hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Crusaders of Might and Magic

Crusaders of Might and Magic

ismeretlen  2006.07.04. 20:13

A Crusaders of Might and Magic vgigjtszsa.

Crusaders of Might and Magic Vgigjtszs

 

 

Miutn magunkhoz trtnk brtnnkben s letttk a kt szerencstlen csontvzat, forduljunk jobbra s induljunk meg a felszn fele. tkzben megbzst kapunk az egyik rabtl, hogy keressk fel Celestit, aki egy fontos kldetssel szeretne megbzni minket. Az udvaron kaszaboljuk le az rt ll csontit, s nyissuk ki a fkaput a hulla melletti karral. Fussunk vgig a napsttte vlgyben, vgezznk az alkalmatlankodkkal, majd trjnk be a jobboldalt tallhat bartsgos fogadba. Kutassuk t a kocsmros mgtti szobt, az emeletre nem szksges felmennnk, nem rejtenek rtket a fenti szobk. Folytassuk utunkat a tagolt kis faluban, hogy hamarosan egy bal oldalt lthat fegyverbolthoz rjnk. Adjuk el ellenfeleinktl zskmnyolt fegyvereket, s vegyk meg a repertorunkbl hinyz lemezes pnclt. (scale armour) Tovbbhaladva nemsokra egy elgazshoz rnk, aminek kzelben egy kzpkor asszony ll. Lpteinket a baloldali svny fele irnytsuk, a jobbra lv vr egyelre nem nylna meg elttnk. A kisebb csetepat utn ismt dilemma el lesznk lltva, itt ismt a jobboldali svnyt vlasszuk. A talaj barnss vlik lbunk alatt, mi pedig megrkeznk az apr kiktbe, ahol a kedves lny felajnlja, hogy elvisz minket Celestihoz.

 

 

  A katedrlishoz rve menjnk le a csigalpcsn, gyalogoljunk t a neknk httal tallhat msik toronyba, majd msszunk fel az elzvel megegyez, br nmileg hosszabb csigalpcsn. Vgre megtalltuk Celestit, aki megbz bennnket egy varzshatalm ereklye, a Zzs Krtjnek megszerzsvel. Celestitl ugyanazon az tvonalon, amin jttnk, menjnk vissza fuvaroznkhoz, de eltte ugorjunk be a kicsit arrbb lv helyi kovcshoz, s bvtsk ki repertorunkat egy borzasztan hasznos felszerelsi trggyal, a vaspajzzsal. (Iron Shield) Trjnk vissza a vlgybe, s keressk meg a nemrg mg hasznavehetetlen jobboldali legazs vgnl a katakombk lejratt.

 

Katakombk

 

Aprtsuk tzifv a pr kellemetlenked csontit, majd az egy terembe nyl elgazsok valamelyikn folytassuk utunkat - a jobboldalt lthat stt szk helyre nem rdemes lemennnk. A folyos enyhn lejteni kezd, majd egy nagyobb terembe jutunk, aminek vgben kis huppanssal egy alig embermagassg barlangba rnk. Engedjnk az egyik vjatban feltn aranyszn fny hvogatsnak, s arra irnytsuk lpteinket. A hossz, srgs barlangban gyakran nylik alkalmunk harci kpzettsgnk bizonytsra, mindenkinek vgjunk oda kemnyen. Semmikpp se hagyjuk fldn heverni egyik ellensgnk szpszl fegyvert, a kalapcsot, hisz rgtn nagy hasznt is vehetjk a gombk kzt feltn nagy barna behemt ellen. Miutn vgeztnk ksbbi trsval is, nmi ugra-bugra utn egy leng hdhoz rnk. vatosan menjnk t rajta, s gyjtsk be a ldban tallhat Stone Skin varzslatot, majd a hasonlan ingatag msik hd tloldalrl a ltsunkat javt gyrt is vegyk magunkhoz. Menjnk vissza a hdon s folytassuk flbeszaktott utunkat. Hamarosan egy csigalpcshz rnk. Miutn vgeztnk reivel vletlenl se szaladjunk tovbb, ugyanis a lpcs lbnl lv svny rtkes trgyakhoz vezethet. A kt itt tanyz behemttal nem felttlenl kell megkzdennk, elg elszaladni mellettk, az arrbb lv pr szikln gysem tudjk tverekedni magukat. Kiss arrbb sajnos jabb kt nagydarab szrnyre lesznk figyelmesek, akiket mr inkbb rdemes eltenni lb all, ne kellemetlenkedjenek, mikor magunkhoz vesszk egyik legrtkesebb varzslatunkat, a tzlabda spell-t. Visszafele ismt kerljk meg a kt behemtot, majd folytassuk utunkat a csigalpcs utols fokainl kezdd szk folyosn. Hamarosan egy lpcshz rnk, de mieltt megszoksbl lemennnk rajta, inkbb ugorjunk fel a jobb oldali prknyra, s egyenslyozzunk vgig rajta. Kvessk a lenti folyos kanyarodst, s az egyik beugrban hamarosan rtkes trgyra lelnk - egy csontvz ltal rztt ers mellvrtre. ltsk magunkra, s a bal oldali prknyt is kutassuk t nmi gygyital remnyben. Trjnk vissza a lpcshz, majd az azt kvet elgazsnl forduljunk balra, s a nyitva lv ajtn vegyk az irnyt a brtnblokk fele. Egy nagyobb terembe rve az egyik szekrnyen tallunk egy kulcsot, amit a brtnblokkba vezet ajt melletti kiskapun tudunk hasznlni - (attl hogy nlunk van mg nem fog kinylni egy „tab” lenyomstl, mint az eddigi esetekben, kzbe kell vennnk a kulcsot, s azt kell hasznlnunk az ajtn). A rvid, tgas barlangon keresztlvgva vgre jra friss levegt szvhatunk.

 

 

Egy tgas, fnytl mentes, kds vlgybe rkeznk. A feltn jabb ellenfelek els ltsra elg ijesztek, de harcmodoruk hamar kiismerhet, ami utn nem jelentenek komoly veszlyt rnk. A lnyeg, hogy mindig megakadlyozzuk, hogy brmelyikk is a htunkba kerljn - lvn csoportosan tmadnak - tartsuk csak mindig szem eltt ket. Vigyzzunk, a kds vlgyben tbb elgazs is van, nagyon el lehet tvedni, ha nem figyelnk. Hogy elrjk uticlunkat, a kt tisztsnl hzdjunk a jobb oldali sziklafal mell, s azzal prhuzamosan haladva menjnk tovbb, elkerlve ezzel mind a felesleges kzdelmeket, mind a rossz irnyokat. A kt elgazsnl is a jobb oldalit preferljuk, gy hamarosan megrkeznk a trpk vrosba.

 

 

Itt ltogassuk meg a kt ftren zemel kovcsot, s vegyk meg mindketttl a legjobb - legdrgbb - pajzsot s fejszt, pakoljuk tele magunkat gygyitalokkal az eladott fegyverek rbl, majd trjnk be a kicsit arrbb lv kirlyi palotba. Az rk sajnlattal tudatjk, hogy hercegket elfogtk s bebrtnztk mlyen a bnyban, mrpedig csak az engedelmvel adhatnk oda hn htott krtt. Nincs mit tenni, ki kell szabadtanunk. Trjnk vissza a futcra, ami hamarosan a bnyba torkollik. Caplassunk le a kis munks utni oldallpcsk valamelyikn, majd az elgazshoz rve a bal oldalt rszestsk elnybe a jobb oldalt lv lpcsvel szemben, ahol is kt drablis ellenfl vrna rnk. A csillog kvekkel teli, kanyarg bnybl egy legazs nylik hamarosan balra, amit most inkbb ne vizsgljunk meg. Ehelyett kicsit tovbbhaladva ugorjunk t az izz lvafolyamon, hogy egy varzsknyvvel lehessnk gazdagabbak. Egy lvaszrny llja hamarosan utunkat, akivel kstoltassuk meg j, vrosban vsrol fegyvernk zt, majd az t kvet hasonl, de kisebb borzalommal is ugyangy bnjunk el. Pr msodperc mlva megrkeznk a bnya legeldugottabb zugba, a herceg fogdjhoz. Teperjk le reit, s vigyk vissza a felsznre. A trpk vezetje hlja jell szvesen neknk adn keresett kegytrgyat, de eltte van hozznk egy krse: elraboltk a jogart, s szeretn visszakapni. Sajnos csak annyit tud, hogy valahol az ogrk ltal megszllt, kds vlgyben kell lennie, gy igen hossz kutats vrna rnk, ha megrzsnk - akit most nevezznk csak Greg5-nek - nem sgn meg a pontos helyet. Menjnk gy, mintha a katakombkba szeretnnk visszatrni - azaz rtelemszeren, ha idefele mindig a jobb oldali tisztst, s utat vlasztottuk, akkor most baloldalon haladjunk - s a katakombk fell nzve az els legazsnl, most balra menjnk. Egy kis, fves rszt lthatunk nemsokra jobbra, amit ha kzelebbrl megvizsglunk, hrom marcona, nagydarab ellensget fedezhetnk fel. A jogar az egyik szrnynl lesz, miutn megltk s magunkhoz vettk vigyk vissza a trpknek, akik vgre odaadjk rte a krtt - mr csak vissza kell vinnnk Celestinak. A kovcsok, mg mi ton voltunk nem ttlenkedtet, tbb j hasznos holmit is vsrolhatunk nluk, rdemes ismt felkeresnnk ket.

 

 

   Sajnos teleport-kapu nem ll rendelkezsnkre, gy azon az ton, amin jttnk, vissza is kell mennnk a katedrlishoz. Vgjunk t teht mg egyszer a kds vlgyn, keresztl a katakombkon, - a nagy csigalpcs tetejn tallhat csontvz fegyvert ne felejtsk el magunkhoz venni, egy egyedlll eldobhat balta, ami miutn jelents krt tett ellenfelnkben, bumerngszeren visszarepl keznkbe - ki a pzsitbortott vlgybe. Hajkzzunk el ismt a katedrlishoz, s adjuk oda Celestinak a krtt. Nem sok ksznetet mond rte, csak egy jabb kldetssel bz meg bennnket. Egy Ursan vezette lovagcsoport eltnt a hfdte Glaciers krnykn, feladatunk pedig termszetesen, hogy felkutassuk ket.

 

 

  Irny ismt a katakombk, Glaciers ugyanis innen nylik. Az ellenfelek kzben jra elrasztottk a helyet, st rezheten megersdtek, gy itt mr kemnyebb harcokra is szmthatunk. Az oldalt ll villmokat ereget tzrektl mindig csaljuk el a kzelharcosokat, hogy kln-kln szllhassunk velk szembe. Ismt ereszkedjnk le a nagy csigalpcsn, de a lpcst kvet elgazson most ne balra, hanem jobbra induljunk el. Egy kanyar utn hamarosan szemgyre vehetjk bal oldalt a brtnk csillag alak tetflesgeit, de ezek nem jelentsek, inkbb menjnk be a jobbra tallhat nagy ajtn. Ismt egy aranyszn, hossz barlangrendszerbe jutunk, ami ugyan elgazsoktl mentes, de tele van gonoszabbnl gonoszabb ellenfelekkel. Izmos karunk s vres fegyvernk egy percig sem pihenhet, mg vgre rlelnk a kivezet kapura.

 A hfdte tj igazi feldls a flhomlyhoz szokott szemnknek. Miutn a vr tetejn rkd lny megerstette Celestia rteslseit a lovagcsoport eltnsrl, induljunk meg a nagy hban a jobb oldali fal mellett. Hamarosan megismerkednk a vidk jellegzetes szrnyvel, egy amolyan Jeti-fle, fehr s vaskos borzalommal. Ha van kalapcsunk, most j hasznt vesszk, mert ez a leghatsosabb fegyver ellenk. Miutn vgeztnk j pr jetivel, s tovbbhaladtunk a nagy zimankban, a vlgy hamarosan kt fele gazik. Mindkt t az ltalunk keresett jgbarlang egy-egy bejrathoz vezet, de hatodik rzknkre hagyatkozva, most a jobb oldalit vlasszuk. Megrkezve a sztalaktitokkal tarktott barlangba, ugrljunk le a sziklkon, hogy egy hatalmas, szles thoz jussunk. Az idegesten sszetett jgbarlangban nagyon nehz kiismerni magunkat, ha nem szeretnnk sokat bolyongani, akkor jobbra induljunk el, majd ismt jobbra vegyk az irnyt az elgazsnl, azutn pedig a baloldali svnyt vlasszuk. Egy kisebb bemlyedshez rkeznk, mely hamarosan egy szoborral kzepn kt fele gazik. Kanyarodjunk balra, s innen mr nem tveszthetjk el az Ursan-t fogva tart termet. Leckztessk meg az rket, s vigyk vissza a felsznre a lovagot.

 

 

Ursan sem mond sok ksznete, inkbb hogy ne unatkozzunk, tad egy tekercset, amit el kell juttatnunk a trpehercegnek. Sajnos a katakombk bejratt h temette maga al, gy most msfele kell mennnk. Ezttal a baloldali sziklafal mellett induljunk el. A hba rekedt kis szekr utn az t lejteni kezd, s mi hamarosan kirnk a diderget tjrl. Egy megszllt harcos jn velnk szembe hamarosan, akit miutn lekaszabolunk, hlja lejl elrulja, hogy a nekromantk varzslatnak ellenszere a jgbarlangban van, egy hatalmas rhajban, - aminek nyitrnjt tadja neknk. Trjnk teht vissza a barlangba, ismt a jobboldali svny bejratt vlasztva. A nagy fthoz rve most balra induljunk meg, hogy hamarosan egy nagy gpezetre lehessnk figyelmesek a baloldalon. Kzephez rve vesszk csak szre, hogy pont azaz rhaj, amit kerestnk, gy a rnt kulcsknt hasznlva, vizsgljuk meg belsejt. Kellemetlen, vrses krnyezetbe rkeznk, radsul az t is csak alig prlbnyi szlessg. vatosan kzdjnk meg az ellenvarzs reivel, majd zskmnyunkkal hagyjuk el a hatalmas jrmvet amerre bejttnk. Ne visszafele induljunk el, - az elsszm barlangbejrat csak bejrat, kifele menet ugyanis megkzelthetetlen - hanem folytassuk az rhajba val belpsnk eltt megkezdett utunkat. Egy jobbkanyar utn ismers helyre rkeznk, Ursan volt brtnnek bejrathoz, gy innen mr nem lesz nehz dolgunk visszatallni az elgazshoz, melyet egy szobor oszt kett. Itt forduljunk balra, s mr ki is rtnk a kellemetlen helyrl. Menjnk a szrny hulljhoz, aki odaadta neknk a rnt, s ezen az svnyen haladjunk tovbb. A nemsokra feltn, tovbbutat eltorlaszolk most mr tengednek minket, miutn meggygytjuk frissen szerzett varzslatunkkal harcosaikat. Nzznk krl vrosukban, ltogassuk meg a kovcsot nmi itka remnyben, majd hagyjuk el a madrember flesgek fk feletti otthont. Ismt ismers helyre rnk, a levezet lpcs a mr megismert kds vlgybe torkollik. Nmi nvdelem-gyakorls s futs utn, a keresztezdsnl jobbra letrve visszajutunk a trpk vrosba.

 

 

Eljtt a leszmols ideje! Vegynk magunkhoz annyi gygyitalt, amennyit csak pnznk enged, - tbbet nem lesz alkalmunk vagyonunkat felhasznlni. Utols feladatunk bejutni az ellensg fhadiszllsra s elpuszttani minden bajok okozjt, Necros-t. Ehhez mg egyszer t kell vgnunk a kd ztatta vlgyn, de ezttal az els, s a msodik elgazsnl is jobbra forduljunk. Kis id mlva egy szrnyektl megszllt vrosba rnk. Verekedjk t magunkat rajtuk - a varzslk ellen rdemes mgia-ellenllst nvel potionokat innunk - s puszttsuk el a hatalmas kaput a krt megfjsval.

Lpjnk t a romokon, s menjnk fel az a baloldali lpcsn. Mindig csak elre, majd mikor egy erklyhez rnk, melyrl rltunk az udvarra, induljunk meg lefele a lpcsn - ezzel a vr alatti alagtrendszerbe jutunk. Hamarosan egy rktl hemzseg tg terembe rnk. Csapjunk szt kzttk, s trjnk be a szznyolcvan fokos fordulval folytatd folyosra. Miutn Babits-t megforgattuk srjba, kapaszkodjunk fel a jobboldali lpcsn, s keressk meg az erklyt. Ugorjunk ki rajta az udvarra, gyorsan szaladjunk az ajtt mkdtet kapcsolhoz, s engedjk be trsainkat. Segtsgkkel tantsuk mresre az udvar npt, majd hagyjuk el a kastlyt, hisz kicsit arrbb egy falubeli csak arra vr, hogy elvezessen Necros rejtekhelyhez.

  A vgs helysznen temrdek r llja utunkat, igazi vrfrdt kell rendeznnk minden egyes folyosn. Ha elg gyesek vagyunk, s kitart itkakszletnk a vgs megmrettetsig, mieltt belpnnk a nekromanthoz, mondjunk magunkra egy Stone Skin varzslatot, igyunk egy minden ellenlls ellen vd italt, majd kmletlenl teljestsk be bossznkat.

 

 

 

 Tippek:

 

- mindig minden hordt ssnk szt, - ne legynk szemrmesek a vrosokban sem, - brmelyik rtkes holmit rejthet.

- lltsuk az alapbelltsnl valamivel magasabbra a fnyert, mert gyakran nehz szrevenni az ellensgekbl kies aprbb italokat.

- a harcokban most kivtelesen nem rvnyes Flig Jimmy rkzld mondsa - „Az nevet utoljra, aki elszr t.” - gy inkbb hzdjunk mindig pajzsunk mg, tartsuk egy oldalon az ellent, s miutn rszott prat vdszerszmunkra, nmileg kifradt, csak azutn lendljnk tmadsba.

- ha nem elg a pnznk gygyitalokra, brmikor tbbszr is vgigirthatjuk az egyes helyszneket, s visszavihetjk az ott tallt fegyvereket a kovcsnak eladni.

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Februr
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!