Thief: The Dark Project
ismeretlen 2006.07.13. 13:31
A Thief: The Dark Project vgigjtszsa.
Thief: The Dark Project
A kldetsek hossza miatt csak a legfontosabb, a vgigjutshoz nlklzhetetlen tevkenysgi formkra szortkoztam a vgigjtszs forgatknyvben. A klnbz lnyekrl csak akkor rok, ha egyfle md knlkozik kinyiffantsukra, egybknt mindenki sajt hatskrn bell dntse el, mily mdon kvnja elhozni ellenfele szmra a megvlt hallt! Nem ejtettem szt a szerte tallhat kincsekrl sem, lvn nem elengedhetetlenek a vgigjuts szempontjbl, ltalnossgban annyit errl, hogy rdemes mindenhov bedugni az orrunkat, s kiforgatni elhullott rivlisaink zsebeit. Sose feledjk, tolvajok vagyunk, nem harcmvszek, tessk teht settenkedve elcsenni mindent, nem rrgva az ajtt a kszl rszemekre. Clszer a keznkbl mindent lerakva llkodni, gy nem okozhatunk vratlan zajt egy rossz mozdulattal. Ha valamelyik r vatlansgunk miatt mgis gyant fog, llegzetnket visszafojtva lljunk szobormereven, mg meg nem nyugtatja magt, hogy csak a kpzelete jtszott vele. Leghatkonyabb fegyvernk a meglepets ereje, amivel mit sem sejt ldozatunkba villmgyorsan belszorthatjuk a szuszt. Idelis esetben az egybknt elhzd tusa els (fejre, vagy nyakra irnyzott) csapsunk rvn azonnal vendggyzelemmel zrul. lhalottak ellen szenteltvizes nyllal, tz ellen vzzel, a szrnyetegek ellen pedig tzzel s mrges gzokkal operljunk. Azt hiszem, ennyi bevezet elg, indulj ht utadra, tolvajok fejedelme!
Training Mission
Ideje elsajttanunk vlasztott mestersgnk legfontosabb fogsait. Elszr az rnykokban val szrevtlen settenkeds rgzdse a cl, a szobn tkelve ksrjk figyelemmel a kperny aljn az szrevehetsgnket jelz mszert. Minl fnyesebb, annl knnyebben kiszrnnak az rk, ha lesben menne a bevets.
Ezutn kvetkezik a halk settenkeds elsajttsa. A sznyeggel bortott padl a leghalkabb, mg a fmlemez a leghangosabb jrka, prbljuk ki btran, milyen ktelen zajt csaphatunk!
A fegyverek kezelse a trgya a kvetkez lecknek. Vegyk fel az jat, a nyilakat s a kardot, majd helyezznk egy vesszt a hrra, s induljunk el a balra tallhat ltrre. Kicsit felfel clozva kell elengedni a nyilakat, gyakoroljuk be nhny lvssel ennek helyes mrtkt. Ragadjunk kardot ezutn, s adjunk a bbunak jobbrl-balrl, majd fellrl egy nagyot, erre ssze is esik, mehetnk tovbb bunyzni.
Itt nhny tsvlts utn abbahagyhatjuk a kzdelmet, s mindent sszeszedve az asztalrl mehetnk tovbb a tallt kulccsal kinyitott ajtn t.
Atltikus kpessgeink leporolsa kvetkezik, ktlmszs, tvolugrs s felkapaszkods szakon kell vgeznnk sikerrel. rdemes eltlteni egy kis idt a gyakorlssal, mert legkzelebb csak les helyzetben lesz alkalmunk gyakorolni, amikor egy rossz lps is a vesztnket okozhatja! A vrs ajtn tkelve a kldets hamarosan vget r, de ha elg gyorsan leszguldunk a hallba, az asztal jobb oldalrl felkapott trgy jvoltbl 50 aranyat zskmnyolhatunk, ami jl jn a bevsrlskor! Ja, mindig kltsk el minden pnznket, ha mst nem nhny nylvesszt raktrozzunk el, mert nem vihet t a zseton a kvetkez kldetsekre!
LORD BAFFORD’S MANOR
Haladjunk el vatosan a fbejrat eltt, majd tovbb haladva vegyk szemgyre az pletet, ahova a csatornarendszeren t kell bejutnunk. Jobbrl megkerlve a hzat el sem tveszthetjk az els csatorna bejratt (lyuk a fldn). Menjnk el mellette, az elttnk lev msodik se csbtson alszllsra minket, keressk meg a bal kz fell es harmadik lefel vezet ltrt, ez az igazi! Lent forduljunk jobbra, majd irny a jobb oldali folyosn tallhat ajt. A kis szobban a kapcsolval nyissuk ki a kzelben tallhat kijrat rcst. A szobbl kilpve jobbra, majd jbl jobbra vezet az utunk, majd msszunk fel jra az utcra. Szerezzk meg valahogy az r kulcst, s az ajt kinyitsa utn ugorjunk a ktba. sszunk vgig a csatornn, mg a nagyteremhez rnk, ahol vz csepeg a mennyezetrl. Msszunk ki jobbra a szrazfldre, majd menjnk be Lord Bafford hznak alagsorba. Kzdjk t magunkat a raktron, majd az r letse utn menjnk az als szintre. Itt egy nagyobb terembe jutunk, ahonnan kt lpcs vezet felfel. Menjnk el az els mellett, majd a tvolabbit hasznostva feljutunk a toronyszobba. Msszunk le a msik lpcsn a msodik szintre, majd forduljunk el jobbra egy hirtelen tlettl vezrelve, s nyissunk be a knyvtrszobba. Ezen keresztl bejutunk az urasg legbels lakrszbe. Itt kt r jrkl unottan, a msodiktl kell megszereznnk az vn lg kulcsot. ljk meg, vagy csak emeljk el a kulcsot vatosan, vrmrskletnkre van bzva, lnyeg, hogy meglegyen. Nyissuk ki a frdvel szemben lv trnterem ajtajt. Itt intzzk el az rt egy pontos lvssel, majd vegyk fel a jogart a kincstrbl. Siessnk vissza az els szintre, majd bal fel sztnzve keressk meg a kapcsolt, mely megnyitja az utat ki a hzbl.
BREAK FROM CRAGSCLEFT PRISON
sszunk keresztl a csatornn, addig meg se lljunk, amg a bnya legals szintjre nem rnk. Keressk meg a liftet, menjnk fel a legfels szintre. Igyekezznk nem tengelyt akasztani a zombikkal, ameddig csak lehet, inkbb keressk meg a lpcst, melyen feljutunk a gyr kapujig. Kt „Hammerite” rszem vigyzza a bejratot, lesbl nyilazzuk le ket. Tovbbhaladva cselezzk ki a mszkl rt, majd a kvetkez lifttel jussunk fel az ntdig. Itt osonjunk krbe a rmpn (vigyzzunk, meg ne halljanak a munksok, lassan haladjunk, s csak akkor, amikor k is a vasrcson lpkednek). Lopakodjunk el a fegyvert csol szaki hta mgtt, hogy bejussunk a brtnblokkba. Az itt lv rk kzl ljnk meg egyet, hogy hozzjussunk a kulcshoz. Vigyzzunk, hogy a riaszt meg ne szlaljon, s hogy soha ne lpjnk be a forg lmpk hatsugarba! Menjnk a 4. cellablokkba, ahonnan osonjunk fel az els szintre, majd ott is ksszunk el az r flkjnek bejratig. Figyeljk ki kelmt, a vilgos rszekre pedig csak akkor menjnk, ha ppen nem figyel. A kulccsal nyissuk ki az ajtt s ssk le az rt. A cellarcsok nyitgombjai vannak itt, elrendezsk a cellk sorrendjt kveti. Nyissuk ki a hatos ajtt (mst ne!) s beszljnk Cuttyval. kiadja a kvetkez ukzt, amely szerint meg kell szereznnk a tiszti szllson rztt trkpet. Menjnk t az egyes cellablokkba, s az als szinten menjnk fel a barakkba. Itt a bejrati folyosn balra kanyarodva a kpolnba jutunk, majd az oltr mgtt elhaladva egy lpcsn a tiszti szllsra. Szerezzk meg az r kulcst, majd nyissuk ki elszr a jobb oldali, majd a bal oldali szobban lv trezort. Sok kincs mellett itt megtalljuk a trkpet is.
DOWN IN THE BONEHOARD
Amint a ktlen keresztl bejutottunk az els srkamrba, menjnk elre. Ne essnk el, hanem trjnk vissza a deszkhoz, amelyrl egy ktl lg le. Brjuk meg, mg elmegy allunk a zombi, s fussunk el jobbra. Itt egy lpcsn keresztl fel tudunk jutni egy kis folyosra, amely krbevisz minket nhny termen. Vlasszuk a jobb oldalit, ahol egy kis rmpn le tudunk csszni az alsbb szintre. Menjnk be a nagy terembe, s ott forduljunk jobbra, majd ismt jobbra. Itt egy flkr alak folyosn menjnk egy kis szobba, ahol egy jabb ktlen mg lejjebb tudunk ereszkedni. Menjnk balra, s ugorjunk be a vzbe, ahol sszunk egyenesen elre. egy csapdkkal teli szobba rnk, ahol nyissuk ki a ldkat, de gy, hogy nem llunk eljk. A Fire Arrow-kra ksbb mg szksgnk lesz! Ezutn ereszkedjnk le a ltrn, vigyzva, hogy a kapcsolt ne nyomjuk meg a krt aljn. Eljutottunk a fnykibocst gombkkal megvilgtott barlangrendszerbe, amelyet gzkp shllk laknak. Menjnk el az els T-elgazsig, majd a szrnyet kicselezve ugorjunk le a cseppkbarlangba. Itt vatosan, hogy a hllk szre ne vegyenek, kerljk meg a nagy cseppkvet, s msszunk fel a ktlen. Ne trdjnk az elgazsokkal, mindig csak egyenesen haladjunk, amg jra ki nem rnk egy nagy terembe. Itt osonjunk el balra, majd a nylson keresztl msszunk fel a Legsibb Srkamrkba. Kicselezve a zombikat, csak haladjunk nyugodtan elre, ha elgazshoz rnk, vlasszuk mindig a jobb oldalit. Ha egy nagy terembe rnk, amelyen rmpa vezet flfel, fussunk fel rajta. Cselezzk ki a tzkpket, majd vlasszuk megint a „mindig jobbra fordulok”- mdszert. A kr alak teremben msszunk fel a ltrn, majd haladjunk flfel a nagy rmpn. Haladjunk mindig csak elre, kicselezve a csapdkat. Megint egy barlangba rnk, ahol vlasszuk a jobb oldali hasadkot, majd menjnk balra. A ltrkat hasznlva msszunk fel a harmadik pholyba, ahol megtalljuk a Quintus csald krtjt.
ASSASSINS
Sima rablsnak indul a dolog, de vsrls kzben megprblnak meggyilkolni. Amint meghal a boltos, szedjnk ssze mindent, amit lehet, de ha meghalljuk, hogy ellenfeleink tvozni kszlnek, kvessk ket. Lehetleg maradjunk kzepes tvolsgban tlk, s vigyzzunk a zajosabb utcarszeknl (egy vasrcsbl kszlt hd s egy fa feljr a legveszlyesebb). Ez utbbi utn forduljunk jobbra, s lassan meg is rkeznk Ramirez, a rablvezr hzhoz. Itt megint vltozik a feladat, be kell trnnk az pletbe. Ha elmentek az rk, fussunk el a stt beugrig, majd vrjuk meg, amg elhaladnak elttnk, utna folytassuk utunkat jobbra. Itt egy jas r vrakozik. Ha meghall minket, elfut rtesteni a trsait, mi eddig el tudunk futni jobbra. Ezutn menjnk a kereng sarkba. Miutn megnyugodtak az rk, menjnk be az ajtn s fel a lpcsn. Menjnk be a lpcshzba, majd vlassuk ki a bal oldali ajtt. Ugorjunk ki a tetre, majd msszunk be az erklyen. A fels szinten vagyunk, ahol az ajtn keresztl a knyvtrba juthatunk. A tztl jobbra keressk meg a hinyz knyvet, s nyissuk ki a rejtekajtt. A kvetkez szobban rgtn jobbra, majd ki a folyosra, s ott megint jobbra. A msodik kanyar utn jobbra, a kvetkez folyos vgn van Ramirez szobja. Vegyk ki a ldbl a kulcsot! A kandallban lobog tzet oltsuk el, s nyissuk ki a kvetkez rejtekajtt. Menjnk vissza a folyosra, majd a vgn kanyarodjunk jobbra. Egy szentlyre emlkeztet helyre jutunk. Menjnk keresztl rajta, majd le a lpcsn az els szintre. Menjnk az aulba (vigyzva az rkre, hasznljuk ki a kzbees szobkat rejtzkdsre), majd ha keresztljutottunk rajta, a lpcskn le a raktrba. Itt menjnk az els T-elgazsig, ahol kanyarodjunk jobbra, majd t az ajtn s balra. Az els szobban lesz Ramirez. Ljk le, s szedjnk ssze minden trgyat, amit csak lehet!
THE SWORD
Ljnk egy Rope Arrow-t a tetbe, s msszunk be az erklyen. Menjnk jobbra, majd le a ltrn. Az rk kztt menjnk t a termen, majd keresztl a folyosn, s fel a lpcsn. Ugorjunk a jobb oldali folyosra, majd ott balra s be az els ajtn balra. Itt nyissuk ki a baloldali ajtt, vigyzva a csapdra. Szedjk ssze, amit tudunk, majd menjnk vissza a folyosra. Itt tallunk egy csapdt, amit nekifutsbl t tudunk ugrani. Be az ajtn, majd tovbb egyenesen, s az els jobb oldali dupla ajtn be! Oltsuk el a jobb oldali fklyt, majd le, s ott mindkt fklyt. Ekkor az r hozza a kulcsot, amit meg kell szereznnk tle. Menjnk vissza a msodik emeletre a terembe, s nyissuk ki a jobb oldali ajtt. Irny a fels szint! Kanyarodjunk balra s be a sarkon. Menjnk t a szemkzti alagton, s kirnk egy folyosra. Ugorjunk r a ktlre, s be a szemkzti alagton. Ha trnk rajta, ljk le az rket s haladjunk tovbb. Egy nyolcszglet szobba rnk, ahol a levegben lebeg az htott kard. Eressznk a mennyezetbe egy Rope Arrow-t, nagyjbl a kard felett kzpre. Msszunk fel, s meg is van a keresett trgy.
THE HAUNTED CATHEDRAL
Menjnk tl a dombon, majd balra. Haladjunk az ton a kvetkez jobbkanyarig, majd tovbb a kvetkez sarokig, ahol egy rmpt tallunk. Menjnk elre a falig, majd tovbb, keresztl az tjrn. Egyenesen, amg el nem jutunk a De Perrin utcba. Most forduljunk balra, majd fussunk el a hll mellett s ugorjunk be a vzbe. Ha a vz alatt jobbra lefel szunk, tallunk egy kis beugrt. A kvetend tvonal: keresztl az alagton, balra, majd jobbra a msik alagton, ezutn balra, s mr ki is rkeztnk a felsznre. sszunk a medence kzepre, s msszunk ki a vzbl. Szerezzk meg a kulcsot, s menjnk a szoba kiblsd rszbe. Ljnk felfel egy Rope Arrow-t, majd msszunk fel rajta. Haladjunk t a romba dlt hzon, s ki innen. A Piac utcn vagyunk. Menjnk rajta vgig, egszen a fahdig. t a hdon, majd jobbra, mikzben keresztlgzolunk egy pocsolyn, ahol nhny hllt kerlgetnk. Itt balra, amg meg nem ltunk egy ajtt. Menjnk be rajta, s utna megint balra. Fussunk tovbb, fel a lpcsn, s meg is rkeztnk a Ksrtetkatedrlishoz. Az pletben forduljunk jobbra, s gyjtsuk meg a fklykat a szoborral. Itt nincs is ms dolgunk, menjnk ki a fbejraton, majd fussunk le a kpcsn, vissza az utcra. Menjnk vissza majdnem a fahdig, de mieltt odarnnk, menjnk t a msik hdon. Egy barlangba rnk, ljnk a gerendba egy Rope Arrow-t s msszunk fel rajta. Menjnk a kulcs alak rszhez, s nzznk le. Kt Fire Arrow-val gyjtsuk meg a fklykat, gy kinylik egy rejtekajt. A kvetkez ajtnl szedjnk fel nmi limlomot a fldrl, s tegyk a jobb oldali nyom-kapcsolra. Lpjnk r a msikra, majd fussunk t az ajtn. Nyomjuk be a gombot, gy visszafel is tudunk erre jnni. Menjnk le a lpcsn, s sietve nyissuk ki az ajtt. A szobn t menjnk be a bal oldali ajtn, szedjk fel a k- s az aranykulcsot. A kvetkez szobban olvassuk el a knyvet, s mr teljestettk is a kldetst!
THE LOST CITY
Mindenkppen vsroljunk Breath potiont, ugyanis a plyn csak ezzel tudjuk vgigvinni! Ha elindultunk, menjnk elre, a sarkon jobbra, majd ugorjunk bele a vzbe, s sszunk t a nyiladkon. Vegynk egy mly levegt, s tovbb! sszunk felfel majd a sarkon jobbra. Tovbb lefel s a nylson t balra, majd tovbb le s jobbra. Jobb oldalon msszunk ki a vzbl elre a hasadkokon, s a prknyon keresztl a T-elgazsig. Menjnk balra, t a csapdn. A tetn keressk meg a nylst. Essnk le az pletbe, majd a kzps ajtn be. Ugorjunk ki az ablakon! Az obeliszknl forduljunk jobbra, cselezzk ki az slnyeket, s ugorjunk a jobb oldali utols plet tetejre. Tettl tetre ugrljunk, amg csak tudunk, majd essnk le. Menjnk jobbra, majd a boltv utn msszunk fel a baloldalon ll els plet tetejre. Menjnk vgig a tetkn, s forduljunk balra. Haladjunk addig, amg nem tallunk egy ereklyt, amelytl jobbra egy hasadk tallhat. Essnk le az erklyre. Vessnk egy pillantst a Ftrre, s az ott kvlyg tzelementlokat ljk meg Water Arrow-val. Folytassuk utunkat tovbb, keresztl a lvn, amg meg nem rkeznk egy nagy plet tetejre. Le a tetrl s be a bal oldali bejraton. Tl a Vz Talizmnjn, egy nagy terembe rnk, ahol forduljunk jobbra, majd haladjunk elre a kvetkez obeliszkig. Itt forduljunk jobbra, s a kriptk tetejn ugrljunk el a tborhelyig. Nzznk be a nagy kriptba, s le a lpcsn. Egy Rope Arrow segtsgvel lendljnk t, majd tovbb a lpcsn. A bal sarkon be a szobba, majd a kvetkez lpcsn tovbb felfel. Most menjnk tovbb jobbra, s keressk meg azt a termet, ahol a legutbbi tzelementlok voltak. Fussunk t a fbejraton, s a lvahdon keresztl rvidesen az arnba rkeznk. Itt t a rmpn, s jobbra! t az ajtkon a terembe, s megint le a lpcsn. A kriptban zskmnyolt emelkart rakjuk be a gpezetbe, s eresszk le a hidat. Fel a hdig, majd egy Rope Arrow-val fel a fels szintre. Szedjnk ssze mindent, amit tudunk, s menjnk t a hdon a lvn, s kis ugrls utn le a jobb oldalon elhelyezked lpcsn. Msszunk ki az ablakon, majd a platn t jobbra. Folytassuk utunkat ismt jobbra, majd az emelkedn le. Ugorjunk keresztl a kis „pocsolyn”, majd be az ablakon. Keressk meg a tornyot, s menjnk be! Irny a harmadik szint, s ott ki az ablakon! Ljnk egy Rope Arrow-t a gerendba, s msszunk fel rajta. Ugorjunk a leomlott kpcsre, ezen menjnk fel, s megtalljuk a Tz Talizmnjt, a kldets cljt.
UNDERCOVER
A templom eltt llunk. Kanyarodjunk a sarkon balra, majd jobbra. Menjnk keresztl a nagy kapun, majd adjuk oda az rnek a tekercset. Menjnk be a templomba. Kerljk meg a szobrot, s lpjnk be a bejrattal szemkzti ajtn, majd az els ajtn jobbra. A kvetkez szobban szedjk fel a papiruszt. t a szobn, majd ki a bal oldali ajtn. Menjnk az Ereklyetartba, de az asztalon lv trgyakat ne vegyk fel. Menjnk vissza a nagy lpcshz, s irny az als szint! Itt ktszer jobbra, majd a folyosn az els ajtn jobbra. Vigyzzunk, hogy a pap ne riassza trsait (Gas Arrow)! Szerezzk meg a kulcsot s a kalapcsot, majd menjnk vissza a folyosra, s ott balra. A lpcsn fel. Menjnk vissza az Ereklyetartba, majd ki az ereklyk melletti ajtn. Menjnk egszen addig, amg egy zrt ajthoz nem rkeznk. Vigyzva, nehogy szrevegyenek, menjnk be, majd nyissuk ki a ldt. Most vakodjunk vissza a flpcshz, s megint le az als szintre. Keressk meg a pap szobjt, de most haladjunk tovbb egyenesen. Az els folyosn lopakodjunk balra, majd le a lpcsn. Vrjuk meg, mg elmegy az r, majd ki a terembe, ahol ugorjunk be a bal oldali ajtn. Itt nyomjuk meg a gombot, majd irny vissza a terembe. Itt menjnk jobbra, s az Inkviztor szobjba kerljnk. Kerljk meg a knzllvnyt, s nyomjuk meg a msodik gombot, ezutn tovbb jobbra. A kriptknl keressk meg a lpcst, majd menjnk ki a kertbe. Itt settenkedjnk vissza a flpcshz, majd t a nylsokon s jobbra. Menjnk a fkhoz, s nyomjuk be a kapcsolt. Menjnk be az pletbe. Itt van a temet, ahol a msodik srkamrban tallunk mg egy gombot, amit szintn nyomjunk meg. Menjnk vissza a fels szintre, majd az Ereklyetartba. Itt aktivljuk az tdik kapcsolt, s vegyk fel a trgyakat. Irny a flpcs, s menjnk le rajta. Tovbb, le a raktrba, de ott ne kanyarodjunk semerre, menjnk a ffolyosn egyenesen. Msszunk t a nylson, s a Talizmnok Termbe rkeznk. t a hdon, majd nyomjuk meg a bal oldalon tallhat kapcsolt. Olvassuk fel a papiruszt, s szedjk ssze a Talizmnokat.
RETURN TO THE CATHEDRAL
A Talizmnok hasznlatval menjnk be a templomba, majd forduljunk jobbra, s a keskeny szobban kanyarodjunk be a jobb oldali ajtn. Menjnk vissza a bejrathoz, majd be a dupla ajtn. Haladjunk tovbb egyenesen, majd a hossz szobban vlasszuk a bal oldali ajtt. Fussunk fel az oltrhoz (tkzben hasznlhatjuk a Flash Bombot), majd menjnk ki a jobb oldali ajtn. A foltr mgtt nyissuk ki a kaput, s menjnk tovbb, majd fel a lpcsn. Menjnk ki az erklyre, s vegyk fel a Szemet. Fussunk ki az ajtn, majd balra haladva megrkeznk a kertbe. Beszljnk Murus szellemvel, majd menjnk tovbb jobbra, le a lpcsn. Vegyk fel a szarkofgot, s menjnk ki a nylson. Elre, majd jobbra, s kijutunk a folyosra. Forduljunk balra, s az els jobb oldali ajtn be, majd vegyk fel a rzsafzrt. Menjnk vissza Murushoz. Menjnk ki a hasadkon a leomlott lpcsnl. Az els ajtn balra nyissunk be, majd vgig a folyosn megint balra. A fldn fekv kalapcsot tegyk be a gpezetbe, s a karok segtsgvel ksztsk el a szent szimblumot. Menjnk vissza a kolostor bejrathoz, s fel a msodik emeleti lpcsn. Menjnk ki a kerengbe. Msszunk fel a tetre (Rope Arrow!), s vegyk fel a gyertyt. Menjnk vissza a St. Vale-rsz el, s ljnk egy Rope Arrow-t az erklybe. Miutn felmsztunk, szerezzk meg az imdsgosknyvet, s beszljnk jra Murusszal. Trjnk vissza a kolostorhoz a fkapun t. Menjnk le a raktrrszbe, ahol vegyk fel a kk ldbl a temet kulcst, utna vissza a lifthez, s irny az als szint! Itt haladjunk balra, majd fel a lpcsn a csillagvizsgl tetejre. Dobjuk bele a kis szenteltvztartba a szent szimblumot, majd vegyk ki belle. Menjnk ki a St. Jenel - rszbl, s fussunk jobbra a kapuig. Menjnk be a temetbe, s keressk meg Murus srjt, aki kzli velnk, hogy mr bkben nyugodhat, ezzel vge a kldetsnek.
ESCAPE!
Szedjnk ssze mindent az oltrrl s krnykrl, majd menjnk ki az ajtn. Le a lpcsn, s vlasszuk valamelyik folyost. Guggoljunk le, nehogy a szrnyek szrevegyenek! Ljnk egy Rope Arrow-t a mennyezetbe, amelyen msszunk ki az erklyre, majd fel a hlflkbe - innen knyelmesen kiirthatjuk a lenti faunt… Ha ezzel vgeztnk, msszunk le. Menjnk balra, ahol a folyos zskutcbl torkollik. Szedjk ssze a medencbl a trgyakat, s trjnk vissza a lpcskhz. Itt haladjunk jobbra, majd a kvetkez szobba balra, az alagton keresztl. A T-elgazsnl megint jobbra. Ljnk egy Rope Arrow-t a mennyezetbe, s msszunk fel. Ugorjunk fel a kis platra, majd be az alagtba. Szedjk ssze a trgyakat (ksbb kelleni fognak), majd menjnk vissza a T-elgazsig. Menjnk be a szobba, majd jobbra, vgig az alagton. Fussunk tovbb elre a nagy nylt trsgig, majd balra, egszen addig a szobig, amelynek egy fa van a kzepn. Egy Rope Arrow-val msszunk fel a fenti platformra, majd be a fba. Olvassuk el a knyvet, menjnk vissza a szoba padljra, majd fel a rmpn. A T-elgazsnl menjnk balra, majd t a szobn, s keresztl a folyosn. Tovbb a terembe (a fklykat oltsuk el, nehogy a patknyemberek szrevegyenek) egszen a falig, majd jobbra, s egybl balra s fel a rmpn. A sznyegnl fussunk jobbra, majd megint balra. Menjnk keresztl a termen (megint oltsuk el a fklykat), majd ksszunk be a hlflkbe. Innen szedjk le a szrnyeket, majd msszunk ki, s a terem bal oldaln tvozzunk. Itt haladjunk balra, majd ktszer jobbra, s a plya vgn fel a lpcsn Constantine hzba…
STRANGE BEDFELLOWS
Menjnk be a templomba, s szedjnk ssze mindent, amit csak tudunk. Innen menjnk ki jobbra, s a folyos vgi ajtn ugorjunk be. vakodjunk t az ereklyetartn, s egy ajtn keresztl a kpolnba rkeznk. Le a ltrn az alsbb szintre! Itt egy kisebb labirintust tallunk, elrnk egy olyan hullig, amit bogarak donganak krl. Itt menjnk jobbra, amg el nem rkeznk a lefel vezet lpcskig. Egy hrom szintre tagolt, kr alak terembe rnk. Irny a kzps emelet! Menjnk t a tloldalra, majd elre, amg a csigalpcsig nem rnk. A lpcs aljn egy rtl megkapjuk a tovbbjutshoz szksges trgyakat. Menjnk vissza a kr alak terem fels szintjre, s nyissuk ki az ajtt. Szaladjunk t a kvetkez ajtn s a nyiladkon, majd balra, ki a folyosra. Itt osonjunk tovbb, kioltva a fklykat, majd le a rmpn. A bal oldali kijraton menjnk ki, s ksszunk el a patknyemberek mellett. A kvetkez szobban fussunk egybl jobbra, majd tovbb: a kvetkez ajtn balra, majd jobbra, mindvgig vigyzva a patknyemberekre. Elrkeztnk a fpap szobjba. Az egyik rt intzzk el Gas Arrow-val, majd ha kzel kerlnek egymshoz, a msik kettt is. Szedjk fel a papot, majd menjnk ki a szemkzti kijraton. Menjnk el a dokkig! Dobjuk ki a tisztelendt a tutajra, majd hzzuk meg az emeltyt. Szedjk fel megint a testet, s vrjunk. Ha kzeleg a vzess, mindketten ugorjunk ki a csnakbl, s teljestettk is a kldetst!
INTO THE MAW OF CHAOS
Fussunk le a lpcsn, majd balra, s t a bal oldali ajtn. Fussunk el balra, s essnk le az als peremre. Menjnk el a nyiladkig, s ksszunk t rajta. Vigyzva, nehogy beleessnk a lvba, menjnk el a kk kristlyig. Szedjk ssze a Water Arrow-kat, de vigyzzunk, nehogy megrintsk a kristlyt. Haladjunk tovbb, tl a jeges rszen. A kvetkez jeges rsznl ppen hogy csak rintsk meg a talajt, majd lpjnk htra. A kristlyok lezuhantak, mehetnk tovbb jobbra. ljk meg a tzelementlt, majd menjnk t a hdon. Itt msszunk jobbra be a barlangba, majd balra le a rmpn. A vidm sznkjelenet utn forduljunk jobbra. Menjnk a vzessig, s ugorjunk bele. sszunk elre, amg tudunk, s minden lehetsges helyen vegynk levegt. Haladjunk jobbra, de vigyzzunk, nehogy elsodorjon az r. A kvetkez kanyarulatnl balra, majd hagyjuk, hogy arra vigyen az ramlat, amerre akar. Igyekezznk gy leesni a vzessnl, hogy a platformra rkezznk. Msszunk ki a partra, kerljk meg a ft, s keressk meg a bejratot a trzsbe. Menjnk fel a bels kis kiszgellseken, ha valahol nem jutnnk tovbb, hasznljuk a Rope Arrow-t. a fa tetejn msszunk be a nyiladkon. Fussunk t a kvetkez szobn s a barlangokon, vigyzva, nehogy beleessnk a lvba. Rohanjunk tovbb, majd msszunk fel az indkon, s ugorjunk t a falon. Megrkeztnk Constantine-hoz. ppen tokflket mormol a csillag cscsain ll pedesztlokra, ha a kvetkezhz indultban ppen htat fordt neknk, cserljk ki a htszg csillag kzepn ll Szemet a zsebnkben hurcolt hamis gymnttal. vatosan ksszunk vissza, s vrjuk meg, amg az ltalunk hamis alapokra helyezett varzslat vgn a gymnt vget vet a botcsinlta varzsl evilgi plyafutsnak.
THE END
|