hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Drakan

Drakan

ismeretlen  2006.07.04. 20:30

A Drakan vgigjtszsa.

 

Drakan

Ruined Village

 

A szrny mszrlst kveten sebeslten trnk vissza romokban hever vrosknkba. Az egyetlen ember, akit mg lve tallunk Atimar, akitl megtudjuk, hogy a gonosz legyzshez mindenkppen letre kell keltennk Arohkot, a srknyt. Atimar elmondja, hogy a srkny felbresztshez szksgnk van annak lelkre, mely megtallshoz elkerlhetetlenl szksges az Atimar hzban tallhat knyv. E hz a kulcst a fogad (vaddiszn van a cgrre festve) pincjben tallhatjuk (1). Miutn felvettk a kulcsot szaladjunk a hzhoz (2) s vegyk magunkhoz azt az asztalrl. Utunk sorn kaszaboljuk le az sszes gonosz monstert, s pillantsunk be minden barlangba egy-egy hasznos fegyver, potion remnyben. Bandukoljunk el a templomig (3), s helyezzk a knyvet az oltrra. Az gy beindtott mechanizmus megnyitja a templom talapzatt. Az elnk trul csigalpcsn menjnk is le, majd ugrljunk vgig a szikla kiszgellsein s bandukoljunk addig, mg el nem rkeznk egy trnterembe. A legkisebb szobrot toljuk r az eltte tallhat szrks szn kockakre, majd ezt kveten szaladjuk krbe a termet gy, hogy kzben rlpnk a msik kt szobor eltti kapcsolra. Ha mindent jl csinltunk felemelkedik a padl, s gy hozzfrhetnk  a llekkristlyhoz. A Kristly kr emelkedett lpcsn cammogjunk le s az ott tallhat lift segtsgvel, menjnk a felsznre. Majd szaladjunk a lomb nlkli fhoz (4) s dntsk ki azt. Az gy keletkezett hdon menjnk t a szakadk felett s folytassuk utunkat szak fel. Ne feledkezznk meg az utunkba kerl barlangok felkutatsrl, hiszen szvkben nylvesszre s jra bukkanhatunk. Ha utunkat a temet fel folytatjuk (5) akkor a kzelben lv barlangban egy tzkristlyra lelhetnk. Robogjunk ezutn vissza a khdig, majd keljnk t rajta, cammogjunk fel a balra tallhat emelkedn majd a szikla hasadkn tvergdve meg se lljunk a hdig (6). Ha szerencssn trtnk vegyk az irnyt Arohk barlangja fel (7), knny megismerni, hiszen bejrata sziklbl kifaragott srknyfejet forml. A barlangban jtsszuk ki az les pengket, majd bejutva a szentlybe helyezzk annak kzepbe a llekkristlyt.

 

Wartock Canyons

 

Miutn felbresztettk Arohkot pattanjunk a htra s repljnk ki barlangjbl. Mr rgtn az indulsunk utn rdemes lesz egy kis pihent tartani, hiszen a legett kunyhnl (8) energira, mg a kzvetlen kzelben tallhat mg p hzikban (9) fldinkkel tallkozhatunk, akitl megkapjuk a pkokkal teli bnya (10) kulcst, s vele legjabb feladatunkat, hogy puszttsuk el a fszket, melybl a pkok rajzanak. A Pkok barlangjban dntsk le a mr megrepedezett gerendt, hogy segtsgvel thidaljuk a mlysges szakadkot. Szaladjunk t rajta s meg se lljunk addig, mg meg nem pillantunk egy libikkra hasonlt szerkezetet melynek egyik vgn egy robbananyaggal  teli hord hever. Nosza ugorjunk ht r a deszka tls vgre s nzzk vgig amint a detonci ltal keltett lavina maga al temeti a fszket. Hagyjuk el a megtiszttott barlangot s ljnk fel ismt Arohk htra. Vegyk az irnyt a Trollok barlangja (11) fel. rkezsnk utn menjnk be s keressk meg a vjat vgben tallhat kovcsllt, melyen egy kulcsot tallunk. Ezen kulcs nyitja a Keleti barlang (12) kapujt. Repljnk ht oda, majd szlljunk le Arohkrl s menjnk be a hatalmas ajt mellett tallhat kisebb kapun a kulcs segtsgvel. Mihelyst bertnk a lncos mechanizmus segtsgvel nyissuk ki az risi ajtt. Immron kedvenc srknyunk bebocstst nyert a barlangba. Kzs utazsunk azonban nem tart sokig, s kisvrtatva lecsapdik elttnk egy rcsos kapu melyen, csak mi frnk t. Magunk mgtt hagyva trsunkat induljunk balra, s ssk szt mindenkinek a fejt aki utunkba kerl. Miutn sikeresen csapdba estnk szaladjunk addig amg egy olyan gerendt nem tallunk amin 3 csontvz s egy megknzott rab lncra verve lg. Ugrljunk fel az itt tallhat ldk segtsgvel a gerendra s menjnk t a barlangon egszen a ltrig, amin msszunk is fel. Menjnk addig mg nem tallunk egy nyitott kaput, aminek fels lcn piros barlangrajzokat tallunk. Ezen ajt mgtti terem jat s mgikusnylvesszt rejt. Hagyjuk el a szobt, s forduljunk jobbra s haladjunk egszen addig, mg meg nem ltjuk a lecsukdott rcsos ajt mgtt vrakoz Arohkot. A velnk szemben lv ajtt a tle jobbra tallhat szerkezettel, mg srknyunk ajtajt a balra elhelyezked kapcsolval nyithatjuk ki. Ha mindezzel megvolnnk cssszunk le a sziklafalon trsunkhoz s repljnk fel vele az elbb kinyitott kapuig. Repljnk t a barlangon, a szabad levegre. Nhny csapssal menjnk el a kigett hzig (13) ahol szerencstlenl jrt sorstrsunk elrulja a vzess mgtt tallhat titkos ajt (14) rejtlyt. Szrnyaljunk ht oda, s nagytest bartunkat hagyjuk ismt magra. Bent rgtn felfigyelnk egy falfr gpezetre, m rgtn azt i szrevesszk, hogy kulcs nlkl vajmi keveset r. Keressk ht meg indtkulcst. Trappoljunk t a padln s haladjunk egszen agy kisebb tvesztig, melynek egyik zskutcjban megtalljuk az energiakulcsot mellyel visszatrve beindthatjuk a masinrit. A gp ltal vgott rsen bjjunk t s menjnk egszen az ajtig. Nyissuk ki azt majd hvjuk magunkhoz eltntnek hitt srknyunkat. Pattanjunk nyergbe s gyzzk le a gzfelht ereget szrnyas gykot. Jutalmunk nem marad el, belereplve a zldes kristlyba gzlabdt kapunk ajndkba. Menjnk be az idkzben felnylt ajtn (15) S repljnk t a felhzott hd tls oldalra.

 

Grimstone Mines

 

rkezsnk helyszntl (16) nem messze tallhat a brtnrendszer (17) kezdete. Az elgazs jobb oldaln egy bezrt faajtba tkznk, miltal knytelenek vagyunk balra folytatni kalandozsainkat. Az itt tallhat vaskapun ismt csak mi frnk t. Megpillantjuk amint egy dolgozt a helyi felgyelk hallra knoznak. des bossznk utn menjnk le a szk vasajt kzelben fellelhet ltrn egszen a tmlckhz, s a lent tallhat kart meghzva nyissuk ki az egyiket. A cellban (18) tallhat hasznos holmikat vegyk magunkhoz, majd caplassunk vissza Arohkhoz. Az elgazstl jobbra tallhat faajt kinylt, amin keresztl eljuthatunk a bnyig. Egy ksrtetiesen megismtld szituci kvetkeztben ismt magnyosan ballagunk, s jutunk el az I. bnyba(19). Az ajtval szemkzti emelvnyen hzzuk meg a kart. A kinylott ajtn betuszkolhatjuk trsunkat, akivel nekivghatunk a jobboldali vgatnak. Uhh szegny megint nem fr be azon a szerencstlen ajtn, sebaj. Induljunk el a II. bnya fel s menjnk t a fgghdon (20). A II trnban (21) msszunk fel az csolaton egszen addig, mg az csolattl jobbra szre nem vesznk egy kvel kirakott vjatot, mely eltt egy hatalmas buzogny lengedezik. Ugorjunk t oda s szaladjunk, mg meg nem pillantjuk a csrl indtkapcsoljt (22). Aktivljuk, minek eredmnyeknt az csolat tls vgn felemelkedik a ktlen fgg fadarab. Cammogjunk vissza az csolatig s a felemelt deszknak segtsgvel ugorjunk t a sziklaperemre. Induljunk el a III. bnya fel. Az els elgazsnl menjnk jobbra, majd nzzk vgig amint egy birka slakos magra zdtja a khalmot. Kisebb stnkat kveten megrkeznk a III. trnhoz (23). Induljunk el szak fel, majd msszunk fel a ltrn (24) jobbra haladva pnclhoz s kardokhoz (25), balra indulva jgkristlyhoz illetve jhoz s nylvesszhz (26) jutunk. Rohanjunk vissza a ltrhoz, majd balra araszolva vgigmenve egy sziklaszirten eljutunk egy kvel kirakott trnig (27) ahol megtalljuk a zzgp szobjnak (30) a kulcst. Miutn jl elkalapltuk a lnglovagot keressk meg a zzgpet. Menjnk vissza az elbb emltett elgazsig s haladjunk a tbla (rajta a zzda kpvel) irnyba jobbra. Nemsokra egy hatalmas trre rkeznk (28), ahol menekljnk el a srkny ell balra, (29) az I bnya fel. Miutn megrkeztnk a bnyba (19) kapjuk magunk al Arohkot s repdessnk vissza a vlgybe (28). Szlljunk fel az eddig elrhetetlen kiszgellsre, majd a kulcs felhasznlsval nyissunk be az ajtn. Amint megrkeztnk a zzgphez (30) indtsuk be azt, majd a fel-lemozg dugattykon slisszoljunk ki a jratbl. Menjnk egszen addig mg meg nem talljuk a hatalmas gymntot (31). Ahhoz hogy az ajtt vd erteret semlegesteni tudjuk, meg kell semmisteni a kristlyt gy, hogy a krltte lv ingkat a mlybe knyszertjk. Legelszr termszetesen az ingk oldaln megtallhat csrlk segtsgvel a megfelel magassgba kell emelni azokat. A pusztts utn szabad az t, s visszatrhetnk a vlgybe (28), ahol meglovagolva srknyunkat jobbra (32) elhagyhatjuk ezt az eltkozott helyet.

 

Grotto

 

rkezsnk sznhelytl (33) balra s elre tallhat az els ertrrel elltott ajtt. Szlljunk le Arohk htrl s menjnk be a mez melletti ajtn (34). Szaladjunk t a hegybe vjt jraton (35) majd t a fgghdon. Slattyogjunk le az itt tallhat havas vlgybe (36) majd menjnk egszen az ertrrel elltott kapu tls oldalra, ahol a fldbe mlyesztett kapcsolra (37) lpve semlegesthetjk azt. Ftyljnk ebnknek, s szrnyaljunk vele a kvetkez ertrig, melynek megszntetshez gyalogosan kell felbaktatni a hegyoldalon (38), hogy lemszva a ltrn a lent tallhat kapcsolval kioltsuk azt. Ezutn nincs ms htra, mint Arohk htra pattanva tmenni a kapun s leszmolni az els fellensggel.

 

Islands

 

A kapun tkelve animci kvetkezik, szrnyas amazonok rnk bzzk Rimril megkeresst. Irny szak, megkzdve a srknyokkal, amik le-fel replve harcolnak. Itt tallkozunk elszr goblinokkal, akik mind jjal vannak felszerelve (elkerl manverek hasznlata egszsges lehet). Ha belefutunk a villmokat szr tornyokba, a zld kristlyt sztlve a tetejkn elvehetjk a kedvket a tovbbi bosszantsunktl. rdemes krbereplni a terepen, mieltt brmibe kezdennk. Kisebb barlangokat, romokat tallunk, melyekben aprbb csetepatkat kveten hasznos trgyakat lelhetnk. Rimril (1) rvid beszlgets utn elkld megkeresni a Bellhammert s az Elemental Amulettet, amik szksgesek a Rift Crystal megszerzshez. Szrnyra kapva haladjunk nyugat fel a (2) Goblin bzist lerohanni. A bejrat az oszlopok mgtt tallhat. Bent kalandozs kzben vigyzzunk, ha egy faajthoz rnk, amire merlegesen egy vonal van a folyosn vgig a padln. Fussunk balra, a vonal jobb oldaln, hallvn magunk mgtt a sivt pengket (jn rtnk a kaszs!). Jobb oldalon van egy kis flke a falban, ahova be lehet kucorodni, de 1-2 pillanat mlva tskk csapdnak ki a falbl, guggoljunk le ht gyorsan, ha pedig a pengk visszaindultak az ajt fel, mehetnk tovbb. Ha nem nyilazzuk le messzirl a kvetkez ajtban ll goblint, bevgja azt az orrunk eltt. A kulcsot a jobbra nyl lpcssor egyik szobja rejti, vigyzzunk a leereszked mennyezetre.

A teremben, ahol ketrec lg az Elemental Amulett felett, segt az ingatag koszlop (sose lljunk a ketrec al!).

A szkkthoz rve a jobbra nyl folyosbl znl nyilak ellen toljuk magunk eltt a ldt.

A kivezet ltra aljn a drdkat a kzelben lev karral visszahzhatjuk a fldbe, fent a (3) kijrat vr.

Arokhot szltva induljunk a (4) fldalatti bejrat fel, ami Alwarrenbe vezet.

 

Alwarren

 

Itt lnglovagokkal tallkozunk, gyakoroljuk be jl „kioltsukat”, rengeteggel lesz mg dolgunk!

Videobejtszs, Tuiri a szellem jelentkezik, szksge van Soul Crystaljra, hogy megnyissa az utunkat a Bellhammer fel. A vzesshez jutva forduljunk balra, s ballagjunk be a kis kapun a tig. A vaskapuk (5) bellrl nyithatak, hajr Rynn! Az jabb thoz rve sszunk be a barlangba a Vykryta’s Axe Key megszerzse vgett.(6)

Magt a fejszt (7)-nl talljuk, a padln lev lyukat vatosan kikerlve. Az utols kapunl menjnk le jobbra, aztn Rynnel be a kis lyukon, bent vr a Soul Crystal (8). Utunk vissza Arokhhoz, ki a kinyl kapun, majd a vizet kvetve nyugat fel vezet, vissza Tuirihez. Lpjnk oda a fnyl csontvzhoz. A mozi utn keressk meg a hat Barrier Runest, amiket a City Sealbe helyezve megnylik utad a Bellhammerhez. A hat kis rna helyt megtalljuk az itt mellkelt trkpen, (9-9E) kis gyessg kell megszerzskhz, semmi varzslat. Az utolsknl gondoljunk arra, hogy az sszetrt faliktbl, ha vz mlik ki, elolthatja a tzet, valamint hogy az Ork kinyitja a bellrl zrt ajtt meglsnk vgett, ha odallunk az orra el! Ha mind a hat megvan, irny a (10) City Seal, Rynn behelyezi a rnkat, megnylik az t. Az ris elhullta utn vegyk fel a Bellhammert (11), Arokh pedig Villmrnval lesz gazdagabb. A visszat van csak htra, fel a Szigetvilgba. 

Kijutva a szabadba, szguldjunk vissza Rimrilhez, zld srknyok s darazsak vidm csapata ksretben. Rvid beszlgets utn rnk vr a Flame Fortress teszt.

 

Flame Fortress

 

Arokh lepihen, az Elemental Amulett megnyitja a kaput. A lvval tlttt szobban a hd kzepe statikailag nem jl tervezett, ugorjunk t a lehull rszeken. A kvetkez szobkban nmi gyessggel boldogulunk, javasolt a sr mentegets mindenesetre. Az idzts jtszik fontos szerepet a „zzdkban”. A lvval teli szobban rafinlt ugrsokkal keressk meg a lefolyt mkdtet kallantykat, gy az izz anyag szintje mindig alacsonyabb lesz, mg feltnik a Mystic Keyhez vezet t, tegyk ht magunkv a kulcsot. A falbl kilg tglkon ugrlva jutunk az ajthoz, ahol rgtn hasznt is ltjuk a kulcsnak. A kapuhoz vezet teremben fussunk a kzepig, mg meg nem halljuk a leoml mennyezet hangjt, ekkor pucoljunk visszafel, ha nincs szndkunkban elpatkolni mg. A romokon feljuthatunk a kinyl kapuhoz. A szoborral szemben, ami a Mithril kardot tartja, furnak tnik a fal, keressk meg a „tglagombot”, ami megnyit egy rejtekajtt. Ezt elhagyva a kr alak szobban a mennyezet leereszkedik, ugorjunk gyorsan a falban lev beszgellsbe, hogy elkerljk, majd gyorsan be a sajtos lift legkzepre, mert fent egy pici lukon bukkanunk ki majd (vagy palacsintv alakulunk t). Fent keressk meg a lpcskn felfutva a harang alak… hm, harangot, s adjunk neki a Bellhammerrel. A mozi utn ugorjunk a kk rvnybe, ami a Rift Crystal Towerbe vezet kapu leszen.

 

Rift Crystal Fortress

 

< hetedik.jpg >

 

Szmos nehz pillanat vr rnk, de j cuccokat is szerezhetnk nmi gyessggel. A Lovagokat lekzdve jutunk el a Tzkp szobba (12). Itt ngy padlkapcsolt tallunk. Mindegyik egy-egy lngot kiolt nhny pillanatra, ha a megfelel sorrendben lpnk rjuk, lesz idnk kijutni a szobbl. A dlkeleti sarokban kezdve rohanjunk az ramutat jrsval ellenttes irnyba t a maradk hrmon. Gyorsan forduljunk meg, majd berohanva a szabadd vlt folyosra nyomjuk le a vgn a gombot, majd rohanjunk vissza a szemben lev folyosra a msik gombhoz, ami vgre kioltja a tzeket. Egy dolog fontos, ne lldogljunk a kapcsolkon sokig, mert beszorulnak (bug?), akkor pedig LOAD GAME kvetkezhet.

Haladjunk szak fel, az elgazsnl balra, megrkeztl a Szeles szobba (13). A forgszeleket elkerlve nyomjuk le elbb a sarkokban, majd a kzpen lev ngy-ngy kapcsolt. A zzdt rejt szobn tjutva kvetkez llomsunk a Fldrengs szoba (14), ahol a padl leomlik lpteink nyomn. Balra indulva keressk meg a kapcsolt, majd a msikat szemben, s mehetnk is tovbb a (15) helysznre. Rohanjunk krbe elbb a kls, majd a bels kapcsolkon, nem belpve az oszlopokon bellre nagyon, mert kezdhetjk ellrl. gy bejutst nyertnk a kzpen ll emelvnyhez. Ezutn keressk meg a bejratot a Villmls szobba (16). Nehz, sebessget s idztst ignyl feladat, balra, majd jobbra keressk meg a kapcsolkat, mint a Fldrengs szobban. Ezutn futs fel a lpcsn, a bezrt emelvnyhez. A kapcsolra lpve talakul a szoba nagy kacags kzepette. Elbb jobbra, majd visszafutva nyomjuk meg a kt kapcsolt a folyos vgein, majd a lpcsn felfutva hzzuk meg a kart (17). Lefel ne lpjnk r egyik kapcsolra sem, fussunk krbe, mg meg nem leljk az jonnan nylt ajtt az emelvnyhez. szak fel haladva ezutn keressk a lejratot a Rift Crystal termhez (18). Odarve siessnk balra fl a lpcsn, hzzuk meg ktszer a kart, fussunk le, lpjnk r a Rift Crystal eltti lapra. Futs fel jobbra, egyszer meghzni a kart, vissza le, megint rlpve a kapcsolra, s mris mienk a kristly! Ugrabugrljunk el a msik rvnyhez, majd a medencbl kilbalva mehetnk a kapuhoz. (vissza az tdik trkphez)

Kiderl, hogy nagy csata sorn Arokhot elraboltk, meg kell mentennk. A kis fldnyelven tkzdve magunkat eljutunk a (19) pontig, ahol nem szhatjuk meg szrazon, szva kell thidalnunk a szigetek kzti tvolsgot.

Az risokon (21) tltve magunkat, eljutunk a Succubus Lair bejrathoz (20). Haladjunk befel, nem trdve az idegborzol nygsekkel s ltvnyosan pulzl falakkal, mg a kvetkez szint elkezd betltdni.

 

Succubus lair

 

Rengeteg Lnglovag s kincs vr rnk repesve ezen a szinten. Arokh sajnos nem segthet, gy fogunkat sszeszortva csak sajt kardunkra hagyatkozhatunk. Tallkozunk egy Succubival, aki meggri, hogy ha elhozzuk kedvenc tkrt a Bathing Chamberbl (22), akkor megmutatja az utat a Throne Roomhoz. (23)

Tovbb haladvn kzdjk le az ellenllkat, vigyzva a lndzskat rejt ajtkra, amg el nem jutunk a barlangba tval a kzepn. Ez a (22) Bathing Chamber. A tavat megkerlve miutn megljk a hatalmas termet orkot (24), a mgtte lev ajt mgtti ldban, ami kzeledtnkre kinylik, megtalljuk a Succubus Mirrort. Br zskutcnak tnik a hely, jobbra van egy kis kijrat, amin t kiindulsi helynkre, a lifthez jutunk. Menjnk fel, a tkrt a Succubi rmmel nzegeti, majd vezetl ad mellnk egy kis csillagot, ami mutatja az utat a Throne Roomig. Induljunk a zrt ajt fel, sziporkz trsunk majd megnyitja az utat. Mindig elre reppen majd, de lttvolsgon bell bevr minket. Mendegljnk, meglve mindenkit, akit karddal nem rnk el, nyilazzuk le. A szobban, ahova egy szemfles ork bezr minket, a padl egy rsze feltnen klnbzik a tbbitl, csapjunk oda neki prszor, ekkor leomlik, megnyitva az utat elttnk. Kvessk a csillagot, liftezznk fel, majd haladjunk t a nyitott ajtn. Itt tallkozunk az els ben Lovaggal, aki lnyegesen kemnyebb di tzes trsainl. Hallakor elejti a Mourn Bringert, ami egy ers, elpusztthatatlan fegyver. Ekkor minden mst el is dobhatunk, ez a fegyver h trsunk marad rkre. Fussunk tovbb, mg vgl animci kvetkezik (micsoda n!). Eredmnyekpp mehetnk megkeresni a Grimstone Shipping Dockot. Irny vissza, a War Giant meglse megnyitja az ajtt a dokkok fel. Ha bertnk egy nagy terembe, ahol egy haj ring a vzen kiktve, megrkeztnk, ez a Grimstone Dock (25). Elintzve az Orkokat s az rist, fussunk a haj fel, majd ugorjunk t r. Egy mozi kvetkezik, megrkeznk egy msik dokkba, ahol a gonoszokat tallkra szltja egy ksrteties hang, majd Rynn kiugrik a partra s elrejtzik a ldk mg.


Vulcan (kilencedik trkp)

 

Miutn mindenki nyakba szedte lbt, Arokhhoz vakodvn megtudjuk, hogy bilincseit csakis a Rune Key megszerzsvel oldhatjuk ki, amit a Succubbik dagadt kirlynjnek valamelyik iszony zsebe rejt jelenleg. Induljunk ht felfel, a tbbiek utn. Kardunkrl a friss vrt rzogatva tfutunk a hdon (26), majd somolyogva meghallgatjuk a testet lteni kvn gonosz rvidtv, mbr szemlynknl fogva eleve kiltstalan terveit, mg ki nem derl, milyen testet is gondolt maga kr a stt llek: bizony, szeretett csnk a kiszemelt ldozat! A gyls mltn nzznk krl a teremben, majd futs fel a hdra, ahol a kirlyn vr rnk. Cseppet sem kirlyi szellentsekkel igyekszik gyzedelmeskedni felettnk, de vgl mienk a kulcs, kiszabadthatjuk h srknyunkat vgre!

Trjnk vissza a gonosz rvnyl lelkt rejt terembe, keressk meg a lenti ajtt. Vigyzzunk a rejtett csapajtkra a padln! Bent csillogtassuk meg akrobatatehetsgnket a spirlis szerkezetek segtsgvel kzlekedve, jutalmul mienk lesz a Dragon Armor Rune. Visszatrve vgjuk sarkantynkat Arokh vknyba s reppenjnk a (27) barlanghoz. Keressk meg a mvszbejrt, majd Rynnel nyittassuk meg a benti kar segtsgvel az erteret htasunk eltt, s szrnyaljunk vele az alsbb rgikba, ahol a Rnt a megfelel tartba helyezvn mris a Srknypncl lelheti vn magba trkeny alakunkat. Hagyjuk el a barlangot s siessnk nyugat fel a (28) mlyben tallhat, toronnyal rztt msik reghez. Nzznk krl, az ekzben lelt hhrnl lelt Storage Rune a szomszdos raktrhelysg nyitja lesz. Arokh htra pattanva keressk meg a mlybe vezet utat, mg ki nem jutunk a barlang als jratn. Itt (29) rgtn szlljunk le a felettnk lev, fogakkal tzdelt kapu eltti prknyra. Rynn veszi kezbe ismt a dolgokat. Keressk meg bent a kart a spirlis emelszerkezeten feljutva, hzzuk meg, majd a koporsszer lifthez visszafutva vegyk ezt hasznlatba. Fent a csillaghulls egy svnyt rajzol a lbunk el a semmiben, vatosan lpkedjnk vgig rajta. A teremben a csontvzakat lekzdve htattal vegyk keznkbe a Lvarnt, majd fussunk vissza toporg pikkelyes bartunkhoz. (Vigyzat! Visszafel a csillagsvny szakadkokat rejt!) A barlangban keressk meg a fogazott kaput, majd landoljunk a benti folyos bejratnl. Fussunk be srknyhton, majd a Lvarnt a kehelybe helyezvn engedjk le az izz magmt, szabadd tve gy a bejratot a lenti sziklaterembe (30). Bent egy jt feszt szobor ll, s egy karral forgathat olimpiai lngtartt forml szerkezet, kzepn a jgbe fagyott Rune Blade, a Rnapenge. gyes lvssel gyjtsuk meg az „olimpiai” lngot s fordtsuk gy, hogy a szobor ltal kiltt nylvessz tsuhanjon rajta, mieltt a jgbe frdik. Ljnk a szoborral (zld gomb az aljn), majd vegyk fel a Rnapengt. Immr teljesen az sk vrtezetben s fegyverzetben irny a kint kavarg rvny, a Rift (28). Kettsnk beleveti magt a kavarg semmibe, s mris Rift World-ben talljuk magunkat. Ngy zld srkny mlva Arokh leszll a sziklaprknyra, Rynn pedig balsejtelmektl hajtva beront a megnyl kapun. rzsei nem is csaljk meg: elkstnk, a Gonosz testet lttt, hsnnknek gy sajt testvrvel kell megkzdenie. A Rnapenge kizi a gonoszt a gyenge fitestbl, de hiba, Rynn elksik, ccse megtntorodik, majd a mlybe zuhan. Csakhamar ngy srknyfej emelkedik ki a vgs kzdelemre, nincs id a knnyekre! Arokh pp idejben rkezik, egyenknt elintzve a stt erket szolgl srkny fejeit, megnylik az t lefel, az ismeretlenbe…

 

gy r vget ht a kaland! Illetve inkbb gy kezddik taln? Vrjuk a folytatst!

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Mrcius
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!