Dune 2000
ismeretlen 2006.07.04. 20:35
Dune 2000
Arrakis. E kietlen bolygn a vgtelen sivatagok egyhangsgt csak homokdnk trik meg csekly mrtkben. Jellegtelen mivolta ellenre mgis megklnbztetett figyelem vezi galaxis-szerte, hisz a fszer, a jindulat kbtszer hazja ez. A krnyez univerzum hrom leghatalmasabb uralkodhza: a nemes Atreides, a gonosz Harkonnen s az alattomos Ordos birodalom is szemet vetett r. A hatalomra hes csszr sem nzi ttlenl a dolgokat, elit Sardaukar lgii mindig msik fl - Harkonnen vagy Ordos - mell csapdva szllnak be a harcba. A jlelk Atreides hzat tmogatjk bolyg laki a kk szem Fremenek, akik a legendk szerint kpesek meglovagolni a gigantikus homokfrgeket, melyek rlke az oly vgyott kincs, a fszer. risi seregek landolnak az Arrakis felsznn s megkezddik az elkeseredett kzdelem a bolyg, a fszer, s ezen keresztl az egsz Galaxis uralmrt.
A hrom uralkod Hz csatjba kapcsoldhatsz be, mindegyik oldalon kilenc kldetssel. A legends eldhz (Dune II - Ltezik egyltaln, aki nem ismeri?!) hasonlan itt sokszor neked kell eldntened, hogy a hrom lehetsges kis kldets kzl melyiket kvnod vgrehajtani. Ezek nehzsgi foka megegyezik, de ms s ms terepen kell gyzedelmeskedned vlasztsod szerint, ami jelentsen befolysolja taktikai lpseidet. Lssuk a medvt!
Tippek a jtkhoz
A raktavetkkel felszerelt tankok (katyusk) a legersebbek, hattvolsguk nagyobb, mint a raktatornyok, s nagyobb tmegben brmilyen ellensges jrmegysget pillanatok alatt ronccs lnek. A gyalogosokkal szemben, illetve tl kzelre tzelve azonban szinte hatstalanok, ezrt sose engedjk szabadon ket tanktmogats nlkl.
Csak a biztos tler birtokban rdemes belektnd ellensgeidbe, mert tmadsodat vrhatan azonnal ellentmads kveti, ami knnyedn vget vethet pnksdi kirlysgodnak!
ptkezz betonlapokra, mert ha a puszta fldre hzod fel pleteidet, akkor knnyebben rongldnak, s llandan javtgatnod kell ket. Ez klnsen az ermveknl kellemetlen, amikor pl. csata kzben hirtelen az energiahinytl egyszercsak kihuny a radar hideg fnye!
Ne sajnld a pnzt a termels hatsossgnak nvelsre! Kt vagy hrom feldolgozzemmel, t-hat harvesterrel mr biztosthatod bukszd gyors vastagodst. Ha hordozreplket is vsrolsz, akkor egyrszt gyorsabban eljuttathatod jrgnyaidat a fszermezkre, msrszt pedig veszly esetn gyorsan evakulhatod kitermelegysgeidet.
rdemes amilyen hamar csak lehet felpteni egy rkiktt, onnan jelents pnzldozatokat hozva ugyan, de nagyon hamar jkora sereget toborozhatunk zszlnk al, szerencss esetben a gyrtsi kltsgeknl is olcsbban.
A Dune 2-vel ellenttben itt lnyeges szerepet jtszanak a gyalogosok, a tankok lvegei nem kpesek elg hamar vgezni a pncltrvel felszerelt katonkkal. Ha pedig olyan helyrl tzelsz, ahov a mindent eltapos lnctalpasok kptelenek betrni, hamar nyakt szegheted a pnclosaiban vakon bz ellensgeidnek!
A harvesterek sebessge rvendetesen megntt, a Dune 2000-ben mr le tudjk hagyni a nyomukban skld frgeket. gy, ha idejben szleled, gyorsan egy szikls terepre gurulva elkerlheted a fldbl tmad hallt.
Harkonnen Hz
1/1. s 1/2. kldets - 2500 fszer kitermelse
Itt mg nem tallkozol komoly ellenllssal, a szoksos bemelegt gyakorlat kvetkezik, melyben el kell sajttanunk a fszerbnyszat mikntjt. A felbukkan csapatokat tvoltsd el a homokfutk segtsgvel, kzben nyugodtan termeld ki a kvnt fszermennyisget. Szksg lesz egy silra is, mert a feldolgoz trolkapacitsa csupn 2250 egysg fszer.
2/1. kldets - Atreidesek
Az Atreides bzist szaknyugaton, a hegyek mgtt tallhatod meg. A lehet leghamarabb pts egy knny gpgyrat, s gyrts minl tbb Trikeot, mieltt az Atreides Hz teljesen kipthetn llsait. Amint sszegylt ezekbl legalbb egy tucat megkezdheted a tmadst. A mr szinte megszokott mdon elszr a barakkot iktasd ki az utnptls elvgsra, majd ha erid felmorzsoldtak volna ekzben, akkor egy msodik tmadhullmmal puszttsd el a maradk pleteket. A teljes gyzelemhez fel kell kutatnod s megsemmistened a sztfutott csapatokat is.
2/2. kldets - Atreidesek
Az szaknyugati Atreides bzis itt ersebb, mint a 2/1 kldetsben, most egy knny gpgyrat is el kell puszttanod. A barakk ptse utn nagy sebessggel llj r a Trikeok gyrtsra, mint az elbb. Sose hagyd vdtelenl a bzisodat, mert meglepetsszeren lgideszant csapatok tnhetnek fel htorszgodban. Elszr iktasd ki a knny gpgyrat, a msodik tmadhullm pedig felrlheti a maradkot.
3/1. kldets - Atreidesek
Az szakon tallhat ellensges bzis nyugati oldaln egy rizetlen feljrt tallsz a magaslatra. Gyalogos s Trikecsapatokat toborozva indtsd meg a tmadst az ellenfl gyrai ellen.
3/2. kldets - Atreidesek
Az elzkhz kpest csak a nagyobb kezdcsapatod, illetve ezzel prhuzamosan az ellenfl nagyobb ereje jelenti a klnbsget.
4. kldets - Fremenek
A fremenek egyik csoportjt szaknyugaton, a msikat pedig dlnyugaton tallhatod meg. Javasolt egy msodik nehzgpgyr ptse hogy temesen kszljenek a pnclosok. Az szaki fremenek gyenge ellenllst tanstanak, nhny pnclos knnyedn eltapossa ket. Kivgzsk utn mg fel kell robbantanod a sziklk kz bjt barlangot. Dlen mr nagyobb ersszevonsra lesz szksged, mert az Atreides Hz egy erdt is felhzott a kzelben. Ezt megkerlve fl tucat pnclossal semmistsd meg a nomd csapatokat, majd minden erddel fordulj a bzis ellen.
5. kldets - Ordosok
A dlen fellltott radarllomst mindenkpp vdd meg, rgtn alatta hzdik az Ordos Hz kisebbik bzisa. A nagyobbikat keleti irnyban keresd, megtallod a Sardaukarok rkiktjvel egytt. A radarllomst vd lvegtornyokat erstsd meg nmi pnclos tmogatssal, s folyamatosan javtgasd ket, mkdsk semmivel nem ptolhat biztostka a radar psgben maradsnak. Katyuskkal intzd el a kisebb bzist, majd a kzben legyrtott, vagy vsrolt tovbbi harckocsikkal megerstve indtsd ket tnak a nagyobb ellen.
6/1. kldets - Az rkikt
Nyolc gyalogos knnyszerrel elbnik a csempszbzis vdelmvel, ezzel megnyitva mrnkeid eltt az utat, akik gy elfoglalhatjk a fszerzemet. Vrj addig, mg a harvester bell kirteni rakomnyt, ha ekkor szllod meg az pletet a jrm is a birtokodba kerl. Zavartalanul folytathatod itt a termelst, az ellenfl csak ksn bred r kihelyezett zemed ltezsre. jfent a mrnkk szaktudsra lesz szksged, hiszen ellenfeled jelents tlert kpvisel veled szemben. A keleten fekv Ordos bzis dlkeleti sarkban tallsz egy kikezdhet gyenge pontot. szakrl tereld el a vdk figyelmt, majd hatolj be a rsen s tedd magadv a fontosabb pleteket, majd a maradk piszkos munkt nyugodtan bzd r katyusidra s tankjaidra.
6/2. kldets - Az rkikt
Itt is foglald el a csempszbzist az elbbi mdszerrel. Az szaki nagy Ordos bzis jl kiptett lvegtorony-rendszerrel vrakozik rd, de mrnkeidet be tudod csempszni a kiskapun az szakkeleti bzisrsz kzepn. A tmadshoz gylekezz az ellensges bzis keleti oldaln, gy a mrnkk akadlytalanul beosonhatnak. Kis szerencsvel azonnal el tudod foglalni a bejrattl szakkeletre plt rkiktt. Ha mgsem, akkor elszr iktasd ki a kisebb bzisokat, egy minimum harminc pnclosbl ll hadsereggel pedig vgezz a fbzissal is.
7. kldets - Ordosok
A szikls magaslatra kt bejutsi lehetsg knlkozik, az egyik dlkeleten, a msik pedig nyugaton tallhat. Az elbbit gyorsan falazd be, gy nem lesz szksg a vderk felesleges megosztsra. A msik, azaz nyugati rszen is alkalmazz falakat, tlcsrszer tjrt alakts ki, a legszkebb rszre pedig telepts legalbb t lvegtornyot. A Sardaukar s Fremen csapatok ellen llomsoztass a kzelben gyalogosokat, ksbb esetleg levlthatod ket pnclosokkal. Minl elbb gyjts ssze elegend zsetont egy rkikt felptsre! ptsd ki a fszerutnptlst, majd fejleszd fel a bzis tbbi rszt is. Elszr a nyugati Atreides bzissal rdemes vgezni, egy tucat katyusa s vagy tz Devastator tank elvgzi ezt a munkt. Ezutn kt oldalrl (szak s kelet) oszd meg a trkp kzepn szkel Ordos bzis vderejt, s mrnkeid segtsgt felhasznlva az rmagjukat is irtsd ki sunyi ellensgeidnek.
8. kldets - Hrman egy ellen
Dlkeleten tallhat egy kivlan vdhet fszermez, ami elg nagy ahhoz, hogy r alapozd bzisod kiptst. Knytelen leszel megosztani a vdelmt, mert egyik oldalrl sem lehet hermetikusan lezrni a krzetet. A nyugati csempszbzist foglald el elszr, majd kttucatnyi raktavetbl s tankokbl ll sereggel tmadd meg keletrl az szaknyugati Atreides erdt. Amg a vdk figyelmt lekti a tmads, mrnkeidet csempszd be a dli oldalon tallhat feljrn, s foglald el velk a fontosabb pleteket. A nagy Ordos bzisnak nincs gyenge pontja, gyhogy vres kzdelemmel, lpsrl lpsre kell felszmolnod a vdelmt. Vgl mintegy levezetskppen semmistsd meg a csszr gyenge kpviselit.
9/1. kldets - Mrnkk
A csszr dlkeleten fekv kisebb bzisa meglehetsen vdtelen a mrnkk rohamval szemben, a trkp kzepn elterl Atreides erssgnek pedig egyltaln nincsenek falai. Mindkt bzis ellen a szoksos elterel hadmvelettel leplezett besurranst s pletfoglalst alkalmazd. A meg nem tarthat pleteket azonnal add el. Mivel az ellenfeled is alkalmaz mrnkket, vedd falakkal krbe a fontosabb ltestmnyeidet, s llts gyalogos rket a kritikus pontokra. Minden srlt pletet a lehet leghamarabb javts ki, klnben az Atreides Ornithopterek knyrtelenl sztzzzk ket. A mrnkkkel el nem foglalt pleteket pnclosokkal rombold le, majd llts ssze egy tkpes, legalbb negyven lnctalpasbl ll sereget, ostromold meg ellensgeid utols erssgt. A nukleris robbanfejjel rendelkez rakta csak fldi erk ellen hasznlhat, az pletek elpuszttshoz tl satnya.
9/2. kldets
A 6/1 kldetsben ismertetett mdon foglald el a fszerzemeket harvestereikkel egytt, s folytasd a termelst, amg meg nem tmadnak. Construction Yard hjn knytelen leszel elfoglalni az Atreides Hzt, gy mr pthetsz rkiktt is. Az szakkeleten ltestett bzisnak nincs eslye egy nagyobb tmadssal szemben. A csszr dli erdjt legalbb tven jrmvet szmll hadsereggel tmadd meg a leggyengbb, szaki rszn. A vgs gyzelemhez mindent s mindenkit meg kell semmistened, anyagi gondokkal viszont itt nem kell szmolnod.
Atreides Hz:
1/1 s 1/2 kldets (2500 fszer kitermelse)
Bemelegts.
2/1 kldets - Harkonnenek
A rendelkezsedre ll erkkel rgtn az elejn tmadd meg a dlen fekv Harkonnen bzist. Elsknt a kaszrnyt semmistsd meg, a gp nem fogj jat pteni. Ezutn nincs is ms dolgod, mint a barakkodbl folyamatosan rad gyalogosokkal aprnknt sztzzni a mg meglv Harkonnen egysgeket.
2/2 kldets - Harkonnenek
Itt nehezebben boldogulhatsz, mint az elbb, mert a kezdetekkor csatra ksz csapatok tl gyengk egy korai tmadshoz. pts kaszrnyt, egy tkpes sereg sszegyjtse utn rohand le a gyenge lbakon ll ellensges bzist.
3/1 s 3/2. kldets - 5000 egysg fszer kitermelse
Csak a trkpek klnbznek, a taktika mindkt esetben ugyanaz. pts szlermvet (Windtrap) s kaszrnyt, majd rgtn vgj bele egy fszerzem gyrtsnak. A maradk fszer rbl fegyverezz fel amennyi gyalogost csak tudsz, s vezesd sereged az ellensges falak al. Elsdleges clpontod a barakk s a gpgyr legyen, a tbbit hagyd meg desszertnek. Felesleges gyalogosokon kvl msra pazarolni a pnzt, meg tudnak felelni a kihvsnak k is.
4. kldets - Harkonnenek
Az eddigiekhez hasonlan az elejn birtokodban lev csapatokkal tedd a flddel egyenlv ellensged barakkjt s gpgyrt, nem pt jat, gy elvgtad az utnptls lehetsgt. Kaszrnyd tovbbfejlesztsvel mr pnclkllel felszerelt gyalogosokat is kikpezhetsz, ket mihamarabb kldd a bajba jutott Fremenek segtsgre. A fennmaradt Harkonnen egysgek felkutatsa sem knny feladat, mert a szlrzsa minden irnyba sztspriccelnek tmadsod hatsra. Keresd meg mindet, s trld ki a nevket az lelmezsi listrl!
5. kldets - A foglyok kiszabadtsa
szak fel trve azonnal szabadtsd fel a bzist, majd a kzben felkszlt mrnkkkel foglald el a krbezrt pleteket. Az MCV-t teleptsd, majd nyomban kezdj kt fszerzem megptsbe, s szabadtsd fel a csempszbzist. A kvetkez hullmmal rkezzenek a mrnkk, s rgtn foglaljk el a zskmnyolt pleteket. Ezutn telepedj le az MCV-vel, s gyorsan pts kt feldolgozt. Szlltgpekkel rkeznek majd a tovbbi ellensges rzelm csapatok, az rkiktt akarjk majd megtmadni, nhny tankkal vedd el a kedvket ettl. A foglyokat rejt bzist nyugaton tallod. Ers rsg vigyzza, toborozz legalbb tizent-hsz tankbl s katyusbl ll sereget, mieltt nekirontasz!
6/1. kldets - Ordosok
Elszr intzd el az szaknyugatra llomsoz Ordos csapatokat, kzben kezdd el kipteni bzisodat is. Az ellensg pletei kzl az szaknyugaton fekv Construction Yard s a tle keletre ltestett gyr knnyen elfoglalhat egy-egy mrnkkel. Hamarosan dhs ellensges csapatok rkeznek a helysznre ezeket megsemmisteni, clszerbb teht rgtn eladni, nem pedig hasznlni a knnyen szerzett pleteket. Eztn dobj ssze legalbb egy tucat katyust, s hatstalantsd ltaluk a sajt s az Ordos bzis kztt fekv lvegtornyokat. A koront tedd fel a hadmveletre egy tfog tmadssal, melynek sorn a mr begyakorlott mdon elszr a gyrpleteket semmistsd meg.
6/2. kldets - Ordosok
Az elbbi taktika itt nem mxik, csapataidat tartogasd bzisod vdelmre, s szp nyugodtan ptkezz, termszetesen legalbb kt fszerzemmel tmogatva hadgyi trcdat. A katyusk neke itt sem marad hatstalan, vesd be ket minl nagyobb szmban.
7. kldets - Harkonnenek
Az elejn koncentrlj a vdelemre, s pts gyorsan barakkot, hogy mrnkk hadt llthasd harcrendbe. A kisvrtatva rkez tmadkat a lvegtornyok segtsgvel ggyel-bajjal sztverheted, majd settenkedj be a mrnkkkel a nyugatabbra fekv Harkonnen bzisra a dli rszn tallhat tjrn keresztl. A meglepetsszer beosonst elsegtend nem rt sznlelt tmadst indtani a bzis ellen a tls oldalon, elvonva ezzel a bklsz rk figyelmt. A msik bzist nyugati irnybl rdemes kikezdeni a torony azonnali kiiktatsval, majd a mrnkk az gy keletkezett rsen keresztli bejuttatsval. Ezzel hamar pontot tehetsz a Harkonnen bzis rvid trtnetnek vgre.
8. kldets - Harkonnenek + Ordosok
Helyezkedj vdekez llspontra, mert mr az els perctl fogva vrszomjas csapatok tmadjk majd folyamatosan erssgedet. Tornyokkal plntld krl a bzisodat, a fontos pletekre pedig nem rt, ha odafigyelsz, s nhny gyalogossal semlegested a felbukkan szabotrket! Ha kellen felkszltl hsz-huszont pnclos csatasorba lltsval, ellentmadst indthatsz. Elsknt az szaknyugaton fekv kisebb Ordos, illetve csempsz ltestmnyekkel vgezz. Ha lehetsged nylik r, inkbb foglald el ket a megsemmists helyett, gy plusz pnzekhez, vagy gyrtkapacitshoz juthatsz. A Harkonnen bzist egyetlen rohammal vedd be, majd vgl az Ordosok utols megmaradt erdtmnyt tedd a flddel egyenlv.
9/1. kldets - Harkonnenek + Csszri grda
Fejleszd a kaszrnydat, hogy gyorsan megkezdhesd a mrnkk kikpzst: k lesznek a helyzet kulcsai elkvetkez hadmozdulataid sorn. Mg a dli oldalon kisebb erkkel lektd a Harkonnen hadipotencilt, szakrl a mrnkhadakkal villmgyorsan foglalj el s adj el minden lehet pletet. A csszri bzisnl ugyangy cselekedj: indts ltmadst dlrl, mialatt nyugatrl a mrnkeid tsuhannak a vdelmen. A nagy Harkonnen bzisnak is van egy gyenge pontja, a nyugati oldal kzepn tallhat feljr. A tornyot raktkkal iktasd ki, s mris mehetnek a mrnkk. gy mindhrom ellensges erssg utnptls nlkl marad, indthatod a pnclosok hengert az utols dfseket elvgezni.
9/2. kldets - Tisztogats
Az imnt ismertetett vrtelen hadvisels csak az egyik bzisnl alkalmazhat, a csszri erd szaknyugati rszn tallsz egy rst a pajzson. A szoksos figyelemelterel tmads dl fell, majd pedig a mrnkk diadalmenete kvetkezik. Ezek utn azonban csdt mond a hideg elme, nincs biztos taktika, mennyisgi gyzelmet kell aratnod ellenfeleid felett. pts tbb gyrat s fszerzemet, s akkor nem tkzhetsz klnsebb gondba.
Ordos Hz
1/1. s 1/2. kldets - 2500 fszer kitermelse
Bemelegts.
2/1. s 2/2. kldets - A terlet megtiszttsa
Csak a trkpek klnbznek. Szlerm s kaszrnya ptse, majd a gyalogosok tmeges ellltsa legyen a clod. Egy tucat katonval s a frissen rkez Trikeokkal mr elg ers leszel az ellensg legyzshez.
3/1. kldets - Harkonnenek
Fejlessz fel egy barakkot, s kpezz ki annyi gyalogost, amennyit csak tudsz. Vrj, amg a kt vrhat ersts befut, majd irny a nyugaton fekv Harkonnen bzis. Elsknt a barakk helyt szrd be sval, majd folyamatosan gyrtva az utnptlst mdszeresen irtsd ki a csak lgi ton tmogatott vrs erket.
3/2. kldets - Harkonnenek
Nyugodtan elkezdheted a barakk ptst mg a feldolgoz eltt. Miutn a tovbbfejlesztse is megtrtnt, lss neki a knnygyalogosok s a raktavetsk kikpzsnek, akik hatkonyan elltjk majd a vdelmi feladatokat. Hzz fel egy knny gyrat, pts Trikeokat. Mivel a vdelem terht leveszik a vllukrl a talpasok, teljes potenciljukat tmadsra hasznlhatod fel. Elszr termszetesen iktasd ki az utnptlst gyrt zemeket, ezutn az ellenfl percei meg vannak szmllva.
4. kldets - Sietch Tabr
A szokott mdon alapozd meg bzisodat, majd gyrts legalbb ngy tankot, hat Trikeot, kt mrnkt s vagy egy tucat gyalogost. Elsknt az szaknyugatra tallhat ellensget semlegestsd, majd a gyzelmet kveten gylekezz az szakkeletre tallhat fal tvben. Nyiss rst a falon, majd kldj be egy mrnkt, hogy elvgezze a piszkos munkt.
5. kldets - 15000 fszer kitermelse
Elsknt intzd el a tornyot, majd ritktsd meg a gyalogosok sorait. Foglalj el minden lehetsges pletet. Az rkiktben hamarosan landol egy MCV s rgtn utna egy tank is ersts gyannt. Hrom fszerzemmel biztostsd be az anyagi gondok elhrulst, vess be szlltgpeket is a minl grdlkenyebb termels rdekben. A bzis szaki oldaln kszlj fel a vdekezsre, tzdeld tele tornyokkal a krnyket. Az ellensges erk a trkp kzepn llomsoznak, a gyenge ellenlls lekzdse utn mrnkeiddel tgy pontot az gy vgre.
6/1. kldets - Az rkikt
Azonnal rendelj legalbb kt ostromtankot s egy harckocsit az rkikt vdelmre. Az ellensg minden erejt az rkiktre koncentrlja majd, folyamatosan ptold lemorzsold vdelmt. Ha fl rn keresztl kitartasz, tl vagy a nehezn llts ssze egy tkpes, pnclosokbl s ostromtankokbl ll csapatot, azutn elszr a Harkonnen, majd az Atreidest ingatlanokat s ingsgokat semmistsd meg.
6/2 kldets - Az rkikt
Zrd el falak ptsvel a bzisodhoz vezet dlnyugati csapst. A gp gy ms vlasztsa nem lvn keletrl nyomul majd ellened, ahol viszont belefutnak sszevont sereged karjaiba. Nhny toronnyal is clszer beavatkozni a kzdelembe. Elszr veled akarnak vgezni ellenfeleid, csak aztn fordtjk majd tekintetket az rkikt fel. Hrom fszerzemet teleptve biztostsd a folyamatos anyagi forrsokat a gyrak ptshez. llomsoztass ers pnclosdandrt az rkikt s a bzisod kztt, szksg esetn pedig vonulj vissza a lvegtornyok hatsugarn bellre. A visszaszmlls befejeztvel mr vsrolhatsz a flelmetes Deviator tankokbl is, ezek leghatkonyabban a hts sorban, ms pnclosok vdelmt elltva tevkenykednek. Kszts jl el egy csapatot, s tmadd meg elbb a Harkonnen, majd utna a valamivel ersebb Atreides bzist.
7. kldets - A csszr
ptsd ki bzisodat. A csszri palota a trkp szakkeleti cscskben tallhat. Hszfs, katyuskbl s pnclosokbl ll sereg mr j esllyel indulhat a szvsan vdekez ellensg leversre. A keleten tallhat Atreides bzisnl mrnkeiddel vatosan kerld ki a tornyokat, gy ledbe hullanak az pletek.
8. kldets - Vrfrd
Az Atreides hz rgtn gyalogosokkal tmadja meg bzisodat. Torlaszold el a bejutsi lehetsget knnyebb harci jrmvekkel, az ostromtankokkal pedig helyezkedj a msodik vonalba. Szksg esetn a Harvestereket is bevetheted, tkletesen alkalmasak egsz gyalogoscsapatok eltiprsra is. Az Atreides Hz csodafegyvervel, a Sonic tankkal is szembekerlsz majd, de az ostromtankok ellen k is elvreznek hamar. A Harkonnen Hz Devastatora mr komolyabb ellenfl, Deviatorok hjn nem sok eslyed maradna a tllsre! tvltoztats utn rgtn indtsd be az nmegsemmist mechanizmusukat, majd pucolj melllk. A tmad Fremenek s Sardaukarok ellen tartalkolj egy ers gyalogoshadtestet a frontvonal mgtt. Ha felkszltl mr a tmads megindtshoz, sorrendben intzd el az Atreides, majd a Csszri s a Harkonnen erssgeket.
9/1. kldets - Szabotzs
A megszokott mdon ptsd fel bzisodat. Nyjts segtsget a kzted s az ellensg kztt flton llomsoz szvetsges tbornak, a legtbb tmads ugyanis ket ri majd. Minl hamarabb kpezz ki szabotrket, velk egyms utn semmistsd meg az ellenfl gyrait, majd pnclosokkal s katyuskkal intzd el a maradkot. Az Atreides Hz Ornithopterei lland bevetsen lesznek ellened, figyelj arra, hogy fontosabb pleteid mindig teljesen pek legyenek. A lgitmads nem elg ers egy szz szzalkosan p nagyobb ltestmny elpuszttshoz, de a leromlott llapot pletek bizony knnyen ldozatul eshetnek a tmadsoknak!
9/2. kldets - Szabotzs
A taktika legyen ugyanaz, mint az elbb, figyelj a dlen llomsoz katonidra, s szabotreiddel semmistsd meg az ellensges pleteket.
THE END
|