hegepeti
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ennyi az id:
 
Stronghold Crusader
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Dracula II The Last Sanctuary

Dracula II The Last Sanctuary

ismeretlen  2006.07.04. 20:29

A Dracula II The Last Sanctuary vgigjtszsa.

Dracula II The Last Sanctuary

 

Nhny sz a jtk kezelsrl:

a jtk csak egrrel jtszat, ez lnyegesen leegyszersti a kezelst. A jtk indtsakor az intro-t kveten ismerkedjnk meg a kezelssel. A haladsi irnyt mindig nyl jelzi, ha pl. zrt ajt el rsz a nyl piros krben t van hzva.

 

Ketts fogaskerk jelzi, ha trgyat kell hasznlnod. Fogaskerkre mutat kz jelzi, ha felvehet trgyhoz rsz. A visszalpst -pldul az inventory kpernyrl- visszafel hajl nyl jelzi. Az inventory kperny kr elrendezs, van egy kls flkre 6 ablakkal s egy teljes bels kre 20 ablakkal. Az a trgy, amire mutatsz a kezeddel, megjelenik kzpen. Fel csak akkor veheted, ha szksg van r az adott helyen. A kls flkrben lv trgyak mindig visszateendk oda, ezeket lehet bels krben lv trgyakkal kombinlni (pl. lszer a pisztolyhoz, nylvessz a nylpuskhoz, gyufa, stb.). Ha trgyat illesztesz a helyre, ezt csak akkor teheted meg, ha trgy zld krben jelenik meg. Ellenkez esetben nem oda val. Ha olyan trgy kerl hatkrdbe, amit eltte megvizsglhatsz, azt egy nagyt jelzi.

 

Trols: a fmenben trtnik, s elny, hogy brmikor megteheted.(A fmenbe lps a jtkbl az escape-pel trtnik.

 

 

S most nzzk a jtk menett:

 

1.,Az Udvar(1):

A hz udvartl indul a trtnet, els dologknt, ha a hzzal szembe llsz, fordulj jobbra s menj egyenesen a falhoz, hajtsd flre a bokor gait s vedd fel a fali tbla kzeprl az els reliefet. Fordulj meg s indulj visszafel, de egy lps utn nzz jobbra, az els fa tvt megvizsglva egy olajozra bukkansz, vedd magadhoz. Menj a vzgyjt medenchez, res. Lpj bele s keresd meg a faln a msodik reliefet. Miutn felvetted, menj a hzba! Hasznld a belpskor a nlad lv kulcsot.

 

2.,A Hz(1): a hallba rkezel, kiss bizarr hangulat fogad. Menj fel a lpcsn az emeletre s lpj be az ajtn. A szobba rkezve elszr vizsgld meg a szemkzti fikos szekrnyt. Ltsz rajta 3 fm filmtrol dobozt Styx felirattal. A jobb szlst kinyitva vedd ki belle kulcsot a filmvett gphez (ez egy tabletta formj fehr korong kzpen bevgssal), a gyuft s az orgona kottjt.  Vizsgld meg a falon lv kpet. Ha megfordtod, egy lapot tallsz mgtte, a rajz egy szerkezetet mutat, vedd fel a lapot! Tovbb a haj-brndhz: ebben tallod a tvcsvet s a gyertyatartt. Ezutn menj az rasztalhoz, a jobb oldali fikja nyithat. Vedd ki belle Dracula vrs noteszt (az inventoryban kinyithatod, lapozhatod), a hengeres kulcsot, az irnytt s a gyertyt.

Menj a paravn mg, a polc bal szlre tedd le a gyertyatartt. Az inventoryban kombinld ssze a gyuft a gyertyval, s az immr g gyertyval a gyertyatartra tve azt, fny rad az ltzsarokban. Ekkor megltod a falon felakasztva a kulcsot, aminek segtsgvel tmehetsz a msik szobba.

Belpve szemben megltod a halott Jefferson Pibody-t, a temet rt. Vizsgld meg az vt, a rajta lg kulcsra szksged lesz. Miutn felvetted a htad mgtt feltnik Dracula egyik denevr-pofj szrnye s az leted fogyst jelz piros csk jelenik meg a kperny fels rszn. Azonnal lpj az inventoryba, kombinld a pisztoly-lszert a pisztollyal, fordulj az ajt fel s ldd szt a zrat. Ezutn belphetsz, s lpj mg egyet, majd azonnal megfordulva az ajt mellett baloldalon lv komdot told az ajt el. Felllegezhetsz egy kis idre!

A szobban indulj a kandall fel, utadat llja szk, amit a kr alak ablak al tehetsz. Majd vizsgld meg a kandall stt zugt. Itt a harmadik relief s tle jobbra a sarokba tmasztva a piszkavas. Vedd fel mindkettt. Ezutn lpj fel a szkre s trd ki a piszkavassal a bedeszkzott ablakot. Berad a fny. Menj a szembefordtott tkrhz, fogd meg s tedd a fny el. Ekkor mr nyugodtan eltolhatod az ajt ell a komdot s beengedheted a kicsikt. A rirnyul fny mindent elvgez helyetted! Vedd fel a msik tkrt s vidd ki az els szobba, mert ott jabb denevr-pofj vr a sorsra. A szobba csak egy lpst tegyl az ajtn t. Nzz a lbad el krbe forogva, s leteheted a megfelel helyre a msodik tkrt. is megkapja a magt! De kilpve a balkonra mg nem mlt el a vsz. Jobbra egy szrny s lent a hallban jabb kett. Fordulj balra s menj gyorsan a balkon vgig, majd ugorj a csillrra. Ahogy lengsz rajt, a fny itt is „jtkonyan hat” mindhrom szrnyre. Leugorvn a csillrrl menj a bejrati ajttl balra es, bedeszkzott pinceajthoz. Trd szt a deszkkat a piszkavassal s menj be. Jobb oldalt megvizsglva a faldkat, kett mozgathatnak bizonyul. Az egyik mgtt egy nagy fmvg fogt vehetsz fel, a msik mgtt a negyedik relief.

 

3.,Az Udvar(2): Menj az udvarra, s fordulj a jobb oldali motor fel, menj oda. Vizsgld meg a tetejt, a lakatot s lncot levghatd a fogval. Felnyitni csak akkor sikerl, ha bal oldali zsanrt megolajozod. A felnyits utn a kzps rszbe illeszthet a kp mgl felvett rajz. A gp fels rszn hat lyukat ltsz, ide viszont csak ngy reliefed van, s mindegyik alatt egy-egy, jobbra-balra forgathat kapcsolval. A feladat: helyre tenni a ngy reliefet s belltani a kapcsolkat. (A reliefek gy vannak sorban az inventoryban, hogy a pisztolytl lefel 1-2-3-4.

Teht: 1. Relief: a bal als lyukba;

         2. Relief: fel, kzpre;

         3. Relief: bal fels sarokba;

         4. Relief: a jobb als lyukba.

 

A gombok belltsa: Bal als: felfel mutat hromszg.

                            Fels kzps: lefel mutat hromszg.

                            Jobb als: thzott, lefel mutat hromszg.

                            Bal fels: thzott, felfel mutat hromszg.

Ezutn a motor ellapjn lv kapcsolt aktivlva kinyithatod a pincben lv elektromos vasajtt. Menj vissza a pincbe s belpve az ajtn mris a csatornba jutsz.

 

4., A Csatorna(1):

Fordulj balra s menj t a hdon, haladj el a bal oldali rcsos beugr mellett s menj fel a falbl kill ltravasakon. Visszajutsz az elmegygyintzet udvarra.

 

5.,Asylum -elmegygyintzet-(1):

Belpve az ajtn, Billel tallod szembe magad - Dr. Seward asszisztense -. Beszlj vele. A diskurzust kveten lpj be Dr. Seward irodjba s beszlgess el Vele s Minval. Megkapod Tlk a kulcsot, mellyel belphetsz az elszobban az rasztal melletti ajtn. Ismt a csatornba jutottl.

 

6.,A Csatorna (2):

Menj be a jobb oldali 2. Jratba s vedd fel legelbb is a jobb oldali falon felakasztott ktelet. Ehhez tancsos minden lps utn krbe forogva krlnzned.

Tovbbhaladva elrsz egy kapcsoltblhoz. Fordulj neki httal s a szemkzti fal tvbe letve, tallsz egy forgattys kereket. Vedd fel!

Menj tovbb a vztrozig. Kombinld ssze az inventoryban a ktelet s kereket. Ezt tdobva thzhatod a ltrt, amin tjutsz a tloldalra. Nyisd ki az ott tallhat szerel-ldt, vedd magadhoz a villskulcsot. Menj vissza a kapcsoltblhoz, megint fordts neki htat s a falon hzd csrl a villskulccsal szereld le a msik forgattys kereket. Ezzel visszamenve a vztrozhoz, llj meg a ltra kzepn, s a kereket helyezd a lyukba. A villskulccsal hzd meg s forgasd el. Leereszti a vizet. tmenve fel veheted a ltrt s ereszd le a vztrozba. Menj le rajta.

Ott fogd meg jra s vidd a msik oldalra, ahol a sarokba tmasztva felmszhatsz rajta. Mssz ki a csatornakijraton.

 

 

7.,A Highgate-i temet(1):  A nagykapuval szembe jutottl ki. Fordulj a kapunak httal s indulj el balra, majd a sarok utn megint balra. Itt a kvetkez sarok eltt megtallod a temet faln (a srok felli oldalon) a ltrt. A lakatot a nlad lv kulcs nyitja. Vedd fel a ltrt s menj vissza a csatorna kijrathoz. Fordulj jobbra s menj addig, mg el nem rsz ahhoz a sremlkhez, melyen fent kt farkas szobra ll. Tmaszd a falhoz a ltrt s mssz fel. A tetejn tallsz egy tskt, vedd ki belle a keresztet s a kart. Ahogy lersz Pibody-val tallkozol, kicsit zavart. Amikor megtmad vedd el a keresztet. Ez megteszi a hatst, belezuhan az ltala sott srba s az utna zuhan srk agyonti. Menj hozz s dfd bele a kart! Ezutn vizsgld meg, vedd magadhoz a zsebrjt s a noteszt. Menj vissza a farkasos sremlk tetejre. Vedd el az irnytt s fordulj szak-Nyugat-i irnyba (NW). Hasznld Pibody rjt, majd a tvcsvet. Lthatod majd, hogyan nyitja ki Dracula azt a sremlket, ahol tvozhatsz a temetbl.

Menj le s kvesd. Menj a csatorna lejrhoz s lpj a magas fa melletti srbolthoz. A jobb oldali szobor szemvel aktivld a kapcsolt.  Ekkor egy intro-t lthatsz majd.

 

breds a temetben nappal.

 

8.,Asylum -elmegygyintzet- (2): Menj Dr. Seward irodjba. A kandall fltti kp egy szfet rejt.

A szf nyit kdja: bal fels gomb: 8

                         jobb fels gomb: 3

                         bal als gomb: 4

                         jobb als gomb:6.

A kinyitott szfbl vedd fel a Hopkins aktjban lv kulcsot (ez nyitja majd Hopkins celljt), Dr. Seward bartjnak noteszt, a fot negatvot, a srkny karktt (Dragon ring) s a viasz hang-tekercset. A kvz asztal s az ablak kztt fldn megtallod Mina karikagyrjt, vedd fel azt is.

Menj az rasztalhoz, a gramofonon lv hang-tekercset vedd le, s a tedd a dobozba, majd jtszd le rajta a sajt - a szfbl kivett - tekercsedet. Ezt kveten menj ki s a rcsos ablakos ajtn belpve, a lpcsn lemehetsz a cellkhoz.

 

 

9.,A Cellk(1):

Menj az eltrben lv rasztalhoz s vedd fel a kvs pohr mellett lv kockacukrot. Kombinld a gyufsdobozzal, s a rszll legyet ejtsd fogsgba. (Az asztali fik mg nem nylik!) Menj fel a lpcsn a 3. cellhoz. A kukucskl ablakon benzve lthatod, ez Hopkins cellja. A nlad lv kulccsal bemehetsz. Beszlj Hopkins-szal s add neki a mokkacukrot.

Ezutn menj ki s fordulj jobbra, menj a raktrba. Itt van a vmprr vltozott Bill. Vgd fejbe a kereszttel. Lerogyik a szkbe, sszektzd a lbt. Majd mg egyszer verd fejbe a kereszttel. Ekkor leveheted az vrl az eltrbeli rasztal kulcst. Menj ki az eltrbe s nyisd ki a fikot, vedd ki belle az injekcis fecskendt. Trj vissza a raktrba s vegyl vrt Bill jobb karjbl.

A vrmintt vidd a felnyithat ajts szekreterhez. ntsd a zld palackod tartalmt a

lombikba s keverd hozz Bill vrt. Ezutn az res veget illeszd a spirlis csvezetk al. Ekkor megjelenik a kperny jobb oldaln egy hmr, a szksges hevts hfokt mrheted rajta. A Bunsen-g kt oldalra klikkelve jobb oldalt +-jelet, bal oldaln - -jelet lthatsz. A + -jellel emeld a hfokot 30-ig, ekkor klikkelj egyet a   - jelre. Ekkor bell a 35-os hmrsklet s a lombikban lv anyag felforr. A prlatot felfogja a zld palack. Vedd magadhoz az veget. Kombinld a benne lv folyadkot a pisztollyal. Menj vissza Hopkins celljba. A jobb oldalt megjelen pisztoly-ikonra klikkelve egy intro-t lthatsz, mely eredmnyekppen Hopkins neked adja szemvegt. Ez a vmpr-szemveg.

 

10.,Dr. Seward irodja:

Menj vissza az emeleten Dr.Seward irodjba s telefonon Draculval beszlhetsz. Ismt menj a pincbe, Hopkins is s Bill is eltnt!

A raktr bal sarkban megtallod a pincelejrt, menj le.

 

11.,Csatorna(3):

Indulj el egyenesen ameddig el tudsz menni, ekkor vedd fel a vmpr-szemveget, ezzel lthatv vlnak a vmpr-lbnyomok. Kvesd ket. A szennyvztiszttba rsz, menj a kever kzephez s vizsgld meg a bal oldali kapcsoltblt.  Kapcsold fel a bal oldali kapcsolt. A gp beindul s felvisz. Itt vr rd a vmprr lett Bill. Gyorsan vedd fel a vmpr-szemveget, ezzel lthatv vlik Billen az egyetlen sebezhet pont a vrfolt a ruhjn(a szvtjkon). Kzbe vve a pisztolyt, ldd le! Menj a kzppont krl a msik folyosra. Haladj vgig. Az ajt zrva. Nyisd ki a mellette lv kapcsoltblt. Vedd kzbe a hengeres kulcsot s illeszd a zrba. Ekkor fell a 2 [] [] 1 3 4 kd jelenik meg. Hzd ki a hengerzrbl a biztostt. Visszalpve az inventoryban bellthat a nyit kd a kulcson. A szmok alatt megjelen + s - jellel. Ez a kvetkez: 3582. Kombinld ssze a biztostt a hengerzrral s illeszd a helyre, ekkor kinylik a vasajt. Vedd ki a kulcsot s lpj be az ajtn. A lpcsn fel.

 

12., A moziterem(1):

Menj a mozigphez s tedd bele a fehr tablettaszer rmt. Nzd meg a filmet.

Menj a vszonhoz s fordulj eltte balra, fel a lpcsn. llj az orgonval szembe s tedd a jobb szlre a kottt. Ismt egy bejtszst nzhetsz meg.

 

breds.

 

13.,Dracula szobja:

Az elvett pisztolyt az gy eltt a fldn tallod meg. Menj ki a jobb oldals ajtn s balra fordulva mris el a szemveggel majd a pisztollyal (mint korbban Bill esetben a szennyvztiszttban) intzd el a vmprt. Intro.

 

14.,A Mterem:

Tarts balra a mterembe. Keresd meg a felvevgppel szemben a kapcsolszekrnyt (a zld srknyl-szobor mellett). Nyisd ki. Kapcsold be. A htad mgtt Dracula jelenik meg. Vedd ki a srkny-szoborbl a kardot s adj vele Draculnak. Kiderl a bejtszsbl, hogy egy gp. Vgd el a falon lv ktelet s a lezuhan sly felemel. Menj a korlton balra s vedd fel a ktelet a vasmacskval s a teker-kart. Mssz fel a ltrn. Ha felrsz, fordulj httal a falnak, nzz le. Illeszd be az oszlopon lv oldals lyukba a teker-kart, forgasd el. Megint egy filmbejtszs.

Megint menj balra, megint egy ktelet kell elvgnod s a lezuhan vas traverzen felmehetsz a szellz-csatornba.

 

15.,A Szellz-csatorna:

Menj jobbra s a kard segtsgvel lltsd le a forg ventilltort. Mssz t felette. Fordulj balra majd jobbra. Vedd fel a lejrati rcsbl a kulcsot. Fordulj vissza, menj a tls oldalra, a kulcs segtsgvel ki tudod nyitni a lejratot. Alattad ll a Dracula-gp. Dobd r a vasmacskt s a felszabadtott ventilltor felhzza, majd ledarlja. Mssz le s vizsgld meg a roncsot: a mellkasn egy szelencben egy hangvilla. Vedd fel. A jobb keze lecsavarhat s a mutat ujja kinyithat. Abban van a lift kulcsa.  Menj a lifthez, helyre tve a kulcsot most mr beindul.

 

16.,A Moziterem(2):

Visszarsz a moziterembe. Itt l Dr. Seward a vettvszon eltt. Add neki a pisztolyt s nzd meg a bejtszst.

Ezutn menj az orgonhoz, vizsgld meg a vmpr-szemveggel. Az egyik sp kapcsolhat. Ekkor az orgona lesllyed s feltrul a mgtte lv ajt.

Bejtszs.

Menj be az ajtn.

 

17.,Csatorna(4):

Szllj be a csnakba, indulj el.

Bejtszs.

Kiszllva haladj elre, majd balra fordulva jabb zrt ajtt tallsz. Nyitsa azonos mdon, mint a 7.,Csatorna(3)-esetben.

De: itt a megjelen fels szmsor-kd: 4 3 [] 2 1 [].

A nyit kd pedig: 8462.

Bemehetsz az ajtn.

 

18.,A Pince(2):

Vedd fel a jobb oldalon lv ronggyal letakart ldkat.

 

19.,A Hz(2):

Menj be a hzba, s a ldkat tedd le kzvetlenl bal oldalt a lpcsfeljr al(3 db lda). Vizsgld meg, a benne lv trgyakat vedd fel! Ezek: kalapcs, oll, szekerce.

Menj fel az emeletre, az els szobba. A kalapccsal szttrheted az rasztalt, a deszkit vedd magadhoz.  Menj a msik szobba (oda, ahol Pibodyval elszr tallkoztl), lpj az ablakhoz, s az ollval vgd le a fggnyt. Jobbra lesz melletted, vedd fel. Menj vissza a fldszintre, lpj a pincebejrat mellett az res ldkhoz, amit az elbb tettl le. Tedd le a trgyakat: a hozzd legkzelebbi ldba a fggnyt;

             a jobb fels ldba a lceket.

 

Menj be pincbe.

 

 

 

20.,A Pince (3):

Ahogy belpsz, jobb kzre egy koporst ltsz (vrs), trd ssze a szekercvel. A deszkit vedd fel. Menj jra a hallba.

 

21.,A Hz(hall)(3):

Tedd a harmadik res ldba a kopors deszkit. Kombinld a gyertyt a gyufval, majd az inventorybl kilpve gyjtsd meg a ldkat a gyertya segtsgvel.

Bejtszs.

Kvesd Dracult a pincbe.

 

22.,A Pince(4):

Dracula a szemkzti ajtn tvozott. Lpj ide s a mellett lv bal oldali fal mlyedsbe megtallod az ajt kulcst. Vedd fel s nyisd ki az ajtt. Lpj be.

 

23.,A Vztroz:

Ahogy belpsz trolj.

Lpj egyet elre - de mg ne a vzbe! -. Fordulj meg s nyisd meg a vizet leereszt kereket az ajt bal oldaln. Ezzel lnyegesen cskken a vzszint.

Ugorj be a vzbe.(Azrt kellett trolni, mert az itteni szakaszon nem hibzhatsz, annyira kevs a levegd, s rvid az id.)

Bukj le, fordulj balra s ssz a medence aljn lv ldkhoz, told flre ket, tekerd el a kereket. Gyorsan ssz fel, mindig a bal oldals-fels kifoly fel tartva (figyeld, hol jelenik meg a nyl, csak akkor szhatsz).

Ismt a csatornba jutsz.

 

24.,A Csatorna(5):

Menj elre s fel a csatorna kijrn.

 

25.,Asylum -elmegygyintzet-:

Az udvaron rkezel a felsznre, menj be az pletbe s irny a pince-szint. Menj fel a cellk fel s be a raktrba. Jobb oldalt van egy szekrny, amit eddig nem tudtl kinyitni, de most mr nlad van a kulcsa. Nyisd ki s lpj be a labor-szobba.

 

26.,A Laboratrium:

Elszr az als rszt vizsgld meg, hzd el a fggnyt. Tedd az inventoryban lv fot-negatvot a nagytgp al s kapcsold le a villanyt. A jobb oldalt fellltott fekete mappbl vegyl el fotpaprt s tedd a nagytgp alatti tepsibe. Kapcsold be a nagytt. Elkszti a negatvrl a nagytst, ha ksz, tedd t a jobb oldali tepsibe. Amint ksz, megvizsglhatod a kpet: hrom mszer lthat rajta (a fggny feletti asztalon lv VLS - vmpr-helymeghatroz - kszlk elemei). Az egyik mutatja a 8-ason, a msik a 7-esen, s a harmadik pedig a 4-esen ll. Lpj ki innen s vizsgldj az asztal tetejn.

Elszr is fel veheted a bal oldalt lv lapot, meghallgatva a hasznos tancsokat.

Ez a VLS, a vmpr-helymeghatroz kszlk.

sszeszerelse a kvetkez:

1., Tedd fellre a patk alak rezisztort (lltsd be rajta a mszert 8-asra).

2.,Tedd be az elektrolzis-csvet kzpre ( lltsd a mszert a 4-esre).

3., Illeszd be a rhesotat-mszert s a tol-potmtert(lltsd a potmtert a 7-esre).

 

Vedd le a rezisztor tetejt, s ha letetted cserld ki az inventoryban nlad lv hangvillra. Csukd be a VLS ajtajt, szereld le rla a meghajtkart. Mindkettt kln-kln teheted az inventoryba (ksbbi hasznlatuk majd egytt lesz).

Ismt vedd az irnyt a szoba bal hts sarkban lv lejrn t a csatornba.

 

27.,A Csatorna(6):

Minkt irnyba patknyok lljk el az utadat. Jobb semmikpp nem tudsz menni, marad az elre vezet t. Itt kell hasznlnod a VLS-t. A tekerkarral helyezd ram al a VLS-t. Lpj bele a mszerbe s tekerd fel a jobb oldals mszer alatti gombbal 10-esre a mutatt.

llj kibocstsra (a legals kt gomb kzl a jobb oldali a kibocsts, a bal oldali a fogads). Tekerd a mszert addig, amg a bal oldali 7-est nem mutat. Ez jelzi a patknyok vmpr-energia kibocstst, amit semlegestened kell.

lltsd a jobb oldali mutatt 7-esre s kibocstsra ismt. Klikkelj a patknyokra. Szabad lesz az utad.

Haladj tovbb, jra a szennyvztiszttba rkezel. Megint menj a kapcsoltblhoz, tedd bele azt a kulcsot, aminek nincs tolla. Hallod, ahogy leesik. Ezutn mr aktivizlhatod a jobb oldali kart. A gp elfordul. Menj tovbb. Eljutsz egy vztrozhoz. Ha helyben visszafordulsz, bal oldalt tallsz egy csom deszkt, ezeket kell a mlysg fl illesztened, hogy tmehess.

trve mr fel tudsz menni a temetbe - felfel nzve -.

 

28.,A Highgate-i temet(2):

A feladat: hrom gargoyles-t kell megkeresned s semlegestened, csak akkor nylik ki Dracula srboltjnak ajtaja (most ugyanis hiba prblod majd, a korbbi szem-kapcsols mdszerrel kinyitni).

Mindehhez az VLS nyjt majd segtsget!

Menj a nagykapuhoz, fordulj balra. Ha megllsz kzptjon s jobbra nzel, megpillantod a falon a kis fekete tblkat. Vizsgld meg a kzpst. Ez Bram Stoker ksznet nyilvnt tblja Szent Gyrgynek. Nyisd fel, vedd ki belle a Srkny ring-et s Pibody notesznek lapjt.

Most indulj a gargoyles-eket megkeresni.

llj a VLS-e

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Naptr
2025. Janur
HKSCPSV
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Ennyien nztek minket:
Induls: 2006-05-09
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!