hegepeti
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Ennyi az idő:
 
Stronghold Crusader
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Dracula II The Last Sanctuary

Dracula II The Last Sanctuary

ismeretlen  2006.07.04. 20:29

A Dracula II The Last Sanctuary végigjátszása.

Dracula II The Last Sanctuary

 

Néhány szó a játék kezeléséről:

a játék csak egérrel játszató, ez lényegesen leegyszerűsíti a kezelést. A játék indításakor az intro-t követően ismerkedjünk meg a kezeléssel. A haladási irányt mindig nyíl jelzi, ha pl. zárt ajtó elé érsz a nyíl piros körben át van húzva.

 

Kettős fogaskerék jelzi, ha tárgyat kell használnod. Fogaskerékre mutató kéz jelzi, ha felvehető tárgyhoz érsz. A visszalépést -például az inventory képernyőről- visszafelé hajló nyíl jelzi. Az inventory képernyő kör elrendezésű, van egy külső félköre 6 ablakkal s egy teljes belső köre 20 ablakkal. Az a tárgy, amire mutatsz a kezeddel, megjelenik középen. Fel csak akkor veheted, ha szükség van rá az adott helyen. A külső félkörben lévő tárgyak mindig visszateendők oda, ezeket lehet belső körben lévő tárgyakkal kombinálni (pl. lőszer a pisztolyhoz, nyílvessző a nyílpuskához, gyufa, stb.). Ha tárgyat illesztesz a helyére, ezt csak akkor teheted meg, ha tárgy zöld körben jelenik meg. Ellenkező esetben nem oda való. Ha olyan tárgy kerül hatókörödbe, amit előtte megvizsgálhatsz, azt egy nagyító jelzi.

 

Tárolás: a főmenüben történik, s előny, hogy bármikor megteheted.(A főmenübe lépés a játékból az escape-pel történik.

 

 

S most nézzük a játék menetét:

 

1.,Az Udvar(1):

A ház udvarától indul a történet, első dologként, ha a házzal szembe állsz, fordulj jobbra s menj egyenesen a falhoz, hajtsd félre a bokor ágait és vedd fel a fali tábla közepéről az első reliefet. Fordulj meg s indulj visszafelé, de egy lépés után nézz jobbra, az első fa tövét megvizsgálva egy olajozóra bukkansz, vedd magadhoz. Menj a vízgyűjtő medencéhez, üres. Lépj bele és keresd meg a falán a második reliefet. Miután felvetted, menj a házba! Használd a belépéskor a nálad lévő kulcsot.

 

2.,A Ház(1): a hallba érkezel, kissé bizarr hangulat fogad. Menj fel a lépcsőn az emeletre s lépj be az ajtón. A szobába érkezve először vizsgáld meg a szemközti fiókos szekrényt. Látsz rajta 3 fém filmtároló dobozt Styx felirattal. A jobb szélsőt kinyitva vedd ki belőle kulcsot a filmvetítő géphez (ez egy tabletta formájú fehér korong középen bevágással), a gyufát és az orgona kottáját.  Vizsgáld meg a falon lévő képet. Ha megfordítod, egy lapot találsz mögötte, a rajz egy szerkezetet mutat, vedd fel a lapot! Tovább a hajó-bőröndhöz: ebben találod a távcsövet és a gyertyatartót. Ezután menj az íróasztalhoz, a jobb oldali fiókja nyitható. Vedd ki belőle Dracula vörös noteszét (az inventoryban kinyithatod, lapozhatod), a hengeres kulcsot, az iránytűt és a gyertyát.

Menj a paraván mögé, a polc bal szélére tedd le a gyertyatartót. Az inventoryban kombináld össze a gyufát a gyertyával, s az immár égő gyertyával a gyertyatartóra téve azt, fény árad az öltözősarokban. Ekkor meglátod a falon felakasztva a kulcsot, aminek segítségével átmehetsz a másik szobába.

Belépve szemben meglátod a halott Jefferson Pibody-t, a temető őrt. Vizsgáld meg az övét, a rajta lógó kulcsra szükséged lesz. Miután felvetted a hátad mögött feltűnik Dracula egyik denevér-pofájú szörnye s az életed fogyását jelző piros csík jelenik meg a képernyő felső részén. Azonnal lépj az inventoryba, kombináld a pisztoly-lőszert a pisztollyal, fordulj az ajtó felé és lődd szét a zárat. Ezután beléphetsz, s lépj még egyet, majd azonnal megfordulva az ajtó mellett baloldalon lévő komódot told az ajtó elé. Fellélegezhetsz egy kis időre!

A szobában indulj a kandalló felé, utadat állja szék, amit a kör alakú ablak alá tehetsz. Majd vizsgáld meg a kandalló sötét zugát. Itt a harmadik relief s tőle jobbra a sarokba támasztva a piszkavas. Vedd fel mindkettőt. Ezután lépj fel a székre és törd ki a piszkavassal a bedeszkázott ablakot. Beárad a fény. Menj a szembefordított tükörhöz, fogd meg és tedd a fény elé. Ekkor már nyugodtan eltolhatod az ajtó elől a komódot s beengedheted a kicsikét. A ráirányuló fény mindent elvégez helyetted! Vedd fel a másik tükröt s vidd ki az első szobába, mert ott újabb denevér-pofájú vár a sorsára. A szobába csak egy lépést tegyél az ajtón át. Nézz a lábad elé körbe forogva, s leteheted a megfelelő helyre a második tükröt. Ő is megkapja a magáét! De kilépve a balkonra még nem múlt el a vész. Jobbra egy szörny és lent a hallban újabb kettő. Fordulj balra s menj gyorsan a balkon végéig, majd ugorj a csillárra. Ahogy lengsz rajt, a fény itt is „jótékonyan hat” mindhárom szörnyre. Leugorván a csillárról menj a bejárati ajtótól balra eső, bedeszkázott pinceajtóhoz. Törd szét a deszkákat a piszkavassal s menj be. Jobb oldalt megvizsgálva a faládákat, kettő mozgathatónak bizonyul. Az egyik mögött egy nagy fémvágó fogót vehetsz fel, a másik mögött a negyedik relief.

 

3.,Az Udvar(2): Menj az udvarra, s fordulj a jobb oldali motor felé, menj oda. Vizsgáld meg a tetejét, a lakatot és láncot levághatód a fogóval. Felnyitni csak akkor sikerül, ha bal oldali zsanért megolajozod. A felnyitás után a középső részbe illeszthető a kép mögül felvett rajz. A gép felső részén hat lyukat látsz, ide viszont csak négy reliefed van, s mindegyik alatt egy-egy, jobbra-balra forgatható kapcsolóval. A feladat: helyére tenni a négy reliefet és beállítani a kapcsolókat. (A reliefek úgy vannak sorban az inventoryban, hogy a pisztolytól lefelé 1-2-3-4.

Tehát: 1. Relief: a bal alsó lyukba;

         2. Relief: fel, középre;

         3. Relief: bal felső sarokba;

         4. Relief: a jobb alsó lyukba.

 

A gombok beállítása: Bal alsó: felfelé mutató háromszög.

                            Felső középső: lefelé mutató háromszög.

                            Jobb alsó: áthúzott, lefelé mutató háromszög.

                            Bal felső: áthúzott, felfelé mutató háromszög.

Ezután a motor előlapján lévő kapcsolót aktiválva kinyithatod a pincében lévő elektromos vasajtót. Menj vissza a pincébe és belépve az ajtón máris a csatornába jutsz.

 

4., A Csatorna(1):

Fordulj balra s menj át a hídon, haladj el a bal oldali rácsos beugró mellett s menj fel a falból kiálló létravasakon. Visszajutsz az elmegyógyintézet udvarára.

 

5.,Asylum -elmegyógyintézet-(1):

Belépve az ajtón, Billel találod szembe magad - Ő Dr. Seward asszisztense -. Beszélj vele. A diskurzust követően lépj be Dr. Seward irodájába s beszélgess el Vele és Minával. Megkapod Tőlük a kulcsot, mellyel beléphetsz az előszobában az íróasztal melletti ajtón. Ismét a csatornába jutottál.

 

6.,A Csatorna (2):

Menj be a jobb oldali 2. Járatba s vedd fel legelőbb is a jobb oldali falon felakasztott kötelet. Ehhez tanácsos minden lépés után körbe forogva körülnézned.

Továbbhaladva elérsz egy kapcsolótáblához. Fordulj neki háttal és a szemközti fal tövébe letéve, találsz egy forgattyús kereket. Vedd fel!

Menj tovább a víztározóig. Kombináld össze az inventoryban a kötelet és kereket. Ezt átdobva áthúzhatod a létrát, amin átjutsz a túloldalra. Nyisd ki az ott található szerelő-ládát, vedd magadhoz a villáskulcsot. Menj vissza a kapcsolótáblához, megint fordíts neki hátat és a falon húzódó csőről a villáskulccsal szereld le a másik forgattyús kereket. Ezzel visszamenve a víztározóhoz, állj meg a létra közepén, és a kereket helyezd a lyukba. A villáskulccsal húzd meg és forgasd el. Leereszti a vizet. Átmenve fel veheted a létrát és ereszd le a víztározóba. Menj le rajta.

Ott fogd meg újra és vidd a másik oldalra, ahol a sarokba támasztva felmászhatsz rajta. Mássz ki a csatornakijáraton.

 

 

7.,A Highgate-i temető(1):  A nagykapuval szembe jutottál ki. Fordulj a kapunak háttal és indulj el balra, majd a sarok után megint balra. Itt a következő sarok előtt megtalálod a temető falán (a sírok felőli oldalon) a létrát. A lakatot a nálad lévő kulcs nyitja. Vedd fel a létrát és menj vissza a csatorna kijárathoz. Fordulj jobbra s menj addig, míg el nem érsz ahhoz a síremlékhez, melyen fent két farkas szobra áll. Támaszd a falához a létrát és mássz fel. A tetején találsz egy táskát, vedd ki belőle a keresztet és a karót. Ahogy leérsz Pibody-val találkozol, kicsit zavart. Amikor megtámad vedd elő a keresztet. Ez megteszi a hatását, belezuhan az általa ásott sírba és az utána zuhanó sírkő agyonüti. Menj hozzá s döfd bele a karót! Ezután vizsgáld meg, vedd magadhoz a zsebóráját és a noteszét. Menj vissza a farkasos síremlék tetejére. Vedd elő az iránytűt és fordulj Észak-Nyugat-i irányba (NW). Használd Pibody óráját, majd a távcsövet. Láthatod majd, hogyan nyitja ki Dracula azt a síremléket, ahol távozhatsz a temetőből.

Menj le és kövesd. Menj a csatorna lejáróhoz és lépj a magas fa melletti sírbolthoz. A jobb oldali szobor szemével aktiváld a kapcsolót.  Ekkor egy intro-t láthatsz majd.

 

Ébredés a temetőben nappal.

 

8.,Asylum -elmegyógyintézet- (2): Menj Dr. Seward irodájába. A kandalló fölötti kép egy széfet rejt.

A széf nyitó kódja: bal felső gomb: 8

                         jobb felső gomb: 3

                         bal alsó gomb: 4

                         jobb alsó gomb:6.

A kinyitott széfből vedd fel a Hopkins aktájában lévő kulcsot (ez nyitja majd Hopkins celláját), Dr. Seward barátjának noteszét, a fotó negatívot, a sárkány karkötőt (Dragon ring) és a viasz hang-tekercset. A kávézó asztal és az ablak között földön megtalálod Mina karikagyűrűjét, vedd fel azt is.

Menj az íróasztalhoz, a gramofonon lévő hang-tekercset vedd le, és a tedd a dobozba, majd játszd le rajta a saját - a széfből kivett - tekercsedet. Ezt követően menj ki és a rácsos ablakos ajtón belépve, a lépcsőn lemehetsz a cellákhoz.

 

 

9.,A Cellák(1):

Menj az előtérben lévő íróasztalhoz és vedd fel a kévés pohár mellett lévő kockacukrot. Kombináld a gyufásdobozzal, s a rászálló legyet ejtsd fogságba. (Az asztali fiók még nem nyílik!) Menj fel a lépcsőn a 3. cellához. A kukucskáló ablakon benézve láthatod, ez Hopkins cellája. A nálad lévő kulccsal bemehetsz. Beszélj Hopkins-szal és add neki a mokkacukrot.

Ezután menj ki s fordulj jobbra, menj a raktárba. Itt van a vámpírrá változott Bill. Vágd fejbe a kereszttel. Lerogyik a székbe, összekötözöd a lábát. Majd még egyszer verd fejbe a kereszttel. Ekkor leveheted az övéről az előtérbeli íróasztal kulcsát. Menj ki az előtérbe s nyisd ki a fiókot, vedd ki belőle az injekciós fecskendőt. Térj vissza a raktárba és vegyél vért Bill jobb karjából.

A vérmintát vidd a felnyitható ajtós szekreterhez. Öntsd a zöld palackod tartalmát a

lombikba s keverd hozzá Bill vérét. Ezután az üres üveget illeszd a spirális csővezeték alá. Ekkor megjelenik a képernyő jobb oldalán egy hőmérő, a szükséges hevítés hőfokát mérheted rajta. A Bunsen-égő két oldalára klikkelve jobb oldalt +-jelet, bal oldalán - -jelet láthatsz. A + -jellel emeld a hőfokot 30°-ig, ekkor klikkelj egyet a   - jelre. Ekkor beáll a 35°-os hőmérséklet és a lombikban lévő anyag felforr. A párlatot felfogja a zöld palack. Vedd magadhoz az üveget. Kombináld a benne lévő folyadékot a pisztollyal. Menj vissza Hopkins cellájába. A jobb oldalt megjelenő pisztoly-ikonra klikkelve egy intro-t láthatsz, mely eredményeképpen Hopkins neked adja szemüvegét. Ez a vámpír-szemüveg.

 

10.,Dr. Seward irodája:

Menj vissza az emeleten Dr.Seward irodájába s telefonon Draculával beszélhetsz. Ismét menj a pincébe, Hopkins is és Bill is eltűnt!

A raktár bal sarkában megtalálod a pincelejárót, menj le.

 

11.,Csatorna(3):

Indulj el egyenesen ameddig el tudsz menni, ekkor vedd fel a vámpír-szemüveget, ezzel láthatóvá válnak a vámpír-lábnyomok. Kövesd őket. A szennyvíztisztítóba érsz, menj a keverő közepéhez és vizsgáld meg a bal oldali kapcsolótáblát.  Kapcsold fel a bal oldali kapcsolót. A gép beindul és felvisz. Itt vár rád a vámpírrá lett Bill. Gyorsan vedd fel a vámpír-szemüveget, ezzel láthatóvá válik Billen az egyetlen sebezhető pont a vérfolt a ruháján(a szívtájékon). Kézbe véve a pisztolyt, lődd le! Menj a középpont körül a másik folyosóra. Haladj végig. Az ajtó zárva. Nyisd ki a mellette lévő kapcsolótáblát. Vedd kézbe a hengeres kulcsot és illeszd a zárba. Ekkor felül a 2 [] [] 1 3 4 kód jelenik meg. Húzd ki a hengerzárból a biztosítót. Visszalépve az inventoryban beállítható a nyitó kód a kulcson. A számok alatt megjelenő + és - jellel. Ez a következő: 3582. Kombináld össze a biztosítót a hengerzárral és illeszd a helyére, ekkor kinyílik a vasajtó. Vedd ki a kulcsot és lépj be az ajtón. A lépcsőn fel.

 

12., A moziterem(1):

Menj a mozigéphez s tedd bele a fehér tablettaszerű érmét. Nézd meg a filmet.

Menj a vászonhoz s fordulj előtte balra, fel a lépcsőn. Állj az orgonával szembe s tedd a jobb szélére a kottát. Ismét egy bejátszást nézhetsz meg.

 

Ébredés.

 

13.,Dracula szobája:

Az elvett pisztolyt az ágy előtt a földön találod meg. Menj ki a jobb oldalsó ajtón és balra fordulva máris elő a szemüveggel majd a pisztollyal (mint korábban Bill esetében a szennyvíztisztítóban) intézd el a vámpírt. Intro.

 

14.,A Műterem:

Tarts balra a műterembe. Keresd meg a felvevőgéppel szemben a kapcsolószekrényt (a zöld sárkányölő-szobor mellett). Nyisd ki. Kapcsold be. A hátad mögött Dracula jelenik meg. Vedd ki a sárkány-szoborból a kardot és adj vele Draculának. Kiderül a bejátszásból, hogy egy gép. Vágd el a falon lévő kötelet és a lezuhanó súly felemel. Menj a korláton balra s vedd fel a kötelet a vasmacskával és a tekerő-kart. Mássz fel a létrán. Ha felérsz, fordulj háttal a falnak, nézz le. Illeszd be az oszlopon lévő oldalsó lyukba a tekerő-kart, forgasd el. Megint egy filmbejátszás.

Megint menj balra, megint egy kötelet kell elvágnod és a lezuhanó vas traverzen felmehetsz a szellőző-csatornába.

 

15.,A Szellőző-csatorna:

Menj jobbra és a kard segítségével állítsd le a forgó ventillátort. Mássz át felette. Fordulj balra majd jobbra. Vedd fel a lejárati rácsból a kulcsot. Fordulj vissza, menj a túlsó oldalra, a kulcs segítségével ki tudod nyitni a lejáratot. Alattad áll a Dracula-gép. Dobd rá a vasmacskát és a felszabadított ventillátor felhúzza, majd ledarálja. Mássz le és vizsgáld meg a roncsot: a mellkasán egy szelencében egy hangvilla. Vedd fel. A jobb keze lecsavarható és a mutató ujja kinyitható. Abban van a lift kulcsa.  Menj a lifthez, helyére téve a kulcsot most már beindul.

 

16.,A Moziterem(2):

Visszaérsz a moziterembe. Itt ül Dr. Seward a vetítővászon előtt. Add neki a pisztolyt s nézd meg a bejátszást.

Ezután menj az orgonához, vizsgáld meg a vámpír-szemüveggel. Az egyik síp kapcsolható. Ekkor az orgona lesüllyed és feltárul a mögötte lévő ajtó.

Bejátszás.

Menj be az ajtón.

 

17.,Csatorna(4):

Szállj be a csónakba, indulj el.

Bejátszás.

Kiszállva haladj előre, majd balra fordulva újabb zárt ajtót találsz. Nyitása azonos módon, mint a 7.,Csatorna(3)-esetben.

De: itt a megjelenő felső számsor-kód: 4 3 [] 2 1 [].

A nyitó kód pedig: 8462.

Bemehetsz az ajtón.

 

18.,A Pince(2):

Vedd fel a jobb oldalon lévő ronggyal letakart ládákat.

 

19.,A Ház(2):

Menj be a házba, s a ládákat tedd le közvetlenül bal oldalt a lépcsőfeljáró alá(3 db láda). Vizsgáld meg, a benne lévő tárgyakat vedd fel! Ezek: kalapács, olló, szekerce.

Menj fel az emeletre, az első szobába. A kalapáccsal széttörheted az íróasztalt, a deszkáit vedd magadhoz.  Menj a másik szobába (oda, ahol Pibodyval először találkoztál), lépj az ablakhoz, és az ollóval vágd le a függönyt. Jobbra lesz melletted, vedd fel. Menj vissza a földszintre, lépj a pincebejárat mellett az üres ládákhoz, amit az előbb tettél le. Tedd le a tárgyakat: a hozzád legközelebbi ládába a függönyt;

             a jobb felső ládába a léceket.

 

Menj be pincébe.

 

 

 

20.,A Pince (3):

Ahogy belépsz, jobb kézre egy koporsót látsz (vörös), törd össze a szekercével. A deszkáit vedd fel. Menj újra a hallba.

 

21.,A Ház(hall)(3):

Tedd a harmadik üres ládába a koporsó deszkáit. Kombináld a gyertyát a gyufával, majd az inventoryból kilépve gyújtsd meg a ládákat a gyertya segítségével.

Bejátszás.

Kövesd Draculát a pincébe.

 

22.,A Pince(4):

Dracula a szemközti ajtón távozott. Lépj ide s a mellett lévő bal oldali fal mélyedésbe megtalálod az ajtó kulcsát. Vedd fel s nyisd ki az ajtót. Lépj be.

 

23.,A Víztározó:

Ahogy belépsz tárolj.

Lépj egyet előre - de még ne a vízbe! -. Fordulj meg és nyisd meg a vizet leeresztő kereket az ajtó bal oldalán. Ezzel lényegesen csökken a vízszint.

Ugorj be a vízbe.(Azért kellett tárolni, mert az itteni szakaszon nem hibázhatsz, annyira kevés a levegőd, s rövid az idő.)

Bukj le, fordulj balra és ússz a medence alján lévő ládákhoz, told félre őket, tekerd el a kereket. Gyorsan ússz fel, mindig a bal oldalsó-felső kifolyó felé tartva (figyeld, hol jelenik meg a nyíl, csak akkor úszhatsz).

Ismét a csatornába jutsz.

 

24.,A Csatorna(5):

Menj előre s fel a csatorna kijárón.

 

25.,Asylum -elmegyógyintézet-:

Az udvaron érkezel a felszínre, menj be az épületbe s irány a pince-szint. Menj fel a cellák felé és be a raktárba. Jobb oldalt van egy szekrény, amit eddig nem tudtál kinyitni, de most már nálad van a kulcsa. Nyisd ki és lépj be a labor-szobába.

 

26.,A Laboratórium:

Először az alsó részt vizsgáld meg, húzd el a függönyt. Tedd az inventoryban lévő fotó-negatívot a nagyítógép alá s kapcsold le a villanyt. A jobb oldalt felállított fekete mappából vegyél elő fotópapírt s tedd a nagyítógép alatti tepsibe. Kapcsold be a nagyítót. Elkészíti a negatívról a nagyítást, ha kész, tedd át a jobb oldali tepsibe. Amint kész, megvizsgálhatod a képet: három műszer látható rajta (a függöny feletti asztalon lévő VLS - vámpír-helymeghatározó - készülék elemei). Az egyik mutatója a 8-ason, a másiké a 7-esen, és a harmadiké pedig a 4-esen áll. Lépj ki innen s vizsgálódj az asztal tetején.

Először is fel veheted a bal oldalt lévő lapot, meghallgatva a hasznos tanácsokat.

Ez a VLS, a vámpír-helymeghatározó készülék.

Összeszerelése a következő:

1., Tedd felülre a patkó alakú rezisztort (állítsd be rajta a műszert 8-asra).

2.,Tedd be az elektrolízis-csövet középre ( állítsd a műszerét a 4-esre).

3., Illeszd be a rhesotat-műszert és a toló-potméterét(állítsd a potmétert a 7-esre).

 

Vedd le a rezisztor tetejét, és ha letetted cseréld ki az inventoryban nálad lévő hangvillára. Csukd be a VLS ajtaját, szereld le róla a meghajtókart. Mindkettőt külön-külön teheted az inventoryba (későbbi használatuk majd együtt lesz).

Ismét vedd az irányt a szoba bal hátsó sarkában lévő lejárón át a csatornába.

 

27.,A Csatorna(6):

Minkét irányba patkányok állják el az utadat. Jobb semmiképp nem tudsz menni, marad az előre vezető út. Itt kell használnod a VLS-t. A tekerőkarral helyezd áram alá a VLS-t. Lépj bele a műszerbe s tekerd fel a jobb oldalsó műszer alatti gombbal 10-esre a mutatót.

Állj kibocsátásra (a legalsó két gomb közül a jobb oldali a kibocsátás, a bal oldali a fogadás). Tekerd a műszert addig, amíg a bal oldali 7-est nem mutat. Ez jelzi a patkányok vámpír-energia kibocsátását, amit semlegesítened kell.

Állítsd a jobb oldali mutatót 7-esre és kibocsátásra ismét. Klikkelj a patkányokra. Szabad lesz az utad.

Haladj tovább, újra a szennyvíztisztítóba érkezel. Megint menj a kapcsolótáblához, tedd bele azt a kulcsot, aminek nincs tolla. Hallod, ahogy leesik. Ezután már aktivizálhatod a jobb oldali kart. A gép elfordul. Menj tovább. Eljutsz egy víztározóhoz. Ha helyben visszafordulsz, bal oldalt találsz egy csomó deszkát, ezeket kell a mélység fölé illesztened, hogy átmehess.

Átérve már fel tudsz menni a temetőbe - felfelé nézve -.

 

28.,A Highgate-i temető(2):

A feladat: három gargoyles-t kell megkeresned és semlegesítened, csak akkor nyílik ki Dracula sírboltjának ajtaja (most ugyanis hiába próbálod majd, a korábbi szem-kapcsolós módszerrel kinyitni).

Mindehhez az VLS nyújt majd segítséget!

Menj a nagykapuhoz, fordulj balra. Ha megállsz középtájon s jobbra nézel, megpillantod a falon a kis fekete táblákat. Vizsgáld meg a középsőt. Ez Bram Stoker köszönet nyilvánító táblája Szent Györgynek. Nyisd fel, vedd ki belőle a Sárkány ring-et és Pibody noteszének lapját.

Most indulj a gargoyles-eket megkeresni.

Állj a VLS-e

 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptár
2025. Január
HKSCPSV
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Ennyien néztek minket:
Indulás: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!