hegepeti
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Ennyi az idő:
 
Stronghold Crusader
 
Végigjátszások
Végigjátszások : VÉGIGJÁTSZÁS Jedi Academy (Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy)

VÉGIGJÁTSZÁS Jedi Academy (Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy)

ismeretlen  2006.07.12. 22:00

VÉGIGJÁTSZÁS Jedi Academy (Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy)

A alábbiakban a Jedi Academy c. Starwars játék végigjátszását
olvashatjátok! (Ami alapjába véve egy lövöldözös+külső nézeti
kardvívós játék.) Amint láthatjátok majd, a játék kicsit szájbarágós lett,
de szerintem ez nem baj, mert legalább szó esek minden! részletről, és
garantáltan végig lehet vele játszani a játékot, egyébként meg a játék
ahogy én látom fiatalabbaknak készült...

DE, előbb pár tipp:
Jedi képességek:
Push(F1), Pull(F2), Speed(F3), Sense(F4)
AZ első kettő objektumok mozgatására, vagy Jedi jelek benyomására
való. A Speed, azaz a gyorsítás néha akadályok legyőzésére, pl.
présgép, vagy Sith lovagok ellen jó, mert ezzel nem nagyon tudják
kivédeni a vágásainkat!
A Sense nagyon fontos, megmutatja a tárgyakat, stb + a titkos Jedi
jeleket.
Egyéb "varázslatok":
Heal, Gyógyítás: A legjobb, legelsőnek válasszuk ki!
Grip, azaz Fojtás, gondolom mindenki emlékszik Lord Darth Vader
kedvenc, fojtogatós támadására. Na, itt talán ez a legjobb, mivel
magasabb szinten nem kell sokáig fojtogatni az ellenfelet, hanem ki is
törhetjük rögtön a nyakát! EZ úgy megy, hogy miután elkaptuk, le kell
szorítanunk a földre.
De, ezzel le is lehet hajigálni az ellenfeleket a mélybe, ami komolyabb
ellenfelek ellen nagyon nagy segítség. Amúgy, a Fojtást érdemes a
Mouse második gombjára tenni!
A legjobb "közönséges" fegyver talán a Golam nevű, Shotgunra
emlékeztető cucc. A két nehézfegyver egyike a Stouker nevű cucc, ami
egy kék színű iszonyatot lő ki, ami becsapódáskor robban. Olyasmi,
mint a Doomban a BFG 9000, vagy a Q2 fegyvere. A második nehézcucc
a Merr-Sonn nevű rakétavető.
Van egyébként olyan fegyver, aminek lövedékét a Jedik ill. a Sith-ek
nem tudnak visszaütni, ez pedig a tölcséres végű fegyver!
A játékban vannak láda-szerűségek. Ezek közül a zöld, és a sárga
érdemel említést, mivel az előbbi páncélunkat tölti, a másik meg a
kiválasztott fegyvert lőszerrel. (Erre, én csak másodszori végjátszás
alkalmával jöttem rá! :))

1. Utazás az Académiára.
Utunk az Akadémiára nem telik esemény nélkül. Először
megismerkedünk a hasonlóan kezdő, tipikus forrófejű Rosh-al (a video
miatt, ahogy már el lett mondva nővel legyünk, lehetőleg Twilek nővel).
Eztán az Akadémia mellől Alora (Twilek, vörös bőrű nő, ő Tavion (ember
nő) a fő gonosz csatlósa) rálő az űrhajóra. A hajó kényszer leszáll, mi
pedig ott találjuk magunkat a füstölgő hajó mellett, Rosh-al a
dzsungelben.
Már ebben, az első küldetésben hallunk a Sith vonatkozású, "Ragnos
Tanitványai" szektáról.
Itt pluszban még csak annyi történik, hogy Alora ellopja Luke mester
jegyzeteit, ami többek közt az erővel átitatott helyeket is megemlíti.(pl.
Obi-Wan jelenése a Hoth-on, stb...), hogy onnan el tudják orozni, majd
összegyűjteni saját célra az Erőt.

Érdekesség: Lesznek állati ellenfelek is (gyíkok). Sajnos velük ki is
fogyott a program puskapora e tekintetben...
Már ha nem számítjuk közéjük a Wampa nevű Yeti-szerű Hoth-i lényt, a
Hoth-i kétlábú, meglovagolható lényeket, vagy a Rancort, illetve a
Mutáns Rancort, esetleg a Homokférget...

Feladat: Szabadítsd ki Rosht (egy fatörzs ledöntésével), és juss el
gyalogosan a Massive templomba!
Először is "szabadítsuk" ki Rosh-t a túlparttól, akképp, hogy a
lézerkardunkkal vágjuk aki a fát (a kurzor pirosan mutatja).
A továbbiakban kövessük a folyót. Pár gyík akad az utunkba, amik ellen
úgy érdemes harcolni, hogy nekihajigáljuk a kardunkat (a harcba Rosh
is besegít lézerpisztolyával).
Hamarosan egy újabb fát kell kivágnunk, majd a kövekre felugranunk.
Elérkeztünk egy kapuhoz, itt Rosh nagy segítséget nyújt, lévén hogy,
ugyan lézerkarddal nem rendelkezik, ám ismer pár egyszerűbb Jedi
trükköt (így a Húzást is, amivel megmozgatja a rács mögötti ajtót nyitó
kart).
Ez után két rohamosztagosba botlunk, majd találkozunk egy, talán
még nálunk is kezdőbb Sith Lovagra akit nem nagy ügy ártalmatlanná
tenni a lézerkardunkkal...
Ez után videó, és vége is a pályának:
Katarnnak, és Luke Skywalkernek elmondjuk hogy kit láttunk az
Akadémi mellett. Luke Katarnal abban marad, hogy bizonyára, valami
kisebb ellenséges aktivitásról van szó.
(Egyébként, ahogyan már szó volt róla, Alora elkezdte elszívni a jogar
erejével a templom pozitív erejét, hogy aztán ha nagyon sok erőt
elszívtak, a jogarral feltámaszthassanak valaki nagyon gonoszt...)

2. szint Gyakorlás az Akadémia területén.
Katarn felügyelete mellett mi és Rosh vesz részt a gyakorlatban.
Az alapokkal fogunk megismerkedni.

Érdekesség: -

Feladat: Menj végig a tesztpályán!
Induljunk el a másik ajtó felé. Először pár gyakorló gömbbel fogunk
megismerkedni. Ez után egy romos hídon kell átugranunk, majd a
falhoz érve a falban lévő téglákra Push-sal (Nyomás-sal) (F1) kell
áttörni.
Ez után meglepő fordulat következik!
Rosh puszta vicc gyanánt ránk küld egy lézerkardos gyakorló-robotot!
Ezt amúgy nem különösebb nehéz leverni, de mivel még nagyon
kezdők vagyunk, meg is ölhetett volna bennünk! Később Katarn
nagyon leszúrja ez miatt Rosh-t...
Ez után egy zárt ajtóhoz érünk, aminek a működtető karja mellette, ám
de egy rács mögött van.
Na, itt az előző pályán Rosh-tól látottak szerint kell eljárnunk, egészen
konkrétan egy Húzást (F2) kell varázsolnunk rá.
Ez után egy kisebb hidra kell feljutnunk, ehhez Sense (F4), és Pull-t
(F2) a mágikus szimbólumokra, majd ugráljunk fel az immár elérhető
platformokon!
Menjünk végig a folyosókon, most ahogy halljuk a gyorsaságunkat
tesztelik le.
Ahogy felnyílik az ajtó nyomjunk egy gyorsítást (F4), majd rohanjunk a
bal oldali ajtó felé (lehet hogy már csak guggolva juthatunk be az ajtó
alatt - "c" gomb).
Ennyi lett volna. Rosh megint poénkodni kezd a pálya végi videóban,
mire Katarn igen leteremti, a robotos "vicce" miatt...
A végén láthatunk egy videót amiben Luke mester informál, hogy a
Ragnos szekta egy erőteljes Sith Lordot akar újból életre hívni, az
elorzott energiával, aki egyébként csekély 5000 éve élt...
A legvégén még kapunk egy hangulatos szöveget Luke-tól, miszerint
szerte a Galaxisban igen nagy szükség van a rendteremtő Jedikre, de
mivel a Jedik csak csöppek a tengerben, ugyanígy így a tanulók
segítségére is nagy szükség van...

3. Mercenary Activity (Zsoldos aktivitás) - Tatooine
Infó: Ragnos hívei zsoldosokat keresnek. Adott egy hely, ahol álltalába
nagyszámú zsivány szokott előfordulni. Ide kell eljutnunk, és nyomokat
keresni, hogy hátha tud valaki a szekta bázisának hollétéről...

Érdekesség: Érdekesség: Találkozunk a legendás Millennium Falconnal,
Csuvival (ő velünk harcol a pályán), Hannal viszont nem.
(Ez a pálya szerepelt amúgy a demóban. :))

A csempész bázisról annyit, hogy 4 részből áll, középen pedig egy
torony foglal helyet. A játékmenet teljesen kötött, azaz csak egy
irányba lehet menni, szóval leírásra ezúttal nem szükséges...
A játék közepe felé pár ellenörző sugarat gyújtanak be a hajók fölé,
szóval ezeket is ki kéne kapcsolnunk.
Ez a játék végén tehetjük meg, amikor feljutunk a központi toronyba,
és lemészároljuk az ott lévő Sith-et.


4. Droid Recovery (Droid visszaszerzés) Tatooine
Infó: Egy farmer kihallgatott egy beszélgetést ami a helyi bárban
zajlott. Pár csempész a Ragnos Sith kultuszról beszélgetett. A
beszélgetést felvette a droidja. egy R5-ös. A robot viszont eladódott
(elrablódott) pár jawa-nak...

Érdekesség: A játék egyetlen ellenfelei, a jawak (de, kik is ők, a
magyar fordításban? Buckalakók? Vagy motorosok? :))
(Jawa=motorkerékpár) ) Akik csak a közelharcra vannak
berendelkezve! (Mondjuk van azért olyan, aki lövöldözi is.)
Már megint egy ki nem használt lehetőség... :(

Feladat: Kutasd fel a Homokkúszót, és szerezd vissza az R5-öst!
Menjünk végig a homokos, sziklákkal szegélyezett kanyonon, be a
házba, végig a raktárnak használt barlangon... hamarosan egy faluba
fogunk megérkezni! Itt menjünk át a természetes kőhídon, majd a
szemközti járaton be, végig a barlangon, és hamarosan egy kisebb
zárt részre érsz, amin végre meg pillanthatod a Homokkúszót!
Na, a Homokkúszóba behatolás, illetve az ottani akciók nagyon jók
lettek!
Tehát menjünk közelebb, és a liftre egy Pull-t. Fel, némi öldöklés, majd
felugrálni a ládákon, kart meghúzni, le, be a liftbe... Valószínűleg, a
Homokkúszó meghajtásáért felelős kazánféléhez érkeztünk, itt az
átkelés problémás lehet: Gyorsítással+Ugrálással tegyük meg!
Óriási izzó tartályokhoz értünk, a túloldalon lévő kart húzzuk meg, majd
a bekapcsolt liften le...
Érdekes helyre érkeztünk;
A Homokkúszó raktárába!
Az itt lévő csillére egy Nyomást, tovább, az újabb csillére egy Húzást,
KOHÓ mögötte megleljük az agyonkeresett R5-ös droidtot.....
Kapcsoljuk be, a kis robot, bekapcsolja az itt lévő liftet, ami nem húzza
a végkifejletet, mert használatával egyszerűen kiesünk a Homokkúszó
alján...


5. Emergency Assistance (Sürgős beavatkozás) Bakur

A bolygó egyik erőművét egy ismeretlen csapat elfoglalta. A gond az,
hogy ha valami történik az erőművel (pl. felrobban), akkor a közeli
vulkán is tovább pukkan, ami nem egészséges, lévén, hogy közelben
egy népes város van... A későbbiekben kiderül, hogy a birodalmiak
keze van a dologban, öt bombát helyzetek el az épületben.
(De, hogy miért akarják eldurrantani az erőművet az nem derül ki, talán
a lázadók érdekeltek az erőműben vagy a városban...?)

Érdekesség: -

Első lépésként menjünk be az épületbe. Kettő ajtó van, de kezdetben
egyik sem nyílik!
Hogy kinyíljon a jobb oldali, meg kell néznünk a monitort, ezen át nem
csak mi pillantjuk meg a bombákat elhelyező birodalmiakat, hanem ők
is minket!
Lelkesen szaladnak a likvidálásunkra... A lényeg, hogy kinyitják a jobb
oldali ajtót.... mészárlás, majd tovább!
(Egyébként a bal oldali jöhetünk vissza, majd a mission végén, mivel ez
az ajtó csak belülről nyitható!)
A lépcsőn felmenve 2 irányban indulhatunk tovább, a kék
lézersugarakkal védett folyosó végén megtaláljuk az első
kikapcsolandó bombát.
A másik irányba tovább menve egy zárt ajtóba botlunk, tehát a
maradék irányba el kell mennünk, kulcsot keresnünk. Itt nem csak a
kulcsot, hanem a második bombát is megleljük!
Menjünk tovább, hamarosan kiérünk a szabadba. Egy újabb zárt
ajtóhoz fogunk érkezni, ami melyet egy birodalmi, állványos lézerágyú
van. Itt látszólag bonyolult a terep, de a zárt ajtón kívül, csak két
irányba mehetünk!
Menjünk balra, itt megtaláljuk a szükséges kulcsot + a harmadik
bombánkat.
Menjük vissza a zárt ajtóhoz, nyissuk ki, majd liftezzünk fel, tovább,
majd liftezzünk le, itt a negyedik bombánk!
Vissza a liften fel, tovább, abba a szobába ékezünk, ahol az előbb
voltunk, csak most az emeletén vagyunk. Menjünk be a legközelebbi
ajtón, itt van az utolsó, azaz az ötödik bombánk...

6. Merchant Rescue (Kereskedők megmentése) Bleenjeel
Egy békés kereskedő hajó, véletlenül keresztezte egy magas rangú
birodalmi hajó útját. A birodalmiak nem sokat sz*rakodnak vele, tüzet
nyitnak rá! Mi meg kereshetjük a kényszerleszállt hajó túlélőit...

Érdekesség: Homokféreg!! Hurrráááá!!
Mivel én Tremors (Magyarul: Ahová lépek szörny terem!) rajongó
vagyok igencsak tetszett ez a küldetés!

"Csak" annyi a dolgunk, hogy összeszedjük a túlélők helyett (mivel a
Homokféreg felzabálta őket!) a kimenthető alkatrészeket a kereskedő
hajóról, mivel a "megmentés" akciónk balul sült el!
A hajónk egy pompás video formájában viharba került, és mi is
kényszer leszáll! Szóval, az alkatrészek a hajónkba kellenek, hogy
elhagyhassuk e borzalmas vidéket...
Nem nagy kunszt az egész, igazából 2 irányba ugrándozhatunk a
roncson. A rövidebben hamar meglelünk a első darab alkatrészt, a
többi a másik irányban van. (Az egyik a hajótestben!) Használd a
Sense-t!!
Azt nem ellenőriztem, hogy a Homokférget el lehet e pusztítani, akinek
ez sikerült az értesítsen emailban! ->jonowsky@freemail.hu
Egyébként a kereskedők hajójától jobbra (mellette) van egy nagy
darab fémlemez. Ezt lehet Húzni (Push), Tólni (Pull). Kérdés, hogy mire
jó az egész.
Persze, mellette van még egy jókora fémgyűrű. Nagyon szívatás szaga
van az egésznek...
Mert én nem hinném, hogy ezzel a két holmival csapdába lehetne csalni
a Homokférget! Ha neked sikerül értesíts a fenti címen! :)

7. Cult Investigation (Kultisták utáni kutatás) Corellia

Érdekesség: A játék egy mozgó vonaton lesz!

Infó: Coronet városában Ragnos kultistákról beszélnek, kérdés igaz-e
a hír. Na, ahogy már pár küldetés, ez a küldetés sem úgy indul, ahogy
gondolnánk. Pontosabban, nem az lesz a feladat, amit először
megadtak!
Leszállás közben az űrhajónk egy segítség kérő rádió üzenetet fog, az
egyik helyi függő vasút dolgozóitól. Miszerint ismeretlenek meg akarják
kaparintani a vonatot!
Na, mi lesz itt: Száguldó Erőd, vagy Lángoló Erőd kérdezhetnénk...? :)
(Id. az ismert filmek!)
Amúgy, ez az igen látványos, és tetszetős helyszín! A mozgó vonatot,
persze nem először láthatjuk játékokban. Ha jól emlékszem, én először
az ős régi Blood c. FPS-ben láttam!
Nincs más dolgunk mint előre menni, és időnként lelökdösni a Grip-el a
túri... "terroristákat".
Amúgy, az első fülkénél annyi ravaszság van, hogy nem mehetünk
előrébb, amíg ki nem kapcsoljuk a vonatok közti fémsín
áram "alattságát".
Ezt, úgy kell meg, hogy felmászunk a fülke tetejére, és körbe megyünk,
bent megleljük a kart!
Akad még egy elakasztó pont: Távolabb egy csillék közti pont, ahol
ugrással nem tudjuk megoldani a dolgot. Na, itt megint be kell menni az
előző fülkébe, és az elválasztó energia fal melletti piros valamiket
szétlőni (a kapcsoló nem működik), majd tovább menni, fel a ládákon,
fenti ablakot kitörni, kimászni, és a vonattetőn végigugrálni...
A műsor vége term. a vezetőfülkébe lesz, itt van A bomba, meg egy őt
felügyelő Sith...

VIDEÓ: Luke beszél az eltűnt jegyzeteiről, meg a helyekről, amikről
tudomást szerezhettek a tolvajok (Hoth, Daggoba, stb...).

8. Hoth

Érdekesség: Hoth, totális Birodalom visszavág fíling!!
Az egyik legjobb pálya! Extraként még lesznek meglovagolható állatok,
meg AT ST, meg Yeti!!

A feladatunk eljutni az Echo bázisig. Nem átlagosan indul a küldi, már
az elején felszállhatunk a meglovagolható lényre.
A hátukról lehet aztán lövöldözni, vagy a kardunkat elővéve szétvágni
a rohamosztagosokat, mint anno a középkorban...
Ez után egy barlang jön, ahol egy Yeti árválkodik!
Hm, nem túl tartós darab, de még ennél is gyorsabban végezhetünk
vele, ha hagyjuk felkapni magunkat, majd onnét egyetlen kardvágással
megöljük.
Ez után kiérünk a szabadba, megint némi birodalmiak szabdalása
következik. Eztán érdemes megszerezni az állványos ágyút, mert
bizony egy AT ST közeleg!! Ez után egy bázishoz érünk, de EZ NEM az
Echo bázis, ahová mennünk kell! (Egyébként a falon át kell ide
bejutnunk, beugranunk!)
Bent nincs sok érdemes dolgunk csak egy kapcsoló a 2. emeleten (na
itt én marha sokat tévelyegtem mert nem vettem észre a JÓ!
kapcsolót), majd irány a alsó szint.
Kiérünk a szabadba, itt csak egy lépegető maradványai az érdekesek,
mert itt van a lejárat! Ehhez szét kell lőni az energiafal melletti falat!
Tovább, a folyosón, fel a liften, tovább, fel a liften...
Video: Egy Sith lovag rádiózik miszerint Luke a Daggobára ment.
A halála után tovább. Éljen! egy újabb Yeti jön, aztán a fő gonosz
csatlósa, Alora...
Őt még nem lehet megölni, mert ha leverjük meglép...

Videó: Luke informál hogy Rosh az előző küldetés közben a Byss-onon
eltűnt! (kultisták keze van a dologban)
Luke elmondja, hogy a kultisták elszívták az Erőt a fontosabb helyekről,
pl. Hoth, Daggoba... Valamint, Daggobát belengi valami Sötét arura.

ELŐLÉPTETÉS: Student-ről (Tanuló), Apprentice.-á (Gyakornokká), a
Hoth-i küldetésünk okán!


9. Rescue Mission (Szabadítási küldetés) Nar Kreeta

Érdekesség: Egy Hutt börtönében kavarunk egy Rancorral!

Érdekes küldetés! A helyi Hutt gengsztervezér otthonából kell
kiszabadítani a rabokat.
Nem túl átlátható a terep. Miután szétvágtuk a rácsot egy kisebb
labirintusba jutunk. (Amúgy a rács mellett egy ajtó is van, ezt majd
belülről nyitjuk ki, ezen át fognak kiszökni a rabok.)
Először is vegyük fel a kulcsot ezt a zöld sugaras szobában tehetjük
meg.
Menjünk vissza a körterembe, ahol egy zárt ajtó + liftecske van.
Menjünk fel a liftel, itt van egy kar ami az egyik börtön cellát nyitja.
Ugorjuk le, beszéljünk a rabokkal, egy Rankor kerül elő, csaljuk el, és
menjünk rabok után a BOLTÍV mögött folyoshoz. (Mindig ide kell
jönnünk, ha kiszabadítottunk, egy újabb csoport rabot, mert ez vezet a
kijárathoz IS!!)
Némi szövegelés után: Menjünk előre és nyissuk ki, a már előbb
említett ajtót a kulcsunkkal, menünk vissza a rabokhoz, mire átadnak
egy kulcsot, ami a BÁR ajtaját nyitja, a már előbb említett kör alakú
terembe... Menjünk ide.
Na, most figyelem! Itt a liften felmenve a bárba lyukadunk ki. ITT VAN 3
darab lift. Mindegyik egy karhoz vezet, ami természetesen 1-1
börtöncellát fog kinyitni.
Ezeket tetszés szerinti sorrendben nyithatjuk ki, a lényeg, hogy
gyorsan ugorjunk le hozzájuk, és a fel-fel bukkanó Rankort mindig
csaljuk el...
(A Rankor egyébként örökélettel játszik, szóval nincs értelme vele
bohóckodni...)
A 4 börtöncellát 4 féle szín jelöli a folyosókon! A boltíves járat a sárga
mellett van!
Egyébként a lenti labirintus ahol a rabok + Rankor van, ezek felett van
a 4 terem ahova a báron keresztül juthatunk be. Na, valószínűleg az
ittas gengszterek ezeken az ablakokon szokták figyelni amikor
alkalomadtán kienged a Rankort rabokat kergetni... :)

10. Meet Contact (Találkozás a kapcsolattal) Zonja V

Érdekesség: Motorverseny!!

Újabb információt kapunk, hogy esetleg tud valaki infót szolgáltatni a
kultistákról.
Egy egész hosszú pályán keresztül kell motorozgatnunk. Az időnként
felbukkanó zsoldosokat a kardunkkal tegyük ártalmatlanná. Egész jó
ez a motorozgatás, bár lehetne jobb is!
Amúgy, nem érdemes minden felbukkanó épületnél megállni, ha vége
lesz a versenynek (a hídon való TURBO ugratás után nem sokkal) azt
észre fogjuk venni...
Viszont, azért érdemes felderíteni a terepet, mert az egyik rom mögött
Életerő + Páncél találunk ami igen jól fog jönni!
A másik érdekesség, hogy legalább egyszer motort kell cserélnünk, ez
középtájon tehetjük meg, ahol egy rom mellett több motor parkol
(észre fogjuk venni mert pont szemben lesz).
Ez után nem sokkal jön a hídon való TURBO ugratás, ezt a Mouse2 vel
tehetjük meg...
Egyébként, a kontaktot agyonlövik, szóval nem túl hasznos lesz ez a
küldetés.

11. Covert Operation (Fedett akció) Kril'dor

Érdekesség: Az egyik kedvenc küldetésem! :)
A küldiben segíti egy Rogue Squadron-os, X-szárnyú vadászgép - ő fog
bombázni célpontokat.

Az Új Köztársaság (a Lázadók) szemet vetett egy Gázplatformra (a
Felhővárosra emlékezetet). A feladat, az, hogy helyezzünk ki
jelzőegységeket bizonyos célpontokra, amit majd a derék X-Wing le fog
bombázni.
Elsőnek be, a TIE vadász parkolóba, és irtás. (pilóták nélkül már ezek
sem fognak felszállni.)
Fel a liften, FELUGRANI A CSÖVEKRE, majd ezekről a tetőre! (Ezt már
megmutatták az elözetes demó-animációban is!)
Fent lerakhatjuk az első jelzőt, majd bombázás után majdnem mellé a
másodikat!
Menjünk vissza a tetőre, a harmadik jelzőt nem messze kell letenni (az
épület oldalán, ha jól emlékszem egy piros sáv van). Alkalmazzuk a
Senset (a továbbiakban is!!).
Na, egy kis terep magyarázat a továbbiakhoz:
A központban vagy egy átlátszó ablakos helyiség, a Command Center.
Ez tovább folytatódik lefele, nagyon hosszan - könnyen megismerjük
(ezt már Power Generátornak nevezi a program).
Ez mellett van még egy központi épület, ezt is könnyen meg lehet
ismerni, ezen rengeteg piros csík van!
Ez amúgy arra jó, hogy felliftezünk rajta (az ablakot be kell kapcsolni ,
majd széttörni az ablaküveget) és a tetőn könnyen átlátjuk az EGÉSZ
terepet!
Na, innen nézegetve ráakadhatunk a következő célpontra, ugorjunk rá
az oda vezető hídhoz!
(Amúgy, ebbe az épületbe nem vezet ajtó, szóval csak a vörös
épületből leugrálva érhetjük el!)
A következő célpont a Power generator lesz, ezt már említettem, az
ablakokkal ellátott Comman center alatt van, simán eljuthatunk hozzá,
aztán azt hiszem a Command center lesz a célpont...
Ennyi.. persze a program nem adja könnyen magát... kitalálja, hogy a
Birodalmiak bosszúból kiraknak 4(?) darab bombát, hogy ha már nem
lehet övék a Gázplatform, a mienk se legyen...
Hm...
Az igazat megvallva, én ennél a pontnál kapcsoltam ki a gépet egy
gyenge pillanatomban... :)
Egyébként elég könnyű, és gyorsan meg valósítható küldetés. Lévén,
hogy a bombák egymástól nem messze vannak... (Sense!) (Aszem'
lehet a vörös épületben liftezgetni az elérésükhöz...)
Ja... még mindig nincs vége a küldetésnek... %)
Vissza is kell menni az űrhajónkhoz... Ez nekem elég nehezen ment...! :)
Na, a legkönnyebb úgy, hogy megint megmásszuk a vörös csíkos
épületet, a cél hangár egyébként, amit két másik épület vesz körül, azt
hiszem a jobb oldali kicsit elüt a többitől...

12. Capture Crimelorad (A helyi főgengszter elkapása) Coruscant

Érdekesség: Coruscant, aki nem tudná a Galaxis fővárosa, vagy ha úgy
tetszik főbolygója (2. SW film), az egész bolygó egy nagy metropolisz.
(Kb. mint az Imperium Galatica elején látottak.. Hehe...)
Lesz minden; felhőkarcolók, lebegő járgány folyamok, stb...

Infó: A feketepiacot nagy mennyiségű GYILKOS Droid (brr...) árasztotta
el. Ezért egy Lannik Racto nevű ürge a felelős. A pálya végén majd el
fogja árulni a titkos droid gyárának a hollétét.
A sztori nagyon klassz, nézzétek meg! :)
A felrobbant híd híján, átugrás a köv., sárga épületre, majd mivel nem
érjük el a köv. épületet használjuk nyugodtan az immár üres légi
járgányt "híd" gyanánt!
Tovább, egy újabb épületre ugrás, egy robot kerül az utunkba! A
pusztulása után nézzünk körül, a robottól nem messze lesz egy épület
alattunk, ahol egy zöld járgány parkol - na ugrás oda!
Fel a liften, át a hídon, átugrani a fehér járgány platformjára, most egy
lézerfüggöny jön.
Jön egy újabb rohadék droid, én nem vertem le. Tovább!
Itt van egy új végén egy kisebb faldarab, amire fel lehet ugrani.
És már is itt vagyunk a Crimelord ajtaja előtt!
Lift fel, lesz egy frankó video, a crimelord az íróasztal mögött
terpeszkedik (kicsit pimasz), aki ránk uszít 4! robotot, majd leereszt pár
falat a védelméül.
Négy robot komoly ellenfél, de ha levertünk 1-2-őt, már könnyebb
dolgunk lesz. (Futkározzunk körbe, ha legyengültünk, és gyógyítsuk
magunkat.)
A végén megint lesz egy video, a Jedi (mi) a torka alá tartja a
lézerpengét, a Crimelord már csak hebegni tud...

13. Cult Investigation (Kultisták kutatása) Dosuun

Érdekesség: Megint egy filmes feldolgozás, legalább is olyasmi, de
szerintem marha jó!
Arról van szó, hogy amolyan "Embervadászatot" fogunk játszani.
Persze nem mi leszünk a vadászok! :) (Számos ilyesmi film készült!)

Adott egy dagadt pasas, aki marha nagyképű, marha lassan beszél, és
legfőbb szórakozása a vadászat! Azzal kérkedik, hogy már egy Bounty
Huntert is levadászott, de Jedit még nem ölt...
Ez az egész még rendben is volna (elvégre mindenkinek lehet egy
hobbija! :)), de az korántsem, hogy a pacák elvette a lézerkardunkat,
mert ez akkora tiszteletlenség, hogy vért kíván...
Amúgy kezdéskor egy cellában senyvedünk, és a dagadt ultimátumot
intéz felénk:
Vagy a cellánkban rothadunk el, vagy megpróbálunk kitörni, és eljutni
az űrhajónkig!
(A pasas közben persze megpróbál levadászni! Lesz az ellenfelek
között AT ST lépegető is... :))
Valaki azt írta (talán Greg5) hogy rendkívül gyenge a játék története.
Ezek után?? Talán nem is játszott a játékkal... Csak írt róla... (Van
ilyen... :)) )

Na, akkor talán fáradjunk ki a cellánkból, majd ha elment a
rohamosztagos vegyük fel a fali állványról a Blastert, ki és irtás!
Be az ajtón, be a kis szobába és vegyük fel a kulcsot, ki majd tovább.
Lesz 2 ajtó + 2 lift.
Nyissuk ki a kulcsunkkal az ajtót és be. Lesz egy terem, itt nyomjuk
meg a kart, majd a felvonón fel!
Lesz 3 ajtó, be, kapcsolót be, vissza, majd a kinyitott ajtón be.
A lifteken le, az előbb kinyitott ajtóhoz érkeztünk.
Az előbbi kar kinyitotta a másik ajtót, ezen be, egy gyakorló terembe
érkezünk. Lesz két céltábla, ami már megint szívatás, mert ilyesmi
lények még véletlenül sem lesznek ebben a játékban... :(
Kapcsolóval ki a védő energiafalat, és szétlőni a védtelen falat, amin át
a szabadba jutunk...
...Túl nagyokat azért ne lélegezzünk a friss levegőből, mert egy At ST
lépegető árválkodik itt!
A lépegető amúgy sérthetetlen (meg a dagadt is lövöldözik ránk a
magasból), szóval inkább durrantsuk szét a sárga ládákat az ablak
előtt, be a széttört ablakon, itt megint szét kell lőni az újabb ládákat,
megint be az ablakon és meghúzni a kart. Vissza, nyissuk ki a nagy
kaput, majd fel, és szálljunk be az egyik AT ST-be (mert ez egy ST
parkoló, egyébként), ki, és lőjük szét az acsarkodó ellenséges ST
Lépegetőt!
Körülötte lesz számos rohamosztagos, akiket inkább tapossunk szét,
mivel ez hatékonyabb, és sokkal élvezetesebb... :)
Ha minden OK, menjünk vissza a garázsba, és fel az imént kinyitott
fenti ajtón.
Ok, kijutottunk a tetőre, videó, a dagadt embervadász kérkedik, piff-
puff, majd loholás utána.
Ez után meglehetősen tetszetős terep következik! Ha jól emlékszem
lesz 3 hangár(+ 1 kar), aztán a dagadt tovább már nem tud menekülni,
de ötletesen szétlövi a hozzá felvezető lépcsőket...
OK, semmi gond, mivel Jedik vagyunk fel tudunk hozzá ugrálni az Erőt
használva!
A végén csak megleltük a cukorfalatot! De, vigyázzunk mert Stouker,
van nála...


14. Cult Sighting (Kultistál kutatása) - Chandrila /

Érdekesség: A cél Lord Darth Vader kastélya. A leírások szerint a terep
egy elég elátkozott vidék (egy csupasz kőszikla), ahol ráadásul még
savas eső is esik. Velünk tart amúgy mesterünk Katarn, a pálya végén
meg Rosh-al kell megvívnunk!
Egyik kedvenc pályám, mert elég hosszú a pálya + sok érdekes video
lesz!

A feladat amúgy eljutni Lord Vader kastélyába, és szétcsapni a
kultisták közt, hogy megakadályozzuk a további Erő lopást.
A savas eső miatt amúgy nem tanácsos sokáig fedél nélkül időznünk.
Kettő, majd újabb kettő Mech-rohamosztagos szétverése után,
menjünk végig a folyosókon, majd jobbra el a folyosón, eztán ki a
szabadba.
Lesz egy újabb Mech, aztán vigasztalásul még kettő!
Egy épület tűnik fel, de érdektelen, szóval végig a folyóparton a belső
ívet követve.
Egy kanyonba jutunk, amit TIE Bomberek zárnak le.
Nincs más választásunk mint bemenni, és valahogy feljutni az állványos
lézerágyúig, hogy leszedjük őket!
Lesz bent egy Mech, majd várjuk az ajtó előtt amíg Katarn kinyitja, ki,
és már is az ágyú mellett termünk... Tűz...!
A kanyonon átkelve, egy garázsba jutunk, a liftek nem működnek,
szóval kénytelen leszünk egy aknába leugrani...
Egy présgépben landolunk, szóval ajánlott gyorsan kiugrani!
Katarn el, de mi ne menjünk utána (nem tudjuk követni), hanem a
másik járaton be!
Lesz egy kar egy üvegfal előtt, de aszem' ez semmit sem működtet.
Tovább, lesz három! Sith, utána lesz egy zárt ajót egy nyitott mellet, itt
megint Katarnra kell várnunk, ő ki fogja kinyitni!
Be, egy vízzel félig elárasztott helyiségbe érünk.
Katarn megint buzerál egy kapcsolót, de most r*b*szik, mert
rövidzárlat lesz, és egy energia-elvezető cső aláhullik, egyenesen
ránk...
...Természetesen Katarn megint résen van, és az Erő-vel megtartja a
csövet (el lehet képzelni, mi lett volna, ha az beleesik a vízbe...),
nagyokat nyög, :) csak arra bíztat, hogy gyorsan hozzuk működésbe a
falon lévő pumpákat, hogy azok kiszivattyúzák a vizet, mert az ő Ereje
is véges...
Ok, tegyük meg, majd a lepottyanó csövön fel (A guggolást kell nyomni
a végénél! :)), és tovább.
Lesz egy függőleges akna, amiben nagy nyomású levegő áramlik
felfelé, ezt kihasználandó ugorjunk bele, majd amikor "fellebegtünk"
be a járaton.
Lesz valami vacak gép, a sugár után. Erre ugorjunk fel, majd erről
tovább.
Felfele tovább folytatódik a járat, itt jussunk fel a legtetejére a
körfolyosókon.
Na, itt megint tanácstalanul kaparhatjuk a fejünket, a megoldás:
Állítsuk át a "tükröket" az F1-el, vagy F2-vel.
Vége is van... na nem az egész pályának hanem csak egy részének... :)

Egy újabb óriási terembe jutunk, itt megint hasonlóan járjunk el, a
körfolyosókon fel a tetejére. Itt lesz egy lift, ez után egy terembe
jutunk, itt szét kell lőni a ládát & gázpalackot.
Ugorjunk le a széttört ablakon, irtás, majd a trükkös teremben át a két
zárt ajtó közötti folyosón!
Itt a ládákon fel, egy furcsa 4 oszloppal rendelkező terembe jutunk:
Kapcsoló be, 4 féle ellenfél leverve, majd a liften fel!
Na, lehet lihegni, pihengetni, mert megérkeztünk Lord Darth Vader
TRÓNSZOBÁJÁBA!!
Legalább is azt hiszem, hogy ez, mert úgy emlékszem abban
árválkodnak ilyesmi hatalmas fekete sziklák mindenfele...
Fel, egy újabb terembe jutunk, ez már tényleg a pálya vége:
Némi videó után le kell vernünk az Erő sötét oldalához csatlakozó
Rosht!
(De előbb a két csicskást öljük meg!)
Megint videó: Király, az előkerülő Tavian-tól csak úgy tudunk
megmenekülni, hogy felhajítjuk a lézerkardot, a lezúduló köveket meg
ideiglenesen megtartja Katarn mesterünk, míg mi menekül utat
csinálunk:
Lyukat vágunk a mesterünk lézerkardjával a padlóba...

ELŐLÉPTETÉS (Luke) JEDI KNIGHT-á, a Rosh elleni csata & a
küldetésünk okán. (Lehet új kardot választani, meg stílust is.)

15. Cult Sighting (Kultisták kutatása) Chandrila

Érdekesség: A LEGJOBB PÁLYA (szerintem)! Kicsit Tomb Raideres, kicsit
kalandozós, szuper! Egy föld alatti barlangban, ősi romok közt
játszódik az egész! Rengeteg ellenfél lesz, akiket a Grip-el le lehet
lökdösni a feneketlen mélységbe...
Egyébként, ez volt a demó 2. pályája, amit végig valószínűleg sokan
nem tudtak csinálni, mivel elakadtak az első csarnok zárt ajtaja
előtt... :))

Egy ősi Jedi Lovag sírját kell megsemmisítenünk, mivel innen is lopják
az Erőt. A barlangba egy Push-t, majd ki. Tovább Jobbra leugrálni, a
leszakadó platformon. Nézzünk le, egy hidat látunk. Ugorjuk le rá.
Be, egy kisebb csarnok, de a sír még messze van ettől. Lesz 3 Sith, de
ha ledobáljuk őket, nem túl veszélyesek.
A demóban valószínűleg sokan elakadtak, a megoldás:
Sense, álljunk a jelre, majd az ajtón lévő jelre egy Pull!
Le, lent lesz egy újabb híd, ugrándozzunk le rá, a törött oszlop
maradványain. Ugorjunk a peremre, majd végig. Látni fogunk egy
KISEBB kék hidat, na próbáljunk arra haladni!
Ugorjunk megint a peremre, majd le a törött hidra.
Ez veszélyes terep lehet, mer 2 összedolgozós Sith lesz (az egyik
fojtogat), esetleg az egyiket taszítsuk le mondjuk egy rakéta
lökéshullámával.
Kicsit trükkös a terep: Fel kell ugrándozni a platformokon, ehhez a
szegély, majd az ajtó teteje nyújt segítséget...
Egy hídon találjuk magunkat, ami egy óriási csarnokba vezet, ami már
tényleg az Ősi Jedi sírt rejti...
Ezt amúgy 3 sith lovag őrzi. A végén kell egy Sense, majd Push a 2
gombra.
Eztán meg szaladni kell kifele, mert különben ránk omlik az egész...!

16. Cult Investigation (Kultisták kutatása) Tanaab

Érdekesség: A Star Wars fanatikus szerepjátékosok között van egy
mondás:
"Egy Rancornál semmi sem lehet rosszabb..."
(Ezt általában veszélyesebb küldetések előtt szokták elsütni...)
NA EZ A MONDÁS MOST MEGDŐL!! Ez játékban, azaz ebben a
küldetésben látottak után így helyes:
"Egy MUTÁNS Rancornál semmi sem lehet rosszabb..."

Egy űrhajókapitány információval tud szolgálni a kultistákról, egy
űrállomáson (mezei raktárakban fogunk csak kalandozni), vagy
micsodán találkozunk vele. A randevún sajnos nem a kapitány jelenik
meg, hanem egy MUTÁNS RANKOR.
Hehe...! Micsoda csalódás! :) Mint az egyik randevúmnál... :)
A Mutáns Rankor sérthetetlen, szóval nem érdemes vele bohóckodni.
Viszont a felbukkanó Sith-eket megetethetjük a fenevaddal, úgy hogy
elkapjuk őket a Grip-el, majd a Rankor felé hajítjuk őket.
Végig a termen (a M. Rancor ellen Gyorsítást) kapcsoló, majd át az
aprócska ajtón.
A második gigászi terem, itt egy futószalag van. Végig, az ajtó aszem'
nyitva van csak sok itt a Sith lovag.
Egy vékony folyosó, ami végén egy újabb kar van, ez kapcsolja be az
előbbi terembe a futószalagot (ez kell a Rankor összepréseléséhez).
Annyi itt a trükk, hogy a szegélyező ládákat össze lehet törni,
pontosabban majd a Rankor megteszi.
Tovább, itt az utolsó harmadik hatalmas terem. Itt is lesz egy ajtó,
közvetlen közelben előtte egy kar.
Menjünk be, elég kemény lesz, mert ha jól emlékszem három Sith lovag
is tömörül bent, ízlés szerint likvidáljuk őket, esetleg dobáljuk ki őket a
rankornak!
Itt van egy kar, ami egy spéci futószalagot indít el, és végül
összepréseli a Rankort! (Úgy is rusnya volt barátnőnek! :))
Hehe... Annyi maradt ki, hogy az ajtó előtti kart húzzuk meg, ez
amolyan "csali" féleképpen működik, azaz, a végzetes futószalagra
csalja a dögöt...

17. Dismantle Device (Álcázó berendezés) Yalara
Felfedeztek egy eddig ismeretlen bolygót, amin intelligens kék bőrű
humanoidok élnek. A Jedi tanács elhatározta, hogy csatlakoztatja őket
a szövetséghez, ezért eljuttattak a bolygóra egy Álcázó berendezést,
hogy addig is rejtve legyen a bolygó a Birodalmiak ellen.
Sajnos, valahogy felfedezték még is a Birodalmiak a bolygót, és most
megpróbálják megszerezni az Álcázó berendezést...

Érdekesség: Nincs, hacsak a Nogh-rik, kék, emberszerű, agyaras
lények (kicsit ork szerűek!), nem számítanak újdonságnak. Akik
egyébként valami ismeretlen, de igencsak nagyot ütő fegyverrel
lövöldöznek (nem a Mutáns Rancor köpéseihez hasonló anyagot lőnek
ki a fegyvereikből??)

A feladat az álcázó berendezés felrobbantása lesz. Ha induláskor
feltekintünk, talán látjuk is a fejünk felett azt a tornyot, ahová ehhez
fel kell jutni.
Kezdésnek menjünk be az épületbe, majd a liften fel.
Itt tanúi lehetünk a kék humanoidok, és a birodalmiak párbajának, amit
fegyvereiknek hála, rendszerint a kékek nyernek.
Balra el, bent látunk egy pörgő ventillátort, na ezen keresztül kell majd
tovább mennünk. De, ezt előbb nem ártana kikapcsolni!
Ehhez a liften le, kart meghúzni, és vissza...
Az álló ventillátoron át, majd ha a légáramlat felvitt, egy függőleges kék
sugárhoz jutunk. Tovább, lesz megint egy Birodalmiak vs Kék
humanoidok csata, tovább, ne forduljunk le balra, hanem egyenesen
tovább, itt találkozunk majd a 2. függőleges kék sugárral, újabb
ismerős jön egy ventillátor, a légáramlattal fel, be, lépcsőn fel, vitessük
magunkat fel a liftel és már is a réges-régen említett torony tetején
vagyunk!
Itt már csak annyi dolgunk lesz, hogy felrobbantsuk az Álcázó
berendezést...

18. Force Theft Investigation (Erő lopás kutatása) Byss

Érdekesség: Annyi, hogy előzőleg ebben a küldetésbe bukott bele
Rosh, itt kapták el a kultisták...

Innét is energiát lopnak a Kultisták. Annyi történik, hogy nem a kijelölt
küldetést fogjuk teljesíteni, mivel a hajónkat egy vonósugárral
beszippantja egy Birodalmi Anyahajó!
A küldetésben erről kell meglógni...
Földszinti ajtón be, egy zárt ajtó jön, de pár lépésre van a kulcs, liften
fel, egy? Mech-Rohamosztagos jön, lesz egy terem egy központi kék
sugárral + egy karral! Na, ez kapcsolja ki a hajó vonósugarát, ha jól
tudom...
Na, ez után még nem mehetünk az űrhajónkhoz, mert előbb ritkítást
kell végezni a hajót kísérő? TIE vadászok között.
Ehhez vissza a lifthez de nem ezen le! (mert akkor visszaérnénk a
hajónkhoz), hanem az ez melletti ajtón be, tovább, ha hamarosan pár
Mech akad utunkba jó fele járunk! Kemény csata jön, de túl lehet élni!
Ha, kész, már tényleg visszamehetünk a hajónkhoz...

19. Weapon Destruction (Fegyverek megsemmisítése) Ord Mantell

Érdekeség: Bobba Fett!!
Bár, az igazat megvallva nem sok örömöd lesz vele!
Az igazat megvallva elég idegtépő az egész misszió, lévén, hogy nem
áll másból, mint eljutni bizonyos pontokra, miközben Bobba
kézifegyverrel+ lángszóróval + rakétával irt téged! Persze közben
sérthetetlen, csak a pálya végén lehet megölni, DE EKKOR SEM HAL
MEG, CSAK MEGLÉP!!

Talán már le is írtam a lényeget! Sense, majd eljutni a hordókig, ha
kész, vissza a hajódig, majd Kill Bobba! (Én fojtással + 8-as fegyverrel
csináltam ki!)

20. Taspir III (Rosh keresése)

Érdekesség: Csak annyi, hogy Végig kell menni egy gépsoron, á lá 2.
film Anakin Skywalker bénázás. Amúgy lesz itt minden mint a filmben;
kohó, gépek, ilyesmik...
Egyébként a végén már Alorát üldözzük.
A PÁLYA VÉGÉN VÁLASZTHATUNK: Megmaradunk az Erő Jó oldalánál,
vagy csatlakozunk az Erő sötét oldalához!
Ez amúgy attól függ, hogy Megkíméljük e Rosh életét, és elfelejtjük,
hogy Tavionnal az életünkre tört, vagy megöljük.
Ettől függ majd az utolsó két pálya (csak annyi letérés lesz, hogy az
Akadémiai társaink mellettünk harconak-e), és a Videók...

A két egymás melletti híd közül a bal oldalin be, lesz egy piros sugár
(meg sok több is), ki, le lesz 2 kar, amik hidakat kapcsolnak be.
Át a bekapcsolt hídon, ugyan az ajtó nem nyílik, de lesz mellette egy
kar, ez bekapcsolja a felső hidat.
Vissza, liften fel, bekapcsolt hídon át. Be, liften fel, a ládát Pusholjuk a
plafonon lévő lyuk alá, majd azon keresztül fel!
Lesz egy zárt ajtó, de nem messze van a kulcsa egy tisztnél.
Ki, le végig a sziklákon. Be, végig, ki a hídra, tovább, törött híd, még
egy, de ez forró lesz nem csak a láva miatt, hanem a felbukkanó Mech-
ek miatt is!
Be, tovább, fel a liften, híd, be, fel a liften, ki a hidra, be, és vége is a
pálya egy részének...
A szint végén Alora dumál hozzánk...

Felugrani, végig, kohó, liften le, gépsoron fel, fel a korlátra, végig a
gépsoron, egy kar kikapcsolj az energiafüggönyt, de csak egy időre,
szóval Gyorsítva kelljünk át rajta!
Megérkeztünk a 2. gépsorhoz, Alora megint dumál, annyi a haszna,
hogy lehet látni, hogy hová kell leugrálni; tegyük meg!
Lesz egy újabb futószalag ami ezúttal szürke objektumokat szállít,
ezen végig, majd a végénél ugorjuk fel az "erkélyre".
Újabb gépsor, ami ezúttal vörös objektumokat szállít,
Végig, a végénél egy présgép van!
Kemény feladat lesz, de ha odafigyelsz könnyedén meg lehet csinálni!
Annyi a trükk hogy meg kell figyelni a gépek működését, hogy mikor
van idő átkelni, persze mindezt Gyorsítással!
Egy trükkös terem jön, annyi a trükk, hogy miután felugrottunk a
csillére, ne próbáljunk átkelni a kék energia függönyön, hanem
egyszerűen ugorjunk a csilléről a szomszédos párkányra!

Jön a párviadal Alorával, és el lehet dönteni, hogy maradsz az Erő Jó
oldalán, vagy átpártolsz az Erő Sötét oldalára!


21. Út Temple of Ragnos-hoz

Érdekesség:-

Ha az erő Jó oldalán maradtál, akkor ezen a pályán az Akadémista
társaid melletted harcolnak, ha nem, a Sith Lovagokon kívül, még velük
is meg kell küzdened! (Várd meg amíg fegyógyítják magukat!) Amúgy
nem muszáj, ki is lehet őket kerülni, ha valamennyire ismered a terepet!
Egyébként elég kemény meccsek lesznek, ha gonosz lettél!
Annyit még, hogy ha jó maradtál, lehet amolyan ÉLET MEGMENTŐST
játszani!
Azaz, ha sietsz, és gyorsan levágod a Sitheket, rengeted Akadémiai
társad életet megmentheted!
Le, tovább míg egy hatalmas terembe nem érünk. Itt van egy arany
objektum, ami liftkén szolgál.
A bekapcsolásához a Szobrokra Push-t!
Le a lifnél, ha gonosz lettél akkor a lent lévő rengeteg Jedi vs Sith-ek
közé le lehet dobálni a Hődetonátorokat, rakétákat...
A lift egy hatalmas terembe ereszkedett alá, ami egyébként majd a
tovább vezető is ajtót rejti!
De, ez egyenlőre még zárva van, kinyitásához hosszú út vezet!
Szóval tovább, amikor beérsz az ajtón, lesz mellettük a falon jelek
(Sense), és felugrálni rajtuk a tetőre, majd ugrás az "erkélyre", és be a
folyosón.
Egy újabb terem, itt le a repedésen. Folyosók jönnek, amiket sírok
határolnak, kisebb kör alakú termek jönnek, a végén egy lávatóval.
Hamarosan itt a pálya vége. Egy kicsit trükkös:
Először szét kell vágni a láncot, ami után vissza juthatunk abba a
terembe ahová a lift vitt le.
De, előtte még amiért jöttünk: A tartóoszlopokat is vágjuk szét!
Ez után fel, majd a tartóoszlop hatására kinyitott ajtón be, ez vezet a
végső kanyonba, ahol Ragnos temploma áll...

22. Temple of Ragnos

Érdekesség: Az utolsó küldetés! :)

Az NPC-kkel ugyanaz a felállás, annyi változástól eltekintve, hogy itt
jóval több a Sith, szóval nekik áll a meccs...
Kezdetben az egyik épület tetején állunk, északra talán látjuk is
Ragnos csúf templomát. Persze egyenesen nem mehetünk arra, meg
kell kerülni a terepet bal oldalt.
Jussunk le, majd tovább balra, az első erre lévő szakadékot egy
ugrással túljuthatunk, egy újabb szakadék jön, ezen trükkös az
átkelés: Push-al döntsük le az oszlopot, hogy hidat képezzünk!
Egy újabb szakadék lesz, de ez nem a feneketlen fajtából:
Jussunk le a mélyére, majd az itt lévő járaton végig, aztán a
következőn is.
...Már is megérkeztünk a végkifejlet színteréhez:
Ragnos templomához, ami előtt két űrrepülő parkol.
Fel, végig majd jön a végső csata:

Ha az erő Jó oldalán maradtál:

Videó, majd Taviont kell levágnunk. Nem nehéz különösebben,
egyébként Tavion sugarakat lő, meg robbantgat a Jogarral, de 1-2
ugrással ezeket könnyen ki lehet kerülni!

Ha levágtad, lesz egy második csata is: Tavion odavonszolja magát
Ragnos szobrához, majd belevágja a jogart! Ragnos ugyan nem valódi
életre kell, de a szelleme kiszabadul! (Marha klasszul néz ki, gratula aki
tervezte!)!
Elég gyenge, szóval a szokásos duma után MEGSZÁLLJA Tavion testét;
Megint le kell vágni!
(Egyébként a 2. csatában Tavion-Ragnos a jogarból előhúzott szuper
kis középkori kardot használja, annyi eltéréssel, hogy a pengén
folyamatosan vörös villámok járják át. Nem semmi!)

A Vége nem különösebben különleges, megjelenik mesterünk Katarn,
és Luke és gratulál, hogy sikerült elpusztítani a kultuszt!
Szerencsére Rosht is viszont látjuk a hajón!
Szerencsétlen egy Jedi lovagoknál szinte már széria tartozéknak
számító fémkezet kapott...


Ha az erő Sötét oldalára sodródtál:

A videóban Tavionnal veszekszünk, mivel túl gyöngének tartjuk a
Jogarhoz. Különben is jobb helye lenne nálunk...

Ha levágtuk, előkérül mesterünk, aki megpróbál áttéríteni az Erő jó
oldalára, de úgy látszik már késő...
Jaden hajthatatlan, már csak annyi a feladatunk, hogy levágjuk egykori
mesterünket...
Na, ez amúgy szinte lehetetlen:
Nekem legalább is csak Örökélettel sikerült: Konzolba: Devmapall,
majd: "god"
Ez után Jaden távozik, majd eztán megjelenik Luke mester, aki
meglepő de! életben találja Katart is.
Amúgy a legvégső videó is irtó klassz (mint ahogy a többi is), kicsit
Darth Vader fílinges:
Jaden elfoglalja Tavion pozícióját. A végső képek egy birodalma
rombolót mutat, ahogy Jaden kifele bámul, körülötte a birodalmi tisztek
serénykednek, kezében a jogar, a lába előtt egy kifektetett tiszt...
A végén a kamera Tavion arcára közelít:
Mit mondjak a tekintete nem sok jót ígér...

Végezetül: Nekem nagyon tetszett a Jedy Academy, szép és gyors
grafika (elég 1GHz+Gf2), szuper star wars hangulat, az egyik legjobb
történet! Remélem lesz folytatása, vagy kieg. lemez!!
Annyit még:
Hogy készült egy általam készített Jedy Academy Kieg Pack, ami
tartalmazza:
-Egy 40 Kb Novellát Star Wars világában
-Két új lézerkard színt
-Egy új karaktert, illetve új arcot!
(A Kieg el lett küldve a legtöbb újságnak!)

 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptár
2025. Május
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Ennyien néztek minket:
Indulás: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!