hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Alone in the dark 3

Alone in the dark 3

ismeretlen  2006.07.04. 19:32

Az Alone in dark 3 vgigjtszsa

Alone in the Dark 3

 

Amint megrkeznk Slaughter Gluch-ba, keressk fel a szalont. Ne kszljunk a vrosban, mert mindentt szellemek tanyznak A szalon bejrata melll vegyk fel az zemanyagkannt, majd tltsk bele a vettgpbe. Vegyk fel az asztalrl a kulcsot, a brpultrl a csrgt, a sarokbl az olajos kannt, s a hts kis szobbl a gyuft. Nyomjuk meg a pult mgtti bikakoponya bal szarvt, majd ljk le a ksrtetet. Szedjk fel a krtyt s az aranytltnyt, majd essnk le a pincbe. Tltsnk a lmpba olajt, majd gyjtsuk meg a gyufval. Kapjuk le a staplct a falrl, majd vizsgljuk t a bal oldali hordt. A csrgkgyktl ne fljnk, amg hasznljuk a pultrl levett csrgt, nem esik bntdsunk. Msszunk fel a cellba, majd a priccsrl szedjk fel a kvet. A staplcval hzzuk t a kulcsot a rcsok kztt, majd menekljnk ki a brtnbl. Vgjuk a falhoz a kvet, melynek a belsejbl egy indin amulett bukkan el. Kutassuk t a sheriff irodjt, a jelvnyt semmiflekppen ne hagyjuk ott. A szalonbl elhozott kulccsal ki tudjuk nyitni a fegyverszekrnyt, s onnan elemelhetnk egy remek winchestert. A ktszrnyas ajtn valaki nagyon be akar jnni, a biztonsg kedvrt toljuk el a nagy szekrnyt. A padlson szedjk fel az ostort, majd a fmlemezt. Ezt a ruhnk al tve, ideiglenesen vdve lesznk a golyktl (a la Clint Eastwood). A vibrl vrs fnybl szedjk ki a voodoo babt (gyorsan menjnk a fny al, majd htrljunk ki, j idztssel meg lehet oldani). A sarokban ll haramit csak aranytltnnyel lehet meglni, gondosan clozzunk. Maga utn hagy egy zsk skorpit, ne hagyjuk ott. Itt a tetn tallunk mg egy Gatling gpfegyvert, ezzel bezzhatjuk a zrt ajtt. A szobba lpve a hhr valamifle voodoo varzslattal prblkozik, de kevs sikerrel. Mutassuk fel a sajt bejrat voodoo babnkat, majd dobjuk le a csapajtn a skorpikat. Vegyk fel a dinamitot s a szrtott hst. Emlkezznk vissza, hol volt a gpfegyver, abban a szobban a hord mgtt tallunk egy kancot. Vizsgljuk meg a falat, s rakjuk a kancos dinamitot a falban tallhat rsbe (a hord mellett). Gyjtsuk meg a kancot, majd nagyon gyorsan tvozzunk a helysznrl. A robbans megnyitotta az utat. lljunk r a nyomlapra, majd keressk meg az zrt ajtt mkdtet gpezetet. gy tnik, hinyzik egy fogaskerk, ezt a sheriff jelvnyvel kell ptolnunk. lljunk kicsit tlsan a gphez viszonytva, s az ostorunkkal indtsuk be a gpezetet. Az ajt mgtti padlra teljes sebessggel r kell futnunk, csak gy juthatunk t a szemkzti pletbe. (a jtk nem mindig szereti a futst, tbbszr kell prblkozni, mg sikerl). Gyjtsuk meg a falilmpkat, majd menjnk be a szobba. Az rbl elbukkan keselyt kenyerezzk le a szrtott hssal, majd vegyk fel a tokent s a szobainast. Kvessk a kiscserkszt a kpen keresztl, majd vegyk ki az gybl az indin nylvesszt. Tltsk meg a szobor fegyvert, majd rmoljuk ki a szekrnyt (nagy kaliber tltny, krte, gyngy). Fordtsuk meg a tkrt, s szedjk le a htuljra ragasztott kulcsot. Ezzel nyissuk ki a msik ajtt, majd menjnk ki az erklyre. Ott araszoljunk addig, amg a spalettk mgtti fegyveres rnk l. Ekkor tegyk le a szobainast az ablakkal szembe, majd hzzunk onnan. Dntsk be az ablakszrnyat, majd msszunk be a fotlaborba. Szedjk ssze az sszes trgyat, majd az ott tallt kulccsal nyissuk ki a harmadik ajtt. Szereljk ssze a vakut (bulb+shutter release), majd a szekrny melll villantsunk a szrny szembe. Ljnk bele a cltblba, majd vegyk fel a varzsbotot. Essnk le az aknba, majd keressk meg a msik kijratot. Az ugrls rszt nem tudjuk kihagyni, veselkedjnk neki. Az indint a varzsbot segtsgvel tudjuk eltesskelni az tbl. Az utols oszlopon hasznljuk az indin amulettet. Az emeleten kt bandita is vrakozik rnk, hallgattassuk el ket rkre. A maradvnyaik kztt tallhatunk egy kulcsot s egy cilindert. A msik ajt mgtt tallhat a knyvtrszoba, ott csak a zsebrt kell felvennnk a szemkzti kp all. Az rval a msik ajtt nyithatjuk ki. Itt egy furcsa zombi tmad rnk, valahogy lelassul a mozgsunk. A bajok okozja az vegablak, melyet egyetlen lvssel kitrhetnk. Rajta keresztl a temetbe kerlnk, ahol az indin varzsbotot kell beszrnunk a tr kzepn ll ktmbbe. A felbukkan srra tegyk r a krtyalapot. ntsnk olajt a tzhelybe, majd kutassuk t a tncosokat. A jobb oldalon ll frfinl tallunk egy kalapcsot, ezt mindenflekppen vegyk el. A sznpadon gyjtsk be a trgyakat, majd menekljnk ki a blterembl. A konyhban a szekrny mg be lehet jutni, ne engedjk, hogy a jtk becsapja a szemnket. Az ajtzrba rakjuk bele a nagy kaliber tltnyt, majd csapjunk r a kalapccsal. A kvetkez teremben kutassuk t a vast modellt, majd javtsuk meg a vggpet. Elszr szereljk be a gitrhrt, majd csavarjuk be a villanykrtt. Tartsuk a fny fel a kottt, gy tudjuk meg a szf kombincijt (nlam ez 806 volt). A bankban a kp mgtt llthatjuk be a kombincit. A gyngyt rakjuk be a szf ajtajba, majd nyissuk ki a ajtt a szfkulccsal. A bankr meneklre fogja a dolgot, de elbb mg ellopja a fltve rztt amulettet. Ezt mindenflekppen vissza kell szereznnk, e nlkl biztosan vesztnk. Vigyk el a bankbl a pnzzel teli tskt. A harmadik tll a fegyverkovcs, a bandavezr rajta keresztl kldtt zenetet. Vissza kell adnunk a pnzt s a kulcsot, klnben Emily meghal. Ugorjunk be a csillbe (eltte vegyk ki a detontort), majd robogjunk ki a mhelybl. Szaladjunk be az llomsra, majd lkjk meg az lloms tblt. Vegyk fel a leesett kulcsot, majd kutassuk t a sndarabokat. Kongassuk meg a vasdarabbal hromszor az ajt melletti harangot, majd siessnk ki. Forduljunk balra, majd robbantsuk fel az llomst. (balra a blasting cup-ot, jobbra a detontor box-ot). A bandavezr nem tartotta meg az grett, hiba adtuk t neki a pnzt s a kulcsot. Nem volt eslynk, meghaltunk.

Egy puma kpben trnk magunkhoz, ksznheten az reg, indin smnnak. Nincs vesztegetni val idn, meg kell szereznnk a vros kzepn ll szobor kezbl az arany sast. Fussunk be a szalonba, majd ugorjunk fel a leszakadt lpcsn. Ugorjunk ki az ablakon, majd keressk meg a tetn azt a helyet, ahonnan t tudunk ugrani a szoborral. Fussunk neki, majd vegyk fel a sast. A fegyverkovcs mhelye mellett ll egy hord szurok, mrtsuk bele a mancsunkat. A sarkon forduljunk balra, s menjnk be az els nyitott ajtn. Itt is tallunk hordt, a klnbsg csak annyi, hogy ebben ezstport trolnak. Az ezstmanccsal felfegyverkezve mr nem gond a kt farkas. Szaladjunk vissza barlangba, s tegyk a tzbe a szobrocskt. Mg a halottak is megijedtek amikor kikszldtunk a srunkbl. Vegyk fel az elejtett fegyvert s a ktorlasz eltt fekv mosszappant. Trjnk vissza a vztrozhoz, majd a hasonmsunk eltt tegyk le a fegyvert. Olvadjunk ssze, majd msszunk fel a trozba. A piszkos knait csak gy tudjuk legyzni, ha letesszk el a mosszappant. A moskefe nyelvel fordtsuk el a zrat (a hord dugja), majd msszunk le a barlangba. Rakjuk a sarokban tallt levelet az indin mellszoborra. Az izomembereket verjk agyon, majd szedjk fel az alkvokban lv trgyakat. A szakadk eltt mentsnk, ha lezuhannnk, nyugodtan tltsk vissza az llst, s vlasszunk msik irnyt. A csknyost ljk meg a pisztolyunkkal (kell mind a hat tltny), a baltst meg egyszeren verjk agyon a csknynyllel. Vegyk fel a knyvtrban a vizesveget s a tt, majd irny a lift. A szoborra tltsk r a vizet, majd lpjnk be a felvonba. Trjk ssze a malacperselyt, majd rakjuk el az veglapot. A laborban nzzk meg a mikroszkp alatt, gy tudjuk meg a sznes gombok kapcsolsi sorrendjt. Vegyk fel a mregflaskt, majd mrgezzk meg a tt. ntsnk egy keveset az vegbl a desztilll kszlkbe. Amint sszezsugorodtunk msszunk be a cellba, s mrgezzk meg a doktort a tvel. Vegyk fel az ammnit s a szalmaszlat. Nyissuk ki a cellt, majd ntsk a maradk mrget a kszlkbe. Balra lesz egy egrlyuk. Msszunk be, majd a szakadkon ugorjunk t a szalmaszl segtsgvel (eltte neki kell futnunk). A kijrat eltt vegyk fel az veget, majd tltsk a msik teremben a lvatcsra. Amint sszement a pk tapossuk el, majd kenjk be a keznket enyvvel, s msszunk fel a falon, ott ahol a fny beszrdik. Gyorsan vegyk fel a fejet a szekrnyrl, majd dobjuk be a lyukba. Az ellenfelnk azonnal utna ugrik. Vegyk fel az lmot az llrl, majd menjnk t a msik szobba. Verjk le a knait (nlam a rvid, egyenes s gyors tsek jttek be), majd vegyk fel a parkjt. Az ezstdollrt hasznljuk az ajt melletti dobozon. Emilyt fogva tartja a mgikus jel, egyelre ne prbljuk kiszabadtani. Gyjtsuk meg az oltr alatt a tzet, majd olvasszuk meg az lomdarabot. Sikerlt megtrnnk a fekete mgit, de Emily eljult. Vegyk fel a varzsplct az oltr ell. Menjnk be a folyosra, majd vgezznk a kses zombival. Vegyk fel a fegyvert, majd dobjuk ki az ajtn az ammnis veget. Emily felbred a szagtl, s megment minket. A parkval nyissuk ki a tsks ajtt, s szaladjunk be az utols terembe. Keressk meg a totemoszlopot, majd dfjk a varzsplct az oszlopba. A kt cowboy fivrt csak gy lehet elintzni. Mr csak a vgs sszecsaps maradt htra. Rohanjunk be a terembe, majd az egyik sarokbl vegyk fel, majd hzzuk fel a gumikesztyt. Vgjuk el a kzelben tallhat elektromos vezetket a kssel, majd engedjk meg a vzcsapot. Fussunk vissz az oszlophoz s nzzk vgig a gonosz vgzett. Vegyk fel a kosr szenet, majd ntsk be a mozdony kaznjba. Gyjtsunk be alaposan, majd hzzuk meg a jobb oldali kart. A vonat ttri a barikdot, s valsggal trepl a szakadkon. Edward Carnby ismt gyztt.

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Mjus
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!