helyzetet: a gykr belelg egy kisebb tba, gy sikerlhet olyan mdon elpuszttani a ft, hogy azt megmrgezik! Azonban Undelnek szksge van a mreg elksztshez specilis virgszirmokra! A kvnt nvny, amit termszetesen neked kell megszerezned, a Bittergreen Petals s ami sajnos csak Soltsheim-men kvl n! A nvnyre rtallni kicsit kompliklt feladat, de megoldhat! Elszr is menj vissza Vvardenfell-be a fort frostmoth-i kiktn keresztl! n szemly szerint elutaztam Balmorba, a helyi templomba, ahol meg lehet vsrolni a kvnt mennyisget (5)! A visszat hosszsga ne kesertsen el, annl is inkbb, mert mr csak el kell vinned a szirmokat Undelnek, aki majd elvgzi a dolog htralv rszt!

 

Toborzs

A kolnin bell kell olyan szemlyt keresned, akik szvesen lenne a Raven Rock re. Ez egy felelssgteljes hivats, erre alkalmas lenne Afer Flaccus, akit a brban tallsz. nem zrkzik el a megbzs ell s vllalja a feladatot. Jelentsd Falconak, hogy megtalltad a megfelel szemlyt. Az r kikpzse eltart pr napig, ezrt csak utna keresd fel megbzd a kvetkez kldetsrt!

 

Tbb mint testr

Falco veszlyben van! Szerinte lehetsges, hogy meg akarjk lni, ezrt azt kri, maradj mellette s vdd meg a tmaditl! A gyilkossgi ksrletre nem kell sokat vrni, hamarosan megjelennek a brgyilkosok! Akadlyozd meg ket, gy, hogy Falconak egy haja szla se grbljn meg! Vigyzz, hogy a megbzdat egy pillanatra se hagyd magra a tmads sorn, mert knnyen fbe haraphat s akkor – mondanom sem kell – buktad a misszit! Ha az sszes haramia elesett, jutalmad - tbbek kztt – egy Ice Shield.

 

Futrszolglat

Falco megkr, hogy menj el Fort Frostmothba s hozz el pr ezst hosszkardot Constans Atriustl, Carnius helyettestl. A tagot az Imperium Cult Shrineban tallod, Carnius irodja eltt. Egyszer kldets, nincs benne semmi nehzsg. De…

 

A Skaallok tmadsa

amint visszarkezel a Raven Rockhoz, Falco zaklatottan kzli, hogy a Skaal nord trzs tagjai behatoltak a kolnia terletre s elfoglaltk a bnyt! Azt gondolni lehetett, hogy a helyiek nem fognak rlni a bnyszfalu felptsnek, de arra senki sem szmtott, hogy ideig fajulnak a dolgok! Tiszttsd meg a bnyt a tmad Skaalloktl, gy segtve a bennrekedt bnyszokon. Ha vgeztl, kutasd t a holttesteket. Meglep paprlapot tallsz az egyik nordnl. A Tarreted Note szerint, a Skaallok felbujtja valsznleg Carnius Magius lehet! Induls a Fort Frostmothba, hogy szembestsd a levelet az egykori megbzddal s ne csodlkozz, hogy neked tmad! Ha jobbltre szenderlt, ne hagyd nla az rtkes Stalhrim buzognyt! A gazember hallnak Falco nagyon megrl s tged ellptet. Ezzel a Raven Rock vllrl nagy terhet vettl le.

 

A Factor hza

Immron te vagy az East Empire Company factorja, gy jutalombl felhznak neked egy kisebb krit a Raven Rockon bell. Menj s keresd meg a munksok kztt Aldam Berendust, aki az ptkezst fogja vezetni. Vlaszd ki, hogy hova szeretnd, hogy ptsk a hzat s errl tjkoztasd Aldamot! Nhny nap mlva ott fog llni a sajt krid! Ezzel az East Empire Company kldetseit sikerrel teljestetted!

 

Carnius Magius kldetsei

 

Teht bszen nemet mondtl Falco ajnlatra, miszerint nem fogod t segteni. Ajnld ht fel Carniusnak, hogy ezentl csakis az megbzsait vllalod!

 

Az j haj

j szlltmny rkezett a Raven Rock kiktjbe, csak az j kapitny, Baro Egnatius nem hajland kipakolni az rt, bizonyos extra fizetsg nlkl. Keresd meg Apronit, akit anno megmentettl s beszlgess el vele Baro nhai bartjrl Elberothrl. A hlgy ad egy szabjt, amit, ha a kezedben fogva megmutatsz Baronak, meghatdik s hajland kipakolni a szlltmnyt!

 

Bnrszessg

Carnius megbzsra Uryn Maren, a kolnia egyik bnysza Raw Ebonyt lop a bnybl. Falco gyanakodik, ezrt neked kell eltntetned a bizonytkokat, az ellopott Ebonyt Uryn hzbl. Carnius ad egy kulcsot, amivel ki tudod nyitni. Uryn gya melletti ldban tallod az lopott holmit, amit el kell tenned, majd keresd fel a tolvaj munkst a bnyban. Uryn megkszni, amit tettl s megkr mg valamire: el kell terelned az r figyelmt, amg jabb Raw Ebonyt csen el a kvetkez oldaljratbl. Az rt (Aldam Berendust) legknnyebb leitatni. Beszlgess el vele, majd ad t azt az veg szeszt, amit az elbb Uryn adott neked. Vrd meg, amg Uryn akciba lp, majd vidd el a j hreket Carniusnak.

 

Csihi-puhi

Seler Favelnim rszegen randalrozik a kolnia ivjban. Neked kell t lecsillaptanod! A iv eltt a fick felesgbe botlasz, aki megkr, hogy ne bntsd a frjt. Ha akarod, teljestsd az asszony krst, gy pr klcsaps utn beszld le Selert a rendbontsrl, de akr meg is lheted! Carniusnak brmelyik megolds megfelel.

 

Graring meglse

A kolnia bnyjban Stalhrimot talltak a bnyszok. Ez egyfajta szent jg, melyet a nordok a halottaik temetsnl hasznlnak. Ezt csak specilis szerszmmal lehet lebontani, az Ancient Nordic Axe-szel. Ezt a fejszt kell megszerezned Graringtl, a nordtl. A barbr az Isild s a Harstrad folyk tallkozsnl lakik. Veled nem ll szba, de te nem azrt jttl, hogy beszlgess. ld meg a fickt s a trsait, majd vedd fel a fejszt (tallsz nla egy Stalhrim buzognyt is, rdemes magaddal vinned), majd jelentsd az esemnyeket a megbzdnak. Aztn Carnius azt kri, menj a raven rock-i bnyba s ott a szerszmmal, bontsd le a Stalhrimot. Ezt kell elhoznod neki.

 

A kldnc csapdba csalsa

Falco egy futrral jelentst kld Carniusnak a Raven Rocktl, de megbzdnak nem rdeke, hogy a jelents megrkezzen hozz. A kldnc meglse lesz a feladatod, de az egszet gy kell elrendezned, mintha baleset ldozata lett volna. Emlkszel mg Hroldarra, akit annak idejn helyben hagytl a bnya bejrata eltt? Most lesz a segtsgedre a terv megvalstsban! Keresd fel az erd udvarn, majd kvesd szaknyugatra a Fort-tl. Jegyezd meg a helyet, ahol meglltatok, mert a kldnc ide kell csalnod, aki Raven Rock keleti rszn tallsz meg. Tirvel Balen mit sem sejtve veled tart. Ksrd le Hroldarhoz, akinek a farkasai majd elvgzik a piszkos munkt. A futr halla utn a biztonsg kedvrt ld meg a barbrt is, mert tudod milyenek ezek a nordok – mindent kifecsegnnek… Nem szp hzs, tudom, de a munkaadd kedvben kell jrnod.

 

Gykrkezels

Ngy spriggan meglse a feladat, melyek a Raven Rock krl llkodnak. Elvileg eltte beszlned kellene Undel Llorannal, de az elf addig nem hajland egyttmkdsre, amg a lnyek halottak nem lesznek. A kolnia keleti rszn megtallod mindet, ne kmld ket! Undel most mr hajland beszlni s szerinte a jvben a hasonl jelleg bajokat meg kne elzni! Meg kell keresned annak a fnak a gykert, amely letet ad ezeknek a lnyeknek. A legjobb t a helyi bnya, ahol az Abadoned Mine Shaftban r is lelsz. Ksrd el Undelt a helysznre, aki meg is mondja, hogy lehet a ft megmrgezni: szerezned kell t Bittergreen Petalst! Irny teht Vvardenfell, mert csak itt brod beszerezni (pl.: Balmora, Temple). Ha megvan, add t ket Undelnek s ksz is a kldets!

 

Keresd az rt!

A kolnia szmra kell toboroznod egy rt! A megfelel ember a brban lesz, bizonyos Afer Flaccus, aki rmmel vllalja a megbzst! Tudasd ez Carniusszal is!

 

Falco halla

Bizony, ez egy kemny brgyilkos kldets – gonosz karaktereknek idelis! A clpont Falco, de az akcit rszletes terv elzi meg. Elszr is menj fel a Raven Rock nyugati rszn lv rtoronyba, ahol vedd az jat, a mrgezett nylvesszt s a Lvszet kpessgedet megnvel varzstekercset! Tkletesen r tudsz ltni Falcora! Vrd meg amg trsad, Baslod el nem indtja tmadst Falco testre ellen, aztn te jssz! Sssd el a varzslatot, majd a mrgezett nyllal ld meg a clpontot! Vigyzz, csupn egyetlen lvsre lesz idd! Ha Falconak annyi, vidd el j hreket Carniusnak!

 

Utols megbzs

Carnius egy csapat nordot brelt fel, hogy mszroljk le Raven Rock dolgozit! Elszr azonban el kell ltni ket fegyverrel s pncllal, ez a feladat rd hrul! Carnius irodjbl kilpve kt csomagot tallsz a fal mellett, ezekben van az elltmny. Vidd el a felszerelst a barbrokhoz, akiket a sziget dlkeleti sarkban tallod meg a part mentn. Vezetjk Toralf, aki megkr, hogy ad t az embereinek a csomagot. Amikor mindenki felszerelkezett, legnagyobb meglepetsedre rd tmadnak! Vdd meg magad, majd trj vissza Carniushoz, aki mr nem is prblja leplezni, hogy flre akart lltani! Vgezz az rul megbzddal, majd a csata vgeztvel, beszlj a nhai Carnius helyettesvel, Constans Atriusszal, aki kzli, mostantl te vagy a Factor! Ez a legnagyobb rang, amit itt el tudsz rni. A cmmel egytt jr egy sajt kria a Raven Rock terletn! Intzkedj ht a helysznen, a sajt hzad felptsrl…

 

 

A solstheim-i Imperial Legion kldetsei

 

Az Imperial Legion kldetseit Falx Carius kapitnytl kapod a Fort Frostmothban! Eltte, termszetesen csatlakoznod kell a szervezethez.

 

Alacsony morl

Carius kapitnyt elszomortja az a helyzet, ami itt trtnik, Fort Frostmothban! Ugyanis a legtbb katona lmatlan s a szoksosnl ingerlkenyebb. Olyan rzse van, mintha valaki terjeszten a bajt az emberek kztt. Megkr, hogy beszlj a katonk fejvel arrl, hogy mi a baj oka. Az rk elsre vonakodnak beszlni, de rjsz, hogy ha adsz nekik egy veg italt, megered a nyelvk. Ez ppen elg baj, hiszen mindenfle alkohol fogyasztsa tiltott az erdn bell. Tgy jelentst a kapitnynl! Szerinte csak s Antonius Nuncius felelhet az emberek elltsrt. Mivel Carius mr rgen meglltotta az alkohol szlltst a szigetre, ezrt ki kell dertened, hogy ki ad szeszt a katonnknak. Beszlj jra az emberekkel, akik kzl az egyik elmondja, hogy Antoniustl kaptk az „ltet nedt”. Keresd ht fel a nevezett szemlyt az Imperial Shrineban, aki persze tagadja a vdakat, de ha megkeresed a fick irodjt az Armoryban, cseppet sem meglepdve tapasztalhatod, hogy az tele van itallal. Antonius erre bevall mindent s ne hasson meg tged a magyarzkodsa, hanem vidd el a felfedezsedet a kapitnynak. Jutalmad nem marad el.

 

A csempszek

A kvetkez problmt a csempszek okozzk az erdben. Carius szrevette, hogy a fegyverek llomnya vszesen alacsony, gy valakit, vagy valakiket csempszssel vdol a szigeten. Megkr tged, hogy beszlj Saenus Lusiusszal s Gaea Artorival, hogy segtsenek kifrkszni a gazembereket. Lusiust a General Quartersben tallod, Artorit pedig a General Quarters, Upper Levelben. Azonban hiba keresed Artorit, nem fogod megtallni, helyette ltogasd meg Lusiust. Az ifj s tehetsges katona felajnlja, hogy segt veled egytt megtallni a csempszeket, gy ne hagyd ott a segtksz munkaert! Keresstek meg egytt Zeno Faustust az Armoryban, aki mr konkrt informcival tud szolglni a bzzk rejtekhelyrl: a Gandrung Cavernsban lesznek, az erdtl szakkeletre (kis bl partjn). A barlang a nordok egyik temetkezhelye, ahol a rengeteg hasznos Nordic cucc mellett mg Stalhrimet is tallsz! Ha az sszes csempsztl megtiszttottad a helyet, irny vissza Cariushoz. Visszarkezsetekkor ltod, hogy tvolltetekben az erdt megostromoltk, mindentt a dls nyomait ltod, mi tbb a tmad farkas-kreatrk (!) elraboltk Cariust…

 

Itt a trtnet thajlik a fszl esemnyeibe.

 

 

 

A fszl kldetsei

 

A kapitny nyomban

A tehetetlen katonk az idkzben elkerlt Artorihoz irnytanak, az Upper Levelbe. A hlgy azt lltja, hogy a nordoknl kell keresni a kapitnyt, Solstheim szaki rgijban. Ezek a nordok tisztelik az llatokat, fleg a farkasokat s szerinte k felelsek Carius eltnsrt, de biztosra nem lltja. Artoria ad egy koponyt (Skull of a Skaal Warrior), amit egy nord srban tallt, amit el kell vinned a Skallok falujba, gy azok bizalmukba fogadnak. A Skaal Village-t nem nehz megtallni, ha az K-i rgiban kutakodsz. Neked a trzsfnkkel (Tharsten Heart-Fang) kell beszlned, t a The Great Hallban tallod. egyltaln nem tudott az erd elleni tmadsrl, de elmondsaid alapjn valsznsti, hogy farkasemberek tettk! /Ht igen! A trtnet kezd bedurvulni!/ Heart-Fang egyltaln nem rl, hogy a Birodalom betette a lbt a szigetre, de soha nem tmadn meg a kirendeltsget. Adomnyodnak viszont rl, m szomoran kzli, hogy egyre cskken a Skaalok mgikus ereje. Szerinte a Birodalom felbortotta a sziget „Egysgt”, gy az egyensly felbomlott az sszes l dolog kztt. Elmondja, hogy neked kell jvtenni a Birodalom botlsait! A trzsfnk azt akarja, hogy hajtsd vgre a Ritual of The Gift szertartst, amivel a Skaalok erejt vissza tudod lltani, ezrt elkld a trzs smnjhoz Korst Wind-Eyehez, a Shaman’s Hutba!

 

Az llandsg Kvei

Wind-Eye szerint hat Standing Stones tallhat Solstheimen, amelyekkel vghezvihet ez a szertarts. Neked teht mind a hatot meg kell tallnod s aktivlnod. Segtsgl ad egy tekercset, ami megmutatja, hogy hol tallod a kveket s egy knyvet a Skaalok hiedelmeirl. A kvek hatalmas, szoborszer monstrumok, melyek elszrva tallod a szigeten. A faluhoz a legkzelebbi a Wind Stone, ezt az Islid s a Harstrad folyk tallkozsnl fedezheted fel. A kre az van felvsve, hogy a Glenschul’s Tombbl meg kell szerezned a Winds-et, azaz a szeleket. A kripta a sziget keleti rszn van, a Felsaad Coast Regionban. A srboltban Stalhrimot is bnyszhatsz, nehogy otthagyd! A szeleket a Greedy Man’s bagben tallod, ha megvan, trj vissza a Wind Stonehoz s aktivld azt. A kvetkez a Beast Stone (Lake Fjaldingtl szakkeletre). Rajta azt olvashatod, hogy dlre tartva meg kell keresned a Good Beastet (magyarul: J Vadllatot). Ez egy jegesmedvt takar, amit – ha tartod a kvnt tirnyt – meg is tallhatsz Thirsktl dlre. Csakhogy az llatot a Riecklingek (tudjtok, azok a trpeszer lnyek, akik nha varacskos disznn szoktak lovagolni J) tmadtk meg, gy meg kell vdened. A medve sajnos megsebeslt ezrt rajtad ll, hogy meggygytsd: szedd ki a nylvesszt belle. Mr csak az van htra, hogy elksrd a Beast Stoneig s aktivlni a kvet. Tekintve, hogy az llat lass s mindenbe elakad – nem is lesz olyan knny. A harmadik a Tree Stone, amit a sziget kzepn, az Isinfier Plains terletn tallsz. Itt a Strange Seeds-t, azaz a Klns Magot kell megkeresned. Ezt egy Riekling rzi, keletre a ktl. A lnyt egy csom Spriggan veszi krl, gy e csata nehzsge biztosan emlkezetes marad. Vedd fel a magot a Rieklingtl, majd vidd vissza a khz. A krnyken nzz szt, hogy hol brnd elltetni a magot! Ahol program felajnlja, ott lesz a megfelel hely. Most mr nincs akadlya a Tree Stone-t mkdsbe hozni. A Sun Stone kvetkezik Solstheim dlkeleti rszn. A feladat: megvilgtani a Hall of Panumbra barlangjt! Ha pontosan tartod a nyugati irnyt nem lesz nehz megtallni. Odabent meg kell lnd a Lightkeeper Grahlt, majd a szemvel felolvasztani egy masszv jgfalat a barlang legmlyn. Ha minden jl csinltl a falakon lv fklyk fellobbannak, gy mr aktivlni tudod a Sun Stone-t! Mr csak kt k van htra! Raven Rocktl szaknyugatra tallod az Earth Stone-t, ami a Cave of Hidden Musicba irnyt minket, ahol meg kell tanulnunk a „Fld Dalt”. A barlangot szakkeletre tallod a ktl. Odabent keresd meg a Chamber of Songot. Itt kell – helyes sorrendben - megszlaltatnunk az res cseppkveket, melyek eljtsszk a Fld Dalt. Ez a dal, szerintem, a nagypapa bableves utni rottyantsaira emlkeztet… A dalt hallhatod, mita belptl a szentlybe. A sorrend a kvetkez: kzps, jobb, bal, jobb. Ez volt az els dallam, a msodik: bal, jobb, kzps s vgl, a bal. Ha sikerrel jrtl, sipirc vissza az Earth Stonehoz! Az utols, a Water Stone. Az utastsai alapjn meg kell keresni a Swimmert, amely majd megmutatja, hogy hol tallod a Water’s of Life-ot. A Swimmer, egy fkaszer lny, akit egy apr szigeten tallsz a Stone-tl szaknyugatra. Ha megtalltad, kvesd, de vigyzz, mert t kzben megtmadhatjk a tengerben! A lny elvezet egy vzalatti barlanghoz, a Stahlman’s Gorgehoz (jl jhet egy Vzben Lgzs varzsital). Itt tallod a Water’s of Life-fal teli veget, amit vissza kell vinned a Water Stonehoz, ezzel aktivlva azt! Teljesteted ht a Ritual of The Gift-et, most mr csak a visszat van htra, a Skaalok trzsfnkhez.

 

A Blcsessg Tesztje

Heart-Fang elgedett a teljestmnynkkel s most a Blcsessg Tesztjt bzza rnk. Rigmor Halfhand tolvajlssal vdolja Engar Ice-Mane-t. A tolvajls slyos bn a Skaalok kztt, ami halllal, de ami ennl is rosszabb, szmkivetettsggel bntetend. Teht, ha a bn beigazoldik, Ice-Mane vlaszthat: hall vagy kizets. A trzsfnk megkr tged, hogy vizsgld ki az esetet s szerezz bizonytkot. Krdezd meg a falu lakit Ice-Mane fell, de szerintk az illet j harcos s nem tolvaj, br nmelyikk ktkedik. A smn szerint Ice-Mane becsletes s szerinte az lehetetlen, hogy lop msoktl, azt ajnlja, beszlj a fick felesgvel, Risivel. A n szerint, Halfhand fltkeny lett a frjre s ezrt akarja t megszgyenteni. Nincs ms htra, mint Rigmor Halfhand felkeresse. A skaal nem akar vltoztatni llspontjn, gy csak gy tudod Ice-Mane tisztra mosni, ha lecsapod Halfhandot! A trzsfnk szerint ez nem a legjobb t, de legyen ez az baja. A prbt gy is teljestetted.

 

Az Er Prbja

A trzsfnk megkr, hogy menj a Lake Fjaldinghez s beszlj az ott tartzkod Wind-Eye-jel, aki rd fog bzni egy feladatot. A kijellt helyen meg is tallod a smnt, aki rdbzza az Er Prbjnak teljestst. A jg kzepn egy hatalmas tzet ltsz, amely alatt meg kell keresned egy vz alatti barlangot s ott meg kell lnd egy Draugr Lordot, bizonyos Aesliipet. A barlang a Caves of  Fjalding, ahol meg is tallod Aesliipet, de ahelyett, hogy az rd tmadna, megkr, hogy tiszttsd meg vele a lenti barlangot a Frost Daedrktl. Ha akarod, elvllalhatod s gy tid a lny mgikus gyrje, st, mg magtl fbe is harap. A Draugr Lord hallhrvel menj vissza a smnhoz, aki a Skaal faluba irnyt tged.

 

A Farkas-kr

Alig tudsz pr szt vltani Heart-Fanggal, amikor odakintrl borzalmas farkasvltseket hallasz. Kirve a szemed el trul, hogy bizony a farkasemberek megtmadtk a Skaal falut. Segts a nord harcosoknak leverni az tkozott alakvltkat. Ez kemny kzdelem lesz, de mg korn sincs vge! Idkzben a tmadk behatoltak a trzsfnk hzba, a Greathallba is. A csata vgeztvel az tapasztalod, hogy immr a msodik munkaadd, Heart-Fang is szrn-szln felszvdott, ahogy az Cariusszal is trtnt anno. Radsknt az idkzben visszarkez smn kzli, hogy a harc sorn az egyik bestitl elkaptad a likantrpit, gy te is farkasemberr fogsz vlni, hacsak nem teszel ellene valamit. A dnts a tid: vagy vllalod, hogy minden jjel t fogsz vltozni, vagy kigygytod magad egy Cure Disease varzslattal. Persze az elbbinek is megvannak az elnyei: iszony gyorsak s ersek lesznk, mg farkasember-kldetseket is vllalhatunk (lersukat lsd lentebb!), de cserbe meg kell valakit lnnk jjelente. Fontos, hogy tudd, hogy ezt az letformt titokban kell tartanod mindenki eltt, klnben elg knyelmetlen helyzetekben lehet rszed! A gygyulsra hrom napod van, ha addig nem teszel ellene semmit, rkre vrfarkas maradsz! Ameddig ki nem krlod magad, addig a Skaalokkal nem tudsz beszlni.

 

A j oldal kldetsei

 

Az Agyar s Karom totemje

Teht gy dntttl, hogy kigygytod magad a likantrpbl. Blcs gondolat! A neved ezen tl Blodskaal, gy vrszerinti bartja lettl a falunak s hasznlhatod a nhai Rigmor Halfhand viskjt otthonodnak. Elbb azonban egy beavatsi ceremnin kell rszt venned, de ehhez el kell hoznod a Totem of Claw and Fangot, egy kzeli skaal srbl, a Tombs of Skaalara-bl. Ez dlkeletre van a falutl. Nem lesz knny menet, hisz a sr tele van farkasemberrel, de nmi rm az rmben, hogy tallsz kt Stalhrimot is! A totem egy lezrt ldban lesz.

 

A Ristaag

A beavatsi szertarts neve, a Ristaag. Wind-Eye megkr, hogy tallkozz Rolf Long-Toothtal, a Lake Fjalding nyugati partjn hajnalban. A fick majd elmagyarzza, hogy mit kell tenned a kvetkezkben. Long-Tooth egy vadszatra invitl, melyben el kell ejtenetek a Spirit Beart s a szvt el kell vinned Wind-Eyenek. Ha napfelkeltig nem lesz meg a medve, akkor rossz szerencse fog szllni a skaalokra. Veletek tart Long-Tooth kt segttrsa is, Sattir s Grerid. Haladjatok lassan a dli irnyba. Hirtelen farkasvltst hallotok kzvetlenl mellettetek, gy vizsgld meg a hang forrst! Hamarosan megtallod Sattir holtestt, ezt tudasd Long-Toothal. A vadsz szerint farkasemberek llkodnak a krnyken s azok vgeztek az ifj skaallal! Kisvrtatva megint ordtst hoz feltek a szl s ne lepdj meg, az jabb holttest lttn, az ldozat ezttal Grerid. Mr csak ketten maradtatok Long-Toothtal, de a Ristaagot mindenkppen be kell fejeznetek! Alig tettek pr lpst, amikor titeket is megtmadnak a farkasemberek. Verd le ket gyorsan, majd keresstek tovbb a medvt! Szerencsre hamarosan r is bukkantok, gy nem jelenthet gondot a meglse. A szvt vidd el a smnnak, ezzel teljestetted a Ristaagot!

 

Karstaag kastlya

A sziget szaknyugati rszben ll egy hatalmas jgkastly, amely otthona egy jgrisnak, Karstaagnak. Wind-Eye szerint kze lehet az risnak a rengeteg lemszrolt horkerhez, amiket nemrgen fedeztek fel. A kastly a riecklingek terletn ll, ezrt ellensgre szmthatsz bven. Mivel a kastly fbejrata zrva van, ms bejratot kell keresned. A behatols a kastlytl szakra, egy vz alatti bejraton lehetsges (Cavern of Karstaag). Odabent rgtn tallkozol egy bartsgos rieklinggel, Krish-sel, aki azt mondja, hogy nem tud semmit a lemszrolt horkerekrl, s tle tudod meg azt, hogy a Karstaag eltnt pr nappal ezeltt. Csatlakozik hozzd, amg meg nem tallja a kastlyban bartjt, Dulkot, egy msik Rieklinget. Azt tapasztalod, hogy a grahlok (trollszer lnyek) kiztk a rieklingeket s eltorlaszoltk a jratok nagy rszt, gy jelents kerlkkel tudjtok vgigjrni a kastlyt. A termekben rtkes pnclokat tallsz, vigyl magaddal annyit, amennyit csak brsz! A trnteremben megtalljtok Dulkot, aki szintn nem tud a halott fkkrl, azt azonban elmondja, hogy Karstaag azutn tnt el, amikor farkasemberek jelentek meg itt, tovbb azt, hogy a rieklingek nem ltk meg a horkereket. Itt az id, hogy tudasd a felfedezsedet Wind-Eye-jel. A smnt egyltaln nem lepi meg a dolog, de aggdik, hogy borzaszt idk kvetkeznek Soltsheimen. Ad egy mgikus stalhrim kardot, hogy az segtsen megvni a „kzelg vihartl”.

 

A Vadsz Jtka

Wind-Eye szerint kezd beteljeslni a Bloodmoon prfcia, mert az eljelek ezt egyre jobban altmasztjk: tz a jgen, horkerek halla s most a hold is vrvrsre vltozott. A smn szerint, mr csak a Hunter’s Game (Vadsz Jtka) maradt htra! A legenda szerint, a Vadsz kivlasztja a zskmnyt a „rangos Emberekbl”! Hogy ezt hol s hol teszi, az mg nyitott krds marad. A smn sajnos nem tud mit tenni a kvetkez napok ellen. Aztn a kvetkez pihensedkor farkasemberek ltogatnak meg, hogy elvigyenek a Jtk sznhelyre, a sziget Ny-i vgben tallhat Mortrag Glacier egy labirintusba. Miutn feleszmlsz Hircine, egy Daedra Lord eltt tallod magad, aki elmondsa alapjn sszegyjttte Solstheim bajnokait: Cariust az erdbl, Heart-Fangot a skaaloktl, a jgrist, Karstaagot, valamint tged, hogy megrendezze ezt a gonosz jtkot, ahol „csak egy maradhat”! Keress kiutat a labirintusbl, noha msok mr elbb jrnak, mint te. Rgtn az Outer Ringben Cariusba botlasz, aki megkr, hogy ksrd el ennek a labirintusrsznek a vgig. Vigyzz r nagyon, mert knnyen meghalhat a rengeteg rtok tmad farkasembertl. A tovbbjutshoz szksged lesz egy kulcsra, a Glowing Keyre, melyet az egyik fa

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Mjus
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!