Silent Hill 3 vgigjtszs
ismeretlen 2006.07.13. 13:10
A Silent Hill 3 vgigjtszsa.
Silent Hill 3 vgigjtszs
A Silent Hill 3 nem tl hossz jtk, nem is tl nehz, viszont elg mozgalmas. A trtnet klnfle helysznekre visz, s egyre csak bonyoldik. A vgigjtszs mellett szeretnk egyttal trtneti ttekintst adni. Azoknak ajnlanm csak, hogy ezzel egytt haladjanak, akik nem llnak az angollal valami jl, de szeretnk tudni, hogy mgis mikor mit vr tlk ez a magval ragad pszichohorror-mese. Ennek rdekben nemcsak utastsszeren rok, hanem feladvny s megolds szintjre lebontva vezetem vgig a knyesebb rszeket.
Mg mieltt belevgnk, egy-kt megjegyzs: ha azt rom balra, az aktulis kamerallstl fggetlenl mindig Heather bal oldalt jelenti. Arrl, hogy hol vannak a gygyszerek, ktszerek s tltnyek, nem rok kln: mindig mindenhol vegytek fel ket! Ugyangy a felbukkan ellenfeleket mindig legjobb tudsotok szerint mszroljtok, n a kzifegyvereket javaslom, de nem kell aggdni a tltny miatt sem, ha sszel hasznljtok, mindig lesz elg. Azt sem meslem el, hogy hova nem lehet („the lock is broken…”), vagy nem kell bemenni, csak a tovbbjuts tja fel mutatok. Mindig minden helysznt kutassatok jl t, s kvesstek a trkpet a lehetsges irnyokba, n csak a kiemelt pontokat fogom trgyalni rszletesebben. Mg egy tipp: ha egy ellenfl mretes, nem biztos, hogy veszlyesebb. A nagyok ltalban lomhk, nehezen rnek utol, nagy szabad trben knnyen kikerlhetek. Kezdjnk neki!
„Vidm”park
Egy lhalott vidmpark s egy epilepszis grcsben rngatz vresszj hintal vzijval nyit a sztori. Teljesen lineris helyszn, a vgn fel a lpcsn, s tovbb a snek mentn. Videbejtszs kvetkezik, miutn…
A Plaza
…a Plazaban brednk rmlmunkbl s gy tnik, minden rendben. Tallkozunk Douglas-szel, a magndetektvvel, aki elmondja, hogy valaki, aki nyomoztatott utnunk, szeretne tallkozni velnk, s mindez a szletsnkkel kapcsolatos. Zaklatsa ell a WC-ben nyernk menedket, egy furcsa piros jel van a tkrn, amely fejfjst okoz, ha rnznk (a PS2-vltozatban ilyeneknl lehet menteni, de mi PC-sek brhol menthetnk). Msszunk ki az ablakon, majd menjnk be a hts kijraton. A szemlyzeti rsz utn a hallban msszunk a flig leengedett redny alatt. Egy szrny pp az eladt lakmrozza, de mg a videban elintzzk frissen szerzett pisztolyunkkal. Menjnk ki a hts ajtn, ismt szemlyzeti tjr jn. A falrl vegyk le a Plaza trkpt, mely megjelli a jrhatatlan rszeket is. Az egyik trolban a deszkk alatt egy kulcsra lelnk. Problma#1: nem tudjuk kivenni szabadkzzel. A zletekkel teli krfolyosn a My Bestseller bolt kirakatt egy lakat zrja, csak a pksgbe tudunk bemenni, ott vegyk fel a hossz csipeszt. Megolds#1: Ezzel mr ki tudjuk venni a korbbi kulcsot a deszkk all. Ez nyitja az elbb emltett lakatot, menjnk be a boltba!
Odabenn egy biztonsgi kdos ajtt tallunk. Problma#2: Nem tudjuk a megfelel kdot. Kicsit odbb szrevehetnk t knyvet a fldn heverve, a knyvgerinceken furcsa jelekkel. Megolds#2: Ha megfelel sorrendben rakjuk ket vissza a polcra egyms mell, hogy a jelek illeszkedjenek egymshoz, akkor egy szmsor jn ki, ez adja az ajtnyit kdot.
Az jabb folyosn tallkozunk Claudival, aki elmondja, hogy nemsokra jjszletik a Paradicsom, s ebben neknk jelents szerepnk lesz, csak vissza kell emlkeznnk az igazi valnkra. Furcsa rosszulltet okoz a jelenlte, majd eltnik. Menjnk utna, majd szlljunk be a liftbe! A szellzn beesik egy rdi. Ez jelzi majd mindig furcsa zajjal, ha szrnyek vannak a kzelben. A lift megindul s egy zord, lepusztult vilgba rkeznk.
A Plaza – pokoli vltozat
Menjnk a folyos legtvolabbi vgbe, t a leghts ajtn, amely bejuttat a nyilvnos rszbe! A bal szemkzti ajtn tl felfedezhetnk egy lenyithat ltrt, amelyen visszajuthatunk a msodik emeletre. Problma#3: Mg az asztalrl llva sem rjk el a ltrt, kne valami, amivel lejjebb engedhetjk. A trkp jelzi a WC-ket, az egyikben vegyk fel a vegytiszttt, a tle balra lv helyisgben pedig a lmpt! Hogy meglssuk hol van, kapcsoljuk le a villanyt! A folyosn msszunk t a redny alatt! Menjnk abba a butikba, ahol mr jrtunk s vegyk le a vllft a fogasrl az ajt mellett. Megolds#3: Ezzel lejjebb tudjuk hzni a ltrt.
A msodik emeletrl menjnk fel a harmadikra! A jobb oldali els ajtn tl van egy tterem az egyik asztalon a hrhedt slt kutyval, vegyk ki a gyomrbl a kulcsot! A nem mozg mozglpcskkel szemben van egy ajt egy piros holddal, egy goly lenyomat bemlyedssel. Problma#4: Nem tudjuk kinyitni. Menjnk a msodikra a TV-k fel, az egyiket bekapcsolhatjuk. A TV-s zlettl jobbra az kszerboltban vegyk ki a dit a vitrinbl! A hts ajtn egy folyosra jutunk, amelyiken az egyik ajtt a kutya gyomrbl szrmaz kulcs nyitja. Az tteremben vegyk fel a vascsvet, majd menjnk ki a dupla ajtn! A krfolyosra rkeznk, ahol korbban mr jrtunk, menjnk be a pksgbe ismt, vegyk fel a mosogatrl a ferttlentt, majd a hts ajtn t menjnk egszen a nagy ventiltorig. A balra lv ajtn tl Problma#5: bogarak lljk el az utunkat. El kne puszttani ket, odabenn van egy vdr is. Megolds#5: Kapcsoljuk ki a ventiltort odakinn s keverjk ssze a vegytiszttt s a ferttlentt a vdrben, majd kapcsoljuk vissza a ventiltort, ami az oldatbl raml gzt a bogarak fel viszi, s kiirtja ket. Menjnk tovbb a furn kanyarg nagy csarnokba, onnt pedig a sportboltba. Itt tallunk egy ditrt, trjk fel vele a dit, amibl egy holdk nev gymnt esik ki. Megolds#4: Ez illik a holdas ajtn a rsbe a harmadik emeleten.
jabb csarnokba jutunk, msszunk le a ltrn, s kzdjnk meg a nagy freggel. Amint elpuszttottuk, a Plaza ugyanolyann vlik, mint volt. Douglas mr vr rnk a bejratnl, kiderl, hogy t ugyan Claudia brelte fel a megkeressnkre, de valjban semmi kze a szrnysgekhez, s nem tud tbbet nlunk, de a bizalmunkat nem sikerl elnyernie, inkbb elindulunk haza metrval.
A metrcsompont
A Hazel Street-i metrmegllban tbb irnyba is mennek jratok. Mi a Bergen Streeten lakunk, vegyk efel az irnyt! Olvassuk el a jegyautomatkon az jsgcikket egy itteni balesetrl, majd haladjunk t a jegyellenrz helyen, s kvessk mindig a Bergen Street kirst, kt irnyba is visz a lpcs, de sajnos nem jn jrat. Miutn errl meggyzdtnk, induljunk visszafel s prbljuk a tbbi irnyt. A St. Renata College fel, a lpcsfordulban tallunk egy magazint, amely a fldn ragadt, balesetben vagy ngyilkossg ltal elhunyt lelkekrl szl. Ha tovbbmegynk lefel, a peronrl valaki lelk a snekre. Kapaszkodjunk vissza, mieltt eltne a metr. Menjnk a Powell Garden irnyba. A teremben, ahova megrkeztnk, kt legazs torkollik ugyanabba a folyosba: ha jobbra megynk, lthatjuk, hogy a kt kapu kzl az egyik van csak zrva lakattal, a msikat egy sszecsavarozott lakat vdi. Problma#6: Nem tudjuk kinyitni szabad kzzel. A msik irnyba az egyik kapu mr nyitva is van, azon tl tallunk egy villskulcsot. Megolds#6: Ezzel kinyithatjuk a lncot! A lerobbant metrvagonban srtes puskra lelnk. Menjnk vissza a lpcs fel, de most htra, ahol mg tovbb vezet az t lefel, menjnk a Berger Street fel. Menjnk egyenesen a korltig, amg nem vltozik meg a nzpont. Egy ajtra lesznk figyelmesek, ugorjunk a snekre s prbljuk meg kinyitni. Zrva van, siessnk vissza a peronra. A kocsik megllnak, s egy tvoli ajt kinylik; a vaskapun, majd a lpcskn t kzeltsk meg s menjnk t rajta, kzdjk t magunkat a vagonokon, majd amint megll a jrgny, pattanjunk le!
Ismeretlen megllhely
Ahogy kiszlltunk a vagonbl, menjnk mindig a lehetsges irnyba, a buzognyos teremben van a trkp. Az egyik siktorban tallunk egy res borosveget. A kt Machine Control Room kzl az elsben tallunk egy ltrt, amely lefel vezet, de Problma#7: nem tudunk lemenni az olajos vzzel teli gdrbe. Balra van egy gp, amely nem mkdik, mert az zemanyagtartly res. A msodik helyisgben jobbra tallunk egy kerozintartlyt, csak kne valami, amiben elszllthatjuk a naftt. Megolds#7:Tltsnk az res borosvegbe kerozint, ntsk t a gptartlyba, kapcsoljuk be, s a gp el fogja vezetni az olajos vizet. Menjnk le a ltrn s elre, amg nem jutunk a csatornba! Egyik irnyban egy hajszrtt vehetnk fel, a msikban egy teremben veszlyre figyelmeztet tblt tallunk. Egy vres hidat lthatunk. Problma#8: Egy brutlis vziszrny csap le minden tkelre, valahogy ki kellene tni. Megolds #8: Balra van egy konnektor, dugjuk be a hajszrtt s dobjuk a vzbe, majd az elektrosokk utn hagyjuk el a csatornt.
Hill Top Center
Kerljk meg jobbra az pletet, majd menjnk be a dupla ajtn! Kvessk a folyost s menjnk fel az tdik emeletre, ott lkjk le a matracot a lyukon, s ugorjunk r! Msszunk ki az ablakon, kerljk meg a sarkot, majd msszunk be a nyitott ablakon az irodba! Az irodaajtn tl menjnk be a Monica’s Dance Studiba, majd a szemben lv ajtn tl vegyk fel az plet trkpt, s legynk figyelmesek a flig zrt fikra, amelyben egy ktl van. Problma#9: A fik nem nylik. A lift ajtaja is csak flig van nyitva. Problma#10: Nem tudjuk sztfeszteni szabad kzzel. Menjnk ki a kijraton a lpcshzba! Menjnk az tdik emeletre s be azon az ajtn, amelyre az van rva: Gallery Of Art. Egy kpcsarnokba rkeznk, menjnk t a hts ajtn! Balra egy csavarhzt vehetnk fel, jobbra pedig az j fegyvert, a katant. Hagyjuk el killttermet, s menjnk t szembe az autalkatrsz-cg irodihoz. A folyosn a msodik kanyar utn, balra az els az irodban tallhatunk egy kocsiemelt, amellyel Megolds#10: sztfeszthetjk a harmadik emeleti liftajtt, de elbb trjnk vissza a Monica’s Dance Studiba, mert Megolds#9: A csavarhzval kinyithatjuk a fikot s kivehetjk a ktelet, s rgtn hasznlhatjuk is a sztfesztett liftnl a liftaknba ereszkedshez.
A msodik emeleten menjnk be a trkp bal oldaln lv kzps Echo felirat ajtn, s menjnk elre kt helyisget, amg nem rnk el egy frdkdhoz. Nyissuk meg a csapot. Vr kezd jnni belle, s megvltozik, rmlomszerv vltozik az egsz krnyezet.
Hill Top Center – Pokoli vltozat
Menjnk vissza a ffolyosra, a trkp bal fels sarkban lv helyisgbe betrve megismerkedhetnk Vincenttel, aki szintn jobban ismeri a sajt trtnetnket, mint mi magunk. Elmondja, hogy Claudit az anynk rjtette meg, s rmutat arra, hogy gy ltszik, apnk sok mindent nem mondott el neknk. Nem fogadjuk a bizalmunkba, gyhogy kimegynk. Vegyk fel az oxydolt a teremben! Menjnk le az els emeletre lifttel, s menjnk be a trkp jobb fels sarkn lv helyisgbe (Last Drop Caf), vegyk ki a fagyasztott mjat a htbl! Mg egy ltvnyossga van ennek a szintnek: egy nagy szrny, amely a kt lift ltal kzz zrt folyosn llja el az utat. Problma#11: Nem tudunk miatta thaladni. Eltte van egy meseknyv, amely egy falut tmad monstrum legyzsnek trtnett mondja el, de a mese vge hinyzik. A trkp bal oldaln zrt ajtba tkznk.
Menjnk tovbb felfel az tdik emeletre! A trkp bal als sarkban lv helyisgbe menjnk be s vegyk fel az asztalrl a gyuft, majd menjnk be a korbbi kptrba! Egy j kp lesz szemben a falon. Problma#12: Egy rejtvny a lngban jelli meg az utat, meg kne fejteni! Megolds#12: Kombinljuk a vdrben az oxydolt s a mjat a gyufval, a kp felgyullad s mgtte megnylik egy titkos folyos, amelyen t a negyedik emelet zrt rszeire juthatunk. A lpcsfordulban elolvashatjuk a mese folytatst, de mg mindig nem lesz teljes a kp. Haladjunk a trkpen a bal fels sarokban lv helyisg fel, vegyk fel a pnzrmt, majd dobjuk be az italautomatba! A kiadott dt dobozban egy kulcsra lelnk, ez nyitja az els emelet zrt ajtajt. Odabenn talljuk a mese befejezst, s ahogy felolvassuk a zr tkot, a szrny eltnik az tbl. Kifel a kijraton!
Heather apartmanja
Menjnk balra, ahogy kirtnk az ajtn, s mg egyszer balra, a siktorban lesz a laksunk, a fldszint 102-es szm szoba. A laksban apnkat holtan talljuk, megltk. Ahogy elkezdjk kvetni a tettes nyomait, Claudira bukkanunk a tetn, aki elmondja, hogy bosszt llt, amirt az apnk elvett minket tle, msrszt fel kellett tlteni a szvnket gyllettel, mert ez kell ahhoz, hogy a megfelel pillanatban kszen lljunk az isteni feladatra. Nem tudunk elgttelt venni rajta, mert rnk szabadt egy szrnyet, s meghagyja, hogy Silent Hillben vr majd rnk. A szrnyet pisztollyal lehet a legknnyebben legyzni, akkor kell lni, amikor pp felemeli a kseit, vagy amikor httal ll neknk.
Odabenn jra tallkozunk Douglas-szel, aki lelkifurdalst rez a trtntek miatt s elvisz minket Silent Hillbe. A kocsiban emlkezni kezdnk, rjvnk, hogy Claudia testvrnek, Alessnak vagyunk a reinkarncija, akit a sajt anyja ldozott fel a hitrt. Apnk lte meg azt az „istent”, akit Alessa szlt, s maghoz vett bennnket az jra megjelen Alesstl. Claudia ltalunk akarja jra teremetni az istent.
A krhz
Vincent meghagyta, hogy keressnk egy bizonyos Leonard nev embert a Silent Hill-i krhzban - a trkp alapjn menjnk oda! Rgtn a bejrattal szemben felvehetjk a krhz trkpt. Menjnk elszr a Doctor’s Lounge nev helyisgbe, ahol kt betegrl olvashatunk, az egyik Leonard, akit keresnk. A msik egy Stanley Coleman nev ember. A Visiting Roomban tallunk egy naplt s egy babt, amelyet Stanley Coleman hagyott itt szmunkra. Menjnk tovbb abba a szrnyba, ahol a szobk vannak, a C4 Stanley szobja volt, jabb naplrszlet s jabb baba vr majd minket, a falra pedig klnbz trgyakat erstett, tbbek kzt egy kulcsot. Problma #13: Nem tudjuk kiszedni. Menjnk a lifttel (E-vel van jellve a trkpen) a msodik emeltre, a Woman’s Locker Roomban vegyk fel a sprayt s a krmlakklemost, majd menjnk vissza a folyosn, amelyen bementnk, s a vgn jobbra. Egy szmzras ajtt ltunk, mellette a tbln egy rejtvnyt, amelynek eredmnye fogja kiadni a ngy megfelel szmjegyet. Problma#14: A rejtvny: Az els nagyobb, mint a msodik, a msodik ktszerese a harmadiknak. A harmadik kisebb a negyediknl, a negyedik fele az elsnek. Megolds#14: 8634. Ha bemegynk a jobbra lv dupla ajtn, egy hullt lthatunk, a kezn a tetovls azt mondja: „a startid lesz a kulcsom”. Az orvosi jegyzk lerja, hogy az M4-es szobban halt meg, menjnk oda! Odabenn egy csrg bresztrt tallunk s egy szmzras brndt. Nyomjuk le az rt, majd Problma#15: Prbljuk megfejteni a kdot! Megolds #15: lltsuk be azon idpontnak megfelel szmsort, amelyet a csrg rn lttunk, s a brnd kinylik. Vegyk ki belle a fnykpezgpet! Menjnk vissza a msodik emeletre a C4-es szobba. Megolds#13: Ki tudjuk venni a krmlakklemos segtsgvel a falba ragadt kulcsot. Ez a lpcshz kulcsa, ami eddig zrva volt mindkt emeleten, hasznljuk ahhoz! Menjnk le a fldszintre, ahol egy felborult tolkocsit s vrnyomokat tallunk, kvetve ezeket vegyk fel a gpfegyvert, majd menjnk be a folyoskanyarban lv szobba, ahol fnykpezznk be a szekrny mg! Egy szm van a hta mg rva, hasznljuk ezt kdknt a harmadik emeleti helyisgnl a lpcsfeljrval szemben! Menjnk vgig a nyithat betegszobkon. Az egyikben Stanley utols levele figyelmeztet Leonarddal kapcsolatban, egy msikban pedig maga Leonard hv minket telefonon. Elmondja, hogy Claudia apja, s hogy is szeretn meglltani a lnyt, amihez a segtsgnket kri, s jelzi, hogy a msodik emelet vgn van az egyik szobban, menjnk oda!
A betegfolyos vgn lesz egy j ajt, menjnk t ezen, egy labirintusba kerlnk, amelyben csak egy ut jrhat. Kvessk, majd amikor kt ajt kz zrdunk, egy vzit lthatunk Alessrl a krhzban. Ezutn minden ismt eltorzul.
A krhz – pokoli vltozat
Menjnk elre a folyosn, majd fel a ltrn, az Examination Roomban egy fejjel lefel lg hullt lthatunk, akinek a nyakbl cspg a vr. Menjnk tovbb, egszen a liftig, majd menjnk vissza a msodik emeletre. Irny a Woman’s Locker Room, ahol egy manyag zacskt vehetnk fel. A Man’s Locker Roomban furcsa telefonbeszlgetsre kerl sor. Menjnk le az als fldszintre (B3), ahol tz gy van a szobban, ezek kzl ngyen van letakarva hulla, az gyak szmozottak. Problma #16 A falon egy pnclszekrny van, rajta egy kppel, s a kpen 1-tl 4-ig rmai szmokkal. Ngy szmbl ll a kombinci is. Megolds #16: A rmai szmok sorrendjnek kell megfeleltetni rtk szerint nvekv sorban a letakart gyak szmait, s azt belltani a zron. Egy kulcs lesz a szekrnyben, amellyel egy els emeleti szobt nyithatunk. Ezen tjuthatunk egy szobba, ahol egy oltrt tallunk, s az l ldozatok szksgesrl olvashatunk, de Problma #17: nem tudunk mivel ldozni, kne valami, ami l ldozatra emlkeztet. Megolds #17: Tltsk meg a manyagzacskt a harmadik emeleti hulla cspg vrvel s hasznljuk fel itt! j jrat nylik meg, melyen keresztl lejuthatunk a csatornba. Sajnlattal tapasztalhatjuk, hogy Leonard sem pp olyan, amilyenek elkpzeltk, kiderl, hogy Claudia rlett csupn abban ltja, hogy a hitetleneknek is megbocstana, de valjban ugyanazt az utat erlteti, mint lnya. Bnjunk el vele! A harc utn tallunk egy talizmnt, amit Leonard Pecstknt emlegetett. Hagyjuk el a krhzat s menjnk vissza a motelszobba.
Videbejtszs kvetkezik: Vincent vitja Claudival, melynek sorn nem sikerl t meggyzni szndkai helytelensgrl. Mire visszarnk a motelbe, Vincent vr csak rnk, tadja Douglas zenett, miszerint Claudit a t msik oldaln lv templomban talljuk. A vidmparkon keresztl vezet oda az t.
A vidmpark
Ismers hely kvetkezik, a rmlmunk megvalsul, tegyk ugyanazt, mint annak idejn is. Azzal a klnbsggel, hogy a krfolyosn most menjnk be a szuvenrboltba, ahol ledlnek az egyik polcrl a dolgok, ott egy kulcsot vehetnk fel. Ez nyitja a hullmvast vezrl termt, lltsuk t a kapcsolt, majd induljunk meg a sneken! Most sem kerlhetjk el a hullmvasttal val tallkozst, lenn landolunk egy kontnerben. Menjnk t a ksrtetkastlyon, a vgn mindig menekljnk a tz ell a lehetsges irnyba. Balra lesz egy zld kapu, jobbra pedig egy krhinta, szemben egy msik zld kapuval. Menjnk be az els kapun, a sznpadrl vegyk fel a piros cipt, az egyik lsrl pedig a lncot. Menjnk vissza a msik zld kapuhoz s gondolkodjunk el, hogy Problma#18: hogy tudnnk kinyitni a kaput a krhinta segtsgvel? Megolds#18: Kssk r a lnc egyik vgt a krhinta kzepn lv fogantyra, a msikat a kapura, s zemeljk be a krhintt! A menet feltekeri a lncot s kinyitja a kaput, menjnk be rajta!
Tallkozunk a sebeslt Douglas-szel, s tani lehetnk egy megindt beszlgetsnek, ami utn meg is indulunk - pontot tenni a trtnet vgre. Ha tmentnk a szembe lv kapun, vegyk fel a jsdbl a babafejet, s menjnk tovbb, amg kt bbut nem tallunk, Hfehrkt s Hamupipkt, de Problma#19: Valami mintha hinyozna mg az sszkprl! Megolds#19: Tegyk a cipt Hamupipke mell s a babafejet Hfehrke kezbe! Kinylik a balra lv ajt, menjnk t rajta! Haladjunk egszen addig, amg nem lovas krhintt tallunk, menjnk fel r! A krhinta forogni s a lovak mozogni kezdenek. Problma#20: Nem tudjuk meglltani. Ha megvizsgljuk a lovakat, egszen lnek tnnek. Megolds#20: Szrjuk le az sszes hintalovat, amg mind meg nem ll. Ezutn megjelenik Alessa emlke, kzdjnk meg vele! Ha legyztk, az jabb megnyl folyos mr a templomba vezet.
A templom
Ez a tallkozs sem lesz a vgs Claudival, de megprblunk a lelkre beszlni (nem sok sikerrel), radsul kzben rosszul is lesznk, Claudia kzli velnk, hogy az Isten nvekszik bennnk, s hogy mr nincs messze az id. Ahogy visszakapjuk az irnytst, vegyk fel az oltrnl az j szeme tarotkrtyt s menjnk Claudia utn! A gyntatflkben dnthetnk arrl, hogy megbocstunk-e neki. Vegyk le a falrl a trkpet s menjnk tovbb! Ez a trkp folyamatosan fog rajzoldni, ahogy felfedezzk a templom jabb rszeit. Az egyik szobban vegyk fel a magnkazettt, s figyeljnk fel egy kpre, amely sr gyerekhangokat ad. Balra kanyarodva eljutunk a harangtoronyba, nzzk vgig a kpeket a falon. Vres nyomok vezetnek vissza a korbbi kphez a folyosn. Most mr el tudjuk mozdtani, mgtte ajtt tallunk. jabb folyosra rkeznk, kanyarodjunk el a mentn, majd az utols ajt mgtt tallkozunk a knyvtrban Vincenttel, aki meg akar bizonyosodni rla, hogy nlunk van Metatron pecstje. Egy knyvben tarotkrtykrl olvashatunk, s tallunk is egyet a helyisgben: a holdkrtyt.
Menjnk vissza a folyosra, s menjnk le egy emeletet a lifttel, majd ahogy lernk, menjnk jobbra, a bal legazsnl bejuthatunk egy szobba, ahol apnk napljt olvashatjuk el. A hullahzban vegyk fel az akasztott emberes tarotkrtyt. Menjnk vissza a liftes folyosra, t a szglet utni harmadik ajtn, azon tl pedig az utols ajtn! Itt ltszlag el van zrva az utunk, de ismt srst hallunk, s vres lbnyomokat ltunk, amelyek egy titkos tjrhoz vezetnek. Abba a krhzi szobba rkeznk meg, ahol Alessa ht vig snyldtt, vegyk fel a Bolond tarotkrtyjt s menjnk Alessa szobjba, ahol rgi rajzain kvl egy kulcsot tallunk a falon, s egy rejtvnyt az gyon, mely elmondja, mikpp nylik a szoba msik ajtaja. Problma#21: Az ajtn kilenc foglalat van, s t krtyt kell megfelelen elhelyezni bennk. Neknk mg csak ngy van, de ha visszamegynk az j kulccsal a templom elejre a legkorbbi zrt ajthoz, j szrnyba juthatunk! Itt elolvashatjuk Claudia napljt, lejtszhatjuk a magnkazettt, s felvehetjk a Papn krtyt!
Menjnk vissza Alessa szobjba, megfejteni a rejtlyt. Megolds#21: A vers elmondja, hogy minden sorba kell krtyt tenni, de egyikben sem lehet hrom. Az akasztott embert az als sorban egyedl kell hagyni. A bal oldalra kzpre tegyk a papnt, fl az j szemt, a jobb oldalra kzpre a bolondot, majd fl a holdat - s az ajt kinylik. Lenn sor kerl a vgs sszecsapsra Vincent s Claudia kztt, Vincent kerl ki vesztesen. Hirtelen rosszul lesznk, amikor megkapjuk az irnytst, hasznljuk a nyaklncunkat! Claudival a bltartalmunk egy jabb vide sorn gazdt cserl, amit annyira nehezen visel, hogy fellensgg vltozik s mr csak az lekzdse vlaszt el minket a vgs kpsoroktl, ht csak gyesen!
|