hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Atlantis

Atlantis

ismeretlen  2006.07.04. 19:38

Az Atlantisz vgigjtszsa.

Atlantis

 

Az 1. CD:

 

Az INTRO utn. Menjnk a kt rhz s mutassuk meg nekik a jelvnynket (jobb gomb, INVENTORY, balgomb a jelvnyre, majd a jelvnnyel az rre.) Szabad az t, felmehetnk a lpcsn. Menjnk a kvetkez kt rhz, nekik is mutassuk meg a jelvnyt, majd fel a lpcsn. Irny elre, majd balra fel egy kis lpcsn, keressk meg a fogadt (Ez eredetileg nem fogad, hanem a testrk lakosztlya, mert mi a kirlyn testre vagyunk.) Beszlgessnk el a hlggyel, mire bejn kt unszimpatikus alak. A beszlgets utn a kopasz bentmarad, majd beszljnk vele, mire azt krdezi, hogy igyon-e a borbl. Vlasszuk azt, hogy ne, majd ha tvozott beszljnk Agatha-val a fogadssal a kirlynrl. (Legfels beszdtma kpe.) A kvetkez krdsre pedig vlaszoljunk IGEN-nel (Felfel mutat hvelykjj). Most menjnk ki Atlantis-bl. Menjnk oda, ahol kezdtnk, majd tovbb, kifel. Ha odartnk a halszhoz a mlra, akkor beszljnk vele mindenrl, majd mutassuk meg neki a jelvnynket is. Bent a hzikban kapunk tle egy oroszlnt brzol trgyat. Beszljnk vele ismt mindenrl, majd mennynk vissza a 2. lpcshz, ahol a 2 msik r ll, mire kzvide ksretben bevisznek minket (A nevnk: Seth) a jelenlegi uralkod helyetteshez, mert az uralkodn tvol van. A helyettes, CREON kri tlnk a halsztl kapott trgyat, de ne adjuk oda neki. Kint talljuk magunkat a tren, de nem mehetnk le a lpcsn, mert gyse engednek le, ezrt egybl balra fordulva menjnk oda a kopasz nhz s beszljnk vele is mindenrl. Utna menjnk a fogadba Agatha-hoz s beszljnk vele, majd mennynk vissza le s a lpcsnl, ahol nem engednek le, forduljunk balra a ZLD ruhs frfi fel, majd menjnk oda hozz s beszljnk vele mindenrl s mutassunk meg neki minden nlunk lev trgyat, mire a vgn ad egy aranybrnyt s azt mondja, hogy vrjunk itt egy kicsit, mg odamegy a hozznk kzelebb es ajtban ll rhz s elvonnya a figyelmt. Vrjunk egy kicsit, majd bemehetnk az r mgtti ajtn. Ha bementnk, akkor mejnk kicsit balra vrjunk, mg az r elmegy a msik terembl (hallgassuk a lpteket), majd menjnk t s gyorsan fel a lpcsn. Itt a bolygs szerkezetet gy kell lltani, hogy napfogyatkozs legyen (Ha j, akkor villognak a bolygk.). Kinylik az oroszlnszobor szja, ebbe helyezzk bele az aranybrnyt, mire kinylik egy titkos ajt. Ha bementnk, akkor mg egy  ajt zrja az utunkat, hasznljuk az oroszlnt brzol flbevalt, majd ugorjunk ki az ablakon. Keressnk egy lpcst, gyorsan felmegynk, keresnk egy virgcserepet, rdobjuk a lenti rre, majd elvesszk tle a kst s menjnk be a hzba. Ha bent vagyunk, akkor beszljnk amg lehet, mire beront Meljanz.

Ha kibeszlte magt, akkor gyorsan szaladjunk fel a lpcsn, a korltrl vgjuk le a ktelet s ugorjunk r a bal oldali emberre. Ha kijutottunk, akkor forduljunk jobbra, majd kvessk a nt. Bemegynk egy rcs mg, ahol nem tallnak meg, majd beszljnk a nvel, aki nem ms, mint Agatha. Beszlgessnk vele, majd fogjuk a ltrt, amit itt a kertben tallunk s tmasszuk neki a falnak a lcnl. Msszunk vissza a ltra segtsgvel az ablakon s menjnk a rejtett folyosra. Mivel hangokat hallunk, nem mehetnk vissza az oroszlnszobor termbe, ezrt keressk meg a fal mellett a „fesztvasat” s piszkljuk ki a falon lev rsbl a faragott egrfigurt. Helyezzk ezt az egeret a macskt brzol falba, majd kinylik egy msik titkos ajt, ahol egy rdekes emberrel kell egy jtkot jtszanunk. Nem nehz, csak r kell jnni egy j kis taktikra. Ha nyertnk, akkor megnylik alattunk egy csapajt s a delfines terembe kerlnk. Menjnk elre s nyomjuk meg a falon a csillagot, mire a plafonon kinylik egy rs. A delfines/ns szobor kezbl vegyk ki a hromg szigonyt, majd ennek segtsgvel menjnk fel a kinylt rsbe. Ha kihallgattuk Creon-t, mindent lltsunk a helyre (csillag,szigony), majd tvozzunk az ajtn. Ismt a flnk segtsgre lesz szksg s most ne a lpcsn fel, hanem az r utn kell

menni, majd fel a knyvtrba. Itt minl kevesebb nyikorgssal jussunk az rk melletti szekrnyhez s bortsuk rjuk, majd ugorjunk ki az ablakon. Itt vr Agatha egy bartjval, ahogy megbeszltk. A bart rkdsnek indul, de ehelyett  felfedi rul mivoltt s egy msik rt hoz. Agatha s a bartja elintzik egymst, mi pedig hasznljuk a kst a msik rre. Vegyk el Agatha vt s irny a megszokott ton a relytett folyosra, majd az oroszln terembe, onnan le s ki. A msik ajtnl mr nem ll r, teht menjnk be.

 

A 2. CD:

 

A liftet hasznlva jussunk fel a lgikiktbe, majd menjnk abba a lgi hajba, amelyben lmosnak rzi magt Seth. Ha elaludt, akkor Hactor fogja kelteni, aki Agatha testvre. Mutassuk meg neki Agatha vt s elrept minket CARBONEK szigetre. Itt beszd utn induljunk el, majd az els elgazsnl balra, innen pedig mindig csak elre, amg egy fahdhoz nem rnk. A hdnl balra menjnk bele a vzbe, majd a barlangba, majd a vz al. Ha kikerltnk, akkor jn a kvetkez logikai feladvny: Egy kgyt kell kirakni. Ha elrontottuk vgleg, akkor a kzepre kattintva jbl nekieshetnk. Ha ksz, akkor lejutunk egy kmnyen keresztl, s beszljnk gyorsan a papnvel a jelvnyrl, majd mutassuk is meg neki. Menjnk a nagy lda mg, majd nyissuk ki s vegyk fel a ruht. Az asztalrl vegyk el a kulacsot s adjunk belle minden rnek, amelyik megszlt.

Keressk meg a cellt, ahol a kirlynt tartjk fogva s vizet se krnek a kulacsbl, majd menjnk el balra s forduljunk meg. Egy kis kzjtk s felvehetjk a fal mellett hever fadarabot. ssk le a magnyos rt, hrcoljuk be magunkkal, vetkztessk le, majd vegyk fel a ruhjt. A kirlynnek pedig mutassuk meg a jelvnynket, adjuk neki oda a papni ruht. Mikor ltzik forduljunk el, ha hamarabb visszafordulunk, minthogy szlna, kapunk egy pofont. Vetessk le vele a maszkjt is s menjnk vissza oda, ahonnan lejttnk, majd menjnk fel a kmnybe s vissza a vzbe. Most mshov jutottunk. Vigyk a kirlynt Hektorhoz, de mivel lefoglaltk a hajjt, nem tudunk elmenni. Mg k elbjnak, addig mi szljunk be a hajt rz kt rnek s forduljunk meg, menjnk t a folyn, lpjnk mg egyet elre, forduljunk jobbra, majd mennynk a sziklkhoz egy ltszlagos zskutcba, ahol egy reg boszorkny varzslatnak ksznheten megmeneklnk. Beszljnk vele mindenrl. (Mindig mindenkivel beszlni kell s mutogatni trgyakat.) Meg kell oldani kt logikai feladvnyt, ami nem nehz. Az egyikben az a lnyeg, hogy a fogaskerekeket rendesen a helykre kell tenni, hogy mkdsbe lehessen hozni a gpet, majd ez ad 3 golyt, amelyet a kvetkez feladatban kell hasznlni. Ez mg knnyebb, mert a kgyk fejeit el kell vezetni a golykhoz. Amikor kszen vagyunk, a boszorkny ad egy tskt s azt mondja, hogy keressk meg a nyilakat s az jat. Menjnk a hd tloldalra, majd balra FEL s itt balra fordulva megtalljuk a fa alatt, amiket keresnk. Menjnk vissza a folynak ahhoz a rszhez, ahol sr van s a nyilakat+jat mrtsuk a srba, majd vissza a hd tloldalra, mg egyet elre, majd forduljunk meg 180 fokot. Vegyk el az jat, majd ljk le a vaddisznt. Vegyk ki a patkt a vaddiszn szjbl, ha lelttk s a tskban lv fldet vrezzk be a vadkan vrvel, majd vigyk vissza a boszorknynak. Krdezznk mindenrl, utna pedig egy vide ksretben lthatjuk bagolyszemmel, hogy mit csinl Sa’ak papja. Megidzi a MINDENTUD-t. Az „lom” utn ismt a banynl lesznk, majd bemutat neknk egy hlgyet, akinek mi nme szimpatizlunk. Beszljnk mindkettjkkel, mire a boszi a vres fldet egy vegben visszaadja. Most induljunk.

 

Az 1. CD:

 

Visszahoz a lny Atlantis-ba az reg halszhoz. Beszjnk vele mindenrl, majd menjnk be vele a hzba, ahol aludjunk egy jt. Amikor felkeltnk, menjnk vissza a palotba, a kerten keresztl, ltrn, stb…Az egeret piszkljuk ki a felbl, majd hasznljuk a macskt brzol falon. Kinylik ismt a titkos ajt, ahol ismt egy jtkot kellesz jtszani. Nagyon egyszer, az egeret le kell juttatni a csenghz, gy, hogy ne essen a macskk szjba. (Csak arra gyelj, ha annl a rsznl vagy, hogy bele kell rgni a katona lbval, akkor mr eltte nyomhatod, mert ha gy tartod a lbt, akkor egybl rugsnak szmt.) A gyzelem utn kapunk egy kristlygmbt, majd ismt egy titkos alagtba jutunk, ahol forduljunk mag (180 fok) s a sttben a falon hasznljuk a kristlygmbt. Jegyezzk meg az alakzatokat s a sorrendjket is. Majd menjnk vgig a folyosn, s amikor kirtnk egy r s a Meljanz vr. Kapjuk fel a korst (bal oldalt), majd lkjk oda az rnek, utna pedig szaladjunk t Meljanz lba alatt, majd be a jobb oldali ajtn, kapjuk fel a drdt s reteszeljk be az ajtt.

Most nyugodtan odamehetnk a trnszkhez s az elbb ltott alakzatok szerint lltsuk be a kis karokat. Ha megvan, akkor szabad az t a trnszk al. Lent 3 fel is lehet menni. Elszr menjnk balra, majd fel a csigalpcsn, teljesen a kirakkig.

 

Sok szerencst…Ha egyet kiraktunk, akkor kapunk plussz egy darabot, amelyiket mindig az ppen megjelent szobron tallhatunk majd meg. Ha kszen van mind a 4, akkor a 4. szobor fejt el kell fordtani, majd felmszni r. Menjnk fe a csigalpcsn, majd vagyk fel a villt s mgfentebb a fnl a villa segtsgvel ssuk ki a kristlygmbt. Menjnk vissza le, majd a kristlygmbn keresztl beszlnk az reg boszorknnyal. Vissza a folyosn s a bal oldali folyost vlasztva majnk a vgre, a kirakt rakjuk ki, majd menjnk az reg halszhoz. Beszljnk vele, mire ad egy kristlyt. Menjnk vissza a vrosba, majd a titkos ajtn, ahol kijttnk, menjnk vissza s a 3. folyosn hatoljunk be a knyvtrba vezet folyosra, de ne a knyvtrba menjnk, hanem fel az

oroszlnhoz, be a titkos ajtn, leugrani, majd teljesen addig, ahol le kell menni a nagy lpcsn a m thoz, de ne menjnk le, hanem a lpcs mellett jobbra irny be a hzba. Itt vr az a hlgy, aki elhozott az erdbl. Beszljnk vele, mire idehv egy Anna nev (elg randa) lnyt… Beszlgessnk, mutogassunk, fleg j trgyaink kzl (kristly). Menjnk ki, mire Anna elszalad, Meljanz-k elfogjk, fogadba viszik. Menjnk be s beszljnk az j (enyhn szellemileg 0) karakterrel (Creon kpe, Kirlyn kpe, j karakter kpe), mire sakkban tartja a msikat egy kssel. Irny fel a lpcsn, majd a folyos vgn a jobb oldali szobba. Ha abbamaradt a beszlgets, menjnk ki, itt vr az j karakter, aki megkrdezi, hogy segtsen-e. IGEN ! Irny a msik szoba. Beszljnk a „brencnkkel” (CREON kpe,CREON kpe, „BRENC” kpe), majd irny ki a fogadbl. Mutassuk meg Anna-nak a jelvnynket s a kristlyt. Menjnk a megszokott ltrs ton az oroszlnterembe, majd ki az udvarra, be a lifthez.

 

A 3. CD:

 

Menjnk fel a lifttel, majd krbe a lift krl, vegyk fel a zskot s bjtassuk bele Anna-t. Menjnk a bal oldalt legkzelebb es „replhz”. Induls a „JEGES” tjra az eszkimkhoz.

j stlus tj, szinte fzunk, induljunk ht az eszkimkunyhkhoz…Beszljnk a furcsa beszd eszkimkkal, majd mutassuk meg neki a jelvnynket. Ennek hatsra bekerlnk a kzps, fkunyhba, ahol elmeslik neknk az eszkimk trtnett, de Anna valami olyanra krdez r, ami nekik nem tetszik, ezrt minket letnek. Egy kunyhban trnk magunkhoz, szkjnk ht meg. A ksnkkel vgjuk le a tbla oldaln lv ktelet, majd kssk r a botra. Most pedig dobjuk fel a kunyh tetejre, majd msszunk ki. J nagyot kerlve nzzk meg az sszes kunyht…maj damelyikben nem alszik senki s egy logikai feladvnyt tallunk, ott oldjuk meg azt. Kinylik egy titkos ajt. Lemszva a ltrn menjnk jobbra, nzzk meg, mit csinlnak, (Fel akarjk ldozni Anna-t.) majd usgyi visszafel, mert utnunkjn az egyik eszkim harcos, hogy megljn. Nem is az egyik, mindegyik.  Ha kirtnk a msik oldalon, azonnal forduljunk meg, zrjuk be az ajtt, majd vegyk le a szoborrl a maszkot. Vgjuk el Anna kteleit, beszljnk vele, majd vizsgljuk meg a szobrot. Utna pedig mondjuk Anna-nak, hogy helyezze az kristlyt a msik szobor szembe. Most pedig nzzk meg a fldn lev brkat, kezdve a 6g csillagot brzolval, majd a gyermek, frfi, n, nap s hold. Kapunk egy kis aranyszobrot. Vegyk fel, majd menjnk ki innen. Az gen megpillantjuk Creon hajjt, mire Anna meg akarja akadlyozni, hogy sztlje az eszkimk lakhelyt. Szegny enyhn prul jr. Mi csaljuk el a medvt a barlangtl, majd a szikla megkerlse utn a barlangjn keresztl jussunk el a hajhoz. Beszljnk a hajssal, majd elrept minket az indinok fldjre. Itt az elromlott hajbl mg pont ki tudtunk szllni, mire az lezuhan. A trzsfnkkel tallkozunk, akivel beszljnk mindenrl, majd pedig egy jtkot kellesz jtszanunk. A rkos jtkban aki rkja utoljra r be, az meghal. A pilta halla utn (jobbik esetben) vegyk fel a ktelet, majd menjnk a kidlt szoborhoz, krdezznk, mire megrkezik Hector hajja. Prbljuk meg fellltani a haj segtsgvel, mire msodjra sem sikerl, a trzsfnk felajnlja alnya segtsgt. Siker, majd beszlni, beszlni, beszlni, a lny pedig elvisz a tutajval egy msik szigetre, ahol a Valdi Istensg szobra ll.

 

Rakjuk ki az ajt eltt lv tblt.

 

Szobrok : KK, PIROS, SRGA, ZLD

 

3szg alak trgyak : MADR, VADDISZN, HAL, RK

 

Kr alak trgyak : FLD, CSILLAGOK, HOLD, NAP

 

Bejutottunk. A fon nnek adjuk oda a kristlygmbt, majd menjnk be valamelyik alagtba. (Csak ne abba, amelyikbl jttnk…) Kattintsunk a narancssrga gmbre, majd mindenrl krdezznk. Kapunk egy golyt. Forduljunk meg, majd nzznk le a fldre, az egyik kvet lehet hasznlni, tegyk ht ezt. Ha feljutottunk, menjnk egy krt, majd irny lefel.

Ki az ajtn s vegyk el az g fklyt. Vissza az elz terembe s a fura szerkezeten a sok fehr csillag kztt keressk meg az egyetlen srgt, majd hasznljuk r a fklyt (lmps). A golyt pedig rakjuk a tetejbe, mire az legurul s lyukat t a fldbe. Menjnk a lyukba s vegyk fel a kockt, tegyk el a varzstenyrlenyomatot s irny a kis haj !

 

A 4. CD:

 

Visszatrtnk a halszhoz, beszljnk vele a kunyhjban, majd vissza a hajhoz s mentsk meg Anna-t. Vgjuk el a ktelt s ugorjunk el jobbra, hogy ne mi essnk ki, hanem a bajkever. Vissza a hajra, Creon megprbl eltallni, el is tall, de szerencsre sikeresen landolunk, m szerencstlensgnkre a vulkn kitr Creon miatt. Irny a szerzeteshez, a titkos jratokon t, mire elmondja, hogy egy delfinszemre van szksgnk, ami a knyvtrban van. Irny a knyvtr, fel az emeletre, vegyk ki a csontvz szeme helyrl a csontvzszemet. Irny a szkkutas terem s helyezzk a delfin szemt a helyre. Lekerlnk egy alagtba, ahol a kriptt kell megkeresnnk, s ez a kzepn van az egsznek. Ahol megjelenik a minotaurusz, arra ne menjnk. Ha bejutottunk Creon nkfo egy rdekes fegyvert. Hasznljuk r a varzstenyrlenyomatot, mire a fegyver hatstalannak bizonyul. Creon megilyed s beblyik az egyik kriptba. Irny utna, mire a vaskoponya meg akar lni, hasznljuk r is a tenyeret, majd gyorsan menjnk ki, ha Creon-t visszahzta a szrny, akkor balra lv kristlygmbt kapjuk fel s hasznljuk a szrnyre.

 

The End

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Mjus
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!