hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : VGIGJTSZS Jedi Academy (Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy)

VGIGJTSZS Jedi Academy (Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy)

ismeretlen  2006.07.12. 22:00

VGIGJTSZS Jedi Academy (Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy)

A albbiakban a Jedi Academy c. Starwars jtk vgigjtszst
olvashatjtok! (Ami alapjba vve egy lvldzs+kls nzeti
kardvvs jtk.) Amint lthatjtok majd, a jtk kicsit szjbargs lett,
de szerintem ez nem baj, mert legalbb sz esek minden! rszletrl, s
garantltan vgig lehet vele jtszani a jtkot, egybknt meg a jtk
ahogy n ltom fiatalabbaknak kszlt...

DE, elbb pr tipp:
Jedi kpessgek:
Push(F1), Pull(F2), Speed(F3), Sense(F4)
AZ els kett objektumok mozgatsra, vagy Jedi jelek benyomsra
val. A Speed, azaz a gyorsts nha akadlyok legyzsre, pl.
prsgp, vagy Sith lovagok ellen j, mert ezzel nem nagyon tudjk
kivdeni a vgsainkat!
A Sense nagyon fontos, megmutatja a trgyakat, stb + a titkos Jedi
jeleket.
Egyb "varzslatok":
Heal, Gygyts: A legjobb, legelsnek vlasszuk ki!
Grip, azaz Fojts, gondolom mindenki emlkszik Lord Darth Vader
kedvenc, fojtogats tmadsra. Na, itt taln ez a legjobb, mivel
magasabb szinten nem kell sokig fojtogatni az ellenfelet, hanem ki is
trhetjk rgtn a nyakt! EZ gy megy, hogy miutn elkaptuk, le kell
szortanunk a fldre.
De, ezzel le is lehet hajiglni az ellenfeleket a mlybe, ami komolyabb
ellenfelek ellen nagyon nagy segtsg. Amgy, a Fojtst rdemes a
Mouse msodik gombjra tenni!
A legjobb "kznsges" fegyver taln a Golam nev, Shotgunra
emlkeztet cucc. A kt nehzfegyver egyike a Stouker nev cucc, ami
egy kk szn iszonyatot l ki, ami becsapdskor robban. Olyasmi,
mint a Doomban a BFG 9000, vagy a Q2 fegyvere. A msodik nehzcucc
a Merr-Sonn nev raktavet.
Van egybknt olyan fegyver, aminek lvedkt a Jedik ill. a Sith-ek
nem tudnak visszatni, ez pedig a tlcsres vg fegyver!
A jtkban vannak lda-szersgek. Ezek kzl a zld, s a srga
rdemel emltst, mivel az elbbi pnclunkat tlti, a msik meg a
kivlasztott fegyvert lszerrel. (Erre, n csak msodszori vgjtszs
alkalmval jttem r! :))

1. Utazs az Acadmira.
Utunk az Akadmira nem telik esemny nlkl. Elszr
megismerkednk a hasonlan kezd, tipikus forrfej Rosh-al (a video
miatt, ahogy mr el lett mondva nvel legynk, lehetleg Twilek nvel).
Eztn az Akadmia melll Alora (Twilek, vrs br n, Tavion (ember
n) a f gonosz csatlsa) rl az rhajra. A haj knyszer leszll, mi
pedig ott talljuk magunkat a fstlg haj mellett, Rosh-al a
dzsungelben.
Mr ebben, az els kldetsben hallunk a Sith vonatkozs, "Ragnos
Tanitvnyai" szektrl.
Itt pluszban mg csak annyi trtnik, hogy Alora ellopja Luke mester
jegyzeteit, ami tbbek kzt az ervel titatott helyeket is megemlti.(pl.
Obi-Wan jelense a Hoth-on, stb...), hogy onnan el tudjk orozni, majd
sszegyjteni sajt clra az Ert.

rdekessg: Lesznek llati ellenfelek is (gykok). Sajnos velk ki is
fogyott a program puskapora e tekintetben...
Mr ha nem szmtjuk kzjk a Wampa nev Yeti-szer Hoth-i lnyt, a
Hoth-i ktlb, meglovagolhat lnyeket, vagy a Rancort, illetve a
Mutns Rancort, esetleg a Homokfrget...

Feladat: Szabadtsd ki Rosht (egy fatrzs ledntsvel), s juss el
gyalogosan a Massive templomba!
Elszr is "szabadtsuk" ki Rosh-t a tlparttl, akkpp, hogy a
lzerkardunkkal vgjuk aki a ft (a kurzor pirosan mutatja).
A tovbbiakban kvessk a folyt. Pr gyk akad az utunkba, amik ellen
gy rdemes harcolni, hogy nekihajigljuk a kardunkat (a harcba Rosh
is besegt lzerpisztolyval).
Hamarosan egy jabb ft kell kivgnunk, majd a kvekre felugranunk.
Elrkeztnk egy kapuhoz, itt Rosh nagy segtsget nyjt, lvn hogy,
ugyan lzerkarddal nem rendelkezik, m ismer pr egyszerbb Jedi
trkkt (gy a Hzst is, amivel megmozgatja a rcs mgtti ajtt nyit
kart).
Ez utn kt rohamosztagosba botlunk, majd tallkozunk egy, taln
mg nlunk is kezdbb Sith Lovagra akit nem nagy gy rtalmatlann
tenni a lzerkardunkkal...
Ez utn vide, s vge is a plynak:
Katarnnak, s Luke Skywalkernek elmondjuk hogy kit lttunk az
Akadmi mellett. Luke Katarnal abban marad, hogy bizonyra, valami
kisebb ellensges aktivitsrl van sz.
(Egybknt, ahogyan mr sz volt rla, Alora elkezdte elszvni a jogar
erejvel a templom pozitv erejt, hogy aztn ha nagyon sok ert
elszvtak, a jogarral feltmaszthassanak valaki nagyon gonoszt...)

2. szint Gyakorls az Akadmia terletn.
Katarn felgyelete mellett mi s Rosh vesz rszt a gyakorlatban.
Az alapokkal fogunk megismerkedni.

rdekessg: -

Feladat: Menj vgig a tesztplyn!
Induljunk el a msik ajt fel. Elszr pr gyakorl gmbbel fogunk
megismerkedni. Ez utn egy romos hdon kell tugranunk, majd a
falhoz rve a falban lv tglkra Push-sal (Nyoms-sal) (F1) kell
ttrni.
Ez utn meglep fordulat kvetkezik!
Rosh puszta vicc gyannt rnk kld egy lzerkardos gyakorl-robotot!
Ezt amgy nem klnsebb nehz leverni, de mivel mg nagyon
kezdk vagyunk, meg is lhetett volna bennnk! Ksbb Katarn
nagyon leszrja ez miatt Rosh-t...
Ez utn egy zrt ajthoz rnk, aminek a mkdtet karja mellette, m
de egy rcs mgtt van.
Na, itt az elz plyn Rosh-tl ltottak szerint kell eljrnunk, egszen
konkrtan egy Hzst (F2) kell varzsolnunk r.
Ez utn egy kisebb hidra kell feljutnunk, ehhez Sense (F4), s Pull-t
(F2) a mgikus szimblumokra, majd ugrljunk fel az immr elrhet
platformokon!
Menjnk vgig a folyoskon, most ahogy halljuk a gyorsasgunkat
tesztelik le.
Ahogy felnylik az ajt nyomjunk egy gyorstst (F4), majd rohanjunk a
bal oldali ajt fel (lehet hogy mr csak guggolva juthatunk be az ajt
alatt - "c" gomb).
Ennyi lett volna. Rosh megint ponkodni kezd a plya vgi videban,
mire Katarn igen leteremti, a robotos "vicce" miatt...
A vgn lthatunk egy videt amiben Luke mester informl, hogy a
Ragnos szekta egy erteljes Sith Lordot akar jbl letre hvni, az
elorzott energival, aki egybknt csekly 5000 ve lt...
A legvgn mg kapunk egy hangulatos szveget Luke-tl, miszerint
szerte a Galaxisban igen nagy szksg van a rendteremt Jedikre, de
mivel a Jedik csak csppek a tengerben, ugyangy gy a tanulk
segtsgre is nagy szksg van...

3. Mercenary Activity (Zsoldos aktivits) - Tatooine
Inf: Ragnos hvei zsoldosokat keresnek. Adott egy hely, ahol lltalba
nagyszm zsivny szokott elfordulni. Ide kell eljutnunk, s nyomokat
keresni, hogy htha tud valaki a szekta bzisnak holltrl...

rdekessg: rdekessg: Tallkozunk a legends Millennium Falconnal,
Csuvival ( velnk harcol a plyn), Hannal viszont nem.
(Ez a plya szerepelt amgy a demban. :))

A csempsz bzisrl annyit, hogy 4 rszbl ll, kzpen pedig egy
torony foglal helyet. A jtkmenet teljesen kttt, azaz csak egy
irnyba lehet menni, szval lersra ezttal nem szksges...
A jtk kzepe fel pr ellenrz sugarat gyjtanak be a hajk fl,
szval ezeket is ki kne kapcsolnunk.
Ez a jtk vgn tehetjk meg, amikor feljutunk a kzponti toronyba,
s lemszroljuk az ott lv Sith-et.


4. Droid Recovery (Droid visszaszerzs) Tatooine
Inf: Egy farmer kihallgatott egy beszlgetst ami a helyi brban
zajlott. Pr csempsz a Ragnos Sith kultuszrl beszlgetett. A
beszlgetst felvette a droidja. egy R5-s. A robot viszont eladdott
(elrabldott) pr jawa-nak...

rdekessg: A jtk egyetlen ellenfelei, a jawak (de, kik is k, a
magyar fordtsban? Buckalakk? Vagy motorosok? :))
(Jawa=motorkerkpr) ) Akik csak a kzelharcra vannak
berendelkezve! (Mondjuk van azrt olyan, aki lvldzi is.)
Mr megint egy ki nem hasznlt lehetsg... :(

Feladat: Kutasd fel a Homokkszt, s szerezd vissza az R5-st!
Menjnk vgig a homokos, sziklkkal szeglyezett kanyonon, be a
hzba, vgig a raktrnak hasznlt barlangon... hamarosan egy faluba
fogunk megrkezni! Itt menjnk t a termszetes khdon, majd a
szemkzti jraton be, vgig a barlangon, s hamarosan egy kisebb
zrt rszre rsz, amin vgre meg pillanthatod a Homokkszt!
Na, a Homokkszba behatols, illetve az ottani akcik nagyon jk
lettek!
Teht menjnk kzelebb, s a liftre egy Pull-t. Fel, nmi ldkls, majd
felugrlni a ldkon, kart meghzni, le, be a liftbe... Valsznleg, a
Homokksz meghajtsrt felels kaznflhez rkeztnk, itt az
tkels problms lehet: Gyorstssal+Ugrlssal tegyk meg!
risi izz tartlyokhoz rtnk, a tloldalon lv kart hzzuk meg, majd
a bekapcsolt liften le...
rdekes helyre rkeztnk;
A Homokksz raktrba!
Az itt lv csillre egy Nyomst, tovbb, az jabb csillre egy Hzst,
KOH mgtte megleljk az agyonkeresett R5-s droidtot.....
Kapcsoljuk be, a kis robot, bekapcsolja az itt lv liftet, ami nem hzza
a vgkifejletet, mert hasznlatval egyszeren kiesnk a Homokksz
aljn...


5. Emergency Assistance (Srgs beavatkozs) Bakur

A bolyg egyik ermvt egy ismeretlen csapat elfoglalta. A gond az,
hogy ha valami trtnik az ermvel (pl. felrobban), akkor a kzeli
vulkn is tovbb pukkan, ami nem egszsges, lvn, hogy kzelben
egy npes vros van... A ksbbiekben kiderl, hogy a birodalmiak
keze van a dologban, t bombt helyzetek el az pletben.
(De, hogy mirt akarjk eldurrantani az ermvet az nem derl ki, taln
a lzadk rdekeltek az ermben vagy a vrosban...?)

rdekessg: -

Els lpsknt menjnk be az pletbe. Kett ajt van, de kezdetben
egyik sem nylik!
Hogy kinyljon a jobb oldali, meg kell nznnk a monitort, ezen t nem
csak mi pillantjuk meg a bombkat elhelyez birodalmiakat, hanem k
is minket!
Lelkesen szaladnak a likvidlsunkra... A lnyeg, hogy kinyitjk a jobb
oldali ajtt.... mszrls, majd tovbb!
(Egybknt a bal oldali jhetnk vissza, majd a mission vgn, mivel ez
az ajt csak bellrl nyithat!)
A lpcsn felmenve 2 irnyban indulhatunk tovbb, a kk
lzersugarakkal vdett folyos vgn megtalljuk az els
kikapcsoland bombt.
A msik irnyba tovbb menve egy zrt ajtba botlunk, teht a
maradk irnyba el kell mennnk, kulcsot keresnnk. Itt nem csak a
kulcsot, hanem a msodik bombt is megleljk!
Menjnk tovbb, hamarosan kirnk a szabadba. Egy jabb zrt
ajthoz fogunk rkezni, ami melyet egy birodalmi, llvnyos lzergy
van. Itt ltszlag bonyolult a terep, de a zrt ajtn kvl, csak kt
irnyba mehetnk!
Menjnk balra, itt megtalljuk a szksges kulcsot + a harmadik
bombnkat.
Menjk vissza a zrt ajthoz, nyissuk ki, majd liftezznk fel, tovbb,
majd liftezznk le, itt a negyedik bombnk!
Vissza a liften fel, tovbb, abba a szobba keznk, ahol az elbb
voltunk, csak most az emeletn vagyunk. Menjnk be a legkzelebbi
ajtn, itt van az utols, azaz az tdik bombnk...

6. Merchant Rescue (Kereskedk megmentse) Bleenjeel
Egy bks keresked haj, vletlenl keresztezte egy magas rang
birodalmi haj tjt. A birodalmiak nem sokat sz*rakodnak vele, tzet
nyitnak r! Mi meg kereshetjk a knyszerleszllt haj tllit...

rdekessg: Homokfreg!! Hurrr!!
Mivel n Tremors (Magyarul: Ahov lpek szrny terem!) rajong
vagyok igencsak tetszett ez a kldets!

"Csak" annyi a dolgunk, hogy sszeszedjk a tllk helyett (mivel a
Homokfreg felzablta ket!) a kimenthet alkatrszeket a keresked
hajrl, mivel a "megments" akcink balul slt el!
A hajnk egy pomps video formjban viharba kerlt, s mi is
knyszer leszll! Szval, az alkatrszek a hajnkba kellenek, hogy
elhagyhassuk e borzalmas vidket...
Nem nagy kunszt az egsz, igazbl 2 irnyba ugrndozhatunk a
roncson. A rvidebben hamar meglelnk a els darab alkatrszt, a
tbbi a msik irnyban van. (Az egyik a hajtestben!) Hasznld a
Sense-t!!
Azt nem ellenriztem, hogy a Homokfrget el lehet e puszttani, akinek
ez sikerlt az rtestsen emailban! ->jonowsky@freemail.hu
Egybknt a kereskedk hajjtl jobbra (mellette) van egy nagy
darab fmlemez. Ezt lehet Hzni (Push), Tlni (Pull). Krds, hogy mire
j az egsz.
Persze, mellette van mg egy jkora fmgyr. Nagyon szvats szaga
van az egsznek...
Mert n nem hinnm, hogy ezzel a kt holmival csapdba lehetne csalni
a Homokfrget! Ha neked sikerl rtests a fenti cmen! :)

7. Cult Investigation (Kultistk utni kutats) Corellia

rdekessg: A jtk egy mozg vonaton lesz!

Inf: Coronet vrosban Ragnos kultistkrl beszlnek, krds igaz-e
a hr. Na, ahogy mr pr kldets, ez a kldets sem gy indul, ahogy
gondolnnk. Pontosabban, nem az lesz a feladat, amit elszr
megadtak!
Leszlls kzben az rhajnk egy segtsg kr rdi zenetet fog, az
egyik helyi fgg vast dolgozitl. Miszerint ismeretlenek meg akarjk
kaparintani a vonatot!
Na, mi lesz itt: Szguld Erd, vagy Lngol Erd krdezhetnnk...? :)
(Id. az ismert filmek!)
Amgy, ez az igen ltvnyos, s tetszets helyszn! A mozg vonatot,
persze nem elszr lthatjuk jtkokban. Ha jl emlkszem, n elszr
az s rgi Blood c. FPS-ben lttam!
Nincs ms dolgunk mint elre menni, s idnknt lelkdsni a Grip-el a
tri... "terroristkat".
Amgy, az els flknl annyi ravaszsg van, hogy nem mehetnk
elrbb, amg ki nem kapcsoljuk a vonatok kzti fmsn
ram "alattsgt".
Ezt, gy kell meg, hogy felmszunk a flke tetejre, s krbe megynk,
bent megleljk a kart!
Akad mg egy elakaszt pont: Tvolabb egy csillk kzti pont, ahol
ugrssal nem tudjuk megoldani a dolgot. Na, itt megint be kell menni az
elz flkbe, s az elvlaszt energia fal melletti piros valamiket
sztlni (a kapcsol nem mkdik), majd tovbb menni, fel a ldkon,
fenti ablakot kitrni, kimszni, s a vonattetn vgigugrlni...
A msor vge term. a vezetflkbe lesz, itt van A bomba, meg egy t
felgyel Sith...

VIDE: Luke beszl az eltnt jegyzeteirl, meg a helyekrl, amikrl
tudomst szerezhettek a tolvajok (Hoth, Daggoba, stb...).

8. Hoth

rdekessg: Hoth, totlis Birodalom visszavg fling!!
Az egyik legjobb plya! Extraknt mg lesznek meglovagolhat llatok,
meg AT ST, meg Yeti!!

A feladatunk eljutni az Echo bzisig. Nem tlagosan indul a kldi, mr
az elejn felszllhatunk a meglovagolhat lnyre.
A htukrl lehet aztn lvldzni, vagy a kardunkat elvve sztvgni
a rohamosztagosokat, mint anno a kzpkorban...
Ez utn egy barlang jn, ahol egy Yeti rvlkodik!
Hm, nem tl tarts darab, de mg ennl is gyorsabban vgezhetnk
vele, ha hagyjuk felkapni magunkat, majd onnt egyetlen kardvgssal
megljk.
Ez utn kirnk a szabadba, megint nmi birodalmiak szabdalsa
kvetkezik. Eztn rdemes megszerezni az llvnyos gyt, mert
bizony egy AT ST kzeleg!! Ez utn egy bzishoz rnk, de EZ NEM az
Echo bzis, ahov mennnk kell! (Egybknt a falon t kell ide
bejutnunk, beugranunk!)
Bent nincs sok rdemes dolgunk csak egy kapcsol a 2. emeleten (na
itt n marha sokat tvelyegtem mert nem vettem szre a J!
kapcsolt), majd irny a als szint.
Kirnk a szabadba, itt csak egy lpeget maradvnyai az rdekesek,
mert itt van a lejrat! Ehhez szt kell lni az energiafal melletti falat!
Tovbb, a folyosn, fel a liften, tovbb, fel a liften...
Video: Egy Sith lovag rdizik miszerint Luke a Daggobra ment.
A halla utn tovbb. ljen! egy jabb Yeti jn, aztn a f gonosz
csatlsa, Alora...
t mg nem lehet meglni, mert ha leverjk meglp...

Vide: Luke informl hogy Rosh az elz kldets kzben a Byss-onon
eltnt! (kultistk keze van a dologban)
Luke elmondja, hogy a kultistk elszvtk az Ert a fontosabb helyekrl,
pl. Hoth, Daggoba... Valamint, Daggobt belengi valami Stt arura.

ELLPTETS: Student-rl (Tanul), Apprentice.- (Gyakornokk), a
Hoth-i kldetsnk okn!


9. Rescue Mission (Szabadtsi kldets) Nar Kreeta

rdekessg: Egy Hutt brtnben kavarunk egy Rancorral!

rdekes kldets! A helyi Hutt gengsztervezr otthonbl kell
kiszabadtani a rabokat.
Nem tl tlthat a terep. Miutn sztvgtuk a rcsot egy kisebb
labirintusba jutunk. (Amgy a rcs mellett egy ajt is van, ezt majd
bellrl nyitjuk ki, ezen t fognak kiszkni a rabok.)
Elszr is vegyk fel a kulcsot ezt a zld sugaras szobban tehetjk
meg.
Menjnk vissza a krterembe, ahol egy zrt ajt + liftecske van.
Menjnk fel a liftel, itt van egy kar ami az egyik brtn cellt nyitja.
Ugorjuk le, beszljnk a rabokkal, egy Rankor kerl el, csaljuk el, s
menjnk rabok utn a BOLTV mgtt folyoshoz. (Mindig ide kell
jnnnk, ha kiszabadtottunk, egy jabb csoport rabot, mert ez vezet a
kijrathoz IS!!)
Nmi szvegels utn: Menjnk elre s nyissuk ki, a mr elbb
emltett ajtt a kulcsunkkal, mennk vissza a rabokhoz, mire tadnak
egy kulcsot, ami a BR ajtajt nyitja, a mr elbb emltett kr alak
terembe... Menjnk ide.
Na, most figyelem! Itt a liften felmenve a brba lyukadunk ki. ITT VAN 3
darab lift. Mindegyik egy karhoz vezet, ami termszetesen 1-1
brtncellt fog kinyitni.
Ezeket tetszs szerinti sorrendben nyithatjuk ki, a lnyeg, hogy
gyorsan ugorjunk le hozzjuk, s a fel-fel bukkan Rankort mindig
csaljuk el...
(A Rankor egybknt rklettel jtszik, szval nincs rtelme vele
bohckodni...)
A 4 brtncellt 4 fle szn jelli a folyoskon! A boltves jrat a srga
mellett van!
Egybknt a lenti labirintus ahol a rabok + Rankor van, ezek felett van
a 4 terem ahova a bron keresztl juthatunk be. Na, valsznleg az
ittas gengszterek ezeken az ablakokon szoktk figyelni amikor
alkalomadtn kienged a Rankort rabokat kergetni... :)

10. Meet Contact (Tallkozs a kapcsolattal) Zonja V

rdekessg: Motorverseny!!

jabb informcit kapunk, hogy esetleg tud valaki inft szolgltatni a
kultistkrl.
Egy egsz hossz plyn keresztl kell motorozgatnunk. Az idnknt
felbukkan zsoldosokat a kardunkkal tegyk rtalmatlann. Egsz j
ez a motorozgats, br lehetne jobb is!
Amgy, nem rdemes minden felbukkan pletnl megllni, ha vge
lesz a versenynek (a hdon val TURBO ugrats utn nem sokkal) azt
szre fogjuk venni...
Viszont, azrt rdemes felderteni a terepet, mert az egyik rom mgtt
leter + Pncl tallunk ami igen jl fog jnni!
A msik rdekessg, hogy legalbb egyszer motort kell cserlnnk, ez
kzptjon tehetjk meg, ahol egy rom mellett tbb motor parkol
(szre fogjuk venni mert pont szemben lesz).
Ez utn nem sokkal jn a hdon val TURBO ugrats, ezt a Mouse2 vel
tehetjk meg...
Egybknt, a kontaktot agyonlvik, szval nem tl hasznos lesz ez a
kldets.

11. Covert Operation (Fedett akci) Kril'dor

rdekessg: Az egyik kedvenc kldetsem! :)
A kldiben segti egy Rogue Squadron-os, X-szrny vadszgp - fog
bombzni clpontokat.

Az j Kztrsasg (a Lzadk) szemet vetett egy Gzplatformra (a
Felhvrosra emlkezetet). A feladat, az, hogy helyezznk ki
jelzegysgeket bizonyos clpontokra, amit majd a derk X-Wing le fog
bombzni.
Elsnek be, a TIE vadsz parkolba, s irts. (piltk nlkl mr ezek
sem fognak felszllni.)
Fel a liften, FELUGRANI A CSVEKRE, majd ezekrl a tetre! (Ezt mr
megmutattk az elzetes dem-animciban is!)
Fent lerakhatjuk az els jelzt, majd bombzs utn majdnem mell a
msodikat!
Menjnk vissza a tetre, a harmadik jelzt nem messze kell letenni (az
plet oldaln, ha jl emlkszem egy piros sv van). Alkalmazzuk a
Senset (a tovbbiakban is!!).
Na, egy kis terep magyarzat a tovbbiakhoz:
A kzpontban vagy egy tltsz ablakos helyisg, a Command Center.
Ez tovbb folytatdik lefele, nagyon hosszan - knnyen megismerjk
(ezt mr Power Genertornak nevezi a program).
Ez mellett van mg egy kzponti plet, ezt is knnyen meg lehet
ismerni, ezen rengeteg piros csk van!
Ez amgy arra j, hogy fellifteznk rajta (az ablakot be kell kapcsolni ,
majd szttrni az ablakveget) s a tetn knnyen tltjuk az EGSZ
terepet!
Na, innen nzegetve rakadhatunk a kvetkez clpontra, ugorjunk r
az oda vezet hdhoz!
(Amgy, ebbe az pletbe nem vezet ajt, szval csak a vrs
pletbl leugrlva rhetjk el!)
A kvetkez clpont a Power generator lesz, ezt mr emltettem, az
ablakokkal elltott Comman center alatt van, simn eljuthatunk hozz,
aztn azt hiszem a Command center lesz a clpont...
Ennyi.. persze a program nem adja knnyen magt... kitallja, hogy a
Birodalmiak bosszbl kiraknak 4(?) darab bombt, hogy ha mr nem
lehet vk a Gzplatform, a mienk se legyen...
Hm...
Az igazat megvallva, n ennl a pontnl kapcsoltam ki a gpet egy
gyenge pillanatomban... :)
Egybknt elg knny, s gyorsan meg valsthat kldets. Lvn,
hogy a bombk egymstl nem messze vannak... (Sense!) (Aszem'
lehet a vrs pletben liftezgetni az elrskhz...)
Ja... mg mindig nincs vge a kldetsnek... %)
Vissza is kell menni az rhajnkhoz... Ez nekem elg nehezen ment...! :)
Na, a legknnyebb gy, hogy megint megmsszuk a vrs cskos
pletet, a cl hangr egybknt, amit kt msik plet vesz krl, azt
hiszem a jobb oldali kicsit elt a tbbitl...

12. Capture Crimelorad (A helyi fgengszter elkapsa) Coruscant

rdekessg: Coruscant, aki nem tudn a Galaxis fvrosa, vagy ha gy
tetszik fbolygja (2. SW film), az egsz bolyg egy nagy metropolisz.
(Kb. mint az Imperium Galatica elejn ltottak.. Hehe...)
Lesz minden; felhkarcolk, lebeg jrgny folyamok, stb...

Inf: A feketepiacot nagy mennyisg GYILKOS Droid (brr...) rasztotta
el. Ezrt egy Lannik Racto nev rge a felels. A plya vgn majd el
fogja rulni a titkos droid gyrnak a holltt.
A sztori nagyon klassz, nzztek meg! :)
A felrobbant hd hjn, tugrs a kv., srga pletre, majd mivel nem
rjk el a kv. pletet hasznljuk nyugodtan az immr res lgi
jrgnyt "hd" gyannt!
Tovbb, egy jabb pletre ugrs, egy robot kerl az utunkba! A
pusztulsa utn nzznk krl, a robottl nem messze lesz egy plet
alattunk, ahol egy zld jrgny parkol - na ugrs oda!
Fel a liften, t a hdon, tugrani a fehr jrgny platformjra, most egy
lzerfggny jn.
Jn egy jabb rohadk droid, n nem vertem le. Tovbb!
Itt van egy j vgn egy kisebb faldarab, amire fel lehet ugrani.
s mr is itt vagyunk a Crimelord ajtaja eltt!
Lift fel, lesz egy frank video, a crimelord az rasztal mgtt
terpeszkedik (kicsit pimasz), aki rnk uszt 4! robotot, majd leereszt pr
falat a vdelml.
Ngy robot komoly ellenfl, de ha levertnk 1-2-t, mr knnyebb
dolgunk lesz. (Futkrozzunk krbe, ha legyengltnk, s gygytsuk
magunkat.)
A vgn megint lesz egy video, a Jedi (mi) a torka al tartja a
lzerpengt, a Crimelord mr csak hebegni tud...

13. Cult Investigation (Kultistk kutatsa) Dosuun

rdekessg: Megint egy filmes feldolgozs, legalbb is olyasmi, de
szerintem marha j!
Arrl van sz, hogy amolyan "Embervadszatot" fogunk jtszani.
Persze nem mi lesznk a vadszok! :) (Szmos ilyesmi film kszlt!)

Adott egy dagadt pasas, aki marha nagykp, marha lassan beszl, s
legfbb szrakozsa a vadszat! Azzal krkedik, hogy mr egy Bounty
Huntert is levadszott, de Jedit mg nem lt...
Ez az egsz mg rendben is volna (elvgre mindenkinek lehet egy
hobbija! :)), de az korntsem, hogy a pack elvette a lzerkardunkat,
mert ez akkora tiszteletlensg, hogy vrt kvn...
Amgy kezdskor egy cellban senyvednk, s a dagadt ultimtumot
intz felnk:
Vagy a cellnkban rothadunk el, vagy megprblunk kitrni, s eljutni
az rhajnkig!
(A pasas kzben persze megprbl levadszni! Lesz az ellenfelek
kztt AT ST lpeget is... :))
Valaki azt rta (taln Greg5) hogy rendkvl gyenge a jtk trtnete.
Ezek utn?? Taln nem is jtszott a jtkkal... Csak rt rla... (Van
ilyen... :)) )

Na, akkor taln fradjunk ki a cellnkbl, majd ha elment a
rohamosztagos vegyk fel a fali llvnyrl a Blastert, ki s irts!
Be az ajtn, be a kis szobba s vegyk fel a kulcsot, ki majd tovbb.
Lesz 2 ajt + 2 lift.
Nyissuk ki a kulcsunkkal az ajtt s be. Lesz egy terem, itt nyomjuk
meg a kart, majd a felvonn fel!
Lesz 3 ajt, be, kapcsolt be, vissza, majd a kinyitott ajtn be.
A lifteken le, az elbb kinyitott ajthoz rkeztnk.
Az elbbi kar kinyitotta a msik ajtt, ezen be, egy gyakorl terembe
rkeznk. Lesz kt cltbla, ami mr megint szvats, mert ilyesmi
lnyek mg vletlenl sem lesznek ebben a jtkban... :(
Kapcsolval ki a vd energiafalat, s sztlni a vdtelen falat, amin t
a szabadba jutunk...
...Tl nagyokat azrt ne llegezznk a friss levegbl, mert egy At ST
lpeget rvlkodik itt!
A lpeget amgy srthetetlen (meg a dagadt is lvldzik rnk a
magasbl), szval inkbb durrantsuk szt a srga ldkat az ablak
eltt, be a szttrt ablakon, itt megint szt kell lni az jabb ldkat,
megint be az ablakon s meghzni a kart. Vissza, nyissuk ki a nagy
kaput, majd fel, s szlljunk be az egyik AT ST-be (mert ez egy ST
parkol, egybknt), ki, s ljk szt az acsarkod ellensges ST
Lpegett!
Krltte lesz szmos rohamosztagos, akiket inkbb tapossunk szt,
mivel ez hatkonyabb, s sokkal lvezetesebb... :)
Ha minden OK, menjnk vissza a garzsba, s fel az imnt kinyitott
fenti ajtn.
Ok, kijutottunk a tetre, vide, a dagadt embervadsz krkedik, piff-
puff, majd lohols utna.
Ez utn meglehetsen tetszets terep kvetkezik! Ha jl emlkszem
lesz 3 hangr(+ 1 kar), aztn a dagadt tovbb mr nem tud meneklni,
de tletesen sztlvi a hozz felvezet lpcsket...
OK, semmi gond, mivel Jedik vagyunk fel tudunk hozz ugrlni az Ert
hasznlva!
A vgn csak megleltk a cukorfalatot! De, vigyzzunk mert Stouker,
van nla...


14. Cult Sighting (Kultistl kutatsa) - Chandrila /

rdekessg: A cl Lord Darth Vader kastlya. A lersok szerint a terep
egy elg eltkozott vidk (egy csupasz kszikla), ahol radsul mg
savas es is esik. Velnk tart amgy mesternk Katarn, a plya vgn
meg Rosh-al kell megvvnunk!
Egyik kedvenc plym, mert elg hossz a plya + sok rdekes video
lesz!

A feladat amgy eljutni Lord Vader kastlyba, s sztcsapni a
kultistk kzt, hogy megakadlyozzuk a tovbbi Er lopst.
A savas es miatt amgy nem tancsos sokig fedl nlkl idznnk.
Kett, majd jabb kett Mech-rohamosztagos sztverse utn,
menjnk vgig a folyoskon, majd jobbra el a folyosn, eztn ki a
szabadba.
Lesz egy jabb Mech, aztn vigasztalsul mg kett!
Egy plet tnik fel, de rdektelen, szval vgig a folyparton a bels
vet kvetve.
Egy kanyonba jutunk, amit TIE Bomberek zrnak le.
Nincs ms vlasztsunk mint bemenni, s valahogy feljutni az llvnyos
lzergyig, hogy leszedjk ket!
Lesz bent egy Mech, majd vrjuk az ajt eltt amg Katarn kinyitja, ki,
s mr is az gy mellett termnk... Tz...!
A kanyonon tkelve, egy garzsba jutunk, a liftek nem mkdnek,
szval knytelen lesznk egy aknba leugrani...
Egy prsgpben landolunk, szval ajnlott gyorsan kiugrani!
Katarn el, de mi ne menjnk utna (nem tudjuk kvetni), hanem a
msik jraton be!
Lesz egy kar egy vegfal eltt, de aszem' ez semmit sem mkdtet.
Tovbb, lesz hrom! Sith, utna lesz egy zrt ajt egy nyitott mellet, itt
megint Katarnra kell vrnunk, ki fogja kinyitni!
Be, egy vzzel flig elrasztott helyisgbe rnk.
Katarn megint buzerl egy kapcsolt, de most r*b*szik, mert
rvidzrlat lesz, s egy energia-elvezet cs alhullik, egyenesen
rnk...
...Termszetesen Katarn megint rsen van, s az Er-vel megtartja a
csvet (el lehet kpzelni, mi lett volna, ha az beleesik a vzbe...),
nagyokat nyg, :) csak arra bztat, hogy gyorsan hozzuk mkdsbe a
falon lv pumpkat, hogy azok kiszivattyzk a vizet, mert az Ereje
is vges...
Ok, tegyk meg, majd a lepottyan csvn fel (A guggolst kell nyomni
a vgnl! :)), s tovbb.
Lesz egy fggleges akna, amiben nagy nyoms leveg ramlik
felfel, ezt kihasznland ugorjunk bele, majd amikor "fellebegtnk"
be a jraton.
Lesz valami vacak gp, a sugr utn. Erre ugorjunk fel, majd errl
tovbb.
Felfele tovbb folytatdik a jrat, itt jussunk fel a legtetejre a
krfolyoskon.
Na, itt megint tancstalanul kaparhatjuk a fejnket, a megolds:
lltsuk t a "tkrket" az F1-el, vagy F2-vel.
Vge is van... na nem az egsz plynak hanem csak egy rsznek... :)

Egy jabb risi terembe jutunk, itt megint hasonlan jrjunk el, a
krfolyoskon fel a tetejre. Itt lesz egy lift, ez utn egy terembe
jutunk, itt szt kell lni a ldt & gzpalackot.
Ugorjunk le a szttrt ablakon, irts, majd a trkks teremben t a kt
zrt ajt kztti folyosn!
Itt a ldkon fel, egy furcsa 4 oszloppal rendelkez terembe jutunk:
Kapcsol be, 4 fle ellenfl leverve, majd a liften fel!
Na, lehet lihegni, pihengetni, mert megrkeztnk Lord Darth Vader
TRNSZOBJBA!!
Legalbb is azt hiszem, hogy ez, mert gy emlkszem abban
rvlkodnak ilyesmi hatalmas fekete sziklk mindenfele...
Fel, egy jabb terembe jutunk, ez mr tnyleg a plya vge:
Nmi vide utn le kell vernnk az Er stt oldalhoz csatlakoz
Rosht!
(De elbb a kt csicskst ljk meg!)
Megint vide: Kirly, az elkerl Tavian-tl csak gy tudunk
megmeneklni, hogy felhajtjuk a lzerkardot, a lezdul kveket meg
ideiglenesen megtartja Katarn mesternk, mg mi menekl utat
csinlunk:
Lyukat vgunk a mesternk lzerkardjval a padlba...

ELLPTETS (Luke) JEDI KNIGHT-, a Rosh elleni csata & a
kldetsnk okn. (Lehet j kardot vlasztani, meg stlust is.)

15. Cult Sighting (Kultistk kutatsa) Chandrila

rdekessg: A LEGJOBB PLYA (szerintem)! Kicsit Tomb Raideres, kicsit
kalandozs, szuper! Egy fld alatti barlangban, si romok kzt
jtszdik az egsz! Rengeteg ellenfl lesz, akiket a Grip-el le lehet
lkdsni a feneketlen mlysgbe...
Egybknt, ez volt a dem 2. plyja, amit vgig valsznleg sokan
nem tudtak csinlni, mivel elakadtak az els csarnok zrt ajtaja
eltt... :))

Egy si Jedi Lovag srjt kell megsemmistennk, mivel innen is lopjk
az Ert. A barlangba egy Push-t, majd ki. Tovbb Jobbra leugrlni, a
leszakad platformon. Nzznk le, egy hidat ltunk. Ugorjuk le r.
Be, egy kisebb csarnok, de a sr mg messze van ettl. Lesz 3 Sith, de
ha ledobljuk ket, nem tl veszlyesek.
A demban valsznleg sokan elakadtak, a megolds:
Sense, lljunk a jelre, majd az ajtn lv jelre egy Pull!
Le, lent lesz egy jabb hd, ugrndozzunk le r, a trtt oszlop
maradvnyain. Ugorjunk a peremre, majd vgig. Ltni fogunk egy
KISEBB kk hidat, na prbljunk arra haladni!
Ugorjunk megint a peremre, majd le a trtt hidra.
Ez veszlyes terep lehet, mer 2 sszedolgozs Sith lesz (az egyik
fojtogat), esetleg az egyiket tasztsuk le mondjuk egy rakta
lkshullmval.
Kicsit trkks a terep: Fel kell ugrndozni a platformokon, ehhez a
szegly, majd az ajt teteje nyjt segtsget...
Egy hdon talljuk magunkat, ami egy risi csarnokba vezet, ami mr
tnyleg az si Jedi srt rejti...
Ezt amgy 3 sith lovag rzi. A vgn kell egy Sense, majd Push a 2
gombra.
Eztn meg szaladni kell kifele, mert klnben rnk omlik az egsz...!

16. Cult Investigation (Kultistk kutatsa) Tanaab

rdekessg: A Star Wars fanatikus szerepjtkosok kztt van egy
monds:
"Egy Rancornl semmi sem lehet rosszabb..."
(Ezt ltalban veszlyesebb kldetsek eltt szoktk elstni...)
NA EZ A MONDS MOST MEGDL!! Ez jtkban, azaz ebben a
kldetsben ltottak utn gy helyes:
"Egy MUTNS Rancornl semmi sem lehet rosszabb..."

Egy rhajkapitny informcival tud szolglni a kultistkrl, egy
rllomson (mezei raktrakban fogunk csak kalandozni), vagy
micsodn tallkozunk vele. A randevn sajnos nem a kapitny jelenik
meg, hanem egy MUTNS RANKOR.
Hehe...! Micsoda csalds! :) Mint az egyik randevmnl... :)
A Mutns Rankor srthetetlen, szval nem rdemes vele bohckodni.
Viszont a felbukkan Sith-eket megetethetjk a fenevaddal, gy hogy
elkapjuk ket a Grip-el, majd a Rankor fel hajtjuk ket.
Vgig a termen (a M. Rancor ellen Gyorstst) kapcsol, majd t az
aprcska ajtn.
A msodik gigszi terem, itt egy futszalag van. Vgig, az ajt aszem'
nyitva van csak sok itt a Sith lovag.
Egy vkony folyos, ami vgn egy jabb kar van, ez kapcsolja be az
elbbi terembe a futszalagot (ez kell a Rankor sszeprselshez).
Annyi itt a trkk, hogy a szeglyez ldkat ssze lehet trni,
pontosabban majd a Rankor megteszi.
Tovbb, itt az utols harmadik hatalmas terem. Itt is lesz egy ajt,
kzvetlen kzelben eltte egy kar.
Menjnk be, elg kemny lesz, mert ha jl emlkszem hrom Sith lovag
is tmrl bent, zls szerint likvidljuk ket, esetleg dobljuk ki ket a
rankornak!
Itt van egy kar, ami egy spci futszalagot indt el, s vgl
sszeprseli a Rankort! (gy is rusnya volt bartnnek! :))
Hehe... Annyi maradt ki, hogy az ajt eltti kart hzzuk meg, ez
amolyan "csali" flekppen mkdik, azaz, a vgzetes futszalagra
csalja a dgt...

17. Dismantle Device (lcz berendezs) Yalara
Felfedeztek egy eddig ismeretlen bolygt, amin intelligens kk br
humanoidok lnek. A Jedi tancs elhatrozta, hogy csatlakoztatja ket
a szvetsghez, ezrt eljuttattak a bolygra egy lcz berendezst,
hogy addig is rejtve legyen a bolyg a Birodalmiak ellen.
Sajnos, valahogy felfedeztk mg is a Birodalmiak a bolygt, s most
megprbljk megszerezni az lcz berendezst...

rdekessg: Nincs, hacsak a Nogh-rik, kk, emberszer, agyaras
lnyek (kicsit ork szerek!), nem szmtanak jdonsgnak. Akik
egybknt valami ismeretlen, de igencsak nagyot t fegyverrel
lvldznek (nem a Mutns Rancor kpseihez hasonl anyagot lnek
ki a fegyvereikbl??)

A feladat az lcz berendezs felrobbantsa lesz. Ha indulskor
feltekintnk, taln ltjuk is a fejnk felett azt a tornyot, ahov ehhez
fel kell jutni.
Kezdsnek menjnk be az pletbe, majd a liften fel.
Itt tani lehetnk a kk humanoidok, s a birodalmiak prbajnak, amit
fegyvereiknek hla, rendszerint a kkek nyernek.
Balra el, bent ltunk egy prg ventilltort, na ezen keresztl kell majd
tovbb mennnk. De, ezt elbb nem rtana kikapcsolni!
Ehhez a liften le, kart meghzni, s vissza...
Az ll ventilltoron t, majd ha a lgramlat felvitt, egy fggleges kk
sugrhoz jutunk. Tovbb, lesz megint egy Birodalmiak vs Kk
humanoidok csata, tovbb, ne forduljunk le balra, hanem egyenesen
tovbb, itt tallkozunk majd a 2. fggleges kk sugrral, jabb
ismers jn egy ventilltor, a lgramlattal fel, be, lpcsn fel, vitessk
magunkat fel a liftel s mr is a rges-rgen emltett torony tetejn
vagyunk!
Itt mr csak annyi dolgunk lesz, hogy felrobbantsuk az lcz
berendezst...

18. Force Theft Investigation (Er lops kutatsa) Byss

rdekessg: Annyi, hogy elzleg ebben a kldetsbe bukott bele
Rosh, itt kaptk el a kultistk...

Innt is energit lopnak a Kultistk. Annyi trtnik, hogy nem a kijellt
kldetst fogjuk teljesteni, mivel a hajnkat egy vonsugrral
beszippantja egy Birodalmi Anyahaj!
A kldetsben errl kell meglgni...
Fldszinti ajtn be, egy zrt ajt jn, de pr lpsre van a kulcs, liften
fel, egy? Mech-Rohamosztagos jn, lesz egy terem egy kzponti kk
sugrral + egy karral! Na, ez kapcsolja ki a haj vonsugart, ha jl
tudom...
Na, ez utn mg nem mehetnk az rhajnkhoz, mert elbb ritktst
kell vgezni a hajt ksr? TIE vadszok kztt.
Ehhez vissza a lifthez de nem ezen le! (mert akkor visszarnnk a
hajnkhoz), hanem az ez melletti ajtn be, tovbb, ha hamarosan pr
Mech akad utunkba j fele jrunk! Kemny csata jn, de tl lehet lni!
Ha, ksz, mr tnyleg visszamehetnk a hajnkhoz...

19. Weapon Destruction (Fegyverek megsemmistse) Ord Mantell

rdekesg: Bobba Fett!!
Br, az igazat megvallva nem sok rmd lesz vele!
Az igazat megvallva elg idegtp az egsz misszi, lvn, hogy nem
ll msbl, mint eljutni bizonyos pontokra, mikzben Bobba
kzifegyverrel+ lngszrval + raktval irt tged! Persze kzben
srthetetlen, csak a plya vgn lehet meglni, DE EKKOR SEM HAL
MEG, CSAK MEGLP!!

Taln mr le is rtam a lnyeget! Sense, majd eljutni a hordkig, ha
ksz, vissza a hajdig, majd Kill Bobba! (n fojtssal + 8-as fegyverrel
csinltam ki!)

20. Taspir III (Rosh keresse)

rdekessg: Csak annyi, hogy Vgig kell menni egy gpsoron, l 2.
film Anakin Skywalker bnzs. Amgy lesz itt minden mint a filmben;
koh, gpek, ilyesmik...
Egybknt a vgn mr Alort ldzzk.
A PLYA VGN VLASZTHATUNK: Megmaradunk az Er J oldalnl,
vagy csatlakozunk az Er stt oldalhoz!
Ez amgy attl fgg, hogy Megkmljk e Rosh lett, s elfelejtjk,
hogy Tavionnal az letnkre trt, vagy megljk.
Ettl fgg majd az utols kt plya (csak annyi letrs lesz, hogy az
Akadmiai trsaink mellettnk harconak-e), s a Videk...

A kt egyms melletti hd kzl a bal oldalin be, lesz egy piros sugr
(meg sok tbb is), ki, le lesz 2 kar, amik hidakat kapcsolnak be.
t a bekapcsolt hdon, ugyan az ajt nem nylik, de lesz mellette egy
kar, ez bekapcsolja a fels hidat.
Vissza, liften fel, bekapcsolt hdon t. Be, liften fel, a ldt Pusholjuk a
plafonon lv lyuk al, majd azon keresztl fel!
Lesz egy zrt ajt, de nem messze van a kulcsa egy tisztnl.
Ki, le vgig a sziklkon. Be, vgig, ki a hdra, tovbb, trtt hd, mg
egy, de ez forr lesz nem csak a lva miatt, hanem a felbukkan Mech-
ek miatt is!
Be, tovbb, fel a liften, hd, be, fel a liften, ki a hidra, be, s vge is a
plya egy rsznek...
A szint vgn Alora duml hozznk...

Felugrani, vgig, koh, liften le, gpsoron fel, fel a korltra, vgig a
gpsoron, egy kar kikapcsolj az energiafggnyt, de csak egy idre,
szval Gyorstva kelljnk t rajta!
Megrkeztnk a 2. gpsorhoz, Alora megint duml, annyi a haszna,
hogy lehet ltni, hogy hov kell leugrlni; tegyk meg!
Lesz egy jabb futszalag ami ezttal szrke objektumokat szllt,
ezen vgig, majd a vgnl ugorjuk fel az "erklyre".
jabb gpsor, ami ezttal vrs objektumokat szllt,
Vgig, a vgnl egy prsgp van!
Kemny feladat lesz, de ha odafigyelsz knnyedn meg lehet csinlni!
Annyi a trkk hogy meg kell figyelni a gpek mkdst, hogy mikor
van id tkelni, persze mindezt Gyorstssal!
Egy trkks terem jn, annyi a trkk, hogy miutn felugrottunk a
csillre, ne prbljunk tkelni a kk energia fggnyn, hanem
egyszeren ugorjunk a csillrl a szomszdos prknyra!

Jn a prviadal Alorval, s el lehet dnteni, hogy maradsz az Er J
oldaln, vagy tprtolsz az Er Stt oldalra!


21. t Temple of Ragnos-hoz

rdekessg:-

Ha az er J oldaln maradtl, akkor ezen a plyn az Akadmista
trsaid melletted harcolnak, ha nem, a Sith Lovagokon kvl, mg velk
is meg kell kzdened! (Vrd meg amg fegygytjk magukat!) Amgy
nem muszj, ki is lehet ket kerlni, ha valamennyire ismered a terepet!
Egybknt elg kemny meccsek lesznek, ha gonosz lettl!
Annyit mg, hogy ha j maradtl, lehet amolyan LET MEGMENTST
jtszani!
Azaz, ha sietsz, s gyorsan levgod a Sitheket, rengeted Akadmiai
trsad letet megmentheted!
Le, tovbb mg egy hatalmas terembe nem rnk. Itt van egy arany
objektum, ami liftkn szolgl.
A bekapcsolshoz a Szobrokra Push-t!
Le a lifnl, ha gonosz lettl akkor a lent lv rengeteg Jedi vs Sith-ek
kz le lehet doblni a Hdetontorokat, raktkat...
A lift egy hatalmas terembe ereszkedett al, ami egybknt majd a
tovbb vezet is ajtt rejti!
De, ez egyenlre mg zrva van, kinyitshoz hossz t vezet!
Szval tovbb, amikor bersz az ajtn, lesz mellettk a falon jelek
(Sense), s felugrlni rajtuk a tetre, majd ugrs az "erklyre", s be a
folyosn.
Egy jabb terem, itt le a repedsen. Folyosk jnnek, amiket srok
hatrolnak, kisebb kr alak termek jnnek, a vgn egy lvatval.
Hamarosan itt a plya vge. Egy kicsit trkks:
Elszr szt kell vgni a lncot, ami utn vissza juthatunk abba a
terembe ahov a lift vitt le.
De, eltte mg amirt jttnk: A tartoszlopokat is vgjuk szt!
Ez utn fel, majd a tartoszlop hatsra kinyitott ajtn be, ez vezet a
vgs kanyonba, ahol Ragnos temploma ll...

22. Temple of Ragnos

rdekessg: Az utols kldets! :)

Az NPC-kkel ugyanaz a fellls, annyi vltozstl eltekintve, hogy itt
jval tbb a Sith, szval nekik ll a meccs...
Kezdetben az egyik plet tetejn llunk, szakra taln ltjuk is
Ragnos csf templomt. Persze egyenesen nem mehetnk arra, meg
kell kerlni a terepet bal oldalt.
Jussunk le, majd tovbb balra, az els erre lv szakadkot egy
ugrssal tljuthatunk, egy jabb szakadk jn, ezen trkks az
tkels: Push-al dntsk le az oszlopot, hogy hidat kpezznk!
Egy jabb szakadk lesz, de ez nem a feneketlen fajtbl:
Jussunk le a mlyre, majd az itt lv jraton vgig, aztn a
kvetkezn is.
...Mr is megrkeztnk a vgkifejlet sznterhez:
Ragnos templomhoz, ami eltt kt rrepl parkol.
Fel, vgig majd jn a vgs csata:

Ha az er J oldaln maradtl:

Vide, majd Taviont kell levgnunk. Nem nehz klnsebben,
egybknt Tavion sugarakat l, meg robbantgat a Jogarral, de 1-2
ugrssal ezeket knnyen ki lehet kerlni!

Ha levgtad, lesz egy msodik csata is: Tavion odavonszolja magt
Ragnos szobrhoz, majd belevgja a jogart! Ragnos ugyan nem valdi
letre kell, de a szelleme kiszabadul! (Marha klasszul nz ki, gratula aki
tervezte!)!
Elg gyenge, szval a szoksos duma utn MEGSZLLJA Tavion testt;
Megint le kell vgni!
(Egybknt a 2. csatban Tavion-Ragnos a jogarbl elhzott szuper
kis kzpkori kardot hasznlja, annyi eltrssel, hogy a pengn
folyamatosan vrs villmok jrjk t. Nem semmi!)

A Vge nem klnsebben klnleges, megjelenik mesternk Katarn,
s Luke s gratull, hogy sikerlt elpuszttani a kultuszt!
Szerencsre Rosht is viszont ltjuk a hajn!
Szerencstlen egy Jedi lovagoknl szinte mr szria tartozknak
szmt fmkezet kapott...


Ha az er Stt oldalra sodrdtl:

A videban Tavionnal veszeksznk, mivel tl gyngnek tartjuk a
Jogarhoz. Klnben is jobb helye lenne nlunk...

Ha levgtuk, elkrl mesternk, aki megprbl ttrteni az Er j
oldalra, de gy ltszik mr ks...
Jaden hajthatatlan, mr csak annyi a feladatunk, hogy levgjuk egykori
mesternket...
Na, ez amgy szinte lehetetlen:
Nekem legalbb is csak rklettel sikerlt: Konzolba: Devmapall,
majd: "god"
Ez utn Jaden tvozik, majd eztn megjelenik Luke mester, aki
meglep de! letben tallja Katart is.
Amgy a legvgs vide is irt klassz (mint ahogy a tbbi is), kicsit
Darth Vader flinges:
Jaden elfoglalja Tavion pozcijt. A vgs kpek egy birodalma
rombolt mutat, ahogy Jaden kifele bmul, krltte a birodalmi tisztek
sernykednek, kezben a jogar, a lba eltt egy kifektetett tiszt...
A vgn a kamera Tavion arcra kzelt:
Mit mondjak a tekintete nem sok jt gr...

Vgezetl: Nekem nagyon tetszett a Jedy Academy, szp s gyors
grafika (elg 1GHz+Gf2), szuper star wars hangulat, az egyik legjobb
trtnet! Remlem lesz folytatsa, vagy kieg. lemez!!
Annyit mg:
Hogy kszlt egy ltalam ksztett Jedy Academy Kieg Pack, ami
tartalmazza:
-Egy 40 Kb Novellt Star Wars vilgban
-Kt j lzerkard sznt
-Egy j karaktert, illetve j arcot!
(A Kieg el lett kldve a legtbb jsgnak!)

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Februr
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!