hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : X-Files: The Game

X-Files: The Game

ismeretlen  2006.07.13. 14:08

Az X-Files: The Game vgigjtszsa.

X-Files: The Game

 

 

Alaposan nzzk meg a jtk bevezet kpsorait, ugyanis a trtntek fontos szerephez jutnak a tovbbi jtk sorn. A fmenben elsknt rdemes jl bekalibrlni a gpnk teljestmnynek megfelel paramtereket egyrszt az lvezhetsg miatt, msrszt a kritikus pillanatokban fontos lehet, hogy ne ugrljanak a kpek. A jtk kezelsvel nem hinnm, hogy valakinek is gondja akadna, mert minden nagyon egyrtelm: a szem alak kurzor megjelensekor megnzhetjk kzelebbrl is az adott trgyat; a szj formj kurzor feltnsekor beszlgetst kezdemnyezhetnk; tovbb az elektromossgot jelkpez kurzorral bizonyos trgyakat vehetnk hasznlatba, vagy rakhatunk el; a klnbz irnyba mutat kezek elgg egyrtelmek. Ennyi elkszts utn kezdjk el Craig Willmore gynkkel a nyomozsunkat

 

Seattle, F.B.I Field Office - 1996. prilis 2.

 

A folyosra lpve Cook gynkkel tallkozunk. Hallgassuk meg a mondanivaljt, s egyelre legynk hozz bartsgosak a vlaszunkban, de az se baj, ha egyszeren megvrjuk, mg magtl tovbbll. Egy lpst elre majd balra lpve menjnk be az irodnkba, ahol elszr is nzznk jl krl. Klnsen fontosak a kitztbln lev paprokra felrt szavak. Miutn leltnk az asztalunkhoz, csrg a telefon, gyhogy vegyk is fel. A fnknk keres, mert beszlni szeretne velnk, gy kvetkezknt keressk meg az irodjt. Ha segtsgre lenne szksgnk az pletben val eligazodsban, a folyos vgn lev kijrati ajtn van egy kis trkp.

Fnknk irodjban Skinner igazgatval tallkozunk, aki rszletesen beszmol arrl, hogy kt gynknek nyoma veszett: termszetesen Dana Scullyrl s Fox mulderrl van sz. Kapunk egy fekete-fehr fott kettjkrl, egy sznes arckpet Scullyrl, egyet Mulderrl, valamint az gynkk szemlyi lapjait. A kapott dossziban gyjthetjk a nyomozsunk elrehaladtval az ggyel kapcsolatos klnbz feljegyzseket.

Beszljnk Skinnerrel. Krdezzk meg, hogy hol lttk legutoljra a kt eltnt szemlyt, illetve hogy ppen milyen gyn dolgoztak. Ezek szerint a Dullas Nemzetkzi Repltrrl Tacomba repltek, s legutols ismert tartzkodsi helyk a Comity Inn Everett vroskban. Krdezznk mg a korbbi viselkedskrl. Felttlenl tegynk fel minden krdst, mg ha olykor lnyegtelennek tnnek is, ugyanis ksbb egy jabb krdshez vezethetnek, ami viszont mr elengedhetetlenl fontos a tovbbhaladshoz.

Beszljnk a fnknkhz is. ugyan nem rendelkezik sok informcival, viszont arra utast minket, hogy adjunk t minden ms folyamatban lv gyet Cooknak. Mikor elhagyjuk az irodt, pont vele tallkozunk, s legynk komolyak a kvncsiskod trsunkkal. Utna menjnk be az irodjba, s beszljnk vele mindenrl.

Menjnk vissza az irodnkba, ljnk az asztalhoz, majd a telefon alatti jobb oldali asztalfikbl vegyk magunkhoz a pisztolyunkat, a bilincset, s a jelvnynket. Hasznljuk egy kicsit a szmtgpet. Ugye mindenki emlkszik mg gynknk teljes nevre (Craig Willmore), illetve jl megjegyeztk a kitztbln lv szavakat, amelyek kzl SHILOH a kdsz szmtgpnkhz. Olvassuk el az E-mailjeinket.

Vegyk magunkhoz az asztalon fekv mappt, tele a jelenlegi gyeinkkel, s adjuk t Cooknak. Amennyiben mindenkinek minden krdst feltettnk, Cook szobjt elhagyva Skinnerrel egytt elindulhatunk Everettbe. Menjnk a kijrat ajthoz, majd vlasszuk Everettet uticlnak, azon bell is a Comity Inn legyen a cl.

 

Everett, Comity Inn - 1996. prilis 2.

 

Beszljnk a pult mgtt ll hlggyel, majd mutassuk meg neki igazolvnyunkat. Krdezzk ki a kt eltnt gynkrl: sajnos semmi klnssel sem jut eszbe. Krdezzk meg az gynkk ltal klcsnztt aut fell: ez egy 621517 rendszm Ford Taurus - a fecni belekerl az adatokat gyjt mappba, illetve a nlunk lev kis szmtgpbe is. Krjk meg a hlgyet, hogy mutassa meg neknk a Scully s Mulder ltal brelt 103-as s 104-es szobt.

Alaposan nzznk krl a szobban. Tallhatunk egy idegen ltformkkal foglalkoz cikket tartalmaz jsgot, tovbb ha jobban krlnznk, egy kupac elrgcslt szotyoldt, s egy veg vodka mixet. Az gyon lev brndben van egy akta (SE-75424, 3X99-es gyszm) pr formulval s rajta egy megjegyzssel: "Majestic Cover Op. Warehouse Dock Railroad Connect".

Az jjeliszekrnyen a telefon kzelben megtallhatjuk Jose Chung 'From outer space' cm knyvt. Vegyk fel! A knyv egybknt kapcsoldik a sorozathoz, pontosabban a 3-as sorozat 20. epizdjban kerl el, amikor az r Muldert s Scullyt veszi a knyvben szerepl fhsk alapjul.

Beszljnk Skinnerrel, s krdezzk ki Scullyrl s Mulderrl, illetve hogy milyen gyben nyomoztak. Mikzben beszlgetnk, sz esik a kimen hvsok naplzsrl is, mire egy telefont brzol ikon jelenik meg, jelezve, hogy egy j tletnk tmadt. Menjnk ismteltem a recepcira, s a telefonos ikonra kattintva krjk el a kimen hvsokrl trolt informcit. Hvjuk is fel azonnal a kapott szmokat! 1-202-555-0149: ez egy washingtoni szm, gy felttlenl szksges egy 1-est trcszni az elejn. Frohike veszi fel, aki a Lone Gunmen 3-as egyike, de nem hajland felfedni kiltt elttnk. A msik szmot Scully hvta: 206-555-0182, azonban senki sem vlszol.

Menjnk vissza a motel szobjba, ahol tallhatunk mg egy laptopot. Vegyk magunkhoz. Ahhoz azonban, hogy hozzjussunk a rajta lev dolgokhoz, ismernnk kellene a kdot. Ha kifogytunk az tletekbl, megkrdezhetjk Skinnert is, de az tletei sem igazn vlnak be. Inkbb ksbb kellene elvinni a Crime Lab-ba, ott majd a nagyokosok kezdenek vele valamit.

Menjnk vissza a recepciba, s beszljnk Skinnerrel, aki kvetett minket. Ezek utn trjnk vissza a Field Office-ba, s ljnk le PC-nk mg. Az ING funkcit hasznlva rkereshetnk pr dologra:

A 'phone' s a 'citizen' keresparamtereket hasznlva a 202-555-0149 telefonszmrl ugyan nem tudunk meg semmit, de a 206-555-0182 telefonszmhoz egy cm is tartozik: Seattle, Dockside Warehouse, 62 Bell. Vltsuk t a 'phone' opcit 'license number'-ra, s nzznk utna a kapott rendszmnak is: a klcsnz cg neve Lariet Rental Inc.

Menjnk a trgyalterembe, s keressk meg azt a szekrnyt, amin a "csak felhatalmazott szemlyek szmra" felirat olvashat, s vegyk magunkhoz az ott tallhat eszkzket: messzelt, fnykpezgp, zrnyit, elemlmpa, infraszemveg, s a bizonytkgyjt kszletet. Miutn felszerelkeztnk, irny a Dockside!

 

Seattle, Dockside Warehouse - 1996. prilis 2.

 

A dokkokhoz rkezve taln mindenkinek feltnik, hogy az intrban lthat helyhez rkeztnk, ahol pedig Mulder s Scully is jrt. Az ajtnl nyissuk fel a zrat a zrnyitval, s lpjnk be.

Menjnk a hordk fel, amelyek eltt egy nyomot tallhatunk: mghozz egy termetes vrfoltot. Vegynk belle mintt a bizonytkgyjt kszletnkkel. A vrfolt melletti jobbra lv oszlopba beszorult egy lvedk is, amit szintn a kszlettel gyjthetnk be. Forduljunk jobbra, lpjnk egyet elre, majd ismt forduljunk jobbra, ahol a fldn egy cigarettacsikket lthatunk (anlkl, hogy lenznnk). Ezt szintn vegyk be a bizonytkok kz a kszlettel.

Menjnk ezutn abba a kis irodahelyisgbe, ahol ppen Skinner keresgl. Keressk meg a sttbe burkolzott lpcsket a fehr szekrny mgtt, ahol a zseblmpnkat hasznlva juthatunk egy kis vilgossghoz. Miutn felmentnk, forduljunk balra, s keressk meg a szerszmosldban a fesztvasat. gy mr a lenti nagy teremben tallhat faldkat is fel tudjuk nyitni, s mintt vehetnk a benne tallhat fekete porbl is.

Menjnk ki az pletbl, majd balra, az plet mgtt menjnk az ott tallhat halszhajhoz. rdekldjnk a haj mellett sernyked halsz neve irnt, mutassunk neki egy igazolvnyt, s krdezskdjnk tle. Pr rdekes dolgot megtudhatunk a mgttnk lev raktrrl: olykor furcsa dolgok trtnnek itt, pl. kiszradnak a halak. Krdezznk meg minden lehetsges dolgot, belertve a bal fels sarokban megjelen ikonokat is.

Menjnk ismtelten be a raktrpletbe, s beszlgessnk el Skinnerrel. Hallgassuk meg az vlemnyt is a fels sorban megjelen ikonok ltal reprezentlt dolgokrl. Utna nyugodtan elhagyhatjuk az pletet. Kint Skinner egy fekete Sedan-ra hvja fel a figyelmnket. Tegynk fel egy lpst, vegynk keznkbe a fnykpezgpet, s ksztsnk egy kpet az aut rendszmtbljrl. Tbb dolgunk nem is akad itt, ezrt menjnk a Crime Lab-ba.

 

Seattle, King Country Crime Lab - 1996. prilis 2.

 

Miutn egy kicsit elbeszlgettnk John Amis-szel, adjuk neki az sszes begyjttt bizonytkot, s hallgassuk meg a kommentrjait is az egyes trgyakrl.

 

Seattle, F.B.I. Field Office - 1996. prilis 2.

 

A szobnkban vegyk birtokba a szmtgpnket, s keressnk r a James Wong nvre. Meglepdve olvashatjuk rla, hogy az trtnetvel ellenttben nem kantoni szrmazs, hanem sokkal inkbb szletett amerikai... Tltsk be a fnykpezgpbl a kpet, s keressk meg a rendszmtblra vonatkoz informcikat a 'license' s 'government / military' belltsok mellett: sajnos ezek letiltott adatok, gy nem juthatunk hozz.

Menjnk a trgyalterembe, s mindaddig trsalogjunk Skinnerrel, amg nem kzlik vele, hogy amint lehetsges utazzon vissza Washingtonba. Trjnk vissza a szobnkba, ahol Cookkal tallkozhatunk. Mivel vgl is mg semmi sem dlt el, mindenki beltsa szerint vlaszoljon avagy ne vlaszoljon a krdseire. Bennem minden esetre mly nyomot hagyott az a kp, amikor az elejn a kt gynkrl krtnk tle egy APB-t: valahogy nem tnt tl bartsgosnak.

Ne felejtsk: Trust no one!

Tegyk be a laptopot a fnk szobja eltt tallhat szekrnybe, majd irny ismt a raktr!

 

Seattle, Dockside Warehouse - 1996. prilis 2.

 

Egy stt kocsit lthatunk az plet eltt parkolni. A hts ajtn keresztl lopakodjunk be az pletbe, amit a halszhaj felli oldalon tallhatunk - a nagykapuval nem rdemes prblkozni... A hts ajt kinyitsval ennyi zrfelnyits utn mr remlhetleg senkinek sem akad gondja. A sttben az infraszemveget hasznlva menjnk addig, amg meg nem ltjuk a kt fickt, amint ppen faldkat cipelnek ki. Miutn elmentek, nzznk be az elttnk lev nylsba: szomoran kell tudomsul vennnk, hogy mr res...

 

Seattle, Eavelyn Apartments - 1996. prilis 2.

 

Szllsunkra rve egy kicsit nzegessnk krl, hiszen mgiscsak ez a mi otthonunk. Kldjk el a laptopunkban tallhat jegyzeteket E-mailben Skinnernek s Shanksnek, s ne felejtsk ezt el legalbb a lefekvs eltt minden nap megtenni. Nincs ms htra, irny az gy! Ha gy rezzk, hogy mr kiszundtottuk magunkat, keljnk fel.

 

Seattle, Field Office - 1996. prilis 3.

 

Menjnk a hivatalunkba, ahol Cookot lthatjuk a fldn elterlve, akit minden valsznsg szerint valaki(k)nek sikerlt jl fejbeklintani. Nzznk be a szekrnybe is, ahov Scully laptopjt tettk: megllapthatjuk, hogy hinyzik. Menjnk a szobnkba, s vegyk fel a telefont, ahol Pendrell gynk kzli velnk, hogy sikerlt beazonostani a raktrpletben tallt vrt: a vr Scully. Az gynk amgy a sorozatban mr egy alkalommal megksrelte Scully irnti vonzalmt a tudomsra hozni (kevs sikerrel), gy ht nem csoda, hogy olyan letrt a hr kzlse kzben... Hamarosan Cook kzli velnk, hogy Wongot lelttk a raktr mellett. Mris induljunk a helysznre!

 

Seattle, Dockside Warehouse - 1996. prilis 3.

 

Menjnk htra a halszhajhoz, ahol a rendrnek mutassuk meg az igazolvnyunkat, mire termszetesen tovbbenged minket. Beszlgessnk a halottkmmel, illetve a mellette ll egynnel. Miutn minden krdst feltettnk, forduljunk meg, s trsalogjunk a fiatal s csinos nyomoznvel. Legynk kedvesek s egyttmkdk, mire a hlgy hamarosan felksr minket a hajra. Beszlgessnk a raktrrl, illetve a halakrl. Nzznk krl a kabinban, s keressk meg a kis szekrnyben tallhat gygyszereket, tovbb a 'Tarakan' felirat srga eskabtot. Hagyjuk el a kabint, s osszuk meg a bent ltottakat Astadourian gynkkel is.

Hamarosan visszatr a kiktmester is, akivel ismt mindenrl rdemes elbeszlgetni. Ha vge a trsalgsnak, vegynk utunkat a Tarakan fel!

 

Seattle, 'Tarakan' cenjr - 1996. prilis 3.

 

Pillantsuk felfel, s miutn megvizsgltuk a hajtestet, menjnk a fedlzetre, ahol haladjunk tovbb lefel a fedlkzbe. Keressk meg azt a faldt, amiben egy nagy gmb alak trgy tallhat, tovbb ne hagyjuk figyelmen kvl a msik farekeszeken tallhat szimblumokat sem. Menjnk vissza a fedlzetre, s msszunk fel a haj kvetkez emeletre. Keressk meg a kabinokat, ahol kt cirill betkkel rt naplt tallhatunk. A kabinoktl visszafele vizsgljuk meg a falon tallhat rdekes kpzdmnyeket... taln egy kznyomot lehet felismerni?

Mg egy emelettel feljebb a haj flkjben ismtelten Astadourian gynkkel tallkozhatunk. Az eltte lv asztalon rdekes ujjlenyomatokat tallhatunk! Ezek utn adjuk neki a kt hajnaplt, majd pedig folytassunk vele eszmecsert minden lehetsges dologgal kapcsolatban. Az ujjlenyomatok beazonostshoz hvjuk fel Amis gynkt a laborban! Esetleg megmutathatjuk Astadouriannak is a haj faln tallt rdekes nyomokat, de ezzel akr vrhatunk is.

 

Seattle, King Country Crime Lab - 1996. prilis 3.

 

Hagyjuk Amisnl az rdekes fmgmbt, s ha nagyon hajt minket a kvncsisg, akr az ujjlenyomatokra is rkrdezhetnk, br ennyi id alatt igazn kptelensg lenne elvgezni a beazonostst...

 

Seattle, F.B.I. Field Office - 1996. prilis 3.

 

Visszatrve az irodnkba, a szmtgpben nzznk utna a 'Media' menpont alatt a Tarakannak, ahol rdekes informcikat tallhatunk a haj visszatrsrl. Ha pedig mr a szmtgpnl buherlunk, ismtelten kldjk el feletteseinknek a laptopbl a jegyzeteinket.

 

Seattle, 'Tarakan' cenjr - 1996. prilis 3.

 

A hajra visszatrve menjnk jra Astadourianhoz, s ha eddig nem tettk volna, vigyk el a haj faln tallhat gsszer nyomokhoz. Mutassuk meg neki a tallt fmgmbt is, amitl ugyan egy picit meg fog ijedni kollgannk. A csevelynket egy r szaktja flbe, aki egy hulla boncolsrl hozott hreket.

 

Seattle, King Country's Medical Examiner's Office - 1996. prilis 3.

 

A halottkmnl az els krdst Astadouriannak tegyk fel, majd jhet Truitt meghallgatsa az sszes lehetsges krdsben s trggyal kapcsolatban. Miutn mindent megtudtunk, emeljk ki Wong agyveljnek maradvnyai kzl a lvedket, majd kezdjnk el rdekldni a Tarakan ldozatainak hulli utn. Truitt segtkszen meg szeretn mutatni neknk a hullkat, ha azok nem tntek volna el nyomtalanul a trolbl. Astadourian, akit mellesleg mr Marynek szltunk, mris egy rdekes trtnettel rendelkezik az egsz ggyel kapcsolatban, ami azrt rdemes meghallgatni.

 

Seattle, King Country Crime Lab - 1996. prilis 3.

 

tadva Amisnak a msodik tltnyt is, gretet kapunk r, hogy sszehasonltja azt az elsknt hozott lvedkkel. A laborbl vegynk utunkat otthonunk fel!

 

Seattle, Eavelyn Apartments - 1996. prilis 3.

 

Hazatrve el dolgunk legyen, hogy a szmtgpen elolvassuk John Amis zenett a beazonostott ujjlenyomatrl. A levl mellkletben tallhat ujjlenyomat-kpet lefuttatva gy tnik, Cook bartunk ujjlenyomataira sikerlt a hajn rbukkanni! Ha kikapcsoljuk a szmtgpet, mris kopogst hallhatunk az ajtnkon, amit kinyitva szegny Cook siet be a szobnkba, ugyanis elmondsa szerint egy stt kocsi kvette egszen mostanig...

Cook szeretne pr dolgot megtudni tlnk, ezrt legynk vele bartsgosak, s vlaszoljunk neki aszerint, amit hallani akar. s ha mr gy eljtt hozznk, krdezznk r az ujjlenyomatokra is!

 

Seattle, Dockside Warehouse - 1996. prilis 3.

 

A raktr meglehetsen bartsgtalannal tnhet az jszaka kells kzepn. A teheraut vezet felli oldaln bemszva mris szlljunk ki a msik oldalon, s keressk meg a kocsi ajtajn a cg nevt: Gordon's Hauling. Szlljunk vissza a kocsiba, s a kesztytartban kutassunk egy szmokkal telert paprdarabka utn. Amikor a jrm tulajdonosa visszatr, gyorsan szlljunk ki az utas oldaln!

 

Seattle, Eavelyn Apartments - 1996. prilis 3.

 

Otthonunkba visszatrve ismtelten vegyk a szmtgpet kezelsbe, s olvassuk el a kiktmester zenett. A kapott telefonszmoknak nzznk rgtn utna az adatbzisban, s jegyezzk meg a cmeket. A hossz nap utn mr rnk fr egy kis pihen, ezrt "vegyk hasznlatba" az gyunkat. Msnap ajtdrmblsre bredhetnk, ugyanis kedvenc kollgannk jtt hozznk ltogatba. Miutn kibeszlgettk magunkat, tetessk be a videokazettt a lejtszba. Hmm, rdekes... Ismtelten cseverssznk el a ltottakrl, majd pedig nzzk t az Astadourian ltal lefordttatott hajnaplkat - az 1. s 5. oldal a legfontosabbak. Hamarosan egy faxunk is rkezik, amit ne mulasszunk el megmutatni nyomoztrsunknak. rdemes ismtelten megnzni a videofilmet, az elejtl a vgig, hiszen egy hasonl jelenetet lthatunk lejtszdni, mint ami az intrban Scullyval s Mulderrel is trtnt. Az jabb eszmecsere kzben kiderthetjk, hogy a filmen lthat figura a Gordon's Hauling sofre, de sajnos nem lehet beazonostani. A msik alak taln Mulder lehet? Lassan ideje tvozni otthonunkbl, eltte azonban krdezzk meg Astadouriant, hogy gyorsan lezuhanyozhatnnk-e...

 

Seattle, King Country's Medical Examiner's Office - 1996. prilis 4.

 

Ltogassunk el Truitt birodalmba, s gyjtsnk be tle minden informcit, klns hangslyt fektetve az esetleges robbans szemtankra.

 

Charno, Gordon's Hauling - 1996. prilis 4.

 

Nyugodtan lpjk t a kerts vonalt, majd menjnk be az pletbe is. Keressk meg az st, illetve a fldn hever bizonytkot a paprdarabok kzt. Ekkor egy furcsa idegen tmad rnk, s bezr minket a szobba, ami valamifle robban szerkezettel lett lezrva. gy nincs valami sok idnk teketrizni, a htgp eltt nzznk balra lefel, majd az sval ssk ki az ajtn lv panelt. Ha gyesek vagyunk, ppen idben szabadulhatunk... Beszlgessnk el a trtntekrl, illetve a furcsa frfi szemben ltott feketesgrl Astadouriannal. A nagy izgalomra val tekintettel levezetsknt egy cskkal is megprblkozhatunk, a lnyeg az, hogy ebben a krdsben gyorsan dntsnk, mert egy id utn esetleg eltnhet az ikon, vagy pedig Astadourian unja meg a vrakozst...

 

Seattle, Eavelyn Appartments - 1996. prilis 4.

 

Menjnk vissza otthonunkba, s lefekvs eltt ne felejtsk el a legjabb jegyzeteinket elkldeni a feletteseinknek. Fekdjnk le, majd bredjnk fel az bresztra kellemes hangjra.

 

Seattle, F.B.I. Filed Office - 1996. prilis 5.

 

Tallkozzunk Cookkal a trgyalteremben. elmesli neknk, hogy a sajt szakllra elksztett egy rajtatst egy bizonyos Smolnikoff nevezet egyn ellen, aki most ppen a sajt raktrpletben tartzkodik. Nyugodtan fejezzk ki tlbuzg trsunknak a nemtetszsnket az nknyes intzkedsei miatt, s ne felejtsnk el kitrni Astadourian rtestsre sem!

 

Seattle, Smolnikoff raktrplete - 1996. prilis 5.

 

Vlasszuk ki a pisztolyunkat az eszkztrbl, majd hasznljuk Cook fegyvert fedezettkppen. Egy ilyen sortz utn araszoljunk befel, s kszntsk illen az elttnk felbukkan fegyveres banditkat: els menetben hrom rosszfi prblkozik. Ha elintztk ket, menjnk kt emelettel feljebb, ahol ismt kt fegyveres ember vrakozik rnk: az egyik ppen a htunk mgl prbl elintzni, mg a msik egy bedeszkzott ajtt nzett ki magnak fedezkl.

Msszunk meg mg egy emeletet, ahol a kis sarokszobban tallhat csigalpcsn lemenve megtalljuk Smolnikoff bcsit. Beszlgessnk el vele egy ideig, majd Cook tancsra nzznk utna a fldszinten tallhat fegyvernek - ehhez teljesen vissza kell menni oda, ahol az els hrmast elintztk, s htul a lpcs mgtt rbukkanhatunk a keresett trgyra. A keresgls sorn utunkba kerl egy hajnaplszersg is, amit felttlen vegynk magunkhoz. Menjnk vissza Cookhoz s Smolnikoffhoz, hogy jabb krdseket tehessnk fel mindkettejknek.

 

Seattle, King Country Crime Lab - 1996. prilis 5.

 

A Smolnikoff raktrpletben tallt fegyvert adjuk Amisnak, hogy hasonltsa ssze a korbban tadott tltnyekkel. Az eredmny: a fegyver s a lvedkek egyeznek, ami az jelenti, hogy ezzel a fegyverrel lttek r Scullyra a msik raktrpletben.

 

Seattle, Smolnikoff raktrplete - 1996. prilis 5.

 

A raktrpletben fogjuk mg egyszer vallatra Smolnikoffot a fegyverrel kapcsolatban. Ha vgeztnk, Cook j otthonba, vagyis a brtnbe ksri az orosz illett. Hamarosan csrg a mobilunk, amelyen Amis jelentkezik, ugyanis a Tarakanon, ahov mellesleg pont mi kldtk el szegnyt, gy tnik egy j adag sugrdzist kapott...

 

Seattle, Eavelyn Appartments - 1996. prilis 5.

 

Hazatrve felpezsdl az let, ugyanis Astadourian viharzik be ajtnkon, s tbbek kzt szemnkre veti, hogy senki sem rtestette az elz akcinkrl - ht nem azt mondta Cook, hogy mr szlt neki? Beszlgessnk egy kicsit a felpaprikzott trsunkkal, s nyugtassuk le. Mikzben ezzel vagyunk elfoglalva, megszlal a telefon, aminek az zenetrgztjre egy rejtlyes alak mondja a mondkjt: hajnalkor menjnk a Sand Pointhoz, s termszetesen egyedl! Astadourian tvozst kveten nem marad aznapra ms dolgunk, mint hogy megnzzk E-mailjeinket, s gyba bjjunk. Ha felkeltnk, irny:

 

Seattle, 4-es hangr, Sand Point Naval Station - 1996. prilis 6.

 

Menjnk az irodnak kinz helyisgbe, s vegyk fel a kapcsolatot a titokzatos informtorral, Mr. X-szel. Mivel nincs sok ideje, s mg kevesebb a trelme, ne nagyon vicceldjnk vele. Miutn tvettk tle a specilis trt, semmi esetre se kvessk azon az ajtn, amelyiken tvozott, hacsak nem szeretnnk mris vget vetni a jtknak. Forduljunk meg, s prbljuk nem lelni Astadouriant. Folytassunk le egy gyors eszmecsert, majd induljunk el abba a Gold Bar-beli krhzba, amit mg X emltett. Ki lehet az a Jane Doe?

 

Gold Bar, Presbyterian Hospital - 1996. prilis 6.

 

A nvr rdekldsre mondjuk el, hogy bizonyos Jane Doe-t keresnk. Amikor rkrdez a nvre, felttlenl Dana Scullyt vlaszoljunk, illetve Walter Skinner nevt is adjunk meg mint felettesnk. Ezek utn a formalitsok utn mr brmit krdezhetnk a nvrtl. Ha vgeztnk, gyalogoljunk be Scully szobjba. Scullyt meglehetsen bizalmatlan hangulatban talljuk, gy egy msodpercet se vesztegessnk, mutassuk meg neki az X-tl kapott trt, klnben kellemetlen meglepets rhet minket. Ez az egyetlen lehetsg, hogy a bizalmba kerljnk! Innen mr elmeslhetjk neki a teljes trtnetet, aminek pr homlyos pontjra eddigi tudsa szerint azrt r tud vilgtani, s jabb tmpontot is kapunk a nyomozst illeten:

 

RR1121 / 82434 - 1996. prilis 6.

 

A vonatok kzt menjnk el addig, amg csak tudunk, s msszunk fel az ott tallhat pznra. A messzeltnkat hasznlva oldalra nzve egy vagon tetejn felfedezhetjk a 82434 szmokat. Msszunk le, majd a vonatlabirintusban prbljunk meg eljutni az elbb ltott vagonhoz. Ha megtalltuk, nyugodtan msszunk be, hogy megvizsglhassuk a kigse utni maradvnyait. A vagon belseje persze ismers lehet a TV sorozatot vgig kvetk szmra...

Visszafele haladva egy csavargba botlunk. Van nla valami, amit nagyon jl hasznlhatnnk a nyomozshoz, csakhogy nem adja az rge valami knnyen a dolgot. Menjnk bele krdezz-felelek jtkba, amihez nem rthat tudni, hogy a vgn a 'videokazetta' sz a megolds. Mivel ilyen rendes volt velnk, kapna pr dolcsit is, ha nlunk lenne a buxnk - mg szerencse, hogy egyenjogsg van...

 

Seattle, F.B.I. Filed Office - 1996. prilis 6.

 

Trjnk vissza a vizsglat kzpontjt jelent irodnkba, s nzzk meg a csavargtl kapott videofelvtelt a szmtgp jobb oldaln lv lejtsz segtsgvel. Mialatt teljesen elmerlnk a filmkockk tanulmnyozsban, lopjunk egy kpet az orvos arcrl, amit az ING adatbzisban vgigfuttatva knnyen be is azonosthatunk: Jonathan Rauch ezredes az alaszkai Eisenhower bzisrl.

A technika csodlatos lehetsgeit hasznlva hamarosan egy videokonferencin vehetnk rszt a Lone Gunmen nev titokzatos hrmassal. Hallgassuk meg a mondkjukat, ami nagy mrtkben elbbre lendt minket az gyben. Olvassuk el a laptopunkban az ltaluk kldtt E-mailt, aminek mellkletben Rauch villjnak koordintit tallhatjuk - a mellkletre klikkelve mris bekerlnek az adatok a navigcis rszbe. Mris ellenrizzk le szemlyesen is Rauch ezredest!

 

Alaszka, Rauch rezidencija - 1996. prilis 7.

 

Menjnk Rauch hzhoz, s lpjnk is be. Az emeleten megtallhatjuk a keresett szemly testt egy furcsa fekete olajszer folyadkkal bebortva. Prbljuk meg felleszteni. A plafonrl lelg csontvzat meghzva egy jabb emelettel felfel vezet lpcst tallunk. Menjnk fel! Beszlgessnk el egy kicsit Muderrel, ugyanis van pr rdekes terija. Miutn tadtuk a mobilunkat Muldernek, s maga is eltvozott, hagyjuk el az pletet, s fegyvernk segtsgvel intzzk el a kt NSA fickt.

 

Alaszka, Eisenhower Air Base - 1996. prilis 7.

 

Miutn tallkoztunk Scullyval az plet belsejben, a feladatunk, hogy megtalljuk azt az idegent, ami meglte Rauch ezredest. Az pletben szmos terminlt tallhatunk, ahol dupla kattintssal jutunk hozz a fmenhz. Az egyetlen hasznlhat elem az plet trkpe, amit a knnyebb tjkozdshoz hasznlhatunk. A trkp a fontos helysznek jellsvel megtallhat a cikk mellett! rdemes tovbb ennl a pontnl jtkllst menteni, ugyanis most kvetkezik a jtk taln legnehezebb rsze, ahol knnyen hibzhat az ember...

 

Induljunk el, s Scullyval az idegen egyik szemtanjnak holttestt talljuk. Ezentl fontos szably, hogy Scullyn s Muldren kvl mindenkit ljnk le, akivel tallkozunk.! Menjnk t az ajtn, s ha ellenrizni szeretnnk pozcinkat, most megtehetjk pl. a srga X-szel jellt helyen.

Haladjunk tovbb a kk X-szel megjellt laborba, ahol els dolgunk legyen, hogy magunkhoz vesszk az elektromos plct. Ekkor Cook tmad rnk, akit amint csak lehet, intzznk is el az elektromos plcval.

A kvetkez lps, hogy megkeressk Muldert, aki a zld X-es jelzs teremben tallhat. Fhsnket lthatan hatalmba kertette az idegen organizmus. Semmi esetre se emeljk fegyvernket Mulderre, vagy prblkozzunk a specilis trnkkel, a szobba mr eltett fegyverrel lpjnk be. Szltsuk fel Scullyt futsra, vegyk el a fegyvernket, majd jobbra fordulva menekljnk el a szobbl. Kzben intzzk el az rt is!

Menjnk a fehr X-szel jellt helysgen keresztl a narancssrga jelzs szobba, ahol is Scullyval tallkozhatunk. Hallgassuk meg a tervt, majd menjnk a barna X-szel jellt irnyt szobba, ahol a sok terminl kzt meg kell tallnunk egy kapcsolt, amit megnyomva a fehr X-szes helyen nyithatjuk az vegajtkat. A narancsszn helyre visszatrve egy jabb gombot kell megtallni, ami a vilgtst kapcsolja be az vegajtk mgtt. Nyissuk ki ezek utn a fehr X-szel jellt helyen tallhat veghz mindkt ajtajt. Menjnk t azon az ajtn, ami a lila X-szel jellt terembe vezet, vegyk fel a kapcsolatot Scullyval, majd biztostsuk ki ismtelten a fegyvernket.

Forduljunk jobbra, menjnk kt lpst elre, ahol Mulder s egy rt lthatunk, amint ppen a kulcsok behelyezsvel a hatalmas ajt kinyitshoz kszldnek. Ezt megakadlyozand ljk le az rt amilyen gyorsan csak lehet, majd pedig vegyk ki a kulcst a helyrl. Forduljunk balra, haladjunk keresztl az ajtn, valamint az veghzon is! Forduljunk meg, s a gomb megnyomsval zrjuk Mulderre az ajtt. Ekkor az idegen nagy knokat okozva elhagyja Mulder testt, s az ppen tmadsra kszl Cook lesz az j gazdaszervezet. Mikzben a nagy ajt kinyitsval foglalatoskodik, dobjuk t Scullynak a Mr. X-tl kapott trt...

Mindenki lvezze a jl megrdemelt vgkpeket!

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. prilis
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!