hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Unreal v

Unreal v

ismeretlen  2006.07.13. 13:49

Az Unreal vgigjtszsa.

Unreal vgigjtszs

 

Vortex Rikers

 

Ne maradjunk sokig cellnkban, gyorsan hagyjuk magunk mgtt a kellemetlen emlkeket idz brtnhajt. tkzben ne felejtsk el felvenni a tkrsima padlj szobban a pnclt, mely a plafonon lv kapcsolnak ugrssal vlik elrhetv.

 

Nyleve’s Falls

 

 Kilpve az rhajbl megismerkednk az ismeretlen bolygval. A helyi lvilg nem ellensgnk, nem kell mindenkit reflexbl lelni, inkbb csak szemlldjnk az idegen, gynyr krnyezetben. Nem kell rohanni, minden apr rszletet csodljunk meg. A nyulakra emlkeztet kedves llatok, az g kt gynyr napja egy idre feledtetik tlt borzalmainkat.

  A hz eltt vegyk fel jabb fegyvernket, majd a vzess utn irny a kicsit arrbb lv sziklavjat. Itt vgezznk els kt ellenfelnkkel, majd ahonnan a msodik ellpet, arra folytassuk utunkat. Kijutva a partra vegynk magunkhoz nmi muncit az jabb hzikban, majd az plet mgtti barlangban a dobozokrl felugrlva (melyeket ugye nem lttnk szt!) egy mellvrttel lesznk gazdagabbak.

 Menjnk vissza a helyre, ahol elsszr kellett fegyvernk hasznlni, s most a msik liftet hasznlva kis gyalogls utn elhagyhatjuk a plyt.

 

Arajugar Mine

 

A jrrz raktst meglve menjnk le a liften, amit rztt, s kapcsoljuk le a kt energiavezetket. Visszafele nmi meglepetsben lesz rsznk; hirtelen lezrdik az t, s a lmpk elkezdenek kialudni. Eldobott gyertynk fnynl kzdjnk meg az elugr Skaarj harcossal, hogy azutn visszamehessnk az indul szintre, s a msik irnyba, a barlangon keresztl elindulva konstatlhassuk, hogy a lzerajt tnykedsnk hatsra kinylt. Ismt egy lvs helysgbe jutunk, ahol egyelre ne kvessk Nali bartunk hvogatst, hanem elre szaladva ljk meg a leselked harcost. Tovbb jutunk egy kis piros gomb meglvsre felemelkedik, majd nmi liftezgets utn megint egy segtksz Nali-ba botlunk. Ismt rohanjuk el mellette, hogy utna biztonsgban vehessk magunkhoz jabb pnclunkat.

  A kvetkez rvid folyosra lehuppanva inkbb ne engedjnk a jobb oldali kt egszsgcsomag hvogatsnak, egy ilyen szk helyen ugyanis elg veszlyes lenne a nyakunkba es leters Skaarj. Inkbb haladjunk tovbb, s a kvetkez kt cska hdon egyetlen gyors ugrssal keljnk t, ha nem akarjuk a lent fortyog lvban vgezni letnket. A plyakiutat jelent ajtt zrva talljuk, gy a mellette lv liften, egy forg ventilltoros termen keresztl menjnk a vezrlterembe s nyissuk ki. Hogy ne az les ventiltor pengi vessenek vget letnknek, guggolva s oldalazva haladjunk el mellette, majd mivel ez visszafele nem fog menni, a ventitl legtvolabbi rszen essnk le az alattunk lv terembe, s innen jussunk vissza a kinylt ajthoz.

 

Depths of Arajigar

 

Nmi lva fltti liftezs s a kds terem utn egy nagyobb terembe jutunk. Hzzuk le az egyms melletti kt kapcsolt, mire egy apr szoba nylik meg kicsit arrbb, amiben egy harcos riz neknk httal az jabb kapcsolt. Meglse s meghzsa utn egy nagy ugrssal mg vegyk magunkhoz a terem dobozn lv shield beltet, majd terem bejrattl legtvolabb rszen megtalljuk kinyitott titoksajtnkat.

 

Sacred Passage

 

Ismt kijutunk kicsit a szabadba. Mivel a hatalmas templom fbejratt sajnlatos mdon zrva talljuk, mshogy kell bejutnunk. Egy kis halas t van valamivel arrbb, ugorjunk fejest bele, s az itt kezd vz alatti folyosn beszhatunk az plet falai kz. Az res medenct folyassuk tele vzzel a mgtte tallhat kar meghzsval, s mr nylik is a tovbbvezet ajt.

 

Chizra-Nali Water God

 

 Ljk el a vz alatti deszka ngy tartlnct, ezzel a felemelked fadarabrl elrhetjk a plafonon lv kapcsolt. A plyn ezentl minden ajtt a kill kvek valamelyiknek megnyomsval nyithatunk. A kicsit tvolabbi si ajt csak a raktavett magnak tud harcosnak hajland megnylni, viszont a fegyverhez vezet plet kapuja meg csak a szent vzben megmrtzottakat engedi t. Ezeknek megfelelen egy szp nagyot esve csobbanjunk bele a j hromemeletnyi mlysgben lv, nmileg rztt medencbe. A lift utni terembe ne rontsunk csak gy be, ugyanis elg kellemetlen repl bogarak tanyja. Egy pillanatra lpjnk csak be, majd htrljunk ki, s szpen lvldzzk le az egyenknt rkez hat nagyra mretezett legyet.

 Immr bemehetnk a szobba. Nmi barangols utn egy mlszer rszhez rnk. A tovbbutat jelent ajtnl roppant gyans mdon egy liftecske ll, ennek hvjt egy lenti teremben meg is talljuk. Bejutva a terembe elszr a baloldali ajtn belpve lljunk a szoba kzepn lv krbe, mire a villmok erejvel lesznk gazdagabbak Visszatrve az elz terembe kzpen, egy szakadk kzepn megltjuk az htott raktavett. Egyelre azonban nem rjk el, gy az egyetlen nyl ajtn hagyjuk magunk mgtt a termet. Trdig r vzben kicsit arrbb baktatva ugrljunk fel a kitrt kveken a templomflesgig, s ismt mrtzzunk egyet (a vzess mgtti megahealth-et ott na hagyjuk) gy az elz terem egy jabb ajtaja is megnylik elttnk, mely egy kart rejt maga mgtt. Min meglepets; meghzsa utn elrjk a raktavett, st az utols zrt ajt is feltrul elttnk, mely a sok gyaloglst megkmlen visszateleportl a megnylt si ajthoz.

 

The Ceremonial Chambers

 

 Els feladatunk a jobb oldali aranyajt mgtti rcs felhzsa lesz. Mieltt ezt megtennnk biztonsgban, ljk le a tloldalon lv tehetetlen Skaarj-t pisztolyunkkal, majd a msik ajtt vlasztva ereszkedjnk egy emelettel lejjebb. Ismt egy nagy, mints aranyajtba botlunk, mely egy elg veszlyes, lvs teremre nylik. vatosan egyenslyozva szerezzk meg a raktatltnyeket, majd az igen kellemetlen harcot megelzenden prkljnk egyet a hirtelen belp harcos al, ki erre belezuhan az get lvba.

 Kt-kt zld szrnyecskt a vzen s a fldn intzzk el, majd a bvrfelszerels felvtele utn hzzuk meg a vz alatti kart, ami ha figyelnk, lthatjuk is, hogy egy tvoli rcsot tol el. sszunk oda, s az itt tallt kar felhzza az emeleti rcsot. Totyogjunk is ide, de ne a baloldali pncl fele menjnk elszr, inkbb vizsgljuk meg a jobbra tallhat ajtt, mely nmi csata rn szz letervel fog gazdagtani minket. (szksgnk lesz r…) Csak ezek utn induljunk el a msik irnyba.

 

Dark Arena

 

A termszetbe kirve hamar tudatosul bennnk, hogy bizony az ellensges Skaarj plet jelentheti csak a tovbbutat. Inkbb ne az rktl hemzseg fbejratot vlasszuk; szakon tallhat egy titkos bejrat is, melyet raktval kilve hamar a brtnblokkban talljuk magunkat. Az ezutn kvetkez flkrfolyos az arnba fog nylni, ahol egy hatalmas titnnal kell megkzdennk. Futkosunk folyamatosan a kzpen lv palnk krl, gy, hogy a titn mindig pontosan szemben legyen velnk a palnk tloldaln, gy srls nlkl meglhetjk sszes raktnkat belelve.

 

Harobed Village

 

Mieltt folyatjuk utunkat, trjnk be a bal oldalt lthat bartsgos Nali faluba. Kutassuk t a hzakat megfogyatkozott muncink utntltse cljbl, majd vegyk az irnyt az slakosok temploma fele, mely mgtt a temetben jabb lszerekre bukkanhatunk, majd a tban lv gerendkon keljnk t a tlpartra.

 

Terraniux Underground

 

Most egy idre tvltunk fantasy-bl sci-fi krnyezetbe. A piros gombot megnyomva ugyan lejn rtnk a lift, (egy meglepets vendggel egytt) de fl csak nem akar vinni. gy be kell mennnk a kinylt ajtn, a riasztlzereket gyesen kikerlve a vezrlterembe, hogy ismt mkdsbe hozzuk.

  Egy hossz, ves folyosra rkeznk meg a liftbl kiszllva, melyet zld vz nyaldos minden oldalrl. Nyugodtan ugorjunk bele, s sszunk t a tloldalra, ahol egy szobban egy gombbal le is ereszthetjk az undort folyadkot az utols cseppig.

 

 

 

Terraniux

 

Ezltal egy kiszradt csatornarendszerr vltozott a plya ezen rsze. Kis bolyongs utn egy tltnnyel teli terembe rnk, (vehetjk figyelmeztetsnek) ahol egy hossz lift is tallhat. Felemelkedve kt leters szrnybe tkznk. Prbljuk gy intzni, hogy mindig csak az egyikkel legynk egy emeleten, s gy nem lehet problma. A teremben egy folyosra nyl ajtt nyithatunk ki a gomb megnyomsval, mely egy nem mkd lifthez vezet. Nos, ezt nem tudjuk sem megjavtani, sem ram al helyezni, NEM ez lesz a tovbb t!

  Ehelyett a krfolyosn, aminek kzepn egy lift van, tallunk kt terembe vezet nylst, melyek egyike egy mkdkpes lifttel is br folyosra nylik. Ezen menjnk fel szpen az veghzba, ahol nmi bolyongs utn egy szennyvzzel teli jratrendszert tallunk. Ide NE ugorjunk be, mert csak visszavezet az alsbb szintre, ahol kzben a szrnyek jraledtek, de a rossz lift nem javult meg. Egy egyszer, ezen az emeleten tallhat ajt fogja a tovbb utat jelenteni, melyet kt kapcsol nyit ki neknk. 

 

Noorok’s Elbow

 

Egy nagy, nyitott vlgybe jutunk, ahol ers oldalazs mellett nem lehet problma a pr rakts szrny legyzse. Tovbbsietve egy vzzel krlvett vrat pillantunk meg, melynek fgghdja legnagyobb meglepetsnkre leereszkedik jvetelnkre, gy akr be is lphetnk.

 

Temple of Vandora

 

 A vrudvarra kirve kellemetlenl fog rni, hogy a kt lecsapd rcs csak a Skaarj harcos prbajban val meglse utn fog jra felemelkedni. Ezutn kiss ksbb egy hajhoz rnk, melyhez kzel egy lezrt ajt tallhat. Ha mr ott ll, szlljunk be, s lss csodt, a haj egy templomhoz visz minket, ahol a fldszinti gombot megnyomva a templommal szemkzti ldozhely flesg megnylik. Itt lljunk r a fldn lv gombra, s siessnk vissza immr gyalog a kinylt ajthoz. (sajnos a hajkzs visszafele nem mkdik)

  Egy kisebb udvar utn lassan el is rkeznk a msodik kdobl titnig. Ne rontsunk be az arnaflesgbe, mert akkor a kapu egybl lezrdik mgttnk, inkbb csak kicsiket oldalazgassunk ki, s gy eregessk raktinkat a tehetetlen titnba.

 

The Trench

 

 

A sziklba vjt barlangbl kikmlelhetjk, mi is vr rnk. Azt a nagy rhajt kne elrnnk, a baj csak az, hogy egy titn, s ms repl szrnyek rzik az utat. Inkbb ne bocstkozzunk kzdelembe, - szgyen a futs, de hasznos - oldalazgatva rohanjunk a hajig, s gyorsan szlljunk be a rakodtrbe, ahol egy kis rakodlift segtsgvel mr be is mehetnk a fmajtn.

 

ISV-KRAN Deck 4

 

A nagy lifttel feljebb emelkedve j pr ellensg fogja nehezteni letnk. Eleinte gy tnhet, vgtelenen vannak, s meg kne tallnunk valamit, de valjban egy id utn elfogynak, s a fldn megnylik egy kis nyls, ahova vatosan beesve amellett, hogy egy j fegyverrel lesznk gazdagabbak, egy kontrol panelnl lv nagyajtt is kinyithatunk. Nmi harc a terem emeletn lv ajtnyitkapcsolrt, s mr is a kvetkez plyn vagyunk.

 

ISV-KRAN 3 and 2

 

Egy kicsit sszetettebb plya kvetkezik. A fenti folyosrendszereket tkutatva sok elvgzend feladatunk akad. Elszr menjnk a „Cooling System Control”-ba s a kt egymssal szemben lv szobban indtsuk meg a htst. Ezutn elrhetv vlik a pajzsgenerl terem, lvn a gyilkos sav eltnt az idevezet rvid folyosrl. Itt kt genertort kell sztlnnk, de eltte az ket vd burkot el kell eltvoltani rlunk; ehhez egsz egyszeren nyomjuk meg ktszer a kzvetlen mellettk lv kontroll panelt.

  Ezzel vgezve bemehetnk az „engine power core control” terembe (kis lift vezet ide) s az emelten szz szzalkra kapcsolhatjuk az energit, minek ksznheten a lift a folyosn, mkdkpess vlik.

 

ISV-Deck 1

 

Na most egy izgalmas rsz jn! A hrom darab szmmal jellt kis szoba mindegyikben ki kell kapcsolnunk az energit, ami a tovbbutat elzr lzerkertst tpllja. Mivel iszony mennyisg Skaarj rjratozik a folyoskon, ne harcoljunk, csak fussunk szobrl szobra, brmennyien is ldznek, majd mikor thaladunk a kikapcsolt kertsen, bellrl helyezzk ismt mkds al. Huh, ez meleg volt! Az emeleten kinyithatjuk a kzpen lv kis szobt, melyben egy gombbal egy teremajtt nyithatunk ki pr msodpercre; csusszanjunk is be. A „tbbemeletes” folyos vgn egy vzzel teli helysgben jabb kapcsolt lelnk a medenceflesg alatt, mely az elz terem emeletre vezet ton lv energiaajtt deaktivlja. (s mellesleg hamarosan felrobbantja az egsz rhajt) A vezrlterem alatt egy teleport szerkezetet tallunk nagy megknnyebblsnkre, gy biztonsgosan elhagyhatjuk a hajt.

 

Snire village

 

A kvetkez pillanatban a kzeli bartsgos bennszltt falucskban talljuk magunkat, melynek hangulatt nmileg lerontja az ott lebzsel hatalmas Titn. Hz krl keringve, folyamatosan oldalazva ljk meg, majd kutassuk t a Pali-k hzait. Magunk mgtt hagyva a falut kt ktitn prblja utunkat llni, kikbe most inkbb ne ljk bele teljes fegyvertrunkat hasztalanul, fussunk csak el a tvolabb fekv nagykapuig, mely zrjt ugorva kinyithatjuk.

 

The Sunspire

 

Miutn vatosan thaladtunk a forr lvatenger felett, egy sokszintes pletbe rkeznk. Vizsgljuk t a fldszinti kt szrnyat, majd a bejrattal szembeni liften utazzunk j nhny emeletnyit felfele. Kiszllva egy ciszternhoz jutunk, melybe beugorva egy vz alatti rvid alagt egy stt szobba torkollik. Nagyon remlem, hogy nem vagy pkfbis, ugyanis n sem rajongok a pkokrt, de a frsz jtt rm prszor, mikor rm ugrott egy. A nagy homlyban nehz szrevenni, de van itt egy elgazs, aminek kevsb szrevehet rsze egy ktszobros helyisgbe vezet. Ugorjunk le a szobrokhoz, majd 180fokos fordulat: egy kapcsol. Na mit csinljunk vele? ;) Most mr tovbb folytathatjuk utunkat a magasba. Ha tbb liftet ltunk, mindig a felfele ment vlasszuk. Ha nincs ilyen, akkor ott ne liftezznk. Vgl aktivljuk a kristlyszobban a fehrkristlyt, s siessnk ki a szabadba az rkez gbl leereszked jrmvnkhz.

 

 

 

Gateway to Na Pali

 

Utunk a felhk felett folytatdik. A foly nyugati irnyba elszva szerezzk meg mesterlvsz pusknkat, s nyissuk meg a keleti elzr rcsokat.

 

 

Na Pali Haven

 

Egy hatalmas vrosba rkeznk. Egyelre csak egy hz ajtaja ll nyitva elttnk, trjnk is be. Az istllban nmi bolyongs utn megnyithatjuk az emeleten lv fogadajtt, ahova betrve a rakodlifttel bezzhatjuk a lenti padlt. gy egy pincbe jutunk, ahol a „bepottyan” Skaarj meglse utn egy gyans falrepedst ltunk. Ljk ki raktval, gy a fogad msik rszbe is tmehetnk, ahol az emeleten kinyithatjuk az utcai nagykaput.

  A hossz utck vgn egy medenceszersget tallunk, ahol ismt egy repedt falat kirobbantva juthatunk be egy vendglbe. Itt az emeleten a jobb oldali szobban hzzuk meg a tallt kart, majd ugorjunk ki az ablakon a msik karhoz. Ez az elttnk lv udvar ajtajt nyitja, ahonnan egy istll nylik. Emeletn gomb, vzess alatt pedig tovbbt. 

 

Jeremy War

 

Miutn nmi fuldokls utn vgre szrazt rznk lbunk alatt, a semmi gondot nem jelenthet folyosk utn egy templomhoz rnk. A kiss sttbe burkolz lpcsn felmenve megnyithatjuk a pince ajtajt, aminek kzepn egy teleport kaput lelnk; tnjnk is el vele.

 

Velora Pass

 

Nem tl kellemes helyre kerltnk, ugyanis a kellemetlenked Skaarj meglse utn egy hatalmas trnon l titnszoborba botlunk. Mondanom sem kell, hogy letre kel… Leginkbb a zld savat kp fegyvert hasznljuk ellene, s termszetesen ne hanyagoljuk az oldalazst sem, ugyanis ha egyetlen szikla is eltall, meghalunk. Miutn vgeztnk vele, a trnjn tallunk egy gombot, ami egy hidat emel ki az izz lvbl, gy mi tovbbmehetnk.

 

Bluff Eversmoking

 

Az ers emelked utn egy vrhoz rnk, melynek bejratt zrva talljuk, gy csak az udvarait kutathatjuk t. A kzpen tallt ktba ugorjunk bele, s menjnk a vz alatti folyosn a srkamrba, ahol egy nali szellem felnyitja neknk a koporskat. m a tovbbt nem itt van! Egy keskeny svny vezet le a hegy derekig, ahol egy barlangrendszerben hrom kockz rre bukkanunk. Az elttk lv „medencbe” ugorjunk, s itt kicsit rejtve, de tallunk egy a vrba vezet folyoscskt. Idebent a hallos energianyalbok mg beesve lekapcsolhatjuk azokat, st mg nem tudjuk, de egy msik folyos is szabadd vlt ezltal. Trjnk vissza a hegy gyomrba, s most a skaarjnl lv vz alatti folyost hasznljuk, hogy lejuthassunk a hegy lbhoz. Itt a lift melletti folyos immr szabad, gy kikapcsolhatjuk a toronyban lv mgneszrat.

 

 

Dasa Mountain Pass

 

A dobozokkal teli nagy terem utn a leeresztett hd alatt egy vkony rudat ltunk: erre vatosan essnk r, gy egy barlangba jutunk, ahol kicsit tovbbhaladva kinyithatjuk a hd eltti ajtt.

 

Cellars At Dasa Pass

 

Nmi kapcsolgats utn, egy nagyobb folyosra jutunk, melybl j pr ajt nylik. Egyenesen tovbbhaladva egy arnba jutunk, ahol a titnt legyzve megnylik a lezrt folyos. Visszatrve most mr bemehetnk a kt pr egymssal szemben ll ajt egyikn, ahol egy medencs rsznl az ezzel szemkzti teremben megnyithatjuk a tovbbutat.

 A kanyargs folyos utn egy rccsal lezrt apr medenchez jutunk, belecsobbanva azonban lthatjuk, hogy egy kis rszen mgis be lehet szni egy csatornarendszerbe. Itt tallunk a vz alatt egy szk, hossz nylst, aminek vgn egy kar tallhat. Megtveszt, hogy miutn meghzzuk, pontosan harminc msodperc mlva visszall eredeti helyre, s egy csukd hangot hallunk: minden jel arra utal, hogy kiszva gyorsan el kne rni egy kzeli nyitd titkosajtt. Pedig nem gy van, egy nagyon tvoli ajt nylik ki hatsra, ami valamivel a kt pr egymssal szemkzti ajt eltt van mg.

 

 

 

Serpent Canyon

 

A csnaktart ktelet ellve kezdett veheti hangulatos hajkzsunk…

 

Nali Castle

 

Megrkeztnk az intrbl mr megismert kastlyhoz. Az irnyokat mindig a kandallnak httal llva rtem. A bal oldali kis szentlyszobban olvassuk el a knyvet, gy a jobbra lv emeleten a folyos megnylik szmunkra. Menjnk fel a hatalmas krlpcsn a toronyba, s vgezznk az tszem szrnnyel. Ezek utn a bal oldalt, a szentlytl kicsit arrbb tallhat pincben megnylik az t az alagutakhoz.

 

Demonlord’s Lair

 

 A dmon fellensg folyamatos mozgssal s htrlssal nem jelenthet gondot.

 

Demon Crater

 

A nagy stt terembe ne rohanjunk csak gy be, inkbb vilgtsunk be, s ljk le a veszlyes pkokat, majd a lenti helysgben a gombot megnyomva szabadd vlik az emeleti ajt.

 

Mothership Lab

 

 A bebrtnztt idegenekkel ne foglalkozzunk, (pran pedig mg integetnek is) inkbb a kiss tvolabbi teremben a gomb megnyomsa utn ugorjunk be a villz miniteleportba. Semmistsk meg a nagy vrs Skaarjt, majd a kislifttel lemenve kt ajtt ltunk, melyek egyikn be is tudunk lpni. Menjnk vgig folyosjn, hogy egy ismers helyen lyukadjunk ki, ahol trtnt egy apr vltozs. A fldn megjelent egy fekete gomb, melyet megnyomva egy lpcs emelkedik ki a fldbl a fenti ajthoz, a fent lv kapcsol pedig a liftes szobcska msik ajtajt nyitja.

 

 

Skaarj Generator

 

A nagy, energiateremben csak gy hemzsegnek a skaarjok. Ne menjnk bele egyik oldals teleportba se, mert fent a szk palln jval veszlyesebb megkzdeni velk, mint  a lenti szles terleten. Ha megljk a madrembert is, a kzpen lv lift lejn rtnk, s mi megsemmisthetjk a hrom fenergia vezetket.

 

Ending Sequence

 

Eljtt a szabaduls ideje! Mieltt bemennnk a pkok ltal fedett fal ajtajn, minden fegyvernket tltsk maximumra a kzeli munci kszletekbl, majd irny a vgs kzdelem. A teleportl kirlyn elg kellemetlen ellenfl a pkokkal teli szobban, gy jump bootsunk hasznlatval inkbb a kzps magas nagy emelvnyflesgen vrjuk a tmadsokat - itt legalbb a pkok nem rnek el. Ha nyernk, megnylik az t az rhajhoz, amivel elhagyhatjuk a bolygt…

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Februr
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!