hegepeti
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Ennyi az idő:
 
Stronghold Crusader
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Gabriel Knight II

Gabriel Knight II

ismeretlen  2006.07.04. 21:10

A Gabriel Knight II végigjátszása.

Gabriel Knight II

 

Alapszabály, hogy el ne felejts megnézni mindent (kiváltképpen a múzeumban, a 4-es fejezetben) és mindenkivel addig beszélgetni, míg a végére nem érsz az összes párbeszédnek.

 

Első fejezet - Gabriel

 

A bevezető képsor után nyisd ki a táskát, hogy megkaphasd a tárcát, a leveleket és a kést. A készleted minden darabját nézd át részletesen. Lépj ki (hogy

megfordulhass), kattints az asztalra, hogy levelet írj Grace-nek, majd ismét, hogy elolvasd az újságot. Olvasd el az ajtó közelében található feljegyzést aztán vedd el a

kulcsokat a tükör alól.

 

Hagyd el a helységet és menj jobbra az ereszcsatornához. Vizsgáld meg a sárban a lábnyomot. Menj be a fák közé és vedd fel a szőrt a fűből. Most menj a fészerbe

kikeverni a "gyorsan kötő" cementet, majd menj vissza mintát venni a nyomról. Fogd a mintát és az autókulcs segítségével távozz.

 

Menj az állatkertbe. Olvasd el a feliratot. Nézd meg a farkasokat. Nem tudsz közelmenni hozzájuk, mert az őr nem engedi. Beszélj az őrrel (Thomas), akitől

megtudod, hogy mindig Klingmann utasításait követi. Menj balra és beszélj Dr. Klingmann-nal (nézd meg a walkie-talkiet az asztalon, még hasznos lehet).

 

Menj a Marienplatz-ra. Hagyd el balra a képernyőt és látogasd meg az ügyvédedet. Beszélj vele, hogy fordítson neked és felvehesd a kapcsolatot az egyetemi

laborral a mintáid kielemzése céljából. Ha már kint vagy, nézd meg a húsboltot, még nem tehetsz semmit, de talán később. Most már mehetsz az egyetemre, de

előszőr menj a Dienerstrasse-ra (a Marienplatztól jobbra) feladni Grace levelét.

 

Az egyetemen mutasd meg a lábnyomot, hogy megtudd a farkas méretét. A szőrt szintén mutasd meg, hogy elemezhessék. Vissza a Huber farmra. Kattints a

kazettákra. Az A-ba tedd be Dr.Klingmann kazettáját, a B-be pedig egy üreset, majd kattints a "splice"-ra (összekapcsolás). Válaszd ki a következő szavakat:

"Thomas, Herr Doktor Klingmann here. Show our wolves to Mr. Knight". (Thomas, itt Dr Klingmann. Mutasd meg a farkasainkat Mr Knight-nak.). Továbbítsd.

 

Menj vissza Klingmann irodájába - mostanra már ő nem lesz ott. Kutasd át a kabátot, ahol találsz majd egy nyugtát. Elemezd ki. Kutasd át az asztalt, majd játszd le

az összevágott kazettát a walkie-talkie-n. Most már Thomas meg fogja mutatni neked a farkasokat. A farkas közeli képénél kattints a cimkére, majd a farkasra a

szőrért. Vidd a szőrmintát az egyetemre elemezteni, majd vedd át az eredményt.

 

Vissza az ügyvédhez, beszélj vele, hogy megtudd, Klingmann nyugtája egy vadászati engedélyről szól. A Huber farmon tedd a tükörre a nyugtát, hogy megtudd a

címet.

 

Újra a Marienplatzon, látogatás az ügyvédnél. Kérdezd meg a Hunting Lodge (vadászkunyhó) címét. Keresd fel a Lodge-ot a Dienerstrasse 54 alatt. Lépj be és

beszélj az ügyintézővel. Mondd azt neki, hogy vadász vagy. Megtudod, hogy bizonyítanod kell a származásodat. Vissza az ügyvédhez a családfádért. Mutasd meg az

ügyintézőnek - figyeld a képsort.

 

 

 

Második fejezet - Grace

 

A bevezető képsor után nézd át a készletedet aztán próbáld kinyitni a könyvtár ajtaját, zárva lesz. Menj le beszélni Gerde-vel, aztán nézd meg odakint az autót, majd

lépj ki balra. Rittersberg-ben nézd meg a virágokat a templomnál. Fordulj jobbra és lépjél be Gastoff-ba. Tudj meg Herr Huber-től mindent amit csak tudsz. A

Rathaus-nál (városháza) beszélj a polgármesterrel és kérdezd a tárgyalás felől.

 

Térj vissza Gabriel szobájába (a munkás már elment) és nézd át a szerszámosládát a kandalló mellett. Vedd ki a csavarhúzót és használd a kandallón lévő lyukhoz.

Most nyisd ki a szekrényt, hogy megtaláld a titkos átjárót. Menj egyenesen Gerde hálószobájába. Nézd meg Wolfgang fotóját. Nyisd ki a szekrényét és vedd el a

könyvtár kulcsát. Menj ki. A másik átjáró kívülre vezet - figyeld meg a rózsákat esetleges későbbi használatra.

 

Gabriel szobájában nyisd ki a könyvtár ajtaját. Vedd le a polcról Gabriel naplóját és a Lycanthropokról szóló könyvet. Olvasd el őket. Találsz egy levelet, olvasd el

azt is. Vedd le Christian Ritter naplóját és olvasd el. Aztán ülj le az asztalhoz és a nálad található kártya segítségével hívd fel telefonon a Yale történészét, Professor

Barclay-t.

 

Vissza a Rathaus-hoz (városháza), kérd el a nyilvántartásokat. Beszélgess tovább és meg fogod pillantani a vártornyokat. Az ablakon keresztül figyeld meg a

templomot. Vizsgáld meg az ágyat. Menj a Pub-ba Hubert-hez és kérdezd Ludwig felől. Újra a Rathaus-ban, érdeklődj a polgármesternél a templomi

nyilvántartások felől. Tedd amit mond. Vidd el a templom aktáit a polgármesterhez (Mayor).

 

Vissza a könyvtárba, ülj az asztalhoz és használd az írógépet. Összerendezed a kutatásod eddigi eredményeit. Mutasd meg a borítékot/kutatást Gerde-nek, hogy

megkaphasd Gabriel címét, aztán menj a városba feladni (használd a borítékot a Postmistress-en (postáskisasszony), majd használd a pénztárcát). Figyeld a képsort.

 

 

 

Harmadik fejezet - Gabriel

 

Olvasd el az újságban a cikket az újabb farkas(os) gyilkosságról. Nézd meg a kártyát, amit a bárótól kaptál a Vadászklubban, hogy megtudd a címét és hogy

megjelenjen a térképen. Menj a Marienplatzra az ügyvédhez Grace csomagjáért. Olvasd el a levelét aztán beszélj újra az ügyvéddel.

 

Menj a Hunt Club-ba és nézz körül - figyeld meg a bezárt ajtót és a hátsó bejáratot. Kérdezz meg mindent az ügyintézőtől. Menj ki és kattints az utca alján látható

rendőrautóra. A bűncselekmény helyszínén próbálj meg beszélni Leber rendőrfőnökkel és próbáld megmutatni neki az egyetem jelentését az általad beszerzett

bizonyítékról. El fog küldeni, ezért, hogy felkeltsd az érdeklődését, mutasd meg a bizonyítékodat a riporternek. Most már mehetsz a rendőrségre.

 

A rendőrségen tedd fel Leber-nek az összes kérdésedet. Nézd meg alaposan a térképet. Kattints a feljegyzésre, majd használd a jegyzetfüzetet a feljegyzésen. A

füzet egy kitépett lapja meg fog jelenni a készletedben. Menj az ügyvédedhez az eltünt személyekről szóló jelentés végett.

 

A Marienplatzon térj be a kakukkos-óra boltba és vásárold meg a pulton lévő órát (ez egy harkályos óra, amely kopogó hangot ad). Látogasd meg Báró Von

Glower Perlach-ban, beszélj vele és nézd meg a maszkot.

 

Menj vissza a Huber Farm-ra és használd a cetlidet a telefonon, hogy megtudd, miszerint Von Aigner, a Vadászklub egyik tagja, üzletelt Grossber-gel, a legutolsó

áldozattal. Írj levelet Grace-nek és ne felejtsd el feladni sem.

 

Ismét a Vadászklubban, használd az órát a bezárt ajtóhoz közeli növényen. Menj az elülső asztalhoz és várj. Amikor Xavier elmegy ajtót nyitni a "kopogónak",

akkor nyisd ki az asztalfiókot és vedd ki a kulcsokat. A kulcsokkal nyisd ki az ajtót. Mielőtt belépnél, vissza kell tenned a kulcsokat a helyükre, ismét az órás trükk

segítségével. Lépj be a szobába. Nézd meg az oltáron található jegyzetfüzetet és a fényképeket. Ezután ki fognak kísérni. Beszélj Von Zell-lel (utoljára kérdezd a

trófeákról).

 

Vissza Perlach-ba, beszélj mégegyszer Von Glower-rel. Érdeklődj az alagsorról és a klub filozófiájáról. Menj vissza a Klubba és beszélj Priess-szel, de a többiekkel

is mind. Hogy ki tudd hallgatni a magánbeszélgetést is, fogj egy magazint, helyezd bele a magnódat, majd rakd a magazint az asztalra. Figyeld a képsort.

 

 

 

Negyedik fejezet - Grace

 

Szaladj ki a postádért és olvasd el. Menj a kocsmába, beszélj Huber-rel, majd a vendégekkel is. Menj a Templom kriptájába és figyeld meg Gerde-t. Menj vissza a

könyvtárba, keresd meg a II. Ludwig-ról szóló könyvet és olvasd el. A titkos átjárón keresztül hagyd el a kastélyt és szedj egy pár szál rózsát. Vidd őket Gerde-nek

a kriptába, hogy megkapd az autókulcsokat.

 

Most menj a Herrenchiennsee Museum-ba és válts belépőt. Olvass el mindent, de legfőképpen a Ludwig naplójára való utalást a Wagner arckép alatti dobozban.

Beszélj a nővel a naplóról.

 

Most menj Neuschwanstein-ba és nézz körül, főképpen a festményekre figyelj. Ha csak lehetőség van rá, mindig játszd le a tájékoztató kazettát. Ne hagyj ki

semmit!

 

Következő úticélod a Wagner Museum, nézz körül, főképpen az asztalnál és Beszélj Georg-gal.

 

Vissza Rittersberg-be, beszélj Huber-rel és kérdezd Smith-ékről. Meséld el nekik az álmodat. Vissza a kastélyba - ne ugord át ezt a helyet -, ahol Gerde-től

megtudod, hogy Barclay keresett telefonon, tehát hívd vissza és megkapod a számot. Hívd ezt az új számot, beszélj meg egy találkozót Joseph Dallmier-rel, aztán

találkozz és beszélj vele.

 

Vissza a Kastélyba beszélni Gerde-vel a különengedélyről. Irány a könyvtár, aholis írj Gabriel-nek. Vidd a Ludwig Könyvet a telefonra, hogy fel tudd hívni a kiadót.

Tudd meg a szerző fiának, Thomas Chaphill-nek a telefonszámát. Hívd fel.

 

Most menj és add fel a leveledet, továbbá nézd meg a virágokat a templomnál. Fel fog bukkanni a pap és kapsz tőle egy liliomot. Menj a Starnberger See-hez (ahol

Ludwig vízbe fulladt) és kattints a vízre. Vidd a virágot a tó partjához és látomásod lesz.

 

Ismét a kastélyban, Gerde-től megtudod, hogy vár rád egy fax a postán. Menj el érte és olvasd el. Vidd el a Wagner Museum-ba megmutatni Georg-nak. Figyeld a

záró képsort.

 

 

 

Ötödik fejezet - Gabriel

 

Menj a Marienplatzra, hozd el a klubból a magnetofont, aztán látogasd meg az ügyvédedet, hogy átvehesd Grace üzenetét. Kérd el tőle a jelentést az eltünt

személyekről. Használd Von Zell kazettáját a fordításhoz. Menj be a rendőrségre, beszélj Leberrel és használd rajta Von Zell kazettáját (amikor lehetőség adódik

rá). Nézd meg Grossberg főkönyveit. Távozás után nézd meg a kitépett lapot.

 

Vissza a Marienplatzra, most már megveheted az ügyvédhez közeli húsboltban a fehér kolbászt. Menj Buchenau-ba és beszélj Dorn-nal, pénzt akar, de nincs nálad

elég. Kérj az ügyvédedtől és add oda Dorn-nak. Beszélj vele. Nézd meg jobboldalt az utolsó kalitkát. Vedd fel a szalmaszálat és figyeld meg a farkas-cédulákat.

Használd a húst a tigrisen, hogy megszerezhesd a cédulákat. Térj vissza a Vadászklubba, figyeld a képsort.

 

Nézz ki a Hunting Lodge (Vadászház) hálószobájának ablakán, le a párkányra - érdekes lesz! Menj ki az előszobába és ellenőrizd a szobákat. Beszélj Von Agnerrel

(a fürdőkádban van). Lépj be a tiéddel szemközti szobába (Priess hálószobája), nyisd ki a szekrényt és vedd ki a kötelet. Nyisd ki az ablakot és nézz le. Használd a

kötelet a párkányon, aztán menj tovább Von Zell ablakához. Lépj be. Nézd meg a fürdőszobai lábtörlőt és a sáros lábnyomot. Vizsgáld meg az ágy mellett található

naplót. Tedd el a zsaroló levelet. Távozz, ahogy jöttél.

 

Menj le a földszintre és beszélj Hennemann-nal. Nyisd ki a faliszekrényt és vedd ki a lámpát. Vissza az emeletre, beszélj Klingmann-nal a szobájában. Mutasd meg

neki a farkas-cédulákat. Ahogy már beszéltél vele, lent meg fog gyulladni a tűz, tehát vedd el a gyufát a kandallópárkányról. Beszélj a Báróval.

 

Menj ki a szabadba és lépj be az istállókba. Vedd el a nyíróollót. Menj az erdőbe és kutasd át alaposan az állatnyomokért és a szakadékért (emlékezz, hogy hol

van). A megszáradt lábnyom közelében tüskebokrokat látsz - használd az ollót, hogy bejuthass a barlangba. Lépj be a kis nyíláson és használd a gyufát a lámpához.

Nézd a képsort. Menj vissza a Báró szobájába a következő képsorért. Amikor újra nálad az irányítás, indulj el a szakadékhoz, de kerüld ki a zsákutcákat. Használd

a talizmánodat, az távol tartja a farkasokat. Amikor a szakadéknál a Báró odadobja a puskát, akkor lőd le a farkast.

 

 

 

Hatodik fejezet - Grace

 

Nézd a képsort. Kattints a toronyban az ágyra, amikor már nálad az irányítás. Vedd észre az ablakban a galambot.

 

Irány a Neuschwanstein Castle (Kastély). Emlékezz az álomra a nyitó képsorból, hogy megszerezhesd a díszes barlangban a tekercset. Ezt akkor teheted meg

biztonságosan, amikor a gyerek feláll a székre és elvonja az őr figyelmét. Hogy megszerezhesd a többi tekercset is, szükséged lesz egy pár dologra elterelni az őrök

figyelmét, tehát vissza Rittersberg-be beszerezni amire szükséged van.

 

Gabriel szobájából hozd el a párnahuzatot. A kocsmában beszélgess Mrs Smith-tel aztán vegyél el egy zsemlét. A toronyban csalogasd be a zsemlével a galambot,

majd kapd el a párnahuzattal. Menj az altotting-i templomba és figyeld meg az ezüst ajándékokat. Próbálj meg beszélni a pappal az irodájában - ad majd neked egy

kártyát. Nézd meg a dobozt az asztalon és használd rajta a tárcádat, hogy kaphass "szentelt" vizet.

 

Amikor visszaértél a Singer's Hall-ba Neuschwansteinbe, használd fel a galambot a képernyő bal oldalán látható ajtónyílásban. Vedd el a tekercset hátulról, ahol

rendszerint az őr szokott állni. A nappaliban használd fel a szentelt vizet a széken, hogy eltereld az őr figyelmét, majd menj ki a kápolna bejáratához a tekercsért.

 

Menj vissza Rittersbergbe és nézd meg a templom kriptájában az ezüst szívet. Menj beszélni Gerde-vel. Vissza a kriptába a szívért. Menj a postára a Báró

Gabrielnek szóló leveléért. Olvasd el, aztán irány a kocsma, ahol beszélj mégegyszer Mrs Smith-tel.

 

Menj vissza az altotting-i templomba. Az istentiszteletnek már vége, így használhatod a papon az ezüst szívet. A kápolnában helyezd a szívet az áldozati kosárba.

Nézz a képernyő jobb oldalán álló szív-urnákra és figyeld meg a széket. Lépj ki jobbra és kattints az ajtóra. Ettől el fogja fújni a szél a gyertyákat, így használhatod a

széket és megszerezheted az urnát. Nézd a képsort. Most már nálad vannak a színház tervei. Nézd a képsort.

 

 

 

Eltelt két hónap

 

Az operában vedd el az asztalról a programfüzetet és olvasd el. Menj fel az emeletre és nézd át a szobákat, elsősorban a "fényszóró"-szobát a jobbkéz felöli folyosó

végén. Menj le, fordulj jobbra és menj le az alagsorba a baloldali első ajtón. Nézd meg a kemencét, majd addig menj bal felé, amig csak tudsz, utána észak felé,

menj be a kellékes szobába és vedd magadhoz a "privát" feliratot. Kutasd át az alagsort a kulcsért, amit a falon lévő szürke dobozban fogsz megtalálni. Menj vissza a

kellékraktárhoz és zárd be az ajtaját. A színpad mögötti részt az alagsorból vagy az oldalsó előtérből lehet megközelíteni. Vidd a kötelet.

 

Menj be a főbejáraton a nézőtérre és beszélj Georggal. Távozz. Menj a bal kéz felöli folyosón és az előtér végénél menj be a színház irodájába. Beszélj Gabriellel,

megtudod majd, hogy fázik. Vedd el az asztalról a színházi látcsövet és a listát, a faliújságról pedig az ülésrend tervezetét.

 

Nézd meg Wagner "csillár diagram"-ját és kattints az X-re, majd nézd meg az ülésrendet és kattints a középső páholyra. Menj abba a szobába, amelyik az emeleten

nyílik a főbejáraton át. Most menj vissza a fényszóróhoz és kapcsold fel. Irányítsd ki a fényt az ablakon. A fogójával tudod mozgatni - állítsd a középső páholyra. Le

a földszintre, ahol add oda az ülésrendet Paul-nak, a jegyszedők vezetőjének. Menj a nézőtérre és kérdezd ki a csillárt szerelő munkásokat a méretbeállításokról.

 

Menj le az alagsorba és rakj szenet a kazánba. Kapcsold be a jelzőlámpát és állítsd be a legfelső szintre a kart. Menj vissza Gabrielért, vidd le a kellékszobába és

zárd be oda. Menj fel és öltözz át. Megjön Leber és beszélgettek.

 

Menj a fényszóró helyiségbe és állítsd a látcsövet Van Glowerre, majd menj a páholyához és a kötelet rögzítsd a kilincsre. Most a "privát" felirattal takard el a

kötelet. Itt a képnek át kell váltania Gabrielre.

 

 

Gabriel Knight II

 

Újra Gabriel

 

Told arrébb a ládát, hogy meglásd a rácsot. Nyisd ki a tőrrel és távozz. Az alagsorból menj a színpad mögé és a kötél jobb oldalára tegyél fekete ragasztócsíkot,

aztán menj jobbra az öltözőkhöz. Fogd a jelmezt és öltsd magadra. Próbálj sminket használni. Tegyél port a tükörre, amikor felállsz. Rejtőzz el az ernyő mögé.

Használd a ragasztót a színészen. Figyeld az operajelenetet.

 

Amikor már irányítani tudod Gabrielt, mint farkast, használd a "szaglásodat" a Báró üldözéséhez (a térképen ő egy piros négyzet, te pedig egy kék háromszög vagy).

Menet közben be kell zárnod az ajtókat, nehogy a Báró kislisszanjon. Az a legjobb, ha lezárod az egyik sor ajtót, így a Báró nem tud a rácshoz jutni. Be kell

szorítanod a Bárót a kazánházba és követned kell oda. Feltűnik Grace és Leber. Kattints Grace-re, majd a kazánra, erre ő kinyitja az ajtaját. Kattints a szürke

farkasra (ez vagy te) és amikor a fekete farkas ugrik, kattints arra is, ezzel betaszítod a kazánba. Nézd a záró képsort.

 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptár
2025. Január
HKSCPSV
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Ennyien néztek minket:
Indulás: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!