Alone in the dark 3
ismeretlen 2006.07.04. 19:32
Az Alone in dark 3 vgigjtszsa
Alone in the Dark 3
Amint megrkeznk Slaughter Gluch-ba, keressk fel a szalont. Ne kszljunk a vrosban, mert mindentt szellemek tanyznak A szalon bejrata melll vegyk fel az zemanyagkannt, majd tltsk bele a vettgpbe. Vegyk fel az asztalrl a kulcsot, a brpultrl a csrgt, a sarokbl az olajos kannt, s a hts kis szobbl a gyuft. Nyomjuk meg a pult mgtti bikakoponya bal szarvt, majd ljk le a ksrtetet. Szedjk fel a krtyt s az aranytltnyt, majd essnk le a pincbe. Tltsnk a lmpba olajt, majd gyjtsuk meg a gyufval. Kapjuk le a staplct a falrl, majd vizsgljuk t a bal oldali hordt. A csrgkgyktl ne fljnk, amg hasznljuk a pultrl levett csrgt, nem esik bntdsunk. Msszunk fel a cellba, majd a priccsrl szedjk fel a kvet. A staplcval hzzuk t a kulcsot a rcsok kztt, majd menekljnk ki a brtnbl. Vgjuk a falhoz a kvet, melynek a belsejbl egy indin amulett bukkan el. Kutassuk t a sheriff irodjt, a jelvnyt semmiflekppen ne hagyjuk ott. A szalonbl elhozott kulccsal ki tudjuk nyitni a fegyverszekrnyt, s onnan elemelhetnk egy remek winchestert. A ktszrnyas ajtn valaki nagyon be akar jnni, a biztonsg kedvrt toljuk el a nagy szekrnyt. A padlson szedjk fel az ostort, majd a fmlemezt. Ezt a ruhnk al tve, ideiglenesen vdve lesznk a golyktl (a la Clint Eastwood). A vibrl vrs fnybl szedjk ki a voodoo babt (gyorsan menjnk a fny al, majd htrljunk ki, j idztssel meg lehet oldani). A sarokban ll haramit csak aranytltnnyel lehet meglni, gondosan clozzunk. Maga utn hagy egy zsk skorpit, ne hagyjuk ott. Itt a tetn tallunk mg egy Gatling gpfegyvert, ezzel bezzhatjuk a zrt ajtt. A szobba lpve a hhr valamifle voodoo varzslattal prblkozik, de kevs sikerrel. Mutassuk fel a sajt bejrat voodoo babnkat, majd dobjuk le a csapajtn a skorpikat. Vegyk fel a dinamitot s a szrtott hst. Emlkezznk vissza, hol volt a gpfegyver, abban a szobban a hord mgtt tallunk egy kancot. Vizsgljuk meg a falat, s rakjuk a kancos dinamitot a falban tallhat rsbe (a hord mellett). Gyjtsuk meg a kancot, majd nagyon gyorsan tvozzunk a helysznrl. A robbans megnyitotta az utat. lljunk r a nyomlapra, majd keressk meg az zrt ajtt mkdtet gpezetet. gy tnik, hinyzik egy fogaskerk, ezt a sheriff jelvnyvel kell ptolnunk. lljunk kicsit tlsan a gphez viszonytva, s az ostorunkkal indtsuk be a gpezetet. Az ajt mgtti padlra teljes sebessggel r kell futnunk, csak gy juthatunk t a szemkzti pletbe. (a jtk nem mindig szereti a futst, tbbszr kell prblkozni, mg sikerl). Gyjtsuk meg a falilmpkat, majd menjnk be a szobba. Az rbl elbukkan keselyt kenyerezzk le a szrtott hssal, majd vegyk fel a tokent s a szobainast. Kvessk a kiscserkszt a kpen keresztl, majd vegyk ki az gybl az indin nylvesszt. Tltsk meg a szobor fegyvert, majd rmoljuk ki a szekrnyt (nagy kaliber tltny, krte, gyngy). Fordtsuk meg a tkrt, s szedjk le a htuljra ragasztott kulcsot. Ezzel nyissuk ki a msik ajtt, majd menjnk ki az erklyre. Ott araszoljunk addig, amg a spalettk mgtti fegyveres rnk l. Ekkor tegyk le a szobainast az ablakkal szembe, majd hzzunk onnan. Dntsk be az ablakszrnyat, majd msszunk be a fotlaborba. Szedjk ssze az sszes trgyat, majd az ott tallt kulccsal nyissuk ki a harmadik ajtt. Szereljk ssze a vakut (bulb+shutter release), majd a szekrny melll villantsunk a szrny szembe. Ljnk bele a cltblba, majd vegyk fel a varzsbotot. Essnk le az aknba, majd keressk meg a msik kijratot. Az ugrls rszt nem tudjuk kihagyni, veselkedjnk neki. Az indint a varzsbot segtsgvel tudjuk eltesskelni az tbl. Az utols oszlopon hasznljuk az indin amulettet. Az emeleten kt bandita is vrakozik rnk, hallgattassuk el ket rkre. A maradvnyaik kztt tallhatunk egy kulcsot s egy cilindert. A msik ajt mgtt tallhat a knyvtrszoba, ott csak a zsebrt kell felvennnk a szemkzti kp all. Az rval a msik ajtt nyithatjuk ki. Itt egy furcsa zombi tmad rnk, valahogy lelassul a mozgsunk. A bajok okozja az vegablak, melyet egyetlen lvssel kitrhetnk. Rajta keresztl a temetbe kerlnk, ahol az indin varzsbotot kell beszrnunk a tr kzepn ll ktmbbe. A felbukkan srra tegyk r a krtyalapot. ntsnk olajt a tzhelybe, majd kutassuk t a tncosokat. A jobb oldalon ll frfinl tallunk egy kalapcsot, ezt mindenflekppen vegyk el. A sznpadon gyjtsk be a trgyakat, majd menekljnk ki a blterembl. A konyhban a szekrny mg be lehet jutni, ne engedjk, hogy a jtk becsapja a szemnket. Az ajtzrba rakjuk bele a nagy kaliber tltnyt, majd csapjunk r a kalapccsal. A kvetkez teremben kutassuk t a vast modellt, majd javtsuk meg a vggpet. Elszr szereljk be a gitrhrt, majd csavarjuk be a villanykrtt. Tartsuk a fny fel a kottt, gy tudjuk meg a szf kombincijt (nlam ez 806 volt). A bankban a kp mgtt llthatjuk be a kombincit. A gyngyt rakjuk be a szf ajtajba, majd nyissuk ki a ajtt a szfkulccsal. A bankr meneklre fogja a dolgot, de elbb mg ellopja a fltve rztt amulettet. Ezt mindenflekppen vissza kell szereznnk, e nlkl biztosan vesztnk. Vigyk el a bankbl a pnzzel teli tskt. A harmadik tll a fegyverkovcs, a bandavezr rajta keresztl kldtt zenetet. Vissza kell adnunk a pnzt s a kulcsot, klnben Emily meghal. Ugorjunk be a csillbe (eltte vegyk ki a detontort), majd robogjunk ki a mhelybl. Szaladjunk be az llomsra, majd lkjk meg az lloms tblt. Vegyk fel a leesett kulcsot, majd kutassuk t a sndarabokat. Kongassuk meg a vasdarabbal hromszor az ajt melletti harangot, majd siessnk ki. Forduljunk balra, majd robbantsuk fel az llomst. (balra a blasting cup-ot, jobbra a detontor box-ot). A bandavezr nem tartotta meg az grett, hiba adtuk t neki a pnzt s a kulcsot. Nem volt eslynk, meghaltunk.
Egy puma kpben trnk magunkhoz, ksznheten az reg, indin smnnak. Nincs vesztegetni val idn, meg kell szereznnk a vros kzepn ll szobor kezbl az arany sast. Fussunk be a szalonba, majd ugorjunk fel a leszakadt lpcsn. Ugorjunk ki az ablakon, majd keressk meg a tetn azt a helyet, ahonnan t tudunk ugrani a szoborral. Fussunk neki, majd vegyk fel a sast. A fegyverkovcs mhelye mellett ll egy hord szurok, mrtsuk bele a mancsunkat. A sarkon forduljunk balra, s menjnk be az els nyitott ajtn. Itt is tallunk hordt, a klnbsg csak annyi, hogy ebben ezstport trolnak. Az ezstmanccsal felfegyverkezve mr nem gond a kt farkas. Szaladjunk vissza barlangba, s tegyk a tzbe a szobrocskt. Mg a halottak is megijedtek amikor kikszldtunk a srunkbl. Vegyk fel az elejtett fegyvert s a ktorlasz eltt fekv mosszappant. Trjnk vissza a vztrozhoz, majd a hasonmsunk eltt tegyk le a fegyvert. Olvadjunk ssze, majd msszunk fel a trozba. A piszkos knait csak gy tudjuk legyzni, ha letesszk el a mosszappant. A moskefe nyelvel fordtsuk el a zrat (a hord dugja), majd msszunk le a barlangba. Rakjuk a sarokban tallt levelet az indin mellszoborra. Az izomembereket verjk agyon, majd szedjk fel az alkvokban lv trgyakat. A szakadk eltt mentsnk, ha lezuhannnk, nyugodtan tltsk vissza az llst, s vlasszunk msik irnyt. A csknyost ljk meg a pisztolyunkkal (kell mind a hat tltny), a baltst meg egyszeren verjk agyon a csknynyllel. Vegyk fel a knyvtrban a vizesveget s a tt, majd irny a lift. A szoborra tltsk r a vizet, majd lpjnk be a felvonba. Trjk ssze a malacperselyt, majd rakjuk el az veglapot. A laborban nzzk meg a mikroszkp alatt, gy tudjuk meg a sznes gombok kapcsolsi sorrendjt. Vegyk fel a mregflaskt, majd mrgezzk meg a tt. ntsnk egy keveset az vegbl a desztilll kszlkbe. Amint sszezsugorodtunk msszunk be a cellba, s mrgezzk meg a doktort a tvel. Vegyk fel az ammnit s a szalmaszlat. Nyissuk ki a cellt, majd ntsk a maradk mrget a kszlkbe. Balra lesz egy egrlyuk. Msszunk be, majd a szakadkon ugorjunk t a szalmaszl segtsgvel (eltte neki kell futnunk). A kijrat eltt vegyk fel az veget, majd tltsk a msik teremben a lvatcsra. Amint sszement a pk tapossuk el, majd kenjk be a keznket enyvvel, s msszunk fel a falon, ott ahol a fny beszrdik. Gyorsan vegyk fel a fejet a szekrnyrl, majd dobjuk be a lyukba. Az ellenfelnk azonnal utna ugrik. Vegyk fel az lmot az llrl, majd menjnk t a msik szobba. Verjk le a knait (nlam a rvid, egyenes s gyors tsek jttek be), majd vegyk fel a parkjt. Az ezstdollrt hasznljuk az ajt melletti dobozon. Emilyt fogva tartja a mgikus jel, egyelre ne prbljuk kiszabadtani. Gyjtsuk meg az oltr alatt a tzet, majd olvasszuk meg az lomdarabot. Sikerlt megtrnnk a fekete mgit, de Emily eljult. Vegyk fel a varzsplct az oltr ell. Menjnk be a folyosra, majd vgezznk a kses zombival. Vegyk fel a fegyvert, majd dobjuk ki az ajtn az ammnis veget. Emily felbred a szagtl, s megment minket. A parkval nyissuk ki a tsks ajtt, s szaladjunk be az utols terembe. Keressk meg a totemoszlopot, majd dfjk a varzsplct az oszlopba. A kt cowboy fivrt csak gy lehet elintzni. Mr csak a vgs sszecsaps maradt htra. Rohanjunk be a terembe, majd az egyik sarokbl vegyk fel, majd hzzuk fel a gumikesztyt. Vgjuk el a kzelben tallhat elektromos vezetket a kssel, majd engedjk meg a vzcsapot. Fussunk vissz az oszlophoz s nzzk vgig a gonosz vgzett. Vegyk fel a kosr szenet, majd ntsk be a mozdony kaznjba. Gyjtsunk be alaposan, majd hzzuk meg a jobb oldali kart. A vonat ttri a barikdot, s valsggal trepl a szakadkon. Edward Carnby ismt gyztt.
|