hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : ECSTATICA II - A LEGENDA FOLYTATDIK

ECSTATICA II - A LEGENDA FOLYTATDIK

ismeretlen  2006.07.04. 20:39

A ECSTATICA II - A LEGENDA FOLYTATDIK vgigjtszsa.

ECSTATICA II - A LEGENDA FOLYTATDIK

 

Kr.u. 931 - A kzpkori Anglia

 

A kldets

 

 Tbb mint egy v telt el azta, hogy btor hsnk felszabadtotta az tok sjtotta kis falut, (Tirich-t), s megmentette a varzslatos szpsg ifj lnyt, Ecstatict. A szmtalan borzalom utn - melyeket a sttsg erivel val irtzatos kzdelemben ltek t - mindketten bkessgre, s szerelemre vgynak. Elindulnak ht hsnk si kastlyba, hogy szerelmket beteljestsk, s vgleg maguk mgtt hagyjk a mlt nyomaszt rnyait.

Ahogy mind kzelebb rnek az si vrhoz, gy n hsnkben a vgy, hogy bartait ismt maghoz lelhesse, s gynyr kedvesvel nszukat megpecstelhessk a hitvesi gyban.

 Amint feljebb s feljebb ksznak a meredek ton - les sziklkon keresztl -, egyre fojtogatbban tr rjuk egy mr majdnem elfeledett rzs, a flelem: az egybknt fensgesen szp skt-angol hatrvidket most krs-krl hall s pusztuls lengi t, mindentt emberi tetemek hevernek, az utat vr festi vrss. Az t meg csak emelkedik, s a kt szerelmes szvt mind jobban sszeszortja a mlysges rettegs. Mindketten lttak mr hasonl borzalmat, s hossz idbe telt, mg kitrltk az emlkt.

 Kt napi jrsra a kastlytl, hirtelen szrny vihar tr rjuk, a cseppek olyan slyosak mint az lom, s gy getnek mint a sav. Prblnak elrejtzni, de sehol sem tallnak menedket a rettenetes gihbor ell, erejk rohamosan apad s a ktsgbeess rr lesz lelkkn. Vgl trdre hullanak, s megadjk magukat a vgzetnek…

 Ekkor azonban egy vkony fnynyalb tnik fel elttk, megcsillantva a remny utols sugart. Kvetni kezdik, s nem sokra egy barlangban talljk magukat. Ertlenl a fldre rogynak, majd tadjk magukat a pihensnek a mg pislkol tz mellett.

 Az ifj hirtelen egy kedves hangra lesz figyelmes: fell s ltja, hogy egy papn nz r gyngden, a kkes lngok kzl.

„Hallgass figyelmesen ifj Lovag, mert nincs sok idm, hogy beszljek.

 

Tanulmnyai sorn a Boszorknymester tl sok mindent tudott meg az sk Titkairl,

s gtlstalan hatalomszomja jabb titkok felfedsre sztnzte. Hozzjutott az sk

Pecstjhez, mely felels a vilgunkban uralkod rendrt s harmnirt. Most minden

l s lettelen kulcsa az kezben van. Pontosabban t trsa kezben: a pecstet ugyanis

htfel trte s sztosztotta kzttk. Az egyes rszek eredetileg megfelel sorrendben

voltak sszeillesztve, k viszont azt tervezik, hogy a nyri napfordul idejn, msfajta

kombinci szerint jraillesztik az si Jelet s ezzel megidzik a Sttsg Urt.

Ha ez sikerl  nekik, mi rkre elvesztnk. Nvtelen istenek szlljk majd meg vilgunkat a  teremtmnyeikkel, s minden ami stni s kegyetlen, uralkodni fog felettnk. Rabszolgk lesznk csupn egy olyan vilgban, amely korbban a mink volt, napunk vgleg leldozik.

Ezrt te vagy az utols remnynk: szerezd meg a ht darabot, s illeszd ket jra, az eredeti

elrendezs szerint!

Ha elbuksz, veled bukik a vilg is…Isten ksrjen ht utadon Lovag, jrj szerencsvel!”

 

Az utols szavak elhangzsa utn a mgikus tz hanyatlani kezd, a papn arca pedig szp lassan eltnik. Odakint mr hajnalodik, ideje ht felkelteni a mg szunnyad Ecstatict, hogy aztn egytt indulhassunk letnk legflelmetesebb s egyben legnagyobb kalandja fel.

 

A kaland

 

 

Kastlyunk eltt, vratlanul egy szrnyas lny ragadja el szpsges kedvesnket, majd egy msik jl fejbe klint, amitl persze azonnal eszmletnket vesztjk, s jultan zuhanunk a fldre.

 Az igazi kaland a kalodnl kezddik. Amint magunkhoz trnk s hatstalantjuk a kt csf zld szrnyeteget, vegyk az irnyt a Kzmvesek Che fel (Craftsman’s Guild), ami a kalodval szemkzt tallhat. Ide belpve jabb vrszomjas szrnyekkel tallkozhatunk, de miutn kitssel gyztnk, folytathatjuk utunkat az egyik kisebb helyisg fel, ahol lthatjuk a szrny-kovcsot, s egy szpen csillog kardot. Na ezt a kardot gyorsan orozzuk el, mieltt a kovcs szrevenne minket. Ha ez megvan, rgtn ki is lezhetjk a szablya lt dz ellensgnk torkn. A pkokkal pedig tessk vigyzni: errefel igen tekintlyes nagysg pldnyok is akadnak, s mdfelett szeretnek orvul tmadni! A kezdeti helyszntl jobbra tallhatjuk az rtornyot (Guard’s Tower), ahov a lpcs alatti msodik ajtn t vezet az t. Belpve szmtalan villog lila vegecskt lthatunk: ezekbl NE igyunk, mert tartalmuk mrgez. Helyette menjnk fel egszen a torony legfels szintjig (persze amit lehet szerezznk meg kzben) s prbljuk meg kicselezni a csapdt, ami felett egy csinos kis kulcsocska tallhat, ez nyitja majd a „szabad g” al vezet ajtt. A trkk a kvetkez: rohanjunk t gyorsan a „fej” eltt, majd balrl hastsunk kardunkkal a levegbe a „drda” el. gy a drda hegye nem a mi testnkbe, hanem a falba frdik, mi pedig felvehetjk a kulcsot s kilphetnk az ajtn. Odakint kt lpcssort lthatunk, vlasszuk azt, amelyik a kvetkez toronyhoz vezet. A kvetkez clpontunk fel haladva, egy inaktv teleport ngyzetet pillantunk meg: miutn kellen megcsodltuk, hogy „j, itt mg ilyen is van?” haladjuk tovbb, le az elttnk lv lpcssoron. Ekkor azonban levgdik mgttnk egy vasrcs, hogyha mg akarnnk, akkor se tudjunk visszafordulni:) Szaladjunk vgig ezen a kis szakaszon, majd forduljunk le balra, s bjjunk bele a lebeg pnclmellnybe. Mikor megfordulunk, htunk mgtt letre kel az egyik szunnyad gargoyle akit egy-kt kardvgssal rtalmatlann tesznk. Ezutn szpen visszaballagunk a Brtntorony

(Prison Tower) aljhoz, s tlpnk a - kt mozdulatlan vzkp ltal rztt - kapun.

A kt kreatra azonnal maghoz tr s hallos villmlvedket lvellnek ki magukbl, amitl az imnt szerzett pnclmellny v meg bennnket. Most mr megmszhatjuk az gig nyl csigalpcst, mindssze arra kell vigyznunk, hogy nehogy a mlybe pottyanjunk. Amint felrtnk a msodik ajthoz, nyissunk be, s szerezzk meg az els ajt kulcst a ldbl. Ezutn araszoljunk vissza az els ajthoz, ahov benyitva megleljk a raboskod papnt: ksznetet rebeg amirt kiszabadtottuk a fogsgbl, s emlkeztet bennnket kldetsnk lnyegre. Miutn befejezte mondanivaljt, hagyjuk el a kicsiny szobt, s ballagjunk fel a torony tetejre: tallunk itt egy varzsplct, amit az estleges - elre nem ltott - veszlyekre val tekintettel magunkhoz vesznk:) Ezutn lestlunk a csigalpcs aljra, s beslattyogunk az pp’ felhzd vasrcs alatt a kamrba: az rdgt ledfjk, a gymntot pedig felvesszk. Ezutn megsuhintjuk plcnkkal a kt srga rdgfejet, s vidman nzzk amint a visszautat elzr vasrcs „felgrdl”.  Ezt kveten visszamegynk arra a helyre ahol a pnclmellnyt talltuk, s onnan ktszer balra fordulva lthatunk egy szrke rdgfejet gondosan elbjtatva a kp fels bal sarkban. Szzunk r erre is a varzsplcval, s a pnclmellny-lelhely mellet felgrdl egy jabb vasrcs. Bekukkanthatunk ide is, habr nem felttlenl szksges.

Innen inkbb menjnk balra egy (alig lthat) ajtn t, egy labirintusra emlkeztet helyisgbe („Attic”). Itt csak gy dsklunk a klnfle szrnyekben, amik msodpercenknt hrmas-ngyes csoportokba verdve rontanak rnk. (Ha nem ksztettnk biztonsgi mentst mieltt belptnk ide, mris kezdhetjk sni a srgdrt…mrmint a sajtunkat:)

 

Amint belptnk forduljunk balra, majd ktszer jobbra, itt elvileg r kell akadnunk a kk szn rdgfejre - amit szrjunk meg a plcnkkal -, majd a mellette lv nylson t, haladjunk tovbb. Az jabb rszre rve lthatunk egy rzsaszn zras ajtt, itt szintn a mellette hzd folyosn t, robogjunk tovbb. A folyosn gessnk vgig (el fogunk haladni egy kk zras ajt mellett) s a vghez rve forduljunk ismt jobbra. Itt hrom klnbz szn kar helyezkedik el: kk, zld, barna. A kket emeljk fel, majd ballagjunk tovbb ktszer jobbra fordulva, egszen addig amg el nem rnk agy ketts rcshoz (ami ppen most grdl fel), s mgtte egy lda mlyn megleljk a kk kulcsot. A kulccsal zsebnkben battyogjunk vissza a karokhoz, innen ktszer balra fordulva ismt a hossz folyos kveit koptatjuk, talljuk meg a kk zras ajtt, nyissunk be, s odabent dfjk meg a zld rdgfejet. Ismt vissza a karokhoz, pckljk meg a zld kart, majd a kk zras ajttl jobbra majd - mieltt mg ennek a kisebb folyosnak vgt elrnnk - balra forduljunk. jabb rcs nylik meg elttnk, a ldafia ezttal a rzsaszn kulcsot tartalmazza. Haladjunk egyenesen elre: rbukkanunk a rzsaszn zras ajtra. Ide betoppanva ssk egyszer kobakon a barna rdgt, majd robogjunk vissza a karokhoz, s emeljk fel a barna kart.

Ezutn ltogassunk el ismt a kk zras ajthoz, lpjnk be, bkjk meg az aranysrga rdgfejet (ekkor megnylik a feljrat az plet tetejre), majd egy hangynyit balra lpdelve csods kincsekre bukkanunk az egyik felgrdlt vasrcs mgtt: egy ezst kardra, let italra s nmi pnzre. (Ha mr ott vagyunk, akr megdfhetjk a mellettnk lv rdgfejet is.)

 Ez utn a kimert rsz utn stljunk vissza oda, ahol eredetileg belptnk: az „Attic” bejrathoz. Innen tovbb a Brtntoronyig majd fel a lpcsn, egszen addig, mg meg nem ltjuk a villog (aktv) teleport ngyzetet. Teleportljuk magunkat s a „fldszinten” keressk meg a szkkutat rajta az agresszv minotaurusszal :) A bika mgtti ketts szrny kaput nyissuk ki, s lpjnk be a Dszterembe (Main Hall). Induljunk el a bejrattl jobbra lv folyosn, majd a fordulnl kanyarodjunk balra. Itt elszr a jobb oldali msodik ajtn nyissunk be, s emeljk el a hromcsillagos buzognyt. Ha ezt kveten belpnk a bal oldali msodik szobba, - s az rk vadszmezkre kldjk az letnkre tr kiskatont, majd gy dntnk, hogy a tbbi helyisget is fel kellene mg fedezni - az ajtban hirtelen feltn bikaszrnyet MR meg tudjuk lni. (A buzogny nlkl ugyanis, mindez egy kiss nehezen ment volna :) Miutn tfsltk a teljes als rszt, stljunk fel a hozznk kzelebb es lpcssoron, mg meg nem jelenik rajta az els rnyharcos. Mieltt clba venne minket, lpjnk hozz egszen kzel s szurkljuk meg alaposan a szablynkkal

(ez majd szre trti :) Ezutn irny a msik lpcssor. Egy-kt lps utn itt is megjelenik egy mindenre elsznt rnyharcos, akit a tlnk megszokott frgesggel likvidlunk az lk sorbl (bke hamvaira :) Mieltt azonban vgleg kileheln lelkt, rnk hagyja az si Pecst egyik darabjt (gy mr csak a tbbi hatot kell megszerezni :)

 Ideje megkeresni a warlockot ( a leggyengbb az t f gonosz kzl), ezrt stljunk fel a bejrattl jobbra lv lpcsn, majd menjnk egyenesen elre, balra, s vgl az inaktv kristlygmb mellett be a „trnterembe”, ahol is megleljk akit kerestnk. Hzdjunk kell fizikai kzelsgbe ldozatunkhoz, majd egy jl irnyzott dfssel tertsk le („Ah, mily’ des a friss vr szaga!”:) vakodjunk a betdul Homo Sapiensektl, mert rosszban sntiklnak!

Midn visszatrnk az aktivizldott kristlygmbhz, rintsk meg egyszer, s hallgassuk meg a papn monolgjt. Ezutn - ha mg mindig g bennnk a kvncsisg - kutassuk t az emeleti rszt is, majd hagyjuk el a dsztermet s stljunk vissza a kthoz. A kttl jobbra haladva, rakadunk az istllra. Ballagjunk be, s gyjtsk ssze az itt tallhat csecsebecsket, majd stljunk ki innen, s msszunk fel az istll melletti kis lpcsn, ami egy - az istllra ptett - kisebb helyisghez vezet. Suhintsuk meg buzognyunkkal az rdgfejet, s lpjnk be a feltrult szobba. Nyissuk fel a ldt, majd hzzuk lbunkra a srga csizmcskkat (ez megv minket a mar savcseppektl). Az istll melletti savsznyegen tesztelhetjk is az j lbbeliket (az itt tallhat lda energiaitalt tartalmaz). A dszterem duplaszrny kapujval szemben lthatunk egy nylst, amit szintn savtakar rejt el a hvatlan ltogatk ell. Robogjunk be, s bkjk meg a nyelvt ltget rdgfejet. A jobb oldalon ekkor vasrcs grdl fel, s megnylik az t a felvonhd fel, ami pillanatnyilag (sajnos) mg nincs leeresztve.

 Stljunk vissza az istllba, s a ltl balra lv nylson menjnk be. Msszunk le a ltrn, s az als helyisgben dfjk meg az rdgfejet. Folytassuk utunkat egyenesen elre, a fordulhoz rve jobbra, majd ismt lefel. A fld alatti terepre rve haladjunk tovbb egyenesen, a kvetkez helyisgben csillog aranyrmeket tallunk. Innen balra kanyarodva egy erszakos, rszeg bika-szrnybe botlunk. Lpjnk hozz minl kzelebb - folyamatosan kaszlva buzognyunkkal - s ha elg gyesek vagyunk, tsegthetjk a msvilgra :) Forduljunk httal a biknak, s lpjnk be a balra nyl tjrn t, a kvetkez terembe. Itt egy hullarszeg  bikuci csrg, mellette hrom klnbz szn kcsg hever: emeljk el a lilt, majd tvozzunk a pincbl (ballagjunk vissza az istllhoz). Irny a kt. A dhng vadllat kitpi keznkbl a kancst, s alaposan a fenekre nz. A ltty azonban valami egszsgre rtalmas anyagot tartalmazhatott, mert a fenevad egyszeren elprolog. Megnylt ht az t a kt mlyre (msszunk le a ltrn). Miutn fldet rtnk stljunk elre, majd a nagy terembe lpve keressk meg s pckljk fel a hrom kart. Ekkor feltrul egy msik ajt, ami egy igen klns helyisgbe vezet minket. Kzpen, egy clpkkel elkertett, teleport ngyzetet lthatunk. Mgtte szmos kincsre bukkanunk, tbbek kztt egy varzsplcra is. (Ezt teljesen felesleges elemelni, hisz’ miutn a mgia kirl belle, nem ms csak egy egyszer stabot :) Az letnket idnknt gyilkoskedv csontvzkatonk szeretnk kioltani: egy-kt csaps a buzognnyal, s mris alulrl szagoljk az ibolyt :) Mikor mr kellkppen kilvezkedtk magunkat a klnbz ellenfelek kiirtsval, hagyjuk el a kt-mlyt s trjnk vissza a felsznre. A kttl lefel haladva egy jabb paripra lelnk. Az llattl balra tjr nylik: stljunk be, s folytassuk utunkat a lpcskn. Az pletbe rve (ez a kzmvesek chnek msodik szintje) haladjunk egyenesen elre, majd jobbrl a msodik ajtn forduljunk be, s msszunk fel a ltrn. A kvetkez helysznen szintn egy ltrra akadunk (a vltozatossg kedvrt ezen is ksszunk fel :) Felrve megpillantjuk a kmnyt, amint vgan pfkelve terpeszkedik a tetn. Szkkenjnk bele, s pr msodperc mlva teleportldunk.

 A katakombkhoz rkeznk, ahol hrom villog koponyt kell tallnunk s azokat a kzps lpcssoron t, a zrt ajt mell kell helyeznnk (a tbbi koponya kz). Miutn az els kt koponyt - szmtalan veszllyel dacolva - megkaparintjuk, s a helykre illesztjk ket (kzps lpcssor felfel!), trjnk vissza a katakombkhoz a baloldalon nyl folyosn t. Innen egyenesen elre, balra, a kvetkez fordulnl jobbra, s az alig lthat „bemlyedsnl” megint jobbra. Stljunk le az itt lthat lpcsn, s mris egy jabb furcsa helyisgbe rkeznk: kzpen egy tiszta viz tavacska ll, a krnykn mindennem stt lelk ellenfllel (gigantikus pkok, gatys rdgk, elsznt csontvzvitzek :) Sasszzunk egy kicsit balra a tavacska partjhoz, s vrjuk meg mg felcsillannak a kis kk fnyek - ha MG nem estnk a vzbe, akkor most j esllyel plyzhatunk r (biztonsgi ments!). Ezek a fnykrk lpcsknt szolglnak, segtsgkkel tjuthatunk a tls partra s megszerezhetjk az utols koponyt. HA sikeresen tjutottunk - vatosan lpkedve a krk felsznn - ballagjunk be azon a kapun, ami fltt egy koponya terpeszkedik. A bejrat mgtt folyos hzdik, melyben megleljk a harmadik koponyt, s nmi kincset. A koponys kaputl jobbra egy ngycsillagos mgikus kard tanyzik: vegyk fel majd hagyjuk el a katakombkat, s illesszk az utols koponyt is a helyre (a csukott kapu mell). Feltrul a kapu, mi pedig szpen bestlunk rajta, s hamarosan bernk abba a terembe, ahol megleljk vgre az si Pecst msodik darabjt. Vegyk magunkhoz mg a kis keresztet (ez nyitja majd a temet kapujt) s a csontvzkirly vrsen pislkol gyrjt. gy jabb akadllyal lett szegnyebb kldetsnk, mert mostantl kezdve feltrhatjuk a vrs jelet visel ajtk mlyt is.

 Trjnk vissza abba a terembe, ahonnan elindultunk a katakombk fel (itt tallhat az inaktv teleport ngyzet). rintsk meg a kristlygmbt s hallgassuk vgig a papn mondkjt, mely helyenknt meglehetsen zavaros :) Tvozzunk a vrs jel ajtn t, s visszajutunk a kthoz. Msszunk ki belle, majd a dszteremben vagy az elssegly toronyban (Hospital Tower) tallunk egy ngycsillagos fejszt az egyik vrs ajt mgtt (tbb helyen is van). j fegyvernkkel keznkben stljunk be a kttl egy kiss jobbra lv, felgrdlt vasrcs alatt (itt tallhat a felvonhd), s bkjk meg a kart. Leereszkedik a felvonhd, mi pedig elhagyhatjuk a kastlyt. Lpdeljnk le a lpcsn, s ballagjunk egy kicsit jobbra. Hamarosan egy ldt pillantunk meg az egyik szikln (balra). Nyissuk fel, s a benne rejl gsznkk vegecske tartalmt dntsk magunkba (biztonsgi ments!). A folyadktl lthatatlann vlunk, de csak rvid idre. Ezrt amint bekvetkezik a hats, rohanjunk amennyire csak brja kt szp ers lbunk - az ellenkez irnyba (balra) -, amg el nem rjk a temet kettsszrny kapujt. Itt a kis kereszt automatikusan kulcsknt funkcionl, s feltrja a temett. Robogjunk egyenesen tovbb, a kis lpcsnl fel, majd a szemkzt lv nylson be (s le a lpcsn), s mris bent llunk a fldalatti kazamatban. (A nagy sietsgre csak az elpusztthatatlan vrfarkasok miatt volt szksg :)  Itt az egyik helyisgben permanens pnclt tallunk, melynek megszerzsben kt mmia s egy varzsl gtol minket. Hatstalantsuk ket nmi mgival, de a tbbi ellenfltl tartsuk magunkat tvol (gatys rdgk, grasszl zombik :) leternk ugyanis vszesen fogy, s mg vissza kell jutnunk a templomhoz is.

Most hogy rkpnclunkat magunkra ltttk, tvozzunk a kriptbl, szguldjunk t a temetn, majd lpjnk be a templomba (kzben a vrfarkasok rohamszer tmadsai ell prbljunk meg elmeneklni). Isten hzban megleljk - gyertya kpben - meneklsnk kulcst: lpjnk az oltrhoz, s dfjk meg a baloldalon ll gyertyt. Ekkor az oltr elmozdul, s a helyn feltrul egy lpcssor. Stljunk le, majd a ltrn kapaszkodjunk fel, s mris a vadonban (wilderness) talljuk magunkat. Aktivizljuk a kristlygmbt, majd irny az rintetlen termszet! Haladjunk egyenesen elre - a nagy fig - s jobbra a msodik ton forduljunk le. Ezen tszakasz vgnl balra kanyarodjunk (kzben vigyzzunk a mrgez lvedket kilvell virgokra!), majd stljunk „egyenesen” tovbb, mg el nem rkeznk egy telgazshoz, ahol egy kk virg is tanyzik. Jobbra forduljunk, s hamarosan egy szrke kfalhoz rkeznk (mellette csapkod g ft, s veszedelmes ellenfeleket lthatunk). A falon balra nyls van, haladjunk t rajta. Megint egy elgazs kvetkezik: forduljunk itt jobbra, majd haladjunk egyenesen elre, mg r nem lelnk (ismt) a kk virgra. Most kt t nylik balra, vlasszuk azt, amelyik feljebb van. Ha innentl kezdve nagyjbl egyenesen megynk tovbb, rvidesen a nagy tisztsra rnk (big clearing). A mezn harcias amazonok egsz hada ront rnk, s ha nincs kell mennyisg mgink, akkor elg nehz lesz elbnni velk :) Miutn sikeresen lemszroltuk telt idom ellenfeleinket, lpjnk be az ppen felnyl kapun t egy barlangba. Tovbb haladva egy msik terembe rnk, ahol megjelenik elttnk a varzsln. ljk meg, s vegyk fel a gyrjt. Stljunk vissza a barlang bejrathoz, s rintsk meg a kristlygmbt, majd lpjnk ismt a tisztsra: a kaputl jobbra egy lila virg rzi az si Pecst harmadik darabjt. Ezutn tehetnk mg tovbbi felfedezseket a termszet lgy ln, vagy egyszeren csak visszastlunk a barlangba, s a harmadik terembl (ktszer) teleportljuk magunkat. A msodik nekirugaszkodsra a kertben landolunk, ahol rmmel tapasztaljuk, hogy mr kpesek vagyunk a kk ajtkat is kinyitni. Az itt tallhat kk ajt mgtt egy lila varzskard lapul, miutn megszereztk, stljunk ismt a kiindulsi helyhez s teleportljunk vissza az „udvarra”. Az rtoronyban llunk; szaladjunk fel a lpcsn addig a szintig, ahol a kk ajt tallhat, s vegyk magunkhoz a legjobb fegyvert mely ltezik, az tcsillagos aranykardot. Ezt kveten ballagjunk vissza a felvonhd fel vezet nagy kapuhoz, robogjunk fel a balkz fel es lpcsn, s iszkoljunk el a leng fejsze mellett (amikor ppen tlnk tvolabbra leng). Az erklyre rve tovbb rohanunk a harmadik nylson t egy „alaknzott” terembe. Haladjunk tovbb, s a teremtl jobbra lv „bombs” lpcsn msszunk fel (vatosan, knnyen leeshetnk!). Amikor belpnk a kk ajt mgtti helyisgbe, kt nyurga, szrnyas kreatra csap le rnk. Gyorsan vgznk velk, s bestlunk a bejrat melletti nylson. Kt hossz lpcssor ltvnya trul elnk, megspkelve kt rosszindulat szrnnyel („sd, vgd nem apd!”). Kapaszkodjunk fel, s az els szintre rve mris egy szles kaput pillantunk meg, fltte csf koponyval (MG ne menjnk be rajta!). Folytassuk utunkat a legfels szintig, ahol egy csillag formj trgyat lthatunk, tzgmbcskkkel krllelve. Ne nyljunk hozz, mert mi hzzuk a rvidebbet! Stljunk ki a szemkzt lv nylson (vatosan lpkedjnk, nehogy lezuhanjunk!). Nyissuk ki a kk ajtt, s stljunk be a kvetkez helyisgbe. Teleportljuk magunkat, s a tetre rve vgezznk a kt gatys rdggel. Amint a msodik rdg is elbukik, feltnik az dz varzsl, s az letnkre ront. Puszttsuk el hamar, s tvozzunk angolosan a teleport gmbn keresztl. Vegyk magunkhoz a csillag alak trgyat, s ballagjunk egy szinttel lejjebb. Stljunk be a nylson, trjk fel a kk ajtt, s emeljk el a negyedik darab si Pecstet (Halleluja!). Mg egy szinttel lejjebb, a kk ajt rejtekben rtkes nyaklncot tallunk, s vgl az „els” szinten megleljk a koponys kaput. A kapun tlpve keressk meg a kristlygmbt, s a teleport pact. Miutn trelmesen vgighallgattuk a papn beszdt, teleportljuk magunkat vissza a vadonba. Egy kicsit lpjnk elre, jobbra, vgjuk le a bord virgot, s mris mink az tdik darab si Pecst. Menjnk egszen kzel a terep kzepn ll fhoz, s induljunk el a - tle jobbra lv - lpcssoron lefel (ez vezet a faluba). Az „elgazshoz” rve haladjunk tovbb a jobb oldali lpcsn, mg a kis thoz nem rnk. (Ha nagyon rnk akaszkodnak a klnbz ellenfelek, elbjhatunk a tavacska hs habjai kzt, oda senki nem fog utnunk jnni :) A kacsasztattl stljunk pr lpst elre, majd balra, s lpjnk be abba a hzba mely a kttal szemben ll. Kapaszkodjunk fel a ltrn, s nekifutsbl ugorjunk le a hz fels szintjn tallhat prknyrl. Ha kellen nagyot ugrottunk, akkor pont belepottyanunk a ktba. Odalent ballagjunk egy kicsit elrbb, s az elttnk lv tg helyisgben tallhat „llvnyrl” emeljk el a msodik csillagot. Hagyjuk el a kutat a ltrn keresztl, s trjnk vissza a faluba.  Itt kellemes meglepets vr bennnket: a falut sjt tok megtrt, s az emberek ismt eredeti formjukban lhetnek. Eme jttemnynk utn stljunk be a templomba (magas szrke kplet), s tapogassuk meg a kristlygmbt. Udvariasan vgighallgatjuk a papn tancsait, majd kislattyogunk az emberek kz. A falubeliek tmutatsait kvetve, hamarosan j helysznre rkeznk: a vadszlakba. (A kttal szemben lv hztl ktszer balra, jobbra, a fldlpcsnl le, s vgl balra megleljk azt a szrke klpcst, mely a vadszkunyh fel vezet. Msszunk fel a lpcsn, s stljunk tovbb egyenesen. A kt plet kz rve menjnk be a jobboldaliba, s ssk meg a kitmtt medve karjt. Stljunk t a msik helyisgbe, s a tzhelynl rakadunk a lmpsra. (Emeljk el, majd trjnk vissza a faluba.) A t mgtt stljunk be a srbe, s keressk meg az reg romot (old ruin). Teleportljuk magunkat az itt lthat teleport gmb segtsgvel. rkezsi helynktl ballagjunk kifel, majd a sziklaprknyra rve ugorjunk fel - a kp bal fels sarkban tallhat - nylshoz. Az j helyisgbe lpve ismt teleportljuk magunkat. Megrkeztnk a halottidz birodalmba. A jobb oldali nylson stljunk be s haladjunk el az inaktv kristlygmb mellett. Innen tovbb egy tgas terembe, ahol megleljk s megljk a halottidzt. Szerezzk meg az sk Pecstjnek hatodik darabjt, s mehetnk a Stt Toronyba (Dark Tower). Most ksztsnk egy biztonsgi mentst. Lpjnk be a kocks padlj teleportlba, s a kvetkez pillanatban mr a stt torony legals szintjn llunk. Vigyzzunk, mert pereg az idnk!

Az els plyn kiindulsi helytl jobbra a harmadik ldt kell csak kinyitni, s teleportlhatunk a kvetkez szintre.

A msodik plyn a bal als sarokban tallhat ldt kell kinyitni, s irny a kvetkez szint.

A harmadik plya mr sszetettebb: a bal als ldt kinyitjuk, s a felette lv nylson tstlunk („fel” teleportlunk). A msik teleport helyre is rllunk, ekkor „le” teleportlunk. Jobb fels sarokban jfent a teleportl egysgbe llunk, majd a kvetkez helyen lehenteljk a csontit s ismt teleportlunk Egy jabb ldt fosztunk ki, teleportlunk, s a kijrat fel (balra) robogunk. Ezt a csontit is kiiktatjuk, s vgl teleportlunk a kvetkez emeletre.

A negyedik plyn (fellrl nzve) a baloldali msodik ldt feltrjuk, a jobb fels ldt szintgy, vgl a bal fels ldt felfesztjk, s irny a kijrat.   

Az tdik plyn a kp als rszn (kzpen) lthat ldt, s a bal fels ldt kinyitjuk, majd tvozunk.

A hatodik plyn stljunk az alant lthat lda mellett jobbra, felfel a teleporthoz, jobb fel a sarokba (nem ltszik a teleport paca), ktszer balra, s vgl ki.

A hetedik plyn haladjunk egyenesen elre, szaladjunk t a jobb oldali csapajtn, s az egyik ldban megtalljuk az sk Pecstjnek hetedik darabjt. A kiindulsi helytl balra kt leng fejsze kaszabol, az elstl menjnk egyenesen tovbb (gaz varzslkkal kell megkzdennk) s a lda mlyn egy pr savll bakancsot tallunk. A msodik fejsztl jobbra megleljk a mgikus tekercset az egyik lda gyomrban. Innen egyenesen tovbb haladva - elvileg - r kellene akadnunk a csapajtkra. A csapajtkon tl teleport egysg vr bennnket, s visszavisz a plya elejre (teht NEM kell belelpni). Jobbra folytassuk utunkat, de a kvetkez leng fejsze utn (jobbra) tallhat ldt inkbb ne zargassuk, mert fondorlatos mgus lapul a mlyn. A balra lv ldban van ennek a plynak a kulcsa, stljunk vissza s kanyarodjunk megint balra, mert kvetkezik az utols megmrettets!

 

 

A kldets vget r

 

A stt torony tetejn eldl, hogy kpesek vagyunk-e megszabadtani a vilgot a r leselked dmoni erktl. Kzdjnk meg ht a fmgussal, s ha kell rtermettsggel brunk, vgl sszeilleszthetjk az si Pecst klnll darabjait az eredeti kombinci szerint, ezzel visszalltva a bkt s egyenslyt kicsiny vilgunkban. Miutn az si jel jraegyesl, hn szeretett kedvesnket vgre magunkhoz szorthatjuk, s egytt gynyrkdhetnk a lenyugv nap ltvnyban.     

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Janur
HKSCPSV
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!