TIBERIAN SUN - GDI
ismeretlen 2006.07.13. 13:32
A TIBERIAN SUN - GDI vgigjtszsa.
TIBERIAN SUN - GDI
A Global Defense Initiative jtkosaknt a rivlis Brotherhood of Nod trkks harci eszkzeivel szemben inkbb fegyvereink iszonyatos tt erejre tmaszkodhatunk. A leghatkonyabb csapatot a Hover Mrls-ek s Titanok, vagy Disrupterek kombinlsval nyerhetjk, ahol az els a lgi fedezetet s vzen val mozgkonysgot, mg az utbbiak az tert kpviselik. A Disrupterek nagy tmeg ellen, mindig a hts ellensgre clozva (akr pletekrl, akr lerrl legyen is sz) igazn puszttak, de vigyzat, sajt harcosaink is ldozatul esnek a hallos sugrnak, csak maguk a Disrupterek nem! A Titnok pedig nagy tvolsgra is pontosan clz, a rohamoz gyalogsgon vres aratst vgezve tgzol aclszrnyekknt fognak bevsdni ellenfeleink memrijba. A levegben leginkbb a Jump Jet Infantry lesz segtsgnkre, mivel az igazn hasznos s elspr erej Orca Bomberekre csak a legvgn szmthatunk. Kezddjk ht a tnc!
Mission 1
Mondjk, minden kezdet nehz, ht tlje meg ki-ki szjze szerint! ptsnk egy Tiberium Refineryt s egy Barakkot, majd mdszeresen jrjuk be a trkpet csapatba tmrlve, gy mindenkit gyorsan elintzhetnk, tegyk is ezt. A hidat a bzistl jobbra lefel hamarosan elsprik az giek, kerljk el, a pici Nod bzis K fel tallhat, ha elporladt, vgeztnk.
Mission 2
Feladatunk egy bzis ptse, a SAM kilvllsok megsemmistse, majd a maradk ellenfl felkutatsa s jobbltre szendertse. 4 SAM lls van: 1- a bzisunk mellett, 2- kicsit feljebb ezen az oldalon, 3- a hd tlpartjn, amit clszer is egy Engineerrel rendbe hozni a gyorsabb tkels kedvrt, 4- a tloldalon, lejjebb a foly mentn. A Hdon tl van a bzis, amit lzertornyokkal prblnak rizni, de Disc Throwereink fldn pattintott akni ellen nincs ellenszerk (CTRL + fltra clozni…). Termszetesen a piszkos anyagiakrl (harvesting ezerrel), valamint az utnptlsrl (barakk!) sem szabad elfeledkeznnk, s mindig bklsszon nhny sasszem hadfi bzisunk krnykn a semmibl elbukkan sanda Nod brencek mlt fogadsra. Mindez az egsz jtk sorn ALAPVETEN FONTOS, a lehet legmodernebb eszkzkkel!!!
Mission 3
2 kldets kzl vlaszthatunk.
1 (a bal oldali) a msik hadszntr utnptlsi vonalait elvgand, clszer ezt vlasztani elszr, legalbb gyakorolhatjuk is a vrontst az igazi nagy csatk eltt. A Nod pleteket kell elsprnnk, s el kell foglaljuk a vastllomst is. A bzisuk a bal fels sarokban van, ha alatta krlnznk, egy pznhoz rve erstst kapunk 2 Titn szemlyben. k semlegesthetik errl az oldalrl mg tkels eltt a tehetetlen ellensg ermveit, gy a lzerek nem jelentenek akadlyt tkelskor. Itt nem kell mindenkit felkutatni, a bzis a cl, az llomst pedig - mg feljebb- el kell foglalnunk, nem elpazarolni! Mrnk r, elre lp!
2 (a jobb oldali) Egy lezuhant UFOt keresnk, kzben pedig vissza kell szereznnk a Nod ltal abbl idig elcsaklizott technolgikat, elfoglalvn Tech Centerket. Kiindulsi helynktl jobbra egy kisebb, a fltte vel hdon tkelve pedig egy nagyobb bzist dlhatunk fel. A nagyobbat lzerek rzik, Titnjaink legnagyobb rmre, itt van a Tech Center is a kzepn. Ne induljunk el puszta kzzel, itt szmottev ellenllsra szmthatunk mr. Az alagton nem tancsos tszaladni, „meleg” van a tls vgn… Az UFO a kis bzistl lefel tallhat, kt Tic Tank rzi.
Mission 4
Meg kell vdennk frissen szerzett UFOnkat, mg az ersts megjn! Disc Throwerek s nhny doki legyrtsa lehet a helyes dntsek egyike, folyamatosan javtgassuk a Vulcan gykat a bejratoknl! Az UFO mindkt oldalt tmadjk majd, a fldbl is elbjva, fntrl jnnek majd jval tbben! A Titnok rkezse utn mg egy utols nagy roham, s ksz.
Mission 5
2 kldets kzl vlaszthatunk
1 (bal oldali) Tratos kiszabadtst megknnytend, lerombolhatjuk a radarhlzatot, elintzve a 3 tjtszllomst s magukat az antennkat. Idnknt utnptlst kapunk, figyeljnk EVA hangjra, kiindulsi helynkre rkeznek a pihent harcosok. Induljunk jobbra, a kr alak tisztson a fldbl bjnak ki majd a Nod gyalogosok (utna EVA), majd intzzk el a Hand of Nodot kicsit jobbra (EVA jra szl). Titnokkal megersdve knnyebb a helyzet, rdemes lefel fordulva elintzni a legkzelebbi llomst, Disc Throwereinket alkalmazva a lzerek s Tic Tankok ellen llnak a vdk ellen. Baj esetre jobbra, a kis hd vgnl ll teherautn egy Megalife bnuszt tallhatunk (ha sztlttk), felszedse minden egysgnk erejt azonnal a maximumra tornssza fel. Az alagton tjutunk az antennkhoz, ahol az aknapattints ismt hasznos tudomny lehet, majd a kt maradk lloms kvetkezhet, gond nlkl.
2 (jobb oldali) Tratos kiszabadtshoz oda kell jutnunk a krhzhoz. Stopposunkkal (Mutant Hijack) clszer a rgtn rnk ront Tic Tankot megszerezni. Vigyzzunk most s mindrkk, a Mutant Commandoval, lvse rnk is hallos, ha tjba kerlnk! Mindig kldjk az els sorba, ha megsrlne, irny a Tiberium mez, ott visszanyeri erejt (ez minden mutnsra igaz). A lzereket nem is kell bntanunk, a bzis sarknl beosonhatunk a krhzig, majd Tratossal sietve vissza a vrakoz gphez jobb fel. Ha elreppent, befut az ersts, bzist ptve kell megsemmistennk a Nod erket. A trkp bal szln helyezkedik el jl kiptett bzisuk, besott Tic Tankokkal s lzertornyokkal megerstve. Kiprblhatjuk Orca Fightereink erejt esetleg, egybknt nem jelenthet gondot (ha az els tmadsokat visszavertk!).
Mission 6
2 vlasztsi lehetsg
1 (bal oldali) a vzerm kiiktatsval Vega bzisa tmenetileg ram nlkl marad, gy knnyebben elintzhetjk a msik kldetsben. Az els kis bzisnl (jobbra lefel tkelve a folyn) teheraut, benne a mr ismert Megalife, tartalkoljuk esetleg ksbbre. rdekes tapasztalat lesz a fldbl felbukkan, lngot lvell rdgfajzat, szmtsunk ezen tl r! Kicsit feljebb figyeljnk a Reinforcementsre, amit lelnek, mert az egy szem tll mrnkkel, ha megjavttatjuk az odavezet hidat, megszhatjuk a kerl ton rnk vr mszrszket! Haladjunk tovbb, ott a kt gt, engedjnk szabad utat a vznek!
2 (jobb oldali)
Ljk le a 7 SAM llst a belpsi pontunktl jobbra s balra a sziklaperemen, majd keressk meg Vega piramist s foglaljuk el. Kis Nod erk jobbra lent, a nagy bzis a piramissal balra tallhat. Siessnk, amg nincs ram, nem mkdik a vdelmi rendszer sem!
Mission 7
Meg kell keresnnk az elfoglalt GDI bzist, s jra kitzni lobognkat r, majd bosszt llni a Nod jelenlev tagjain. Az utat rz Obelisk of Lightot (naaaaagy lzer!) tpll ermvek kiiktatsval (szak fel tallhatk) megnylik az t jobbra, majd fl s balra, egszen a GDI bzisig. 2 Megalife elttnk a vzen, egy a jobb als sarokban, egy pedig tkzben a kis bzis romjai kzt tallhat, hasznljuk ki ket. A mrnkket pakoljuk be az APCbe, s kvessk a Hovereket balra a bzishoz. Nemegyszer a part megfelel pontjnak lejtss lvsvel juthatunk tovbb, keressk az alkalmas rszeket! A mrnkkkel foglaljuk el a barakkot s tovbbiakat gyrtva mindent, amit lehet, ne engedjk a Hovereket sztlni leend erdnket! Figyelem, az ramot egyenknt vissza kell kapcsolni az gytornyokban! Nagy tmadert ptsnk fel, a hidak tlpartjn jl megerstett, lzerekkel s raktasilkkal tzdelt bzis vr rnk, rengeteg gyalogos s jrmtmogatssal!
Mission 8
Hihetetlenl egyszer, a hrom Hoverrel gyorsan menjnk le a jobb als sarokba, ott a vzrl ljk szt a mozdonyt (locomotive), gy a vonat nem mozdul tbb. Mindenkit, aki mozog (s aki nem) intzznk el a vzrl, ha lehet, majd a vagonokat sztbombzva lebegjnk oda a kristlyhoz, s ksz!
Mission 9
3 kldets
1 (legals) 10 mutns harcosunkat kell kiszabadtanunk fogsgukbl. Induljunk flfel, majd jobbra, itt erstsre lelnk a tisztson. Tovbb haladva menjnk a trkp jobb fels rszig, gy elkerljk a hallos Artilleryk bombzst. Hijacknk szerezhet egy magnyos Tic Tankot tkzben, szmtsunk sok rjratoz Cyborgra kettesvel-hrmasval. Levakodva s trohanva a hdon romboljuk azt le magunk mgtt, majd a tszokat kiszabadtva a SAM llsok semlegestse utn ksrjk ket a pr lpsre lev leszllhelyre.
2 (legfels) Bzis ptse, pici a hely, jl gondoljuk meg, hova mit ptnk! Kulcsfontossg a terjeszked srga Tiberium magjnak elpuszttsa, klnben mindent elpusztt, a Hoverek ezt megteszik neknk. A zld savfelhk, amiket halltusjban ereget, emberekre s gpekre egyarnt veszlyesek, kerljk el ket, ha lehet! Cl a Chemical Stationok elpuszttsa, van is egy itt nem messze, kezdjk vele. Clszeren nagyobb Hover-erkkel prbljuk meg a szemkzti partvonalra teleptett SAM llsokat semlegesteni a vzrl, majd elrni a Nod bzis bal fels sarknl, a hd tvben elhelyezett ermtelept. Az gy elcsendestett raktallsok magnyitjk az utat Jump Jet Infantry csapataink eltt, akiket folyamatosan mozgatva ne engedjnk leszllni, mert knny prdi lesznek a fogcsikorgat Nod brenceknek!
3 (kzps) Alul elsettenkedve a hatalmas lzerrisok alatt, egy mobil sensor segtsgvel felderthetjk a jobb als sarokban az ermtelepet, ezt megsemmistve a f vdert kikapcsoltuk, jhet a Titnok hengere! A raktasilkat kutassuk fel elszr, akkor bzisunk nincs fenyegetve ltaluk tbb, majd vgezznk a Nod kutykkal mind egy szlig. Nagyon ajnlatos bzisunkat betonalapra helyezni s krbebstyzni vdermvekkel, mert csstl jn az lds mindenhonnan! A betonlapokon egybknt nem tud semmi ttrni, gy lehelyezskkel megakadlyozhatjuk a mrnkket szllt, vagy piromnis ltogatk sokkol felbukkanst a fld all legfontosabb pletcsoportunk kzepn!
Mission 10
A 2 lehetsg kzl az alst vlasszuk ki. Itt egy rejtett prototpusgyrat keresnk. Ha ekzben felfedeznek minket, lcz mez borul a gyrra egy idre, gy lthatatlann tve azt, legynk vatosak! Lefel induljunk, majd jobbra, innen kicsit felfel tartva egy kapuba botlunk, amit lzerek riznek. Jussunk fel a bal oldali sziklafalra, majd kerljnk htra egszen a kperny jobb szlig. Innen trelmesen szedegessk le a kis lzereket az ermvek melll, majd robbantsuk fel azokat a mutns kommandssal. Egy-egy ellenll akad majd, azokat elintzve mindig felgygyulhatunk a Tiberium-mezkn (a mutns lt gynyrei). Szinte mindent felrobbanthatunk, a megjelen utnptlsbl elg a Mamut MK II-t odakldeni, el is intzi a maradkot gyorsan. A kiindulsi helynktl jobbra tallhat kisebb bzist felgetve vgeztnk is!
Mission 11
A lezuhant Kodiakot kell megvdennk, kzben minden ellensget elpuszttanunk. Jobb fels sarokban a szoksos ermcsoport, a hrom nagy torony gy kiesik, egy mobil radarra azrt szksgnk lehet. A legelejn vigyzzunk, alulrl is, fellrl is rkezik egy-kt Artillery, gyorsan ki kell iktatni ket! A f tbor a jobb oldalon, az ermvek alatt van. lcz rejti ugyan, de ht az is csak rammal mkdik, ugye…
Mission 12
Az utols felvons! Kane a vilgot megvltoztat raktinak kilvsre kszl, meg kell akadlyoznunk! Elszr tiszttsuk meg a terepet bzisunk szmra, majd kezdjnk rohamos fejlesztsbe, szigoran beton alapokra ptkezve! Meg kell keresnnk az ICBM raktk indtllsait s lerombolnunk azokat, minl gyorsabban, mert ketyeg az ra! Induljunk balra, egy ers bzis akad utunkba, rajta egy indtllssal, egy nagy lzer a sarokban, sok kicsi mindenfel… a paradicsom maga! Ezen tl tallunk nhny mamut tankot, ami segthet a ksbbiekben, ezrt rdemes erre kezdeni. Bzisunktl kis svny vezet dlre, hamarosan Artilleryktl lesz hangos, figyeljnk erre is! Energiatelep a jobb als sarokban, eltte ers ellensges tbor, az eddig kidolgozott taktikt alkalmazva nem lesz annyira nehz dolgunk. Jobbra egy kis szigeten van Kane piramisa, meg kell semmistennk! A folyn szrazfldtl elzrt kis sziget sunnyog, rajta lcz berendezs Elg egy mobil radar, s mris lthatv vlik a rejtett raktaindt llvny, indulhatnak az Orca Bomberek… A vgn minden maradk bujkl Nod szimpatiznst elintzve a vgs mozi sorn vget is vetnk Kane fldi plyafutsnak… taln most rkre? Vge, legyztk az Er vrs oldalt!
TIBERIAN SUN - NOD
Mission 1: The Messiah Returns
Az els, bemelegt kldetsben nem lesz igazn nehz dolgunk. ptsnk egy Tiberium finomtt (Refinery) majd nhny knnygyalogost (Light infantry) 15 darab bven elg lesz. Hagyjunk htra a bzis vdelmre 5-6 katont, a tbbiekkel dertsk fel a terepet s az utunkba akad ellenfeleket likvidljuk.
Mission 2: Retaliation
Teleptsk (Deeplooy) az MVC-nket, ptsnk finomtt (Refinery), Hand of Nod-ot s az pleteket ellt Power Plant-et. Gyrtsunk le gyorsan 15-20 knnygyalogost (Light Infantry) s nhny mrnkt. Induljunk el velk szak fel, majd puszttsuk el az utunkat akadlyoz lzertornyokat s az azokat vd gyalogsgot. A kapun bejutva foglaljuk el az ellenfl Hand of Nod-jt s finomtjt, majd mrnkeink segtsgvel vegyk be a TV-llomst. Miutn teljestettk feladatunkat egyestsk erinket az utnptlsknt rkez alakulattal. ptsnk gyrat (War Factory), s gyrtsunk nhny Attack Buggyt. Az egyestett alakulat, a buggyk s nhny mrnk segtsgvel romboljuk le a trkp jobb als sarkban tallhat ellensges bzist.
Mission 3/1: Free Rebel Commander
Maroknyi seregnkkel eslytelenek vagyunk megtpzni az orrunk eltt lv bzist, ezrt ms utat kell vlasztanunk. Induljunk el dl fel, s a trkp bal als sarkban tallhat alagton menjnk keresztl. tkzben aprtsuk miszlikbe az utunkba kerlket. Az alagt tloldaln egy kisebb bzissal talljuk magunkat szemben. Ljk szanaszjjel az ott tallhat egysgeket, valamint a kt kamiont, melyben szvetsges mrnkkre lelnk. A hrom mrnkkel foglaljuk el a finomtt, a Hand of Nod-ot s egy turbint mely rammal ltja el az pleteket. A „magunkv tett” Hand of Nod-ban termeljnk ki kt mrnkt s velk foglaljuk el a kt a Tiberium finomt melletti kt silt. Hatalmas vagyonunkat fektessk knny s raktavets gyalogsgba s egy mrnkbe. Ha elfogytak kszleteink, adjuk el a finomtkat s a silkat s az gy szerzett hasznon ismt gyrtsunk gyalogsgot, majd adjuk el a birtokunkban lv sszes pletet. jonnan verbuvlt pusztt seregnkkel keljnk t mrnknkkel helyrehozott hdon, s szabadtsuk ki a lzertornyok s falak mgtt bebrtnztt kapitnyt. Miutn kiltk szadista hajlamainkat az ellensges pleteken trjnk vissza rkezsnk sznhelyre, s az idkzben megrkezett helikopterrel menektsk ki a trsgbl a szke kapitnyt.
Mission 3/2: Destroy Hassan`s Temple
Valamivel knnyebb kldets mint az elz. Legelszr menjnk t a hdon s kzben irtsunk ki mindenkit aki az letnkre tr. Ha trtnk foglaljuk el az ellenfl bzist (gy legalbb nem kell megpteni egy-kt alap funkcit ellt pletet) majd a bzis mellett jobbra tallhat sokszget vegyk fel (extra pnz). Rvid id elteltvel a mr elfoglalt terletre valamint a kiindulsi pozicira megrkezik utnptlsunk. ptsnk fel gyorsan egy finomtt, majd egy War factoryt, amiben gyrtsunk le mg egy Harvestert. Gzervel s persze az anyagiak figyelembevtelvel ksztsnk krlbell 15 darab Tic tankot, s segtsgkkel romboljuk porig HQ-nk tl dlre es kisebb ellensges tmrlst. Fontos, hogy a tankok ellen felvonultatott gyalogsggal szemben ne bocstkozzunk tzharcba, hanem tankjainkkal tapossuk el ket. 10-15 tankkal s 1-2 mrnkkel menjnk t az szaki hdon (termszetesen elbb javtsuk meg azt), majd vegyk az irnyt a hdtl balra tallhat Hasszn temploma fel. Puszttsuk el akit csak lehet, gyelve arra, hogy a gyalogosokat itt is inkbb tapossuk mint ljk, majd tankjainkkal amiknek nagyobb a ltvolsga mint a lzertornyoknak intzzk el a piramist krlvev tornyokat. Ezutn nincs ms htra, mint berontani egy mrnokkel, s diadalmasan nnepelni Kane visszatrst.
Mission 4/1: Blackout
Az els idhz kttt kldets, melyben msfl rt kaptunk arra, hogy megkeressk s elpuszttsuk az ellenfl radarllomsait. Bzisunkat hrom oldalrl fenyegeti veszly. Egyrszt a HQ kzvetlen kzelben lv szaki hdrl, keletrl illetve nyugatrl. Mindenekeltt vdjk a hidat. ptkezznk gy, hogy kpesek legynk lzertornyokat telepteni legalbb a hd egyik szlre. Lzerekbl mindenkppen minimum kettt tegynk egyms mell, klnben nem sokat r. Gyrtsunk a War factoryban mg egy Harvestert. A tornyok hatsugart megnvelhetjk, ha „V” alakban rakjuk le ket. ptsnk egy halom Tic tankot, amiket ssunk be ugyancsak a hd vdelmre. Bzisunkat tornyokkal Cyborg harcosokkal s tankokkal biztostsuk a behatol mrnkk ellen. Miutn szaki, keleti s nyugati oldalrl is megfelel vdelmet ptettnk ki megkezdhetjk a tmadst. A hadmveletet kt oldalrl hajtsuk vgre krlbell 6-6 tankbl s 10-10 cyborgbl ll alakulatokkal (a Cyborgok a Tiberiumon gygyulnak). Induljunk meg a hd fell, valamint a hidat balrl megkerlve. Zzzuk porr az ellenfl erit (rdemes mrnkket alkalmazni a fplet valamint a War factory s a finomt elfoglalsra). Legjobb taktika, ha elszr az ellenfl HQ-jt (nem tud tbb pletet gyrtani), finomtjt (megbntva a Tiberium utnptlst) majd a klnbz gyrakat puszttjuk, illetve foglaljuk el. Ezen taktika egybknt a jtk sszes kldetsben eredmnyesen alkalmazhat. Szval, ha vgeztnk a foly tls partjn lv bzissal induljunk tovbb szakra, ahol megtalljuk a radarllomst. Ahol nincs ms dolgunk, mint felrobbantani azt.
Mission 4/2: Eviction Notice
Nem tl nehz kldets. ptsk ki bzisunkat, m a vdelemre ne fordtsunk sok energit. Ellenben teleptsnk kt Tibetium finomtt valamint a War factoriban gyrtsunk le mg egy Harvestert. A HQ-tl balra es sziklaszirt ormn kk Tiberium tallhat, amire usztsunk r minimum egy Harvestert. 8-10 Tic tankkal s nhny Cyborggal menjnk balra egszen addig, mg el nem rjk a vasti sn mell fellltott lvegtornyot. Ljk szt a tankokkal, majd gyrtsunk 5-6 Rocket infanrtyt (rjuk szuksg lesz a Jet-packes katonk leszedsre). A kitaposott ton szakaszunkkal trjnk elre a GDI bzisig, s rohanjuk le az ott tallhat alakulatokat. Lehetleg foglaljuk el a GDI War factoryjt s Infantry strt, minek kvetkeztben cool GDI egysgeket gyrthatunk (medic, disc thrower). Fontos, hogy az elfoglalt pleteket jelljk ki elsdlegesnek (kt klikk az pleten, majd megjelenik a primary felirat). Tovbb haladva, a bzistl balra a lerobbanthat sziklaszirt lbnl megtalljuk az elsdleges clpontot, a templomot.
Mission 5: Salvage operation
Uhh ez egy elg hzs misszi lesz. Maroknyi csapatunkkal nyrjuk ki az elnk toppan nhny GDI katont. Kvessk a vasti sneket egszen addig, mg el nem rnk a kt hdhoz. Menjnk t az alsn, s prbljuk elkerlni az ellensges alakulatokat. Kvessk tovbb az als sneket egszen addig, mg kt Wolvarine llja utunkat. Szaggassuk szt ket, de semmikppen ne menjnk be a tlk balra tallhat GDI terletre. Majd rohanjunk tovbb a sn mentn addig, amg a trkp szaki rszn meg nem talljuk a kk fnyrban sz rhajt. Egyik mrnknkkel foglaljuk el, majd a tbbiekkel siessnk tovbb a snek mentn. Nagyon fontos hogy ne lljunk le senkivel harcolni. Kis id elteltvel elrkeznk a kvetkez GDI bzisra, ahol meg kell semmisteni a vonatot mg mieltt megplne a lerobbantott hd! Ez gy lerva knnynek ltszik, mgis sok bosszsgba s idegest llsvisszatltsekbe fog kerlni mg teljestjk kldetsnket.
Mission 6/1: Capture Umagon /ha nem ezt a kldetst vlasztod, akkor a kvetkez misszi nem egyezik meg a 6/2-vel/
Vgre egy kis llegzetvtelnyi kldets. Gyrtsunk j nhny (10 felett) Tic tankot, egy halom Attack cyclet, s Buggyt. A mr meglv Artilleryk risi ltvolsgt kihasznlva, a Mobil sensorok kilvsvel araszoljunk el az utols szenzor melletti GDI bzisig. ssuk be a tankokat s az Artilleryket majd tiszttsuk meg vele a bzis kzpontjba vezet utat. Az Artilleryknek egyszeren nincs ellenfelk, de azrt vigyzzunk rjuk. Miutn megrohamoztuk a bzist s megsemmistettk a vonatot Umagon szabad.
Mission 6/2: Sheeps Clouthing
rdekes kis kldets, ugyanis rgtn az elejn el kell foglalnunk a GDI pleteit, miltal legjabb feladatainkat nem a Nod egysgeivel kell vgrehajtanunk. Teht foglaljuk el az pleteket, majd gyrtsuk le a szksges fpleteket. Gyrtsunk le egy tonna Titnt (15-20) Induljunk el balra s menjnk keresztl a vlgyn. Az utunkba llkat kldjk t a msvilgra. Menjnk egszen addig, mg el nem rnk a hdig. Fontos, hogy az sszes civil pletet ljnk szt. Menjnk t a hdon, s meneteljnk acltalp Titnjainkkal az szaki bzisig. Elszr mindenkppen a Helipadokat (nem tudnak a helikopterek tbbet lszer utnptlst felvenni), majd pedig az Obelisk of Life-ot (a GDI egyik puszttfegyvere) romboljuk le. Ha ezzel megvolnnk zzzuk porr az ellensg erit, de semmikppen ne essnk neki a fpletnek, ugyanis azt el kell foglalnunk mrnknkkel. Ha teljestettk az elsdleges feladatot (HQ elfoglalsa) meg kell semmistennk a mutns s civil pleteket klns tekintettel az elfoglalt HQ-tl szakra tallhat pleteket.
Ennyi!!
Mission 7/1: Escort Bio-Toxin Trucks
Nevetsgesen egyszer kldets. Bio Commandsunkkal induljunk szak fel s menjnk egszen a lerombolt hdig. tkzben ljnk meg mindenkit. A hidat hozzuk helyre egyik mrnknkkel. Slattyogjunk t Bio bartunkkal a hdon, s araszoljunk egszen a trkp jobb szlig, s onnan induljunk el felfel a Tibrium mezig. Minden mezn gygytsuk maximumra katonnkat. A Tiberium meztl balra egy lerombolhat fal ll melynek magaslatn egy Disc throver lldogl mg le nem szedjk onnan. A hegysg szaki rszn robbantsuk fel a lvegtornyot mely egy parkolkkal krlvett ttermet vd. A vendgl kzelben ismt lerombolhat falra bukkanunk melyet lerombolva ismt egy Disc throver skalpjval lesznk gazdagabbak. Induljunk el balra a kijrt ton s kzben ljnk meg mindenkit. Ne felejtsnk pihent tartani a Tiberium mezkn. Nemsokra elrkeznk a kt kamionig, akiket kijellve vezessnk el az ttetemig (a trkpen zld ngyzet villog) Gyzelem!
Mission 7/2: Destroy GDI Research facility
A jtktren legnagyobb megdbbensnkre csak egyetlen egy NOD egysget tallunk. Vigyzzunk r nagyon, hiszen halla esetn a feladat bevgeztetik. Nzeldjnk a vros krl. Nemsokra a krhz mellett megpillantunk egy kamiont, s az ott tallt idegenek szvetsgre lpnek velnk. Induljunk el jobbra lefel addig, mg egy alagthoz nem rkeznk. Menjnk t rajta s ljk szt a tloldalon tartzkod Titnt. Kmnkkel rohanjunk fel a baloldali szirtre s az alagt tloldaln megrkezett utnptlsunkkal foglaljuk el a raktasilt. Teleptsk az MVC-t majd kezdjk meg bzisunk kiptst. Az n taktikm szigoran az Artillerykre plt. ptsnk 5-6 Artilleryt s ssuk be ket a HQ kr. Pr perc elteltvel kt kamion meghozza a silba a raktkat melynek bevetst tartogassuk a vgs csatra. Gyjtgessnk, s kzben ptsnk a vdelmen kvl mg 6-7 Artilleryt, melyekkel induljunk tnak szak fel. Nem lesz nehz dolgunk. Araszolva haladva ssuk be Artilllereinket majd romboljunk, ssunk romboljunk. Jussunk el a trkp jobb fels sarkig, ahol a GDI bzis peremn megtalljuk a kutatkzpontot. Most hasznljuk a Multi raktkat s tegyk a flddel egyenlv a kutatsok sznhelyt. Ez a plya sem volt igazn nehz, de mivel sok Artilleryre van szksgnk a nyersanyag kibnyszsa jelents idt emszt fel.
Mission 8: Villainess in distress
Miutn mindenki megrkezett a trsgbe vezessk t tankjainkat a jgen. vatosan egyszerre csak egyet. Vrjuk meg mg jra befagy a jg, majd vezessk t a msikat is. Cyborg kommandsunkkal s a tbbi gppel menjnk t a balra tallhat alagton. Miutn trtnk intzzk el a Titnokat. ltessk be a gyalogsgot a fld alatt kzleked egysgbe, s irny az alagt vge. Ha odartnk foglaljuk el kt mrnknkkel a finomtt s a War factoryt. Cyborg commandsunkkal induljunk el felfel az ton, majd szabadtsuk ki a rabsgba esett kt mrnkt. Tbbszr nem emltem, hogy srlt Cyborgunkat a Tiberium mezn gygythatjuk. A kt mrnkkel foglaljuk el a HQ-t s az Infantry strat. Gyrtsunk le 4-5 Titnt majd irny t a hdon a vesztegl rhajig. Idkzben a starthelyre megrkezett Slavick a haj piltja akit fldalatti egysgnkkel juttassunk el a hajig, majd ltessk bele. Ezek utn nem maradt ms htra, mint kiszabadtani Oxannt. Cyborgunkkal s Titnjainkkal gyerekjtk lesz a dlre tallhat GDI bzisbl kimenekteni t. Dolgunk vgeztvel ksrjk vissza a hajig.
Mission 9: Establish NOD Presence
Robogjunk azonnal szak fel nylegyenesen az ton. A trkp fels rszben megtalljuk rgi bzisunkat. Ne totojzzunk nyomban zabltassuk fel a vrs Tiberiumot a Weed-ekkel. gy megakadlyoztuk terjedst. A jtk egszre igaz hogy a vrs Tiberium hallos mind gpeinkre mind pleteinkre. Fallal illetve Weedekkel azonban megakadlyozhatjuk terjeszkedst. Ezek utn mr csak a GDI erket kell felszmolnunk. Kisebb tborra bukkanunk a trkp jobb szln s egy nagyobbra a bal oldalon. Ezen a plyn n mg nem alkalmaztam lgiert azonban a Devastator tankok ellen nagyszeren bevethetk. Ha lgierre pted a stratgidat, akkor mindig minimum 6-10 egysget gyrts, s rendelkezz ugyanennyi Helipaddal a gyors lszerutnptls miatt. Ezen a plyn is alkalmazhat az Artillery fal melyen egyszeren nem lehet keresztlmenni. Ne felejts magaddal vinni Rocket infantryt a lgier ellen. Amint Devastator tankra bukkansz azonnal vedd tz al. Flelmetes rombolereje komoly gondokat okozhat. Krlbell ennyit elg tudni errl a misszirl. Teht vagy Artillerykkel vagy lgiervel rombold le a GDI vdelmt majd pusztts. A gyalogsg ellen nagyon hatkonyan alkalmazhat a lngszrs mindamellett fld alatt kzleked Devils tongues, feldertshez pedig a Stealth tank. Ha az Artillery technikt alkalmazzuk a lgier semlegestsnek egyetlen mdja a Helipadok kilvse.
Mission 10: Destroy Mammoth MK II Prototype
Clunk a GDI ksrleti fegyvernek a Mammoth MK II-nek az elpuszttsa. Egyetlen kmnkkel induljunk el a trkp kzpvonaltl nmileg balra es Communication Centerig. tkzben kerljk el az rjratokat. Amint odartnk menjnk bele, gy megtudjuk hol tallhat a Mammoth. A kisebb animcit kveten megrkezik az utnptls. Vgtassunk fel s teleptsk MVC-nket a Comm. Center al. ptsnk ki egy kzepes vdelmet, majd gyrtsunk le egy-kt APC csapatszlltt. Gyrtsunk 10 Cyborgot majd ltessk ket be. Irnytsuk az APC-t a Mammoth tesztelsi terletnek szaki rszre, s puszttsuk el a bzist. A ksbbiekbe ugyanilyen Cyborgokkal teli ACP-kkel menjunk a Mammoth keleti oldalra, s ljk azt. Elkpzelhet hogy az els s msodik Cyborg tmadst tlli, de folyamatosan gyengl. Kldjnk folyamatosan erstst egszen addig, mg a prototipus fel nem robban.
Mission 11: Capture Jake Mc Nail
Pattanjunk be mindenkivel az APC-k be. Haladjunk gy a kk ngyzetknt felvillan helyre, hogy szorosan a trkp aljra tapadunk. Kerljk el a psztz fnyszrkat. Menjnk egszen balra, s kerljk meg a tbort. A tlvgen szlljunk ki a rakts fickkkal, majd romboljuk le a kfalat. A Toxin katonkkal ljk szt bent az rsget majd az APC-k bl kirohan mrnkkkel foglaljunk el mindent. Gyrtsunk j nhny Wolvarint s a Toxin katonkat rejtsk el valamelyik plet mg. Amint Jake megrkezik prkljnk oda neki egyet, majd ltessk be az ACP-be. Tiszttsuk meg a terepet a Wolvarinekkel majd trjnk vissza Jake-kel a startpozcira, ahol szlltsuk ki a jrgnybl t.
Mission 12: A New Beginning
A vgs megmrettets. ptsk ki a bzist s foglaljuk el a Power planteket. Mindenkppen gyrtsunk le egy Ion Cannont (kellemetlen perceket okozhatunk az ellensges alakulatoknak, ugyanis kb. 1 percre megbnthatjuk ket). Ezek utn mr „csak” helykre kell tennnk a hrom raktakilvt. Minden egyes pozci megszerzse azonban kkemny cstrozsba kerl. Nlam bevlt az a taktika, hogy utasszllt APC-be beltettem egy Cyborg Vommandst, egy mrnkt illetve a maradk helyre Cyborgot. Ezen alakulattal vidman foglaljuk el az ellensg fpleteit. Ha netn ellenfelnk Firestorm genertorral s fallal prblkozik, semlegestsk azt Ion Cannonnal. Ezen a plyn is ktfle mdon nyerhetnk. Egyrszt a mr jl bevlt Artyllery csapatokkal megtmogatva ket lgvdelmi egysgekkel, illetve egy hatalmas lgier kiptsvel, ahol ismt segtsgnkre lehet az Ion Cannon bnt ereje. Ha helyre tettk a 3 silt nzzk vgig az utols animcit, s vrjuk a kldetslemez megjelenst.
|