hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : ZORK: Grand Inquisitor

ZORK: Grand Inquisitor

ismeretlen  2006.07.13. 14:11

A ZORK: Grand Inquisitor vgigjtszsa.

ZORK: Grand Inquisitor vgigjtszs

 

A trtnelmi intr utn a jtkot a hangosbemond eltt kezdjk, melybl szmunkra nem fontos dolgokat hallunk. A hangosbemond oszloptl forduljunk balra s amint megltjuk a vros fnyeit, induljunk el fel...

 

Amint a vrosban talljuk magunkat, a kperny bal oldaln lthat egy a hangosbemond hangerejnek szabjozsra alkalmas szerkezet, amelyet lltsunk a leghangosabbra (legfelsre), hogy egy kicsit balra fordulva a hal melll el tudjuk venni a srt s a srsszefog karikkat.Rakjuk el ket az Inventory-ba, majd menjnk a mlra. A horogra akasszuk r az sszefogkarikkat s indtsuk be a gpezetet. Vegyk ki a lmpt a kifogott dobozbl, majd forduljunk meg s a vroska szln ll lmpajavthoz kopogjunk be a lmpval. A vide utn kint talljuk magunkat az utcn, de kopogjunk be mgegyszer a lmpajavthoz, erre ad egy szivarszer valamit. Rakjuk el, majd menjnk az utca vgre s nzzk meg a beszl Inquisitor babt. Ha jl megnztk, akkor mentsnk! egyet s gyjtsuk meg a babt:

 

1.:Ha tovbb a krnyken vrunk, akkor egy vide keretben meghalunk. rdemes megnzni. Tltsk vissza az llst s jhet a kettes pont.

 

2.:Ha kigyulladt a baba, akkor htrljunk egyet, majd forduljunk a hord fel s ha fltte megjelenik egy lefel mutat nyl, akkor nyomjunk r egy bal gombot. Vide kzben a hordba mszunk s egy rsen keresztl ltjuk, amint "jreg" Jack (lmpajavt) bartunk kirohan, majd jn a hellyi csendrsg s elfogjk, mivel azt hiszik, hogy volt a gyjtogat.

 

Mostmr kimszhatunk a hordbl s menjnk el Jack hzba a lmprt.

 

Ha megvan s sszebartkoztunk vele (igen, a lmpval), akkor menjnk ki a vrosbl. Menjnk tovbb elre, majd a hossz t utn forduljunk a nagy tbla fel, aminek a bal oldalrl akasszuk le a ktelet. Menjnk vissza oda, ahol kezdtnk, s induljunk el a 3. ton, ahol egy kthoz rnk.

Kssk a ktelet a ktra, majd ereszkedjnk le.

 

Most jnnek majd a CD cserlgets rszek.

 

2. CD

 

Szpen leereszkednk a videban s kzben beszl hozznk az egyetlen fnyforrs, a lmpa. Amikor lernk, egy ni hologram tadja neknk a jtk folyamn nagyon-nagyon kell fontossg SPELL knyvet. A knyv mr alapbl tartalmaz 3 Spell-t, de lesz mg tbb is. Most innen neknk a 2. a REZROV spell szksges majd, ami klnbz dolgokat, ltalban ajtkat nyit ki. Mieltt hasznlnnk, a jobb oldali sarokban van egy vdr, ebbl kell felvenni az 1-est brzol rmt. Most mr hasznlhatjuk az ajtnyit varzslatot (Jobb fels spell invertory-bl vlasszuk ki a kulcs alakot) s hasznljuk az ajtra. Ha kinylt, akkor "jussunk le" a lpcsn.

Lejutottunk a Crossroad-ra. A balra lev vegszekrnyt nyissuk ki, vagyk ki belle a kalapcsot, majd zrjuk vissza az ajtajt, amit a kalapccsal verjnk be. Mostmr kivehetjk a kardot s a trkpet. (A trkpet a teleportlsnl fogjuk majd alkalmazni. Ha egy helyre eljutunk, akkor az autmatikusan feljegyzdik a trkpre s ezekre a helyekre teleportgpek segtsgvel brmikor eljuthatunk.) Menjnk tovbb balra az "esernyf"-hoz, melyre hasznljuk az IGRAM varzslatot. A fa virgai tltszak lesznek s az egyikben egy scroll-t (olyan, mint a spell, csak egyszeri hasznlatos) ltunk, br mg egy ideig nem tudunk hozzjutni. Htrljunk egyet, forduljunk meg s kattintsunk a bal lent a fldn lthat kerek trgy fel egyet. Ez egy totem, amelybe a totemizer nev gppel zrnak llnyeket.

 

(Jack-et is ez a sors vrja.) Ebbe a totembe ppen egy aranyos zld srkny van zrva. Vegyk fel s figyeljnk. Menejnk elre az elgazsig, majd forduljunk balra. Menjnk a gazzal bentt ajthoz s hasznljuk rajta a kardot. Ha bent vagyunk, akkor nyissuk ki a kertiszekrnyt, majd vegyk fel a vegetcis spell-t, neve: THROCK...s az st is vegyk magunkhoz.

Menjnk elre a hzig, majd a baloldali hamuzba rakjuk bele a szivart, a jobb oldali pohrba ntsk bele a srt. Ha a hz elszvta a szivart, kinylik az ajt fels rsze, de a sr nem elg, mg csak az egyharmadig van. Menjnk vissza az elgazshoz s forduljunk balra.Innen menjnk tovbb, egyenesen az ajtig, majd a Rezrov spell-t alkalmazzuk r. Most jn egy logikai feladat, de nagyon egyszer. Az 1. egy vulknt brzol legett tjjal, a 2. egy a tetejn Z bett tart oszlopot, a 3. egy ablakot. Irny az ablakon be.

 

Ha bent vagyunk a (GUE Tech-ben), akkor forduljunk balra, nzzk meg a hrdettblt s a bal als hrdetsrl jegyezzk meg a telefonszmot (Mir Yannick: 4570), majd menjnk ki az ajtn. Forduljunk meg 180 fokban s menjnk fel a lpcsn (rdekes), de nem innen jttnk. A szkkttl jobbra a fldkupacon hasznljuk az st. Mg egy spell a jutalmunk, a neve: KENDALL s egyszerbb tesz dolgokat. Hasznljuk a szkkt bal oldaln lv teleportgpet. (Menjnk oda hozz s rakjuk bele a trkpet.) Lapozzunk a Crossroad kpre s htrljunk a teleporttl. Rakjuk el a trkpet s forduljunk egy kicsit jobbra. Menjnk egyenesen az ajt fel s rakjuk be a vdrben tallt rmt. Ha lejutottunk a helyi metrba, akkor menjnk elre, majd a bal oldali falon tallhat metrtrkpet nzzk jl meg (igaz, milyen egyszer...). Mivel egy kukkot sem rtnk belle, itt az ideje leegyszersteni a KENDALL spell-lel.

 

Most kattintsunk a Flood Control Dam #3 felirat fltti Z gombra, htrljunk, forduljunk meg (180 fok) s menjnk elre. Vrjuk, mg jn a metr. tkzben egy kis "kzvide"-t lthatunk, hogy ppen mi trtnik szegny Jack -kel, mikzben sorbanll hogy totembe zrjk. Amikor megrkeznk, htrljunk, majd forduljunk meg s a bal falnl lthat csatornnl hasznljuk a vegetcis varzslatot: Throck. A zld izt rakjuk el. Menjnk kzelebb a vz hangja fel. Nyissuk ki a knyvet s vegyk magunkhoz az j spell-t, aminek a neve GOLGATEM. Ez a spell hidat varzsol (csak vz fl !). Most pedig nzzk a logikai feladvnyt: menny a 4 gombhoz. A 4 gomb kzl az els a gt kt balszls ajtajt mozgatja, a msodik a kt jobbszlst, a harmadik a bal szlst s a kt kzpsbl a jobb szlst, a negyedik pedig pont a kt msikat. A feladat mindet lezrni, de mire rjttem, hogy ez teljesen lehetetlen, akkor derlt ki, hogy "csalni kell". lltsd a gt ajtajait gy, hogy csak egy legyen zrv, majd azt az egyet nyisd ki a REZROV spell-lel. Most pedig nyomd meg a kk s a srga gombot.

 

Kzvide: Jack megmenekl a totemizldstl. Hasznld az ablakon keresztl a vz fltt a GOLGOTEM spell-t. Menj vissza a metrtrkphez s vlaszd ki a Hades nev megllt. Menj oda a metrval. Ha megrkeztl, menj oda a csontvzhoz, majd vedd el jobb kezbl a szerencseszelvnyt. Most ments egyet. Az inventory-ban vizsgld meg a szelvnyt (rakd a vizsgl padra), majd fejtsd meg, nagyon knny.

 

Ha megnyertk az 500 "Zorkmind"-et, akkor mennynk tovbb. Kint vegyk fel a telefont s akrmit mond a ni hang, ssk be a hirdettbln ltott szmot (4570).

A telefont lerakja magtl. Most vegyk fel megint, nyomjunk r egy egyszerusto spell-t (KENDALL), majd a ni hang azt mondja, hogy nyomjuk meg a * (csillag) gombot. Erre idejn hozznk egy csontvz (a neve : Charon ) a csnakjval, de mg ne hasznld, hanem menj vissza s vlaszd ki a kvetkezo metrmegllt (Monastery) s menj oda a metrval. Irny a teleport s

 

teleportlj el a GUE Tech-be.

Menj le a lpcsn s menj be a logikai feladvny ablakn. Menj balra a gpekhez. 4 gp van, balrl jobbra a msodikhoz (ez a legkisebb) menj oda s rakd bele az 500 Zorkmind-et, ez a gp felvltja neked.

 

Most menj a (balrl-jobbra) negyedikhez, dobj be egy Zorkmind-et (tovbbiakban a Zorkmind=ZM) s nyomd meg a 8-as gombot. OK. Nem esik ki, ezrt fogd azt a trgyat, ami kezdettl fogva nllad van (porszv) s illeszd bele a gp elejn, lent elhelyezett lyukba. Kapcsold be a porszvt, majd vedd ki a csokit.

 

OK. Most menj az 1. gphez, rakj be 1 ZM-et s nyisd ki a 3. rekesz ajtajt s vedd ki a jgkrmet. Ezzel megkapod az OBIDIL scroll-t, amibl majd spell-t ksztnk ksbb. Most menj a vgtelen folyoshoz s ha eltte llsz, akkor fel lehet nzni a folyos nevre. Nzz fel s hasznlj r egy IGRAM varzslatot (A neve 2 szbl ll : Infinite Corridor s az Infinite szra hasznld az IGRAM spell-t.) Most menny a folyosba, amg egy ajthoz nem rsz, majd fordulj jobbra, ahol szekrnyeket ltsz. Kattints a kzpso szekrnysorra, majd a nyitott szekrnyben lv knyvet olvasd el. Hasznld r az egyszerst spell-t (KENDALL) s jegyezd fel az 5 szt:

 

ORIGINATION

MODIFICATION

REPLICATION

INTERPRETATION

TRANSMOGRIFICATION

 

Menj vissza a gpekhez s dobj be mg egy ZM-et a 4. gpbe s nyomd meg a 11-es gombot. Nem trtnik semmi, de mgis, mert amikor megnyomtad, kinylt a 11-es szekrny. Most fogd a csokit, amit kiszvtl s rakd a 3. gpbe, majd (1 ZM) engedj r a msodik folyadkbl. (A hrdettbln bal fent figyelmeztets, hogy ez a ZORK ROCKS csoki s COLA egytt robban.)

 

OK.

 

Menj a mostmr nem vgtelen folyosba s a szekrnyeknl kattints a kzps sorra, majd balrl-jobbra a 2. szekrnybe dobd bele a csokit. Menny vissza a szkkthoz s vrd a robbanst.

Ha felrobbant, menj vissza a szekrnyekhez, a felsbl vedd ki a belpokrtyd, az alsbl pedig a Z bets tablettt (altat szersg).

 

Van mg itt 3 folyos, amelyekben trtnetet hallhatsz 3 nagyon fontos trgyrl s majd ezeket kell megszerezned. Most az j ajtnl hasznld a belpkrtyd s menj be. Ha bementl, nhny lthatatlan kardos alak llja az utadat... Vgd le a hd jobb oldali ktelt, mire az leszakad a kardosokkal. Most hasznld a GOLGATEM spell-t, amivel egy sokkal szebb hidat teremthetsz a rgi helyre. Menj vgig rajta, majd fordulj jobbra 90 fokot s vegyl a tmbk kzl egy res lapot. Ezt a lapot feljegyzett szavak alapjn (amelyek az itteni gpek nevei) hasznld a szavak sorrendjben. Majd a nagy gpben (Spell Chacker) ellenriztesd s alaktsd t Spell-l.

 

ORIGINATION

MODIFICATION

REPLICATION

INTERPRETATION

TRANSMOGRIFICATION

 

Most helyezzk a Spell Chacker-be s ksz a BEBURTT spell (eso).

Ha mr itt vagyunk, helyezzk a gpbe az OBIDIL Scroll-t is, hagy legyen belole is Spell (vonzs).

 

A teleporton keresztl haggyuk el a SPELL LAB-ot s menjnk a Crossroad-ra. Ltogassuk meg most az esernyft, nyomjunk r egy BREBURTT spell-t s mostmr felvehetjk a ZIMDOR scroll-t, amit csak egyszer hasznlhatunk. (Olyan helyen hasznlhatjuk, ahol valmit folyadkkal kell telteni.) Most menjnk a DUNGEON Master-hez a "kertbe". Itt keressk meg a "hsev nvnyt", majd adjuk be neki a Z jel altattablettt. Ha elaludt, vgjuk le a karddal s rakjuk el jl. Most menjnk a hz mg s nyomjunk egy THROCK spell-t a hz mgtt a fldn tallhat rdekes nvnyre, majd helyezzk r a levgott hsev nvny-t s csapjunk r a kalapccsal. Kapunk egy fl scroll-t. Most menjnk a hz poharhoz, ahov a srt ntttk s hasznljuk r a ZIMDOR scroll-t. Most, hogy kinylt a hz ajtaja, menjnk be s egybl szembe az ablakon nzznk ki. Megltjuk a stl kastlyt, amire hasznljunk egy OBIDIL spell-t. Ha bent vagyunk a kastlyban, nzznk fel a szvre, ahol megtalljuk a NARWILE spell-t (idkapu aktivl).

Menjnk vissza a hzba s vegyk fel a szekrnyen tallhat veget, amiben "szentjnosbogarak" vannak s azt a fehr izt (Sweet Yoruk).

 

Nzzk meg a knyvet is s az sszes tbbi megnzhet knyvet a polcon, na meg vegyk fel a knyvespolc eltti farnkrl azt a barna kakamasszt, ha van kedvnk, akkor a fotel melletti telefonon meghallgathatunk egy kicsit rgi zeneteket is, a kzps virgra kattintva.

Most irny kifel, menjnk a mhkashoz s mentsnk egyet. Ha a mhkashoz rtnk, akkor dugjuk bele azt a fehret (Sweet Yoruk) s ha elszlltak a mhek, vegyk vissza, majd a kardunkkal csapjuk kett a mhkast s vegyk ki a lpet. Vissza a hzba, majd az ajt bal oldalnl (bentrl nzve) vegyk le a poharat a pohrnvnyrl, majd a tle balra lev rdekes fhoz menjnk s helyezzk r az albbi trgyakat:

 

lp

kakamassza

fehr iz (Sweet Yoruk)

pohr

Szentjnosbogarak

Zld iz

 

Ksz a kaka. Kapsz egy YASTARD Spell-t (utazs valaki brben (Time Tunel)). OK. Vedd el a poharat s a "szentjnosbogarakat", majd menj a kvetkez szobba. Az ablakbl vedd le a spell msik felt. Nyitsd ki a szekrnyt, hasznld r a NARWILE spell-t, fordulj meg, menj t a tkrn (vigyzz irnyts megvltozik), lpj be az inventory-ba s rakd az egyik fl spell-t a vizsglpadra, majd mell a msik felt. Az eredmny egy SNAVIG scroll, amit a Spell Chacker gpben spell- alakthatunk. Menjnk, alaktsuk t, majd jjjnk vissza ide a szekrnyhez s menjnk hozz teljesen kzel. Most lpjnk be az inventoryba s hasznljuk a nlunk lev totemre a YASTARD spell-t.

 

A WHITE HOUSE-hoz kerlnk, de most a totembe zrt srknyt kell irnytanunk. Menjnk a hz mell, majd vegyk fel a spell-t. Nyissuk ki a postaldt, a benne tallt bortkba rakjuk bele a spell-t (GLORF), majd rakjuk vissza a postaldba, zrjuk be az ajtajt s a kis zszlt lltsuk fel. Vissza az idkapuba. Most, hogy ismt mi llunk a szobban, menjnk vissza a csontvzhajshoz s 2 ZM-rt tvisz a tls partra. Menjnk a kapun lv postaldhoz s vegyk ki belle a neknk sznt levelet, majd a SNAVIG spell-t hasznljuk a csontvzra (Charon-ra).

 

Most bemehetnk a zrt kapuk mg, de eltte a ktfej tuskk mgtt vegyk el s ellenrizzk Charon belpkrtyjt. Most, hogy bejutotunk, forduljunk balra s vegyk fel a fldrl a totemet, hallgassuk meg trtnett, majd nyissuk meg az idkaput s a srknnyal mennynk bele.

 

1. CD

 

Most pedig ismt srknnyal vagyunk s replnk. Forduljunk kicsit balra s szlljunk oda a msik lbhoz (Hogy-hogy milyen lbhoz ? Ha nem vetted volna szre, ez egy vz-ben alv srkny, aminek bizonyos testrszei kiltszanak.) Na j, most ha a msik lbnl vagy, akkor hzd meg a srkny (balrl-jobbra (mg mindig)) 3. krmt.

 

Szllj a hashoz s vedd fel a kt felfjhat valamit. Fordulj balra s szllj a kezhez, amiben a csontvztl vedd el a fjtatt. Szllj vissza a hashoz, majd innen a fejhez. Fordulj meg s a srkny bal orrlyukba rakd bele a kk felfjhat figurt, a msikba pedig a piros matracot s a fjtatval fjd fel ket. Most menj be a srkny szjba s ments egyet. Menny beljebb, majd a 3 fontos trgy egyikt (COCONUT OF QUENDOR) megtallod a srkny torkn lelg ("hogyishvjkon"). Most valaki feldob egy ktelet, amit vegyl fel s rktheted a srkny egyik fogra. Hzd ki a srkny aranyfogt, majd nzz fel (a srkny szjban) a srkny orrjukhoz bellrl s a csnakba rakd bele a COCONUT OF QUENDOR-t, majd a ktelet akaszd le a fogrl s szllj ki hogy kvlrl a ktllel ksd ssze a kt felfjt figurt, menj vissza a szjba s lyukaszd ki az aranyfoggal a kket, majd gyorsan szllj ki a szjbl s keresd meg a csnakot a vzben, vedd ki a COCONUT OF QUENDOR-t, mire idejn a stl kastly amelyben helyezd el az egyik helyen a COCONUT O. Q.-t. (mg 2 trggyal gy kellesz tenni.) Replj be az idokapuba.

 

2. CD

 

Menjnk oda a ktfej szrnyhz (tuskk) s nyomjunk rjuk egy SNAVIG spell-t, majd mennynk a csontvzhoz s adjuk neki oda mondjuk a belpkrtynkat, mire az ingyen tvisz a tloldalra. Menjnk a CROSSROAD-ra s innen a metrba, majd a metrval a FLOOD CONTROL DAM #3-ra, ahol most balra nzzk meg azt a kis szerkezetet s rakjunk bele 1 ZM-et, mire az kszt egy levlnyitt.

 

Nyissuk ki a levelet s megkapjuk a GLORF spell-t. Menjnk vissza a DUNGEON MASTER-hez a hzba s az j totemmel menjnk t a szekrnyben lv idkapun. A WHITE HOUSE-hoz kerlnk , ahol forduljunk jobbra s hozzuk el a kt fklyt, majd szeggyk le az ajtrl a deszkkat s rakjuk el az egyiket, menjnk be a lyukon bent le a lpcsn. Vegynk fel egy tojst, esetleg egynk egy kis kvet, majd fel a lpcsn, a sarokban lv kis tzhelyet meggyjtani, tojst belerakni s bearanyozni, ha ksz, akkor le a lpcsn s eldobni az aranytojst a tvolba, majd a leszakad kveken tugrlva megoldani a logikai feladvnyt egy az ajtrl leszedett deszkval gy, hogy jl sztverjk, majd felvesszk a 2. fontos trgyat a koponyt. Jn egy ltra, majd mris a kastlyban talljuk magunkat. Helyezzk el a koponyt s irny az idkapu.

 

Egy kis kzvide, ismt Jack s az Inquisitor (Yannik).

 

Most menjnk oda, ahol leereszkedtnk a ktba s a ktelet oldjuk le a GLORF spell segtsgvel, majd kssk a kardra s teleportljunk a Monostery-be. Nzznk fel s a szellzbe dobjuk fel a kardot, amelyre a ktl van ktve, majd msszunk fel. J, itt a TOTEMIZER.

Btykljk meg. Menjnk oda a kapcsoltblhoz s lltsuk be a TO HALL OF INQUISITION-re, majd menjnk a kerekes nyit-zr csapokhoz s a 3 kzl az 1. s 3. kereket forgassuk el. Mennynk a zld fny kapcsoltblhoz s indtsuk el a kar meghzsval.

OK, sikerlt kikapcsolni egy belso szerkezetet, ezrt mikor kiesnk, fellednk a totembl. Forduljunk meg s a ldbl vegyk ki a 3. totemet, amiben egy n van (Uralkodn). Elmesli trtnett, majd a szobban lv ngy gp kzl nzzk a bal elst. Kapcsoljuk a kart le, max fokozatra, majd nyomjuk meg a gombot, gy a kalapcs eltrik. Menjnk ki az ajtn, majd forduljunk balra s nyissuk ki az zendobozt, amibl vegyk ki a kzps kalapcsot. Mennynk vissza az 1. gphez s adjuk a kezbe ezt a nagyobb kalapcsot amivel verjk el onnan az idkapu ell a deszkkat, majd nyissuk meg s a ni totemet hasznlva mennynk t rajta.

 

1. CD

 

Most a vrosba kerltnk, ahol menjnk be Jack hzba. Menjnk elrbb s nzzk meg a krtyajtkot. Vegyk fel a krtykat, majd menjnk az ajt fel egy kicsit, forduljunk jobbra s menjnk elre, ahol a legyet csapjuk le a 4-es krtyval, gya 4-es krtybl ts lett a lgy miatt. Menjnk vissza s helyezzk a krtykat a jukakba, de elszr az 5-st, majd utna a tbbit (1,3,2). Most, hogy bekerltnk a fnkhz, kiderl, hogy Jack. Jtszanunk kell vele vetkzset, egy egyszer jtkkal (knny nyerni, n legalbbis nagyon akartam veszteni is, htha mutatjk a csajt, de sajnos 5-bl 5-szr nyertem.) Amikor Jack az utols ruhadarabjnl tart, inkbb feladja s felajnl egy fehr kockt, de ht ez a 3. s egyben utols, ltfontossg varzstrgy. Jn a kastly, helyezzk el a kockt, majd irny a teleport, de elkapnak s brtnbe zrnak.

 

A brtnben csak a levlnyit van nlunk s azzal csavarozzuk le a falon lv szellzt, mire egy kis beszlgets utn kapunk egy scroll-t, ami ajtkra varzsol kulcslyukat. Vagyk le a falrl a hrdetlapot, majd dugjuk ki az ajt alatt. Hasznljuk az ajtra a scroll-t, majd a levlnyitval lkjk ki a kulcsot. Hzzuk be a paprral a kulcsot s nyissuk ki az ajtt. Menjnk ki, majd foduljunk meg s a cellanyitpultnl lltsuk be a kvetkezt : 31AB .

 

Ha megvan, vrjunk amg a monitoron meg nem ltjuk, hogy Jack kukkucskl (31-05 kamera ) ki a rcson. Ha ltjuk, nyomjuk meg a gombot, erre kinylik az ajt s idejn hozznk. Jn a segtsgnkre a stl kastly s elvisz minket. Ha odartnk a magas fennskszer hegyre, akkor kapunk egy olyan scroll-t, amelyet a SPELL Knyv-re kell alkalmazni s minden Spell-t az ellenkezjre fordt. Menjnk be a kastlyba s vegyk magunkhoz a hrom trgyat, majd hasznljuk a scroll-t a Spell Knyv-re. Most menjnk balra az elektromos oszlop fel s zrjuk le a nyitott stor sarkt (jobb oldalt) a Vorzer spell-lel, de eltte mentsnk. Most menjnk az ramos toronyhoz s hasznljuk r a Margi spell-t, majd htrljunk s a kerits mellett (balra) hzzuk ki a keritst a konnektorbl, majd a keritshez megynk s tvgjuk karddal. A torony lbnl lent nyissuk fel azt a kis fedelet s rakjuk bele a koponyt, majd zrjuk le s msszunk fel. Itt rakjuk be a kockt, majd fentebb mszva rakjuk az ednybe a COCONUT OF QUENDOR-t, a msikba pedig a lmpt, majd msszunk fentebb s vgjuk le a jobb oldali huzalt.

 

Kzvide utn siessnk, mert az Inquisitor felfel tart. msszunk le a lmphoz s hasznljuk r a Maxov spell-t. OUTRO !

 

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Mrcius
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!