hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Drakula: Feltmads

Drakula: Feltmads

ismeretlen  2006.07.04. 20:31

A Drakula: Feltmads vgigjtszsa.

Drakula: Feltmads

 

Fmen

A fmennek ngy menpontja van:

1. j jtk (itt j jtkot kezdhetsz)

2. Betlt (elmentett jtkllsaid kzl egyet kivlasztva azt folytathatod)

3. Ment (elmentheted az aktulis jtkllsod, ezt brmikor megteheted)

4. Kilps (kilphetsz a jtkbl)

Azrt aki ezeket nem tudta magtl is, az inkbb ne kezdje el a jtkot. (br ilyen vgigjtszssal mg taln is vgigviheti, elg ha tud olvasni J)

 

Irnyts

A jtk irnytshoz elg az egr kt gombja. A ballal hajthatsz vgre mindenfle cselekedetet, a jobbal pedig megnyitod a trgylistt. Van mg egy fontos billenty, a SPACE, ezzel az animcikat nyomhatod. A jtk bels nzetes, de a mozgs benne elg furcsa, br idvel megszokhat. (Megjegyzs: nekem a rgi egeremmel a fordulsok nem mentek elg folyamatosan, ekkor segtett ha az egr mozgatsval egyidben lenyomtam az adott irnybillentyt is, gy tkletesen sima lett a mozgs.) A jtk sorn ht ikonnal tallkozhatsz:

- sima pont: ekkor semmit nem tudsz csinlni

- nyl: elmehetsz abba az irnyba

- kz: felveheted azt a trgyat

- grbe nyl: visszatrs (pl. trgylistbl, fmenbl)

- dupla fogaskerk: ilyenkor egy trgyat kell hasznlni)

- kz + fogaskerk: automatikus cselekvs jele (pl. eltol egy asztalt)

- nagyt: rkzelt valamire (pl. tjelz tbla, fik belseje)

Trgyhasznlat: ha ltsz egy dupla fogaskereket s szerinted nlad van a megfelel trgy, akkor jobb gombbal nyisd meg a trgylistt s vlasszad ki a trgyat. Ha az a helyes, akkor zld kr jelenik meg krltte s bal gombbal a helyre tudod tenni, ellenkez esetben semmi nem trtnik. A trgylista kzepn nagyban ltszdik az a trgy, amin ppen ll a kurzor.

 

Ajnlott irodalom

- film: Drakula

- knyv: Bram Stoker: Drakula grf vlogatott rmtettei

Az igazi Drakula

Drakulrl mindenki hallott, de azt mr kevesebben tudjk, hogy a rla elterjedt legendknak egy vals szemly volt az alapja. Teht most egy trtnelmi szemly adatai kvetkeznek, aki annyira valsgos, mint Hunyadi Mtys, Mria Terzia, Kuncze Gbor J.

III. Vlad herceg 1431-ben szletett. Az iszlm Trk Birodalom s a keresztny Magyarorszg kztti terleten uralkodott, ami egyfajta hatrvonal volt kzttk (ma Romnihoz tartozik ez rsz). Vladnak kt gnyneve volt: Draculae s Tepes.

A Dracul nvnek nem tisztzott az eredete, de valsznleg a latin „draco”-bl ered, aminek romn vltozata a „drac”. A „draco”-nak kt jelentse van: srkny s rdg. A gnynv s Vlad csaldjnak kapcsolata egszen az apjig, III. Vlad-ig nylik vissza, aki tagja volt a Srkny Trsasgnak (Societas Draconistratum). Ebbl kvetkezik hogy fia Draculae, vagyis a srkny fia (magyarosan Drakula).

A msik elmlet a Dracul gnynv s a szlv „dr’kol” (kar, clp) sz hasonlsgn alapul. gy az is lehetsges hogy a Drakula a romn „Tepes” (kb. a karba hz) nvvltozata. Ezt altmasztja, hogy a herceg szvesen alkalmazta ezt a knzsi-kivgzsi mdszert ldozatai elintzsre.

Ezek utn nem csoda, hogy Vladra mindenki csak a vrszv Drakula grfknt emlkezik.

 

Eltrtnet

            A XVI. szzad krnykn hbor dlja Vlad herceg romniai birtokait, amikor egy rmny kvetkeztben elveszti szerelmt. Teljesen belerl a fjdalmba s elfordul az lettl , megtagadja a kereszt szentsgt. m nem nyer nyugalmat, mert vmprr vltozik s rkk kell lnie vriv lhalott formjban. A vgtelen szenveds az vszzadok sorn kilte belle az emberlet tisztelett s hideg gonoszsgot oltott a lelkbe. A XIX. szzadban tallkozott Minval, akiben valamikppen reinkarnldott elveszett kedvesnek szelleme. Csakhogy a lny Jonathan Harker menyasszonya, aki nem hagyja annyiban a dolgot s 1897-ben a Borgo-szorosban trsaival meglik a grfot. Br Minrl eltntek a harapsnyomok s gy tnta lelke is megnyugodott, tbb mr nem volt kpes elszakadni Drakula emlktl, ezrt 1994- ben megszkik Anglibl s visszatr hajdani szerelmhez, aki gy valamikppen feltmadt. Jonathan persze utnaered Erdlybe, ahol mi is bekapcsoldunk a trtnetbe.

 

 

 

 

Vgigjtszs

            Egy tkeresztezdsben llsz, veled szemben van a fogad, logikus lenne ide bemenni, de inkbb tegyl egy fordulatot, mert gy sok mszklstl kmled meg magad. Egybknt teljesen mindegy, hogy merre msz, csak apr eltrsek lesznek, de elbb-utbb knytelen leszel mindenhova elnzni (pl. amg nem msz be a kocsmba, addig nem lesz ott a vadr a kunyhjban). Az tjelz tblk irnyt mindig gy adtam meg, hogy szemben llsz velk. Megfordulva ktfel gazik az t, ahogy az tjelz tbla is mutatja: balra PONS (hd), jobbra LACUS (vadr kunyhja). Menj jobbra, jabb elgazs kvetkezik: balra LACUS, jobbra METALLUM (bnya). A bnynl semmit nem tudsz csinlni, ezrt balra menjl. Erre nem gazik el az t, ha balra nzel tjelzt ltsz: AUREAE CORONAE CAUPONA (fogad, ebbl az irnybl jttl), egyenesen tovbb menve megrkezel a LACUS-hoz. Itt jobbra fordulva felmszhatsz a magaslesre, de mg nem tudod lelni a madarakat, mert kell egy parittya, amit mg a kocsmban is be kell mutatnod valakinek. Msszl le s nzd meg a fahzat, de annak is be van zrva az ajtaja (vagy mr itt van az ember ha bementl a fogadba, de ugyangy elzavar). Menj vissza a legels tjelzig a fogadhoz s most a PONS fel vedd az irnyt. Ez is elgazik: a jobb a temetbe visz (CUEMETERIUM), a bal a hdhoz (PONS). Nzz el a temet fele, ennek is kt rsze van: balra CALVARIUM (kivgzhely) vagy jobbra (CUEMETERIUM). A CALVARIUMBAN menj az akasztfa tvhez, ott nzzl le a fldre,  ha megjelenik a nagyt ikon kattints, majd vedd fel a parittyt. Menj a temet kapujhoz, ott egyenesen elre, vedd fel a falnak tmasztott csknyt s nzd meg a tncol fnyeket a srnl. A fnyeknl a csknnyal ssad ki a srt s vedd magadhoz a Srkny Gyrjt. A sr feletti kpet kzelebbrl is meg tudod nzni, de szerepe csak a Drakula 2-ben lesz. Mr nincs keresnivald a temetben, menj a PONS irnyba. A hdhoz rve sajnos nem tudsz rajta tmenni, mert rzik. Fordulj meg s a fogad fel veheted utadat. tkzben vethetsz egy pillantst a ktra, de le van lncolva. Mg egy dolgot tehetsz mieltt tlped a fogad kszbt: benzhetsz a jobboldali erkly al, aminek az aljn egy leszakadt rsz van, de csak ksbb lesz szerepe (de ha te vagy Superman, akkor mr most felreplhetsz). Ezen tl kellett esni, de most mr teljesen ismered a krnyket. Most mr tnyleg bejuthatsz a krnyk legjobb szrakozhelyre, br hrom vendgbl kett kimegy, amikor te belpsz.

A fogadban egy animci fogad: Drakula csatlsai tudtodra adjk, hogy nem vagy kvnatos ezen a helyen. Itt beszlhetsz az reg cignnyal, csak kattints r a kis kpekre mellette. Egy beszdet akrhnyszor meghallgathatsz, csak jelzi egy kis gyrdssel az oldalain, hogy egyszer mr hallottad. A vnsg elmondja hogy tudsz vadszni a tlgyfn, beszl a gonosz gyrrl s a hdrl, az egyetlen kastlyba vezet trl. Balra lejutsz a pincbe, itt van a gyertya, amit nem tudsz meggyjtani, gy a pince legmlyre sem juthatsz le, de a szekrnybl kiveheted a tvcsvet. Menj fel az alapszintre, onnan pedig fel a lpcsn az emeletre. Ott a szobdban krlnzve ltsz egy bezrt ajtt, nem tudsz vele mit kezdeni, inkbb told el a kis szekrny flesget, lljl r s a gerendrl vedd magadhoz a kilincsgombot, amivel rgtn ki is nyithatod a padls csapajtajt. A padlson a htad mgtt van egy lyuk a falon, bele tudsz nzni, de csak egy msik helysznbl ltsz egy kis rszletet. Inkbb tedd r az llvnyra a tvcsvet s nzz bele: a hdrt ltod. Sajnos nem tudod parittyval lekapni, majd ms mdot kell tallnod a likvidlsra. Mssz vissza a fldszintre s elegyedj csevelybe a bjos fogadsnvel (annyi rdemleges dolgot tud hozztenni az reg beszdhez, hogy ma van Szent Ivn jszakja, ilyenkor elhalvnyodik a dmonok s emberek vilga kzti hatrvonal). Kinyihatod mg a mellette lev szekrnyt, de a fikhoz mr nincs kulcsod. Most menj vissza a magasleshez (Lm, lm, milyen jl jn most a tjismereted!) s fentrl a parittyval clozz meg egy madarat. A kunyh lakja felfigyel a zajra s bambn figyel a kis mljnak vgn. Gyerekjtk mglopakodni… Vedd fel a hz oldalnak tmasztott botot s ssed le dhbl. A vdrbl szedd ki a pnspot, a hordbl hzd ki a kst. Vissza a fogadba, ahol az reg eljtszik neked a furulydon egy orlis dallamot J s elmondja hogy ezzel szoktk egymst hvni a gonosz szolgi. A fogadsn is beszl a sprl, de az nem olyan lvezetes. Menj fel a padlsra, nzz bele a tvcsbe s a sppal hvd magad al a hdrt. Ha megrkezett, fogd a kst s vgjad el a cgr ktelt (egyet kijjebb kell lpned), ami gy a fejre esik. Ha lemsz a szobdba, betoppank a fogadsn, aki naivan azt hiszi, hogy baleset volt. Mindenesetre bezrja a fogad ajtajt, gy nem a megszokott ton tudod elhagyni a kocsmt, hanem az eddig zrt szobai ajtdon. Ezutn egyszeren csak ugorj le az erklyrl a hinyos padlrszen. Nzd meg a hullt, tallsz nla kt kulcsot. Vgre tmehetsz az rizetlen hdon! Persze csak elmletben, mert „termszetesen” leszakad alattad, gy vissza kellene menned a fogadba j informcikrt, de az ugye zrva van s a frissen zskmnyolt kulccsal sem tudod kinyitni a kunyh ajtajt, mert egy ember elllja a hozz vezet utat. Menj ht a kthoz, az egyik kulcs kinyitja. Ereszkedj al, az alagt vgn menj fel a lpcsn s vedd fel a lmpst, vissza a lpcsn s az alagt legvgn a stt mlyedsnl akasszad fel a tartjra s gy megltod a csklys ktelet. Mssz ki a ktbl, menj az erkly al s a repedsnl a csklyt hasznlva mssz vissza a fogadba. A fldszinten beszlj mindkettejkkel, az mesl egy titkos fldalatti trl, ami egyenesen a kastlyba vezet, de nem tudja a bejratt. A n megsajnl s odaadja az elhunyt frje kulcst a mellette lev kis fikhoz, mert az abban lev eszkzk segthetnek elhagyni a fogadt. Nyissad ki s vedd fel a srknyos kulcsot s a tzszerszmot. Olvassad el a naplt is, megtudod a volt frj lezrta az alagutat, ami kivezet a fogadbl s ehhez Srkny Gyr a kulcs, de nagy veszlyeknek teszed ki magad, ha lemsz. Vegyl rzkeny bcst bartaidtl, tbbet nem ltod ket. Menj a pincbe, ott gyjtsad meg  gyertyt a tzszerszmmal, gy mr lejuthatsz a legnagyobb hordhoz, ahol a kulccsal szabadd teheted a zrszerkezetet, ahova tedd be a gyrt, gy a hord kinylik s belpve a titkos tjrban tallod magad (a gyrt vedd vissza magadhoz!). Menj az tkeresztezdsig, ahol a csille van (rajta a szm: 666), itt balra a faajt fel. A jobboldali falon lev szerkezetbe tedd be a gyrt, gy szabadd vlik az utad. Kilpve a bnya eltt tallod magad, innen knnyen el tudsz menni a kunyhig, amit nyiss ki a hdrnl tallt msik kulccsal. Bent menj a hordkhoz, nzz le a fldre s hzzad ki a fesztvasat.

Lpj be a liftbe, aminek ajtajt elhzva mr indulhatsz is lefele, amit egy jtt llek mg meg is gyorst a felvonktl elvgsval. Lent balra a fesztvassal szedd szt a lncot, mire a lezuhan gerendkbl vegyl fel egyet, amit rgtn r is fektethetsz az eltted lev szakadkra, amin tmenve lejjebb jutsz egy szintet. Itt szintn balra a fesztvassal omlaszd le a kveket s szedd fel a mgtte lev csontvz karjt. Mg mindig itt a tzszerszmmal gyjtsd be a lmpst s a csontkar hasznlatval piszkld ki a rcsok mgl a bilincset. Jobbra menve mg lejjebb tudsz hatolni a sttsgbe. Leszakadt hd llja az utadat, de t tudsz lendlni rajta, ha a lncon hasznlod a bilincset. jabb lpcsn le s mg lejjebb. Az asztalt megkerlve lemehetsz a legals szintre, ahol kettt elre lpve megtallod a vltt, de hinyzik egy darabja, gy ht menj a snen a csillhez, aminek a htuljn hzd meg a nehezen szrevehet indtkart. A csille feljebb visz egy szintet, ahova megrkezve ne szllj ki belle, csak nzzl fel s a csigrl szedd le a kampt. Most a lpcskn menj vissza a vlthoz, tedd bele a kampt s hzd meg. Vissza a csillhez, amit most elindtva mr a helyes irnyba fog kanyarodni. Az t vgn leesik s feldnt pr olajos hordt, de te mg idejben kiugrasz belle. Lpj egyet elre s balra dntsd le a fmlapot, hogy le tudjl menni a lpcsn, ahol a gyrvel bekapcsolva a szerkezetet felhzhatod a sneket. Azonban ha takarsz menni rajta, visszariadsz a denevrektl. Fordulj meg s az egyik tartgerenda tvnl izztsad be a lmpst s vedd magadhoz. llj meg a hd eltt, de ne lpj r s dobd r a lmpst a kifolyt olajra, ami gy egy tzfggnnyel kirtja a vmprdenevreket. A felemelkedett sneken tl hzd meg a kart s tedd be a 2. CD-t. Egy animciban ltod, hogy mikzben a repl csilln utazol Drakula kastlyba, a grf s csatlsai figyelik utadat (br mintha kettt kzlk mr megltl volna). Tudomst szerzel arrl, hogy Drakula is szeretn magnak a gyrt.

Itt llsz teht a kastly udvarban. Tbb ajt is van az udvaron, de mg csak az egyiken brsz bemenni: a nyitott rcsoson. Itt felfele nincs semmi, lent a brtnben viszont annl rdekesebb dolgok. Lemenve egy stt alakot ltsz, kerld meg jobbrl, s a lmpst begyjtva fnyt derthetsz kiltre. A lny Dorko, az reg varzsln, aki hsgesen szolglta Vlad apjt, de a fia lecserlte hrom fiatalabb vmprhlgyre s bezrta ide. Az animci utn kattints mg Dorkora s krdezd a felesgedrl. A bosszszomjas boszorkny elmondja az egyetlen mdot, ahogy megmentheted: szerezd meg a Srkny Trsasg medljt, ami megnyitja az utat a fldalatti rejtett kriptba, ahol egy amulett van, amirt cserbe Dorko visszaadja Mint. Menj az emeletre, ahol megfordulva mgtted lesz Dorko s kinyitja neked az ajtt. nem mehet veled, mert csak az amulett segtsgvel lehet teljesen szabad s addig nem lphet be a kastly falai kz. Te viszont nyugodtan bemehetsz. A lpcs mellet van egy beugr a falban, ott felvehetsz egy kulcsot. Fel a lpcsn: itt van egy ajt s egy leszakadt folyosrsz. Az ajtn keresztl eljutsz a hlszobba. Innen nylik egy ajt, de elbb nzzl krbe. A falon kpeknek a helyt ltod, majd fel kell akasztanod egyet. Van itt az llvnyon egy gmb. Az gy mell lpve (a balodon van a hinyz kpes fal) vizsgld meg s vedd fel a gmbt. Majd vissza kell tenned a helyre, csak majd egy kicsit talaktva. Most llj szembe a hinyz kpes fallal, gy ki tudod hzni az llvny fikjt. Benne krtykat ltsz. A kandalln lev dszt is meg tudod nzni, rajta krben az llatv jegyei vannak, a kzepe ki van trve. A ldt kinyitva tallsz benne egy kpet (a grfot brzolja krtykkal a kezben, de nem ltod ket tisztn) s a knyvet kinyitva egy csiszolt kristlyt. A kpet mr most felteheted a helyre a falon, de mg csak ksbb tudod hasznlni. Most mr hagyd el a szobt a msik ajtn t, ami egy keskeny folyosra vezet. Fordulj el, menj be az ajtn s a szerkezettel hzzad fel a csillrt a leszakadt folyoshoz. Vissza, majd egyenesen a msik ajtn lersz a knyvtrszobba. Itt rgtn balra nzd meg a ltrt, mire kiesik egy levl Drakultl. Azt rja, csodlkozik hogy eddig eljutottl, s br itt van Mina, nem tallhatod meg, mert hrom vmprn is vdi, amg a grf Londonba utazik. Ezutn hzd meg a ltrn lev kart, az oldalra csszik s pr knyvet ledntve felfed egy villantt (sszegyjti a fnyt, de mg hinyos). Nzd meg az ingart, de ahhoz sincs kulcsod. A szk eltt lev szekrnnyel sem tudsz mit kezdeni. Az asztalon lev csillagtrkpnek is ksbb veszed hasznt. Menj a msik sarokba, ahol nzd a polcok oldaln lev kis fmlapokat: az egyik hinyzik, tedd bele a csiszolt kristlyt! Most hasznld a villantt, ami kinyitja a szekrnyt. Ott meg tudod nzni Drakula csaldfjt, s ki tudod hzni a fikot. A fikbl vedd ki a dszes kulcsot, a vallsi kpet, a kkeresztet (rajta a sz: SATOR) s a srknymedlt. Ki az ajtn s menj le a fldszintre, ahol nzzed meg a felemelkedett csillr alatti trmelket, egy pnclkesztyt kell tallnod a romok kztt. Most fel a lpcsn s a csillron t stlj el az ajtig, amit a beugrban felvett kulccsal nyiss ki. Ltogasd meg Dorkot, aki kristlygmbb vltoztatja a gmbdet, a vreddel visszalltja a srknymedl Drakula ltal megrontott szentsgt s elmondja, hogy a kkereszt kpes megnyitni a kriptba vezet utat. Vissza a hlszobba, ahol tedd a kristlygmbt az llvnyra. Most belenzve tisztn ltod a Drakulnl lev hrom lap szimblumait. Jegyezd meg ket! Hzd ki az asztal fikjt s nzd mely llatok tartoznak a szimblumokhoz. Most menj a kandallhoz s olyan sorrendben nyomd le a gombokat, amilyen sorrendben Drakula kezben voltak. A megolds: oroszln-bak-szz, vagy ha az ra szmaival akarjuk lerni, akkor 4-9-5. Menj be a kinyl titkos ajthoz. A szemben lev oszlop bal oldaln a fogaskerekeknl hasznld a gyrt, gy elcsszik mgtted a szobor. Vedd ki alla a trt, majd szrd oda, ahol elbb a gyrt hasznltad s hzd meg. Kinylik az oszlopban lev szobor szja, de mieltt belenylsz, biztonsgi okokbl tedd bele a kesztyt, gy mr nyugodtan meghzhatod a kis fogantyt. Az oszlop elfordul, tedd a helyre a vallsi kpet, mire kiemelkedik az ereklyetart. Azon fordtsd el Drakula kpt s hasznld a dszes kulcsot. A tart teteje felnylik s a tied lesz az rakulcs s egy brilins. Elmehetsz, de a trt ne felejtsed itt! A knyvtrszobban az ingart hzd fel az rakulccsal, gy az orgonnl elfordul Drakula kpe, tedd oda a srknymedlt. Most mr be tudod lltani a fldgmbn a helyes hosszsgi (piros) s szlessgi (kk) fokokat. Az asztalon lev csillagtrkpen addig mozgasd a Srkny Gyrjt, amg mindkt lba pontosan krbe nem lel egy piros s egy kk krt. Ha ez sikerlt, jegyezd meg a mellettk lev szmokat s lltsad be a fldgmbn. A helyes megolds: 40o (kk) s 25 o (piros). Ezutn megrintve a gmbrszt, az kinylik. A benne lev srkny htba szrd bele a trt, a tr vgre pedig markolatgombknt illeszd a brilinst. Az egyik knyvesszekrny eltoldik s eljutsz a vgjtk kzelbe.

Rgtn baloldalt van egy oltrflesg, ahova mindjrt vissza kell trned. A lpcsn feljutsz Drakula dolgozszobjba. Itt a legkzelebbi asztalon egy repl szerkezet terveit ltod (valami teljesen ismeretlen Leonardo da Vinci tervezte J), s olvasod hogy a grf felvitte a toronyba kiprblsra. A msik asztalon a knyvet eldntve magadhoz veheted a savas vegcst. A kt asztal kztti knyvllvnyon a knyv fl tedd be a kkeresztet, az llvny elfordul s felvehetsz egy kpet egy szrnyas szrnyrl. A mgtte lev kis ajtkt lenyitva egy rejtvnyt kell megoldanod. Az als golycsomagokat kell fellre gy betenni, hogy mindenhogy a SATOR szt adja ki. A megolds: a bal fels golycsomagot tedd a fenti res helyek kzl a bal felsbe, a bal alst a jobb felsbe, a jobb felst a jobb alsba, a jobb alst a bal alsba. Ha jl csinltad megkapod a keresztet, amin betk vannak. Menj le a lpcsn s ott tedd az oltrflesgre a bets keresztet, erre lenylik a lpcs. Lemehetsz a vmprnk kriptjba, ahol baloldalt a savval marasd szt az reget vd rcsot, gy hozzjuthatsz az amuletthez, de gy fellednek a vmprnk s sarokba szortanak. A gyr oltalma alatt hzd meg a melletted lev kart, a beraml napfny pedig elzi az lhalottakat. A kripta msik oldaln hasznld a bets keresztet, a lpcs felemelkedik s neked megnylik az t a toronyba. Tallkozol Dorkoval, aki az amulettrt cserbe odaadja Mint, de figyelmeztet hogy most mr nem tartozik neked semmivel s adand alkalommal Drakula kezre fog adni. Menj a szoba tellenben lev vgre s ott tedd a helyre a szrnyas lny kpt, utna pedig a gyrt, ennek ksznheten megnylik a torony s leereszkedik a felvezet lpcs. Kapjad fel Mina testt s jn a vgs mozi. A vmprnk utols rohamt visszaverve szerelmeddel egytt a repl szerkezet segtsgvel London fel utaztok, de Drakula mg mindig l s mg Mina sem gygyult. Londonban elj majd a vgs leszmols, fny derl Drakula titkra, s taln szembe kell nzned taln a vgzeteddel is. De ez mr a Drakula: Az utols szently trtnete…

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. prilis
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!