hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Riven

Riven

ismeretlen  2006.07.12. 22:40

A Riven vgigjtszsa.

Riven

AZ ARANYDM-SZIGET

 

A szabaduls utn menjnk jobbra, fel a lpcsn, majd balra a forg teremhez. Az tszg termen a kt ajt ms-ms kijratokhoz forgathat, a kijratok eltt tallhat gombokkal. A gombokon kvl nhol egy kar is tallhat, amivel a rccsal lezrt kijratok rcst lehet felemelni. A hegyrl egy msik kijrat is megkzelthet, ha tovbbstlunk lefel, s tbjunk a zrt ajt alatt. Az egyik kijrat mgtt egy gzcsapot tallunk, lltsuk t. A msik kijrat a dmba vezet, itt menjnk le a lpcsn, ki, majd krbe a fgghdon. Nhny lps utn cs fogad egy beugrban, lltsuk t az itt lv kart, majd menjnk tovbb a kvetkez csig, s azon is kapcsoljuk t a kart. A forg terembe t menjnk a kis szigetre vezet hdra, s menjnk t rajta. Balra az ajt mgtt egy trnterem-szersget tallunk kt monitorral, valamint egy kart, amely a templom fkapujt nyitja, ami a fggvasthoz vezet. Hzzuk meg, menjnk tovbb egyenesen a templomba, majd a fkapun a fggvasthoz, szlljunk be, s irny a Termszet-szigete- ennyi zlddel s lettel mshol nem tallkozni.

 

A TERMSZET-SZIGET

 

A feladat az hogy a sziklba szerelt fagmbk titkainak megfejtse. A lnyeg az ,hogy jegyezzk meg melyik gmb milyen hangot ad ki. Keressk meg a szigeten az llatokat. A kacacsr emlskkel vigyzzunk! t llatot kell megtallni. Ezutn keressk meg a falut, menjnk fel a legmagasabb pontjra, s onnan egy vzalattjrt engedjnk a vzbe. Ezek utn keressk meg a csillrt, szlljunk be, s utazzunk a Ksrletek szigetre.

 

A KSRLETEK SZIGETE

 

A t kzepn lv kart lltsuk kzpre, menjnk a nagy fmhenger mg, lltsuk t a karokat, tekerjk meg a kereket, mire a vz elhagyja a hengert, s a benne lv platform is lesllyed. Lpjnk be a hengerbe s menjnk le, mire egy balkonra rkeznk. Innen nem messze ltra vezet le a tparthoz. Ezt eresszk le, majd lpjnk be a dupla ajtn, s rgvest zrjuk be magunk mgtt. Az  ajtszrnyak mgtt kt lejratot tallunk, induljunk jobbra, keressk meg a fgghdon a kapcsolt s lltsuk t. Menjnk vissza az ajtig, s keressk meg a bkafog szerkezetet. A szerkezet feletti ventiltor az imnti kapcsolnak ksznheten megllt, gy tmehetnk a szellzcsvn Ghen laboratriumba. A lnyeg Ghen jegyzete, amibe a kupolk nyit kdjai vannak berva. Msoljuk le a jeleket, majd lpjnk ki azon az ajtn, ami eltt kk gmbkapcsol van. Ezen az ton tstlhatunk az Aranydm-szigetre, a dmban a kerkkel kiengedhetjk a krfolyos hinyz rszt, s a forgteremhez vezet hidat egy karral felemelhetjk. gy mr felmehetnk a dm tetejre, de mg korai lenne. Menjnk vissza a Ksrletek-szigetre, s a kk gmbkapcsolval hvjuk a fggvasutat, s menjnk t hozz a msik ajtn keresztl.

 

A TRKP-SZIGET

 

Lpjnk be a liftbe, nyomjuk meg a gombot, mire felemelkednk, s magasrl rlthatunk a szigetre, amin az t sziget „trkpe” lthat, s a panelrl „bekapcsolhatk”. A hegy belsejben tallhat mg egy szerkenty, amely a szigetek 3D-s szerkezett mutatja. Ezek segtsgvel lehet bemrni, hogy egyes szigeteken a forg kupolk hol helyezkednek el a ngyzetrcson. Trjnk vissza a vasthoz, forduljunk meg vele, szlljunk ki a msik oldalon, s dertsk fel a sziget tbbi rszt. Ghen menekl ellnk egy msik vasttal, de ne kvessk, hanem lpjnk be a kzeli terembe, ahol a tenger alatti letet figyelhetjk, s megtanulhatjuk milyen sznhez milyen szimblum tartozik Rivenben. Hvjuk az imnti kocsit, s menjnk a Termszet szigetre.

 

A TERMSZET SZIGETE

 

A lifttel menjnk legfellre, a forg kupolhoz, ljnk a szkbe s a bal karral emelkedjnk a falu fl. A jobb karral bezrhatjuk a vzi rhely padlzatt. Menjnk vissza a lifthez, trjnk be a kzps emelethez, hzzuk le a kart, s lpjnk ki a srkny szjn. Menjnk s szlljunk be a vzalattjrba. rnytsa hasonlt a vasti kocsihoz, az als karral a vltkat llthatjuk. Menjnk arra az llomsra ahol 5 kar llthat, s lltsuk fel mindent - gy minden llomson kitudunk majd szllni. A vzalatti szerkezettel menjnk a sulihoz, ahol egy fura jtk alapjn megtanulhatjuk RIVEN szmait. Ez fontos, de nagyon! Fordtsuk le Ghen knyvben tallt jeleket norml szmra. Menjnk most a jrmvel az rtoronyig, hzzuk meg a kart, majd a leereszked lifttel menjnk fel. A cella mellett megtallhat a nyitja, nyomjuk meg s lpjnk be. Keressk meg a fldn a kart, amellyel eltolhatjuk a falat, s bejuthatunk a jratba. Menjnk a tengerig, forduljunk meg (ill. fel), s a visszaton kattintsunk mindig az gkre, gy vilgos lesz. Az ajtt is szrevesszk gy, nyissuk ki s menjnk be. Itt szksg lesz a golyk htuljn lv szmokra, s az llatokra. Akinek nem sikerl elsre egy kis segtsg: hromszg alak hal, bka, kacsacsr emls, fura hal. Ha jl csinltuk megnylik a teleport kapu a lzadok szigetre.

 

A LZADK SZIGETE

 

Ez gy kezddik, hogy egy brtnbe zrnak. Rd tall egy ember aki vissza adja a „brtn knyvet”, amit a jtk elejn elvettek. Ez az ember Chaterine napljt is odaadja. Olvasd el, s fordtsd le a benne lv szmsort. Mire elolvastad, megjelenik a hlgy egy teleport knyvvel, amely visszavisz az llatos ktblkhoz.

 

A VGJTK

 

Az aranydm tetejre kell menni. Itt egy 25x25-s mtrixban kell elhelyezni a sznes golykat. A mtrixon tallhat a szigetek rajza, s a sznes gmbk a dmoknak felelnek meg. A trkp-szigeten szerzett tudst kell itt hasznostani. A megfelel sznek elvileg a tengerfigyel teremben bekapcsolhat sznes lmpkkal azonosthatk, de ez nem egyrtelm, tbb prblkozs itt nem ciki. Egy egyszerbb t is van, a golyk kordinti a mtrixban (bal als sarok 0;0): piros (8,8), narancs (5,3), zld (15, 24), kk (21,24), lila (1, 21). Hzzuk meg a kart, s nyomjuk meg a fehr gombot. Hasznlhatjuk a forg kopulkat a teleportlshoz most mr. Menjnk a legkzelebbihez, lltsuk meg az eltte lv szerkezettel, majd a kupola belsejben a csusz-lapokat lltsuk be a Ghon knyvben megfelelen 1-25-s skln, majd nyomjuk meg a gombot. Bent teleportljunk a knyvvel Ghen szigetre.

 

GHEN VILGA

 

A teleportot sikerlt vgrehajtani egy rcs mg. A gombbal hvjuk Ghent. Amikor elveszi a knyvet s megkr, hogy olvassuk el elbb, tegyk gy. Kapcsoljuk be a genertort a teleport knyvekhez, menjnk le a hlszobba, s hallgassuk meg a szekrnyen lv ra hangjt, s jegyezzk meg. Menjnk vissza a knyvekhez, s teleportljunk egy ngyzetes szigetre. A szigeten a liftet a hallott hangokkal kapcsolhassuk be. Chaterine szabad, mr csak Athrusnak kell jelezni. Menjnk vissza Ghen vilgba, majd az Aranydm-szigetre, az els helysznhez, onnan balra a tvcshz. A Chaterine knyvben tallt szmok segtsgvel nyissuk ki a fldn lv vasajtt, amely a lencst vdi. lltsuk t a bal oldali kart, amely vja a tvcsvet a tlzott leengedstl, majd kezdjk leengedni a jobb oldalon lv kar s a gomb segtsgvel. Trjk be az veget, s lvezzk a befejez kpsorokat

 

rta: Jaraba Dvid

 

 

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Februr
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!