hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Dune 2000

Dune 2000

ismeretlen  2006.07.04. 20:35

A Dune 2000 vgigjtszsa.

Dune 2000

 

Arrakis. E kietlen bolygn a vgtelen sivatagok egyhangsgt csak homokdnk trik meg csekly mrtkben. Jellegtelen mivolta ellenre mgis megklnbztetett figyelem vezi galaxis-szerte, hisz a fszer, a jindulat kbtszer hazja ez. A krnyez univerzum hrom leghatalmasabb uralkodhza: a nemes Atreides, a gonosz Harkonnen s az alattomos Ordos birodalom is szemet vetett r. A hatalomra hes csszr sem nzi ttlenl a dolgokat, elit Sardaukar lgii mindig msik fl - Harkonnen vagy Ordos - mell csapdva szllnak be a harcba. A jlelk Atreides hzat tmogatjk bolyg laki a kk szem Fremenek, akik a legendk szerint kpesek meglovagolni a gigantikus homokfrgeket, melyek rlke az oly vgyott kincs, a fszer. risi seregek landolnak az Arrakis felsznn s megkezddik az elkeseredett kzdelem a bolyg, a fszer, s ezen keresztl az egsz Galaxis uralmrt.

A hrom uralkod Hz csatjba kapcsoldhatsz be, mindegyik oldalon kilenc kldetssel. A legends eldhz (Dune II - Ltezik egyltaln, aki nem ismeri?!) hasonlan itt sokszor neked kell eldntened, hogy a hrom lehetsges kis kldets kzl melyiket kvnod vgrehajtani. Ezek nehzsgi foka megegyezik, de ms s ms terepen kell gyzedelmeskedned vlasztsod szerint, ami jelentsen befolysolja taktikai lpseidet. Lssuk a medvt!

 

 

Tippek a jtkhoz

 

A raktavetkkel felszerelt tankok (katyusk) a legersebbek, hattvolsguk nagyobb, mint a raktatornyok, s nagyobb tmegben brmilyen ellensges jrmegysget pillanatok alatt ronccs lnek. A gyalogosokkal szemben, illetve tl kzelre tzelve azonban szinte hatstalanok, ezrt sose engedjk szabadon ket tanktmogats nlkl.

 

Csak a biztos tler birtokban rdemes belektnd ellensgeidbe, mert tmadsodat vrhatan azonnal ellentmads kveti, ami knnyedn vget vethet pnksdi kirlysgodnak!

 

ptkezz betonlapokra, mert ha a puszta fldre hzod fel pleteidet, akkor knnyebben rongldnak, s llandan javtgatnod kell ket. Ez klnsen az ermveknl kellemetlen, amikor pl. csata kzben hirtelen az energiahinytl egyszercsak kihuny a radar hideg fnye!

 

Ne sajnld a pnzt a termels hatsossgnak nvelsre! Kt vagy hrom feldolgozzemmel, t-hat harvesterrel mr biztosthatod bukszd gyors vastagodst. Ha hordozreplket is vsrolsz, akkor egyrszt gyorsabban eljuttathatod jrgnyaidat a fszermezkre, msrszt pedig veszly esetn gyorsan evakulhatod kitermelegysgeidet.

 

rdemes amilyen hamar csak lehet felpteni egy rkiktt, onnan jelents pnzldozatokat hozva ugyan, de nagyon hamar jkora sereget toborozhatunk zszlnk al, szerencss esetben a gyrtsi kltsgeknl is olcsbban.

 

A Dune 2-vel ellenttben itt lnyeges szerepet jtszanak a gyalogosok, a tankok lvegei nem kpesek elg hamar vgezni a pncltrvel felszerelt katonkkal. Ha pedig olyan helyrl tzelsz, ahov a mindent eltapos lnctalpasok kptelenek betrni, hamar nyakt szegheted a pnclosaiban vakon bz ellensgeidnek!

 

A harvesterek sebessge rvendetesen megntt, a Dune 2000-ben mr le tudjk hagyni a nyomukban skld frgeket. gy, ha idejben szleled, gyorsan egy szikls terepre gurulva elkerlheted a fldbl tmad hallt.

 

Harkonnen Hz

 

1/1. s 1/2. kldets - 2500 fszer kitermelse

 

Itt mg nem tallkozol komoly ellenllssal, a szoksos bemelegt gyakorlat kvetkezik, melyben el kell sajttanunk a fszerbnyszat mikntjt. A felbukkan csapatokat tvoltsd el a homokfutk segtsgvel, kzben nyugodtan termeld ki a kvnt fszermennyisget. Szksg lesz egy silra is, mert a feldolgoz trolkapacitsa csupn 2250 egysg fszer.

 

 

2/1. kldets - Atreidesek

 

Az Atreides bzist szaknyugaton, a hegyek mgtt tallhatod meg. A lehet leghamarabb pts egy knny gpgyrat, s gyrts minl tbb Trikeot, mieltt az Atreides Hz teljesen kipthetn llsait. Amint sszegylt ezekbl legalbb egy tucat megkezdheted a tmadst. A mr szinte megszokott mdon elszr a barakkot iktasd ki az utnptls elvgsra, majd ha erid felmorzsoldtak volna ekzben, akkor egy msodik tmadhullmmal puszttsd el a maradk pleteket. A teljes gyzelemhez fel kell kutatnod s megsemmistened a sztfutott csapatokat is.

 

 

2/2. kldets - Atreidesek

 

Az szaknyugati Atreides bzis itt ersebb, mint a 2/1 kldetsben, most egy knny gpgyrat is el kell puszttanod. A barakk ptse utn nagy sebessggel llj r a Trikeok gyrtsra, mint az elbb. Sose hagyd vdtelenl a bzisodat, mert meglepetsszeren lgideszant csapatok tnhetnek fel htorszgodban. Elszr iktasd ki a knny gpgyrat, a msodik tmadhullm pedig felrlheti a maradkot.

 

 

3/1. kldets - Atreidesek

 

Az szakon tallhat ellensges bzis nyugati oldaln egy rizetlen feljrt tallsz a magaslatra. Gyalogos s Trikecsapatokat toborozva indtsd meg a tmadst az ellenfl gyrai ellen.

 

 

3/2. kldets - Atreidesek

 

Az elzkhz kpest csak a nagyobb kezdcsapatod, illetve ezzel prhuzamosan az ellenfl nagyobb ereje jelenti a klnbsget.

 

 

4. kldets - Fremenek

 

A fremenek egyik csoportjt szaknyugaton, a msikat pedig dlnyugaton tallhatod meg. Javasolt egy msodik nehzgpgyr ptse hogy temesen kszljenek a pnclosok. Az szaki fremenek gyenge ellenllst tanstanak, nhny pnclos knnyedn eltapossa ket. Kivgzsk utn mg fel kell robbantanod a sziklk kz bjt barlangot. Dlen mr nagyobb ersszevonsra lesz szksged, mert az Atreides Hz egy erdt is felhzott a kzelben. Ezt megkerlve fl tucat pnclossal semmistsd meg a nomd csapatokat, majd minden erddel fordulj a bzis ellen.

 

 

5. kldets - Ordosok

 

A dlen fellltott radarllomst mindenkpp vdd meg, rgtn alatta hzdik az Ordos Hz kisebbik bzisa. A nagyobbikat keleti irnyban keresd, megtallod a Sardaukarok rkiktjvel egytt. A radarllomst vd lvegtornyokat erstsd meg nmi pnclos tmogatssal, s folyamatosan javtgasd ket, mkdsk semmivel nem ptolhat biztostka a radar psgben maradsnak. Katyuskkal intzd el a kisebb bzist, majd a kzben legyrtott, vagy vsrolt tovbbi harckocsikkal megerstve indtsd ket tnak a nagyobb ellen.

 

6/1. kldets - Az rkikt

 

Nyolc gyalogos knnyszerrel elbnik a csempszbzis vdelmvel, ezzel megnyitva mrnkeid eltt az utat, akik gy elfoglalhatjk a fszerzemet. Vrj addig, mg a harvester bell kirteni rakomnyt, ha ekkor szllod meg az pletet a jrm is a birtokodba kerl. Zavartalanul folytathatod itt a termelst, az ellenfl csak ksn bred r kihelyezett zemed ltezsre. jfent a mrnkk szaktudsra lesz szksged, hiszen ellenfeled jelents tlert kpvisel veled szemben. A keleten fekv Ordos bzis dlkeleti sarkban tallsz egy kikezdhet gyenge pontot. szakrl tereld el a vdk figyelmt, majd hatolj be a rsen s tedd magadv a fontosabb pleteket, majd a maradk piszkos munkt nyugodtan bzd r katyusidra s tankjaidra.

 

6/2. kldets - Az rkikt

 

Itt is foglald el a csempszbzist az elbbi mdszerrel. Az szaki nagy Ordos bzis jl kiptett lvegtorony-rendszerrel vrakozik rd, de mrnkeidet be tudod csempszni a kiskapun az szakkeleti bzisrsz kzepn. A tmadshoz gylekezz az ellensges bzis keleti oldaln, gy a mrnkk akadlytalanul beosonhatnak. Kis szerencsvel azonnal el tudod foglalni a bejrattl szakkeletre plt rkiktt. Ha mgsem, akkor elszr iktasd ki a kisebb bzisokat, egy minimum harminc pnclosbl ll hadsereggel pedig vgezz a fbzissal is.

 

7. kldets - Ordosok

 

A szikls magaslatra kt bejutsi lehetsg knlkozik, az egyik dlkeleten, a msik pedig nyugaton tallhat. Az elbbit gyorsan falazd be, gy nem lesz szksg a vderk felesleges megosztsra. A msik, azaz nyugati rszen is alkalmazz falakat, tlcsrszer tjrt alakts ki, a legszkebb rszre pedig telepts legalbb t lvegtornyot. A Sardaukar s Fremen csapatok ellen llomsoztass a kzelben gyalogosokat, ksbb esetleg levlthatod ket pnclosokkal. Minl elbb gyjts ssze elegend zsetont egy rkikt felptsre! ptsd ki a fszerutnptlst, majd fejleszd fel a bzis tbbi rszt is. Elszr a nyugati Atreides bzissal rdemes vgezni, egy tucat katyusa s vagy tz Devastator tank elvgzi ezt a munkt. Ezutn kt oldalrl (szak s kelet) oszd meg a trkp kzepn szkel Ordos bzis vderejt, s mrnkeid segtsgt felhasznlva az rmagjukat is irtsd ki sunyi ellensgeidnek.

 

8. kldets - Hrman egy ellen

 

Dlkeleten tallhat egy kivlan vdhet fszermez, ami elg nagy ahhoz, hogy r alapozd bzisod kiptst. Knytelen leszel megosztani a vdelmt, mert egyik oldalrl sem lehet hermetikusan lezrni a krzetet. A nyugati csempszbzist foglald el elszr, majd kttucatnyi raktavetbl s tankokbl ll sereggel tmadd meg keletrl az szaknyugati Atreides erdt. Amg a vdk figyelmt lekti a tmads, mrnkeidet csempszd be a dli oldalon tallhat feljrn, s foglald el velk a fontosabb pleteket. A nagy Ordos bzisnak nincs gyenge pontja, gyhogy vres kzdelemmel, lpsrl lpsre kell felszmolnod a vdelmt. Vgl mintegy levezetskppen semmistsd meg a csszr gyenge kpviselit.

 

9/1. kldets - Mrnkk

 

A csszr dlkeleten fekv kisebb bzisa meglehetsen vdtelen a mrnkk rohamval szemben, a trkp kzepn elterl Atreides erssgnek pedig egyltaln nincsenek falai. Mindkt bzis ellen a szoksos elterel hadmvelettel leplezett besurranst s pletfoglalst alkalmazd. A meg nem tarthat pleteket azonnal add el. Mivel az ellenfeled is alkalmaz mrnkket, vedd falakkal krbe a fontosabb ltestmnyeidet, s llts gyalogos rket a kritikus pontokra. Minden srlt pletet a lehet leghamarabb javts ki, klnben az Atreides Ornithopterek knyrtelenl sztzzzk ket. A mrnkkkel el nem foglalt pleteket pnclosokkal rombold le, majd llts ssze egy tkpes, legalbb negyven lnctalpasbl ll sereget, ostromold meg ellensgeid utols erssgt. A nukleris robbanfejjel rendelkez rakta csak fldi erk ellen hasznlhat, az pletek elpuszttshoz tl satnya.

 

9/2. kldets

 

A 6/1 kldetsben ismertetett mdon foglald el a fszerzemeket harvestereikkel egytt, s folytasd a termelst, amg meg nem tmadnak. Construction Yard hjn knytelen leszel elfoglalni az Atreides Hzt, gy mr pthetsz rkiktt is. Az szakkeleten ltestett bzisnak nincs eslye egy nagyobb tmadssal szemben. A csszr dli erdjt legalbb tven jrmvet szmll hadsereggel tmadd meg a leggyengbb, szaki rszn. A vgs gyzelemhez mindent s mindenkit meg kell semmistened, anyagi gondokkal viszont itt nem kell szmolnod.

 

 

Atreides Hz:

 

1/1 s 1/2 kldets (2500 fszer kitermelse)

 

Bemelegts.

 

2/1 kldets - Harkonnenek

 

A rendelkezsedre ll erkkel rgtn az elejn tmadd meg a dlen fekv Harkonnen bzist. Elsknt a kaszrnyt semmistsd meg, a gp nem fogj jat pteni. Ezutn nincs is ms dolgod, mint a barakkodbl folyamatosan rad gyalogosokkal aprnknt sztzzni a mg meglv Harkonnen egysgeket.

 

2/2 kldets - Harkonnenek

 

Itt nehezebben boldogulhatsz, mint az elbb, mert a kezdetekkor csatra ksz csapatok tl gyengk egy korai tmadshoz. pts kaszrnyt, egy tkpes sereg sszegyjtse utn rohand le a gyenge lbakon ll ellensges bzist.

 

3/1 s 3/2. kldets - 5000 egysg fszer kitermelse

 

Csak a trkpek klnbznek, a taktika mindkt esetben ugyanaz. pts szlermvet (Windtrap) s kaszrnyt, majd rgtn vgj bele egy fszerzem gyrtsnak. A maradk fszer rbl fegyverezz fel amennyi gyalogost csak tudsz, s vezesd sereged az ellensges falak al. Elsdleges clpontod a barakk s a gpgyr legyen, a tbbit hagyd meg desszertnek. Felesleges gyalogosokon kvl msra pazarolni a pnzt, meg tudnak felelni a kihvsnak k is.

 

4. kldets - Harkonnenek

 

Az eddigiekhez hasonlan az elejn birtokodban lev csapatokkal tedd a flddel egyenlv ellensged barakkjt s gpgyrt, nem pt jat, gy elvgtad az utnptls lehetsgt. Kaszrnyd tovbbfejlesztsvel mr pnclkllel felszerelt gyalogosokat is kikpezhetsz, ket mihamarabb kldd a bajba jutott Fremenek segtsgre. A fennmaradt Harkonnen egysgek felkutatsa sem knny feladat, mert a szlrzsa minden irnyba sztspriccelnek tmadsod hatsra. Keresd meg mindet, s trld ki a nevket az lelmezsi listrl!

 

5. kldets - A foglyok kiszabadtsa

 

szak fel trve azonnal szabadtsd fel a bzist, majd a kzben felkszlt mrnkkkel foglald el a krbezrt pleteket. Az MCV-t teleptsd, majd nyomban kezdj kt fszerzem megptsbe, s szabadtsd fel a csempszbzist. A kvetkez hullmmal rkezzenek a mrnkk, s rgtn foglaljk el a zskmnyolt pleteket. Ezutn telepedj le az MCV-vel, s gyorsan pts kt feldolgozt. Szlltgpekkel rkeznek majd a tovbbi ellensges rzelm csapatok, az rkiktt akarjk majd megtmadni, nhny tankkal vedd el a kedvket ettl. A foglyokat rejt bzist nyugaton tallod. Ers rsg vigyzza, toborozz legalbb tizent-hsz tankbl s katyusbl ll sereget, mieltt nekirontasz!

 

 

6/1. kldets - Ordosok

 

Elszr intzd el az szaknyugatra llomsoz Ordos csapatokat, kzben kezdd el kipteni bzisodat is. Az ellensg pletei kzl az szaknyugaton fekv Construction Yard s a tle keletre ltestett gyr knnyen elfoglalhat egy-egy mrnkkel. Hamarosan dhs ellensges csapatok rkeznek a helysznre ezeket megsemmisteni, clszerbb teht rgtn eladni, nem pedig hasznlni a knnyen szerzett pleteket. Eztn dobj ssze legalbb egy tucat katyust, s hatstalantsd ltaluk a sajt s az Ordos bzis kztt fekv lvegtornyokat. A koront tedd fel a hadmveletre egy tfog tmadssal, melynek sorn a mr begyakorlott mdon elszr a gyrpleteket semmistsd meg.

 

6/2. kldets - Ordosok

 

Az elbbi taktika itt nem mxik, csapataidat tartogasd bzisod vdelmre, s szp nyugodtan ptkezz, termszetesen legalbb kt fszerzemmel tmogatva hadgyi trcdat. A katyusk neke itt sem marad hatstalan, vesd be ket minl nagyobb szmban.

 

7. kldets - Harkonnenek

 

Az elejn koncentrlj a vdelemre, s pts gyorsan barakkot, hogy mrnkk hadt llthasd harcrendbe. A kisvrtatva rkez tmadkat a lvegtornyok segtsgvel ggyel-bajjal sztverheted, majd settenkedj be a mrnkkkel a nyugatabbra fekv Harkonnen bzisra a dli rszn tallhat tjrn keresztl. A meglepetsszer beosonst elsegtend nem rt sznlelt tmadst indtani a bzis ellen a tls oldalon, elvonva ezzel a bklsz rk figyelmt. A msik bzist nyugati irnybl rdemes kikezdeni a torony azonnali kiiktatsval, majd a mrnkk az gy keletkezett rsen keresztli bejuttatsval. Ezzel hamar pontot tehetsz a Harkonnen bzis rvid trtnetnek vgre.

 

8.  kldets - Harkonnenek + Ordosok

 

Helyezkedj vdekez llspontra, mert mr az els perctl fogva vrszomjas csapatok tmadjk majd folyamatosan erssgedet. Tornyokkal plntld krl a bzisodat, a fontos pletekre pedig nem rt, ha odafigyelsz, s nhny gyalogossal semlegested a felbukkan szabotrket! Ha kellen felkszltl hsz-huszont pnclos csatasorba lltsval, ellentmadst indthatsz. Elsknt az szaknyugaton fekv kisebb Ordos, illetve csempsz ltestmnyekkel vgezz. Ha lehetsged nylik r, inkbb foglald el ket a megsemmists helyett, gy plusz pnzekhez, vagy gyrtkapacitshoz juthatsz. A Harkonnen bzist egyetlen rohammal vedd be, majd vgl az Ordosok utols megmaradt erdtmnyt tedd a flddel egyenlv.

 

9/1.  kldets - Harkonnenek + Csszri grda

 

Fejleszd a kaszrnydat, hogy gyorsan megkezdhesd a mrnkk kikpzst: k lesznek a helyzet kulcsai elkvetkez hadmozdulataid sorn. Mg a dli oldalon kisebb erkkel lektd a Harkonnen hadipotencilt, szakrl a mrnkhadakkal villmgyorsan foglalj el s adj el minden lehet pletet. A csszri bzisnl ugyangy cselekedj: indts ltmadst dlrl, mialatt nyugatrl a mrnkeid tsuhannak a vdelmen. A nagy Harkonnen bzisnak is van egy gyenge pontja, a nyugati oldal kzepn tallhat feljr. A tornyot raktkkal iktasd ki, s mris mehetnek a mrnkk. gy mindhrom ellensges erssg utnptls nlkl marad, indthatod a pnclosok hengert az utols dfseket elvgezni.

 

9/2. kldets - Tisztogats

 

Az imnt ismertetett vrtelen hadvisels csak az egyik bzisnl alkalmazhat, a csszri erd szaknyugati rszn tallsz egy rst a pajzson. A szoksos figyelemelterel tmads dl fell, majd pedig a mrnkk diadalmenete kvetkezik. Ezek utn azonban csdt mond a hideg elme, nincs biztos taktika, mennyisgi gyzelmet kell aratnod ellenfeleid felett. pts tbb gyrat s fszerzemet, s akkor nem tkzhetsz klnsebb gondba.

 

Ordos Hz

 

1/1. s 1/2. kldets - 2500 fszer kitermelse

 

Bemelegts.

 

2/1. s 2/2. kldets - A terlet megtiszttsa

 

Csak a trkpek klnbznek. Szlerm s kaszrnya ptse, majd a gyalogosok tmeges ellltsa legyen a clod. Egy tucat katonval s a frissen rkez Trikeokkal mr elg ers leszel az ellensg legyzshez.

 

3/1. kldets - Harkonnenek

 

Fejlessz fel egy barakkot, s kpezz ki annyi gyalogost, amennyit csak tudsz. Vrj, amg a kt vrhat ersts befut, majd irny a nyugaton fekv Harkonnen bzis. Elsknt a barakk helyt szrd be sval, majd folyamatosan gyrtva az utnptlst mdszeresen irtsd ki a csak lgi ton tmogatott vrs erket.

 

3/2. kldets - Harkonnenek

 

Nyugodtan elkezdheted a barakk ptst mg a feldolgoz eltt. Miutn a tovbbfejlesztse is megtrtnt, lss neki a knnygyalogosok s a raktavetsk kikpzsnek, akik hatkonyan elltjk majd a vdelmi feladatokat. Hzz fel egy knny gyrat, pts Trikeokat. Mivel a vdelem terht leveszik a vllukrl a talpasok, teljes potenciljukat tmadsra hasznlhatod fel. Elszr termszetesen iktasd ki az utnptlst gyrt zemeket, ezutn az ellenfl percei meg vannak szmllva.

 

4. kldets - Sietch Tabr

 

A szokott mdon alapozd meg bzisodat, majd gyrts legalbb ngy tankot, hat Trikeot, kt mrnkt s vagy egy tucat gyalogost. Elsknt az szaknyugatra tallhat ellensget semlegestsd, majd a gyzelmet kveten gylekezz az szakkeletre tallhat fal tvben. Nyiss rst a falon, majd kldj be egy mrnkt, hogy elvgezze a piszkos munkt.

 

5. kldets - 15000 fszer kitermelse

 

Elsknt intzd el a tornyot, majd ritktsd meg a gyalogosok sorait. Foglalj el minden lehetsges pletet. Az rkiktben hamarosan landol egy MCV s rgtn utna egy tank is ersts gyannt. Hrom fszerzemmel biztostsd be az anyagi gondok elhrulst, vess be szlltgpeket is a minl grdlkenyebb termels rdekben. A bzis szaki oldaln kszlj fel a vdekezsre, tzdeld tele tornyokkal a krnyket. Az ellensges erk a trkp kzepn llomsoznak, a gyenge ellenlls lekzdse utn mrnkeiddel tgy pontot az gy vgre.

 

6/1. kldets - Az rkikt

 

Azonnal rendelj legalbb kt ostromtankot s egy harckocsit az rkikt vdelmre. Az ellensg minden erejt az rkiktre koncentrlja majd, folyamatosan ptold lemorzsold vdelmt. Ha fl rn keresztl kitartasz, tl vagy a nehezn llts ssze egy tkpes, pnclosokbl s ostromtankokbl ll csapatot, azutn elszr a Harkonnen, majd az Atreidest ingatlanokat s ingsgokat semmistsd meg.

 

6/2 kldets - Az rkikt

 

Zrd el falak ptsvel a bzisodhoz vezet dlnyugati csapst. A gp gy ms vlasztsa nem lvn keletrl nyomul majd ellened, ahol viszont belefutnak sszevont sereged karjaiba. Nhny toronnyal is clszer beavatkozni a kzdelembe. Elszr veled akarnak vgezni ellenfeleid, csak aztn fordtjk majd tekintetket az rkikt fel. Hrom fszerzemet teleptve biztostsd a folyamatos anyagi forrsokat a gyrak ptshez. llomsoztass ers pnclosdandrt az rkikt s a bzisod kztt, szksg esetn pedig vonulj vissza a lvegtornyok hatsugarn bellre. A visszaszmlls befejeztvel mr vsrolhatsz a flelmetes Deviator tankokbl is, ezek leghatkonyabban a hts sorban, ms pnclosok vdelmt elltva tevkenykednek. Kszts jl el egy csapatot, s tmadd meg elbb a Harkonnen, majd utna a valamivel ersebb Atreides bzist.

 

7. kldets - A csszr

 

ptsd ki bzisodat. A csszri palota a trkp szakkeleti cscskben tallhat. Hszfs, katyuskbl s pnclosokbl ll sereg mr j esllyel indulhat a szvsan vdekez ellensg leversre. A keleten tallhat Atreides bzisnl mrnkeiddel vatosan kerld ki a tornyokat, gy ledbe hullanak az pletek.

 

8. kldets - Vrfrd

 

Az Atreides hz rgtn gyalogosokkal tmadja meg bzisodat. Torlaszold el a bejutsi lehetsget knnyebb harci jrmvekkel, az ostromtankokkal pedig helyezkedj a msodik vonalba. Szksg esetn a Harvestereket is bevetheted, tkletesen alkalmasak egsz gyalogoscsapatok eltiprsra is. Az Atreides Hz csodafegyvervel, a Sonic tankkal is szembekerlsz majd, de az ostromtankok ellen k is elvreznek hamar. A Harkonnen Hz Devastatora mr komolyabb ellenfl, Deviatorok hjn nem sok eslyed maradna a tllsre! tvltoztats utn rgtn indtsd be az nmegsemmist mechanizmusukat, majd pucolj melllk. A tmad Fremenek s Sardaukarok ellen tartalkolj egy ers gyalogoshadtestet a frontvonal mgtt. Ha felkszltl mr a tmads megindtshoz, sorrendben intzd el az Atreides, majd a Csszri s a Harkonnen erssgeket.

 

9/1. kldets - Szabotzs

 

A megszokott mdon ptsd fel bzisodat. Nyjts segtsget a kzted s az ellensg kztt flton llomsoz szvetsges tbornak, a legtbb tmads ugyanis ket ri majd. Minl hamarabb kpezz ki szabotrket, velk egyms utn semmistsd meg az ellenfl gyrait, majd pnclosokkal s katyuskkal intzd el a maradkot. Az Atreides Hz Ornithopterei lland bevetsen lesznek ellened, figyelj arra, hogy fontosabb pleteid mindig teljesen pek legyenek. A lgitmads nem elg ers egy szz szzalkosan p nagyobb ltestmny elpuszttshoz, de a leromlott llapot pletek bizony knnyen ldozatul eshetnek a tmadsoknak!

 

9/2. kldets - Szabotzs

 

A taktika legyen ugyanaz, mint az elbb, figyelj a dlen llomsoz katonidra, s szabotreiddel semmistsd meg az ellensges pleteket.

 

THE END

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Februr
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!