hegepeti
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Ennyi az idő:
 
Stronghold Crusader
 
Végigjátszások
Végigjátszások : VAMPIRE THE MASQURADE

VAMPIRE THE MASQURADE

ismeretlen  2006.07.13. 13:56

VAMPIRE THE MASQURADE - REDEMPTION -

VAMPIRE THE MASQURADE

- REDEMPTION -

 

 

A játék elején a Game Options menüben nem árt bekapcsolni a subtitling módot (feliratozás), amennyiben nem vagyunk otthon a régies angol szövegértésben. Nekem még így is gondot jelentet helyenként, hogy megértsem miről is beszélnek az NPC-k. (Egy biztos a „Nay” nem-et jelent!)

 

 

 Moravia, Krisztus után 1145

 

Prága:

Christof hősiesen küzd a csatában a barbár hordák ellen, de súlyosan megsebesül és a közeli Prágába szállítják, ahol a szépséges Anekza nővér gondjaira bízzák. (A bevezető animáció igencsak hajaz Brem Stroker Drakulájának kezdetére!)

Christofnak egy irásban Sir Cutherbret beszámol a fejleményekről. Avagy, hogy a sereg tovább vonult nélküle keletre és majd később visszatérnek érte. Addig is ahogy felépül segítse kardjával Géza püspököt.

Nem is kell sokáig várnunk a küldetésekre, mert Anekza nővér beszámol arrol, hogy a város ezüstbányáiba szörnyek ütötték fel a fejüket. Így meg is kapjuk legelső küldetésünket.

1.     Bánya kitakarítása

Mielött ellátogatnánk az ezüstbányába (az Egyetem mellett, a Keleti kapun keresztűl közelíthetjük meg) nézzünk szét Prága városában. A fogadóba betérve a kocsmáros megvendégel minket egy gyógyító itallal.

A kovácstol a fegyverek mellett információhoz juthatunk a cigányasszony hollétéről (a Judith hidon áthaladva, jobbra az Aranyösvény nevű utcában), aki jótanáccsal lát el minket a szörnyekkel való küzdelemben (fejlevágás) és akitől varázstekercseket és egyéb mágikus dolgokat vásárolhatunk. (Többek között itt tudjuk meg azt is, hogy Ádám első felesége nem is Éva volt, hanem Lillyt.)

A bánya kitakarítása, amolyan tutorial jellegű küldetés, nem hinném, hogy bárkinek is gondot okozna.

A vizesárkon úgy kelhetünk át, hogy meghúzzuk a szivattyú karját (értelemszerűen).

A főgonosz levágása után térjünk vissza a St. Thomas katedrálisba Gézához.

2.      Visszatérni a St. Thomas templomba

3.      A fogadóban látogassuk meg Anekzát, ahol átadhatjuk neki a bányában talált medált, mint szerelmünk zálogát.

4.      Prága utcáinak megvédése

Géza püspök nem nézi jó szemmel vonzalmunkat kedvenc apácája iránt, de azért ne hanyagoljuk el küldetésünket és az éj leszáltával takarítsuk ki Prága utcáiról a gonosz teremtményeket.

A fogadóba visszatérve módunkban áll Anekza életének megmentése is, ami csak tovább mélyíti kapcsolatunkat a szépséges apácával.

Jótékony tevékenységünk Prága utcáin nem csak a lakosok jóindulatát keltik fel irántunk, hanem a gonosz erők figyelmét is. A vámpírok között háború dúl és szükségük van a jó erőben lévő harcosok utánpótlására. Ecaterina, a Brujah klán vezetője szemet vet Christof-ra, akinek harci képességeit jól tudná kamatoztatni a saját oldalán. Így az éjszaka során rátámad a beteljesületlen szerelemtöl letörten és részegen vánszorgó Christof-ra és csókjával vámpirrá változtatja.

(Brujah: Common, Celerity, Potence, Awe)

A magához térő Christof elkeseredik átalakulásától, de Anekza iránti szerelme és a vágy, hogy mégegyszer láthassa erőt ad neki, hogy tovább élhessen, még akkor is ha halott.

A hozzánk csatlakozó Wilhelm szintén megerősíti őt ebben és megigéri neki, hogy az  Ecaterina által adott küldetés teljesítése után meglátogathatja Anekzát. Továbbá elmondja azt is, hogy az emberséget még a másvilágon is meg lehet őrizni, hiszen nem feltétlenül kell gonosznak lennie annak, aki távozott az élők sorábol: minden teremtményt az Úr teremtett, így a vámpírokat is...

Wilhelm (Brujah) megtanít arra is, hogy hogyan kell úgy vért szívni az áldozatainkból, hogy azokat ne pusztítsuk el és ne is emlékezzenek rá. (A várörség közelében ne szívogassuk a járókelők vérét, mert azok ebben az esetben ránktámadnak, ami könnyen a Humanity szintünk zuhanásához vezethet - az ártatlanok vérének ontása 5 pontot vesz el/fő)

1.     A NOD töredékének felkutatása

A Judith hídon áthaladva balra találjuk az apátságot. Nem a szerzetesek lemészárlása a célunk (akik azért jól jönnek, ha fogytán van a vérünk), hanem az apátság alatt meghúzódó Cappadocian klánnal kell megküzdenünk.

Nem árt ha elötte a boszorkánynál veszünk néhány Walk the Abyss és Awaken scroll-t tekercset, de ha nem az se gond találunk belőle ugyis éppen eleget.

Az ajtók nyitásánál figyeljünk a karokra és a kapcsolókra és nem lesz semmi gond a továbbhaladással.

A második szint végén a csontvázfejekkel kirakott ajtóval szemben, az oltár alján van egy titkos rekesz, amit ha kinyitunk nemcsak dugipénzre bukkanunk, de egy rejtekajtót is aktiválunk a lejárat (csontvázfejes ajtó) bal oldalán.

Itt találhatjuk meg egy öreg Tzimisce lábszárcsontját (Femur of an Elder Tzimisce: 20 blashing damage, extra damage to vampires), aminek jó hasznát vehetjük a későbbiekben, amennyiben egy Spirit’s Touch-al tüzetesen szemügyre vesszük.

A harmadik szinten megtaláljuk Mercurio ajtaját, de csak akkor tudjuk kinyitni, ha tovább megyünk és felvesszük Lamina koponyáját (Skul of Lamina).

Itt találhatjuk meg Garinol jegyzeteit, amiből megtudhatjuk, hogy hogyan tört a tanítvány, Mercurio - akit nem érdekelt a vámpírok ősi szövetsége -mesterére, Garinolra és hogyan állt a sötét erők oldalára.

Mercurio elpusztítása nem fog könnyen menni, mert mestere a halál varázslatainak. Fogjuk közre és folyamatos gyógyítás és ujraélesztés kiséretében vágjuk miszlikbe embereinkkel.

Ha végeztünk vele a szobájában lévő ládából egy kis ügyeskedéssel előhalászhatunk egy értékes Unholly Lether armort. (max. 60 Humanity, 15 lethal, 20 faith, +10 rezisztencia: fire, elektr.)

Sajnos a NOD töredékéből Christof nem tudhat meg semmit arról, hogy hogyan térhetne vissza a vámpír létből az élők közé, így az az érzése támad hogy a vámpírok csak kihasználják őt céljaik elérésére.

Az apátságból kiérve Wilhelm figyelmeztet a napfény veszélyeire és visszavisz a szálláshelyünkre, kriptánkba valamint teljesíti igéretét és segít, hogy elbúcsúzhassunk Anekzatól.

Az egyetemen beszéljünk Ecaterinával (uj disciplina: Protean), akitől ujabb küldetést kapunk.

2.     A Gólem elpusztítása

Az északi negyedbe érve (Northern Quater) a friss vérnyomok jelzik a Gólem pusztítását. Mendeltől megtudjuk, hogy egy kőtábla van a Gólembe ágyazva, ezt a kőtáblát kell visszavinnünk Mendelnek, majd Garinolnak.

Ha visszatérünk Garinol-hoz, előző küldetésünk színhelyére (Petrin Hill Monastery) csatlakozik hozzánk Serena (Cappadocian: Auspex, Fortitude, Mortis) is hálából, amiért  végetvetettünk Mercurio bűbájainak.

 

Rest in Heaven:

Christof-ot szörnyű rémálmok gyötrik Anekza miatt és amikor beszél Ecaterinával megtudja, hogy álmai nem is alaptalanok. Anekza elindult Christof felkutatására.

3.     A relikvia felkutatása

Prince Brandl új küldetést ad, aminek segítségével talán még Anekza felkutatására is mód van.

A Katakombákba kell leereszkednünk, aminek bejáratát az északi negyed temetőjének végében találljuk meg. Azonban a bejutás nem zökkenőmentes. A katakomba örzője Josef, megunta hogy mindíg csak adjon és adjon, de ez alkalommal egy kupa vért kér, ráadásul az ősök véréből. Menjunk el Ecaterinához az egyetemre, aki a saját véréből ad a mohó Josefnek, aki ezért cserébe beenged a katakombákba, de már felelőséget nem hajlandó vállalni a testi épségünkért.

Mielőtt belépnénk a kriptába szerelkezzünk fel Heightened Sense és egyéb scrollokkal a cigányasszonynál. Már csak azért is érdemes elmenni a boszorkányhoz, mert ott egy levél vár minket Anekzatól. Továbbá a boszorkánytól megtudhatjuk, hogy a lélek nem vész el teljesen a „vér ceremónia” után (beavatás), és így van remény arra is hogy ujra élő legyen, az aki már a másik oldalon jár. A Cainites-ok tudják a titkot és így talán Christof is rájöhet.

Josef csatornáinak a végén, miután végeztünk az Evil Axe-szal felfegyverkezett (minden vágással megnöveli a frenzy értéket) Caddapodian főnökkel, találkozunk Ilig-gel, aki egy titokzatos labirintus örzője.

(Ilig nem éppen a megszokott vámpírkülsővel van megáldva, hanem olyan mintha a régi fekete-fehér vámpirfilmről lépet volna le és ennek megfelelően homályos rébuszokban is beszél.)

„Kövessük Káin útját és kijutunk a labirintusból.”

A labirintus:

Piros könnyező arc

Sárga vár

Zöld fejek

Kék hullámok

Narancs színű motívumok

 

Káin és a Cainites-ok története röviden:

A kezdetekben csak Káin volt, aki hidegvérrel feláldozta testvérét.

Káin számkivetet lett és örökös vérszomjra kárhoztatott.

Káin a vámpírok őse, a legfőbb Úr a vámpírok között.

 

NOD földjén élt magányosan és szenvedett.

Azonban bánatát és bűneit feledve visszatért a való világba, az élők közé, ahol elpusztított testvérének fiai és azok utódai uralkodtak.

 

De egyedül volt és ekkor egy másik hatalmas bűnt is elkövetett: három gyermeket nemzett és azok további utódokat, akik uralkodtak a nép felett.

De Káin véget vetett a bűnnek és megparancsolta, hogy ne szaporodjanak tovább.

A város pedig ahol éltek hamarosan egy hatalmas birodalom központjává vált.

 

Az Özönvíz elmosta a városokat és elpusztított mindent.

És akkor Káin elhagyta az övéit a könyörgések ellenére, mert tudta, hogy az Özönvíz az ő büntetése azért, mert visszatért az élők közé és áthágta a törvényeket.

 

Rettenetes háború vette kezdetét az ősök és az utódaik között.

A gyermekek lemészárolták a szülőiket.

A lázadó utódok új várost építettek és 13 részre osztották.

Gyönyörű város volt, amelynek lakói Istenként tisztelték őket.

Megteremtették a saját utódaikat, a negyedik generációt, de féltek az újabb harcoktól ezért megtiltották neki, hogy további utódokat nemzenek.

A város olyan hatalmas volt, mint Káiné.

De ahogyan minden élő, lassan haldokolni kezdett.

A városuk pusztult és erejüket veszítve a hatalmuk véget ért.

Ahogy  megszünt az irántuk táplált tisztelet mindenki szabadon kezdte létrehozni saját ivadékait. És hamarosan Kainsarjak nyüzsögtek mindenfelé és ők uralkodtak szerte a Föld kerekén.

 

 

A relikvia megszerzése után térjünk vissza a várba, a herceghez.

(Új varázslatok: Fortitude - Christof, Obfuscate - Wilhelm)

 

4.     Invade Tremere Chantry

Továbbra sem jutottunk közelebb Anekzahoz, de a herceg ebben a küldetésben lehetőséget nyujt, hogy kiszabadítsuk őt a Tremere klán fogságából, a többi fogollyal egyetemben.

A Tremere Klán búvóhelye a Golden Lane végén, Ardan’s Chantry-jában található. A belső szobában, a függöny mögött lejuthatunk hozzájuk.

Itt már jó lesz felkötni a gatyánkat, mert komolyabb ellenfelekkel kell megküzdenünk.

(Ne hanyagoljuk el a vérszívást: Awe varázslat után Feed!, ez a leghatásosabb módja a vérzsintünk emelésének)

 

Az első szinten találjuk:

Ivory Bow:

40 aggravated damage, 75 speed; nagyon praktikus fegyver csak majdnem annyira veszélyes a csapatársainkra nézve is a nem megfelelő kezekben, mint az ellenfélre! - magas dexterity szükséges.

 

A második szinten találjuk:

Book - Thaumaturgy - Blood Magic:

Annak adjuk akivel a legtöbbet és a legtöbb vért igénylő varázslatokat fogjuk használni (pl.: Serena)

Ardan’s Manifest:

A rabokat Orsi Grófhoz szállították, a Varázslók Házába (The Haus de Hexe), Bécsbe (Viena).

Sire’s Index Finger:

Az egyik kezünkbe szorongatva a harcok során a Frenzy 50%-al csökken.

 

A harmadik szint elején kiszabadíthatjuk Eriket a fogságból, aki cserébe csatlakozik a csapatunkhoz (legalábbis addig, amíg be nem teljesíti bosszúját). (Gangrel: Animalism, Fortitude, Protean - Elder, Gen: 7)

Ardentől, a Temere klán vezetőjétől megtudjuk, hogy Anekzát a Tzimisce klánhoz küldte. Az egyetlen olyan klánhoz, akik nem használják fel a rabokat a további gyarapodásuk érdekében, hanem egyszerűen megölik őket. De Anekza innen is visszatér. A hite olyan erős, hogy az előtt még a legelvetemültebb vámpírok is fejet hajtanak és tisztelettel tölti el őket.

Arden is megindultan és csodálattal beszél Anekzáról, de egyben azt is közli, hogy három nappal ezelőtt Anekza ’csatlakozott’ ahhoz a karavánhoz, amelyikkel Orsinak küldte legutóbb a rabszolgákat.

Arden nem volt tisztában vele, hogy az életbiztosításáról mondott le ezzel és rövid úton elpatkol a segítségeddel.

(Új disciplinák: Auspex - Christof, Lure of Flames - Serena)

 

Térjünk vissza az egyetemre és győzzük meg Ecaterinát arról, hogy nekünk feltétlenül el kell mennünk Bécsbe. Ecaterina nem szivesen enged el minket, a küszöbbön álló háború miatt, azonban a végén megiscsak beadja a derekát. Meggyőződhetünk csapattagjaink hűségéről is akik minden ellenvetés ellenére is követnek téged.

 

Bécs:

Ahogy megérkezünk Bécs városába jobbra tőlünk találjuk az új szálláshelyünket (Desecrated Church). Egy karral felnyithatjuk a padlóajtót és ott mindent megtalálhatunk, amire csak egy vámpírnak szüksége lehet a nappali órákban.

Először is nézzünk szét Bécsben, hogy a későbbiekben képben legyünk.

A külső városfal keleti részén (Eastern Ringstate) találjuk az ivót (Green Frog), ahol egyböl három csinos vámpírhölgyre bukkanunk, akik meginvitálnak Orsi bulijára. A meghívás jól jön úgyis éppen Orsival szeretnénk néhány keresetlen szót váltani.

Siessünk át a Western Ringstate-re, Orsi grófhoz. A szalonba beérve meglehetősen kevés vendéggel találkozunk, de ennek magyarázatát csakhamar megleljük Orsi kamrájában.

Orsi meglehetősen egyedien értelmezi a vámpírok ősi szövetségét és törvényeit. Mindenben csak azt keresi, hogy ő mennyit nyerhet rajta. Így csakhamar nekünk is tesz egy ajánlatot: pusztítsd el Luthert, aki papból lett vámpírrá és cserébe megkapod az általad keresett foglyokat.

Az ajánlatot nem tudod visszautasítani, hiszen ha megölöd sohasem tudod meg, mi történt Anekzaval.

1.     Pusztítsd el Luthert

Lutherhez azonban nem könnyű eljutnod. Először is meg kell találnod az óratorony titkos bejáratát. Mielőtt ezt megtennéd fegyverkezz fel a kovácsnál és pakold meg magad a legszükségesebb scrollokkal és rengeteg vérrel a varázstárgyak boltjánál (Eastern Ringstate - Order of the Hermes), mert a későbbiekben nem lesz lehetőséged visszatérned ide (Az óratoronyban és a várbörtönben nem tudod használni a Walk the Abyss tekercseket!).

Az óratoronyba a következőképpen juthatsz be. Az Inner Standard-on belül van egy ajtó, amelyen keresztül bejuthatsz a belső házba (Inner Hause). A ház legfelső emeletén kijuthatsz a balkonra (Window), ahonnan a háztetőkön mászkálva ’egyenesen’ eljuthatsz az óratorony bejáratához (Secret Entrance of Stephandsom).

Sajnos itt meg kell várnunk a hajnalt, mert csak ekkor juthatunk tovább.

Igyekezzünk az árnyékban haladni, mert a napfény könnyedén végezhet velünk. Ennek legpraktikusabb módja, ha a szabadba érve (napsütötte helyeken) külön-külön irányítjuk embereinket. (A karakterek arcképe alatti sáv jobb oldalán található egy zöld jelzés, ha ezt kikapcsoljuk, az adott csapattak nem követi a többieket. A regroup gombra kattintva automatikusan ismét csapatba rendeződnek.)

Vigyázzunk hogy a fényben járókat, Ghoulokat ne üldözzék a fénybe a társaink. Ilyenkor az üldözőből könnyen lehet üldözött, valamint hamu.

 

Ha már bejutottunk a Stephandsom belsejébe, a tükrös szobákba egy kapu állja az utunkat: a kettes és az ötös kapcsoló benyomásával nyithatjuk ki.

 

A későbbiekben szellemek kerülhetnek az utunkba őket az aggravated sérüléseket okozó támadásokkal iktathatjuk ki a legkönnyebben. (karmokkal és fogakkal többre megyünk ellenük, mint a pengékkel)

 

Luther-hez jutva különös dolgokat tudunk meg tőle. Már-már szánalom ébred Christof-ban iránta és megkimélné az életét. De mert Luther maga is kívánja a halált, amely véget vetne a szenvedéseinek („salvation at last”) Christof mégiscsak elpusztítja. Kinyitja a padlástetőt, engedve hogy a nap fénye lángra lobbantsa Luther testét.

Már épp kifelé tartasz a Stephandsonból, amikor Orsi áll az utadba, testőrei kiséretében.

Orsi a gróf még véletlenül sem tartja meg az adott igéretét és börtönbe vet társaiddal egyetemben. Ez alkalommal már nem csak Anekza sorsa miatt aggódhatsz, hanem a sajátodért is. Még szerencse hogy Seneca tudója a Vigor Mortis varázslatnak, amelynek segítségével kinyitja a zárka ajtaját.

(Új disciplina: Obfuscate - Christof, Dominate - Wilhelm, Celerity - Erik)

 

2.     Escape the Teutonic Knight Base

Nem árt, ha megnöveled a dexterity-det, hogy minnél pontosabbak legyenek a csapásaid, valamint a Theft of Vitae varázslat elsajátítása sem árt, ha eddig még nem sajátítottuk volna el.

A robosztus Teutonic Knight-okkal könnyedén végezhetünk, ha távolrol kiszívjuk a vérüket és egy jól irányzott mozdulattal elvállasztjuk a fejuket a testüktől.

 

Ha egyes csapattagjaink fogytán vannak a vérnek szívjanak azokbol a karakterekből, akik bővelkednek benne (aki rendszeresen használja a Theft of Vitae varázslatot, de vigyázzunk rá hogy az illetőnél mindíg maradjon annyi, amennyivel a későbbiekben még lopkodhatja az ellenfelek vérét).

 

Mivel ezen a helyen sem nyithatunk meg Town Portal-t (Walk the Abyss) siessünk kifelé, minthogy sorban megküzdünk mindenkivel (pláne ha túlságosan legyengültünk a küzdelem közben). Később még visszajöhetünk a kincsekért.

 

Ezen a helyen van módunk egy ’mellékküldetés’ teljesítésére. A megtalált Temere Amuletet vigyük vissza Orvus-hoz, a varázstárgyak  boltjába (Eastern Ringstate - Order of the Hermes).

 

A második szintjen találjuk meg Ainkurn kardját, amely a későbbiekben az egész játék folyamán a leghasznosabb fegyverünk lehet.

Ainkurn Sword:

30 aggravated damage, 85 speed, kétkezes fegyver; +10 Dexterity (accuracy: 10), Drain Blood: vérszívás!

 

Egy külön szobában megtaláljuk Prága városának makettjét és tervrajzát, ebből nyilvánvalóvá válik számodra, hogy a Tamitzik támadásra készülnek. Wilhelm figyelmeztet, hogy ezt feltétlenül mond el Ecaterinának.

 

Orvus-hoz visszatérve ujabb feladatot kapunk:

3.     Retrive the Journal of Etrius

Ez a küldetés a varázslók házába vezet minket, aminek Christof külön is örül, hiszen feltehetően itt találhatja meg szerelmét, Anekzát.

A varázslók házában (Haus the Hexe - Southern Ringstate) ujabb feladat vár. A központi ajtót csak úgy nyithatod ki, ha összeszeded a különböző szobákbol a mozaikdarabkákat.

 

Első ajtó:

Temere Gargoyle Lair

Ezek a szárnyas lények rendkívüli ellenszenvet ébresztenek Erikben. Egypár szellem megidézésével és folyamatos vérszívással (Theft of Vitae) nem jelenthetnek gondot a számunkra.

 

Második ajtó:

Temere Laboratory

Nem árt, ha van tűz és elektromosság elleni rezisztenciánk.

Itt már páncélingek és nehézvértezetek várnak a ládákban minket (érdemes próbálkozni)

 

Harmadik ajtó:

Az alsó szinten, a vége felé egy bemélyedésben találunk egy ládát, ami kizárólag extra cuccokat dob ki magábol (az Unholly Platemail a legértékesebb, amit azonban alacsony Humanity szükséglete miatt nem használhatsz: nem kell elkeseresdni az Unholly-s cuccoknak leginkább csak akkor vesszük hasznát, ha Faith-el támadó emberekkel küzdünk: tehát multiplayer módban).

 

A mozaikdarabkák beillesztésével szabaddá válik az út Etrius szobájába.

 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptár
2025. Január
HKSCPSV
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Ennyien néztek minket:
Indulás: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!