Drakan
ismeretlen 2006.07.04. 20:30
Drakan
Ruined Village
A szrny mszrlst kveten sebeslten trnk vissza romokban hever vrosknkba. Az egyetlen ember, akit mg lve tallunk Atimar, akitl megtudjuk, hogy a gonosz legyzshez mindenkppen letre kell keltennk Arohkot, a srknyt. Atimar elmondja, hogy a srkny felbresztshez szksgnk van annak lelkre, mely megtallshoz elkerlhetetlenl szksges az Atimar hzban tallhat knyv. E hz a kulcst a fogad (vaddiszn van a cgrre festve) pincjben tallhatjuk (1). Miutn felvettk a kulcsot szaladjunk a hzhoz (2) s vegyk magunkhoz azt az asztalrl. Utunk sorn kaszaboljuk le az sszes gonosz monstert, s pillantsunk be minden barlangba egy-egy hasznos fegyver, potion remnyben. Bandukoljunk el a templomig (3), s helyezzk a knyvet az oltrra. Az gy beindtott mechanizmus megnyitja a templom talapzatt. Az elnk trul csigalpcsn menjnk is le, majd ugrljunk vgig a szikla kiszgellsein s bandukoljunk addig, mg el nem rkeznk egy trnterembe. A legkisebb szobrot toljuk r az eltte tallhat szrks szn kockakre, majd ezt kveten szaladjuk krbe a termet gy, hogy kzben rlpnk a msik kt szobor eltti kapcsolra. Ha mindent jl csinltunk felemelkedik a padl, s gy hozzfrhetnk a llekkristlyhoz. A Kristly kr emelkedett lpcsn cammogjunk le s az ott tallhat lift segtsgvel, menjnk a felsznre. Majd szaladjunk a lomb nlkli fhoz (4) s dntsk ki azt. Az gy keletkezett hdon menjnk t a szakadk felett s folytassuk utunkat szak fel. Ne feledkezznk meg az utunkba kerl barlangok felkutatsrl, hiszen szvkben nylvesszre s jra bukkanhatunk. Ha utunkat a temet fel folytatjuk (5) akkor a kzelben lv barlangban egy tzkristlyra lelhetnk. Robogjunk ezutn vissza a khdig, majd keljnk t rajta, cammogjunk fel a balra tallhat emelkedn majd a szikla hasadkn tvergdve meg se lljunk a hdig (6). Ha szerencssn trtnk vegyk az irnyt Arohk barlangja fel (7), knny megismerni, hiszen bejrata sziklbl kifaragott srknyfejet forml. A barlangban jtsszuk ki az les pengket, majd bejutva a szentlybe helyezzk annak kzepbe a llekkristlyt.
Wartock Canyons
Miutn felbresztettk Arohkot pattanjunk a htra s repljnk ki barlangjbl. Mr rgtn az indulsunk utn rdemes lesz egy kis pihent tartani, hiszen a legett kunyhnl (8) energira, mg a kzvetlen kzelben tallhat mg p hzikban (9) fldinkkel tallkozhatunk, akitl megkapjuk a pkokkal teli bnya (10) kulcst, s vele legjabb feladatunkat, hogy puszttsuk el a fszket, melybl a pkok rajzanak. A Pkok barlangjban dntsk le a mr megrepedezett gerendt, hogy segtsgvel thidaljuk a mlysges szakadkot. Szaladjunk t rajta s meg se lljunk addig, mg meg nem pillantunk egy libikkra hasonlt szerkezetet melynek egyik vgn egy robbananyaggal teli hord hever. Nosza ugorjunk ht r a deszka tls vgre s nzzk vgig amint a detonci ltal keltett lavina maga al temeti a fszket. Hagyjuk el a megtiszttott barlangot s ljnk fel ismt Arohk htra. Vegyk az irnyt a Trollok barlangja (11) fel. rkezsnk utn menjnk be s keressk meg a vjat vgben tallhat kovcsllt, melyen egy kulcsot tallunk. Ezen kulcs nyitja a Keleti barlang (12) kapujt. Repljnk ht oda, majd szlljunk le Arohkrl s menjnk be a hatalmas ajt mellett tallhat kisebb kapun a kulcs segtsgvel. Mihelyst bertnk a lncos mechanizmus segtsgvel nyissuk ki az risi ajtt. Immron kedvenc srknyunk bebocstst nyert a barlangba. Kzs utazsunk azonban nem tart sokig, s kisvrtatva lecsapdik elttnk egy rcsos kapu melyen, csak mi frnk t. Magunk mgtt hagyva trsunkat induljunk balra, s ssk szt mindenkinek a fejt aki utunkba kerl. Miutn sikeresen csapdba estnk szaladjunk addig amg egy olyan gerendt nem tallunk amin 3 csontvz s egy megknzott rab lncra verve lg. Ugrljunk fel az itt tallhat ldk segtsgvel a gerendra s menjnk t a barlangon egszen a ltrig, amin msszunk is fel. Menjnk addig mg nem tallunk egy nyitott kaput, aminek fels lcn piros barlangrajzokat tallunk. Ezen ajt mgtti terem jat s mgikusnylvesszt rejt. Hagyjuk el a szobt, s forduljunk jobbra s haladjunk egszen addig, mg meg nem ltjuk a lecsukdott rcsos ajt mgtt vrakoz Arohkot. A velnk szemben lv ajtt a tle jobbra tallhat szerkezettel, mg srknyunk ajtajt a balra elhelyezked kapcsolval nyithatjuk ki. Ha mindezzel megvolnnk cssszunk le a sziklafalon trsunkhoz s repljnk fel vele az elbb kinyitott kapuig. Repljnk t a barlangon, a szabad levegre. Nhny csapssal menjnk el a kigett hzig (13) ahol szerencstlenl jrt sorstrsunk elrulja a vzess mgtt tallhat titkos ajt (14) rejtlyt. Szrnyaljunk ht oda, s nagytest bartunkat hagyjuk ismt magra. Bent rgtn felfigyelnk egy falfr gpezetre, m rgtn azt i szrevesszk, hogy kulcs nlkl vajmi keveset r. Keressk ht meg indtkulcst. Trappoljunk t a padln s haladjunk egszen agy kisebb tvesztig, melynek egyik zskutcjban megtalljuk az energiakulcsot mellyel visszatrve beindthatjuk a masinrit. A gp ltal vgott rsen bjjunk t s menjnk egszen az ajtig. Nyissuk ki azt majd hvjuk magunkhoz eltntnek hitt srknyunkat. Pattanjunk nyergbe s gyzzk le a gzfelht ereget szrnyas gykot. Jutalmunk nem marad el, belereplve a zldes kristlyba gzlabdt kapunk ajndkba. Menjnk be az idkzben felnylt ajtn (15) S repljnk t a felhzott hd tls oldalra.
Grimstone Mines
rkezsnk helyszntl (16) nem messze tallhat a brtnrendszer (17) kezdete. Az elgazs jobb oldaln egy bezrt faajtba tkznk, miltal knytelenek vagyunk balra folytatni kalandozsainkat. Az itt tallhat vaskapun ismt csak mi frnk t. Megpillantjuk amint egy dolgozt a helyi felgyelk hallra knoznak. des bossznk utn menjnk le a szk vasajt kzelben fellelhet ltrn egszen a tmlckhz, s a lent tallhat kart meghzva nyissuk ki az egyiket. A cellban (18) tallhat hasznos holmikat vegyk magunkhoz, majd caplassunk vissza Arohkhoz. Az elgazstl jobbra tallhat faajt kinylt, amin keresztl eljuthatunk a bnyig. Egy ksrtetiesen megismtld szituci kvetkeztben ismt magnyosan ballagunk, s jutunk el az I. bnyba(19). Az ajtval szemkzti emelvnyen hzzuk meg a kart. A kinylott ajtn betuszkolhatjuk trsunkat, akivel nekivghatunk a jobboldali vgatnak. Uhh szegny megint nem fr be azon a szerencstlen ajtn, sebaj. Induljunk el a II. bnya fel s menjnk t a fgghdon (20). A II trnban (21) msszunk fel az csolaton egszen addig, mg az csolattl jobbra szre nem vesznk egy kvel kirakott vjatot, mely eltt egy hatalmas buzogny lengedezik. Ugorjunk t oda s szaladjunk, mg meg nem pillantjuk a csrl indtkapcsoljt (22). Aktivljuk, minek eredmnyeknt az csolat tls vgn felemelkedik a ktlen fgg fadarab. Cammogjunk vissza az csolatig s a felemelt deszknak segtsgvel ugorjunk t a sziklaperemre. Induljunk el a III. bnya fel. Az els elgazsnl menjnk jobbra, majd nzzk vgig amint egy birka slakos magra zdtja a khalmot. Kisebb stnkat kveten megrkeznk a III. trnhoz (23). Induljunk el szak fel, majd msszunk fel a ltrn (24) jobbra haladva pnclhoz s kardokhoz (25), balra indulva jgkristlyhoz illetve jhoz s nylvesszhz (26) jutunk. Rohanjunk vissza a ltrhoz, majd balra araszolva vgigmenve egy sziklaszirten eljutunk egy kvel kirakott trnig (27) ahol megtalljuk a zzgp szobjnak (30) a kulcst. Miutn jl elkalapltuk a lnglovagot keressk meg a zzgpet. Menjnk vissza az elbb emltett elgazsig s haladjunk a tbla (rajta a zzda kpvel) irnyba jobbra. Nemsokra egy hatalmas trre rkeznk (28), ahol menekljnk el a srkny ell balra, (29) az I bnya fel. Miutn megrkeztnk a bnyba (19) kapjuk magunk al Arohkot s repdessnk vissza a vlgybe (28). Szlljunk fel az eddig elrhetetlen kiszgellsre, majd a kulcs felhasznlsval nyissunk be az ajtn. Amint megrkeztnk a zzgphez (30) indtsuk be azt, majd a fel-lemozg dugattykon slisszoljunk ki a jratbl. Menjnk egszen addig mg meg nem talljuk a hatalmas gymntot (31). Ahhoz hogy az ajtt vd erteret semlegesteni tudjuk, meg kell semmisteni a kristlyt gy, hogy a krltte lv ingkat a mlybe knyszertjk. Legelszr termszetesen az ingk oldaln megtallhat csrlk segtsgvel a megfelel magassgba kell emelni azokat. A pusztts utn szabad az t, s visszatrhetnk a vlgybe (28), ahol meglovagolva srknyunkat jobbra (32) elhagyhatjuk ezt az eltkozott helyet.
Grotto
rkezsnk sznhelytl (33) balra s elre tallhat az els ertrrel elltott ajtt. Szlljunk le Arohk htrl s menjnk be a mez melletti ajtn (34). Szaladjunk t a hegybe vjt jraton (35) majd t a fgghdon. Slattyogjunk le az itt tallhat havas vlgybe (36) majd menjnk egszen az ertrrel elltott kapu tls oldalra, ahol a fldbe mlyesztett kapcsolra (37) lpve semlegesthetjk azt. Ftyljnk ebnknek, s szrnyaljunk vele a kvetkez ertrig, melynek megszntetshez gyalogosan kell felbaktatni a hegyoldalon (38), hogy lemszva a ltrn a lent tallhat kapcsolval kioltsuk azt. Ezutn nincs ms htra, mint Arohk htra pattanva tmenni a kapun s leszmolni az els fellensggel.
Islands
A kapun tkelve animci kvetkezik, szrnyas amazonok rnk bzzk Rimril megkeresst. Irny szak, megkzdve a srknyokkal, amik le-fel replve harcolnak. Itt tallkozunk elszr goblinokkal, akik mind jjal vannak felszerelve (elkerl manverek hasznlata egszsges lehet). Ha belefutunk a villmokat szr tornyokba, a zld kristlyt sztlve a tetejkn elvehetjk a kedvket a tovbbi bosszantsunktl. rdemes krbereplni a terepen, mieltt brmibe kezdennk. Kisebb barlangokat, romokat tallunk, melyekben aprbb csetepatkat kveten hasznos trgyakat lelhetnk. Rimril (1) rvid beszlgets utn elkld megkeresni a Bellhammert s az Elemental Amulettet, amik szksgesek a Rift Crystal megszerzshez. Szrnyra kapva haladjunk nyugat fel a (2) Goblin bzist lerohanni. A bejrat az oszlopok mgtt tallhat. Bent kalandozs kzben vigyzzunk, ha egy faajthoz rnk, amire merlegesen egy vonal van a folyosn vgig a padln. Fussunk balra, a vonal jobb oldaln, hallvn magunk mgtt a sivt pengket (jn rtnk a kaszs!). Jobb oldalon van egy kis flke a falban, ahova be lehet kucorodni, de 1-2 pillanat mlva tskk csapdnak ki a falbl, guggoljunk le ht gyorsan, ha pedig a pengk visszaindultak az ajt fel, mehetnk tovbb. Ha nem nyilazzuk le messzirl a kvetkez ajtban ll goblint, bevgja azt az orrunk eltt. A kulcsot a jobbra nyl lpcssor egyik szobja rejti, vigyzzunk a leereszked mennyezetre.
A teremben, ahol ketrec lg az Elemental Amulett felett, segt az ingatag koszlop (sose lljunk a ketrec al!).
A szkkthoz rve a jobbra nyl folyosbl znl nyilak ellen toljuk magunk eltt a ldt.
A kivezet ltra aljn a drdkat a kzelben lev karral visszahzhatjuk a fldbe, fent a (3) kijrat vr.
Arokhot szltva induljunk a (4) fldalatti bejrat fel, ami Alwarrenbe vezet.
Alwarren
Itt lnglovagokkal tallkozunk, gyakoroljuk be jl „kioltsukat”, rengeteggel lesz mg dolgunk!
Videobejtszs, Tuiri a szellem jelentkezik, szksge van Soul Crystaljra, hogy megnyissa az utunkat a Bellhammer fel. A vzesshez jutva forduljunk balra, s ballagjunk be a kis kapun a tig. A vaskapuk (5) bellrl nyithatak, hajr Rynn! Az jabb thoz rve sszunk be a barlangba a Vykryta’s Axe Key megszerzse vgett.(6)
Magt a fejszt (7)-nl talljuk, a padln lev lyukat vatosan kikerlve. Az utols kapunl menjnk le jobbra, aztn Rynnel be a kis lyukon, bent vr a Soul Crystal (8). Utunk vissza Arokhhoz, ki a kinyl kapun, majd a vizet kvetve nyugat fel vezet, vissza Tuirihez. Lpjnk oda a fnyl csontvzhoz. A mozi utn keressk meg a hat Barrier Runest, amiket a City Sealbe helyezve megnylik utad a Bellhammerhez. A hat kis rna helyt megtalljuk az itt mellkelt trkpen, (9-9E) kis gyessg kell megszerzskhz, semmi varzslat. Az utolsknl gondoljunk arra, hogy az sszetrt faliktbl, ha vz mlik ki, elolthatja a tzet, valamint hogy az Ork kinyitja a bellrl zrt ajtt meglsnk vgett, ha odallunk az orra el! Ha mind a hat megvan, irny a (10) City Seal, Rynn behelyezi a rnkat, megnylik az t. Az ris elhullta utn vegyk fel a Bellhammert (11), Arokh pedig Villmrnval lesz gazdagabb. A visszat van csak htra, fel a Szigetvilgba.
Kijutva a szabadba, szguldjunk vissza Rimrilhez, zld srknyok s darazsak vidm csapata ksretben. Rvid beszlgets utn rnk vr a Flame Fortress teszt.
Flame Fortress
Arokh lepihen, az Elemental Amulett megnyitja a kaput. A lvval tlttt szobban a hd kzepe statikailag nem jl tervezett, ugorjunk t a lehull rszeken. A kvetkez szobkban nmi gyessggel boldogulunk, javasolt a sr mentegets mindenesetre. Az idzts jtszik fontos szerepet a „zzdkban”. A lvval teli szobban rafinlt ugrsokkal keressk meg a lefolyt mkdtet kallantykat, gy az izz anyag szintje mindig alacsonyabb lesz, mg feltnik a Mystic Keyhez vezet t, tegyk ht magunkv a kulcsot. A falbl kilg tglkon ugrlva jutunk az ajthoz, ahol rgtn hasznt is ltjuk a kulcsnak. A kapuhoz vezet teremben fussunk a kzepig, mg meg nem halljuk a leoml mennyezet hangjt, ekkor pucoljunk visszafel, ha nincs szndkunkban elpatkolni mg. A romokon feljuthatunk a kinyl kapuhoz. A szoborral szemben, ami a Mithril kardot tartja, furnak tnik a fal, keressk meg a „tglagombot”, ami megnyit egy rejtekajtt. Ezt elhagyva a kr alak szobban a mennyezet leereszkedik, ugorjunk gyorsan a falban lev beszgellsbe, hogy elkerljk, majd gyorsan be a sajtos lift legkzepre, mert fent egy pici lukon bukkanunk ki majd (vagy palacsintv alakulunk t). Fent keressk meg a lpcskn felfutva a harang alak… hm, harangot, s adjunk neki a Bellhammerrel. A mozi utn ugorjunk a kk rvnybe, ami a Rift Crystal Towerbe vezet kapu leszen.
Rift Crystal Fortress
< hetedik.jpg >
Szmos nehz pillanat vr rnk, de j cuccokat is szerezhetnk nmi gyessggel. A Lovagokat lekzdve jutunk el a Tzkp szobba (12). Itt ngy padlkapcsolt tallunk. Mindegyik egy-egy lngot kiolt nhny pillanatra, ha a megfelel sorrendben lpnk rjuk, lesz idnk kijutni a szobbl. A dlkeleti sarokban kezdve rohanjunk az ramutat jrsval ellenttes irnyba t a maradk hrmon. Gyorsan forduljunk meg, majd berohanva a szabadd vlt folyosra nyomjuk le a vgn a gombot, majd rohanjunk vissza a szemben lev folyosra a msik gombhoz, ami vgre kioltja a tzeket. Egy dolog fontos, ne lldogljunk a kapcsolkon sokig, mert beszorulnak (bug?), akkor pedig LOAD GAME kvetkezhet.
Haladjunk szak fel, az elgazsnl balra, megrkeztl a Szeles szobba (13). A forgszeleket elkerlve nyomjuk le elbb a sarkokban, majd a kzpen lev ngy-ngy kapcsolt. A zzdt rejt szobn tjutva kvetkez llomsunk a Fldrengs szoba (14), ahol a padl leomlik lpteink nyomn. Balra indulva keressk meg a kapcsolt, majd a msikat szemben, s mehetnk is tovbb a (15) helysznre. Rohanjunk krbe elbb a kls, majd a bels kapcsolkon, nem belpve az oszlopokon bellre nagyon, mert kezdhetjk ellrl. gy bejutst nyertnk a kzpen ll emelvnyhez. Ezutn keressk meg a bejratot a Villmls szobba (16). Nehz, sebessget s idztst ignyl feladat, balra, majd jobbra keressk meg a kapcsolkat, mint a Fldrengs szobban. Ezutn futs fel a lpcsn, a bezrt emelvnyhez. A kapcsolra lpve talakul a szoba nagy kacags kzepette. Elbb jobbra, majd visszafutva nyomjuk meg a kt kapcsolt a folyos vgein, majd a lpcsn felfutva hzzuk meg a kart (17). Lefel ne lpjnk r egyik kapcsolra sem, fussunk krbe, mg meg nem leljk az jonnan nylt ajtt az emelvnyhez. szak fel haladva ezutn keressk a lejratot a Rift Crystal termhez (18). Odarve siessnk balra fl a lpcsn, hzzuk meg ktszer a kart, fussunk le, lpjnk r a Rift Crystal eltti lapra. Futs fel jobbra, egyszer meghzni a kart, vissza le, megint rlpve a kapcsolra, s mris mienk a kristly! Ugrabugrljunk el a msik rvnyhez, majd a medencbl kilbalva mehetnk a kapuhoz. (vissza az tdik trkphez)
Kiderl, hogy nagy csata sorn Arokhot elraboltk, meg kell mentennk. A kis fldnyelven tkzdve magunkat eljutunk a (19) pontig, ahol nem szhatjuk meg szrazon, szva kell thidalnunk a szigetek kzti tvolsgot.
Az risokon (21) tltve magunkat, eljutunk a Succubus Lair bejrathoz (20). Haladjunk befel, nem trdve az idegborzol nygsekkel s ltvnyosan pulzl falakkal, mg a kvetkez szint elkezd betltdni.
Succubus lair
Rengeteg Lnglovag s kincs vr rnk repesve ezen a szinten. Arokh sajnos nem segthet, gy fogunkat sszeszortva csak sajt kardunkra hagyatkozhatunk. Tallkozunk egy Succubival, aki meggri, hogy ha elhozzuk kedvenc tkrt a Bathing Chamberbl (22), akkor megmutatja az utat a Throne Roomhoz. (23)
Tovbb haladvn kzdjk le az ellenllkat, vigyzva a lndzskat rejt ajtkra, amg el nem jutunk a barlangba tval a kzepn. Ez a (22) Bathing Chamber. A tavat megkerlve miutn megljk a hatalmas termet orkot (24), a mgtte lev ajt mgtti ldban, ami kzeledtnkre kinylik, megtalljuk a Succubus Mirrort. Br zskutcnak tnik a hely, jobbra van egy kis kijrat, amin t kiindulsi helynkre, a lifthez jutunk. Menjnk fel, a tkrt a Succubi rmmel nzegeti, majd vezetl ad mellnk egy kis csillagot, ami mutatja az utat a Throne Roomig. Induljunk a zrt ajt fel, sziporkz trsunk majd megnyitja az utat. Mindig elre reppen majd, de lttvolsgon bell bevr minket. Mendegljnk, meglve mindenkit, akit karddal nem rnk el, nyilazzuk le. A szobban, ahova egy szemfles ork bezr minket, a padl egy rsze feltnen klnbzik a tbbitl, csapjunk oda neki prszor, ekkor leomlik, megnyitva az utat elttnk. Kvessk a csillagot, liftezznk fel, majd haladjunk t a nyitott ajtn. Itt tallkozunk az els ben Lovaggal, aki lnyegesen kemnyebb di tzes trsainl. Hallakor elejti a Mourn Bringert, ami egy ers, elpusztthatatlan fegyver. Ekkor minden mst el is dobhatunk, ez a fegyver h trsunk marad rkre. Fussunk tovbb, mg vgl animci kvetkezik (micsoda n!). Eredmnyekpp mehetnk megkeresni a Grimstone Shipping Dockot. Irny vissza, a War Giant meglse megnyitja az ajtt a dokkok fel. Ha bertnk egy nagy terembe, ahol egy haj ring a vzen kiktve, megrkeztnk, ez a Grimstone Dock (25). Elintzve az Orkokat s az rist, fussunk a haj fel, majd ugorjunk t r. Egy mozi kvetkezik, megrkeznk egy msik dokkba, ahol a gonoszokat tallkra szltja egy ksrteties hang, majd Rynn kiugrik a partra s elrejtzik a ldk mg.
Vulcan (kilencedik trkp)
Miutn mindenki nyakba szedte lbt, Arokhhoz vakodvn megtudjuk, hogy bilincseit csakis a Rune Key megszerzsvel oldhatjuk ki, amit a Succubbik dagadt kirlynjnek valamelyik iszony zsebe rejt jelenleg. Induljunk ht felfel, a tbbiek utn. Kardunkrl a friss vrt rzogatva tfutunk a hdon (26), majd somolyogva meghallgatjuk a testet lteni kvn gonosz rvidtv, mbr szemlynknl fogva eleve kiltstalan terveit, mg ki nem derl, milyen testet is gondolt maga kr a stt llek: bizony, szeretett csnk a kiszemelt ldozat! A gyls mltn nzznk krl a teremben, majd futs fel a hdra, ahol a kirlyn vr rnk. Cseppet sem kirlyi szellentsekkel igyekszik gyzedelmeskedni felettnk, de vgl mienk a kulcs, kiszabadthatjuk h srknyunkat vgre!
Trjnk vissza a gonosz rvnyl lelkt rejt terembe, keressk meg a lenti ajtt. Vigyzzunk a rejtett csapajtkra a padln! Bent csillogtassuk meg akrobatatehetsgnket a spirlis szerkezetek segtsgvel kzlekedve, jutalmul mienk lesz a Dragon Armor Rune. Visszatrve vgjuk sarkantynkat Arokh vknyba s reppenjnk a (27) barlanghoz. Keressk meg a mvszbejrt, majd Rynnel nyittassuk meg a benti kar segtsgvel az erteret htasunk eltt, s szrnyaljunk vele az alsbb rgikba, ahol a Rnt a megfelel tartba helyezvn mris a Srknypncl lelheti vn magba trkeny alakunkat. Hagyjuk el a barlangot s siessnk nyugat fel a (28) mlyben tallhat, toronnyal rztt msik reghez. Nzznk krl, az ekzben lelt hhrnl lelt Storage Rune a szomszdos raktrhelysg nyitja lesz. Arokh htra pattanva keressk meg a mlybe vezet utat, mg ki nem jutunk a barlang als jratn. Itt (29) rgtn szlljunk le a felettnk lev, fogakkal tzdelt kapu eltti prknyra. Rynn veszi kezbe ismt a dolgokat. Keressk meg bent a kart a spirlis emelszerkezeten feljutva, hzzuk meg, majd a koporsszer lifthez visszafutva vegyk ezt hasznlatba. Fent a csillaghulls egy svnyt rajzol a lbunk el a semmiben, vatosan lpkedjnk vgig rajta. A teremben a csontvzakat lekzdve htattal vegyk keznkbe a Lvarnt, majd fussunk vissza toporg pikkelyes bartunkhoz. (Vigyzat! Visszafel a csillagsvny szakadkokat rejt!) A barlangban keressk meg a fogazott kaput, majd landoljunk a benti folyos bejratnl. Fussunk be srknyhton, majd a Lvarnt a kehelybe helyezvn engedjk le az izz magmt, szabadd tve gy a bejratot a lenti sziklaterembe (30). Bent egy jt feszt szobor ll, s egy karral forgathat olimpiai lngtartt forml szerkezet, kzepn a jgbe fagyott Rune Blade, a Rnapenge. gyes lvssel gyjtsuk meg az „olimpiai” lngot s fordtsuk gy, hogy a szobor ltal kiltt nylvessz tsuhanjon rajta, mieltt a jgbe frdik. Ljnk a szoborral (zld gomb az aljn), majd vegyk fel a Rnapengt. Immr teljesen az sk vrtezetben s fegyverzetben irny a kint kavarg rvny, a Rift (28). Kettsnk beleveti magt a kavarg semmibe, s mris Rift World-ben talljuk magunkat. Ngy zld srkny mlva Arokh leszll a sziklaprknyra, Rynn pedig balsejtelmektl hajtva beront a megnyl kapun. rzsei nem is csaljk meg: elkstnk, a Gonosz testet lttt, hsnnknek gy sajt testvrvel kell megkzdenie. A Rnapenge kizi a gonoszt a gyenge fitestbl, de hiba, Rynn elksik, ccse megtntorodik, majd a mlybe zuhan. Csakhamar ngy srknyfej emelkedik ki a vgs kzdelemre, nincs id a knnyekre! Arokh pp idejben rkezik, egyenknt elintzve a stt erket szolgl srkny fejeit, megnylik az t lefel, az ismeretlenbe…
gy r vget ht a kaland! Illetve inkbb gy kezddik taln? Vrjuk a folytatst!
|